Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do zarządzania członkostwem

Oprogramowanie do zarządzania członkostwem przeznaczone jest dla stowarzyszeń, społeczności i innych organizacji opartych na programie członkowskim. Te pakiety oprogramowania zazwyczaj oferują wiele funkcji, w tym przekazywanie kompetencji i informacji członkom grupy oraz narzędzia administracyjne i biznesowe dla organizacji. Różnorodne grupy zorientowane na członkostwo wykorzystują te aplikacje do komunikowania się ze swoimi członkami, dzielenia się zasobami, promowania wydarzeń i pobierania opłat, a także wyszukiwania i utrzymywania członków. Oprogramowanie do zarządzania członkostwem jest związane z oprogramowaniem do zarządzania stowarzyszeniami, oprogramowaniem do zarządzania parafiami i oprogramowaniem do zarządzania klubami.

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 16 w
CHMeetings to potężne oprogramowanie do zarządzania kościołem, które skutecznie organizuje członków, wydarzenia, dalsze działania i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chmeetings
CHMeetings to solidne oprogramowanie do zarządzania kościołami, zaprojektowane dla kościołów o różnej wielkości i nominałach. Bez wysiłku zarządzaj członkostwem w kościele, grupami, wydarzeniami, dalszymi kontaktami, transmisjami i nie tylko. CHMeetings ma proaktywną zaporę, która zapewnia bezpieczeństwo danych przed nieautoryzowanymi użytkownikami. Funkcje takie jak grupowy SMS, hosting w chmurze, codzienne kopie zapasowe i dostęp do wielu urządzeń są zintegrowane, co ułatwia codzienne administrowanie kościołem. Uzyskaj wsparcie, aby pomóc swojemu kościołowi w łatwym wdrożeniu rozwiązania. Wypróbuj za darmo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chmeetings

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie aplikacjami
  • Zarządzanie składkami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie promocjami
  • E-mail marketing
  • Odnowienia członkostwa
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Portal członkowski
  • Wykaz członków
Oprogramowanie Mindbody do zarządzania członkostwem zapewnia ruch klientów dzięki profilom członków, automatycznym przypomnieniom, samodzielnemu zameldowaniu i wielu innym funkcjom..
Mindbody daje Twoim uczestnikom możliwość dbania o doświadczenia w zakresie wellness. Od profili członków i automatycznych przypomnień po samoobsługowe zameldowanie – kompleksowe oprogramowanie sprawi, że wszyscy będą w ruchu. Ponadto, dzięki niestandardowej aplikacji członkowie mogą aktualizować swoje dane i harmonogramy, korzystając z Twojej marki. Z łatwością rozwijaj swoją społeczność i zarządzaj nią. Zaplanuj swoją bezpłatną demonstrację już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mindbody

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie aplikacjami
  • Zarządzanie składkami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie promocjami
  • E-mail marketing
  • Odnowienia członkostwa
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Portal członkowski
  • Wykaz członków
Oprogramowanie do zarządzania członkostwem to uniwersalne rozwiązanie do zarządzania codziennymi zadaniami administracyjnymi, które zwiększa przychody.
Oprogramowanie do zarządzania członkostwem to uniwersalne rozwiązanie do zarządzania codziennymi zadaniami administracyjnymi, które zwiększa przychody. Usprawnij obsługę członków dzięki aplikacji mobilnej, której mogą używać do rezerwowania zajęć, dokonywania zakupów i angażowania się w zajęcia. Dzięki oferowanym integracjom z harmonogramem zajęć na stronie internetowej masz pewność, że członkowie mogą łatwo znaleźć i przeglądać harmonogram zajęć. Dostępny jest również kiosk do odprawy, który pozwoli poświęcić więcej czasu przed zajęciami na kontakt z członkami i potencjalnymi klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: ABC Glofox

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie aplikacjami
  • Zarządzanie składkami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie promocjami
  • E-mail marketing
  • Odnowienia członkostwa
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Portal członkowski
  • Wykaz członków
Kajabi to uniwersalne narzędzie stworzone, aby umożliwić ludziom tworzenie produktów cyfrowych, wprowadzać je na rynek i sprzedawać wiedzę specjalistyczną w trybie online.
Kajabi to wiodący sposób na monetyzację wiedzy online. Twórz kursy w trybie online, strony członkowskie, społeczności, podcasty, programy coachingowe i cyfrowe pliki do pobrania. Skorzystaj z szablonów, aby rozpocząć sprzedaż treści. Prowadź marketing z w pełni rozwiniętą stroną internetową, rozwiązaniem CRM, marketingiem partnerskim i lejkami sprzedaży. Rozwijaj swoją firmę dzięki analityce, przetwarzaniu płatności i dostępnym zasobom szkoleniowym dla klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kajabi

