Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 1397 w
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, idealne do zwinnego zarządzania projektami. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania projektami, które doskonale nadaje się do zwinnego zarządzania projektami. Pięknie zaprojektowane interfejsy, intuicyjna funkcjonalność i płynna integracja z innymi narzędziami sprawiają, że jest to logiczny wybór do zarządzania projektami dla zespołów na całym świecie. Narzędzie jest częścią Meister Suite, grupy produktów do sprawnego zarządzania przepływem pracy. Od koncepcji w narzędziu do mapowania myśli MindMeister, po dokumentację online w MeisterNote. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą całego zespołu. Zobacz, dlaczego ponad 9000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana to narzędzie do zarządzania projektami, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą swoją pracę w jednym miejscu i zebrać zespoły z dowolnego miejsca. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 107 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Wypróbuj Asanę w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
LiquidPlanner wykorzystuje prognostyczne ustalanie harmonogramów do dynamicznego dostosowywania się do zmian i zarządzania niepewnością. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner
LiquidPlanner to transformacyjne rozwiązanie do zarządzania projektami, które wykorzystuje prognostyczne ustalanie harmonogramów do dynamicznego dostosowywania się do zmian i zarządzania niepewnością projektu. Doświadczenie w automatycznym wyrównywaniu zasobów i planowaniu opartym na priorytetach w wielu projektach i zależnościach. Pomóż swojemu zespołowi w ustalaniu priorytetów zadań, przewidywaniu wyników i pewnej pracy. Oprogramowanie zostało uznane przez PC Magazine za doskonałe do złożonych projektów i pozwala na inteligentne planowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Platforma współpracy stworzona do zarządzania pocztą e-mail, wsparciem klienta i zarządzania zadaniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop
Rooftop to platforma współpracy stworzona z myślą o zarządzaniu pocztą e-mail, wsparciem klienta oraz zarządzaniem zadaniami/projektami. Została zbudowana w oparciu o następujące 3 filary: - Zarządzanie skrzynką odbiorczą: Zarządzanie wiadomościami e-mail może być uciążliwym zadaniem. Rooftop ułatwia klasyfikowanie, przetwarzanie i pobieranie wiadomości e-mail. - Współpraca: Rooftop został stworzony, aby umożliwić zespołom współpracę nad wiadomościami e-mail i zadaniami. - Zarządzanie zadaniami: Zarządzaj wszystkimi swoimi zadaniami i projektami w Rooftop. Możesz tworzyć różnego rodzaju przepływy pracy i kanały sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
GoodDay to platforma do zarządzania pracą umożliwiająca zarządzanie projektem, zadaniem, produktem, czasem i zespołem i ułatwiająca produktywną, przejrzystą współpracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay
GoodDay to platforma do zarządzania pracą, projektem, produktem, zadaniem, czasem i zespołem, która zapewnia organizacjom najlepsze narzędzia do planowania na wysokim poziomie, dostosowane do ich codziennej pracy oraz do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów w oparciu o przejrzystość, odpowiedzialność, sprawność i uznanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania projektami w trybie online, służące do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
SpiraPlan to gotowy do użytku system zwinnego zarządzania programami w przedsiębiorstwie, który pomaga w planowaniu, zarządzaniu i śledzeniu programów, ryzyka i zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraPlan
SpiraPlan to narzędzie do zarządzania programem elastyczności przedsiębiorstwa, które pozwala na harmonijną realizację wszystkich projektów. Dzięki SpiraPlan zsynchronizujesz swoje projekty, programy i zasoby, aby mieć pewność, że właściwe osoby wykonują właściwą pracę, aby zrealizować Twoje cele. SpiraPlan pomaga szybko i łatwo planować i realizować programy, zarządzając zadaniami, problemami, kodami i ryzykiem. SpiraPlan oferuje rozwiązania, które pomogą Ci w terminowym i niedrogim dostarczaniu usług, a jednocześnie śledzeniu ich w czasie rzeczywistym za pomocą raportów z różnych projektów. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraPlan

