Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Platformy e-commerce

Platformy e-commerce umożliwiają dokonywanie transakcji dotyczących towarów i usług w całości lub częściowo przez Internet. Typowe funkcje aplikacji e-commerce obejmują: koszyki internetowe, elastyczną strukturę kategorii produktów, wyszukiwanie produktów, konta klienta i narzędzia logowania, automatyczne powiadomienia dla klientów, podatki, śledzenie zamówień i obsługę druku katalogu. Narzędzia e-commerce często oferują narzędzia umożliwiające integrację z centrum obsługi telefonicznej, kontrolą zapasów, zarządzaniem relacjami z klientami i przetwarzaniem płatności. Platformy e-commerce są powiązane z programami do obsługi zamówień i rozwiązaniami do zarządzania zamówieniami.

Wyniki: 48 w
Swoboda tworzenia własnej, zachwycającej strony internetowej e-commerce dokładnie tak, jak chcesz – za darmo.
Stwórz za darmo oszałamiającą stronę internetową e-commerce z Wix. Narzędzie oferuje kilka różnych sposobów budowania strony internetowej: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor i Wix Code. Bez względu na to, czy tworzysz stronę internetową po raz pierwszy, czy jesteś zawodowcem, znajdziesz odpowiednie rozwiązanie dla siebie. Wix ADI tworzy wyjątkową stronę internetową z profesjonalnym tekstem, obrazami i innymi elementami. Wix Editor zapewnia całkowitą swobodę projektowania dzięki zaawansowanej funkcjonalności, która ułatwia przeciąganie. Dzięki Wix Code możesz tworzyć najnowocześniejszą stronę internetową i aplikacje internetowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
Opracowane z myślą o średnich przedsiębiorstwach oprogramowanie łączące w ramach jednego systemu internetowego możliwości systemów CRM (zarządzania relacjami z klientami) i rozwiązań związanych z handlem elektronicznym/internetowym z potencjałem aplikacji księgowych / systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem).
Rozwiązanie wchodzące w skład pakietu NetSuite i stworzone przez firmę Oracle z myślą o handlu elektronicznym umożliwia wykorzystanie Internetu w celu szybszego i bardziej opłacalnego rozwoju Twojej firmy. Zmieni ono Twoją statyczną stronę internetową w dynamiczny, oparty na bazach danych portal e-commerce, który scali działania związane z pozyskiwaniem klientów internetowych z realizacją zamówień na zapleczu. Pakiet NetSuite płynnie scala handel elektroniczny z używanymi do obsługi klienta systemami CRM (zarządzania relacjami z klientami) i aplikacjami księgowymi / systemami ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem), umożliwiając obsługę całej firmy za pomocą jednego rozwiązania. Rozwiązanie to jest idealne dla firm zatrudniających następującą liczbę pracowników: ponad 50 Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
Ten oparty na chmurze system POS centralizuje zarządzanie inwentarzem, zarządzanie pracownikami, księgowość i raporty sprzedaży w różnych lokalizacjach i kanałach.
Promocja: Zaoszczędź do 1000 $ na cyfrowym pakiecie detalicznym. Ten oparty na chmurze system POS centralizuje zarządzanie inwentarzem, zarządzanie pracownikami, księgowość i raporty sprzedaży w różnych lokalizacjach i kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lightspeed Retail

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
Za pomocą Webnode możesz stworzyć stronę internetową w kilka minut. Dołącz do 40 milionów użytkowników i stwórz ją samodzielnie.
Webnode jest właściwym rozwiązaniem, aby uzyskać dobrze wyglądającą stronę internetową w krótkim czasie. Wprowadzone zostało na rynek w 2008 r. i pomogło już ponad 40 milionom użytkowników w stworzeniu własnych stron internetowych. Nieważne, czy potrzebna jest profesjonalna strona dla firmy, piękne portfolio czy przyjazny dla użytkownika sklep internetowy, jest to odpowiednie narzędzie, by zbudować stronę dokładnie taką, jaką się chce. Z Webnode każdy może zbudować stronę internetową. Nie trzeba zatrudniać programistów, projektantów ani płacić za hosting. Dowiedz się więcej na temat produktu: Webnode

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
Prosta w obsłudze platforma e-commerce. Wszystko od stanu magazynowego do kasy, od płatności do wysyłki, a także każdy krok pomiędzy.
Ecwid eCommerce jest łatwą w użyciu platformą e-commerce. Bogaty w funkcje, w tym: możliwość integracji z wiodącymi bramkami płatności i POS, koszyk na zakupy, kasa, zarządzanie zapasami, zarządzanie zamówieniami, wysyłka i powiadomienia. Łatwe zarządzanie sklepem, osadzanie sklepu na dowolnej stronie internetowej, dodawanie produktów, oferowanie rabatów i wiele więcej. Ecwid ułatwia również sprzedaż na Instagramie, Facebooku, Google Shopping i innych rynkach z poziomu jednego pulpitu nawigacyjnego. Wypróbuj bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ecwid

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
Pixpa to wszechstronny kreator stron internetowych do tworzenia oszałamiających, profesjonalnych witryn ze zintegrowanym handlem elektronicznym, galeriami klientów i blogiem
Pixpa to wszechstronna platforma dla twórców i małych firm do tworzenia pięknych profesjonalnych stron internetowych. Niezależnie od tego, czy chcesz zaprezentować swoje portfolio, założyć witrynę biznesową, założyć sklep internetowy, czy opublikować bloga - Pixpa umożliwia twórcom zarządzanie ich obecnością w Internecie z jednego miejsca, oszczędzając czas i pieniądze. Dzięki wbudowanym narzędziom, takim jak sklep internetowy, blog, menedżer SEO, wyskakujące okienka marketingowe i wiele innych, Pixpa oferuje wszystkie narzędzia potrzebne do łatwego tworzenia witryny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pixpa

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
Rozwiązania Zyro eCommerce oferują jasne, łatwe do zrozumienia, ale potężne narzędzia do rozwijania działalności i jak najlepszego wykorzystania swoich pomysłów.
Prosty w obsłudze edytor Zyro, konfigurowalne szablony i inteligentne narzędzia markowe pozwalają szybko skonfigurować biznesową stronę internetową. Uniwersalny pulpit nawigacyjny pokazuje najważniejsze informacje, które każdy sklep e-handlowy powinien mieć pod ręką — śledzenie zapasów i zamówień, raporty dla klientów — oraz narzędzia potrzebne do rozwoju. Zaawansowane integracje pozwalają analizować ruch i optymalizować konwersje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zyro

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
PaySimple jest doskonałym rozwiązaniem do zarządzania płatnościami dla firm usługowych, napędzającym przepływy pieniężne ponad 20 000 firm.
PaySimple to doskonałe rozwiązanie do zarządzania płatnościami dla firm usługowych, które wspomaga przepływ środków pieniężnych w ponad 20 000 firm w całym kraju. PaySimple buduje długoterminowe partnerstwa z firmami, aby napędzać ich rozwój, dostarczając elastyczne rozwiązania w zakresie płatności i fakturowania oraz spersonalizowaną obsługę klienta dostosowaną do ich indywidualnych potrzeb biznesowych. Dzięki rozbudowanemu interfejsowi API PaySimple jest zaufanym partnerem technologicznym w zakresie integracji płatności; w sposób naturalny obsługuje przepływ środków pieniężnych w produktach SaaS i aplikacjach mobilnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: PaySimple

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
Jedno z najlepszych narzędzi online do łatwego tworzenia i publikowania katalogów, broszur, magazynów, portfolio i innych.
Flipsnack to ulubione oprogramowanie do e-commerce, jeśli chcesz zaoferować swoim klientom bezproblemowe zakupy. Twórz i publikuj cyfrowe katalogi w zaledwie kilka minut, a następnie sprzedawaj więcej, dodając interaktywne funkcje, takie jak lista zakupów, przyciski zakupów, a nawet integrując sklep Shopify z cyfrowym katalogiem. Wszystko zaczyna się od przesłania pliku PDF i przekształcenia go w wspaniały katalog cyfrowy z efektami page-flip. Pozwól, aby odbiorcy byli zachwyceni cyfrowymi publikacjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
Kajabi to uniwersalne narzędzie stworzone, aby umożliwić ludziom tworzenie produktów cyfrowych, wprowadzać je na rynek i sprzedawać wiedzę specjalistyczną w trybie online.
Kajabi to wiodący sposób na monetyzację wiedzy online. Twórz kursy w trybie online, strony członkowskie, społeczności, podcasty, programy coachingowe i cyfrowe pliki do pobrania. Skorzystaj z szablonów, aby rozpocząć sprzedaż treści. Prowadź marketing z w pełni rozwiniętą stroną internetową, rozwiązaniem CRM, marketingiem partnerskim i lejkami sprzedaży. Rozwijaj swoją firmę dzięki analityce, przetwarzaniu płatności i dostępnym zasobom szkoleniowym dla klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kajabi

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
Rozwiązania Rentle w zakresie e-commerce i zarządzania sklepami dostarczają narzędzi i wsparcia dla wypożyczalni produktów i sprzedaży produktów jako usług.
Rentle to platforma handlowa typu all-in-one dla modeli biznesowych nieopartych na własności i sprzedaży produktów jako usług. Rentle jest używana przez duże i małe wypożyczalnie oraz sieci handlowe, które w ramach swoich usług oferują wypożyczanie sprzętu, pożyczki lub abonamenty. Sprzedaż online, w sklepie i w mediach społecznościowych, uproszczona dzięki Rentle, zarządzanie katalogiem, zapasami, zamówieniami i płatnościami w jednym prostym backendzie. Wykorzystanie API i integracji do połączenia się z istniejącym zestawem narzędzi. Zacznij bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Twice Commerce

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
Doskonała platforma do tworzenia, reklamowania i sprzedawania kursów online na własnej stronie internetowej.
LearnWorlds to idealny system LMS oparty na chmurze z zaawansowanymi funkcjami e-commerce do sprzedaży kursów online i szkolenia społeczności. Stwórz olśniewającą stronę mobilną. Nie musisz mieć żadnych umiejętności kodowania ani projektowania – wystarczy wybrać i kliknąć jeden z setek gotowych szablonów, które można w pełni dostosować do potrzeb użytkownika, i zbudować swoją niesamowitą szkołę online. Dowiedz się więcej na temat produktu: LearnWorlds

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
Multi-Vendor to platforma, która umożliwia tworzenie rynku. Jest to nagradzane oprogramowanie rynkowe wdrażane na miejscu.
CS-Cart Multi-Vendor to samodzielna platforma rynkowa e-commerce, która umożliwia tworzenie rynku. Na Multi-Vendor niezależni dostawcy mogą sprzedawać produkty na rynkach za pośrednictwem jednego sklepu, korzystając z wbudowanego systemu CMS (system zarządzania treścią). Ponad 1600 firm na całym świecie korzysta z tego systemu CMS na rynku, a dzięki CS-Cart można znaleźć więcej aktywnych rynków niż w przypadku jakiegokolwiek innego oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: CS-Cart Multi-Vendor

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
Rozpocznij sprzedaż w trybie online dzięki skoncentrowanej na konwersji stronie internetowej eCommerce zbudowanej przez zespół ekspertów Web.com.
Dzięki Web.com, zespół ekspertów stworzy stronę internetową eCommerce zoptymalizowaną pod kątem urządzeń mobilnych i zorientowaną na konwersję, która pomoże w sprzedaży w trybie online. Elastyczne opcje obsługi strony internetowej oddają kontrolę w ręce użytkownika, pozwalając mu wybrać sposób zarządzania swoją obecnością w Internecie po zbudowaniu strony. Otrzymasz przystępne, przejrzyste i jawne ceny, dzięki czemu cena, którą zgodzisz się zapłacić w pierwszym dniu, będzie ceną, którą będziesz płacił zawsze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Web.com

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
Znakomite narzędzie online do zarządzania kanałem przesyłania danych na temat produktu, z wieloma funkcjami umożliwiającymi prostą edycję, poprawę i zarządzanie.
Mergado to narzędzie do zarządzania kanałem produktów dla sklepów internetowych, specjalistów ds. marketingu i agencji. Konkretna liczba filtrów i reguł umożliwia modyfikację danych przepływających z Twojego sklepu internetowego do porównawczych zakupowych stron internetowych, takich jak Google i Facebook, platform handlowych i innych kanałów reklamowych. Aplikacje do licytacji, marketingu graficznego i analizy danych zwiększają możliwości Mergado, czyniąc go wielofunkcyjnym narzędziem marketingowym. Zacznij od bezpłatnej, jednomiesięcznej wersji próbnej, oferującej wszystkie funkcje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mergado

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
Webador to bardzo łatwy w użyciu twórca stron internetowych, który oferuje darmową domenę, responsywną konstrukcję, bezpłatną skrzynkę pocztową i funkcje e-commerce.
Webador to bardzo łatwy i darmowy program do tworzenia stron internetowych, który oferuje bezpłatną nazwę domeny, responsywną konstrukcję, firmową skrzynkę pocztową i funkcje sklepu internetowego. Dzięki Webador tworzenie strony internetowej jest łatwe i przyjemne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Webador

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
Potężne treści, zaangażowanie klientów i oferty odkrywania produktów, które pozwalają osiągnąć prawdziwą personalizację i napędzają niezrównany wzrost.
Bloomreach to ceniona na świecie platforma chmurowa Commerce Experience Cloud, która umożliwia markom dostarczanie klientom spersonalizowanych, niemal magicznych podróży. Oferuje pakiet produktów, które napędzają prawdziwą personalizację i rozwój handlu cyfrowego, w tym: Discovery, oferuje wyszukiwanie i merchandising oparte na sztucznej inteligencji; Content, oferuje system zarządzania treścią strony internetowej tylko od strony zaplecza; oraz Engagement, oferuje doskonałe rozwiązania w zakresie automatyzacji marketingu i CDP (platforma danych o klientach). Dowiedz się więcej na temat produktu: Bloomreach

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
Yo!Kart to kompletne rozwiązanie typu e-commerce, które umożliwia wprowadzenie na rynek produktów wielu dostawców. Wysoce skalowalne, w pełni konfigurowalne oprogramowanie rynkowe.
Yo!Kart to uznana platforma e-commerce dla wielu dostawców, która umożliwia startupom, małym, średnim i dużym przedsiębiorstwom szybkie i efektywne kosztowo uruchomienie rynków e-commerce. Jest to z natury oprogramowanie wielu producentów, które jest dostarczane z jednorazową opłatą za licencję wieczystą. Yo!Kart zapewnia światowej klasy wsparcie ponad 1000 klientom, w tym kilku firmom o wartości miliarda dolarów. Yo!Kart niedawno udostępnił wersję 9.3.0, aby zaoferować spersonalizowane doświadczenia zakupowe, które automatyzują wypłaty, rozliczenia podatkowe i wysyłki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yo!Kart

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
Spraw, by zakupy były zabawą dzięki SI. Zaangażuj klientów. Uzyskaj więcej zamówień.
Rozwijaj swój sklep w Shopify lub WooCommerce za pomocą konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Acobot pomaga klientom robić zakupy z ludzką nutą i przemieszczać się przez lejek sprzedaży. Wykorzystuje wszystkie sprawdzone techniki e-commerce, aby zwiększyć konwersję, od kuponów po up-selling i sprzedaż wiązaną. Rezultatem jest większa liczba obejrzanych produktów, większa liczba produktów dodanych do koszyka oraz duża wartość zakupów na całe życie na klienta. Acobot korzysta z samouczącej się sztucznej inteligencji i sam uczy się z Twojego sklepu internetowego i przygotowuje do pracy w ciągu kilku minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acobot

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
Konwertuj 1,8 razy więcej odwiedzających dzięki wyszukiwaniu witryn opartemu na sztucznej inteligencji, dostosowanemu do dowolnej branży i CMS. Pełna usługa wdrożenia wliczona w cenę.
AddSearch to w pełni funkcjonalne, korporacyjne i konfigurowalne rozwiązanie wyszukiwania dla sklepów internetowych. Czy twój sklep został zbudowany w Shopify? Wypróbuj aplikację AddSearch Shopify, aby uzyskać płynną integrację między produktami a wyszukiwaniem. Skorzystaj w pełni z usługi wdrożenia AddSearch lub skonfiguruj ją samodzielnie za pomocą łatwego w użyciu pulpitu nawigacyjnego. Funkcje oparte na sztucznej inteligencji, takie jak ranking progresywny, personalizacja, automatyczne sugerowanie synonimów, często kupowane razem, zapewniają, że wyszukiwanie dostarcza wartości w każdej sekundzie. Dowiedz się więcej na temat produktu: AddSearch

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
Doskonałe oprogramowanie SaaS do zarządzania frachtem — dla e-sklepów, które sprzedają nie tylko paczki, ale także większy ładunek. WooCommerce & Magento.
Oprogramowanie do zarządzania frachtem dla nadawców — SaaS. Nie ma potrzeby pogoni za przesyłkami z różnych portali przewoźników lub z różnych wiadomości e-mail. Wszystkie informacje o transporcie, cenniki, porównanie czasów i cen transportu, obliczanie emisji CO2, śledzenie, dokumenty przewozowe, statystyki i powiadomienia w jednym inteligentnym oprogramowaniu opartym na chmurze (aplikacja internetowa i mobilna). Integracja z operatorami Plug&Play — możliwość uwzględnienia wszystkich ulubionych operatorów i dodania nowych w zależności od przyszłych potrzeb. Niesamowicie łatwy w użyciu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cargoson

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
Prime AI size and fit finder
Zmniejsz zwroty dzięki aplikacji do wyszukiwania rozmiarów Prime AI. Dostarczamy detalistom odzieży, bielizny, staników, kostiumów kąpielowych i obuwia precyzyjne rozwiązania do wyszukiwania rozmiarów i dopasowań, napędzane technologią sztucznej inteligencji. Obejmujemy wszystkie płcie: Mężczyźni, Kobiety, Unisex, Produkty dla dzieci. Niestandardowe rozwiązanie dla Twojego biznesu, 100% konfigurowalne, bez ograniczeń co do liczby produktów czy marek. Nasz wyszukiwacz dopasowania pomaga klientom internetowym kupować w odpowiednim rozmiarze, dopasowując każdego klienta do ID produktu. Poproś teraz o demo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prime AI

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
Turis to platforma e-commerce B2B, która sprawi, że sprzedawcy będą kupować więcej, częściej i z uśmiechem na twarzy.
Platforma sprzedaży hurtowej Turis pomaga sprzedawać większe ilości produktów w hurcie i w obrocie B2B bez nadmiernej obsługi administracyjnej. Dzięki Turis sprzedawcy detaliczni mogą bezproblemowo składać zamówienia, co przekłada się na większe zadowolenie klienta, lepszą retencję klientów i większą sprzedaż. Turis to platforma e-commerce B2B zaprojektowana z myślą o optymalnym UX (doświadczenie użytkownika) i w bardzo przystępnej cenie. Obejmuje zaawansowane funkcje, takie jak wyceny niestandardowe, ograniczony dostęp, warunki płatności, dostosowanie wizualne, ponad 3000 integracji itp. Zacznij bezpłatnie już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Turis

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
Wielokrotnie nagradzany system zarządzania gośćmi Canary pomaga 20 tysiącom hotelarzy na całym świecie zwiększyć przychody, wydajność pracowników i zadowolenie gości.
Wielokrotnie nagradzany system zarządzania gośćmi Canary, któremu zaufało ponad 20 tys. hotelarzy na całym świecie, pomaga hotelarzom we wszystkich typach obiektów – od luksusowych po te o ograniczonym zakresie usług – poprawić wydajność personelu, zwiększyć przychody ze sprzedaży, podnieść poziom zadowolenia gości i wiele więcej. Platforma Canary zapewnia hotelarzom wiele niezbędnych rozwiązań, takich jak: Contactless Check-In/Checkout, Digital Upsells, Guest Messaging, Digital Authorizations Contracts i Digital Tipping. Pobieranie aplikacji nie jest wymagane. Dowiedz się więcej na temat produktu: Canary

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
Rozwiązanie B2B Digital Commerce dla producentów, dystrybutorów, firm wielu dostawców i rynków obsługujących złożone potrzeby klientów.
Shopamine to kompleksowa platforma handlu cyfrowego B2B oferująca wiele produktów w jednym rozwiązaniu. Obejmuje ona oparty na personalizacji system CMS (system zarządzania zawartością) i kreatora stron, oparte na sztucznej inteligencji zarządzanie informacjami o produkcie (PIM) oraz zaawansowane narzędzia e-commerce, takie jak spersonalizowana obsługa przy kasie. Shopamine upraszcza konfigurację złożonych procesów zaopatrzenia i sprzedaży B2B dzięki takim funkcjom, jak integracje, eksport i spersonalizowane katalogi B2B online. Shopamine umożliwia: ● tworzenie zapasów z wielu źródeł i efektywne zarządzanie nimi z jednej platformy. ● konfigurację złożonych reguł i dostęp na poziomie użytkownika do treści, przedmiotów i cen. ● sprzedaż online na autopilocie poprzez gromadzenie zamówień, ofert, leadów i zgłoszeń. ● tworzenie własnego rynku: Bezproblemowa sprzedaż zarówno zapasów własnych, jak i zapasów dostawców. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shopamine

Funkcje

  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie promocjami
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Bezpieczeństwo danych
  • Wielosklepowy
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami