Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do zarządzania nieruchomościami

Programy do zarządzania nieruchomościami umożliwiają zarządcom nieruchomości zautomatyzowanie funkcji zaplecza administracyjnego, finansowego i operacyjnego. Narzędzia do zarządzania nieruchomościami obejmują aplikacje do zarządzania najmem apartamentów, mieszkań i domów, nieruchomości komercyjnych, osiedli domów mobilnych, magazynów i stowarzyszeń właścicieli nieruchomości. Programy do zarządzania nieruchomościami umożliwiają monitorowanie danych najemców, wolnych lokali i umów najmu. Obejmują również raportowanie w zakresie generowanych przychodów, kosztów operacyjnych, przepływu gotówkowego, budżetowania i prognozowania.

Wyniki: 17 w
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami, z którego zespół będzie korzystał z przyjemnością. Sprawia, że współpraca, skupienie się na tym, co ważne, i wykonywanie większej ilości zadań w pracy jest dla wszystkich przyjemne i łatwe. Jest to pierwsze tego rodzaju oprogramowanie wizualne, które pokazuje dokładnie, jak wygląda sytuacja. Na koniec pozbądź się boleśnie długich wątków w wiadomości e-mail, zmniejsz liczbę spotkań i ciesz się satysfakcją z zmieniania koloru na zielony po zakończeniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie podatkami
  • Płatności elektroniczne
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czynszów
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie ubezpieczeniami
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie najmem
  • Kontrola zdolności kredytowej
  • Zarządzanie dokumentami
Guesty to kompleksowa platforma do automatyzacji i optymalizacji każdego aspektu działalności hotelarskiej.
Guesty to kompleksowa platforma dla firm hotelarskich do automatyzacji i optymalizacji każdego aspektu ich działalności. Dzięki specjalnie opracowanej technologii, specjalistycznej wiedzy branżowej i zespołowi rozwojowo-badawczemu, składającemu się z ponad 200 inżynierów, Guesty zapewnia, że firmy hotelarskie mogą usprawnić i osiągnąć wzrost, jednocześnie zapewniając gościom wysoką wartość. Dzięki kompletnemu zestawowi funkcji i ponad 150 partnerom branżowym, w tym głównym internetowym portalom rezerwacyjnym, takim jak Airbnb, Vrbo, Booking.com, Tripadvisor, Expedia, Hopper, Google Travel, Home & Villas by Marriot i wielu innym Guesty przekształca branżę hotelarską dzięki innowacyjnym rozwiązaniom. Obecnie Guesty ma 15 biur i ponad 700 członków zespołu na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Guesty

Funkcje

  • Zarządzanie podatkami
  • Płatności elektroniczne
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czynszów
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie ubezpieczeniami
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie najmem
  • Kontrola zdolności kredytowej
  • Zarządzanie dokumentami
storEDGE to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania nieruchomościami, które wykorzystuje oprogramowanie do zwiększania wydajności i przychodów.
Koniec ze zmaganiem się z zarządzaniem nieruchomościami – storEDGE to kompleksowe rozwiązanie, o którym marzysz. Usprawnij operacje i rozwijaj swoją działalność, zarządzając nieruchomościami, najemcami i umowami najmu z jednej platformy, do której masz dostęp z dowolnego miejsca na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: storEDGE Management Software

Funkcje

  • Zarządzanie podatkami
  • Płatności elektroniczne
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czynszów
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie ubezpieczeniami
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie najmem
  • Kontrola zdolności kredytowej
  • Zarządzanie dokumentami
Wydajne oprogramowanie do wynajmu wakacji z menedżerem kanałów, które nie pobiera opłat od OTA (transmisje drogą radiową) i zwiększa liczbę rezerwacji oraz przychody.
Korzystaj z narzędzi Business Intelligence, efektywnie zarządzaj swoim czasem i zapewnij gościom doskonałe wrażenia dzięki zaawansowanemu oprogramowaniu do zarządzania wynajmem wakacyjnym. Zróżnicuj swoją strategię dystrybucji dzięki menedżerowi kanałów połączonemu z ponad 50 różnymi kanałami globalnymi i niszowymi. Wybierz rozwiązanie typu „wszystko w jednym” dostępne w ponad siedmiu językach i wyróżnione przez Airbnb, Booking.com i VRBO. Dzięki ponad 20-letniej obecności w branży i zespołowi ponad 100 osób z 24 krajów firma Avantio jest partnerem, którego potrzebujesz, aby wzmocnić swoją działalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Avantio

Funkcje

  • Zarządzanie podatkami
  • Płatności elektroniczne
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czynszów
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie ubezpieczeniami
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie najmem
  • Kontrola zdolności kredytowej
  • Zarządzanie dokumentami
Oprogramowanie do współpracy w zakresie obiektów, konserwacji i usług
Urbest upraszcza komunikację grupową, śledzenie zadań, ocenę i płatności za zarządzanie obiektami i prace projektowe. Interfejs jest intuicyjny, co redukuje czas poświęcony na wdrażanie nowych użytkowników. Urbest może dostosować się do każdego rodzaju budynku lub organizacji. Wybierz pracę w trybie autonomicznym z Urbest lub połącz je z systemem ERP lub systemem zarządzania zasobami. Ostatnia kwestia: po kilku miesiącach uzyskujesz dostęp do analizy zachowań z sugerowanymi planami działania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Urbest

Funkcje

  • Zarządzanie podatkami
  • Płatności elektroniczne
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czynszów
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie ubezpieczeniami
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie najmem
  • Kontrola zdolności kredytowej
  • Zarządzanie dokumentami
Skorzystaj z portalu dla klientów OneStop, aby wspierać swój cyfrowy oddział, nawiązywać kontakty z klientami i zarządzać firmą – pod własną marką.
Moxtra obsługuje portal dla klientów OneStop, wirtualny oddział dla specjalistów w dziedzinie nieruchomości. Zapewnij obsługę w klasie biznes na kanałach cyfrowych pod swoją marką. Utrzymuj zaangażowanie klientów i zarządzaj swoją rozproszoną firmą. Dzięki zintegrowanej płynnej współpracy, agencje mogą bezpiecznie wysyłać wiadomości, prowadzić spotkania wideo i w nich uczestniczyć, centralizować ujawnienia i zarządzać nimi, podpisywać umowy, realizować transakcje i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Moxo

Funkcje

  • Zarządzanie podatkami
  • Płatności elektroniczne
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czynszów
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie ubezpieczeniami
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie najmem
  • Kontrola zdolności kredytowej
  • Zarządzanie dokumentami
Accruent oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie oprogramowania do zarządzania nieruchomościami dla całego cyklu życia obiektu.
Accruent oferuje kompleksowe oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami, które ujednolica i optymalizuje portfel nieruchomości komercyjnych. Od systemów CMMS i oprogramowania do zarządzania aktywami obiektu, przez systemy zarządzania energią i rozwiązania do księgowania najmu, po oprogramowanie do rezerwacji pokoi – Accruent ma wszystko, co jest niezbędne, aby lepiej zarządzać całym cyklem życia nieruchomości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accruent

Funkcje

  • Zarządzanie podatkami
  • Płatności elektroniczne
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czynszów
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie ubezpieczeniami
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie najmem
  • Kontrola zdolności kredytowej
  • Zarządzanie dokumentami
Zarządzanie wieloma lokalizacjami jest łatwe dla każdego interesariusza w miejscu pracy.
Pojedynczy interfejs internetowy i mobilny, który umożliwia wszystkim interesariuszom łatwy dostęp do zasobów i usług w miejscu pracy oraz zarządzanie nimi w całym portfolio budynków. Wszyscy kierownicy w miejscu pracy mogą uzyskać globalny wgląd w wykorzystanie przestrzeni i zadowolenie pracowników w całym portfolio budynków. Kierownicy obiektów mogą uzyskać dostęp do systemu wystawiania zgłoszeń i zarządzać nim, zasobami przestrzennymi (biurami, pokojami, sprzętem, miejscami parkingowymi), wiadomościami z najemcami/lokatorami/pracownikami i kanałami informacyjnymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Witco

Funkcje

  • Zarządzanie podatkami
  • Płatności elektroniczne
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czynszów
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie ubezpieczeniami
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie najmem
  • Kontrola zdolności kredytowej
  • Zarządzanie dokumentami
Rozwiązanie natywne dla chmury z integracjami ERP w celu usprawnienia codziennych operacji na rynku nieruchomości komercyjnych.
Nakisa Real Estate (NRE) to natywne dla chmury rozwiązanie zaprojektowane dla zespołów zajmujących się nieruchomościami komercyjnymi w celu usprawnienia codziennych operacji i lepszego zarządzania portfelem nieruchomości przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z ASC 842 i MSSF 16. Stworzone z myślą o logice CRE, rozwiązanie Nakisa zapewnia funkcje specyficzne dla branży: Uzgodnienie CAM, tabele płatności i czynszów, czynsz procentowy, raporty i pulpity nawigacyjne, daty krytyczne i inne. Dwukierunkowa integracja z ERP (SAP, Oracle itp.) zapewnia synchronizację i dokładność danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nakisa IWMS

Funkcje

  • Zarządzanie podatkami
  • Płatności elektroniczne
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czynszów
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie ubezpieczeniami
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie najmem
  • Kontrola zdolności kredytowej
  • Zarządzanie dokumentami
Platforma współpracy stworzona do zarządzania pocztą e-mail, wsparciem klienta i zarządzania zadaniami.
Rooftop to platforma współpracy stworzona z myślą o zarządzaniu pocztą e-mail, wsparciem klienta oraz zarządzaniem zadaniami/projektami. Została zbudowana w oparciu o następujące 3 filary: - Zarządzanie skrzynką odbiorczą: Zarządzanie wiadomościami e-mail może być uciążliwym zadaniem. Rooftop ułatwia klasyfikowanie, przetwarzanie i pobieranie wiadomości e-mail. - Współpraca: Rooftop został stworzony, aby umożliwić zespołom współpracę nad wiadomościami e-mail i zadaniami. - Zarządzanie zadaniami: Zarządzaj wszystkimi swoimi zadaniami i projektami w Rooftop. Możesz tworzyć różnego rodzaju przepływy pracy i kanały sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop

Funkcje

  • Zarządzanie podatkami
  • Płatności elektroniczne
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czynszów
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie ubezpieczeniami
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie najmem
  • Kontrola zdolności kredytowej
  • Zarządzanie dokumentami
iRent to pełnofunkcyjne, oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania nieruchomościami dla właścicieli/menedżerów 10–10 000 jednostek.
iRent to pełnofunkcyjne, oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania nieruchomościami dla właścicieli/menedżerów 10–10 000 jednostek. Obejmuje to screening dzierżawców, wdrażanie, zamówienia pracy, automatyczne fakturowanie (w tym opłaty za spóźnienie), formularze (z podpisami cyfrowymi), płatności czynszu online (portal najemcy), zarządzanie stronami internetowymi, publikowanie wakatów, integrację ubezpieczeń najemców i windykację. iRent obejmuje również aplikacje iOS i Android dla menedżerów nieruchomości i najemców. Dowiedz się więcej na temat produktu: iRent

Funkcje

  • Zarządzanie podatkami
  • Płatności elektroniczne
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czynszów
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie ubezpieczeniami
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie najmem
  • Kontrola zdolności kredytowej
  • Zarządzanie dokumentami
Lucernex to kompleksowe, globalne rozwiązanie do zarządzania nieruchomościami, które pomaga zoptymalizować cały cykl życia nieruchomości.
Lucernex firmy Accruent to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania nieruchomościami, które obsługuje cały cykl życia nieruchomości, od planowania lokalizacji, przez budowę, po zarządzanie najmem. Lucernex pomaga w planowaniu rynku, wyborze lokalizacji, zarządzaniu projektami, księgowości najmu i strategiach zarządzania obiektami. Obsługuje globalne portfele z wieloma walutami i językami oraz integruje się z wiodącymi systemami ERP. Lucernex jest również konfigurowalny w celu spełnienia unikalnych wymagań i utrzymuje wysokie standardy bezpieczeństwa dzięki certyfikatom SOC1 i SOC2. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucernex

Funkcje

  • Zarządzanie podatkami
  • Płatności elektroniczne
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czynszów
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie ubezpieczeniami
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie najmem
  • Kontrola zdolności kredytowej
  • Zarządzanie dokumentami
Oparta na Excelu platforma CRE do poręczania i wyceny, która oszczędza czas i uwalnia produktywność.
To oprogramowanie ułatwia proces poręczania nieruchomości komercyjnych. Dzięki U-Rite możesz w kilka sekund wykorzystać możliwości chmury i wygodę programu Excel do generowania szczegółowych przepływów środków pieniężnych i wykonywać zaawansowane obliczenia dotyczące nieruchomości. Jest to oprogramowanie stworzone przez specjalistów CRE (komercyjne nieruchomości). Dowiedz się więcej na temat produktu: U-Rite

Funkcje

  • Zarządzanie podatkami
  • Płatności elektroniczne
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czynszów
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie ubezpieczeniami
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie najmem
  • Kontrola zdolności kredytowej
  • Zarządzanie dokumentami
RentPayment jest podmiotem przetwarzającym płatności elektroniczne dla branży wynajmu mieszkań.
Zarządzający nieruchomościami mogą pobierać czynsz na czas, obniżać koszty i uzyskiwać dostęp do szczegółowych raportów w celu analizowania swojej działalności. Wynajmujący korzystają z usługi, aby płacić czynsz w trybie online, przez telefon komórkowy lub za pomocą wiadomości SMS za pomocą karty kredytowej, karty debetowej lub eChecku. Upraszcza odbiór czynszu, zapewniając te świadczenia największym biurom nieruchomości w kraju reprezentującym tysiące budynków mieszkaniowych i miliony wynajmujących, co czyni je cenionym w branży rozwiązaniem do płatności elektronicznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: RentPayment

Funkcje

  • Zarządzanie podatkami
  • Płatności elektroniczne
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czynszów
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie ubezpieczeniami
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie najmem
  • Kontrola zdolności kredytowej
  • Zarządzanie dokumentami
Streem realizuje misję udostępnienia światowej wiedzy dla wszystkich poprzez wzbogacone o AR połączenia wideo i doświadczenia klientów.
Streem umożliwia organizacjom sprzedaż i obsługę klientów bez ograniczeń i założeń, pomnażając ich wiedzę o cenny kontekst. Platforma Streem umożliwia angażowanie konsumentów w czasie rzeczywistym za pomocą zdalnego wideo i technologii AR (rzeczywistość rozszerzona). Bogaty zestaw narzędzi AR/SI wykorzystywany w połączeniu z platformą do połączeń wideo pomaga organizacjom skupić się na kliencie, usprawniając tradycyjnie czasochłonne zadania, takie jak wycena, konsultacje handlowe, diagnostyka, gwarancje i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Streem

Funkcje

  • Zarządzanie podatkami
  • Płatności elektroniczne
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czynszów
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie ubezpieczeniami
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie najmem
  • Kontrola zdolności kredytowej
  • Zarządzanie dokumentami
Oprogramowanie do konserwacji nieruchomości z ponad 20-letnim doświadczeniem rynkowym dla kierowników ds. konserwacji, sprzątania i nieruchomości.
AVUX® to najbardziej zaawansowany i dedykowany system zarządzania pracami z zakresu konserwacji nieruchomości na rynku. AVUX zarządza danymi dotyczącymi nieruchomości, zadaniami, przesyłaniem faktur, zarządzaniem czasem pracy, pozycjonowaniem GPS i wieloma innymi funkcjami. Oferuje klientom nowoczesne rozwiązania mobilne, np. zarządzanie danymi dotyczącymi zużycia energii i czasem pracy, a także komunikację z mieszkańcami i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: AVUX

Funkcje

  • Zarządzanie podatkami
  • Płatności elektroniczne
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czynszów
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie ubezpieczeniami
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie najmem
  • Kontrola zdolności kredytowej
  • Zarządzanie dokumentami
Wszechstronna, dynamiczna platforma do zarządzania i planowania przestrzeni, wykorzystania przestrzeni, doświadczenia w miejscu pracy i planowania.
HubStar to dynamiczna platforma miejsca pracy, która informuje i prowadzi strategię hybrydowego miejsca pracy, zapewniając wgląd w to, ile potrzeba miejsca, aby poprawić komfort pracowników, jednocześnie zmniejszając koszty i emisję dwutlenku węgla. Platforma HubStar obejmuje planowanie przestrzeni, aplikację do obsługi pracowników opartą na uczeniu maszynowym, pomiar i przewidywanie wykorzystania przestrzeni, zautomatyzowane plany pięter i zarządzanie przestrzenią. Dowiedz się więcej na temat produktu: HubStar PresenceIQ

Funkcje

  • Zarządzanie podatkami
  • Płatności elektroniczne
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Śledzenie czynszów
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie ubezpieczeniami
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie najmem
  • Kontrola zdolności kredytowej
  • Zarządzanie dokumentami