Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Rejestratory czasu pracy

Rejestratory czasu pracy, znane również jako aplikacje do ewidencji czasu pracy, automatyzują monitorowanie obecności pracowników, grafików i urlopów. Zegary czasu pracy dają firmie ogólny obraz tego, w jaki sposób pracownicy spędzają czas, a także analizę kosztów pracy dla każdego projektu. Rejestratory czasu pracy mogą być samodzielnymi aplikacjami, ale często integruje się je z oprogramowaniem księgowym firmy. Zegary czasu pracy są powiązane z programami do zarządzania zasobami ludzkimi, programami płacowymi i systemami do zarządzania pracownikami.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Rejestratory czasu pracy

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 36 w
Rozwiązuje problemy biznesowe z zarządzaniem pracownikami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shifton
Shifton to wielofunkcyjne rozwiązanie online, które zapewnia stabilny przepływ pracy w firmie. Shifton znacznie skraca czas potrzebny na tworzenie zmian roboczych, dzięki następującym funkcjom: * automatyczne tworzenie harmonogramu online z wieloma ustawieniami, * zamiana zmian roboczych pomiędzy pracownikami, * zarządzanie czasem wolnym pracowników, * statystyki czasu pracy pracowników, * zarządzanie powiadomieniami o aktualizacjach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shifton

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
Bitrix24 to bezpłatne rozwiązanie do śledzenia czasu i wydatków: zadania, projekty, rozwiązanie CRM, wyceny i faktury w chmurze, rozwiązania mobilne i open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Szukasz bezpłatnego oprogramowania do kierowania projektami z możliwością śledzenia wydatków i czasu? Zakochasz się w Bitrix24. Bezpłatne nieograniczone zadania, bezpłatne nieograniczone projekty, bezpłatne nieograniczone śledzenie czasu dla 12 użytkowników. Możesz wprowadzić szacunki dla każdego zadania lub projektu, a następnie porównać je z czasem rzeczywistym. Możesz wystawiać oferty i faktury dla swoich klientów. Tak, całkowicie za darmo. Bitrix24 potrafi niemal wszystko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
Polska Produkt lokalny
Calamari jest zintegrowane z aplikacjami Slack, JIRA, G Suite i Office365. Śledź czas pracy pracowników i rejestruj wpisy w arkuszach czasu pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Calamari
Calamari to oprogramowanie HR, które ułatwia zarządzanie arkuszami czasu pracy. Umożliwia ono planowanie i śledzenie wszystkich rodzajów nieobecności. Frekwencję można śledzić za pomocą kodów QR oraz iBeacon. Calamari wspiera firmy posiadające biura w wielu krajach i lokalizacjach oraz obsługuje zabezpieczenia oparte na rolach. Aplikacja jest zintegrowana z narzędziami do zarządzania projektami, takimi jak JIRA, Slack, Office365, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp i Asana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Calamari

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
Oprogramowanie do automatyzacji usług profesjonalnych, które pomaga firmom w zarządzaniu projektami, śledzeniu czasu, fakturowaniu, raportowaniu i księgowości. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime
Oprogramowanie do śledzenia czasu pracy według G2. BigTime pomoże uprościć budżetowanie, planowanie/realizację projektów, komunikację w zespole, zarządzanie zadaniami, zarządzanie zasobami, fakturowanie i finanse projektu. BigTime zapewnia całemu zespołowi narzędzia potrzebne do dostarczania rozliczanych prac na czas i zgodnie z budżetem, zapewniając klientom średnią poprawę marży brutto o 25% oraz znaczny wzrost przychodów z ekspansji i poleceń. "Szukaliśmy wszędzie, nic nie przebije BigTime!" - Matt M. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
Oprogramowanie Zoho Workerly do rejestracji czasu pracy umożliwia pracownikom tymczasowym rejestrowanie i wymeldowywanie się z aplikacji pracowniczej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Workerly
Oprogramowanie Zoho Workerly do kontroli czasu pracy nie stanowi już problemu. Umożliwia ona pracownikom tymczasowym wstawianie i usuwanie zegarów za pomocą aplikacji pracowniczej. Generuj arkusze czasu pracy zgodnie z godzinami pracy pracowników, aby przetwarzać ich płatności znacznie szybciej niż dotychczas. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Workerly

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
Zarządzanie zespołem dla programistów. Uproszczone i zautomatyzowane Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamplify
Teamplify to pakiet oprogramowania produktywności dla zespołów programistycznych. Trzymaj rękę na pulsie swojego zespołu dzięki narzędziom do analityki Team Analytics. Oszczędzaj cenny czas spotkań dzięki pakietowi Smart Daily Standup. Zawsze wiedz, jak długo trwają zadania dzięki bezproblemowemu śledzeniu czasu. Planuj z wyprzedzeniem, mając na uwadze czas wolny dzięki wbudowanemu zarządzaniu czasem wolnym. Współpracuje z istniejącymi narzędziami zespołu — GitHub, Jira, Slack, Zoom, Google i innymi — w tym 12 integracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamplify

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
Prosty system monitorowania rozpoczęcia i zakończenia pracy przy użyciu czasomierza, wypełnianie arkuszy czasu pracy, nadzór obecności, korzystanie z danych do obsługi listy płac i billingu – wszystko to możliwe jest dzięki Clockify.
Zegar zegarowy to oprogramowanie, które umożliwia śledzenie czasu spędzanego na zajęciach poprzez proste opisywanie prac i uruchamianie stopera. Można ręcznie tworzyć i edytować wpisy dotyczące czasu pracy, przeglądać odwiedzane witryny, aby sprawdzić, nad czym się pracowało, a następnie eksportować spersonalizowane raporty. Zwiększ swoje umiejętności zarządzania czasem dzięki zintegrowanemu zegarowi Pomodoro – dostosuj go do swojego harmonogramu. Funkcja Clockify monitoruje czas z dowolnego miejsca – w sieci, na pulpicie urządzenia stacjonarnego i mobilnego – wszystkie dane są synchronizowane w trybie online. Dowiedz się więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clockify

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
Funkcja Time Tracking zapewnia wielokrotnie nagradzane doświadczenie BambooHR w zakresie wprowadzania i śledzenia czasu pracy, zatwierdzeń i raportowania, w Internecie lub w aplikacji mobilnej.
Funkcja Time Tracking zapewnia wielokrotnie nagradzane doświadczenie BambooHR w zakresie wprowadzania i śledzenia czasu pracy, zatwierdzeń i raportowania, w Internecie lub w aplikacji mobilnej. Sprawia, że rejestracja godzin przepracowanych przez pracowników jest łatwa i dokładna, a przeglądanie i zatwierdzanie przez kierowników proste i szybkie. Dzięki takim funkcjom, jak śledzenie projektów i geolokalizacja, śledzenie czasu pomaga utrzymać produktywną i opłacalną godzinową siłę roboczą. Dowiedz się więcej na temat produktu: BambooHR

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
Wrike oferuje oprogramowanie do pomiaru czasu pracy lub ręczne wprowadzanie danych, dzięki czemu zarządzanie zasobami i fakturowanie jest niezwykle proste.
Oprogramowanie Wirke, któremu zaufało ponad 20 000 firm z całego świata, ułatwia proces zarządzania zasobami. Daj członkom zespołu większą autonomię i pozwól im wybrać między licznikami upływu czasu z przyciskami pauzy i odtwarzania lub wprowadzaniem ręcznym. Uprawnieni użytkownicy mogą następnie zablokować daty projektów, aby zapobiec edytowaniu wpisów narzędzia do śledzenia czasu – jest to pomocne przy tworzeniu list płac, przygotowywaniu faktur dla klientów lub eksportowaniu wpisów czasu pracowników z Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
Jibble to bezpłatna aplikacja z zegarem czasu na potrzeby listy płac, obecności i projektów. Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników.
Jibble to bezpłatna aplikacja z zegarem czasowym. Śledź, kiedy pracownicy są w pracy na potrzeby listy płac, obecności i projektów. Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników. Pracownicy rejestrują i wyrejestrowują się za pomocą telefonu komórkowego, tabletu, Internetu, MS Teams lub Slack i mogą korzystać z funkcji rozpoznawania biometrii oraz lokalizacji GPS. Dla branży budowlanej, produkcyjnej, detalicznej, spożywczej, pracy zdalnej, startupów, usług terenowych, opieki zdrowotnej, agencji, edukacji, firm biurowych i innych. Generuj automatyczne grafiki i wydajne raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jibble

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
Paymo to w pełni funkcjonalne rozwiązanie do zarządzania projektami przeznaczone dla małych firm i zespołów zdalnych, które pomaga im w wykonywaniu pracy.
Paymo to nowoczesne i intuicyjne rozwiązanie do zarządzania pracą i projektami dla małych firm i zespołów zdalnych, które łączy w sobie zaawansowane zarządzanie zadaniami, planowanie, ustalanie harmonogramów, śledzenie czasu pracy, współpracę i fakturowanie. Oznacza to, że można śledzić cały okres realizacji projektu – od momentu utworzenia do otrzymania zapłaty – bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
Time Doctor to oprogramowanie do śledzenia czasu i produktywności, które zapewnia analitykę dotyczącą tego, jak firmy wykorzystują swój czas do poprawy wydajności
Time Doctor to oprogramowanie do śledzenia czasu i produktywności, które śledzi, w jaki sposób firmy wykorzystują swój czas, aby dostarczać analitykę w celu poprawy wydajności. Dzięki wskaźnikom dla wszystkich działań w ciągu dnia roboczego organizacje mogą podejmować decyzje oparte na danych i mieć odpowiedzialność niezbędną do elastycznej pracy. Time Doctor jest używany przez przedsiębiorstwa i małe oraz średnie przedsiębiorstwa, w tym organizacje z zespołami zewnętrznymi lub zagranicznymi, albo w zdalnym lub hybrydowym modelu pracy. Integracja z ponad 60 narzędziami umożliwia łatwą analizę produktywności w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Time Doctor

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
Najbardziej przyjazne dla użytkownika oprogramowanie do śledzenia czasu. DeskTime to oprogramowanie do śledzenia czasu, które analizuje skuteczność i wydajność w czasie rzeczywistym
W pełni automatyczne oprogramowanie do śledzenia czasu pracy, które zwiększa produktywność pracowników o 30% w ciągu pierwszych tygodni użytkowania. Zobacz, jak Ty i Twoi pracownicy spędzacie czas online i offline, śledźcie czas według projektów i automatycznie obliczajcie koszty na podstawie stawek godzinowych pracowników. Dodatkowo możesz generować niestandardowe raporty do użytku wewnętrznego lub do klientów, planować dni wolne od pracy i urlopy pracownicze, obliczać wynagrodzenie za nadgodziny i przechowywać dane kontaktowe członków zespołu w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: DeskTime

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
Sage HR to nagradzane rozwiązanie do zarządzania zasobami ludzkimi, które upraszcza pracę działu kadr.
Zmodernizuj zegar pracownika. Zegar czasu Sage HR do rejestracji czasu pracy pomaga w tworzeniu lepszego poczucia czasu i obecności. Przyjazna dla użytkownika nawigacja i konfigurowalny pulpit Sage HR umożliwiają łatwą automatyzację zadań, eliminację zależności od arkuszy programu Excel, zwiększenie popularności oprogramowania i zmniejszenie częstotliwości wysyłania wiadomości e-mail. Dostępne są aplikacje dla systemów Android i iOS. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sage HR

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
Oprogramowanie do śledzenia czasu pracy – najszybszy i najdokładniejszy sposób śledzenia czasu pracy pracowników i freelancerów.
Najłatwiejszy i najdokładniejszy sposób śledzenia czasu między zespołami i projektami. Oprogramowanie Timely do automatycznego śledzenia czasu pracy pomaga firmom pozostawać w kontakcie ze swoimi pracownikami i dokładnie raportować wyniki ich działalności, od fakturowania i zarządzania projektami po zarządzanie zespołem i planowanie zasobów. Jest to narzędzie do śledzenia, które oferuje ścisłą ochronę prywatności na poziomie użytkownika w fazie projektowania i któremu pracownicy faktycznie ufają. Dowiedz się więcej na temat produktu: Timely

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
Rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom zaplanować mądrzejszy harmonogram dzięki tej aplikacji mobilnej zegara z geolokalizacją, integracji on-premise i inteligentnym zasadom zaokrąglania.
Rozwiązanie pomaga korporacjom planować w sposób bardziej inteligentny, zwiększając produktywność, zyskowność i zadowolenie. Zapewnia również doskonałe prognozowanie biznesowe i zarządzanie personelem dla korporacji na całym świecie. Istnieje mobilna aplikacja zegara z geolokalizacją oraz integracje typu on-premise. Funkcjonalność czasu pracy posiada również inteligentne zasady zaokrąglania, które jeszcze bardziej skracają wysiłki administratora podczas zatwierdzania godzin na liście płac. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rotageek

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
Oparta na chmurze aplikacja do śledzenia czasu zintegrowana z zarządzaniem wydajnością. Już od 5 $ na osobę, bez umów.
AssessTEAM został stworzony dla małych i średnich firm, aby zapewnić ścisłą kontrolę nad inwestycjami w czasie realizacji projektu. Narzędzie do śledzenia czasu pracy umożliwia zespołowi płynne dodawanie czasu do chmury lub aplikacji mobilnych. Obecne koszty projektu do tego dnia pokazują dokładną marżę w całym portfelu. Obejmuje to stałe wydatki i inwestycje w czas pracy pracowników. AssessTEAM zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby poprowadzić swój zespół do realizacji celów w zakresie rentowności, zmniejszenia ryzyka i zwiększenia możliwości kierowników projektów. Dowiedz się więcej na temat produktu: AssessTEAM

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
Śledzenie czasu pracy z wykorzystaniem gamifikacji, zrzuty ekranu, zarządzanie urlopami, raporty, fakturowanie i zarządzanie płatnościami dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Trackabi to internetowa usługa w chmurze do śledzenia czasu pracy, przechwytywania zrzutów ekranu, przygotowywania raportów czasu pracy, generowania faktur, zarządzania urlopami pracowników i wielu innych żmudnych zadań związanych z codziennym zarządzaniem firmą. Trackabi skupia się na małych i średnich przedsiębiorstwach. Trackabi zapewnia również doskonałą aplikację czasomierza na komputery stacjonarne dla platform Windows, macOS i Linux. Umożliwia manualne i automatyczne śledzenie czasu na podstawie aktywności użytkownika. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trackabi

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
bob to nowoczesna platforma HR stworzona dla nowoczesnego biznesu.
bob to nowoczesna platforma HR dla nowoczesnego biznesu. W przypadku działu kadr zapewnia on automatyzację procesów, umożliwia większy nadzór i centralizację danych w bezpiecznym, przyjaznym dla użytkownika środowisku. Dla menedżerów oznacza to dostęp do wiedzy, która pozwala im skuteczniej prowadzić działania. Dla pracowników są to narzędzia i informacje, których potrzebują, aby nawiązywać kontakty, rozwijać się i wzrastać. W krótkim czasie można wdrożyć program bob, aby umożliwić komunikację, współpracę i łączność, które zwiększają zaangażowanie, produktywność i wyniki biznesowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bob

