Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do zarządzania kancelarią prawną

Programy do zarządzania kancelarią prawną ułatwiają koordynowanie dokumentów, harmonogramów, konfliktów, kontaktów i raportów związanych ze sprawami prawnymi. Aplikacje te oferują zintegrowane rozwiązanie do automatyzacji zarządzania sprawami i umowami, śledzenia historii klientów, jak również rozliczeń i księgowości. Rozwiązania dla kancelarii prawnych często obejmują także narzędzia do zarządzania bazą danych, wyszukiwania informacji i automatycznej edycji szablonów dokumentów, umożliwiając zarządzanie, dystrybucję i aktualizowanie kluczowych danych związanych z prowadzonymi sprawami. Programy do zarządzania kancelarią prawną są powiązane z systemami zarządzania dokumentami, oprogramowaniem dla prawników i oprogramowaniem do fakturowania usług prawnych.

Wyniki: 12 w

App4Legal to kompleksowy pakiet oprogramowania do zarządzania praktyką prawniczą, umożliwiający zarządzanie cyklem życia umowy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lexzur
App4Legal to kompleksowy pakiet oprogramowania do zarządzania praktyką prawniczą, przeznaczony dla zespołów prawniczych dowolnej wielkości, zarówno w kancelariach prawnych, jak i w firmach. Jest to rozwiązanie modułowe, korporacyjne, bezpieczne, wielojęzyczne i intuicyjne; dostępne w chmurze (SaaS) i lokalnie w siedzibie firmy. App4Legal ma klientów w ponad 65 krajach, we wszystkich branżach (banki, firmy telekomunikacyjne, instytucje rządowe, firmy ubezpieczeniowe, grupy kapitałowe, linie lotnicze, firmy edukacyjne, kancelarie prawne i wiele innych). Jedno rozwiązanie zastępujące wszystkie narzędzia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lexzur

Funkcje

  • Rachunkowość powiernicza
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie konfliktami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Płatności online
  • Portal dla klientów
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Uwagi dotyczące przypadku
  • Zarządzanie zadaniami
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to doskonałe oprogramowanie do zarządzania sprawami prawnymi, które pomoże zarządzać każdym przypadkiem. Koordynuje dokumenty, konflikty w ustalaniu harmonogramu, kontakty i wszelkie raporty związane z każdą sprawą prawną. Udostępniaj pliki, komentarze, listy kontrolne i inne informacje, aby być na bieżąco podczas opracowywania każdego przypadku. Otrzymuj aktualizacje w czasie rzeczywistym dzięki aplikacji mobilnej i zapraszaj zewnętrznych interesariuszy, klientów i inne osoby, aby śledzić swoje przypadki i promować przejrzystość. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Rachunkowość powiernicza
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie konfliktami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Płatności online
  • Portal dla klientów
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Uwagi dotyczące przypadku
  • Zarządzanie zadaniami
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Rachunkowość powiernicza
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie konfliktami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Płatności online
  • Portal dla klientów
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Uwagi dotyczące przypadku
  • Zarządzanie zadaniami
Służące do zarządzania procesami prawnymi oprogramowanie Wrike posiada funkcje raportowania, monitorowania czasu i budżetu oraz automatyzacji. Śledź przebieg procesów i uprość fakturowanie.
Oprogramowanie Wrike cieszy się zaufaniem 2,3 miliona użytkowników na całym świecie i doskonale sprawdza się jako system do zarządzania procesami prawnymi. Korzystaj z zaawansowanych funkcji raportowania, śledzenia budżetu, kalendarzy i zarządzania projektami oferowanych przez oprogramowanie Wrike, żeby zapewnić swoim klientom lepsze wyniki. Automatyzacja procesów za pomocą niestandardowych formularzy i szablonów zgłoszeniowych gwarantuje oszczędność czasu. Śledź przebieg procesów prawnych za pomocą udostępnianych zespołowi pulpitów nawigacyjnych, przechowuj dokumenty i uprość proces fakturowania dzięki łatwemu w użyciu narzędziu do monitorowania czasu pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Rachunkowość powiernicza
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie konfliktami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Płatności online
  • Portal dla klientów
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Uwagi dotyczące przypadku
  • Zarządzanie zadaniami
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi.
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Rachunkowość powiernicza
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie konfliktami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Płatności online
  • Portal dla klientów
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Uwagi dotyczące przypadku
  • Zarządzanie zadaniami
Rozwijaj swoją wymarzoną wysoce wydajną praktykę prawną dzięki rozbudowanemu oprogramowaniu do zarządzania sprawami Amberlo.
Uniwersalne oprogramowanie do zarządzania sprawami Amberlo dba o Twój pracowity dzień, umożliwiając Ci skoncentrowanie się na tym, co najważniejsze. Wdrażaj nowych klientów, zarządzaj sprawami, automatycznie rejestruj każdą przepracowaną minutę, przypisuj rachunki i wysyłaj wiadomości e-mail do klientów w jednym miejscu, jednocześnie mierząc wyniki swojej kancelarii prawnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Amberlo

Funkcje

  • Rachunkowość powiernicza
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie konfliktami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Płatności online
  • Portal dla klientów
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Uwagi dotyczące przypadku
  • Zarządzanie zadaniami
Rejestrowanie znaków towarowych i rozwiązanie do zarządzania własnością intelektualną dla wszystkich jurysdykcji, z automatycznym aktualizowaniem statusu USPTO i bezpłatnym pobieraniem danych.
Rozwiązanie do zarządzania rejestracją znaków towarowych i własnością intelektualną, które obejmuje automatyczne aktualizacje statusu USPTO (Urząd Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych), dostęp globalny i pobieranie danych znaków towarowych z audytami dla ponad 175 jurysdykcji, bezpłatne wyszukiwanie znaków towarowych online w ponad 100 jurysdykcjach, połączone przechowywanie i zarządzanie dokumentami, z modułami dotyczącymi sporów, nazw domen, praw autorskich, wyszukiwań, przydziałów, e-handlu, patentów i projektów oraz zarządzania firmą. Specjalna obsługa przypadków protokołu w USA, Kanadzie, UE i Madrycie. Dowiedz się więcej na temat produktu: TM Cloud

Funkcje

  • Rachunkowość powiernicza
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie konfliktami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Płatności online
  • Portal dla klientów
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Uwagi dotyczące przypadku
  • Zarządzanie zadaniami
Skorzystaj z portalu dla klientów OneStop, aby wspierać swój cyfrowy oddział, nawiązywać kontakty z klientami i zarządzać swoją firmą – pod swoją marką.
Moxtra obsługuje portal dla klientów OneStop będący wirtualnym oddziałem, w którym prawnicy mogą reagować na potrzeby swoich klientów i zarządzać sprawami z dowolnego miejsca – pod swoją marką. Portal dla klientów OneStop to dobre rozwiązanie do bezpiecznej wymiany wiadomości, współpracy przy dokumentach, spotkań wideo, podpisów cyfrowych, transakcji i nie tylko – dzięki zgodnej z przepisami ścieżce e-papierowej, którą można poddać audytowi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Moxo

Funkcje

  • Rachunkowość powiernicza
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie konfliktami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Płatności online
  • Portal dla klientów
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Uwagi dotyczące przypadku
  • Zarządzanie zadaniami
JWorks obejmuje podstawowe komponenty CMS i wykorzystuje najnowsze technologie do automatyzacji przepływu przypadków, przypisywania zadań, wyszukiwania słów kluczowych itp.
W przypadku sądów zainteresowanych dostosowaniem układu ekranu i reguł przepływu pracy system CMS JWorks oferuje narzędzia do projektowania bardziej spersonalizowanego rozwiązania. JWorks zawiera podstawowe komponenty CMS i wykorzystuje najnowsze technologie do automatyzacji przepływu przypadków, przypisywania zadań, wyszukiwania słów kluczowych i innych aspektów działalności. Jego responsywny design zapewnia dostęp do dowolnego urządzenia, na przykład na komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie czy smartfonie. Dowiedz się więcej na temat produktu: JWorks CMS

Funkcje

  • Rachunkowość powiernicza
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie konfliktami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Płatności online
  • Portal dla klientów
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Uwagi dotyczące przypadku
  • Zarządzanie zadaniami
UniCourt zapewnia dostęp w czasie rzeczywistym do danych sądowych w celu zarządzania sprawami, prowadzenia dokumentacji, analizowania i śledzenia przypadków oraz automatyzacji przepływów pracy.
UniCourt jest liderem w zwiększaniu dostępności i użyteczności danych sądowych dzięki LDaaS. Zapewniamy dostęp API w czasie rzeczywistym do danych sądowych stanowych i federalnych PACER firmom z listy Fortune 500 i firmom AmLaw w celu zarządzania sprawami sądowymi, analizowania przypadków, pobierania dokumentów sądowych, prowadzenia dokumentacji, śledzenia sporów sądowych, analizy sporów sądowych, dochodzeń i automatyzacji przepływów pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: UniCourt Enterprise API

Funkcje

  • Rachunkowość powiernicza
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie konfliktami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Płatności online
  • Portal dla klientów
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Uwagi dotyczące przypadku
  • Zarządzanie zadaniami
Optymalne zarządzanie przypadkami w celu ochrony marki i własności intelektualnej.
Origo by DH Anticounterfeit, zaufana platforma, która wyznacza standardy branżowe w zarządzaniu sprawami dotyczącymi ochrony marki i własności intelektualnej. Cyfrowa przestrzeń robocza firmy umożliwia zespołom ds. ochrony marki, specjalistom prawnym i śledczym optymalizację wydajności, usprawnienie przepływu pracy, automatyzację procesów i zwiększenie produktywności w zwalczaniu naruszeń praw własności intelektualnej, podróbek, działalności szarej strefy i dystrybucji pirackich towarów. Dołącz do grona zadowolonych klientów i doświadcz korzyści płynących z Origo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Origo

Funkcje

  • Rachunkowość powiernicza
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie konfliktami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Płatności online
  • Portal dla klientów
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Uwagi dotyczące przypadku
  • Zarządzanie zadaniami
Umożliwia wszystkim pracownikom i interesariuszom systemu sądownictwa płynną komunikację, zarządzanie danymi i analizę wyników.
Noble Justice zaprojektowano, by przenieść sądowe systemy do chmury. Pakiet aplikacji został zbudowany w oparciu o chmurę Salesforce Government Cloud, co gwarantuje, że jest to jedna z najbardziej zaawansowanych i bezpiecznych z dostępnych aplikacji. Jest to rozwiązanie gotowe do użycia w każdym systemie sądownictwa na świecie. Łatwo konfigurowalne, przyjazne dla użytkownika, dostosowane do komputerów i urządzeń mobilnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Noble Justice

Funkcje

  • Rachunkowość powiernicza
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie konfliktami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Płatności online
  • Portal dla klientów
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Uwagi dotyczące przypadku
  • Zarządzanie zadaniami