Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do obsługi klienta

Programy do obsługi klienta umożliwiają organizacji zarządzanie i śledzenie relacji z klientami i usług pomocniczych. Aplikacje do obsługi klienta pozwalają organizacjom na zarządzanie interakcjami z klientami i ocenę ich jakości, od śledzenia zgłoszeń po zgłaszanie skarg. Narzędzia do obsługi klienta pomagają również w zarządzaniu wewnętrzną bazą wiedzy i jej rozpowszechnianiu, dostarczaniu przedstawicielom obsługi klienta informacji niezbędnych do rozstrzygnięcia skarg klientów. Programy do obsługi klienta są związane z programami dla call center, oprogramowaniem Help Desk i narzędziami do zarządzania wiedzą.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do obsługi klienta

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 50 w

Jest to rozwiązanie do zarządzania komunikacją z klientami, które pomaga firmom zarządzać danymi klientów, leadami, wielokanałową komunikacją itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qiscus
Jest to rozwiązanie do zarządzania komunikacją z klientami, które pomaga firmom zarządzać danymi klientów, leadami, wielokanałową komunikacją itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qiscus

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Skonfiguruj czat na żywo na swojej stronie internetowej w zaledwie pięć minut. Rozmawiaj z odwiedzającymi stronę internetową z komputera, tabletu lub telefonu komórkowego. Zwiększ sprzedaż. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpOnClick
Zespół HelpOnClick dokłada wszelkich starań, aby stworzyć oprogramowanie, które pomoże sprzedawcom w łatwy sposób rozmawiać z odwiedzającymi ich strony internetowe. Prosty i intuicyjny czat na żywo oraz helpdesk pozwalają klientom skupić się na najważniejszych kwestiach — zwiększaniu sprzedaży i usprawnianiu wsparcia klienta. Oprogramowanie HelpOnClick Live Chat obejmuje następujące główne funkcje: Monitorowanie ruchu w czasie rzeczywistym Wirtualny agent czatu Konfigurowalne ikony i teksty Integracja z Facebookiem Integracja z głównymi rozwiązaniami CRM, CMS (system zarządzania zawartością) i helpdesk Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpOnClick

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Bitrix24 to darmowe rozwiązanie CRM i narzędzie do obsługi klienta, z którego korzysta osiem milionów firm z całego świata. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to darmowe rozwiązanie CRM i narzędzie do obsługi klienta, z którego korzysta osiem milionów firm z całego świata. Dostępne wersje w chmurze / mobilna / open source. Wielokanałowa obsługa klienta – obsługa poczty e-mail, telefonii, czatu na żywo na stronie internetowej, Facebooka, Instagrama, Viber, WhatsApp, Skype, Slack i innych komunikatorów mobilnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Tribe to oparta na chmurze platforma społecznościowa online zaprojektowana w celu skalowania wsparcia klienta, promowania samoobsługi i zbierania opinii. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bettermode
Tribe to nowoczesna i oparta na chmurze platforma społecznościowa zaprojektowana z myślą o łączeniu i wspieraniu klientów, aby mogli wzajemnie sobie pomagać. Umożliwiaj swoim klientom znajdowanie rozwiązań ich problemów, promuj samoobsługę, zbieraj opinie, poprawiaj doświadczenie klienta i ich utrzymanie. Pozwól klientom samodzielnie rozwiązywać problemy dzięki solidnej bazie wiedzy. Wykorzystuj solidny mechanizm społecznościowy Tribe, aplikacje modułowe, bezpośrednią integrację ze stronami trzecimi, widżety i interfejsy API, aby budować dobrze prosperujące społeczności wsparcia klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bettermode