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Bitrix24 to bezpłatne rozwiązanie do zarządzania projektami w chmurze, na urządzeniach mobilnych i w siedzibie firmy (kod open source), z którego korzysta ponad osiem milionów użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to bezpłatne rozwiązanie do zarządzania projektami w chmurze, na urządzeniach mobilnych i w siedzibie firmy (kod open source), używane przez ponad osiem milionów firm z całego świata. Nieograniczone zadania, projekty, wykres Gantta, zależności od zadań, śledzenie czasu, planowanie zasobów, wyceny, zarządzanie fakturami – a to wszystko bezpłatnie. Obsługa w języku angielskim, niemieckim, portugalskim, hiszpańskim, chińskim, rosyjskim i w wielu innych językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Oprogramowanie Wrike to przeznaczone dla każdego zespołu wszechstronne rozwiązanie do zarządzania projektami, które posiada funkcje szablonów, wykresów Gantta, zautomatyzowanych zgłoszeń i raportów oraz wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
Skomplikowane projekty stają się proste dzięki wielokrotnie nagradzanemu oprogramowaniu do zarządzania projektami Wrike. Pozwala ono na dzielenie projektów na proste etapy, przydzielanie zadań członkom zespołu i wizualizację postępów za pomocą wykresów Gantta, tablic kanban i kalendarzy. Zarządzaj przydziałem zasobów i prognozowaniem za pomocą prostego do wdrożenia oprogramowania. Funkcje automatyzacji i sztucznej inteligencji eliminują potrzebę realizacji czasochłonnych czynności administracyjnych, co umożliwia skupienie się na jakości pracy. Zwiększ wydajność procesów i zorganizuj swój zespół, a wszystko to w odpowiednim terminie i budżecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Productive to kompleksowa platforma zarządzania agencjami, która zapewnia widok z góry na całą działalność agencji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive
Productive to kompleksowa platforma do zarządzania projektami, przeznaczona dla agencji i firm świadczących profesjonalne usługi. Productive jest wyposażona w zintegrowany rurociąg sprzedaży, planowanie zasobów i zaawansowane funkcje zarządzania projektami. Dzięki silnemu naciskowi na rentowność, Productive uwzględnia również stawki kosztów pracowników i koszty ogólne firmy w raportach dotyczących rentowności. Wisienką na torcie jest również możliwość przyszłych przychodów dzięki planowaniu zasobów i raportom o postępach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
CAFLOU to łatwe w użyciu oprogramowanie do zarządzania projektami online, idealne dla agencji marketingowych, programistów sieci web lub zespołów IT. Rozpocznij bezpłatne korzystanie już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: CAFLOU
CAFLOU pozwala zwiększać wydajność i ekonomię firmy, zespołu i projektów. W 100% cyfrowe rozwiązanie. CAFLOU jest łatwym w użyciu oprogramowaniem do zarządzania projektami online, idealnym dla sprzedawców, agencji i IT. Zarządzaj projektami, zespołem lub całą firmą w jednym systemie. Zarządzaj budżetami, rentownością i przepływem środków pieniężnych z projektów. Śledź terminy, wyniki i obowiązki. Zorganizuj swój zespół, obserwuj wykorzystanie, zaplanuj możliwości. Działaj skutecznie. Rozpocznij bezpłatne korzystanie już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: CAFLOU

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Oprogramowanie OneDesk łączy w sobie funkcje helpdesku i zarządzania projektami w jednej aplikacji. Zarządzaj zgłoszeniami i projektami klientów w jednej aplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: OneDesk
Oprogramowanie OneDesk łączy Helpdesk i Zarządzanie Projektami w jednej aplikacji. Nie trzeba kupować, integrować i przełączać się między aplikacjami. Zespół może obsługiwać klientów i pracować nad projektami w jednym miejscu. Program OneDesk, przeznaczony zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dla działów w dużych firmach, jest często wykorzystywany przez kierowników projektów, działy obsługi klienta, działy IT, działy usług profesjonalnych i inne. To łatwe w użyciu, bogate w funkcje i wysoce konfigurowalne oprogramowanie może zarządzać zarówno przepływem pracy zgłoszeń, jak i zadań. Dowiedz się więcej na temat produktu: OneDesk

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Basecamp, któremu zaufały miliony osób, umieszcza wszystko, czego potrzebujesz, aby wykonać pracę w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basecamp
89% klientów twierdzi, że od momentu przejścia na Basecamp, lepiej zarządza swoją działalnością. Dzięki niemu można połączyć wszystkie narzędzia potrzebne zespołom do realizacji projektów: listy rzeczy do zrobienia, tablice ogłoszeń, harmonogramy, przechowywanie dokumentów i plików oraz czat grupowy. Każdy będzie wiedział, co robić. Nic nie prześlizgnie się przez luki. Zawsze będziesz dokładnie wiedzieć, co się dzieje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basecamp

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
GitHub umożliwia zespołom programistów współpracę oraz przeglądanie i zarządzanie kodem w ramach potoku DevOps i wbudowanego zabezpieczenia kodu. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitHub
GitHub to miejsce, w którym cały świat tworzy oprogramowanie. Miliony osób, organizacji i firm na całym świecie używają GitHub do odkrywania, udostępniania i współtworzenia oprogramowania. Programiści w startupach i firmach z listy Fortune 50 używają GitHub na każdym kroku. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitHub

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Paymo to w pełni funkcjonalne rozwiązanie do zarządzania projektami przeznaczone dla małych firm i zespołów zdalnych, które pomaga im w wykonywaniu pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo
Paymo to intuicyjne rozwiązanie do zarządzania projektami dla małych firm, zespołów zdalnych i freelancerów, które umożliwia zarządzanie projektami, śledzenie czasu pracy, fakturowanie klientów, otrzymywanie płatności w trybie online i mierzenie rentowności z tej samej platformy. W ten sposób można śledzić cały czas trwania projektu — od utworzenia do otrzymania zapłaty — bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Internetowe narzędzie do zarządzania projektami oparte na wykresach Gantta. Intuicyjny interfejs, estetyczna konstrukcja interfejsu użytkownika, zaawansowane funkcje w przystępnej cenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO
GanttPRO to internetowe narzędzie do zarządzania projektami oparte na wykresach Gantta. GanttPRO używany przez ponad 500 000 kierowników projektów/produktów, liderów zespołów, dyrektorów generalnych i innych kierowników z różnych sfer. Krótka krzywa uczenia się i ładny projekt UX/IUI pozwalają kierownikom i członkom zespołu natychmiast rozpocząć pracę. Zadania, zasoby, koszty, zarządzanie terminami, współpraca zespołowa, obciążenie pracą, szablony, eksportowanie i wiele więcej – otrzymaj je bezpłatnie w wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Easy Projects to wielokrotnie nagradzana platforma do zarządzania projektami, stworzona z myślą o szybko zmieniających się zespołach w organizacjach średniej wielkości i przedsiębiorstwach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects
Easy Projects to wielokrotnie nagradzana platforma do zarządzania projektami przeznaczona dla szybko zmieniających się zespołów średniej i dużej wielkości. Elastyczne rozwiązanie obejmuje wizualne planowanie projektów, planowanie zasobów, pięknie zaprojektowane raporty, najlepsze w swojej klasie zabezpieczenia i wiele więcej. Obsługuje ponad 1000 integracji, dzięki czemu zespół może korzystać z tych narzędzi pracy, które najbardziej lubi. Klienci korzystający z Easy Projects odnotowują skrócenie czasu trwania projektów o 30% i 98% wskaźnik ukończenia projektów, co prowadzi do zwiększenia liczby projektów i zysków. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Twórz portale użytkowników oparte na Twojej bazie danych w Airtable. Zapewnij klientom i swojemu zespołowi dostęp tylko do tych danych, które są dla nich istotne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stacker
Portal obsługiwany przez Twoje dane. Podłącz Airtable (Google Sheets w wersji beta), aby uzyskać natychmiastowy portal do angażowania klientów, interakcji z partnerami i wzmacniania zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stacker

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Meisterplan to oprogramowanie do zarządzania portfelem projektów i planowania wydajności, zapewniające kluczowe elementy do osiągnięcia elastyczności biznesowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Meisterplan
Meisterplan to odpowiednie oprogramowanie do zarządzania portfolio projektów i planowania wydajności. Buduj portfele z odpowiednimi osobami pracującymi nad projektami o najwyższym priorytecie w jak najkrótszym czasie. Dowiedz się, które osoby z dostępnymi umiejętnościami maksymalizują wykorzystanie zasobów. Zobacz swój długoterminowy plan strategiczny w jednym widoku. Wizualizuj i analizuj swoje dane, aby podejmować świadome decyzje prowadzące do pomyślnych wyników biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Meisterplan

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Visual Planning to pełnoskalowa platforma do zarządzania projektami skonfigurowana z myślą o kierownikach projektów. Zarejestruj się, aby otrzymać bezpłatną wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visual Planning
Visual Planning to potężne rozwiązanie do zarządzania oprogramowaniem zoptymalizowane dla osób z branży zarządzania projektami. Oferujące sztandarowe narzędzia organizacyjne zwiększające produktywność firmy. Dzięki wszechstronnym możliwościom użytkownicy mogą monitorować w czasie rzeczywistym projekty, terminy, obciążenie pracowników, raporty i wiele więcej na jednej platformie. Indywidualne konfiguracje oprogramowania i zorientowany na szczegóły personel Visual Planning umożliwiają rozwój zespołu i firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visual Planning

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Klient PSA, The #1 Rated Salesforce Professional Services (PSA) Software on AppExchange for SMBs, and We Are Proud of it! Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA
If you're looking for a way to manage your professional services projects from start to finish, Klient PSA is the platform for you. We've designed it with customers at the core, so you can easily collaborate with them throughout the sales and service delivery process. Plus, our powerful platform enables you to track and manage all aspects of your project lifecycle - from quotes and contracts to time tracking, invoicing, and reporting. Ready to see how Klient PSA can change your business? Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Narzędzie do zwinnego tworzenia oprogramowania, zarządzania projektami, zarządzania testami i śledzenia problemów z arkuszem czasu pracy, działem pomocy technicznej i raportowaniem. Dowiedz się więcej na temat produktu: JunoOne
JunoOne to rozwiązanie ALM (do zarządzania cyklem życia aplikacji) dla firm deweloperskich, dostawców oprogramowania i integratorów oprogramowania na całym świecie. Użytkownicy mogą tworzyć różne rodzaje projektów, nadzorować procesy testowania, śledzić problemy, mieć dostęp do raportów i wielu innych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: JunoOne

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is where project management happens. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Dowiedz się więcej na temat produktu: Slack

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Trello is an intuitive project management tool that creates a shared perspective for your team across the entirety of any project.
Trello is an intuitively simple project management tool, built so users can spend more time getting things done and less time learning how to use this tool. Teams that use Trello can easily organize their work and manage projects from beginning to end: assign tasks, manage due dates, attach files, create checklists, and more. With over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira, and more, Trello is a living, breathing project hub for cross-team collaboration. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Jira Software is the project management tool for agile teams, customizable for any type of project.
Jira Software is the project management tool for agile teams, customizable for any type of project. Teams can start with a project template or create their own custom workflow. Jira issues, also known as tasks, tracks each piece of work that passes through the workflow steps to completion. Jira's automation engine enables teams to easily automate tasks and processes. With all project information in one place, reports can also be generated to track progress, productivity and ensure nothing slips. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jira

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Evernote Teams

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Sprawne zarządzanie projektami dzięki funkcjom śledzenia czasu, tworzenia harmonogramów, budżetowania, planowania i raportowania – wszystko to możliwe z poziomu jednej aplikacji dostępnej na wszystkich urządzeniach.
Logowanie godzin pracy w ramach projektów i nadzorowanie postępów jest proste dzięki Clockify. Nie ma ograniczeń dotyczących liczby użytkowników, projektów ani okresów śledzenia czasu. Zapraszaj nieograniczoną liczbę użytkowników do swojego obszaru roboczego, zatwierdzaj timesheety i zarządzaj ustalaniem harmonogramów. Twórz faktury, śledź wydatki, kontroluj budżety i stawki godzinowe. Generuj niestandardowe raporty, eksportuj je i udostępniaj klientom. Śledź urlopy i dni wolne od pracy oraz zatwierdzaj czas wolny dla swoich pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clockify

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
ClickUp to jedno z wiodących na świecie narzędzi do zarządzania projektami, które jest w pełni konfigurowalne. Jednocześnie posiada opatentowane funkcje, dzięki którym staje się niezbędne.
ClickUp to jedno z najlepiej ocenianych dziś narzędzi do zarządzania projektami. Korzystaj z dokumentów, przypomnień, celów, kalendarzy, czatu, ustalania harmonogramu, przypisanych komentarzy, widoków niestandardowych, a także innych funkcji dzięki temu uniwersalnemu narzędziu do zarządzania projektami. Stosowany przez ponad 100 000 zespołów w firmach takich jak Airbnb, Google i Uber, gromadzi wszystkie projekty w jednej aplikacji. W pełni konfigurowalne, opatentowane funkcje, stworzone dla zespołów o każdej wielkości i z każdej branży, sprawiają, że jest to niezbędny element wyposażenia każdego, kto chce utrzymać zarządzanie projektami w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Manage all of your team's projects in one place with monday.com--customizable software that adapts to your organization's needs.
Manage all of your team's projects in one place with monday.com. From simple tasks to complex portfolios, this all-in-one software solution allows you to build your team's perfect collaboration tools. Then integrate your other tools; visualize data in calendar, Gantt, or Kanban views; and automate your manual processes. So you can truly take control of all of your workflows. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w szybkim rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
App and game development platform that enables businesses to develop, edit, and test apps using tools and techniques.
App and game development platform that enables businesses to develop, edit, and test apps using tools and techniques. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microsoft Visual Studio

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsheet

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Confluence makes project management easier. Keep track of milestones and timelines all in one place.
Confluence makes Project Management easier. Use it to track your most complex tasks, keep stakeholders in the loop, and collaborate with all participating team members. Confluence pages help track project milestones in an organized and concise way. Work better, together with Confluence. Dowiedz się więcej na temat produktu: Confluence

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Ensure that the project stays on track; improve collaboration and reduce miscommunication, error, and rework.
Contractual procedures, communication processes, and standards can vary from one project to the next, and they're further complicated by having multiple processes and software to manage. Simplify the process with a single platform to streamline management of RFIs and submittals to help meet contractual obligations. Dowiedz się więcej na temat produktu: Autodesk Construction Cloud

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking & scheduling software for local construction, field service, and contractors.
ClockShark is the leading GPS time tracking and project management software built for construction, field service and contractors that want a simpler way to track employee time, run payroll quickly and accurately, and understand job costs. Over 7,000 customers have replaced the hassle of paper timesheets with software that makes it easier to run their business and keep jobs on track. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClockShark

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work. Regain clarity and calmness by getting tasks out of your head and into Todoist, no matter where you are or what device you use. It's a simple yet powerful to-do list app ranked best-in-class by Apple, Google, The Verge, Forbes, and more. Since 2007, over 25 million people have used Todoist to organize work and life, completing more than two billion tasks along the way. Dowiedz się więcej na temat produktu: Todoist

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Buildertrend is the No. 1 construction project management software, trusted by homebuilders, remodelers and specialty contractors.
Buildertrend is the No. 1, cloud-based construction project management software for homebuilders, remodelers and specialty contractors. Since 2006, we have empowered the construction industry with a better way to build. More than 1 million users across the globe have chosen Buildertrend as their platform for real-time collaboration. Our software helps construction professionals complete projects while reducing delays, eliminating communication errors and increasing customer satisfaction. Dowiedz się więcej na temat produktu: Buildertrend

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
The intelligent diagramming application that empowers teams to clarify complexity, align their insights, and build the future.
Lucidchart is the intelligent diagramming application within the Lucid visual collaboration suite—it’s the quickest and easiest way for individuals and teams to map out their organization’s processes, systems, and people. Since it’s cloud-based, you can work from anywhere, at any time, on any device or browser. This makes it easy to collaborate and align with teammates as you visualize complex ideas and bring those ideas to life. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucidchart

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airtable

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Microsoft Project helps you keep track of everything you need to run successful projects, even when working remotely. Collaborate and work with remote teams anywhere, streamline processes, optimize tasks and resources, engage across different functional teams, keep track of all associated costs, and customize visual reports for actionable insights. Familiar Office tools and pre-built templates allow you to kick off projects quickly to get more done while saving your business time and money. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microsoft Project

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
The leading project planning app for agencies, studios and firms. Since 2012 Float has been helping the world's top teams at R/GA, Metalab and Buzzfeed plan their projects and schedule their teams time. With an easy to use, drag and drop interface, handy editing shortcuts and powerful reporting tools, Float makes resource management visual and simple. Integrate with Slack, Google Calendar and 1,000+ apps via Zapier. Make changes on the go with apps for iOS and Android. Free 30 day trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: Float

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Hubstaff has trusted time tracking and project management for remote and field teams. Scheduling, invoicing, reporting, payroll, more.
Fight inefficiency and work better with project management from Hubstaff. Track time through simple desktop, web, and mobile apps, then manage projects, reporting, and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Asana, Github, Slack, and Paypal. See work happen in real-time, track location with GPS and geofences, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, iOS & Android. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubstaff

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
The collaborative work management leader, helping companies plan, execute, and deliver great work and exceptional customer experiences.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. With Workfront, organizations can manage projects and portfolios with precision using features like task and resource management, capacity planning, Gantt charts, and time tracking. This enables teams to set and meet expectations while minimizing effort, eliminating redundancies, and optimizing delivery on time and budget. Dowiedz się więcej na temat produktu: Adobe Workfront

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Collect and organize project data with custom online forms that work with 100+ apps and an all-in-one spreadsheet-powered database.
Meet your goals and deadlines faster with online forms and surveys you can assign directly to your teammates. Jotform makes it easier than ever to collect important data, project files, internal requests, and more without back-and-forth emails. Automate your workflow by connecting your forms to 100+ apps and creating an automated approval flow to respond to submissions fast. Increase your team's efficiency while saving time and paper with Jotform. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Zarządzając projektami za pomocą pakietu NetSuite, zautomatyzujesz procesy tworzenia i śledzenia projektów, co przełoży się na większą produktywność i sprawniejszą kontrolę nad ich terminową realizacją.
Służące do zarządzania projektami i wchodzące w skład pakietu NetSuite narzędzie Project Management umożliwia centralizację wszystkich informacji na temat Twoich przedsięwzięć, co ułatwia współpracę pomiędzy kierownikami projektów i członkami zespołów oraz pozwala na określenie aktualnego i precyzyjnego statusu projektu. Zautomatyzuj tworzenie projektów, sprawdzaj postępy oraz tempo ich realizacji i kontroluj czas poświęcony na realizację poszczególnych zadań. W prosty sposób uzyskaj informacje na temat stanu swojego projektu dzięki raportom rentowności. Narzędzie to usprawnia proces księgowania i rozliczania projektów dzięki skojarzeniu realizowanych w ich ramach zadań z umożliwiającym rozliczenia finansowe elementem pakietu NetSuite. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
"Easy to use time tracker" is the most frequent phrase customers describe My Hours since 2002. Start for Free: myhours.com
Cloud based time tracking software designed for small teams and freelancers. Track time on projects with tasks, generate insightful reports and send invoices to clients. Free iOS and Android mobile apps. "Easy to use time tracker" is the most frequent phrase customers describe My Hours since 2002. Start for Free and upgrade to PRO whenever you want. https://myhours.com Dowiedz się więcej na temat produktu: My Hours

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Notion is the only project management software that connects your notes, projects, and wiki in one tool.
Notion is the only project management software that connects your notes, projects, and wiki in one tool. Tens of thousands of teams and companies around the world use it to keep their employees informed and working together in one place. By bringing all work and knowledge together and making it highly customizable, Notion creates focus and transparency, while consolidating tools, saving time, and driving more productivity for teams of all sizes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Notion

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Realizuj kamienie milowe projektu w Miro, jednej z najlepszych platform online do współpracy z tablicami, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Bez obaw zarządzaj złożonymi projektami i ich interesariuszami. Stwórz spójność procesów i wspólne zrozumienie między zespołami międzyfunkcyjnymi za pomocą wspólnej tablicy online. Wypróbuj głęboką integrację z Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch i innymi, aby zwiększyć produktywność współpracy Twojego zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Cloud-based DevOps solution that enables businesses to improve workflow processes using time tracking, regulatory compliance, and more.
GitLab is a complete DevOps platform, delivered as a single application, fundamentally changing the way Development, Security, and Ops teams collaborate. GitLab helps teams accelerate software delivery from weeks to minutes, reduce development costs, and reduce the risk of application vulnerabilities while increasing developer productivity. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitLab

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
Teamwork is the only platform built for scaling client work. The best balance of functionality, price, and ease of use. Start today.
Teamwork is the only project management platform built specifically for client work. Deliver work on time and on budget, eliminate chaos, and understand profitability, all in one platform. Trusted by over 20,000 companies worldwide with a global team of over 350 employees, Teamwork makes project management simpler, more efficient, and more impactful with our project planning software, integrated with all the tools you already use. Try Teamwork for free or schedule a demo today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamwork

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów