Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do zarządzania kancelarią prawną

Programy do zarządzania kancelarią prawną ułatwiają koordynowanie dokumentów, harmonogramów, konfliktów, kontaktów i raportów związanych ze sprawami prawnymi. Aplikacje te oferują zintegrowane rozwiązanie do automatyzacji zarządzania sprawami i umowami, śledzenia historii klientów, jak również rozliczeń i księgowości. Rozwiązania dla kancelarii prawnych często obejmują także narzędzia do zarządzania bazą danych, wyszukiwania informacji i automatycznej edycji szablonów dokumentów, umożliwiając zarządzanie, dystrybucję i aktualizowanie kluczowych danych związanych z prowadzonymi sprawami. Programy do zarządzania kancelarią prawną są powiązane z systemami zarządzania dokumentami, oprogramowaniem dla prawników i oprogramowaniem do fakturowania usług prawnych.

Wyniki: 11 w
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to doskonałe oprogramowanie do zarządzania sprawami prawnymi, które pomoże zarządzać każdym przypadkiem. Koordynuje dokumenty, konflikty w ustalaniu harmonogramu, kontakty i wszelkie raporty związane z każdą sprawą prawną. Udostępniaj pliki, komentarze, listy kontrolne i inne informacje, aby być na bieżąco podczas opracowywania każdego przypadku. Otrzymuj aktualizacje w czasie rzeczywistym dzięki aplikacji mobilnej i zapraszaj zewnętrznych interesariuszy, klientów i inne osoby, aby śledzić swoje przypadki i promować przejrzystość. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Rachunkowość powiernicza
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie konfliktami
  • Zarządzanie rejestrami
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie przypadkiem
  • Zarządzanie komunikacją
Służące do zarządzania procesami prawnymi oprogramowanie Wrike posiada funkcje raportowania, monitorowania czasu i budżetu oraz automatyzacji. Śledź przebieg procesów i uprość fakturowanie.
Oprogramowanie Wrike cieszy się zaufaniem 2,3 miliona użytkowników na całym świecie i doskonale sprawdza się jako system do zarządzania procesami prawnymi. Korzystaj z zaawansowanych funkcji raportowania, śledzenia budżetu, kalendarzy i zarządzania projektami oferowanych przez oprogramowanie Wrike, żeby zapewnić swoim klientom lepsze wyniki. Automatyzacja procesów za pomocą niestandardowych formularzy i szablonów zgłoszeniowych gwarantuje oszczędność czasu. Śledź przebieg procesów prawnych za pomocą udostępnianych zespołowi pulpitów nawigacyjnych, przechowuj dokumenty i uprość proces fakturowania dzięki łatwemu w użyciu narzędziu do monitorowania czasu pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Rachunkowość powiernicza
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie konfliktami
  • Zarządzanie rejestrami
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie przypadkiem
  • Zarządzanie komunikacją
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi.
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Rachunkowość powiernicza
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie konfliktami
  • Zarządzanie rejestrami
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie przypadkiem
  • Zarządzanie komunikacją
App4Legal to kompleksowy pakiet oprogramowania do zarządzania praktyką prawniczą, umożliwiający zarządzanie cyklem życia umowy.
App4Legal to kompleksowy pakiet oprogramowania do zarządzania praktyką prawniczą, przeznaczony dla zespołów prawniczych dowolnej wielkości, zarówno w kancelariach prawnych, jak i w firmach. Jest to rozwiązanie modułowe, korporacyjne, bezpieczne, wielojęzyczne i intuicyjne; dostępne w chmurze (SaaS) i lokalnie w siedzibie firmy. App4Legal ma klientów w ponad 65 krajach, we wszystkich branżach (banki, firmy telekomunikacyjne, instytucje rządowe, firmy ubezpieczeniowe, grupy kapitałowe, linie lotnicze, firmy edukacyjne, kancelarie prawne i wiele innych). Jedno rozwiązanie zastępujące wszystkie narzędzia. Dowiedz się więcej na temat produktu: App4Legal

Funkcje

  • Rachunkowość powiernicza
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie konfliktami
  • Zarządzanie rejestrami
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie przypadkiem
  • Zarządzanie komunikacją
Rozwijaj swoją wymarzoną wysoce wydajną praktykę prawną dzięki rozbudowanemu oprogramowaniu do zarządzania sprawami Amberlo.
Uniwersalne oprogramowanie do zarządzania sprawami Amberlo dba o Twój pracowity dzień, umożliwiając Ci skoncentrowanie się na tym, co najważniejsze. Wdrażaj nowych klientów, zarządzaj sprawami, automatycznie rejestruj każdą przepracowaną minutę, przypisuj rachunki i wysyłaj wiadomości e-mail do klientów w jednym miejscu, jednocześnie mierząc wyniki swojej kancelarii prawnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Amberlo

Funkcje

  • Rachunkowość powiernicza
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie konfliktami
  • Zarządzanie rejestrami
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie przypadkiem
  • Zarządzanie komunikacją
Rejestrowanie znaków towarowych i rozwiązanie do zarządzania własnością intelektualną dla wszystkich jurysdykcji, z automatycznym aktualizowaniem statusu USPTO i bezpłatnym pobieraniem danych.
Rozwiązanie do zarządzania rejestracją znaków towarowych i własnością intelektualną, które obejmuje automatyczne aktualizacje statusu USPTO (Urząd Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych), dostęp globalny i pobieranie danych znaków towarowych z audytami dla ponad 175 jurysdykcji, bezpłatne wyszukiwanie znaków towarowych online w ponad 100 jurysdykcjach, połączone przechowywanie i zarządzanie dokumentami, z modułami dotyczącymi sporów, nazw domen, praw autorskich, wyszukiwań, przydziałów, e-handlu, patentów i projektów oraz zarządzania firmą. Specjalna obsługa przypadków protokołu w USA, Kanadzie, UE i Madrycie. Dowiedz się więcej na temat produktu: TM Cloud

Funkcje

  • Rachunkowość powiernicza
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie konfliktami
  • Zarządzanie rejestrami
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie przypadkiem
  • Zarządzanie komunikacją
Skorzystaj z portalu dla klientów OneStop, aby wspierać swój cyfrowy oddział, nawiązywać kontakty z klientami i zarządzać swoją firmą – pod swoją marką.
Moxtra obsługuje portal dla klientów OneStop będący wirtualnym oddziałem, w którym prawnicy mogą reagować na potrzeby swoich klientów i zarządzać sprawami z dowolnego miejsca – pod swoją marką. Portal dla klientów OneStop to dobre rozwiązanie do bezpiecznej wymiany wiadomości, współpracy przy dokumentach, spotkań wideo, podpisów cyfrowych, transakcji i nie tylko – dzięki zgodnej z przepisami ścieżce e-papierowej, którą można poddać audytowi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Moxo

Funkcje

  • Rachunkowość powiernicza
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie konfliktami
  • Zarządzanie rejestrami
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie przypadkiem
  • Zarządzanie komunikacją
JWorks obejmuje podstawowe komponenty CMS i wykorzystuje najnowsze technologie do automatyzacji przepływu przypadków, przypisywania zadań, wyszukiwania słów kluczowych itp.
W przypadku sądów zainteresowanych dostosowaniem układu ekranu i reguł przepływu pracy system CMS JWorks oferuje narzędzia do projektowania bardziej spersonalizowanego rozwiązania. JWorks zawiera podstawowe komponenty CMS i wykorzystuje najnowsze technologie do automatyzacji przepływu przypadków, przypisywania zadań, wyszukiwania słów kluczowych i innych aspektów działalności. Jego responsywny design zapewnia dostęp do dowolnego urządzenia, na przykład na komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie czy smartfonie. Dowiedz się więcej na temat produktu: JWorks CMS

Funkcje

  • Rachunkowość powiernicza
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie konfliktami
  • Zarządzanie rejestrami
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie przypadkiem
  • Zarządzanie komunikacją
UniCourt zapewnia dostęp w czasie rzeczywistym do danych sądowych w celu zarządzania sprawami, prowadzenia dokumentacji, analizowania i śledzenia przypadków oraz automatyzacji przepływów pracy.
UniCourt jest liderem w zwiększaniu dostępności i użyteczności danych sądowych dzięki LDaaS. Zapewniamy dostęp API w czasie rzeczywistym do danych sądowych stanowych i federalnych PACER firmom z listy Fortune 500 i firmom AmLaw w celu zarządzania sprawami sądowymi, analizowania przypadków, pobierania dokumentów sądowych, prowadzenia dokumentacji, śledzenia sporów sądowych, analizy sporów sądowych, dochodzeń i automatyzacji przepływów pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: UniCourt Enterprise API

Funkcje

  • Rachunkowość powiernicza
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie konfliktami
  • Zarządzanie rejestrami
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie przypadkiem
  • Zarządzanie komunikacją
Optymalne zarządzanie przypadkami w celu ochrony marki i własności intelektualnej.
Origo by DH Anticounterfeit, zaufana platforma, która wyznacza standardy branżowe w zarządzaniu sprawami dotyczącymi ochrony marki i własności intelektualnej. Cyfrowa przestrzeń robocza firmy umożliwia zespołom ds. ochrony marki, specjalistom prawnym i śledczym optymalizację wydajności, usprawnienie przepływu pracy, automatyzację procesów i zwiększenie produktywności w zwalczaniu naruszeń praw własności intelektualnej, podróbek, działalności szarej strefy i dystrybucji pirackich towarów. Dołącz do grona zadowolonych klientów i doświadcz korzyści płynących z Origo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Origo

Funkcje

  • Rachunkowość powiernicza
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie konfliktami
  • Zarządzanie rejestrami
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie przypadkiem
  • Zarządzanie komunikacją
Umożliwia wszystkim pracownikom i interesariuszom systemu sądownictwa płynną komunikację, zarządzanie danymi i analizę wyników.
Noble Justice zaprojektowano, by przenieść sądowe systemy do chmury. Pakiet aplikacji został zbudowany w oparciu o chmurę Salesforce Government Cloud, co gwarantuje, że jest to jedna z najbardziej zaawansowanych i bezpiecznych z dostępnych aplikacji. Jest to rozwiązanie gotowe do użycia w każdym systemie sądownictwa na świecie. Łatwo konfigurowalne, przyjazne dla użytkownika, dostosowane do komputerów i urządzeń mobilnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Noble Justice

Funkcje

  • Rachunkowość powiernicza
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie konfliktami
  • Zarządzanie rejestrami
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie przypadkiem
  • Zarządzanie komunikacją