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
Oprogramowanie do monitorowania obecności i śledzenia czasu pracy dla firm, zespołów i freelancerów.
Rozwiązanie Monitask do monitorowania wkładu pracy personelu, aby zwiększyć produktywność, efektywność i odpowiedzialność w Twoim zespole. Funkcje monitorowania zrzutów ekranu i śledzenia czasu pracy pozwalają zespołom skupić się na wykonywanych zadaniach. To oprogramowanie jest wszechstronne, a jednocześnie lekkie, dzięki czemu jest proste i łatwe w użyciu. Menedżerowie mogą również uzyskać dostęp do pulpitu na dowolnym urządzeniu, aby obserwować pracę zespołu w dowolnym miejscu i czasie. Zarejestruj się w Monitask i już dziś zacznij oszczędzać czas i pieniądze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Monitask

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
Wielokrotnie nagradzany system zarządzania nieobecnościami oparty na chmurze, stworzony dla organizacji na całym świecie.
Inteligentne oprogramowanie do zarządzania nieobecnościami, urlopami i czasem pracy. Dzięki jednemu konfigurowalnemu systemowi edays redukuje czynności administracyjne poprzez zautomatyzowane procesy, pomaga uzyskać przydatne informacje o pracownikach i umożliwia pozostawienie arkuszy. edays to łatwa w użyciu aplikacja internetowa oparta na chmurze i aplikacja mobilna do zarządzania urlopami i nieobecnościami pracowników, ich śledzenia i raportowania. edays została wyposażona we wbudowane zaawansowane narzędzia raportowania dla liderów biznesu i HR i dobrze integruje się z popularnymi systemami płacowymi i kadrowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: edays

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
Memtime rejestruje Twój czas we wszystkich programach i wyświetla Twój dzień pracy - aby pomóc Ci zapamiętać każdą minutę. Pozwala to zaoszczędzić 75% czasu.
Memtime to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows, macOS i Linux, które rejestruje każdą minutę spędzoną na pracy nad różnymi projektami. Działając w tle, Memtime śledzi każdą aktywność komputera z dokładnością co do sekundy - bez względu na to, czy jest to praca w różnych programach/plikach, poczta e-mail, karta przeglądarki czy wpis w kalendarzu. Oznacza to, że użytkownicy mogą skupić się na swojej pracy, podczas gdy narzędzie wizualizuje ich dzień roboczy jako oś czasu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Memtime

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
Polska Produkt lokalny
System online do skutecznego zarządzania nieobecnościami pracowników, harmonogramami pracy i aktami osobowymi.
HRnest to intuicyjne oprogramowanie, które wspiera codzienną pracę działów HR. W HR najprostsze jest najtrudniejsze. HRnest rozwiązuje ten problem, wprowadzając cztery różne metody rejestracji czasu pracy, śledząc obecność, tworząc niezbędne raporty i pomagając w uporządkowaniu organizacji. Baza danych jest w pełni zgodna z najwyższymi światowymi standardami bezpieczeństwa danych (w tym RODO) i jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z dowolnego miejsca lub urządzenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: HRnest

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy
Zarządzaj projektami, zespołami i klientami w jednym miejscu. Śledź czas pracy i nieobecności, aby uzyskać wgląd w swoją wydajność biznesową.
actiTIME to oprogramowanie do śledzenia czasu, które umożliwia firmom zarządzanie projektami, zespołami i klientami w jednym miejscu. Poproś swój zespół o logowanie godzin pracy w ramach różnych zadań, a także o rejestrowanie czasu wolnego i zwolnień chorobowych. Korzystaj z wykresów i raportów, aby przeglądać rozkład czasu wśród klientów i zadań, śledzić trendy produktywności poszczególnych osób i zespołów, monitorować koszty projektów, identyfikować opłacalne projekty i nie tylko. Dołącz do ponad 10 000 firm, które już używają usługi actiTIME, korzystając z 30-dniowego okresu próbnego (nie jest wymagana karta kredytowa). Dowiedz się więcej na temat produktu: actiTIME

Funkcje

  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Rozpoznawanie biometryczne
  • Śledzenie frekwencji
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie listami płac
  • Portal pracowniczy