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Swoboda tworzenia własnej, zachwycającej strony internetowej dokładnie tak, jak chcesz – za darmo.
Stwórz za darmo zachwycającą, profesjonalną stronę internetową z Wix. Narzędzie oferuje kilka różnych sposobów budowania strony internetowej: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor i Wix Code. Bez względu na to, czy tworzysz stronę internetową po raz pierwszy, czy jesteś zawodowcem, znajdziesz odpowiednie rozwiązanie dla siebie. Wix ADI tworzy wyjątkową stronę internetową z profesjonalnym tekstem, obrazami i innymi elementami. Wix Editor zapewnia swobodę projektowania dzięki zaawansowanym funkcjom łatwego przeciągania i upuszczania. A dzięki Wix Code możesz tworzyć najnowocześniejsze strony internetowe i aplikacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Zendesk to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które zapewnia wyjątkowe doświadczenia.
Wzmocnij swoje wsparcie klienta dzięki Zendesk, kompleksowemu oprogramowaniu, które zapewnia wyjątkowe doświadczenie klienta. Dzięki intuicyjnym narzędziom samoobsługowym i możliwościom czatu SI, które usprawniają wsparcie, 60% klientów obserwuje wzrost CSAT (zadowolenie klienta), a 85% zyskuje lepszą widoczność swoich wewnętrznych operacji po wdrożeniu Zendesk. Zapewnij samoobsługę i wsparcie wielokanałowe, aby ułatwić klientom szybkie i czasowe uzyskanie potrzebnych odpowiedzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie stworzyć doskonałą obsługę klienta.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w bezproblemowym rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni.
Zoho Desk to oprogramowanie do obsługi klienta z kontekstową sztuczną inteligencją, która pomaga usprawnić obsługę, automatyzować rutynowe czynności i zarządzać wieloma interakcjami z klientami w chmurze. Obejmuje to rozmowy rozsyłane różnymi kanałami, takimi jak poczta e-mail, telefon, media społecznościowe, czat na żywo i inne, a wszystko to za pośrednictwem jednego interfejsu. Bezpłatny plan dla trzech użytkowników umożliwia szybkie rozpoczęcie działań związanych z obsługą klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
LiveChat umożliwia prowadzenie rozmów w czasie rzeczywistym z klientami, gdy są oni na Twojej stronie internetowej.
LiveChat to ekonomiczny sposób na zapewnienie doskonałej obsługi przez zespół wsparcia podczas wszystkich działań klienta. Sprawia on, że obsługa klienta jest bardziej wydajna dzięki możliwości prowadzenia wielu sesji czatu jednocześnie, wysyłania standardowych odpowiedzi na często zadawane pytania, dodawania tagów czatu, przeglądania transkrypcji czatu i wysyłania plików do klientów za pośrednictwem okna czatu. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveChat

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania do obsługi klienta. Zachwyć klientów i zwiększ ich zadowolenie.
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie do obsługi klienta z ponad 195 integracjami. Usprawnij wszystkie kanały komunikacji i zarządzaj nimi z poziomu jednej wspólnej firmowej skrzynki odbiorczej. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zachwycić 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Zoho Assist zapewnia prosty i nieskomplikowany interfejs użytkownika umożliwiający łączenie się ze zdalnymi komputerami w dowolnym miejscu na świecie.
Dostęp do komputera lub urządzenia mobilnego można uzyskać z dowolnego miejsca i o każdej porze, korzystając z Zoho Assist — kompleksowego rozwiązania w zakresie zdalnego wsparcia, udostępniania ekranu i nienadzorowanego dostępu. Zacznij już dziś z jednym z najbezpieczniejszych, najbardziej niezawodnych i najbardziej ekonomicznych programów w branży. Nie wymaga wcześniejszej instalacji. Dostępne wsparcie międzyplatformowe. Działa na różnych urządzeniach. Obsługuje wszystkie główne serwery proxy i zapory sieciowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Assist

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Jedna z najpopularniejszych na świecie platform obsługi klienta zapewnia każdemu pracownikowi serwisu innowacyjne narzędzia i ujednolicone dane.
Zapewnij doskonałą obsługę i elastyczne doświadczenie agenta, z dowolnego miejsca. Zapewnij agentom całościowy wgląd w każdego klienta, niezależnie od tego, czy znajdują się w centrum kontaktu, czy pracują zdalnie. Skaluj i optymalizuj usługi, wykorzystując sztuczną inteligencję i integrując popularne kanały wsparcia – takie jak telefon, wiadomości i czat – bezpośrednio w przestrzeni roboczej agenta. Szybciej rozwiązuj sprawy, łącząc zautomatyzowane procesy z łatwym dostępem do pełnych szczegółów, kontekstu i historii każdego przypadku interakcji z klientem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Userlike to rozwiązanie w zakresie obsługi klienta na potrzeby chatu internetowego i wiadomości mobilnych. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie marketingowe, sprzedażowe i wspierające rozwiązań CRM stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i utrzymanie odwiedzających strony internetowe oraz przekształcanie ich w szczęśliwych klientów. EngageBay oferuje bezpłatne oprogramowanie do czatu na żywo, które zapewnia spersonalizowane, indywidualne wsparcie dla każdego klienta. Wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Moduł obsługi klientów w Agile CRM – zapewnianie doskonałej obsługi klienta i utrzymanie zadowolenia klientów na dłuższą metę. Agile CRM umożliwia firmom zapewnienie bardziej spersonalizowanego wsparcia klienta. Dzięki licznym zaawansowanym funkcjom automatyzacji pomocy technicznej (helpdesk) na wyciągnięcie ręki lepiej zrozumiesz swoich klientów, dzięki czemu będziesz w stanie pomóc im, gdy najbardziej Cię potrzebują. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Tidio to platforma obsługi klienta, która łączy czat na żywo i chatboty, aby poprawić wsparcie klienta i generować większą sprzedaż.
Tidio to kompleksowa platforma obsługi klienta, która usprawnia wsparcie klienta i zwiększa sprzedaż. Łatwo dostępny widżet czatu na żywo sprawi, że firma będzie dostępna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, a chatboty napędzane sztuczną inteligencją będą angażować klientów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu będziesz mógł sprzedawać więcej. Dodatkowo można połączyć komunikator Messenger, czat na żywo i pocztę e-mail z wielokanałowym systemem Tidio i odpowiadać na wszystkie wiadomości z jednego miejsca, również w telefonie komórkowym. Łatwa integracja z wszystkimi stronami internetowymi i platformami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Aplikacja do zdalnej pomocy technicznej umożliwiająca łączenie się z komputerami klientów w ciągu kilku sekund w celu bezpiecznego świadczenia pomocy technicznej na żądanie lub bez nadzoru.
Rozwiązanie w zakresie zdalnej pomocy technicznej służące do zapewniania natychmiastowej, bezobsługowej pomocy technicznej na żądanie klientom znajdującym się w dowolnym miejscu na świecie. Usługa FixMe.IT już od 25 $ miesięcznie zapewnia obsługę wielu sesji, nieograniczone wsparcie na żądanie oraz dostęp do 150 nienadzorowanych maszyn. Inne kluczowe funkcje obejmują branding, nawigację z wieloma monitorami, dwukierunkowe udostępnianie pulpitu, transfer plików, narzędzia do rysowania, rejestrowanie sesji, raportowanie i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: FixMe.IT

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Smartsupp to bezpłatny czat na żywo z nagraniami wideo stworzonymi dla Twojej strony internetowej umożliwiający obsługę klienta.
Czat na żywo Smartsupp umożliwia rozpoczęcie osobistej rozmowy z odwiedzającymi witrynę i przekształcenie ich w zadowolonych klientów. Jest to jeden z najpopularniejszych czatów na żywo z 54 000 aktywnych użytkowników na całym świecie. Skorzystaj z oferowanych zaawansowanych funkcji, takich jak automatyczne wiadomości, nagrywanie gości lub szczegółowe statystyki. Twoi klienci przeglądają teraz Twoją stronę internetową. Utwórz bezpłatne konto na stronie internetowej i zacznij rozmawiać już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Traktuj klientów jak ludzi, a nie zgłoszenia. Zapewniaj spersonalizowane wsparcie we wszystkich kanałach dzięki Front.
Tak, możesz zwiększać skalę, a jednocześnie pozostać człowiekiem. Front to centrum komunikacji z klientami, które łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Front ułatwia zespołom współpracę w celu szybszego wysyłania trafnych odpowiedzi, utrzymania porządku w wiadomościach w różnych kanałach i utrzymania osobistego kontaktu. Zespoły obsługi klienta składające się zarówno z pięciu, jak i 5000 osób używają Front do skalowania komunikacji bez uszczerbku dla jakości lub wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Aplikacja Genesys Cloud CX to kompleksowe rozwiązanie do obsługi klienta w chmurze, które pomaga w zarządzaniu rozmowami z klientami i zrozumieniu ich ścieżki. Daj swoim pracownikom jedno narzędzie do obsługi całej komunikacji – głosowej, czatu, e-mailowej, tekstowej i nie tylko. Intuicyjny interfejs ułatwia obsługę agentom, kierownikom i administratorom IT. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom wyprzedzisz obecne i przyszłe oczekiwania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania. Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Nowy i lepszy sposób na zaplanowanie spotkań. Zacznij automatyzować swoją firmę dzięki Bookafy. Bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana.
Bookafy ma solidny zestawów funkcji na rynku… Główną cechą wyróżniającą jest design, strona rezerwacyjna i/lub bezproblemowa integracja light box dla Twojej strony internetowej (możliwość bezpłatnej instalacji). Jeśli zależy Ci na projekcie i szukasz oprogramowania, które dobrze odzwierciedla Twoją markę… Wypróbuj Bookafy. Dostępna jest dwukierunkowa synchronizacja z Google, Ical, Outlook, Office 365 i Outlook Exchange, otwarty interfejs API, płatności, klasy, nieograniczona liczba użytkowników, nieograniczone typy wizyt i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookafy

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Rozwiązanie CRM Creatio pomaga nowoczesnym firmom usprawnić przepływy pracy sprzedaży, marketingu i obsługi klienta bez użycia kodu i maksymalnej swobody.
Rozwiązanie CRM Creatio to pakiet wysokiej klasy produktów do marketingu, sprzedaży i automatyzacji usług bez użycia kodu, który automatyzuje całą podróż klienta z maksymalnym stopniem swobody. •Marketing Creatio — gotowa do użycia, bezkodowa platforma do automatyzacji kampanii marketingowych i przepływów pracy związanych z zarządzaniem leadami •Sales Creatio — kompleksowa, bezkodowa platforma do automatyzacji procesów sprzedaży dowolnego typu •Service Creatio — wielokanałowa platforma do automatyzacji procesów roboczych związanych z obsługą klienta o dowolnej złożoności Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Jedna aplikacja do zarządzania wszystkimi kanałami obsługi klienta: czatem na żywo, pocztą e-mail, mediami społecznościowymi. Gorgias to helpdesk zaprojektowany dla Shopify.
Aplikacja do obsługi klienta zaprojektowana specjalnie dla Shopify (w pełni integruje się również z Magento i BigCommerce). Scentralizowane wsparcie klienta, łączy wszystkie kanały w jednym miejscu – e-mail, czat na żywo, telefon, Facebook, Instagram i inne – poprawia czas reakcji na zgłoszenia o 43%. Wszystko w jednym: edycja/zwrot zamówień, naliczanie punktów lojalnościowych, zarządzanie subskrypcjami i inne. Dodawanie szablonów, automatyzacji, makr i reguł. Dostępna wersja demonstracyjna i bezpłatna wersja próbna. Warto samemu się przekonać, dlaczego Gorgias przoduje rankingu Shopify. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gorgias

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Sprinklr pomaga markom zapewnić światowej klasy obsługę klienta na skalę korporacyjną, dzięki najbardziej zaawansowanemu silnikowi AI w branży.
Optymalne dla: Duże firmy zatrudniające ponad 200 pracowników Sprinklr Modern Care Lite to gotowe rozwiązanie contact center klasy korporacyjnej, które można wdrożyć w ciągu zaledwie kilku minut, dzięki czemu możesz skupić się na spełnianiu oczekiwań klientów, zamiast przekopywać się przez raporty lub szkolić swoje zespoły. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Whatfix wspiera wdrażanie technologii i aktywizację użytkowników w celu zwiększenia ich produktywności i zaangażowania poprzez wykorzystanie kontekstowych wskazówek w aplikacji.
Whatfix jest cieszącą się dużym globalnym zaufaniem platformą do cyfrowej adaptacji, która pomaga przedsiębiorstwom i firmom z listy Fortune 500 w adaptacji oprogramowania, skróceniu czasu wprowadzenia oprogramowania na rynek, zwiększeniu produktywności pracowników i uzyskaniu dodatniego zwrotu z inwestycji w oprogramowanie. Dzięki Whatfix jedno z czołowych przedsiębiorstw w Stanach Zjednoczonych było w stanie zaoszczędzić 950 000 $, tworząc dostosowane do potrzeb szkolenie dla użytkowników końcowych. Ocena Whatfix na stronie Gartner Peer Insights to 4,8. Jeśli chcesz przeprowadzić cyfrową transformację, skontaktuj się z nami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatfix

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
HelpDesk to system zgłoszeń w trybie online zaprojektowany w celu uproszczenia pracy zespołów. Zapewnianie doskonałego wsparcia klienta. Bez wysiłku.
HelpDesk to system obsługi zgłoszeń w trybie online, który upraszcza pracę zespołów. Jest on pełen funkcji, które ułatwiają współpracę w zespole. Można używać znakowania, dodawać prywatne notatki, przypisywać zgłoszenia do określonych członków zespołu i tworzyć odpowiedzi w puszkach. Aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa, system szyfruje dane użytkownika za pomocą 256-bitowego protokołu SSL. HelpDesk został zaprojektowany, aby zaoszczędzić czas agentów i umożliwić im zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta. Bez wysiłku. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpDesk

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w różnych kanałach komunikacji, wewnętrznej i zewnętrznej.
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w zakresie poczty e-mail, wiadomości SMS, WhatsApp, Twittera i innych kanałów komunikacji. Przeprojektowaliśmy skrzynkę odbiorczą z myślą o pierwszym doświadczeniu współpracy biznesowej. Dzięki Missive zespoły koncentrują się na rozwoju swojej działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Missive

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Wielokanałowe rozwiązanie do czatu na żywo z chatbotami, bazą wiedzy, automatycznymi zaproszeniami, czatami grupowymi i wieloma innymi.
Chaport to nowoczesne rozwiązanie do czatu na żywo z chatbotami, automatycznymi zaproszeniami, bazą wiedzy, integracjami z Facebookiem, Viber, Telegramem, wiadomościami offline, funkcjami czatu grupowego i wieloma innymi. Został zaprojektowany jako nowoczesny komunikator, aby komunikacja z klientami była tak łatwa i przyjemna jak rozmowa ze znajomymi. Poza tym zapewnia aplikacje internetowe, stacjonarne i mobilne, dzięki którym możesz rozmawiać z klientami z dowolnego urządzenia i lokalizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chaport

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Oprogramowanie do zarządzania usługami zgodne z ITIL (biblioteka infrastruktury technologii informacyjnych) z pulpitem KPI, który pomaga śledzić obciążenie pracą każdego pracownika i skutecznie przydzielać zadania.
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w obsłudze oprogramowaniu helpdesk i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie pomaga zarządzać incydentami, tworzyć przepływy pracy i śledzić konfiguracje. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Usprawnij obsługę klienta i pielęgnuj swoich klientów przez cały cykl ich życia na jednej, przystępnej cenowo platformie.
Jeśli szukasz narzędzia, które usprawni Twoje procesy obsługi klienta i utrzymania klientów, zdecydowanie przyjrzyj się Froged. Narzędzie zostało zaprojektowane z myślą o pielęgnowaniu klientów przez cały cykl ich życia. Dzięki Froged będziesz w stanie zwiększyć zaangażowanie, retencję i ograniczyć marnotrawstwo. Zaspokajaj unikalne potrzeby klientów dzięki dostosowanym kampaniom e-mailowym, pięknie zintegrowanej bazie wiedzy, czatowi na żywo i zautomatyzowanym wiadomościom. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Froged

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
ProProfs Chat pomaga oferować proaktywne wsparcie dla klientów, zwiększać zaangażowanie, pozyskiwać leady, identyfikować możliwości sprzedaży i nie tylko.
ProProfs Chat to oprogramowanie do czatu w trybie online na żywo, które umożliwia firmom oferowanie klientom natychmiastowego wsparcia i kontaktowanie się z osobami odwiedzającymi ich strony internetowe. Uzbrojony w ProProfs Chat zespół wsparcia technicznego może szybciej rozwiązywać problemy, udzielać szybkich odpowiedzi na pytania dotyczące produktów i usług oraz zapewniać klientów, że jest w pobliżu zawsze, gdy tego potrzebują. ProProfs Chat pomoże zespołom wsparcia technicznego zmniejszyć liczbę zgłoszeń, poprawić czas reakcji klienta i jego zadowolenie, a w efekcie zwiększyć sprzedaż i ROI. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProProfs Chat

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Call Center Studio umożliwia obsługę klientów w dowolnym miejscu.
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Prowadzenie efektywnej działalności jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Call Center Studio oferuje oparte na chmurze oprogramowanie call center, które umożliwia obsługę klientów z dowolnego miejsca. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi można łatwo skonfigurować i przeszkolić agentów w ciągu kilku minut. Słuchaj nagrań, korzystaj z narzędzi SI, aby poprawić doświadczenia klientów. Dzięki wydajnemu raportowaniu i responsywnej obsłudze klienta możesz uzyskać całodobowe wsparcie od specjalnego zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Call Center Studio

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Vision Helpdesk oferuje narzędzia helpdesk, helpdesk dla wielu firm, service desk ITIL i oprogramowanie do czatu na żywo dla firm w każdym rozmiarze.
Vision Helpdesk oferuje narzędzia oprogramowania do obsługi klienta – 1) Oprogramowanie Help Desk (wielokanałowy Help Desk) 2) Satellite Help Desk (helpdesk dla wielu marek) 3) Service Desk (certyfikat ITIL/ITSM PinkVerify) 4) Oprogramowanie Live Chat Dział pomocy technicznej firmy Vision to kompleksowy helpdesk oferujący wsparcie klienta, który umożliwia zarządzanie różnymi kanałami, takimi jak e-mail, chaty, formularze internetowe, Twitter, Facebook, połączenia telefoniczne. Oprogramowaniu Helpdesk firmy Vision zaufało ponad 15 000 firm na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vision Helpdesk

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Oprogramowanie do współpracy w zakresie obiektów, konserwacji i usług
Urbest upraszcza komunikację grupową, śledzenie zadań, ocenę i płatności za zarządzanie obiektami i prace projektowe. Interfejs jest intuicyjny, co redukuje czas poświęcony na wdrażanie nowych użytkowników. Urbest może dostosować się do każdego rodzaju budynku lub organizacji. Wybierz pracę w trybie autonomicznym z Urbest lub połącz je z systemem ERP lub systemem zarządzania zasobami. Ostatnia kwestia: po kilku miesiącach uzyskujesz dostęp do analizy zachowań z sugerowanymi planami działania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Urbest

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Acobot to sztucznie inteligentny chatbot, który wykorzystuje uczenie maszynowe do automatycznego nawiązywania kontaktów z klientami.
Tworzenie chatbotów opartych na sztucznej inteligencji dla Twojego sklepu internetowego. Acobot jest jednym z wiodących dostawców chatbotów do sztucznej inteligencji dla sprzedawców internetowych i e-commerce. Dzięki zaawansowanej technologii uczenia maszynowego Acobot uczy się na Twojej stronie internetowej i samodzielnie współpracuje z użytkownikami. Kodowanie jest zbędne. Acobot jest wspierany przez kluczowych producentów e-commerce, takich jak Shopify, WooCommerce i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acobot

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Przyjazne dla komputerów Mac rozwiązanie CRM, zaprojektowane jako jedna centralna lokalizacja do zarządzania klientami, potencjalnymi klientami, pocztą e-mail, kalendarzem, zadaniami i nie tylko.
Bądź w kontakcie ze swoimi kontaktami biznesowymi, współpracuj jako zespół i zdobądź klientów, potencjalnych klientów i innych interesariuszy wraz ze wszystkimi komunikatami, działaniami, dokumentami i plikami we wspólnej bazie danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpinOffice

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Proste i intuicyjne oprogramowanie do zarządzania wiedzą dla bardziej wydajnej obsługi klienta. Wypróbuj Sabio za darmo.
Narzędzie Sabio oparte na SaaS w pełni wykorzystuje wiedzę organizacji, ponieważ jest łatwe w użyciu, wdrożeniu i administrowaniu. Sabio to estetyczny interfejs i w pełni funkcjonalne rozwiązanie z integracją rozwiązania CRM i Ticketing oraz interfejsem API. Przekonaj się, jak wielką moc może mieć prostota. Dowiedz się więcej na temat produktu: Serviceware Knowledge

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
W pełni zintegrowane rozwiązanie DaaS (Desktop-as-a-Service) pozwala skoncentrować się na szybkości i prostocie, tak aby można było pracować szybciej, z dowolnego miejsca.
Wirtualizacja komputerów nie musi być skomplikowana. V2 Cloud to odpowiedni ekspert w dziedzinie IT. Ścisła współpraca z niezależnymi dostawcami oprogramowania, właścicielami firm, dostawcami usług zarządzanych, menedżerami IT i wieloma innymi podmiotami pozwala rozwijać firmy dzięki rozwiązaniom opartym na chmurze. W pełni zintegrowane rozwiązanie DaaS (Desktop-as-a-Service) pozwala skoncentrować się na szybkości i prostocie, tak aby można było pracować szybciej, z dowolnego miejsca. Zespół wsparcia technicznego pomaga rozwiązywać ewentualne problemy, co pozwala na korzystanie z komputera w chmurze w bezpieczny, szybki i ekonomiczny sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: V2 Cloud WorkSpaces

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
REVE Chat to wielokanałowe oprogramowanie do prowadzenia chatu na żywo, które zapewnia natychmiastową pomoc klientom w celu poprawy sprzedaży i wsparcia.
REVE Chat to wielokanałowe, oparte na chmurze oprogramowanie do chatu na żywo, które zapewnia natychmiastową pomoc odwiedzającym Twoją witrynę internetową w celu poprawy obsługi klienta i zwiększenia konwersji sprzedaży. Firmy mogą natychmiast nawiązać kontakt z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak chat na żywo na stronie internetowej, chat głosowy/wideo, Facebook Messenger, Viber, aplikacje mobilne (Android, iOS) za pomocą jednej platformy. REVE Chat posiada również zaawansowane funkcje, takie jak udostępnianie ekranu i wspólne przeglądanie, zarządzanie działem, automatyczne wyzwalanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: REVE Chat

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Polska Produkt lokalny
Niezwykle elastyczna platforma do zarządzania usługami i zasobami, z przyjaznym dla użytkownika sposobem na czatowanie z potencjalnymi klientami. W WERSJI ON-PREMISE.
Mint Service Desk to potężne narzędzie, które zawiera w sobie funkcjonalność service desk i zarządzanie aktywami w jednym. DOSTĘPNE W WERSJI STACJONARNEJ. Główne cechy: - elastyczna struktura zarządzania zasobami - system zgłoszeń zintegrowany z zarządzaniem zasobami - integracja e-mail - niestandardowe typy zgłoszeń - pola dynamiczne - szablony dokumentów i wiele innych. Narzędzie Mint Service Desk jest certyfikowane przez SERVIEW. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mint Service Desk

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Zbuduj znaczące relacje z klientami w każdym kanale dzięki wielowarstwowej platformie komunikacyjnej Infobip w chmurze.
Infobip jest jednym ze światowych liderów w dziedzinie komunikacji wielokanałowej, pomagającym markom w budowaniu znaczących relacji z klientami na dużą skalę. Ta platforma komunikacyjna wspiera szeroką gamę rozwiązań, kanałów komunikacji i narzędzi na potrzeby zaawansowanego angażowania klientów, bezpieczeństwa, uwierzytelniania, wsparcia i zatrzymywania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Infobip

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Od firm w fazie zalążkowej po międzynarodowe koncerny — tysiące firm wybiera ProProfs Help Desk, aby rozwiązywać problemy klientów.
ProProfs Help Desk to popularne oprogramowanie online typu helpdesk, które jest hostowane na doskonałej platformie chmurowej IBM. Dzięki wspólnej skrzynce odbiorczej można w prosty sposób śledzić, ustalać priorytety, przypisywać i rozwiązywać wszystkie zgłoszenia pomocy technicznej w mgnieniu oka. System wykorzystuje zautomatyzowany przepływ pracy – dzięki niemu zgłoszenia są automatycznie przypisywane do odpowiednich agentów, a użytkownik otrzymuje automatyczne ostrzeżenia i powiadomienia. Dzięki takim integracjom, jak baza wiedzy i czat na żywo, można zmniejszyć liczbę zgłoszeń i nawiązać kontakt z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProProfs Help Desk

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Szybka, prosta i bezpieczna technologia wspólnego przeglądania i współpracy. Bezproblemowe wspieranie klientów w dowolnym miejscu podróży.
Surfly oferuje technologię współużytkowania przeglądarki i współpracy, która pozwala na poprawę wskaźnika NPS (wynik promotora netto) i CSAT (zadowolenie klienta) poprzez optymalizację ścieżki wsparcia oraz interakcję z klientami tak, jakby siedzieli obok siebie. Surfly można łatwo dostosować do dowolnego przepływu, rozwiązania CRM lub platformy CC. Sesje współbieżnego przeglądania można uruchamiać bezpośrednio ze strony internetowej lub portalu, a także zmieniać ich wygląd i sposób działania, tak aby pasowały do marki firmy. Surfly poprawia interakcję na platformie w czasie rzeczywistym. Bez pisania jednego wiersza kodu lub instalowania oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Surfly

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
LiveCaller jest jednym rozwiązaniem łączącym różne kanały komunikacji, takie jak czat, połączenie, aplikacje do komunikacji społecznościowej, w jedną platformę.
Czat — klienci mogą wymieniać wiadomości, pliki i oceniać obsługę klienta. Połączenia internetowe — Klienci mogą dzwonić bezpośrednio ze strony internetowej, przez Internet, dzięki czemu takie połączenia są całkowicie bezpłatne. Wielokanałowa skrzynka odbiorcza — łączy komunikację z różnych platform komunikatorów w jeden pulpit nawigacyjny. Połączenie zwrotne — wystarczy podać numer telefonu i preferowaną godzinę połączenia, a Dział obsługi klienta skontaktuje się z użytkownikiem telefonicznie. Wspólne przeglądanie — umożliwia agentom i klientom wspólne „przeglądanie” strony internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveCaller

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Streem realizuje misję udostępnienia światowej wiedzy dla wszystkich poprzez wzbogacone o AR połączenia wideo i doświadczenia klientów.
Streem umożliwia organizacjom sprzedaż i obsługę klientów bez ograniczeń i założeń, pomnażając ich wiedzę o cenny kontekst. Platforma Streem umożliwia angażowanie konsumentów w czasie rzeczywistym za pomocą zdalnego wideo i technologii AR (rzeczywistość rozszerzona). Bogaty zestaw narzędzi AR/SI wykorzystywany w połączeniu z platformą do połączeń wideo pomaga organizacjom skupić się na kliencie, usprawniając tradycyjnie czasochłonne zadania, takie jak wycena, konsultacje handlowe, diagnostyka, gwarancje i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Streem

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Platforma obsługi klienta oparta na wideo, która pomaga firmom z sektora finansowego, opieki zdrowotnej, usług komunalnych i HR w kontaktach z klientami.
VideoCC firmy Abylon posiada uproszczony interfejs użytkownika końcowego oparty na przeglądarce internetowej oraz bogaty w funkcje UI (interfejsu operatora) z elastycznym układem, danymi klientów i transakcji, dynamicznymi skryptami i w pełni konfigurowalnym przepływem pracy. Rozwiązanie można zintegrować z istniejącymi systemami contact center lub systemami back-end i archiwizacji, a jego wdrożenie może trwać trzy tygodnie. Rozwiązanie Video Call Center jest dostarczane z wieloma gotowymi do użycia modułami dla określonych przypadków użycia (zawieranie umów, raportowanie, moduły AI). Dowiedz się więcej na temat produktu: Video Call Center

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
Zowie to jedyna platforma automatyzacji obsługi klienta stworzona dla firm, które sprzedają w trybie online.
Zowie to jedyna platforma automatyzacji obsługi klienta stworzona dla firm, które sprzedają w trybie online. Firmy takie jak L’Oréal, UMZU i Avon korzystają z Zowie do: 1. Odbicia – zautomatyzowanie do 70% powtarzalnych pytań w ciągu 4 tygodni i skrócenie czasu rozwiązywania o 67% 2. Pielęgnacji – umożliwia agentom rozwiązywanie złożonych przypadków i zwiększenie CSAT o 12% 3. Sprzedaży – wykryj zamiary zakupowe i zwiększ liczbę konwersji klientów nawet o 40% Zowie może działać jako samodzielny system obsługi klienta lub ulepszyć obecne narzędzia, takie jak Zendesk. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zowie

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Czat na żywo
  • Portal samoobsługowy
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie Call Center
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki