Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Rejestratory czasu pracy

Rejestratory czasu pracy, znane również jako aplikacje do ewidencji czasu pracy, automatyzują monitorowanie obecności pracowników, grafików i urlopów. Zegary czasu pracy dają firmie ogólny obraz tego, w jaki sposób pracownicy spędzają czas, a także analizę kosztów pracy dla każdego projektu. Rejestratory czasu pracy mogą być samodzielnymi aplikacjami, ale często integruje się je z oprogramowaniem księgowym firmy. Zegary czasu pracy są powiązane z programami do zarządzania zasobami ludzkimi, programami płacowymi i systemami do zarządzania pracownikami.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 33 w

Rozwiązuje problemy biznesowe z zarządzaniem pracownikami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shifton
Shifton to wielofunkcyjne rozwiązanie online, które zapewnia stabilny przepływ pracy w firmie. Shifton znacznie skraca czas potrzebny na tworzenie zmian roboczych, dzięki następującym funkcjom: * automatyczne tworzenie harmonogramu online z wieloma ustawieniami, * zamiana zmian roboczych pomiędzy pracownikami, * zarządzanie czasem wolnym pracowników, * statystyki czasu pracy pracowników, * zarządzanie powiadomieniami o aktualizacjach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shifton

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Prosty system monitorowania rozpoczęcia i zakończenia pracy przy użyciu czasomierza, wypełnianie arkuszy czasu pracy, nadzór obecności, korzystanie z danych do obsługi listy płac i billingu – wszystko to możliwe jest dzięki Clockify.
Zegar zegarowy to oprogramowanie, które umożliwia śledzenie czasu spędzanego na zajęciach poprzez proste opisywanie prac i uruchamianie stopera. Można ręcznie tworzyć i edytować wpisy dotyczące czasu pracy, przeglądać odwiedzane witryny, aby sprawdzić, nad czym się pracowało, a następnie eksportować spersonalizowane raporty. Zwiększ swoje umiejętności zarządzania czasem dzięki zintegrowanemu zegarowi Pomodoro – dostosuj go do swojego harmonogramu. Funkcja Clockify monitoruje czas z dowolnego miejsca – w sieci, na pulpicie urządzenia stacjonarnego i mobilnego – wszystkie dane są synchronizowane w trybie online. Dowiedz się więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clockify

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Funkcja Time Tracking zapewnia wielokrotnie nagradzane doświadczenie BambooHR w zakresie wprowadzania i śledzenia czasu pracy, zatwierdzeń i raportowania, w Internecie lub w aplikacji mobilnej.
Funkcja Time Tracking zapewnia wielokrotnie nagradzane doświadczenie BambooHR w zakresie wprowadzania i śledzenia czasu pracy, zatwierdzeń i raportowania, w Internecie lub w aplikacji mobilnej. Sprawia, że rejestracja godzin przepracowanych przez pracowników jest łatwa i dokładna, a przeglądanie i zatwierdzanie przez kierowników proste i szybkie. Dzięki takim funkcjom, jak śledzenie projektów i geolokalizacja, śledzenie czasu pomaga utrzymać produktywną i opłacalną godzinową siłę roboczą. Dowiedz się więcej na temat produktu: BambooHR

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Wrike oferuje oprogramowanie do pomiaru czasu pracy lub ręczne wprowadzanie danych, dzięki czemu zarządzanie zasobami i fakturowanie jest niezwykle proste.
Oprogramowanie Wirke, któremu zaufało ponad 20 000 firm z całego świata, ułatwia proces zarządzania zasobami. Daj członkom zespołu większą autonomię i pozwól im wybrać między licznikami upływu czasu z przyciskami pauzy i odtwarzania lub wprowadzaniem ręcznym. Uprawnieni użytkownicy mogą następnie zablokować daty projektów, aby zapobiec edytowaniu wpisów narzędzia do śledzenia czasu – jest to pomocne przy tworzeniu list płac, przygotowywaniu faktur dla klientów lub eksportowaniu wpisów czasu pracowników z Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Bitrix24 to bezpłatne rozwiązanie do śledzenia czasu i wydatków: zadania, projekty, rozwiązanie CRM, wyceny i faktury w chmurze, rozwiązania mobilne i open source.
Szukasz bezpłatnego oprogramowania do kierowania projektami z możliwością śledzenia wydatków i czasu? Zakochasz się w Bitrix24. Bezpłatne nieograniczone zadania, bezpłatne nieograniczone projekty, bezpłatne nieograniczone śledzenie czasu dla 12 użytkowników. Możesz wprowadzić szacunki dla każdego zadania lub projektu, a następnie porównać je z czasem rzeczywistym. Możesz wystawiać oferty i faktury dla swoich klientów. Tak, całkowicie za darmo. Bitrix24 potrafi niemal wszystko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Jibble to bezpłatna aplikacja z zegarem czasu na potrzeby listy płac, obecności i projektów. Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników.
Jibble to bezpłatna aplikacja z zegarem czasowym. Śledź, kiedy pracownicy są w pracy na potrzeby listy płac, obecności i projektów. Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników. Pracownicy rejestrują i wyrejestrowują się za pomocą telefonu komórkowego, tabletu, Internetu, MS Teams lub Slack i mogą korzystać z funkcji rozpoznawania biometrii oraz lokalizacji GPS. Dla branży budowlanej, produkcyjnej, detalicznej, spożywczej, pracy zdalnej, startupów, usług terenowych, opieki zdrowotnej, agencji, edukacji, firm biurowych i innych. Generuj automatyczne grafiki i wydajne raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jibble

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Najbardziej przyjazne dla użytkownika oprogramowanie do śledzenia czasu. DeskTime to oprogramowanie do śledzenia czasu, które analizuje skuteczność i wydajność w czasie rzeczywistym
W pełni automatyczne oprogramowanie do śledzenia czasu pracy, które zwiększa produktywność pracowników o 30% w ciągu pierwszych tygodni użytkowania. Zobacz, jak Ty i Twoi pracownicy spędzacie czas online i offline, śledźcie czas według projektów i automatycznie obliczajcie koszty na podstawie stawek godzinowych pracowników. Dodatkowo możesz generować niestandardowe raporty do użytku wewnętrznego lub do klientów, planować dni wolne od pracy i urlopy pracownicze, obliczać wynagrodzenie za nadgodziny i przechowywać dane kontaktowe członków zespołu w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: DeskTime

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Time Doctor to oprogramowanie do śledzenia czasu i produktywności, które zapewnia analitykę dotyczącą tego, jak firmy wykorzystują swój czas do poprawy wydajności
Time Doctor to oprogramowanie do śledzenia czasu i produktywności, które śledzi, w jaki sposób firmy wykorzystują swój czas, aby dostarczać analitykę w celu poprawy wydajności. Dzięki wskaźnikom dla wszystkich działań w ciągu dnia roboczego organizacje mogą podejmować decyzje oparte na danych i mieć odpowiedzialność niezbędną do elastycznej pracy. Time Doctor jest używany przez przedsiębiorstwa i małe oraz średnie przedsiębiorstwa, w tym organizacje z zespołami zewnętrznymi lub zagranicznymi, albo w zdalnym lub hybrydowym modelu pracy. Integracja z ponad 60 narzędziami umożliwia łatwą analizę produktywności w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Time Doctor

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Polska Produkt lokalny
Calamari jest zintegrowane z aplikacjami Slack, JIRA, G Suite i Office365. Śledź czas pracy pracowników i rejestruj wpisy w arkuszach czasu pracy.
Calamari to oprogramowanie HR, które ułatwia zarządzanie arkuszami czasu pracy. Umożliwia ono planowanie i śledzenie wszystkich rodzajów nieobecności. Frekwencję można śledzić za pomocą kodów QR oraz iBeacon. Calamari wspiera firmy posiadające biura w wielu krajach i lokalizacjach oraz obsługuje zabezpieczenia oparte na rolach. Aplikacja jest zintegrowana z narzędziami do zarządzania projektami, takimi jak JIRA, Slack, Office365, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp i Asana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Calamari

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Sage HR to nagradzane rozwiązanie do zarządzania zasobami ludzkimi, które upraszcza pracę działu kadr.
Zmodernizuj zegar pracownika. Zegar czasu Sage HR do rejestracji czasu pracy pomaga w tworzeniu lepszego poczucia czasu i obecności. Przyjazna dla użytkownika nawigacja i konfigurowalny pulpit Sage HR umożliwiają łatwą automatyzację zadań, eliminację zależności od arkuszy programu Excel, zwiększenie popularności oprogramowania i zmniejszenie częstotliwości wysyłania wiadomości e-mail. Dostępne są aplikacje dla systemów Android i iOS. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sage HR

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Oprogramowanie do śledzenia czasu pracy – najszybszy i najdokładniejszy sposób śledzenia czasu pracy pracowników i freelancerów.
Najłatwiejszy i najdokładniejszy sposób śledzenia czasu między zespołami i projektami. Oprogramowanie Timely do automatycznego śledzenia czasu pracy pomaga firmom pozostawać w kontakcie ze swoimi pracownikami i dokładnie raportować wyniki ich działalności, od fakturowania i zarządzania projektami po zarządzanie zespołem i planowanie zasobów. Jest to narzędzie do śledzenia, które oferuje ścisłą ochronę prywatności na poziomie użytkownika w fazie projektowania i któremu pracownicy faktycznie ufają. Dowiedz się więcej na temat produktu: Timely

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom zaplanować mądrzejszy harmonogram dzięki tej aplikacji mobilnej zegara z geolokalizacją, integracji on-premise i inteligentnym zasadom zaokrąglania.
Rozwiązanie pomaga korporacjom planować w sposób bardziej inteligentny, zwiększając produktywność, zyskowność i zadowolenie. Zapewnia również doskonałe prognozowanie biznesowe i zarządzanie personelem dla korporacji na całym świecie. Istnieje mobilna aplikacja zegara z geolokalizacją oraz integracje typu on-premise. Funkcjonalność czasu pracy posiada również inteligentne zasady zaokrąglania, które jeszcze bardziej skracają wysiłki administratora podczas zatwierdzania godzin na liście płac. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rotageek

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Oparta na chmurze aplikacja do śledzenia czasu zintegrowana z zarządzaniem wydajnością. Już od 5 $ na osobę, bez umów.
AssessTEAM został stworzony dla małych i średnich firm, aby zapewnić ścisłą kontrolę nad inwestycjami w czasie realizacji projektu. Narzędzie do śledzenia czasu pracy umożliwia zespołowi płynne dodawanie czasu do chmury lub aplikacji mobilnych. Obecne koszty projektu do tego dnia pokazują dokładną marżę w całym portfelu. Obejmuje to stałe wydatki i inwestycje w czas pracy pracowników. AssessTEAM zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby poprowadzić swój zespół do realizacji celów w zakresie rentowności, zmniejszenia ryzyka i zwiększenia możliwości kierowników projektów. Dowiedz się więcej na temat produktu: AssessTEAM

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
bob to nowoczesna platforma HR stworzona dla nowoczesnego biznesu.
bob to nowoczesna platforma HR dla nowoczesnego biznesu. W przypadku działu kadr zapewnia on automatyzację procesów, umożliwia większy nadzór i centralizację danych w bezpiecznym, przyjaznym dla użytkownika środowisku. Dla menedżerów oznacza to dostęp do wiedzy, która pozwala im skuteczniej prowadzić działania. Dla pracowników są to narzędzia i informacje, których potrzebują, aby nawiązywać kontakty, rozwijać się i wzrastać. W krótkim czasie można wdrożyć program bob, aby umożliwić komunikację, współpracę i łączność, które zwiększają zaangażowanie, produktywność i wyniki biznesowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bob

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Oprogramowanie do monitorowania obecności i śledzenia czasu pracy dla firm, zespołów i freelancerów.
Rozwiązanie Monitask do monitorowania wkładu pracy personelu, aby zwiększyć produktywność, efektywność i odpowiedzialność w Twoim zespole. Funkcje monitorowania zrzutów ekranu i śledzenia czasu pracy pozwalają zespołom skupić się na wykonywanych zadaniach. To oprogramowanie jest wszechstronne, a jednocześnie lekkie, dzięki czemu jest proste i łatwe w użyciu. Menedżerowie mogą również uzyskać dostęp do pulpitu na dowolnym urządzeniu, aby obserwować pracę zespołu w dowolnym miejscu i czasie. Zarejestruj się w Monitask i już dziś zacznij oszczędzać czas i pieniądze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Monitask

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Memtime to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows, macOS i Linux, które rejestruje każdą minutę pracy poświęconą na projektach.
Memtime to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows, macOS i Linux, które rejestruje każdą minutę pracy poświęconą na różnego rodzaju projekty. Pracując w tle, Memtime śledzi każdą aktywność na komputerze, czyli wszelkie działania w różnych programach/plikach, na kartach przeglądarek, w wiadomościach e-mail lub wpisach kalendarza. Program wizualizuje dzień pracy w formie osi czasowej, dzięki czemu od razu wiesz, nad czym pracujesz. W ten sposób możesz szybciej i z większą dokładnością wprowadzać informacje dotyczące czasu pracy nad projektami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Memtime

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Wielokrotnie nagradzane, oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania nieobecnościami, stworzone z myślą o organizacjach o złożonych wymaganiach.
Wspiera 1500 firm z 350 000 użytkownikami w ponad 100 krajach na całym świecie i misję stworzenia lepszego doświadczenia związanego z nieobecnościami. Zapewnia organizacjom globalnym, takim jak Sony, ASOS i Coca-Cola, samoobsługowe rozwiązanie oparte na chmurze. Przekształca złożone nieobecności, takie jak reguły uprawnień do urlopu, w płynny, zautomatyzowany proces dla zespołów HR. Dowiedz się więcej na temat produktu: edays

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Polska Produkt lokalny
System online do skutecznego zarządzania nieobecnościami pracowników, harmonogramami pracy i aktami osobowymi.
HRnest to intuicyjne oprogramowanie, które wspiera codzienną pracę działów HR. W HR najprostsze jest najtrudniejsze. HRnest rozwiązuje ten problem, wprowadzając cztery różne metody rejestracji czasu pracy, śledząc obecność, tworząc niezbędne raporty i pomagając w uporządkowaniu organizacji. Baza danych jest w pełni zgodna z najwyższymi światowymi standardami bezpieczeństwa danych (w tym RODO) i jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z dowolnego miejsca lub urządzenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: HRnest

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Zarządzaj projektami, zespołami i klientami w jednym miejscu. Śledź czas pracy i nieobecności, aby uzyskać wgląd w swoją wydajność biznesową.
actiTIME to oprogramowanie do śledzenia czasu, które umożliwia firmom zarządzanie projektami, zespołami i klientami w jednym miejscu. Poproś swój zespół o logowanie godzin pracy w ramach różnych zadań, a także o rejestrowanie czasu wolnego i zwolnień chorobowych. Korzystaj z wykresów i raportów, aby przeglądać rozkład czasu wśród klientów i zadań, śledzić trendy produktywności poszczególnych osób i zespołów, monitorować koszty projektów, identyfikować opłacalne projekty i nie tylko. Dołącz do ponad 10 000 firm, które już używają usługi actiTIME, korzystając z 30-dniowego okresu próbnego (nie jest wymagana karta kredytowa). Dowiedz się więcej na temat produktu: actiTIME

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Śledzenie czasu pracy z wykorzystaniem gamifikacji, zrzuty ekranu, zarządzanie urlopami, raporty, fakturowanie i zarządzanie płatnościami dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Trackabi to internetowa usługa w chmurze do śledzenia czasu pracy, przechwytywania zrzutów ekranu, przygotowywania raportów czasu pracy, generowania faktur, zarządzania urlopami pracowników i wielu innych żmudnych zadań związanych z codziennym zarządzaniem firmą. Trackabi skupia się na małych i średnich przedsiębiorstwach. Trackabi zapewnia również doskonałą aplikację czasomierza na komputery stacjonarne dla platform Windows, macOS i Linux. Umożliwia manualne i automatyczne śledzenie czasu na podstawie aktywności użytkownika. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trackabi

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Oprogramowanie Zoho Workerly do rejestracji czasu pracy umożliwia pracownikom tymczasowym rejestrowanie i wymeldowywanie się z aplikacji pracowniczej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Workerly
Oprogramowanie Zoho Workerly do kontroli czasu pracy nie stanowi już problemu. Umożliwia ona pracownikom tymczasowym wstawianie i usuwanie zegarów za pomocą aplikacji pracowniczej. Generuj arkusze czasu pracy zgodnie z godzinami pracy pracowników, aby przetwarzać ich płatności znacznie szybciej niż dotychczas. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Workerly

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Pakiet aplikacji do zarządzania kapitałem ludzkim: HR, świadczenia, listy płac, zarządzanie wynikami i talentami.
Oracle Fusion Cloud Human Capital Management to kompletne rozwiązanie chmurowe, które łączy wszystkie procesy związane z zasobami ludzkimi i każdą osobę w całym przedsiębiorstwie. Zapewnia to spójne doświadczenie na różnych urządzeniach, umożliwia jedno źródło prawdy dla danych HR w celu usprawnienia procesu decyzyjnego i zapewnia wiodące na rynku innowacje, które zaspokoją twoje potrzeby dziś i w przyszłości. Pakiet aplikacji do zarządzania kapitałem ludzkim obejmuje: HR, świadczenia, listy płac, zarządzanie wynikami i talentami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Oracle Cloud HCM

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Rozwiązania CRM, zarządzanie zadaniami, śledzenie czasu pracy i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów.
todo.vu jest pakietem produktywności, który zapewnia unikalne połączenie funkcji śledzenia czasu pracy, zarządzania zadaniami, zarządzania kontaktami i fakturowania. todo.vu jest idealnym rozwiązaniem dla freelancerów, konsultantów i zespołów dowolnej wielkości, które dążą do poprawy wydajności, jakości i przejrzystości. todo.vu jest całkowicie bezpłatne dla freelancerów, a wszystkie plany cenowe są ograniczone kosztem 11 użytkowników, tzn. płacisz za 11 i otrzymujesz nieograniczoną liczbę użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Inteligentne zegary UniFocus integrują nowoczesną technologię i narzędzia mobilne, zapewniając płynną pracę w czasie rzeczywistym.
Zintegrowane, wielojęzyczne inteligentne zegary UniFocus to połączenie zaawansowanego sprzętu z narzędziami mobilnymi. Wszystko to tworzy platformę do obsługi w czasie rzeczywistym, zaprojektowaną z myślą o efektywności pracy użytkowników. Przestrzeganie przepisów prawa pracy i wymogów zgodności jest zautomatyzowane i rejestrowane. Mobilne powiadomienia, potwierdzenia i edycje oznaczają, że lista płac jest gotowa z dużym wyprzedzeniem. Skanery biometryczne, funkcja geofencing, kamery do pomiaru czasu pracy oraz dostęp do czasu pracy w oparciu o lokalizację – to wszystko sprawia, że można zaufać rutynie swoich pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: UniFocus

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Polska Produkt lokalny
Teamdeck to kompletne rozwiązanie do zarządzania zasobami: ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów + śledzenie czasu pracy + zarządzanie urlopami.
>> Oprogramowanie do zarządzania zasobami i planowania projektów >> Śledzenie czasu pracy + arkusze czasu pracy + ustalanie harmonogramów dla pracowników + planowanie projektów + budżetowanie + obciążenie pracą + wydajność + zarządzanie dostępnością + funkcje wykorzystania + prognozowanie. >> Teamdeck został opracowany przez firmę zajmującą się oprogramowaniem, która współpracuje również z serwisami Spotify, Uber, Netflix i Viu. >> Stosowane w branży IT, finansowej, kreatywnej, handlu detalicznego, gier, edukacji i mediów. >> Wersja demonstracyjna na żywo + bezpłatna pomoc w konfiguracji. Zarejestruj się, aby otrzymać wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: teamdeck

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Rozwiązanie do ewidencji czasu pracy zgodne z DCAA, umożliwiające śledzenie projektów, urlopów, nadgodzin i nie tylko.
Rozwiązanie do ewidencji czasu pracy zgodne z DCAA (Agencja audytu kontraktów obronnych) dla wszystkich wykonawców rządowych. Funkcje obejmują szczegółową ścieżkę audytu, wymagany powód wszystkich zmian w arkuszu czasu, codzienne przypomnienia o arkuszu czasu dla pracowników i kontrahentów, podpisy pracowników i przełożonych na arkuszu czasu oraz wersję PDF każdej karty czasu pracy. Integracja z QuickBooks Online, Desktop, ADP i Paychex. Do każdego konta dołączony jest bezpłatny 30-dniowy okres próbny. Karta kredytowa nie jest wymagana. Śledzenie czasu pracy w odniesieniu do projektów, urlopów, kodów pośrednich i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hour Timesheet

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Indeavor to doskonała platforma do optymalizacji pracy zmianowej przez 24 godziny na dobę, oferująca kompleksowe rozwiązania potrzebne do pełnej optymalizacji siły roboczej.
Jak organizacje mogą zoptymalizować 24-godzinną pracę zmianową? Pakiety ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) lub HCM (zarządzanie kapitałem ludzkim) nie mają wymaganej funkcjonalności zarządzania pracą zmianową. Wąskie narzędzia punktowe nie są w stanie obsłużyć całego spektrum optymalizacji pracy zmianowej. To fałszywy wybór – rozległość czy głębia. Organizacje naprawdę potrzebują rozwiązania do optymalizacji 24-godzinnej pracy zmianowej, które jest zarówno szerokie, jak i dogłębne. Właśnie to zapewnia Indeavor. Dowiedz się więcej na temat produktu: Indeavor Solutions

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Dzięki intuicyjnemu zegarowi, inteligentnym integracjom i przydatnym przeglądom, Sloneek zapewnia bezproblemowe rozwiązanie do śledzenia czasu.
Sloneek to inteligentny i niezwykle elastyczny system kadrowy. Tutaj znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do prostego i skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi w swojej firmie. Teczka pracownika, inteligentny system śledzenia obecności, zarządzanie nieobecnościami, podpisywanie i zarządzanie dokumentami eIDAS ready (identyfikacja elektroniczna i usługi zaufania), planowanie i timesheets, zarządzanie aktywami, onboarding, ATS (system śledzenia kandydatów), zarządzanie umiejętnościami i wydajnością. Sloneek to rozwiązanie modułowe. Używasz tylko tego, czego potrzebujesz. Łatwość wdrożenia, duża elastyczność i skalowalność to rzeczy, które uwielbiają małe i średnie firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sloneek

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Zwiększ biznes i wydajność dzięki monitorowi czasu produktywności Wobbly.
Oprogramowanie Wobbly to najlepsze rozwiązanie do zarządzania przepływem pracy w zespole. Monitoruj aktywność, śledź rozliczane godziny i synchronizuj się z Trello i Jira. Raportowanie w czasie rzeczywistym zapewnia aktualizacje postępów, monitorowanie obciążenia pracą i śledzenie online, aby zapobiec wypaleniu zawodowemu. Raportowanie czasu ocenia wydajność zespołu za pomocą szczegółowych raportów podsumowujących. Billing ułatwia tworzenie faktur i zarządzanie nimi. Narzędzia do planowania zasobów planują przepływ pracy, monitorują zwolnienia lekarskie i wakaty oraz przypisują zadania i projekty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wobbly

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Doskonałe rozwiązanie WFM (zarządzanie siłą roboczą), jeśli Twoja organizacja ustala harmonogramy / śledzi zmiany i czas/obecność tysięcy pracowników w tysiącach lokalizacji.
Firma WorkAxle została założona w 2017 r., aby zmienić sposób, w jaki marki zarządzają swoimi pracownikami w zakresie ustalania harmonogramów, rejestracji czasu pracy i obecności oraz zaangażowania pracowników. Obecnie WorkAxle obsługuje różne organizacje na świecie, zarządzając tysiącami lokalizacji i wspierając dziesiątki tysięcy pracowników. Nowoczesne podejście do zarządzania harmonogramami zbiorczymi i wyjątkowe wdrożenie automatyzacji sprawiają, że nie ma sobie równych wśród konkurencji w zakresie redukcji opóźnień w listach płac dla większych pracodawców. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkAxle

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
7pace Timetracker to zintegrowane i profesjonalne rozwiązanie do zarządzania czasem i raportowania dla zespołów korzystających z Azure DevOps.
7pace Timetracker pomaga inżynierom Azure DevOps śledzić, raportować, zatwierdzać i szacować czas. Automatyzuje standardowe zadania, umożliwia tworzenie raportów i pomaga prognozować czas realizacji projektu. 7pace Timetracker integruje się dyskretnie z istniejącym środowiskiem IT i ma własny zintegrowany model zabezpieczeń i uprawnień. Dowiedz się więcej na temat produktu: 7pace Timetracker

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników
Oprogramowanie do planowania oparte na wynikach, zaprojektowane tak, aby zmaksymalizować potencjał każdego pracownika w zakresie sprzedaży i mocnych stron operacyjnych.
Shiftlab to rozwiązanie do planowania pracy i rejestracji czasu pracy przeznaczone dla sprzedawców detalicznych. Potężna, a jednocześnie łatwa w użyciu platforma oparta na sztucznej inteligencji uwzględnia dane o sprzedaży i ruchu, identyfikuje najlepszych pracowników sklepu i umieszcza ich na najlepszych zmianach – zwiększając sprzedaż, ograniczając przestoje i zwiększając zyski. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shiftlab

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Śledzenie pracowników najemnych
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Dostęp mobilny
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wnioski o czas wolny od pracy
  • Baza danych pracowników