Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Rozwiązania do pozyskiwania funduszy

Wyniki: 10 w
Szybko osadzaj zoptymalizowane, powtarzające się formularze darowizn na swojej stronie internetowej, aby umożliwić szybką, wieloetapową realizację płatności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Donorbox
Donorbox to potężne oprogramowanie do zbierania funduszy, które jest łatwe w konfiguracji i przyciąga bardziej powtarzających się darczyńców. Rozpocznij zbieranie funduszy dzięki szybkiemu, zoptymaliz owanemu systemowi płatności darowizn w 15 minut. Platforma, dostępna w dziewięciu językach i 28 walutach, sprawia, że proces płatności za darowizny jest szybki i łatwy dzięki wspieraniu darowizn za pośrednictwem kart, PayPal, przelewów bankowych ACH oraz Apple i Google Pay. Szybko osadzaj konfigurowalne formularze cyklicznych darowizn na swojej stronie internetowej lub korzystaj ze stron do zbierania funduszy na kampanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Donorbox

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Śledzenie składek
  • Zarządzanie dopasowaniem darowizn
  • Zarządzanie zastawem
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Darowizny cykliczne
  • Zarządzanie aukcjami
  • Mobilna zbiórka pieniędzy
Firma Omatic przekształca dane w wartość, umożliwiając dobrej organizacji społecznej wpływanie na wielkie zmiany na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ImportOmatic
Sztandarowe rozwiązanie do integracji danych non-profit, ImportOmatic importuje dane do Raiser’s Edge RE NXT z dowolnego źródła zewnętrznego, obsługując wszystkie typy i formaty rekordów oraz na bieżąco usuwając zbędne dane. ImportOmatyc na nowo definiuje wydajność dzięki inteligentnej integracji, która prawidłowo zestawia rekordy, eliminuje duplikaty i standaryzuje dane podczas importowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: ImportOmatic

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Śledzenie składek
  • Zarządzanie dopasowaniem darowizn
  • Zarządzanie zastawem
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Darowizny cykliczne
  • Zarządzanie aukcjami
  • Mobilna zbiórka pieniędzy
Łatwe w użyciu, w pełni funkcjonalne oprogramowanie Outbound Call Center w chmurze z wieloma zaawansowanymi funkcjami, bez miesięcznych opłat za konfigurację i agenta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialfire
Łatwe w użyciu oprogramowanie Outbound Call Center i wydajny predykcyjny dialer z chmury. Wysoce niezawodny i bezpieczny. Zwiększenie produktywności dzięki konfigurowalnym formularzom, automatyzacji procesów, połączonym informacjom przychodzącym, personalizowanej analityce w czasie rzeczywistym, monitorowaniu i nagrywaniu rozmów. Integracja z istniejącym oprogramowaniem za pomocą interfejsu REST API. Obsługa outsourcingu dla podwykonawców call center. Rozwiązanie dopasowane dla rozproszonych biur i w call center. Opłata tylko za korzystanie. Brak kosztów instalacji, brak opłaty za miejsce dla agenta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialfire

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Śledzenie składek
  • Zarządzanie dopasowaniem darowizn
  • Zarządzanie zastawem
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Darowizny cykliczne
  • Zarządzanie aukcjami
  • Mobilna zbiórka pieniędzy
Stworzony przez osoby prowadzące zbiórki pieniędzy dla nich samych, Pound GivingDNA umożliwia im zautomatyzowane zbieranie danych o darczyńcach. Dowiedz się więcej na temat produktu: GivingDNA
Platforma GivingDNA to narzędzie do badań dawców i wizualizacji danych, które pomaga organizacjom non-profit w budowaniu szczegółowych segmentów. Osoby prowadzące zbiórki pieniędzy i specjaliści ds. marketingu bezpośredniego otrzymują zautomatyzowaną inteligencję, która pomaga w szybkim profilowaniu i segmentacji darczyńców oraz podejmowaniu kolejnych kroków w kierunku niestandardowych doświadczeń darczyńców. GivingDNA wzbogaca Twoje dane o informacje od stron trzecich, dzięki czemu możesz zobaczyć wszystkie elementy swojej działalności. Jest łatwy w obsłudze i nie wymaga żadnych umiejętności kodowania ani zaawansowanego arkusza kalkulacyjnego. Dowiedz się więcej na temat produktu: GivingDNA

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Śledzenie składek
  • Zarządzanie dopasowaniem darowizn
  • Zarządzanie zastawem
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Darowizny cykliczne
  • Zarządzanie aukcjami
  • Mobilna zbiórka pieniędzy
Kompletny system zarządzania kościołem. Zobacz, dlaczego tak wiele kościołów decyduje się na zmianę (prawie 10 tys. w ciągu ostatnich dwóch lat).
Istnieje, aby pomóc kościołom w rozwoju. Potężne, łatwe w użyciu zarządzanie kościołem, obejmujące frekwencję, składki, grupy, zobowiązania, oświadczenia darczyńców, masowe wysyłanie wiadomości e-mail/tekstów, zameldowania dzieci, łączenie poczty, sakramenty, pulpity nawigacyjne, rozbudowane raporty własne i wiele więcej. PC/MAC/iOS/Android. Ponad 35 tys. kościołów i 150 tys. duszpasterzy przeniosło się do Servant Keeper 8 (prawie 10 tys. kościołów w ciągu ostatnich dwóch lat). Dowiedz się, dlaczego to robią. Dowiedz się więcej na temat produktu: Servant Keeper

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Śledzenie składek
  • Zarządzanie dopasowaniem darowizn
  • Zarządzanie zastawem
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Darowizny cykliczne
  • Zarządzanie aukcjami
  • Mobilna zbiórka pieniędzy
Accelevents to jedyna platforma do zarządzania wydarzeniami i zbierania funduszy klasy korporacyjnej, którą można łatwo dostosować i używać.
Odkryj platformę do zarządzania wydarzeniami i fundraisingiem, która jest tak łatwa do skonfigurowania i dostosowania, że wkrótce będziesz jej używać do zarządzania wszystkimi wirtualnymi, hybrydowymi i osobistymi wydarzeniami. Wspiera zbiórki pieniędzy, aukcje i wydarzenia charytatywne każdej wielkości. Zarezerwuj wersję demonstracyjną, a przekonasz się, jak można zarządzać całym portfelem wydarzeń za pomocą jednej, potężnej platformy do zarządzania wydarzeniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Śledzenie składek
  • Zarządzanie dopasowaniem darowizn
  • Zarządzanie zastawem
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Darowizny cykliczne
  • Zarządzanie aukcjami
  • Mobilna zbiórka pieniędzy
Raklet to oprogramowanie fundraisingowe typu all-in-one, które pozwala na zaangażowanie wolontariuszy i darczyńców w znaczący, cyfrowy sposób.
Raklet to oprogramowanie fundraisingowe typu all-in-one, które pozwala na zaangażowanie wolontariuszy i darczyńców w znaczący, cyfrowy sposób. Jego rozbudowane rozwiązanie CRM pozwala Ci zarządzać darczyńcami i kategoryzować ich wedle potrzeby. Z Raklet możesz z łatwością tworzyć kampanie fundraisingowe, kontaktować się z darczyńcami i zbierać datki. Raklet to najłatwiejszy i najprostszy sposób na tworzenie kampanii fundraisingowych, zbieranie datków i angażowanie darczyńców. Rozwijaj swoją organizację fundraisingową z Raklet. Dowiedz się więcej na temat produktu: Raklet

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Śledzenie składek
  • Zarządzanie dopasowaniem darowizn
  • Zarządzanie zastawem
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Darowizny cykliczne
  • Zarządzanie aukcjami
  • Mobilna zbiórka pieniędzy
Buduj strony poświęcone zbiórkom pieniędzy, wydarzeniom i innym działaniom, przetwarzaj i zarządzaj darowiznami oraz obsługuj pocztę elektroniczną i serwisy społecznościowe – wszystko w jednym miejscu.
Zbieraj pieniądze na cele charytatywne i zachęcaj darczyńców do działania dzięki łatwym do zbudowania stronom internetowym, w tym darmowym motywom i szablonom, w pełni zintegrowanej bazie danych, eksperckim metodom targetowania poczty elektronicznej, wszechstronnym narzędziom terenowym oraz sprawnemu zarządzaniu płatnościami i darczyńcami. Ożyw swoją społeczność dzięki dynamicznym profilom, które są aktualizowane przy każdej interakcji. Używane na całym świecie przez organizacje non-profit, grupy wsparcia, organizacje członkowskie i absolwentów oraz stowarzyszenia każdej wielkości. Dowiedz się więcej na temat produktu: NationBuilder

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Śledzenie składek
  • Zarządzanie dopasowaniem darowizn
  • Zarządzanie zastawem
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Darowizny cykliczne
  • Zarządzanie aukcjami
  • Mobilna zbiórka pieniędzy
Benevity jest liderem w dziedzinie oprogramowania do celów korporacyjnych, które wspiera CSR i programy zaangażowania pracowników.
Benevity jest światowym liderem w dziedzinie oprogramowania do celów korporacyjnych, które w ponad 20 językach wspiera CSR i programy zaangażowania pracowników. Kultowe marki polegają na Benevity, aby realizować cel w sposób przyciągający, utrzymujący i angażujący dzisiejszych zróżnicowanych pracowników. Firma Benevity przetworzyła ponad 10 miliardów dolarów w postaci darowizn i 46 milionów godzin wolontariatu na rzecz wsparcia 326 000 organizacji non-profit na całym świecie, a także ułatwiła realizację 770 000 pozytywnych działań i przyznała 1,2 miliona grantów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Benevity

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Śledzenie składek
  • Zarządzanie dopasowaniem darowizn
  • Zarządzanie zastawem
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Darowizny cykliczne
  • Zarządzanie aukcjami
  • Mobilna zbiórka pieniędzy
Deed to nowoczesna platforma dedykowana na rzecz dobra społecznego, zapewniająca zaufane rozwiązanie typu „wszystko w jednym” i wspierająca zaangażowanie współpracowników.
Innowacyjna platforma Deed łączy marki, ludzi i cele, aby rozwiązać najbardziej palące problemy świata. Ta technologia mobilna napędza działania, oferując możliwości wolontariatu i darowizn, a także kampanie na rzecz dobra społecznego, które poruszają się w rytmie kultury. Oferta i najważniejsze zalety obejmują: Dopasowanie darowizn pracowniczych, dzielenie się umiejętnościami w ramach wolontariatu pracowniczego, analityka raportowania, sprawna, bezpieczna technologia, ukierunkowane ERG (grupy zasobów pracowniczych). Dowiedz się więcej na temat produktu: Deed

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Śledzenie składek
  • Zarządzanie dopasowaniem darowizn
  • Zarządzanie zastawem
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Darowizny cykliczne
  • Zarządzanie aukcjami
  • Mobilna zbiórka pieniędzy