Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy sprzedaży detalicznej

Systemy sprzedaży detalicznej ułatwiają zarządzanie sprawozdawczością finansową, księgowością i działalnością sklepów detalicznych poprzez integrację głównych procesów biznesowych, takich jak POS, zarządzanie relacjami z klientami (CRM), zarządzanie zapasami, księgowość, zasoby ludzkie, marketing i handel elektroniczny. Wdrożenie systemu sprzedaży detalicznej pozwala zwiększyć sprzedaż, obniżyć koszty i zwiększyć przewagę nad konkurencją. Aplikacje te ułatwiają rozpowszechnianie kluczowych danych w całym przedsiębiorstwie i zapewniają infrastrukturę umożliwiającą dokładne raportowanie sprzedaży i prognozowanie przychodów.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Systemy sprzedaży detalicznej

Wyniki: 27 w

Quant to rozwiązanie w chmurze do zarządzania przestrzenią detaliczną, kategoriami produktów, planogramami, etykietami półek i automatycznym zamawianiem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quant
W Quant klienci rysują plany podłogowe tysięcy sklepów i zarządzają nimi oraz co roku publikują setki tysięcy planogramów. Dzięki inteligentnemu i automatycznemu generowaniu planogramów zoptymalizowanych pod kątem sprzedaży w oparciu o szablony zdefiniowane przez użytkownika możliwe jest ich utrzymywanie w aktualnym stanie, również w dużych sieciach sprzedaży z różnymi sklepami bez zwiększania zapotrzebowania na zasoby ludzkie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quant

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
LEAFIO Promotion Intelligence to siła dźwigni algorytmów, dzięki której możesz skupić się na uzyskaniu przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trade Promotion Intelligence
Ewolucja od złożoności do prostoty jest możliwa dzięki wieloczynnikowemu mechanizmowi prognozowania AI, który umożliwia planowanie, koordynację, realizację i analizę wyników wszystkim działom sprzedaży detalicznej biorącym udział w trudnym zadaniu zarządzania promocją handlową. Funkcje zarządzania promocją handlową: - kalendarz promocji sprzedaży; - wybór produktów do promocji; - prognozy sprzedaży; - warunki dostawcy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trade Promotion Intelligence

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
Zaprojektowany, aby autonomicznie planować popyt, optymalizować zapasy, realizować generowanie zamówień i utrzymywać każdy poziom łańcucha dostaw w równowadze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Leafio Inventory Management
W leafio powstaje oprogramowanie do automatyzacji i optymalizacji procesów łańcucha dostaw w handlu detalicznym. Oprogramowanie z dumą obsługuje 150 firm detalicznych w ponad 15 krajach, pomagając im uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku, zwiększyć odporność na zakłócenia i generować większe przychody z wyższą marżą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Leafio Inventory Management

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
Leafio to rozwiązanie do zautomatyzowanego generowania i optymalizacji planogramów, kontroli wykonania i poprawy wydajności miejsca na półkach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shelf Efficiency
W leafio powstaje oprogramowanie do automatyzacji procesów łańcucha dostaw w handlu detalicznym i optymalizacji przestrzeni. Oprogramowanie z dumą obsługuje 150 firm detalicznych w ponad 15 krajach, pomagając im uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku, zwiększyć odporność na zakłócenia i generować większe przychody z wyższą marżą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shelf Efficiency

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
Rozwiązanie LEAFIO dostarcza skutecznego zestawu narzędzi, które zapewnią wysoką jakość polityki asortymentowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LEAFIO Assortment Performance
Rozwiązanie LEAFIO dostarcza skutecznego zestawu narzędzi, które zapewnią wysoką jakość polityki asortymentowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LEAFIO Assortment Performance

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
Platforma LEAFIO AI Retail została zaprojektowana, aby pomóc firmom usprawnić operacje zarządzania asortymentem w zakresie optymalizacji zapasów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LEAFIO AI Retail Platform
Platforma LEAFIO AI Retail została zaprojektowana, aby pomóc firmom usprawnić operacje zarządzania asortymentem w zakresie optymalizacji zapasów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LEAFIO AI Retail Platform

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
Kompletne rozwiązanie do zarządzania mieniem zagubionym i odnalezionym. Zapewnij swoim klientom końcowym możliwość wyszukiwania i odbioru zgubionego mienia przez Internet. Dowiedz się więcej na temat produktu: iLost for Business
Kompletne rozwiązanie do zarządzania rzeczami zagubionymi i znalezionymi. Zapewnij swoim klientom końcowym możliwość wyszukiwania i odbioru zgubionego mienia przez Internet. Ponad 400 klientów z sektora MŚP i ponad 8000 współpracowników na całym świecie na co dzień korzysta z iLost. W pełni konfigurowalne rozwiązanie dla organizacji z ponad 50 funkcjami i obsługą klienta końcowego w wielu językach przez telefon i za pośrednictwem poczty elektronicznej, z łącznym wynikiem 4,5 na podstawie recenzji ponad 12 000 klientów końcowych. iLost jest dumnym właścicielem zarówno certyfikatów ISO 27001, jak i 9001. Dowiedz się więcej na temat produktu: iLost for Business

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
Pipedrive to łatwe do wdrożenia oprogramowanie do rozwiązań CRM, które pomaga skupić się na działaniach prowadzących do zamknięcia transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Pipedrive to zorientowane na sprzedaż narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, które uwielbiają zespoły różnej wielkości. Mając ponad 95 000 płacących klientów w 179 krajach, zespoły sprzedażowe przyciągają uwagę prostym, ale potężnym rozwiązaniem CRM, które nadaje priorytet przede wszystkim użyteczności. Korzystając z Pipedrive, nic nie umyka uwadze, pozwalając zespołowi spędzać mniej czasu na wypełnianiu dokumentów, a więcej na sprzedaży z rozwiązaniem CRM, które jest zarówno zwinne, jak i wydajne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
Zapewnij swoim klientom wyjątkową obsługę we wszystkich kanałach sprzedaży za pomocą wchodzącej w skład pakietu NetSuite ujednoliconej platformy służącej do zarządzania handlem detalicznym.
Pakiet NetSuite zawiera kompleksowy i oparty na chmurze system zarządzania sprzedażą detaliczną służący do prowadzenia księgowości, zarządzania zapasami i zamówieniami, zarządzania relacjami z klientami, prowadzenia punktu sprzedaży i handlu elektronicznego. Zyskaj dostęp do ujednoliconej struktury danych dotyczących wszystkich prowadzonych przez Ciebie działań produkcyjnych oraz sprzedaży hurtowej i detalicznej. Pakiet NetSuite umożliwia firmom zarządzanie całą organizacją za pomocą jednej, ujednoliconej platformy opartej na chmurze, dostępnej zawsze i wszędzie. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
Ten oparty na chmurze system POS centralizuje zarządzanie inwentarzem, zarządzanie pracownikami, księgowość i raporty sprzedaży w różnych lokalizacjach i kanałach.
Promocja: Zaoszczędź do 1000 $ na cyfrowym pakiecie detalicznym. Ten oparty na chmurze system POS centralizuje zarządzanie inwentarzem, zarządzanie pracownikami, księgowość i raporty sprzedaży w różnych lokalizacjach i kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lightspeed Retail

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
Jedno z najlepszych narzędzi online do łatwego tworzenia i publikowania katalogów, broszur, magazynów, portfolio i innych.
Flipsnack to platforma wydawnicza w trybie online wykorzystywana przez ludzi do tworzenia i publikowania cyfrowych katalogów, czasopism i innych rodzajów publikacji. Pomaga sprzedawcom detalicznym sprzedawać więcej produktów poprzez dodawanie interaktywnych funkcji do ich publikacji, takich jak lista zakupów, przyciski kupna, pokazy slajdów, a nawet integracja ich sklepu Shopify. Po prostu prześlij plik PDF i przekształć go w wspaniały katalog cyfrowy z efektami page-flip. lub po prostu skorzystaj z studia projektowego, aby tworzyć swoje publikacje od podstaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
Chmurowy punkt sprzedaży iPada ze zintegrowaną stroną internetową i sklepem mobilnym dla klienta końcowego, umożliwiającym zakupy online.
Bindo to w pełni mobilny, oparty na chmurze system POS na iPadzie, który natychmiast daje sklepowi dostęp do e-commerce w trybie online. Wykonujemy za Ciebie wszystkie ciężkie prace. Zeskanujesz kod kreskowy, a my poinformujemy Cię, jaki to produkt. Dodajesz klienta, my śledzimy jego lojalność. Gdy brakuje Ci produktu, utworzymy zamówienie. Bindo to coś więcej niż tylko POS, to całościowe rozwiązanie dla handlu detalicznego, które organizuje sklep i napędza wyniki finansowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bindo POS

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
System zarządzania handlem detalicznym, który pomaga sprzedawcom zwiększyć sprzedaż przy jednoczesnym zwiększeniu rentowności.
Prisync to system zarządzania handlem detalicznym, który pomaga sprzedawcom detalicznym z całego świata podejmować rentowne decyzje dotyczące zarządzania cenami. Użytkownicy oszczędzają czas i pieniądze, jednocześnie sprzedając więcej i zwiększając rentowność. System wnosi cenne dane do procesu decyzyjnego, dzięki czemu klienci widzą wpływ na sprzedaż w ciągu tygodnia. Całodobowe wsparcie klienta odpowiada na wszystkie pytania klientów. Oferta obejmuje bezpłatny program wdrażania, aby użytkownicy w pełni wykorzystali narzędzie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prisync

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
Ujednolicone rozwiązanie do handlu (ERP + POS) dla handlu detalicznego i hotelarstwa oparte na technologii Microsoft Dynamics
LS Central to kompleksowe rozwiązanie w postaci oprogramowania, które rozszerza usługę Microsoft Dynamics 365 Business Central, oferując w ten sposób funkcje POS i ERP w jednym ujednoliconym systemie. Brak problemów z integracją, można używać tylko jednego oprogramowania, z jednym wspólnym środowiskiem, do zarządzania finansami (Microsoft ERP), Point of Sale (POS), operacji sklepowych, zarządzania łańcuchem dostaw, zapasów, eCommerce i lojalności klientów. Idealne rozwiązanie dla sprzedawców detalicznych zatrudniających ponad 50 pracowników lub sieci sklepów detalicznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: LS Retail

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
Price2Spy to system zarządzania handlem detalicznym, który pomaga sprzedawcom detalicznym podejmować decyzje cenowe, a tym samym osiągać większe zyski.
Price2Spy to system zarządzania handlem detalicznym, który pomaga sprzedawcom detalicznym podejmować decyzje cenowe, a tym samym osiągać większe zyski. Dzięki Price2Spy zapewnisz, że Twoja organizacja detaliczna będzie działać z wysoką wydajnością i będzie obsługiwać klientów docelowych. Koniec marnowania czasu i pieniędzy na niewłaściwe decyzje. Już teraz zacznij zarabiać i zwiększać zyski. Dowiedz się więcej na temat produktu: Price2Spy

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
Endear to platforma CRM i Clienteling stworzona, aby pomóc wielokanałowym markom detalicznym zwiększyć sprzedaż i retencję.
Endear to detaliczna platforma CRM i clienteling stworzona w celu zwiększenia sprzedaży i wzmocnienia relacji z klientami. Organizuj dane klientów, wysyłaj spersonalizowane kampanie e-mail i SMS i analizuj zasięg, sklep i wydajność zespołu w różnych kanałach. Ponadto, Endear Stories pozwala na tworzenie i udostępnianie spersonalizowanych produktów w celu zwiększenia liczby kliknięć i konwersji. A dzięki wbudowanemu czatowi na żywo można natychmiast zaangażować kupujących online, aby zwiększyć lojalność i wielkość koszyka. Dowiedz się więcej na temat produktu: Endear

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
Sprzedawaj więcej i z wyższą marżą, w swoich kanałach sprzedaży detalicznej. Użyj oprogramowania GoFact do zarządzania procesami operacyjnymi. Łatwość użycia.
GoFact ma na celu ułatwienie operacyjnych procesów sprzedaży detalicznej i zarządzanie złożonymi hierarchiami produktów w kategoriach mody, obuwia, akcesoriów, bielizny itp. GoFact zapewnia analizę, decyzje i działania w tym samym narzędziu opartym na chmurze. GoFact to rozwiązanie SaaS, które optymalizuje działalność pod kątem: # zwiększonej sprzedaży dzięki: # zwiększonej marży brutto i # zmniejszony zapasom GoFact jest używany przez: sprzedawców detalicznych, hurtowników i sprzedawców internetowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoFact

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
Bindy Retail Execution Software pomaga markom detalicznym i hotelarskim realizować standardy i programy marki.
Bindy Retail Execution Software pomaga markom detalicznym i hotelarskim realizować standardy i programy na czas, w całości, w każdym miejscu. Zwiększ wydajność dzięki niestandardowym listom kontrolnym, zdjęciom i podpisom oraz zamkniętemu przepływowi pracy korygującej. Szybsze wykonanie witryny: Twórz niestandardowe formularze, aby wdrażać promocje, sprawdzać standardy marki lub procedury operacyjne. Zwiększ produktywność: Usprawnij przepływ pracy podczas inspekcji, eliminując formularze papierowe, Excel i opóźnienia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bindy

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
Rozwiązanie Where to Buy to więcej niż lokalizator sklepów, to pomost pomiędzy markami a sprzedawcami.
Dzięki rozwiązaniu „Where to Buy” od Click2Buy marki mogą zaoferować klientom najbardziej płynny i dostosowany do ich potrzeb sposób obsługi nabywcy. Rozwiązanie Where to Buy lub Store Locator 3.0 firmy Click2Buy nie tylko pomaga markom konwertować ruch we wszystkich ich cyfrowych punktach kontaktowych, ale również daje im dostęp do kompleksowego zestawu danych bogatych w wiedzę na temat zachowań klientów, od momentu wejścia na ich stronę docelową do kasy na stronie dystrybutora. Dowiedz się więcej na temat produktu: Click2Buy

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
Prosta platforma B2B SaaS Commerce, która pomaga firmom zarządzać katalogami produktów, klientami, zamówieniami, ofertami, projektowaniem, śledzeniem i nie tylko.
DJUST to rozwiązanie nowej generacji B2B Commerce. Wszystko złożone w cyfrowym B2B, DJUST uproszczone. Cenione marki i firmy otrzymują wsparcie dzięki solidnej oraz prostej pierwszej platformie API (interfejs programowania aplikacji). Dzięki modułowemu interfejsowi i gotowemu rozwiązaniu firmy mogą skalować się i rozwijać szybciej, ułatwiając bezproblemowe korzystanie z technologii cyfrowych. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione i Seafoodia, Yack i wielu innych klientów premium ufają rozwiązaniu DJUST w zakresie modernizacji i replatformacji handlu cyfrowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: DJUST

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
Rozwiązania POS i eCommerce dla sklepów spożywczych i całodobowych, które pomagają zwiększyć zyski poprzez optymalizację działalności i zwiększenie sprzedaży.
Zwiększ zyski swojego sklepu i zoptymalizuj swoją działalność dzięki rozwiązaniu XoomRetail POS i eCommerce zaprojektowanemu specjalnie dla sklepów spożywczych i całodobowych. Sprzedaż nieograniczonych produktów, zwiększenie lojalności klientów, zarządzanie zapasami i przyjmowanie płatności gotówkowych, kredytowych, debetowych, SNAP (uproszczone otwieranie nowego konta) / EBT (elektroniczny transfer świadczeń) i WIC (roszczenie z tytułu gwarancji/odszkodowania) w celu przyciągnięcia nowych klientów. Wbudowany zaawansowany eCommerce obsługuje odbiór, dostawę, powiadomienia SMS/e-mail dla klientów oraz zaawansowane raporty pomagające w identyfikacji obszarów wymagających poprawy firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: FTSRetail

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
Oprogramowanie do zarządzania zapasami oparte na technologii RFID, śledzenie i zarządzanie zapasami na poziomie pozycji w całym łańcuchu wartości.
Detego to platforma SaaS dla handlu detalicznego, oparta na technologii RFID (identyfikacja na podstawie częstotliwości radiowej), zapewniająca wydajność operacyjną i wzrost przychodów w całym łańcuchu wartości poprzez cyfryzację tradycyjnych procesów zarządzania zapasami, dzięki czemu są one bardziej wydajne i dokładne. Detego zapewnia swoim klientom detalicznym szybki ROI (zwrot z inwestycji) dzięki większej dokładności zapasów, dostępności produktów i lepszemu podejmowaniu decyzji dzięki potężnym danym na poziomie poszczególnych artykułów, w połączeniu z kompleksowymi możliwościami raportowania i sztucznej inteligencji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Detego

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
Planet zapewnia bezproblemowe i spójne doświadczenia zakupowe we wszystkich kanałach sprzedaży.
Planet zapewnia pojedynczą, zintegrowaną platformę, która umożliwia firmom detalicznym koordynację wszystkich kanałów sprzedaży, w tym internetowych, sklepowych i mobilnych i zarządzanie nimi z jednego punktu kontroli. Zaoferuj płynne i spójne doświadczenia zakupowe we wszystkich kanałach, zwiększaj zadowolenie klientów, rozwijaj sprzedaż i redukuj koszty. Dzięki Planet możesz zarządzać zapasami, zamówieniami, płatnościami i interakcjami z klientami, co zapewnia pełny obraz twoich klientów i działań. Dowiedz się więcej na temat produktu: Unified Commerce

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
Śledź wskaźniki KPI, przeprowadzaj ankiety, analizuj konkurencję, osiągaj zgodność z planogramem i nie tylko, aby za każdym razem zapewnić doskonałą realizację sklepu.
Rozwiązanie Ivy Retail Execution umożliwia sprzedawcom tworzenie doskonałych doświadczeń w sklepie za każdym razem. Rozwiązanie to pomaga usprawnić procesy sprzedaży, merchandising i marketing – wszystko za pomocą jednej aplikacji chmurowej. Podstawowa realizacja sprzedaży detalicznej Ivy została zbudowana na inteligentnej platformie drogi do wprowadzenia na rynek, wyposażonej w najnowsze technologie, takie jak rozpoznawanie obrazów, rzeczywistość rozszerzona i silnik rekomendacji oparty na SI/maszynowym uczeniu się. Sprzedawcy będą korzystać z użytecznych w praktyce informacji z aplikacji, aby perfekcyjnie prowadzić sklep. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ivy Mobility

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy
Platforma do planowania popytu, która wykorzystuje przejrzystą sztuczną inteligencję, aby pomóc firmom w prognozowaniu popytu i monitorowaniu premier produktów.
Pierwsze na świecie i jedyne prawdziwie bioniczne rozwiązanie do planowania popytu, które umożliwia interesariuszom planowania tworzenie dokładnych i zrozumiałych planów w ciągu jednego dnia, w sposób międzyfunkcyjny i ciągły, wykorzystując przejrzystą SI, rzeczywiste dane i wiedzę planistów. Ma na celu zastąpienie/uproszczenie procesów S&OP (planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej) koncepcją właściciela rozmowy w oparciu o spostrzeżenia biznesowe, które zapewniają lepsze wyniki niż S&OP w ciągu miesiąca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Garvis

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami w handlu detalicznym
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie towarami
  • Zarządzanie eHandlem
  • Wielomiejscowy
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Integracja rachunkowości
  • Raportowanie/analityka
  • Program lojalnościowy