Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do obsługi klienta

Programy do obsługi klienta umożliwiają organizacji zarządzanie i śledzenie relacji z klientami i usług pomocniczych. Aplikacje do obsługi klienta pozwalają organizacjom na zarządzanie interakcjami z klientami i ocenę ich jakości, od śledzenia zgłoszeń po zgłaszanie skarg. Narzędzia do obsługi klienta pomagają również w zarządzaniu wewnętrzną bazą wiedzy i jej rozpowszechnianiu, dostarczaniu przedstawicielom obsługi klienta informacji niezbędnych do rozstrzygnięcia skarg klientów. Programy do obsługi klienta są związane z programami dla call center, oprogramowaniem Help Desk i narzędziami do zarządzania wiedzą.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 54 w

Lokulus to platforma technologiczna, dostarczająca narzędzia do automatyzacji procesów biznesowych dla firm zorientowanych na konsumentów Dowiedz się więcej na temat produktu: Lokulus
Lokulus to firma technologiczna zapewniająca automatyzację procesów opartą na sztucznej inteligencji dla firm zorientowanych na konsumentów. Platforma umożliwia organizacjom inteligentne zarządzanie i dostosowywanie zautomatyzowanych przepływów pracy w miarę rozwoju i wzrostu potrzeb ich organizacji. Firma jest zaufanym, niezależnym doradcą, ściśle współpracującym z klientami, aby sprostać ich wyjątkowym wyzwaniom. Rozwiązania są szyte na miarę, wykorzystując wiedzę i technologię firmy oraz zapewniając idealne dopasowanie do potrzeb organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lokulus

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
Zendesk to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które zapewnia wyjątkowe doświadczenia.
Wzmocnij swoje wsparcie klienta dzięki Zendesk, kompleksowemu oprogramowaniu, które zapewnia wyjątkowe doświadczenie klienta. Dzięki intuicyjnym narzędziom samoobsługowym i możliwościom czatu SI, które usprawniają wsparcie, 60% klientów obserwuje wzrost CSAT (zadowolenie klienta), a 85% zyskuje lepszą widoczność swoich wewnętrznych operacji po wdrożeniu Zendesk. Zapewnij samoobsługę i wsparcie wielokanałowe, aby ułatwić klientom szybkie i czasowe uzyskanie potrzebnych odpowiedzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie stworzyć doskonałą obsługę klienta.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w bezproblemowym rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni.
Zoho Desk to oprogramowanie do obsługi klienta z kontekstową sztuczną inteligencją, która pomaga usprawnić obsługę, automatyzować rutynowe czynności i zarządzać wieloma interakcjami z klientami w chmurze. Obejmuje to rozmowy rozsyłane różnymi kanałami, takimi jak poczta e-mail, telefon, media społecznościowe, czat na żywo i inne, a wszystko to za pośrednictwem jednego interfejsu. Bezpłatny plan dla trzech użytkowników umożliwia szybkie rozpoczęcie działań związanych z obsługą klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
LiveChat umożliwia prowadzenie rozmów w czasie rzeczywistym z klientami, gdy są oni na Twojej stronie internetowej.
LiveChat to ekonomiczny sposób na zapewnienie doskonałej obsługi przez zespół wsparcia podczas wszystkich działań klienta. Sprawia on, że obsługa klienta jest bardziej wydajna dzięki możliwości prowadzenia wielu sesji czatu jednocześnie, wysyłania standardowych odpowiedzi na często zadawane pytania, dodawania tagów czatu, przeglądania transkrypcji czatu i wysyłania plików do klientów za pośrednictwem okna czatu. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveChat

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania do obsługi klienta. Zachwyć klientów i zwiększ ich zadowolenie.
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie do obsługi klienta z ponad 195 integracjami. Usprawnij wszystkie kanały komunikacji i zarządzaj nimi z poziomu jednej wspólnej firmowej skrzynki odbiorczej. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zachwycić 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
Zoho Assist zapewnia prosty i nieskomplikowany interfejs użytkownika umożliwiający łączenie się ze zdalnymi komputerami w dowolnym miejscu na świecie.
Dostęp do komputera lub urządzenia mobilnego można uzyskać z dowolnego miejsca i o każdej porze, korzystając z Zoho Assist — kompleksowego rozwiązania w zakresie zdalnego wsparcia, udostępniania ekranu i nienadzorowanego dostępu. Zacznij już dziś z jednym z najbezpieczniejszych, najbardziej niezawodnych i najbardziej ekonomicznych programów w branży. Nie wymaga wcześniejszej instalacji. Dostępne wsparcie międzyplatformowe. Działa na różnych urządzeniach. Obsługuje wszystkie główne serwery proxy i zapory sieciowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Assist

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
Bitrix24 to darmowe rozwiązanie CRM i narzędzie do obsługi klienta, z którego korzysta osiem milionów firm z całego świata.
Bitrix24 to darmowe rozwiązanie CRM i narzędzie do obsługi klienta, z którego korzysta osiem milionów firm z całego świata. Dostępne wersje w chmurze / mobilna / open source. Wielokanałowa obsługa klienta – obsługa poczty e-mail, telefonii, czatu na żywo na stronie internetowej, Facebooka, Instagrama, Viber, WhatsApp, Skype, Slack i innych komunikatorów mobilnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
Jedna z najpopularniejszych na świecie platform obsługi klienta zapewnia każdemu pracownikowi serwisu innowacyjne narzędzia i ujednolicone dane.
Zapewnij doskonałą obsługę i elastyczne doświadczenie agenta, z dowolnego miejsca. Zapewnij agentom całościowy wgląd w każdego klienta, niezależnie od tego, czy znajdują się w centrum kontaktu, czy pracują zdalnie. Skaluj i optymalizuj usługi, wykorzystując sztuczną inteligencję i integrując popularne kanały wsparcia – takie jak telefon, wiadomości i czat – bezpośrednio w przestrzeni roboczej agenta. Szybciej rozwiązuj sprawy, łącząc zautomatyzowane procesy z łatwym dostępem do pełnych szczegółów, kontekstu i historii każdego przypadku interakcji z klientem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie marketingowe, sprzedażowe i wspierające rozwiązań CRM stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i utrzymanie odwiedzających strony internetowe oraz przekształcanie ich w szczęśliwych klientów. EngageBay oferuje bezpłatne oprogramowanie do czatu na żywo, które zapewnia spersonalizowane, indywidualne wsparcie dla każdego klienta. Wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Userlike to rozwiązanie w zakresie obsługi klienta na potrzeby chatu internetowego i wiadomości mobilnych. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Moduł obsługi klientów w Agile CRM – zapewnianie doskonałej obsługi klienta i utrzymanie zadowolenia klientów na dłuższą metę. Agile CRM umożliwia firmom zapewnienie bardziej spersonalizowanego wsparcia klienta. Dzięki licznym zaawansowanym funkcjom automatyzacji pomocy technicznej (helpdesk) na wyciągnięcie ręki lepiej zrozumiesz swoich klientów, dzięki czemu będziesz w stanie pomóc im, gdy najbardziej Cię potrzebują. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
Tidio to platforma obsługi klienta, która łączy czat na żywo i chatboty, aby poprawić wsparcie klienta i generować większą sprzedaż.
Tidio to kompleksowa platforma obsługi klienta, która usprawnia wsparcie klienta i zwiększa sprzedaż. Łatwo dostępny widżet czatu na żywo sprawi, że firma będzie dostępna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, a chatboty napędzane sztuczną inteligencją będą angażować klientów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu będziesz mógł sprzedawać więcej. Dodatkowo można połączyć komunikator Messenger, czat na żywo i pocztę e-mail z wielokanałowym systemem Tidio i odpowiadać na wszystkie wiadomości z jednego miejsca, również w telefonie komórkowym. Łatwa integracja z wszystkimi stronami internetowymi i platformami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
Aplikacja do zdalnej pomocy technicznej umożliwiająca łączenie się z komputerami klientów w ciągu kilku sekund w celu bezpiecznego świadczenia pomocy technicznej na żądanie lub bez nadzoru.
Rozwiązanie w zakresie zdalnej pomocy technicznej służące do zapewniania natychmiastowej, bezobsługowej pomocy technicznej na żądanie klientom znajdującym się w dowolnym miejscu na świecie. Usługa FixMe.IT już od 25 $ miesięcznie zapewnia obsługę wielu sesji, nieograniczone wsparcie na żądanie oraz dostęp do 150 nienadzorowanych maszyn. Inne kluczowe funkcje obejmują branding, nawigację z wieloma monitorami, dwukierunkowe udostępnianie pulpitu, transfer plików, narzędzia do rysowania, rejestrowanie sesji, raportowanie i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: FixMe.IT

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
Smartsupp to bezpłatny czat na żywo z nagraniami wideo stworzonymi dla Twojej strony internetowej umożliwiający obsługę klienta.
Czat na żywo Smartsupp umożliwia rozpoczęcie osobistej rozmowy z odwiedzającymi witrynę i przekształcenie ich w zadowolonych klientów. Jest to jeden z najpopularniejszych czatów na żywo z 54 000 aktywnych użytkowników na całym świecie. Skorzystaj z oferowanych zaawansowanych funkcji, takich jak automatyczne wiadomości, nagrywanie gości lub szczegółowe statystyki. Twoi klienci przeglądają teraz Twoją stronę internetową. Utwórz bezpłatne konto na stronie internetowej i zacznij rozmawiać już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
Traktuj klientów jak ludzi, a nie zgłoszenia. Zapewniaj spersonalizowane wsparcie we wszystkich kanałach dzięki Front.
Tak, możesz zwiększać skalę, a jednocześnie pozostać człowiekiem. Front to centrum komunikacji z klientami, które łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Front ułatwia zespołom współpracę w celu szybszego wysyłania trafnych odpowiedzi, utrzymania porządku w wiadomościach w różnych kanałach i utrzymania osobistego kontaktu. Zespoły obsługi klienta składające się zarówno z pięciu, jak i 5000 osób używają Front do skalowania komunikacji bez uszczerbku dla jakości lub wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Aplikacja Genesys Cloud CX to kompleksowe rozwiązanie do obsługi klienta w chmurze, które pomaga w zarządzaniu rozmowami z klientami i zrozumieniu ich ścieżki. Daj swoim pracownikom jedno narzędzie do obsługi całej komunikacji – głosowej, czatu, e-mailowej, tekstowej i nie tylko. Intuicyjny interfejs ułatwia obsługę agentom, kierownikom i administratorom IT. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom wyprzedzisz obecne i przyszłe oczekiwania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania. Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
Nowy i lepszy sposób na zaplanowanie spotkań. Zacznij automatyzować swoją firmę dzięki Bookafy. Bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana.
Bookafy ma solidny zestawów funkcji na rynku… Główną cechą wyróżniającą jest design, strona rezerwacyjna i/lub bezproblemowa integracja light box dla Twojej strony internetowej (możliwość bezpłatnej instalacji). Jeśli zależy Ci na projekcie i szukasz oprogramowania, które dobrze odzwierciedla Twoją markę… Wypróbuj Bookafy. Dostępna jest dwukierunkowa synchronizacja z Google, Ical, Outlook, Office 365 i Outlook Exchange, otwarty interfejs API, płatności, klasy, nieograniczona liczba użytkowników, nieograniczone typy wizyt i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookafy

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
Rozwiązanie CRM Creatio pomaga nowoczesnym firmom usprawnić przepływy pracy sprzedaży, marketingu i obsługi klienta bez użycia kodu i maksymalnej swobody.
Creatio CRM to w pełni rozwinięty pakiet produktów dla średnich i dużych firm, umożliwiający kompleksową automatyzację sprzedaży i obsługi klienta na jednej platformie bez kodu. Uzyskaj wszystkie narzędzia potrzebne do zwiększenia wskaźnika zadowolenia klientów, takie jak zautomatyzowane zarządzanie sprawami i rejestracja, 360-stopniowy widok kontaktu i konta, priorytetyzacja i przewidywanie spraw z wykorzystaniem sztucznej inteligencji oraz zarządzanie produktywnością. Uzyskaj maksymalny stopień personalizacji bez użycia kodu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
Jedna aplikacja do zarządzania wszystkimi kanałami obsługi klienta: czatem na żywo, pocztą e-mail, mediami społecznościowymi. Gorgias to helpdesk zaprojektowany dla Shopify.
Aplikacja do obsługi klienta zaprojektowana specjalnie dla Shopify (w pełni integruje się również z Magento i BigCommerce). Scentralizowane wsparcie klienta, łączy wszystkie kanały w jednym miejscu – e-mail, czat na żywo, telefon, Facebook, Instagram i inne – poprawia czas reakcji na zgłoszenia o 43%. Wszystko w jednym: edycja/zwrot zamówień, naliczanie punktów lojalnościowych, zarządzanie subskrypcjami i inne. Dodawanie szablonów, automatyzacji, makr i reguł. Dostępna wersja demonstracyjna i bezpłatna wersja próbna. Warto samemu się przekonać, dlaczego Gorgias przoduje rankingu Shopify. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gorgias

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
Freshdesk Messaging to nowoczesne oprogramowanie do przesyłania wiadomości, stworzone z myślą o zespołach zajmujących się obsługą klienta, aby mogły komunikować się z klientami we wszystkich kanałach.
Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) to nowoczesne oprogramowanie do obsługi wiadomości stworzone z myślą o zespołach zajmujących się sprzedażą i angażowaniem klientów, które umożliwia rozmowy z potencjalnymi klientami i klientami za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji mobilnej lub stron społecznościowych. Odchodząc od starszego live-chatu, Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) pomaga firmom i ich zespołom skupić się na ciągłym i kontekstowym przekazywaniu wiadomości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshchat

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
Tribe to oparta na chmurze platforma społecznościowa online zaprojektowana w celu skalowania wsparcia klienta, promowania samoobsługi i zbierania opinii.
Tribe to nowoczesna i oparta na chmurze platforma społecznościowa zaprojektowana z myślą o łączeniu i wspieraniu klientów, aby mogli wzajemnie sobie pomagać. Umożliwiaj swoim klientom znajdowanie rozwiązań ich problemów, promuj samoobsługę, zbieraj opinie, poprawiaj doświadczenie klienta i ich utrzymanie. Pozwól klientom samodzielnie rozwiązywać problemy dzięki solidnej bazie wiedzy. Wykorzystuj solidny mechanizm społecznościowy Tribe, aplikacje modułowe, bezpośrednią integrację ze stronami trzecimi, widżety i interfejsy API, aby budować dobrze prosperujące społeczności wsparcia klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bettermode

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie Call Center
  • Portal samoobsługowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo