Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia BI (Business Intelligence)

Narzędzia BI (Business Intelligence) umożliwiają firmom dostęp do informacji, ich analizę i wymianę w celu usprawnienia procesu decyzyjnego poprzez gromadzenie wskaźników wydajności. Jest to możliwe dzięki infrastrukturze gromadzącej, analizującej i dystrybuującej kluczowe dane. Narzędzia BI umożliwiają dokładniejsze raportowanie i monitorowanie, a także wdrażanie i ocenę strategii. Oprogramowanie BI jest powiązane z programami i narzędziami do raportowania, narzędziami do zarządzania wiedzą i programami do tworzenia ankiet online.

Wyniki: 49 w

Oferowane przez pakiet NetSuite możliwości w zakresie analityki i informacji biznesowej umożliwiają pełen dostęp do danych i informacji, których firmy potrzebują do podejmowania lepszych decyzji.
Wchodzące w skład pakietu NetSuite i oparte na chmurze narzędzie do zarządzania działalnością biznesową centralizuje wszystkie dane finansowe i operacyjne całej firmy, zapewniając dostęp do danych biznesowych i raportów niezbędnych do usprawnienia procesu decyzyjnego. Wstępnie utworzone raporty i skoroszyty systemu SuiteAnalytics można dopasowywać do własnych potrzeb. Pulpity nawigacyjne oparte na rolach oraz wskaźniki KPI (kluczowe wskaźniki efektywności) zapewniają dostęp do danych, które pomogą Ci prowadzić swoją działalność. Narzędzie NetSuite Analytics Warehouse konsoliduje dane pobrane z elementów pakietu NetSuite i programów innych firm, co pozwala uzyskać jeszcze głębszy wgląd w problemy, trendy i możliwości. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
Bitrix24 to bezpłatne oprogramowanie do zarządzania firmą i pakiet BI (Business Intelligence) używane przez osiem milionów firm. Rozwiązanie CRM, zadania, projekty, dokumenty, e-mail i nie tylko.
Bitrix24 to w 100% bezpłatne oprogramowanie do zarządzania firmą i do analityki biznesowej. Otrzymujesz ponad 35 bezpłatnych narzędzi, takich jak rozwiązanie CRM, zadania, zarządzanie dokumentami, zarządzanie projektami, zarządzanie czasem, automatyzacja procesów biznesowych, fakturowanie, współpraca, zarządzanie nieobecnościami, e-mail marketing, wirtualna centrala PBX (centrala abonencka), współdzielone kalendarze, wykaz firmowy, HRMS (system zarządzania kadrami) i wiele innych. Dostępne w chmurze i jako oprogramowanie, które można zainstalować na własnym serwerze, jest gotowe do użycia w czasie krótszym niż 30 sekund. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu. Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami i pracą, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
Monitoruj sytuację swojej firmy za pomocą narzędzi analitycznych, które pomogą odkryć, dlaczego konwersja odwiedzających stronę internetową nie postępuje zgodnie z zamierzeniami.
Zaawansowane oprogramowanie analityczne dla odwiedzających firmy, które polegają na ich stronach internetowych, zapewniając przychody i generowanie leadów. Oprogramowanie do optymalizacji współczynnika konwersji firmy Lucky Orange na szczęście pomaga odkryć bariery, które uniemożliwiają ludziom dokonanie zakupu lub poproszenie o więcej informacji. Konfigurowalne pulpity nawigacyjne pozwalają na szybką ocenę kondycji firmy w trybie online i głębsze badanie zachowań odwiedzających z pierwszej ręki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
Oprogramowanie do ustalania cen, które pomaga sprawdzać konkurencję, optymalizować ceny i maksymalizować przychody z jednego pulpitu nawigacyjnego.
MŚP po firmy z listy Fortune 500 korzystają z Prisync, aby przeprowadzać szczegółowe analizy C-level, skutecznie zwiększać sprzedaż i marże o średnio 20%, a to wszystko za cenę niższą niż tygodniowy zapas kawy. Całodobowy zespół wsparcia klienta online jest zawsze dostępny, aby odpowiedzieć na wszelkie pytania w ciągu kilku minut, więc możesz mieć pewność, że dostaniesz to, za co płacisz. Oferta obejmuje bezpłatną usługę wdrożenia, aby zaplanować długotrwałą relację ze wszystkimi klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prisync

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
Indywidualne spostrzeżenia, ostrzeżenia i automatyzacja w celu poprawy doświadczenia użytkownika, za ułamek kosztów.
Indywidualne spostrzeżenia, ostrzeżenia i automatyzacja w celu poprawy doświadczenia użytkownika, co z kolei zwiększa poziom przyjęcia, konwersji lub utrzymania, za ułamek kosztów. Silne funkcje (wszystkie konfigurowalne): Nagrywanie wideo sesji użytkownika, odtwarzanie przez użytkownika, wgląd w zachowanie, w przepływ pracy i technologię, proaktywne wykrywanie problemów (poprzez syntezę i przewidywanie), automatyczne rozwiązywanie problemów (poprzez automatyzację) i alarmowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Germain UX

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
Rozwiązanie do zarządzania wydajnością dla średnich i dużych organizacji, które chcą usprawnić proces budżetowania i planowania.
Wspieraj innowację z CCH Tagetik Umożliwienie transformacji cyfrowej i wdrożenie strategii ze wszystkimi procesami finansowymi i danymi na ujednoliconej platformie należącej do działu finansowego Firmy ufają oprogramowaniu CCH Tagetik Corporate Performance Management, które pozwala zaoszczędzić czas, obniżyć koszty i zmniejszyć ryzyko. Szybsze zamykanie, planowanie przyszłości i dogłębna analityka dzięki połączeniu danych, procesów i ludzi z jednym zaufanym źródłem. Dowiedz się więcej na temat produktu: CCH Tagetik

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
Cluvio jest nowoczesną, solidną platformą BI w chmurze opartą na SQL i R, która umożliwia tworzenie i udostępnianie pięknych, interaktywnych pulpitów.
Cluvio to nowoczesna platforma BI, która pozwala na szybkie uruchamianie zapytań SQL do bazy danych, przetwarzanie danych w R, wizualizację wyników i tworzenie pięknych, interaktywnych pulpitów. Dzięki cenom zoptymalizowanym dla startupów i małych firm, można łatwo i tanio dzielić się raportami z osobami w organizacji lub z klientami. Cluvio obsługuje również wszechstronne funkcje osadzania, co pozwala na łatwe dodawanie funkcji analitycznych do dowolnej strony internetowej lub aplikacji internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cluvio

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
Dreamdata to platforma atrybucji przychodów B2B, która pomaga budować, powtarzać i skalować sukces.
Dreamdata to platforma atrybucji przychodów B2B, która pomaga budować, powtarzać i skalować sukces. Platforma zbiera, łączy i oczyszcza wszystkie dane dotyczące wejścia na rynek, aby uzyskać szczegółowy wgląd w działania i usprawnić podejmowanie decyzji. Analityka jest dostępna w aplikacji lub poprzez połączenie dane z preferowanymi narzędziami BI (inteligencji biznesowej) i stron trzecich. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dreamdata

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
Planowanie sukcesu biznesowego nie musi być silosowe, ręczne ani karkołomne. Ponad 1000 firm korzysta z Planful do planowania i realizacji.
Planful jest jednym z wiodących rozwiązań w dziedzinie kompleksowego oprogramowania do zamknięcia finansowego, FP&A (konsolidacji i planowania finansowego) w chmurze. Ponad 1000 klientów, w tym Boston Red Sox, Del Monte, TGI Friday's i 23andMe, polega na Planful, aby przyspieszyć czas cyklu, zwiększyć produktywność i poprawić dokładność w całym procesie FP&A. Planful jest prywatną spółką wspieraną przez Vector Capital, jedną z wiodących globalnych firm private equity. Dowiedz się więcej na temat produktu: Planful

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
iDashboards pomaga wyjść poza arkusze kalkulacyjne i łączyć dane z wielu źródeł w dynamiczne, niestandardowe pulpity.
iDashboards to łatwe w użyciu, atrakcyjne wizualnie i efektywne kosztowo oprogramowanie do wizualizacji danych dla klientów z wielu różnych branż. Platforma Operational Success z łatwością integruje się z kluczowymi źródłami danych, a użytkownicy mogą szybko i skutecznie przeglądać i analizować kluczowe wskaźniki wydajności, co ostatecznie prowadzi do lepszego podejmowania decyzji. Zwiększ przejrzystość, zredukuj obciążenie zasobów i usprawnij proces podejmowania decyzji dzięki bezpiecznym i współdzielonym pulpitom. Dowiedz się więcej na temat produktu: TruOI

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
ZE zapewnia rozwiązania do zarządzania danymi dotyczącymi towarów, energii i innych danych rynkowych, analityki, krzywej i integracji z dostępem do danych rynkowych.
ZE jest twórcą ZEMA, platformy zarządzania danymi rynkowymi do agregacji, walidacji, modelowania, automatyzacji i integracji danych. Zapewniając bezkonkurencyjne możliwości zbierania danych, analizy, zarządzania krzywymi i integracji, ZEMA oferuje klientom z różnych branż, w tym na rynkach towarów i energii, solidne rozwiązania w zakresie danych. Rozwiązanie ZEMA jest dostępne lokalnie jako rozwiązanie w chmurze za pośrednictwem wielokrotnie nagradzanej chmury ZE, oprogramowania jako usługi lub rozwiązania typu "dane jako usługa". Dowiedz się więcej na temat produktu: ZEMA

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
Carto to platforma typu open source, działająca w chmurze, umożliwiająca użytkownikom uzyskanie wglądu poprzez wizualizację i analizę danych.
Platforma Carto umożliwia wszystkim, od analityków biznesowych po analityków danych, przekształcanie danych lokalizacyjnych w wyniki biznesowe. To otwarte oprogramowanie w chmurze zapewnia wgląd w to, gdzie coś się dzieje, dlaczego się to dzieje i przewiduje, co się stanie w przyszłości. Oprogramowanie to przyspiesza innowacyjność, znajduje rozwiązania zwiększające wydajność, zasila nowe zastosowania i rewolucjonizuje modele biznesowe poprzez wykorzystanie narzędzia Location Intelligence. Carto łączy dane przestrzenne i czasowe, aby napędzać wyniki biznesowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: CARTO

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
Zautomatyzuj zrównoważoną kartę wyników. Poprawa wskaźników KPI. Dopasuj swoje zespoły. Zarządzanie inicjatywami strategicznymi. Zobacz, co Spider Impact może dla Ciebie zrobić.
Spider Impact to cenione w branży oprogramowanie do planowania, realizacji i zarządzania strategią, które pomaga organizacjom w realizacji ich strategii biznesowych. Jego prawdziwym wyróżnikiem jest zdolność do wspierania firm w szybkim dostosowywaniu i realizacji ich strategii w celu przetrwania w ciągle zmieniającym się otoczeniu rynkowym i sprostania wyzwaniom. Kluczowe zalety: 1. Realizacja strategii 2. Inicjatywy strategiczne 3. Spotkania w ramach interakcji podejmowania decyzji 4. Inteligencja biznesowa 5. Zarządzanie danymi i ich bezpieczeństwo Dowiedz się więcej na temat produktu: Spider Impact

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
Spostrzeżenia na temat lokalizacji, którym możesz zaufać.
Spostrzeżenia na temat lokalizacji, którym możesz zaufać. CleverMaps to oparta na mapach platforma analityczna, która zmienia sposób wykorzystywania danych przez świat do rozwiązywania problemów związanych z lokalizacją. Oprogramowanie CleverMaps umożliwia ludziom i organizacjom podejmowanie decyzji opartych na danych w oparciu o spostrzeżenia przedstawione na intuicyjnej i interaktywnej mapie analitycznej. Niektóre z przypadków użycia, w których można uzyskać pomoc: planowanie lokalizacji, analiza obszaru przechwytywania, optymalizacja sieci oddziałów, planowanie kampanii OOH (reklama zewnętrzna), odbudowa punktów sprzedaży detalicznej po COVID, usługi dostawy. Dowiedz się więcej na temat produktu: CleverMaps

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
Oprogramowanie biznesplanu dla systemu Windows. Wygeneruj pełną prognozę finansową według kraju i sektora gospodarki. Języki: angielski, francuski, hiszpański.
Oprogramowanie biznesplanu. Generuje projekcję prognozy finansowej, w tym budżety, oceny finansowe i przepływy pieniężne według kraju i sektora gospodarki. Korzysta z programów Excel i Word oraz zawiera podręcznik online z przykładami, przypadkami i odniesieniami. Twój projekt znajduje się na komputerze, a nie w chmurze. Bez abonamentu, tylko jedna płatność. Kraje: wszystkie, Waluta: wszystkie, Interfejs i języki raportowania: angielski, francuski, hiszpański, włoski lub portugalski. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intecplan

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
Company Watch zapewnia rozwiązania do zarządzania ryzykiem finansowym w celu identyfikacji, oceny i zarządzania ryzykiem finansowym.
Company Watch to rozwiązanie w zakresie ryzyka finansowego i platforma analizy biznesowej. Pakiet usług obejmuje referencje kredytowe, analizę kondycji finansowej, analitykę biznesową, monitorowanie ryzyka i niestandardowe rozwiązania dostosowane do konkretnych potrzeb firm. Dowiedz się więcej na temat produktu: Company Watch

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
Połączenie informacji z danymi dotyczącymi cen produktów Netrivals zapewnia dokładniejszą analizę wyników e-commerce.
Dane dotyczące cen produktów Netrivals mogą być łączone z danymi dowolnej firmy. W ten sposób ilość i jakość danych oraz wskaźników dla narzędzia analityki biznesowej wzrośnie wykładniczo. Dzięki temu pulpity, które będzie można stworzyć, będą odzwierciedlały dokładniejsze liczby, a co za tym idzie, analizy będą trafne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Netrivals

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
Power BI Connector for Jira umożliwia eksportowanie danych Jira do Power BI i tworzenie niezbędnych pulpitów z danych Jira.
Power BI Connector for Jira umożliwia łatwe i szybkie importowanie dowolnych danych Jira do Microsoft Power BI, w tym pól domyślnych i niestandardowych, Historii, Worklogów, Sprintów, danych z aplikacji innych firm i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Power BI Connector for Jira

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
Niewymagająca kodu platforma do zarządzania danymi umożliwiająca połączenie wszystkich danych biznesowych i marketingowych w jednym miejscu.
Dataddo to niewymagająca kodowania platforma do zarządzania danymi, która umożliwia błyskawiczne łączenie wszystkich źródeł danych biznesowych i marketingowych z pulpitami i magazynami danych. Dataddo pomaga wyodrębnić dane z niemal każdej usługi online, takiej jak Salesforce, HubSpot, Facebook, Google Analytics, Xero i inne. Następnie można przekształcić i podłączyć dane do szerokiej gamy magazynów danych lub narzędzi BI, takich jak Google BigQuery, Snowflake, Power BI, Tableau i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dataddo

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
Dzięki Power BI Connector for ServiceNow użytkownicy mogą wizualnie przeglądać dane ServiceNow i tworzyć pulpity ServiceNow w Power BI.
Power BI Connector for ServiceNow to aplikacja klasy korporacyjnej, która umożliwia firmom łączenie ServiceNow z Power BI w celu wizualizacji danych i generowania raportów analitycznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Power BI Connector for ServiceNow

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
Ujednolicona analityka połączeń, która może przeprowadzać rozliczanie połączeń i analizę użytkowania na wielu różnych platformach głosowych.
Rozwiązanie do rozliczania połączeń, które pomaga identyfikować i wyszukiwać numery telefonów, śledzić wydatki telekomunikacyjne, analizować połączenia głosowe i nie tylko. Pojedyncze rozwiązanie programowe, które może pozyskiwać metadane połączeń ze wszystkich źródeł danych, w tym PBX, UCaaS, Session Border Controllers i platform współpracy, takich jak Zoom, Teams i Webex. Dzięki ujednoliconej analizie połączeń można zoptymalizować infrastrukturę sieciową, kontrolować koszty i zarządzać zdalnymi zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microcall

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
Unikalne oprogramowanie, które umożliwia firmom podejmowanie decyzji na podstawie danych.
Rulex to oprogramowanie bez kodów do przygotowywania danych, uczenia maszynowego, optymalizacji, modelowania decyzji i wizualizacji danych. Może być używane przez każdego, przy użyciu standardowego laptopa bez pisania wiersza kodu. Łatwy w użyciu interfejs graficzny typu „przeciągnij i upuść” umożliwia użytkownikom pewne zarządzanie danymi i uzyskanie zrozumiałych informacji opartych na danych, w celu usprawnienia procesów operacyjnych i decyzyjnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rulex

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
MANTA pomaga przedsiębiorstwom uzyskać kompleksową ścieżkę danych, włączając w to własny kod SQL.
Platforma MANTA unified lineage pomaga firmom na całym świecie naprawić szkody wyrządzone przez złe zarządzanie danymi i związane z tym ręczne procesy. MANTA może skanować liczne narzędzia modelowania, BI, ETL i big data oraz języki programowania, a także wprowadzać ich pochodzenie do dowolnego rozwiązania zarządzającego strony trzeciej. Wśród klientów są duże firmy jak Comcast, OBI oraz wielcy gracze z amerykańskiej bankowej Wielkiej Czwórki. Do grona klientów należą również Collibra DGC, IBM IGC, Informatica EDC i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Manta

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności
INTUENDI dostarcza zaawansowanych możliwości planowania popytu i BI dzięki technologii opartej na sztucznej inteligencji. Uprość proces, wzmocnij swoje decyzje.
INTUENDI jest innowacyjną, opartą na sztucznej inteligencji platformą do prognozowania popytu i optymalizacji zapasów, zaprojektowaną w celu efektywnej optymalizacji zapasów, zwiększenia wskaźników rotacji zapasów i redukcji kosztów zapasów. Łącząc zaawansowane planowanie popytu i Business Intelligence, INTUENDI przygotowuje użytkownika do każdego etapu procesu prognozowania i zakupów. Użytkownik może zwiększać rozwój swojej firmy w sposób zrównoważony, wykorzystując szybkie i wiarygodne wyniki. Uprość proces, zaoszczędź czas i wzmocnij swoje decyzje dzięki Intuendi. Dowiedz się więcej na temat produktu: INTUENDI

Funkcje

  • Benchmarking
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Analityka prognostyczna
  • Analiza rentowności
  • Planowanie strategiczne
  • Wskaźniki trendów/problemów
  • Raportowanie ad hoc
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Łączniki danych
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Wskaźniki wydajności