Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Aplikacje rządowe

Aplikacje rządowe automatyzują operacje finansowe i administracyjne organizacji rządowych. Urzędnicy sektora publicznego wykorzystują programy rządowe do automatyzacji funkcjonowania szerokiego wachlarza usług i procesów administracyjnych oraz zarządzania nimi. Od zarządzania operacjami finansowymi i zasobami ludzkimi po podatki i zezwolenia — programy te zwiększają wydajność i rozliczalność organizacji rządowych. Aplikacje rządowe są powiązane z programami księgowymi funduszy i rozwiązaniami BHP.

Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Egzekwowanie przepisów kodeksu
  • Zarządzanie majątkiem trwałym
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Wydawanie pozwoleń
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Opodatkowanie i ocena
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie dokumentami
Platforma analityczna OnBoard upraszcza złożone procesy zarządcze, aby spotkania były bardziej efektywne. Rozpocznij darmową wersję próbną już teraz.
Posiedzenia zarządu powinny być świadome, skuteczne i nieskomplikowane. Platforma analityczna OnBoard przekształca skomplikowane procesy, dzięki czemu zarządy mogą skupić się na tym, co ważne: realizacji wizji organizacji. Skorzystaj z portalu zarządu, który ułatwia podejmowanie decyzji dzięki systemowi dokumentacji dla dyrektorów, kierowników i administratorów, a także intuicyjnym danym i analityce na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i czasie. Teraz możesz otrzymać bezpłatnie oprogramowanie OnBoard na 2021 r. z roczną subskrypcją. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Egzekwowanie przepisów kodeksu
  • Zarządzanie majątkiem trwałym
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Wydawanie pozwoleń
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Opodatkowanie i ocena
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie dokumentami
Oszczędzaj czas i zmniejsz koszty dzięki innowacjom, które na nowo kształtują relacje z klientami.
Zbudowana na wiodącej na świecie platformie rozwiązań CRM platforma Communications Cloud umożliwia CSP (dostawcy usług komunikacji hurtowej) BB2C, B2B i przejście do cyfrowego BSS opartego na katalogu. Dzięki specjalnie skonstruowanej funkcjonalności branżowej i wszystkim możliwościom chmury Sales Cloud i Service Cloud, dostawcy usług każdej wielkości mogą szybko dostosować się do zmieniających się oczekiwań klientów, skrócić czas oczekiwania na wartość i ujednolicić każdą część organizacji – od marketingu, przez kanały detaliczne, aż po obsługę i operacje klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Egzekwowanie przepisów kodeksu
  • Zarządzanie majątkiem trwałym
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Wydawanie pozwoleń
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Opodatkowanie i ocena
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie dokumentami
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia lokalnych aplikacji internetowych baz danych bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia lokalnych aplikacji internetowych baz danych bez kodowania. Platforma została uznana za lidera w rankingu Forrester Research i zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Firma Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Egzekwowanie przepisów kodeksu
  • Zarządzanie majątkiem trwałym
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Wydawanie pozwoleń
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Opodatkowanie i ocena
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie dokumentami
Cyfrowy system zarządzania kolejką, który pomaga zapewnić gościom niezapomniane wrażenia i uzyskać wgląd w dane w czasie rzeczywistym.
Uratuj swoich klientów przed frustracją czekania i zatłoczonych lobby. Qminder to oparty na chmurze system zarządzania kolejkami, który pomaga lokalizacjom usług zapewnić doskonałe wrażenia z oczekiwania. Dzięki funkcji Qminder SMS możesz pozostawać w kontakcie z klientami nawet wtedy, gdy zdalnie dokonują odprawy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qminder

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Egzekwowanie przepisów kodeksu
  • Zarządzanie majątkiem trwałym
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Wydawanie pozwoleń
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Opodatkowanie i ocena
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie dokumentami
Platforma do zarządzania umowami z najwyższym standardem bezpieczeństwa i cyfrowym podpisem dla plików o dowolnym formacie.
Platforma do zarządzania umowami i cyfrowymi podpisami. INHUBBER zapewnia niezrównane bezpieczeństwo i niezwykle skuteczny sposób organizowania i zarządzania umowami. Sztuczna inteligencja wydobywa istotne informacje, pomaga tworzyć raporty, szybko odszukiwać lub porównywać informacje. INHUBBER upraszcza umowy i czyni je zrozumiałymi, interaktywnymi, łatwymi w zarządzaniu i automatyzacji. Zmniejsza czas, koszty i ryzyko związane z negocjowaniem, tworzeniem, zatwierdzaniem i zarządzaniem umowami. Dowiedz się więcej na temat produktu: INHUBBER

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Egzekwowanie przepisów kodeksu
  • Zarządzanie majątkiem trwałym
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Wydawanie pozwoleń
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Opodatkowanie i ocena
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie dokumentami
SmartHead zapewnia firmom innowacyjne rozwiązania do komunikowania się, zarządzania i śledzenia ich działań w zakresie zrównoważonego rozwoju.
SmartHead zapewnia firmom innowacyjne rozwiązanie do komunikowania się, zarządzania i śledzenia ich działań w zakresie zrównoważonego rozwoju. Zwiększona produktywność pracowników, utrzymanie klientów, lojalność partnerów biznesowych oraz lepszy dostęp do finansów – to wszystko można osiągnąć, gdy zainteresowane strony zrozumieją i docenią Twoje wysiłki na rzecz zrównoważonego rozwoju. Dowiedz się więcej na temat produktu: SmartHead

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Egzekwowanie przepisów kodeksu
  • Zarządzanie majątkiem trwałym
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Wydawanie pozwoleń
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Opodatkowanie i ocena
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie dokumentami
Łatwiejsze zarządzanie wnioskami o rekordy.
Łatwiejsze zarządzanie wnioskami o rekordy. JustFOIA to niedrogie, łatwe w użyciu rozwiązanie SaaS (oprogramowanie jako usługa), które eliminuje problemy związane ze śledzeniem żądań rekordów. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu we współpracy z agencjami sektora publicznego powstało rozwiązania zorientowane na klienta, mające na uwadze ich opinie. Nieustannie utrzymujemy długotrwałe relacje z naszymi klientami i wierzymy, że jest to podstawa tego, dlaczego robimy to, co robimy. Dowiedz się więcej na temat produktu: JustFOIA

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Egzekwowanie przepisów kodeksu
  • Zarządzanie majątkiem trwałym
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Wydawanie pozwoleń
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Opodatkowanie i ocena
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie dokumentami
Pełne zarządzanie określonymi świadczeniami, określonymi składkami, hybrydami, wieloma pracodawcami oraz planami świadczeń zdrowotnych i na życie.
Kompleksowy pakiet oprogramowania, który zapewnia pełną administrację wszystkimi rodzajami planów emerytalnych i świadczeń. PX3000 to skalowalne rozwiązanie z solidną funkcją raportowania, dostępem samoobsługowym i możliwością integracji z innymi rozwiązaniami dla przedsiębiorstw. Dowiedz się więcej na temat produktu: PX3000

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Egzekwowanie przepisów kodeksu
  • Zarządzanie majątkiem trwałym
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Wydawanie pozwoleń
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Opodatkowanie i ocena
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie dokumentami