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie aplikacjami
  • Zarządzanie składkami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie promocjami
  • E-mail marketing
  • Odnowienia członkostwa
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Portal członkowski
  • Wykaz członków
GymMaster to kompletne rozwiązanie do zarządzania członkami, które pomaga w łatwym zarządzaniu klubem, jednocześnie zachwycając jego członków. Wypróbuj bezpłatnie.
GymMaster to system zarządzania członkostwem, zaprojektowany, aby dać Ci elastyczność w prowadzeniu działalności fitness na swój własny sposób. Jest on oparty na chmurze. Zarówno Ty, jak i Twój personel możecie z łatwością zarządzać swoim klubem z dowolnego miejsca dzięki zautomatyzowanemu procesowi zatrzymywania członków i szerokiej gamie funkcji (w aplikacji i online), które zapewnią Twoim członkom najlepsze doświadczenia. GymMaster nie wymaga od Ciebie podpisywania umów, oferuje gwarancję zwrotu pieniędzy przez 60 dni, a także bezpłatną nieograniczoną wersję próbną. Wypróbuj GymMaster bezpłatnie już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: GymMaster

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie aplikacjami
  • Zarządzanie składkami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie promocjami
  • E-mail marketing
  • Odnowienia członkostwa
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Portal członkowski
  • Wykaz członków
Nowoczesne oprogramowanie do zarządzania siłownią, które jest zarówno wydajne, jak i łatwe w użyciu. Zobacz, dlaczego setki siłowni przeszły na Gymdesk dzięki bezpłatnej wersji próbnej.
Masz dość korzystania z przestarzałego oprogramowania do zarządzania siłownią, które jest frustrujące i nie przynosi efektów? Zobacz, jak to jest korzystać z nagradzanego oprogramowania, które pozwala skupić się na klientach i pomaga rozwijać się. Powstały w wyniku wielu lat iteracji i słuchania opinii właścicieli siłowni w połączeniu z dbałością o bezproblemowe doświadczenia użytkownika. Gymdesk to nowoczesne, przyjazne dla użytkownika oprogramowanie dla siłowni i sztuk walki, które spełni wszystkie potrzeby w zakresie zaplecza biurowego. Już dziś wypróbuj naszą 30-dniową bezpłatną wersję próbną – bez rozmów sprzedażowych i zobowiązań. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gymdesk

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie aplikacjami
  • Zarządzanie składkami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie promocjami
  • E-mail marketing
  • Odnowienia członkostwa
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Portal członkowski
  • Wykaz członków
Daxko Operations pomaga zarządzać codzienną działalnością centrum w jednym bezpiecznym systemie.
Daxko Operations pomaga zarządzać codzienną działalnością centrum w jednym bezpiecznym systemie. Od narzędzi internetowych, takich jak rejestracja w programie, efektywność zaplecza, taka jak łatwy dostęp do informacji o członkach, standaryzowane procesy i dane w setkach lokalizacji YMCA (Chrześcijańskie stowarzyszenie młodych mężczyzn), JCC (Centrum wspólnoty żydowskiej) i innych organizacjach zdrowia i dobrego samopoczucia w całym kraju. Daxko Operations to złoty standard w zarządzaniu operacjami opartymi na pracownikach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Daxko Operations

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie aplikacjami
  • Zarządzanie składkami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie promocjami
  • E-mail marketing
  • Odnowienia członkostwa
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Portal członkowski
  • Wykaz członków
Wszechstronna platforma do zarządzania członkostwem, umożliwiająca pozyskiwanie, angażowanie i rozwój Twojej społeczności.
Doskonałe oprogramowanie do zarządzania członkostwem. Raklet wspiera społeczności w poznawaniu się, nawiązywaniu kontaktów i rozwoju. Kompleksowa platforma do zarządzania członkostwem, która wspiera budowanie zaangażowania i potencjał marki. Łatwa w konfiguracji i w pełni obrandowana, dopasowana do Twojej marki. Umożliwia: - automatyzację odnawiania i przypomnień; - oferowanie cyfrowych kart członkowskich; - pobieranie płatności cyklicznych; - komunikację za pośrednictwem aplikacji, wiadomości tekstowych lub e-mail; - uproszczenie zarządzania wydarzeniami; - pobieranie zaawansowanych raportów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Raklet

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie aplikacjami
  • Zarządzanie składkami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie promocjami
  • E-mail marketing
  • Odnowienia członkostwa
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Portal członkowski
  • Wykaz członków
Uwolnij potencjał swojej społeczności dzięki elastycznemu i wydajnemu rozwiązaniu typu „wszystko w jednym” do zarządzania i angażowania społeczności.
Uwolnij potencjał swojej społeczności dzięki Hivebrite, zaawansowanej, kompleksowej platformie do zarządzania i angażowania społeczności. Hivebrite, program łatwy w konfiguracji i w pełni dostosowany do potrzeb twojej firmy, pomaga budować zaangażowanie marki i tworzyć możliwości dla prywatnej społeczności. Zarządzaj bazą danych członków, scentralizuj komunikację z członkami, twórz wydarzenia i zbieraj członkostwa online, a wszystko to z poziomu jednego, przyjaznego dla użytkownika interfejsu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hivebrite

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie aplikacjami
  • Zarządzanie składkami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie promocjami
  • E-mail marketing
  • Odnowienia członkostwa
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Portal członkowski
  • Wykaz członków
Doskonałe rozwiązania do zarządzania członkami dla małych, jednofiliowych i dużych, wielooddziałowych stowarzyszeń i organizacji non-profit.
SilkStart jest dostawcą kompleksowego i łatwego w użyciu oprogramowania w chmurze dla organizacji opartych na członkostwie. System AMS (zarządzania stowarzyszeniem) SilkStart usprawnia operacje organizacji, niezależnie od tego, czy posiada ona jeden oddział, czy tysiąc, i umożliwia ponownie łączenie z członkami za pośrednictwem jednej centralnej bazy danych w chmurze. SilkStart tworzy piękne i funkcjonalne strony internetowe, które są przyjazne dla urządzeń mobilnych, a także mogą być integrowane z istniejącymi witrynami. Dowiedz się więcej na temat produktu: SilkStart MultiChapter

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie aplikacjami
  • Zarządzanie składkami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie promocjami
  • E-mail marketing
  • Odnowienia członkostwa
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Portal członkowski
  • Wykaz członków
Polska Produkt lokalny
Możliwość łatwego zarządzania wszystkimi zadaniami związanymi z klientami, w tym umowami, fakturowaniem, automatyzacją, sprzedażą, rejestracją w trybie online i offline oraz wieloma innymi.
Wszechstronna platforma do zarządzania klubami i jego członkami, która pozwala zaoszczędzić czas na administracji, dzięki czemu można się bardziej skupić na pomaganiu klientom w osiąganiu ich celów. Dzięki centrum automatyzacji istnieje możliwość generacji raportów z pulpitów i automatyzacji korespondencji, a także możliwość zapisów i płatności w trybie online oraz rezerwowania zajęć za pomocą aplikacji mobilnej. To kompleksowe rozwiązanie jest dostępne w 15 językach i jest używane w 55 krajach na sześciu kontynentach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Perfect Gym

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie aplikacjami
  • Zarządzanie składkami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie promocjami
  • E-mail marketing
  • Odnowienia członkostwa
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Portal członkowski
  • Wykaz członków
Program open source zarządzania członkami dla stowarzyszeń, związków zawodowych, klubów i fundacji.
Tylko 35 € rocznie*. Oprogramowanie My Member Software dla członków to program zarządzania open source, który można pobrać. Stowarzyszenia, kluby, fundacje, a nawet firmy mogą administrować swoimi członkami i są zintegrowane z rozwiązaniem CMS Joomla, ale mogą również działać obok strony internetowej Wordpress lub Drupal. Pełna kontrola, idealne rozwiązanie dla webmasterów, firm księgowych, które sprzedają to rozwiązanie klientom. Dostępne w pięciu językach: angielskim, niemieckim, norweskim, holenderskim i polskim. * Uzyskaj zniżkę już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: My Member Software

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie aplikacjami
  • Zarządzanie składkami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie promocjami
  • E-mail marketing
  • Odnowienia członkostwa
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Portal członkowski
  • Wykaz członków
Rezeve to oprogramowanie do zarządzania członkostwem dla butikowych studiów fitness i siłowni, umożliwiające błyskawiczne tworzenie markowych stron internetowych i aplikacji.
Rezeve to oprogramowanie do zarządzania członkostwem dla butikowych studiów fitness, siłowni, centrów fitness i trenerów osobistych, do tworzenia markowych stron internetowych i aplikacji w mgnieniu oka - bez konieczności kodowania. Kompleksowy zestaw funkcji obejmuje narzędzie do tworzenia markowych aplikacji internetowych, system planowania i rezerwacji, zarządzanie zajęciami, zarządzanie pakietami i członkostwem, zintegrowane lokalne metody płatności, programy lojalnościowe, rezerwację miejsc, rezerwację grupową, pakiety do udostępniania i konto rodzinne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rezerv

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie aplikacjami
  • Zarządzanie składkami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie promocjami
  • E-mail marketing
  • Odnowienia członkostwa
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Portal członkowski
  • Wykaz członków
Polska Produkt lokalny
Program do zarządzania klubem sportowym, który zautomatyzuje i usprawni Twoje procesy biznesowe. Czy prowadzisz duży klub fitness, czy małe studio jogi - eFitness jest dla Ciebie!
eFitness to system służący łatwemu zarządzaniu Twoimi klubami. Automatyczne płatności, kontrola dostępu czy komunikacja marketingowa-to wszystko znajdziesz w eFitness. Zwiększ sprzedaż online, skorzystaj z modułu treningów personalnych czy sprzedaży barowej. Uzyskaj pomocne informacje dzięki poręcznemu dashboardowi i czytelnym raportom. Wykorzystaj aplikację eFitness App, aby zwiększyć zaangażowanie Klubowiczów i rozszerzyć sprzedaż. Użyj nowoczesnego modułu CRM, aby jeszcze łatwiej działać na leadach i zwiększyć konwersję. eFitness obecny jest w 14 krajach, służąc ponad 1000 klientów - od studiów butikowych po duże sieci klubów fitness. Dowiedz się więcej na temat produktu: eFitness

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie aplikacjami
  • Zarządzanie składkami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie promocjami
  • E-mail marketing
  • Odnowienia członkostwa
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Portal członkowski
  • Wykaz członków
Konfigurowalna platforma do obsługi wykazu zaprojektowana dla profesjonalnych organizacji.
Z łatwością stwórz potężny wykaz dla swojej organizacji. Rozwiązaniu temu zaufały już przedsiębiorstwa z listy Fortune 500 i startupy, wykorzystując je do zarządzania wewnętrznymi, publicznymi i prywatnymi katalogami związanymi z klientami. Wiele przydatnych funkcji w rozwiązaniu z jednym wykazem, w tym: dostosowane pola i listy rozwijane, różne warianty profili, szablony profili, opcjonalne zatwierdzenia zawartości, mikrowitryny klientów prywatnych, integracje API i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workfolio Directory

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie aplikacjami
  • Zarządzanie składkami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie promocjami
  • E-mail marketing
  • Odnowienia członkostwa
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Portal członkowski
  • Wykaz członków
Oparty na chmurze system zarządzania kulturą, który pomaga w planowaniu, ustalaniu harmonogramu, realizacji i sprzedaży zajęć i wydarzeń.
Culmas to kompleksowa platforma obsługująca rynek sztuk performatywnych. Culmas obejmuje wszystkie funkcje, które są niezbędne do prowadzenia instytucji kulturalnej, takie jak planowanie, ustalanie harmonogramu, realizacja i sprzedaż zajęć lub wydarzeń wraz z automatyzacją poczty e-mail, kalendarzem, frekwencją, POS i modułem finansowym. Culmas może zautomatyzować e-maile i komunikację z uczniami oraz zarządzać przenoszeniem uczniów między klasami, zwrotami, finansami i produktami na stronie internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Culmas

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie aplikacjami
  • Zarządzanie składkami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie promocjami
  • E-mail marketing
  • Odnowienia członkostwa
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Portal członkowski
  • Wykaz członków