Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Platformy e-commerce

Platformy e-commerce umożliwiają dokonywanie transakcji dotyczących towarów i usług w całości lub częściowo przez Internet. Typowe funkcje aplikacji e-commerce obejmują: koszyki internetowe, elastyczną strukturę kategorii produktów, wyszukiwanie produktów, konta klienta i narzędzia logowania, automatyczne powiadomienia dla klientów, podatki, śledzenie zamówień i obsługę druku katalogu. Narzędzia e-commerce często oferują narzędzia umożliwiające integrację z centrum obsługi telefonicznej, kontrolą zapasów, zarządzaniem relacjami z klientami i przetwarzaniem płatności. Platformy e-commerce są powiązane z programami do obsługi zamówień i rozwiązaniami do zarządzania zamówieniami.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Platformy e-commerce

Wyniki: 47 w

Multi-Vendor to platforma, która umożliwia tworzenie rynku. Jest to nagradzane oprogramowanie rynkowe wdrażane na miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: CS-Cart Multi-Vendor
CS-Cart Multi-Vendor to samodzielna platforma rynkowa e-commerce, która umożliwia tworzenie rynku. Na Multi-Vendor niezależni dostawcy mogą sprzedawać produkty na rynkach za pośrednictwem jednego sklepu, korzystając z wbudowanego systemu CMS (system zarządzania treścią). Ponad 1600 firm na całym świecie korzysta z tego systemu CMS na rynku, a dzięki CS-Cart można znaleźć więcej aktywnych rynków niż w przypadku jakiegokolwiek innego oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: CS-Cart Multi-Vendor

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Cyfrowa platforma katalogowa, która przekształca plik PDF w całkowicie interaktywne doświadczenie. Zwiększ sprzedaż dzięki funkcjom eCommerce. Dowiedz się więcej na temat produktu: iPaper
iPaper to cyfrowa platforma katalogowa, która umożliwia przekształcanie drukowanych ulotek i katalogów w pełni interaktywne cyfrowe zakupy. Zwiększ swoją sprzedaż katalogów cyfrowych, dodając koszyk i umożliwiając różne formy realizacji płatności, takie jak e-mail, WhatsApp, lub zintegruj je bezpośrednio ze swoim sklepem internetowym eCommerce. Platforma iPaper została stworzona z myślą o firmie. Oferuje zaawansowane funkcje, które umożliwiają pełną automatyzację konfiguracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: iPaper

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Nexway Monetize to elastyczna platforma płatności i e-commerce. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nexway
Nexway Monetize może zarządzać całą Twoją ścieżką płatności — od przyjmowania płatności, zapobiegania oszustwom, przeliczania walut, zarządzania podatkami i bezpieczeństwem, lokalnego zarządzania podatkami i VAT, wykrywania obciążeń zwrotnych i negocjacji, zgodności z RODO po zarządzanie wypłatami dla dostawców na całym świecie. Prowadzenie kont akceptantów daje klientom możliwość działania lokalnie na ponad 140 rynkach bez ponoszenia kosztów lub problemów z utrzymaniem lokalnego podmiotu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nexway

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Prosta w obsłudze platforma e-commerce. Wszystko od stanu magazynowego do kasy, od płatności do wysyłki, a także każdy krok pomiędzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ecwid
Ecwid eCommerce jest łatwą w użyciu platformą e-commerce. Bogaty w funkcje, w tym: możliwość integracji z wiodącymi bramkami płatności i POS, koszyk na zakupy, kasa, zarządzanie zapasami, zarządzanie zamówieniami, wysyłka i powiadomienia. Łatwe zarządzanie sklepem, osadzanie sklepu na dowolnej stronie internetowej, dodawanie produktów, oferowanie rabatów i wiele więcej. Ecwid ułatwia również sprzedaż na Instagramie, Facebooku, Google Shopping i innych rynkach z poziomu jednego pulpitu nawigacyjnego. Wypróbuj bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ecwid

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Swoboda tworzenia własnej, zachwycającej strony internetowej e-commerce dokładnie tak, jak chcesz – za darmo.
Stwórz za darmo oszałamiającą stronę internetową e-commerce z Wix. Narzędzie oferuje kilka różnych sposobów budowania strony internetowej: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor i Wix Code. Bez względu na to, czy tworzysz stronę internetową po raz pierwszy, czy jesteś zawodowcem, znajdziesz odpowiednie rozwiązanie dla siebie. Wix ADI tworzy wyjątkową stronę internetową z profesjonalnym tekstem, obrazami i innymi elementami. Wix Editor zapewnia całkowitą swobodę projektowania dzięki zaawansowanej funkcjonalności, która ułatwia przeciąganie. Dzięki Wix Code możesz tworzyć najnowocześniejszą stronę internetową i aplikacje internetowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Opracowane z myślą o średnich przedsiębiorstwach oprogramowanie łączące w ramach jednego systemu internetowego możliwości systemów CRM (zarządzania relacjami z klientami) i rozwiązań związanych z handlem elektronicznym/internetowym z potencjałem aplikacji księgowych / systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem).
Rozwiązanie wchodzące w skład pakietu NetSuite i stworzone przez firmę Oracle z myślą o handlu elektronicznym umożliwia wykorzystanie Internetu w celu szybszego i bardziej opłacalnego rozwoju Twojej firmy. Zmieni ono Twoją statyczną stronę internetową w dynamiczny, oparty na bazach danych portal e-commerce, który scali działania związane z pozyskiwaniem klientów internetowych z realizacją zamówień na zapleczu. Pakiet NetSuite płynnie scala handel elektroniczny z używanymi do obsługi klienta systemami CRM (zarządzania relacjami z klientami) i aplikacjami księgowymi / systemami ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem), umożliwiając obsługę całej firmy za pomocą jednego rozwiązania. Rozwiązanie to jest idealne dla firm zatrudniających następującą liczbę pracowników: ponad 50 Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Ten oparty na chmurze system POS centralizuje zarządzanie inwentarzem, zarządzanie pracownikami, księgowość i raporty sprzedaży w różnych lokalizacjach i kanałach.
Promocja: Zaoszczędź do 1000 $ na cyfrowym pakiecie detalicznym. Ten oparty na chmurze system POS centralizuje zarządzanie inwentarzem, zarządzanie pracownikami, księgowość i raporty sprzedaży w różnych lokalizacjach i kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lightspeed Retail

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Za pomocą Webnode możesz stworzyć stronę internetową w kilka minut. Dołącz do 40 milionów użytkowników i stwórz ją samodzielnie.
Webnode jest właściwym rozwiązaniem, aby uzyskać dobrze wyglądającą stronę internetową w krótkim czasie. Wprowadzone zostało na rynek w 2008 r. i pomogło już ponad 40 milionom użytkowników w stworzeniu własnych stron internetowych. Nieważne, czy potrzebna jest profesjonalna strona dla firmy, piękne portfolio czy przyjazny dla użytkownika sklep internetowy, jest to odpowiednie narzędzie, by zbudować stronę dokładnie taką, jaką się chce. Z Webnode każdy może zbudować stronę internetową. Nie trzeba zatrudniać programistów, projektantów ani płacić za hosting. Dowiedz się więcej na temat produktu: Webnode

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Ponad 80 tys. sklepów e-commerce korzysta z uniwersalnego narzędzia Omnisend do e-mail marketingu, aby budować relacje z klientami i zwiększać sprzedaż w trybie autopilota.
Uniwersalne narzędzie do e-mail marketingu, pop-upów, biuletynów i kampanii SMS Omnisend automatyzuje marketing w całej podróży klienta — docierając do odpowiednich odbiorców, z odpowiednim komunikatem we właściwym czasie. Uzyskaj możliwość śledzenia i raportowania w czasie rzeczywistym nowych subskrybentów, aktywności kupujących i sprzedaży, aby dobierać klientów dzięki spersonalizowanym kampaniom, które pomogą rozwijać firmę i zdobyć lojalnych klientów. Łatwa integracja jednym kliknięciem z Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Wix i innymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Omnisend

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Pixpa to wszechstronny kreator stron internetowych do tworzenia oszałamiających, profesjonalnych witryn ze zintegrowanym handlem elektronicznym, galeriami klientów i blogiem
Pixpa to wszechstronna platforma dla twórców i małych firm do tworzenia pięknych profesjonalnych stron internetowych. Niezależnie od tego, czy chcesz zaprezentować swoje portfolio, założyć witrynę biznesową, założyć sklep internetowy, czy opublikować bloga - Pixpa umożliwia twórcom zarządzanie ich obecnością w Internecie z jednego miejsca, oszczędzając czas i pieniądze. Dzięki wbudowanym narzędziom, takim jak sklep internetowy, blog, menedżer SEO, wyskakujące okienka marketingowe i wiele innych, Pixpa oferuje wszystkie narzędzia potrzebne do łatwego tworzenia witryny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pixpa

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Rozwiązania Zyro eCommerce oferują jasne, łatwe do zrozumienia, ale potężne narzędzia do rozwijania działalności i jak najlepszego wykorzystania swoich pomysłów.
Prosty w obsłudze edytor Zyro, konfigurowalne szablony i inteligentne narzędzia markowe pozwalają szybko skonfigurować biznesową stronę internetową. Uniwersalny pulpit nawigacyjny pokazuje najważniejsze informacje, które każdy sklep e-handlowy powinien mieć pod ręką — śledzenie zapasów i zamówień, raporty dla klientów — oraz narzędzia potrzebne do rozwoju. Zaawansowane integracje pozwalają analizować ruch i optymalizować konwersje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zyro

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
PaySimple jest doskonałym rozwiązaniem do zarządzania płatnościami dla firm usługowych, napędzającym przepływy pieniężne ponad 20 000 firm.
PaySimple to doskonałe rozwiązanie do zarządzania płatnościami dla firm usługowych, które wspomaga przepływ środków pieniężnych w ponad 20 000 firm w całym kraju. PaySimple buduje długoterminowe partnerstwa z firmami, aby napędzać ich rozwój, dostarczając elastyczne rozwiązania w zakresie płatności i fakturowania oraz spersonalizowaną obsługę klienta dostosowaną do ich indywidualnych potrzeb biznesowych. Dzięki rozbudowanemu interfejsowi API PaySimple jest zaufanym partnerem technologicznym w zakresie integracji płatności; w sposób naturalny obsługuje przepływ środków pieniężnych w produktach SaaS i aplikacjach mobilnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: PaySimple

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Jedno z najlepszych narzędzi online do łatwego tworzenia i publikowania katalogów, broszur, magazynów, portfolio i innych.
Flipsnack to ulubione oprogramowanie do e-commerce, jeśli chcesz zaoferować swoim klientom bezproblemowe zakupy. Twórz i publikuj cyfrowe katalogi w zaledwie kilka minut, a następnie sprzedawaj więcej, dodając interaktywne funkcje, takie jak lista zakupów, przyciski zakupów, a nawet integrując sklep Shopify z cyfrowym katalogiem. Wszystko zaczyna się od przesłania pliku PDF i przekształcenia go w wspaniały katalog cyfrowy z efektami page-flip. Pozwól, aby odbiorcy byli zachwyceni cyfrowymi publikacjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania. Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Kajabi to uniwersalne narzędzie stworzone, aby umożliwić ludziom tworzenie produktów cyfrowych, wprowadzać je na rynek i sprzedawać wiedzę specjalistyczną w trybie online.
Kajabi to wiodący sposób na monetyzację wiedzy online. Twórz kursy w trybie online, strony członkowskie, społeczności, podcasty, programy coachingowe i cyfrowe pliki do pobrania. Skorzystaj z szablonów, aby rozpocząć sprzedaż treści. Prowadź marketing z w pełni rozwiniętą stroną internetową, rozwiązaniem CRM, marketingiem partnerskim i lejkami sprzedaży. Rozwijaj swoją firmę dzięki analityce, przetwarzaniu płatności i dostępnym zasobom szkoleniowym dla klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kajabi

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Produkcyjne oprogramowanie ERP zapewniające pełną widoczność. Zarządzaj wszystkimi ruchomymi częściami swojej firmy – zapasami, sprzedażą i nie tylko.
Katana to system ERP, który umożliwia Ci wgląd w stan Twojej firmy na żywo. Funkcje obejmują zarządzanie zapasami i produkcją na żywo, monitoring partii w celu kompleksowego śledzenia, aplikację Shop Floor umożliwiającą pełną kontrolę na poziomie hali produkcyjnej, otwarty interfejs API i rosnącą sieć partnerów handlowych. Główne funkcje planowania w czasie rzeczywistym automatyzują alokację zasobów w oparciu o priorytetowe zlecenia sprzedaży i integracje z usługami e-commerce, księgowości, rozwiązaniami CRM i raportowania, aby centralizować wszystkie kluczowe operacje biznesowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Katana Cloud Inventory

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Rozwiązania Rentle w zakresie e-commerce i zarządzania sklepami dostarczają narzędzi i wsparcia dla wypożyczalni produktów i sprzedaży produktów jako usług.
Rentle to platforma handlowa typu all-in-one dla modeli biznesowych nieopartych na własności i sprzedaży produktów jako usług. Rentle jest używana przez duże i małe wypożyczalnie oraz sieci handlowe, które w ramach swoich usług oferują wypożyczanie sprzętu, pożyczki lub abonamenty. Sprzedaż online, w sklepie i w mediach społecznościowych, uproszczona dzięki Rentle, zarządzanie katalogiem, zapasami, zamówieniami i płatnościami w jednym prostym backendzie. Wykorzystanie API i integracji do połączenia się z istniejącym zestawem narzędzi. Zacznij bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Twice Commerce

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Oprogramowanie do e-commerce, które pomaga sprzedawcom internetowym sprzedawać więcej bez obniżania marż.
Ponad 500 firm z branży e-commerce z całego świata korzysta z Prisync, aby mieć przewagę nad konkurencją. To narzędzia do śledzenia i dynamicznego ustalania cen pomagają im konkurować z gigantami przy ograniczonym budżecie. Użytkownicy Prisync mogą analizować historyczne dane dotyczące cen konkurencji, aby odkryć ich strategie i opracować kontrargumenty. Widzą także słabości i mocne strony konkurencji, jak również opłacalność produktu, co umożliwia im zwiększenie zysków poprzez planowanie strategiczne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prisync

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Rozpocznij sprzedaż w trybie online dzięki skoncentrowanej na konwersji stronie internetowej eCommerce zbudowanej przez zespół ekspertów Web.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: Web.com
Dzięki Web.com, zespół ekspertów stworzy stronę internetową eCommerce zoptymalizowaną pod kątem urządzeń mobilnych i zorientowaną na konwersję, która pomoże w sprzedaży w trybie online. Elastyczne opcje obsługi strony internetowej oddają kontrolę w ręce użytkownika, pozwalając mu wybrać sposób zarządzania swoją obecnością w Internecie po zbudowaniu strony. Otrzymasz przystępne, przejrzyste i jawne ceny, dzięki czemu cena, którą zgodzisz się zapłacić w pierwszym dniu, będzie ceną, którą będziesz płacił zawsze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Web.com

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Znakomite narzędzie online do zarządzania kanałem przesyłania danych na temat produktu, z wieloma funkcjami umożliwiającymi prostą edycję, poprawę i zarządzanie.
Mergado to narzędzie do zarządzania kanałem produktów dla sklepów internetowych, specjalistów ds. marketingu i agencji. Konkretna liczba filtrów i reguł umożliwia modyfikację danych przepływających z Twojego sklepu internetowego do porównawczych zakupowych stron internetowych, takich jak Google i Facebook, platform handlowych i innych kanałów reklamowych. Aplikacje do licytacji, marketingu graficznego i analizy danych zwiększają możliwości Mergado, czyniąc go wielofunkcyjnym narzędziem marketingowym. Zacznij od bezpłatnej, jednomiesięcznej wersji próbnej, oferującej wszystkie funkcje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mergado

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Oprogramowanie zawiera wiele narzędzi dla sprzedawców Amazon, aby m.in. pomóc znaleźć wysoko pozycjonowane słowa kluczowe, identyfikować trendy czy śledzić konkurencję.
Helium 10 to rozwiązanie eCommerce, które pomaga sprzedawcom Amazon wizualizować kluczowe wskaźniki, takie jak trendy sezonowe i szacunkowe zyski w celu analizy produktów i wskaźników sukcesu. System oferuje narzędzia do badania słów kluczowych, które pozwalają cyfrowym marketerom zidentyfikować wysoko pozycjonowane słowa kluczowe w celu usprawnienia kampanii reklamowych na jednolitym interfejsie. Kluczowe funkcje platformy to m.in. kalkulator rentowności, przechwytywanie ASIN, ochrona zapasów, sprawdzanie indeksów, logowanie wielu użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Helium 10

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Doskonała platforma do tworzenia, reklamowania i sprzedawania kursów online na własnej stronie internetowej.
LearnWorlds to idealny system LMS oparty na chmurze z zaawansowanymi funkcjami e-commerce do sprzedaży kursów online i szkolenia społeczności. Stwórz olśniewającą stronę mobilną. Nie musisz mieć żadnych umiejętności kodowania ani projektowania – wystarczy wybrać i kliknąć jeden z setek gotowych szablonów, które można w pełni dostosować do potrzeb użytkownika, i zbudować swoją niesamowitą szkołę online. Dowiedz się więcej na temat produktu: LearnWorlds

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Webador to bardzo łatwy w użyciu twórca stron internetowych, który oferuje darmową domenę, responsywną konstrukcję, bezpłatną skrzynkę pocztową i funkcje e-commerce.
Webador to bardzo łatwy i darmowy program do tworzenia stron internetowych, który oferuje bezpłatną nazwę domeny, responsywną konstrukcję, firmową skrzynkę pocztową i funkcje sklepu internetowego. Dzięki Webador tworzenie strony internetowej jest łatwe i przyjemne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Webador

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Yo!Kart to kompletne rozwiązanie typu e-commerce, które umożliwia wprowadzenie na rynek produktów wielu dostawców. Wysoce skalowalne, w pełni konfigurowalne oprogramowanie rynkowe.
Yo!Kart to uznana platforma e-commerce dla wielu dostawców, która umożliwia startupom, małym, średnim i dużym przedsiębiorstwom szybkie i efektywne kosztowo uruchomienie rynków e-commerce. Jest to z natury oprogramowanie wielu producentów, które jest dostarczane z jednorazową opłatą za licencję wieczystą. Yo!Kart zapewnia światowej klasy wsparcie ponad 1000 klientom, w tym kilku firmom o wartości miliarda dolarów. Yo!Kart niedawno udostępnił wersję 9.3.0, aby zaoferować spersonalizowane doświadczenia zakupowe, które automatyzują wypłaty, rozliczenia podatkowe i wysyłki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yo!Kart

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Potężne treści, zaangażowanie klientów i oferty odkrywania produktów, które pozwalają osiągnąć prawdziwą personalizację i napędzają niezrównany wzrost.
Bloomreach to ceniona na świecie platforma chmurowa Commerce Experience Cloud, która umożliwia markom dostarczanie klientom spersonalizowanych, niemal magicznych podróży. Oferuje pakiet produktów, które napędzają prawdziwą personalizację i rozwój handlu cyfrowego, w tym: Discovery, oferuje wyszukiwanie i merchandising oparte na sztucznej inteligencji; Content, oferuje system zarządzania treścią strony internetowej tylko od strony zaplecza; oraz Engagement, oferuje doskonałe rozwiązania w zakresie automatyzacji marketingu i CDP (platforma danych o klientach). Dowiedz się więcej na temat produktu: Bloomreach

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Dodaj do swojej strony internetowej dowody społeczne w czasie rzeczywistym, aby zwiększyć sprzedaż i liczbę leadów nawet o 15%. Łatwa konfiguracja, bez konieczności kodowania.
Evidence to proste narzędzie, które zwiększy konwersję na stronie internetowej nawet o 15% dzięki dodaniu dowodu społecznego w czasie rzeczywistym. Wystarczy dodać piksel i połączyć się z innymi aplikacjami. W ciągu kilku minut odwiedzający stronę internetową mogą w czasie rzeczywistym zapoznać się z dowodami społecznymi dotyczącymi oferowanych produktów i usług. Daje pełną kontrolę nad projektowaniem i wyświetlaniem swoich powiadomień dotyczących dowodów społecznych. Evidence umożliwia stosowanie nieskończonej liczby typów danych łączonych i dynamicznych obrazów, co daje nieograniczone możliwości w kampaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Evidence

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Spraw, by zakupy były zabawą dzięki SI. Zaangażuj klientów. Uzyskaj więcej zamówień.
Rozwijaj swój sklep w Shopify lub WooCommerce za pomocą konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Acobot pomaga klientom robić zakupy z ludzką nutą i przemieszczać się przez lejek sprzedaży. Wykorzystuje wszystkie sprawdzone techniki e-commerce, aby zwiększyć konwersję, od kuponów po up-selling i sprzedaż wiązaną. Rezultatem jest większa liczba obejrzanych produktów, większa liczba produktów dodanych do koszyka oraz duża wartość zakupów na całe życie na klienta. Acobot korzysta z samouczącej się sztucznej inteligencji i sam uczy się z Twojego sklepu internetowego i przygotowuje do pracy w ciągu kilku minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acobot

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Doskonałe oprogramowanie SaaS do zarządzania frachtem — dla e-sklepów, które sprzedają nie tylko paczki, ale także większy ładunek. WooCommerce & Magento.
Oprogramowanie do zarządzania frachtem dla nadawców — SaaS. Nie ma potrzeby pogoni za przesyłkami z różnych portali przewoźników lub z różnych wiadomości e-mail. Wszystkie informacje o transporcie, cenniki, porównanie czasów i cen transportu, obliczanie emisji CO2, śledzenie, dokumenty przewozowe, statystyki i powiadomienia w jednym inteligentnym oprogramowaniu opartym na chmurze (aplikacja internetowa i mobilna). Integracja z operatorami Plug&Play — możliwość uwzględnienia wszystkich ulubionych operatorów i dodania nowych w zależności od przyszłych potrzeb. Niesamowicie łatwy w użyciu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cargoson

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Turis to platforma e-commerce B2B, która sprawi, że sprzedawcy będą kupować więcej, częściej i z uśmiechem na twarzy.
Platforma sprzedaży hurtowej Turis pomaga sprzedawać większe ilości produktów w hurcie i w obrocie B2B bez nadmiernej obsługi administracyjnej. Dzięki Turis sprzedawcy detaliczni mogą bezproblemowo składać zamówienia, co przekłada się na większe zadowolenie klienta, lepszą retencję klientów i większą sprzedaż. Turis to platforma e-commerce B2B zaprojektowana z myślą o optymalnym UX (doświadczenie użytkownika) i w bardzo przystępnej cenie. Obejmuje zaawansowane funkcje, takie jak wyceny niestandardowe, ograniczony dostęp, warunki płatności, dostosowanie wizualne, ponad 3000 integracji itp. Zacznij bezpłatnie już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Turis

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Prime AI size and fit finder
Zmniejsz zwroty dzięki aplikacji do wyszukiwania rozmiarów Prime AI. Dostarczamy detalistom odzieży, bielizny, staników, kostiumów kąpielowych i obuwia precyzyjne rozwiązania do wyszukiwania rozmiarów i dopasowań, napędzane technologią sztucznej inteligencji. Obejmujemy wszystkie płcie: Mężczyźni, Kobiety, Unisex, Produkty dla dzieci. Niestandardowe rozwiązanie dla Twojego biznesu, 100% konfigurowalne, bez ograniczeń co do liczby produktów czy marek. Nasz wyszukiwacz dopasowania pomaga klientom internetowym kupować w odpowiednim rozmiarze, dopasowując każdego klienta do ID produktu. Poproś teraz o demo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prime AI

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Oprogramowanie do analityki marketingowej służące do zarządzania atrybucją kanałów, zrozumienia doświadczeń z wielu punktów sprzedaży i maksymalizacji wskaźnika ROI kampanii.
Roivenue to oprogramowanie do analityki w zakresie marketingu służące do zarządzania atrybucją kanałów, zrozumienia doświadczeń z wielu punktów sprzedaży i maksymalizacji wskaźnika ROI kampanii internetowych. Łączy on wszystkie Twoje dane dotyczące reklamy, rozwiązania CRM lub analizy internetowej w jednym miejscu i stosuje atrybucję opartą na danych w celu oceny skuteczności każdego kanału. Marketerzy z branży e-commerce mogą identyfikować kampanie o słabych wynikach, odnosić się do przeinwestowanych kanałów i ponownie przydzielać budżet na reklamę w celu przyspieszenia wzrostu lub maksymalizacji zysków. Dowiedz się więcej na temat produktu: ROIVENUE

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Fabric pomaga markom i sprzedawcom w rozwoju dzięki nowoczesnej infrastrukturze handlowej, narzędziom i technologii.
Fabric to platforma do handlu bezgłowego stworzona specjalnie z myślą o rozwoju. Klienci, tacy jak BuildDirect, Juicy Couture i GNC, ufają Fabric ze względu na jej otwartą i modułową konstrukcję, która pozwoli im na uruchomienie w ciągu kilku tygodni bez konieczności przenoszenia się na nową platformę. Fabric jest mnożnikiem siły dla istniejących inwestycji w technologie dla sprzedawców detalicznych. Jak udowodniono, platforma zwiększa przychody cyfrowe nawet trzykrotnie. Fabric jest wspierana przez Redpoint Ventures, Sierra Ventures, Innovation Global Capital, Ascend Venture Capital, Expa i BC Partners. Dowiedz się więcej na temat produktu: fabric

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Handel e-commerce B2B, zaangażowanie klientów i marketing cyfrowy dla hurtowników i dystrybutorów.
b2b.store jest progresywną aplikacją internetową, która umożliwia hurtownikom i dystrybutorom, niezależnie od wielkości, oferowanie zamówień cyfrowych przez całą dobę, siedem dni w tygodniu na urządzeniach mobilnych, tabletach i komputerach stacjonarnych. Ta łatwo dostępna opcja samoobsługowa umożliwia firmom prowadzenie działalności w ciągu kilku godzin bez opłat z góry, a jednocześnie korzystanie z kompleksowego zestawu funkcji, które pomagają w rozwoju firmy. Przedsiębiorstwa korporacyjne mogą również używać tej platformy i odnosić korzyści z indywidualnych możliwości personalizacji oraz integracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: b2b.store

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Sleeknote ułatwia markom e-commerce zarabianie na ruchu za pomocą inteligentnych formularzy, wyskakujących okienek, gamifikacji i innych.
Sleeknote to kreator wyskakujących okienek, który pomaga zbierać adresy e-mail i zwiększać sprzedaż dzięki spersonalizowanym, nieinwazyjnym wyskakującym okienkom na stronie internetowej. Każdy odwiedzający stronę internetową zasługuje na indywidualne traktowanie i wyświetlanie wyskakujących okienka w zależności od tego, na jakim etapie drogi zakupu się znajduje. Dzięki Sleeknote możesz zapobiec porzuceniu koszyka dzięki wyskakującym okienkom z zamiarem wyjścia, zwiększyć sprzedaż dzięki rekomendacjom i gromadzić adresy e-mail przy pomocy eleganckich okienek, które pokochają klienci. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sleeknote

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Wysoce konfigurowalna platforma, która rozumie, na czym tak naprawdę polega dostawa żywności. Tylko logistyka lub logistyka + rynek zamówień bez obrandowania.
Co powiesz na dopasowanie platformy zarządzania dostawami na żądanie do Twoich potrzeb? Możesz skonfigurować ją tak, jak chcesz, stając się Uber Eats lub Glovo swojej niszy. Otrzymujesz piękną (niebrandowaną) aplikację do zamawiania obejmującą wielu sprzedawców, portal sprzedawcy, portal administratora rynkiem, pulpit do zarządzania logistyką i aplikację kurierską. Wszystkie te elementy są częścią jednego systemu, więc wszystko działa jak jeden program. Wszystko, co musisz zrobić, to zdecydować, które moduły chcesz, i skonfigurować je tak, jak chcesz. Dowiedz się więcej na temat produktu: DelivApp

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Platforma zarządzania e-commerce. Kompozytowa i za sterowaniem tylko z zaplecza.
theshop jest uniwersalnym administratorem e-sklepu do zarządzania wieloma kanałami sprzedaży z jednego miejsca. Przyjazna dla rozwoju wielosklepowa, wielodomenowa, wielojęzyczna i wielowalutowa platforma z silnym wsparciem i integracjami, gotowa do natychmiastowego użycia, aby zapewnić najnowocześniejsze doświadczenia zakupowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: TheShop

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Nautical to kompletna platforma sprzedaży dla wielu dostawców, która umożliwia uruchomienie rynku w ciągu kilku dni.
Nautical to kompletna platforma sprzedaży dla wielu dostawców, która pomaga sprzedawcom detalicznym, markom i firmom B2B w szybkim uruchomieniu i zwiększeniu skali rynku internetowego. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz kompletnego rozwiązania rynkowego, czy chcesz wykorzystać zaplecze rynkowe Nautical jako dodatek do istniejącego systemu handlu elektronicznego, Nautical ma narzędzia dla Ciebie. Jego celem jest umożliwienie firmom budowania dobrze prosperujących rynków poprzez uproszczenie obsługi rynku. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nautical

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
W pełni hostowane rozwiązanie, które umożliwia firmom tworzenie rynków dla produktów, usług, wydarzeń i rezerwacji.
Marketplacer ułatwia przedsiębiorcom i firmom rozpoczęcie i skalowanie ich wizji rynku. Jest to globalna platforma, która daje możliwość tworzenia wszelkiego rodzaju rynków, w tym platform dla produktów, usług, wydarzeń, rezerwacji i cyfrowych plików do pobrania. Dowiedz się więcej na temat produktu: MARKETPLACER

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
TINT to wirtualna platforma do przymierzania, która zapewnia najbardziej realistyczne wrażenia z zakupów kosmetyków dzięki technologiom AI i AR
Platforma TINT Virtual Try-On to nieszablonowe rozwiązanie internetowe, które łączy w sobie realistyczne przymierzanie, zaawansowanego doradcę kosmetycznego AI i przyjazny dla kupującego interfejs użytkownika. Pomaga sprzedawcom kosmetyków, producentom kosmetyków, okularów i biżuterii zwiększyć konwersję sprzedaży online, zmniejszyć liczbę zwrotów i zwiększyć zadowolenie klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: TINT Virtual Try-On Platform

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Rozwiązanie Where to Buy to więcej niż lokalizator sklepów, to pomost pomiędzy markami a sprzedawcami.
Dzięki rozwiązaniu „Where to Buy” od Click2Buy marki mogą zaoferować klientom najbardziej płynny i dostosowany do ich potrzeb sposób obsługi nabywcy. Rozwiązanie Where to Buy lub Store Locator 3.0 firmy Click2Buy nie tylko pomaga markom konwertować ruch we wszystkich ich cyfrowych punktach kontaktowych, ale również daje im dostęp do kompleksowego zestawu danych bogatych w wiedzę na temat zachowań klientów, od momentu wejścia na ich stronę docelową do kasy na stronie dystrybutora. Dowiedz się więcej na temat produktu: Click2Buy

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Rozwiązania POS i eCommerce dla sklepów spożywczych i całodobowych, które pomagają zwiększyć zyski poprzez optymalizację działalności i zwiększenie sprzedaży.
Zwiększ zyski swojego sklepu i zoptymalizuj swoją działalność dzięki rozwiązaniu XoomRetail POS i eCommerce zaprojektowanemu specjalnie dla sklepów spożywczych i całodobowych. Sprzedaż nieograniczonych produktów, zwiększenie lojalności klientów, zarządzanie zapasami i przyjmowanie płatności gotówkowych, kredytowych, debetowych, SNAP (uproszczone otwieranie nowego konta) / EBT (elektroniczny transfer świadczeń) i WIC (roszczenie z tytułu gwarancji/odszkodowania) w celu przyciągnięcia nowych klientów. Wbudowany zaawansowany eCommerce obsługuje odbiór, dostawę, powiadomienia SMS/e-mail dla klientów oraz zaawansowane raporty pomagające w identyfikacji obszarów wymagających poprawy firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: FTSRetail

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Experlogix Digital Commerce umożliwia twojej firmie usprawnienie składania zamówień online za pomocą zintegrowanych portali, aplikacji i sklepów internetowych.
Experlogix Digital Commerce to oparte na chmurze rozwiązanie eCommerce do cyfrowego zamawiania, które jest przeznaczone dla firm B2B, hurtowych, produkcyjnych i dystrybucyjnych. Platforma SaaS wspiera uruchamianie wielu produktów, w tym pakietu eCommerce i rozwiązań do składania zamówień mobilnych zarówno dla przedstawicieli handlowych, jak i klientów. Firma zapewnia integrację z popularnymi systemami ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) i aplikacjami biznesowymi, umożliwiając klientom korzystanie z informacji o zapasach, cenach, produktach i kontach w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Experlogix Digital Commerce

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Unbound Commerce to platforma eCommerce, która pomaga zwiększyć przychody dzięki prostemu, ale wszechstronnemu interfejsowi użytkownika.
Unbound Commerce to platforma eCommerce, która zapewnia jeden prosty interfejs dla treści, handlu, personalizacji, marketingu, mediów społecznościowych i spostrzeżeń. Zwiększanie przychodów poprzez zwiększanie ruchu dzięki funkcjom SEO i stronom docelowym. Usprawnij konwersję dzięki merchandisingowi i wspomaganemu przez SI wyszukiwaniu stron internetowych. Zwiększ AVO (średnią wartość zamówienia) dzięki kuponom i inteligentnym rekomendacjom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Unbound Commerce

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Wielokrotnie nagradzany system zarządzania gośćmi Canary pomaga 20 tysiącom hotelarzy na całym świecie zwiększyć przychody, wydajność pracowników i zadowolenie gości.
Wielokrotnie nagradzany system zarządzania gośćmi Canary, któremu zaufało ponad 20 tys. hotelarzy na całym świecie, pomaga hotelarzom we wszystkich typach obiektów – od luksusowych po te o ograniczonym zakresie usług – poprawić wydajność personelu, zwiększyć przychody ze sprzedaży, podnieść poziom zadowolenia gości i wiele więcej. Platforma Canary zapewnia hotelarzom wiele niezbędnych rozwiązań, takich jak: Contactless Check-In/Checkout, Digital Upsells, Guest Messaging, Digital Authorizations Contracts i Digital Tipping. Pobieranie aplikacji nie jest wymagane. Dowiedz się więcej na temat produktu: Canary

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Łatwe konwertowanie danych Shopify do pliku CSV lub Excel za pomocą funkcji Eksporter — eksportowanie danych i tworzenie raportów Shopify w trybie intuicyjnym.
Eksporter — eksport danych umożliwia eksportowanie danych do formatów CSV (.csv) i Excel (.xlsx) w celu dalszego wykorzystania i analizy lub importowania do narzędzi BI. Łatwa konwersja danych Shopify na pliki CSV lub Excel. Twórz raporty w prostym i intuicyjnym trybie. Używaj filtrów, aby uruchomić tylko wymagane eksportowanie danych. Używaj szablonów do eksportowania odpowiednich danych i przygotowania potrzebnych raportów, w tym raportów sprzedaży Shopify lub raportów podatkowych Shopify. Dowiedz się więcej na temat produktu: Exportier - Data Export

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Aplikacja Shopify, która pomaga zarządzać atrybutami SEO i cenami produktów w dużych ilościach, aby zwiększyć liczbę klientów korzystających z ruchu organicznego.
Edited - Bulk Product Management to aplikacja Shopify, która pozwala na masową zmianę cen w sklepie Shopify lub łatwą edycję atrybutów SEO (meta tytuł, meta opis, Human URL). Elastyczne opcje filtrowania pomagają wybrać odpowiednie produkty lub kategorie Shopify w celu zastosowania wymaganych zmian. Dowiedz się więcej na temat produktu: Edited - Bulk Product Management

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką
Prosta platforma B2B SaaS Commerce, która pomaga firmom zarządzać katalogami produktów, klientami, zamówieniami, ofertami, projektowaniem, śledzeniem i nie tylko.
DJUST to rozwiązanie nowej generacji B2B Commerce. Wszystko złożone w cyfrowym B2B, DJUST uproszczone. Cenione marki i firmy otrzymują wsparcie dzięki solidnej oraz prostej pierwszej platformie API (interfejs programowania aplikacji). Dzięki modułowemu interfejsowi i gotowemu rozwiązaniu firmy mogą skalować się i rozwijać szybciej, ułatwiając bezproblemowe korzystanie z technologii cyfrowych. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione i Seafoodia, Yack i wielu innych klientów premium ufają rozwiązaniu DJUST w zakresie modernizacji i replatformacji handlu cyfrowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: DJUST

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie promocjami
  • Bezpieczeństwo danych
  • Dostęp mobilny
  • Wielosklepowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Zarządzanie wysyłką