Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 557 w
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie stworzyć doskonałą obsługę klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w bezproblemowym rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania do obsługi klienta. Zachwyć klientów i zwiększ ich zadowolenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie do obsługi klienta z ponad 195 integracjami. Usprawnij wszystkie kanały komunikacji i zarządzaj nimi z poziomu jednej wspólnej firmowej skrzynki odbiorczej. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zachwycić 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
HelpDesk to system zgłoszeń w trybie online zaprojektowany w celu uproszczenia pracy zespołów. Zapewnianie doskonałego wsparcia klienta. Bez wysiłku. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpDesk
HelpDesk to system obsługi zgłoszeń w trybie online, który upraszcza pracę zespołów. Jest on pełen funkcji, które ułatwiają współpracę w zespole. Można używać znakowania, dodawać prywatne notatki, przypisywać zgłoszenia do określonych członków zespołu i tworzyć odpowiedzi w puszkach. Aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa, system szyfruje dane użytkownika za pomocą 256-bitowego protokołu SSL. HelpDesk został zaprojektowany, aby zaoszczędzić czas agentów i umożliwić im zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta. Bez wysiłku. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpDesk

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk
Zoho Desk to oprogramowanie do obsługi klienta z kontekstową sztuczną inteligencją, która pomaga usprawnić obsługę, automatyzować rutynowe czynności i zarządzać wieloma interakcjami z klientami w chmurze. Obejmuje to rozmowy rozsyłane różnymi kanałami, takimi jak poczta e-mail, telefon, media społecznościowe, czat na żywo i inne, a wszystko to za pośrednictwem jednego interfejsu. Bezpłatny plan dla trzech użytkowników umożliwia szybkie rozpoczęcie działań związanych z obsługą klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
LiveChat umożliwia prowadzenie rozmów w czasie rzeczywistym z klientami, gdy są oni na Twojej stronie internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveChat
LiveChat to ekonomiczny sposób na zapewnienie doskonałej obsługi przez zespół wsparcia podczas wszystkich działań klienta. Sprawia on, że obsługa klienta jest bardziej wydajna dzięki możliwości prowadzenia wielu sesji czatu jednocześnie, wysyłania standardowych odpowiedzi na często zadawane pytania, dodawania tagów czatu, przeglądania transkrypcji czatu i wysyłania plików do klientów za pośrednictwem okna czatu. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveChat

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Bitrix24 to darmowe rozwiązanie CRM i narzędzie do obsługi klienta, z którego korzysta osiem milionów firm z całego świata. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to darmowe rozwiązanie CRM i narzędzie do obsługi klienta, z którego korzysta osiem milionów firm z całego świata. Dostępne wersje w chmurze / mobilna / open source. Wielokanałowa obsługa klienta – obsługa poczty e-mail, telefonii, czatu na żywo na stronie internetowej, Facebooka, Instagrama, Viber, WhatsApp, Skype, Slack i innych komunikatorów mobilnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie marketingowe, sprzedażowe i wspierające rozwiązań CRM stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i utrzymanie odwiedzających strony internetowe oraz przekształcanie ich w szczęśliwych klientów. EngageBay oferuje bezpłatne oprogramowanie do czatu na żywo, które zapewnia spersonalizowane, indywidualne wsparcie dla każdego klienta. Wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Smartsupp to bezpłatny czat na żywo z nagraniami wideo stworzonymi dla Twojej strony internetowej umożliwiający obsługę klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp
Czat na żywo Smartsupp umożliwia rozpoczęcie osobistej rozmowy z odwiedzającymi witrynę i przekształcenie ich w zadowolonych klientów. Jest to jeden z najpopularniejszych czatów na żywo z 54 000 aktywnych użytkowników na całym świecie. Skorzystaj z oferowanych zaawansowanych funkcji, takich jak automatyczne wiadomości, nagrywanie gości lub szczegółowe statystyki. Twoi klienci przeglądają teraz Twoją stronę internetową. Utwórz bezpłatne konto na stronie internetowej i zacznij rozmawiać już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Tidio to platforma obsługi klienta, która łączy czat na żywo i chatboty, aby poprawić wsparcie klienta i generować większą sprzedaż. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio
Tidio to kompleksowa platforma obsługi klienta, która usprawnia wsparcie klienta i zwiększa sprzedaż. Łatwo dostępny widżet czatu na żywo sprawi, że firma będzie dostępna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, a chatboty napędzane sztuczną inteligencją będą angażować klientów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu będziesz mógł sprzedawać więcej. Dodatkowo można połączyć komunikator Messenger, czat na żywo i pocztę e-mail z wielokanałowym systemem Tidio i odpowiadać na wszystkie wiadomości z jednego miejsca, również w telefonie komórkowym. Łatwa integracja z wszystkimi stronami internetowymi i platformami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Traktuj klientów jak ludzi, a nie zgłoszenia. Zapewniaj spersonalizowane wsparcie we wszystkich kanałach dzięki Front. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front
Tak, możesz zwiększać skalę, a jednocześnie pozostać człowiekiem. Front to centrum komunikacji z klientami, które łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Front ułatwia zespołom współpracę w celu szybszego wysyłania trafnych odpowiedzi, utrzymania porządku w wiadomościach w różnych kanałach i utrzymania osobistego kontaktu. Zespoły obsługi klienta składające się zarówno z pięciu, jak i 5000 osób używają Front do skalowania komunikacji bez uszczerbku dla jakości lub wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Jedna aplikacja do zarządzania wszystkimi kanałami obsługi klienta: czatem na żywo, pocztą e-mail, mediami społecznościowymi. Gorgias to helpdesk zaprojektowany dla Shopify. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gorgias
Aplikacja do obsługi klienta zaprojektowana specjalnie dla Shopify (w pełni integruje się również z Magento i BigCommerce). Scentralizowane wsparcie klienta, łączy wszystkie kanały w jednym miejscu – e-mail, czat na żywo, telefon, Facebook, Instagram i inne – poprawia czas reakcji na zgłoszenia o 43%. Wszystko w jednym: edycja/zwrot zamówień, naliczanie punktów lojalnościowych, zarządzanie subskrypcjami i inne. Dodawanie szablonów, automatyzacji, makr i reguł. Dostępna wersja demonstracyjna i bezpłatna wersja próbna. Warto samemu się przekonać, dlaczego Gorgias przoduje rankingu Shopify. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gorgias

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Skonfiguruj czat na żywo na swojej stronie internetowej w zaledwie pięć minut. Rozmawiaj z odwiedzającymi stronę internetową z komputera, tabletu lub telefonu komórkowego. Zwiększ sprzedaż. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpOnClick
Zespół HelpOnClick dokłada wszelkich starań, aby stworzyć oprogramowanie, które pomoże sprzedawcom w łatwy sposób rozmawiać z odwiedzającymi ich strony internetowe. Prosty i intuicyjny czat na żywo oraz helpdesk pozwalają klientom skupić się na najważniejszych kwestiach — zwiększaniu sprzedaży i usprawnianiu wsparcia klienta. Oprogramowanie HelpOnClick Live Chat obejmuje następujące główne funkcje: Monitorowanie ruchu w czasie rzeczywistym Wirtualny agent czatu Konfigurowalne ikony i teksty Integracja z Facebookiem Integracja z głównymi rozwiązaniami CRM, CMS (system zarządzania zawartością) i helpdesk Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpOnClick

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Jest to rozwiązanie do zarządzania komunikacją z klientami, które pomaga firmom zarządzać danymi klientów, leadami, wielokanałową komunikacją itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qiscus
Jest to rozwiązanie do zarządzania komunikacją z klientami, które pomaga firmom zarządzać danymi klientów, leadami, wielokanałową komunikacją itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qiscus

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Platforma obsługi klienta oparta na wideo, która pomaga firmom z sektora finansowego, opieki zdrowotnej, usług komunalnych i HR w kontaktach z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Video Call Center
VideoCC firmy Abylon posiada uproszczony interfejs użytkownika końcowego oparty na przeglądarce internetowej oraz bogaty w funkcje UI (interfejsu operatora) z elastycznym układem, danymi klientów i transakcji, dynamicznymi skryptami i w pełni konfigurowalnym przepływem pracy. Rozwiązanie można zintegrować z istniejącymi systemami contact center lub systemami back-end i archiwizacji, a jego wdrożenie może trwać trzy tygodnie. Rozwiązanie Video Call Center jest dostarczane z wieloma gotowymi do użycia modułami dla określonych przypadków użycia (zawieranie umów, raportowanie, moduły AI). Dowiedz się więcej na temat produktu: Video Call Center

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free. Dowiedz się więcej na temat produktu: Slack

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that has helped power the world's best sales teams on the world's #1 CRM platform. Firms of all sizes, industries, and geographies, realize value faster with Sales Cloud 360. Increase rep productivity with data driven selling by quickly deploying industry-specific apps and best practice processes. You also get access to 150,000+ sales organizations and a 2 million user-strong community that are passionate about sales growth. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Sales Cloud

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Swoboda tworzenia własnej, zachwycającej strony internetowej dokładnie tak, jak chcesz – za darmo.
Stwórz za darmo zachwycającą, profesjonalną stronę internetową z Wix. Narzędzie oferuje kilka różnych sposobów budowania strony internetowej: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor i Wix Code. Bez względu na to, czy tworzysz stronę internetową po raz pierwszy, czy jesteś zawodowcem, znajdziesz odpowiednie rozwiązanie dla siebie. Wix ADI tworzy wyjątkową stronę internetową z profesjonalnym tekstem, obrazami i innymi elementami. Wix Editor zapewnia swobodę projektowania dzięki zaawansowanym funkcjom łatwego przeciągania i upuszczania. A dzięki Wix Code możesz tworzyć najnowocześniejsze strony internetowe i aplikacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience.
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience. Make meetings more interactive and engaging • Reduce disruptions with background noise removal and voice enhancement • Enable audiences to share their reactions with animated emojis and gesture recognition • Improve audience engagement with next-gen dynamic polling and Q&A by Slido • Customize the stage layout to focus on the content and people that matters most Dowiedz się więcej na temat produktu: Webex

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dynamics 365

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Zendesk Support is the leading help desk software built to improve customer satisfaction.
Zendesk offers the industry leading customer service solution. On average, it increases customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection.
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fully functional remote support solution. The software gives you the ability to remotely view and control devices from anywhere there is an Internet connection. As a technician, regardless if you primarily support your customers personal computers or a huge enterprise infrastructure, the ability to quickly and effectively resolve problems allows you to save time and improve customer satisfaction. Dowiedz się więcej na temat produktu: ConnectWise Control

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Increase customer satisfaction and team efficiency with Intercom’s market-leading messenger, smart automation and self-service tools.
Intercom enables personalized customer service at scale, increasing customer satisfaction and support team efficiency. Powered by a modern messenger, smart automation and self-service tools, along with all the features you need from a modern support solution including a next-gen omnichannel inbox, conversation routing, workload management, reporting and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intercom

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Easy to implement web-based Customer Service software with a focus on B2B customer management and team collaboration.
TeamSupport is a post-sale customer support software solution built specifically for the unique needs of B2B technology-enabled companies. Built around the entire B2B customer, rather than a focus on each individual contact or ticket, TeamSupport helps solve for sophisticated client needs, fuels successful client interactions, and ultimately results in increased lifetime customer value. Nationally recognized TeamSupport suite of solutions includes TeamInsights, and TeamSuccess. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamSupport

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Talkdesk is intuitive, cloud-based contact center software with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations with 25+ business tools to empower sales and service teams to have personalized, effective conversations with customers. Dowiedz się więcej na temat produktu: Talkdesk

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Act! Premium empowers you to market better, sell more, and create customers for life.
Act! Premium, a powerful CRM and Marketing Automation tool in one platform, is perfect for small and midsize businesses looking to market better, sell more, and create customers for life. With unparalleled flexibility and freedom of choice, Act! Premium accommodates the unique ways you do business, whether it’s on-premises (Act! Premium Desktop), in the cloud (Act! Premium Cloud), or, you can leverage a hybrid deployment for maximum flexibility! Dowiedz się więcej na temat produktu: Act!

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Zoho Assist zapewnia prosty i nieskomplikowany interfejs użytkownika umożliwiający łączenie się ze zdalnymi komputerami w dowolnym miejscu na świecie.
Dostęp do komputera lub urządzenia mobilnego można uzyskać z dowolnego miejsca i o każdej porze, korzystając z Zoho Assist — kompleksowego rozwiązania w zakresie zdalnego wsparcia, udostępniania ekranu i nienadzorowanego dostępu. Zacznij już dziś z jednym z najbezpieczniejszych, najbardziej niezawodnych i najbardziej ekonomicznych programów w branży. Nie wymaga wcześniejszej instalacji. Dostępne wsparcie międzyplatformowe. Działa na różnych urządzeniach. Obsługuje wszystkie główne serwery proxy i zapory sieciowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Assist

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apptivo

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Userlike to rozwiązanie w zakresie obsługi klienta na potrzeby chatu internetowego i wiadomości mobilnych. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
The worlds #1 customer service platform, empowers every service employee with the innovative tools, and unified data.
Deliver great service and a flexible agent experience, from anywhere. Give agents a holistic view of every customer, whether they’re in the contact center or working remote. Scale and optimize service by leveraging AI and integrating popular support channels — like phone, messaging, and chat — directly into the agent workspace. Resolve cases faster by combining automated processes with easy access to the full details, context, and history of every case and customer interaction. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
SolarWinds Service Desk provides businesses of all sizes an easy to use and affordable ITSM solution that can easily scale with you.
SolarWinds Service Desk is a cloud-based, IT help desk solution that has helped organizations reduce cost per ticket by up to 15% and issue resolution time by up to 48% with smart ticket routing, automated workflows, and integrated asset management. This, plus an AI-powered knowledge base, can equip your employees with the resources needed to solve problems quickly. Set up can be done in days instead of months & can fit seamlessly into your business by integrating with 200+ cloud applications. Dowiedz się więcej na temat produktu: SolarWinds Service Desk

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXsuccess is a suite of onboarding, education and technical consulting customer services that partner with you at every step for ongoing business value realization. CXsuccess delivers the right people, processes, and tools for achieving your business objectives and CX goals. With CXsuccess, contact center leaders gain a partner to support them every stage of their journey ¿ from pre-sale through implementation and beyond ¿ for long-term success.¿ Dowiedz się więcej na temat produktu: NICE CXone

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
An open-source suite of integrated apps to manage CRM, PoS, Website, eCommerce, Sales, Accounting, Warehouse, HR, Marketing, and more.
Odoo is a fully integrated, customizable, open-source software packed with expertly designed, user-friendly business applications. Odoo's intuitive database is able to meet a majority of business needs, such as CRM, Sales, Project, Manufacturing, Inventory, and Accounting, just to name a few. Odoo is an all-in-one software solution designed to meet the needs of any company, regardless of size (or budget). Dowiedz się więcej na temat produktu: Odoo

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Moduł obsługi klientów w Agile CRM – zapewnianie doskonałej obsługi klienta i utrzymanie zadowolenia klientów na dłuższą metę. Agile CRM umożliwia firmom zapewnienie bardziej spersonalizowanego wsparcia klienta. Dzięki licznym zaawansowanym funkcjom automatyzacji pomocy technicznej (helpdesk) na wyciągnięcie ręki lepiej zrozumiesz swoich klientów, dzięki czemu będziesz w stanie pomóc im, gdy najbardziej Cię potrzebują. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Cloud Customer Service with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, IVA, CTI, Chat, Email, Call Recording, and CRM Integration.
Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Our best-in-class AI automates interactions and assist your live agents, reducing service costs while you deliver a more conversational service experience. It’s like having a brand new, international team that speaks hundreds of languages and streamlines your most critical business operations Dowiedz się więcej na temat produktu: Five9

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
SugarCRM is one of the world's leading CRM solutions, ideal for organisations with between 20 to 10,000 employees across all industries
SugarCRM has more than 2 million users across 120 countries. Our customers range from start-ups and mid-size businesses to enterprise organisations and cover all industries. In Europe, our customers include Rightmove, Mazars, Sennheiser and Deutsche Telefon. SugarCRM is ranked as a Champion CRM platform in the 2022 CRM Emotional Footprint Awards by Software Reviews — a ranking based entirely on user input. Dowiedz się więcej na temat produktu: SugarCRM

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Manage your customer service cases from opening through to closure and view on one simple page with our CRM customer service software.
Really Simple Systems CRM helps you work smarter by managing and tracking your sales leads and customers, letting you get on with growing your business. Designed for growing teams B2B, our CRM is super-easy to set up . and simple to use - with exceptional customer service. Manage your customer service cases from opening through to closure and view on one simple page with our CRM customer service software. Dowiedz się więcej na temat produktu: Really Simple Systems CRM

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Aplikacja do zdalnej pomocy technicznej umożliwiająca łączenie się z komputerami klientów w ciągu kilku sekund w celu bezpiecznego świadczenia pomocy technicznej na żądanie lub bez nadzoru.
Rozwiązanie w zakresie zdalnej pomocy technicznej służące do zapewniania natychmiastowej, bezobsługowej pomocy technicznej na żądanie klientom znajdującym się w dowolnym miejscu na świecie. Usługa FixMe.IT już od 25 $ miesięcznie zapewnia obsługę wielu sesji, nieograniczone wsparcie na żądanie oraz dostęp do 150 nienadzorowanych maszyn. Inne kluczowe funkcje obejmują branding, nawigację z wieloma monitorami, dwukierunkowe udostępnianie pulpitu, transfer plików, narzędzia do rysowania, rejestrowanie sesji, raportowanie i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: FixMe.IT

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Used in agile sales teams to increase sales productivity, clear bottlenecks in processes, and ultimately hit revenue targets.
Vtiger's mission is to help businesses thrive at work. We have built AI-powered software that gives your customer-facing teams the ability to implement a robust customer experience strategy with the power of One View. Vtiger Cloud CRM is intuitive and powered with AI, designed to help you work better. With a brand new mobile app and integrations to over 500 business applications, Vtiger works where you are. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vtiger CRM

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Make every phone conversation count and give time back to your reps with 100+ CRM, helpdesk, and software integrations.
Make every phone conversation count and give time back to your reps. Aircall's flexible cloud phone solution integrates with 100+ CRM, helpdesk, and other critical business tools to surface the information your reps need to be successful, when they need it. Join 12,000+ companies that trust Aircall to strengthen their customer and prospect relationships with first-class phone features like: SMS, advanced call routing, IVR, analytics, power dialer, call tagging, and other collaborative features. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aircall

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Improve customer satisfaction and CSAT scores by standardizing and automating your Customer Service operations with Pipefy.
Pipefy is the one platform with everything you need for a great Customer Service operation. Improve customer satisfaction and CSAT scores with Pipefy by standardizing workflows, automating emails, streamlining customer requests, and optimizing your onboarding process with an intuitive, easy-to-use, no-code platform. Follow the steps of companies such as Visa, IBM, Volvo, Santander, and Kraft Heinz. Improve speed, deliver higher-quality outcomes, and make data-driven decisions with Pipefy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipefy

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Easy to use and update, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers & staff
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsense knowledge base software, ready to improve knowledge retention and customer satisfaction. And if you do need us, our friendly support team are always here to help you get the most out of your KnowledgeOwl subscription. Dowiedz się więcej na temat produktu: KnowledgeOwl

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Capitalize on customer insight, improve front-line efficiency and effectiveness, streamline critical business processes.
Make the most of relationships with customers by capitalizing on customer insight, improving front-line efficiency and effectiveness,streamlining critical business processes across and beyond customer touch points, and quickly adapting to changing business and customer needs. Dowiedz się więcej na temat produktu: SAP Customer Experience

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Help Scout's customer service software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
With Help Scout, you can be available everywhere your customers need help, while giving your team the collaboration, organization, and automation tools they need to move faster. Deliver email, self-service, and live chat support from one powerful platform that feels just like your inbox. Answer 52% more emails with ease and reduce your support volume by 30%. You'll have happier customers and fewer support requests — everyone wins. Dowiedz się więcej na temat produktu: Help Scout

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
HelpCrunch is a top-rated Customer Support software that includes Live chat, Help desk, Knowledge base features, and more.
HelpCrunch is a top-rated Customer Service platform that let's you deliver instant answers to customers 24/7 with Live chat, Help desk, and Knowledge base functionality. All Features: - Live Chat - Auto Messages - Email Marketing - Help Desk - Knowledge Base - Popups - Mobile apps - Chat Bot (coming soon) Try HelpCrunch for free for 14 days. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpCrunch

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Give the best service by getting the best service with our award-winning, industry-leading customer support.
It's hard to believe software will let you give great customer service if you don't get great customer service from your software. Let us lead the way. With 25 years of experience, Issuetrak offers you industry-leading, 100% U.S.-based customer service. Our secret? We use our own software! Easy multichannel submission, automatic notifications, a self-service knowledge base, dashboards and reports, and a task manager are all standard - and we haven't even mentioned everything you get for free. Dowiedz się więcej na temat produktu: Issuetrak

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
CloudApp enables instant business communication through shareable videos, gifs, and screenshots
CloudApp is the premier provider of visual communication for the workplace. This high growth video solution creates a collaborative space for capturing instantly shareable videos, GIFs, and screenshot s. a near 5-star business user rating from G2, Trust Radius, and Gartner Peer Insights Using its combination of screen recording, screenshot tool, and GIF maker tools and with its integrations with workflow tools Zendesk, Asana, Microsoft, Adobe, Drift, and others it is uniquely positioned as an in Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudApp

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vivantio

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Kayako - Live Chat Software made personal and simple to unify customer service across chat, social, email and phone.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kayako

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności
Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution, for just $25 per user per month.
Free up your teams with automation and productivity features, keep track of service KPIs with intuitive reports and dashboards, and craft the perfect experience for your customers! Salesforce Essentials is designed for SMBs and offers in-product learning and guided setup flows, so you can get up and running within just a few hours. With Essentials you can offer support over Email, Phone, Social, and Web as well as deploy and customize branded self service support sites with just a few clicks. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Essentials

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Wskaźniki wydajności