Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do zarządzania projektami

Programy do zarządzania projektami automatyzują przydzielanie zadań i zasobów, a także monitorowanie faz projektu. Narzędzia i aplikacje do zarządzania projektami mogą wspomagać różne podejścia: zespołowe, gdy wiele osób pracuje nad jednym projektem; top-down, gdy w danym momencie nad projektem pracuje jedna osoba; lub zintegrowane, gdy zaangażowanych jest wiele aspektów organizacji. Istnieją rozmaite systemy i narzędzia zarządzania projektami, stworzone z myślą o potrzebach różnych projektów. Programy do zarządzania projektami są powiązane z rozwiązaniami do automatyzacji procesów, aplikacjami do zarządzania czasem, narzędziami do pracy zespołowej i systemami do zarządzania pracownikami. Znajdź najlepsze rozwiązanie do zarządzania projektami dla swojej firmy.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do zarządzania projektami

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 73 w

Narzędzie do śledzenia problemów przeznaczone dla zwinnych zespołów. Elastyczne narzędzie do zarządzania projektami, które można dostosować do procesów biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack
Opracowane przez JetBrains. YouTrack to narzędzie do zarządzania projektami, konfigurowania zwinnych tablic, korzystania z raportów i wykresów Gantta, pulpitów i śledzenia czasu. Śledź zadania i problemy, wspieraj żądania klientów, planuj cykliczne publikacje rozwiązań i wydania, twórz przepływy pracy i nigdy nie zmuszaj swojego procesu do ponownego dostosowania się do ograniczeń narzędzia. YouTrack mówi Twoim językiem, obsługuje obniżkę cen i reakcje emoji. YouTrack jest wystarczająco elastyczny, aby postępować zgodnie z Twoim procesem. Chmura lub tryb autonomiczny. Bezpłatnie dla dziesięciu użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
GoodDay to platforma do zarządzania pracą umożliwiająca zarządzanie projektem, zadaniem, produktem, czasem i zespołem i ułatwiająca produktywną, przejrzystą współpracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay
GoodDay to platforma do zarządzania pracą, projektem, produktem, zadaniem, czasem i zespołem, która zapewnia organizacjom najlepsze narzędzia do planowania na wysokim poziomie, dostosowane do ich codziennej pracy oraz do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów w oparciu o przejrzystość, odpowiedzialność, sprawność i uznanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
Narzędzie do sprawnego zarządzania projektami, zarządzania projektami, śledzenia testów i problemów z wykorzystaniem arkusza czasu, dziennikiem audytu i raportowaniem. Dowiedz się więcej na temat produktu: JunoOne
Juno to kompleksowe narzędzie do zarządzania projektami, które pomaga zespołom trzymać się harmonogramu i budżetu. Jego intuicyjny system zarządzania zadaniami, projektowanie projektów, planowanie, narzędzia do współpracy zespołowej i możliwości śledzenia czasu usprawniają przepływ pracy i zwiększają produktywność. Dzięki zaawansowanym funkcjom raportowania, elastycznym przepływom pracy i integracji z innymi narzędziami, Juno.one jest niezbędną platformą dla każdego zespołu, który chce poprawić wydajność projektu i zapewnić wysokiej jakości wyniki. Dowiedz się więcej na temat produktu: JunoOne

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
Bitrix24 to bezpłatne rozwiązanie do zarządzania projektami w chmurze, na urządzeniach mobilnych i w siedzibie firmy (kod open source), z którego korzysta ponad osiem milionów użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to bezpłatne rozwiązanie do zarządzania projektami w chmurze, na urządzeniach mobilnych i w siedzibie firmy (kod open source), używane przez ponad osiem milionów firm z całego świata. Nieograniczone zadania, projekty, wykres Gantta, zależności od zadań, śledzenie czasu, planowanie zasobów, wyceny, zarządzanie fakturami – a to wszystko bezpłatnie. Obsługa w języku angielskim, niemieckim, portugalskim, hiszpańskim, chińskim, rosyjskim i w wielu innych językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
Oprogramowanie OneDesk łączy w sobie funkcje helpdesku i zarządzania projektami w jednej aplikacji. Zarządzaj zgłoszeniami i projektami klientów w jednej aplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: OneDesk
Oprogramowanie OneDesk łączy Helpdesk i Zarządzanie Projektami w jednej aplikacji. Nie trzeba kupować, integrować i przełączać się między aplikacjami. Zespół może obsługiwać klientów i pracować nad projektami w jednym miejscu. Program OneDesk, przeznaczony zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dla działów w dużych firmach, jest często wykorzystywany przez kierowników projektów, działy obsługi klienta, działy IT, działy usług profesjonalnych i inne. To łatwe w użyciu, bogate w funkcje i wysoce konfigurowalne oprogramowanie może zarządzać zarówno przepływem pracy zgłoszeń, jak i zadań. Dowiedz się więcej na temat produktu: OneDesk

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
BCS to internetowe oprogramowanie do zarządzania projektami oparte na otwartej metodzie, które zapewnia jakość, wydajność i przejrzystość projektów i procesów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projektron BCS
Projektron BCS, jako modułowe oprogramowanie do zarządzania projektami, oferuje całościowe wsparcie dla pracy projektowej opartej na sieci i wszystkich powiązanych procesów biznesowych. Niezależnie od tego, czy chodzi o duże czy małe projekty, wewnętrzne czy zewnętrzne, trwające kilka tygodni czy kilka lat, BCS oferuje skalowalne wsparcie w zakresie planowania, wdrażania i kontroli projektów oraz zapewnia przejrzystość dla wszystkich uczestników projektu i kierownictwa firmy. Wsparcie metod zgodnie z IPMA, PMI, PRINCE2, Scrum, Kanban, Hermes, BPMN 2.0 lub własnym podejściem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projektron BCS

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
BigTime to silnik umożliwiający dużym firmom konsultingowym na świecie budżetowanie, śledzenie i rozliczanie ich najważniejszego zasobu: czasu. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime
**Oprogramowanie do zarządzania projektami G2** Śledź to, co jest dla ciebie ważne. Dogłębne zapoznanie się z zadaniami i budżetami projektu. Sprawdzaj status zadań według terminów, przydziałów pracowników i nie tylko. Jeśli pracujesz w ciemno, widoczność w czasie rzeczywistym jest dostępna za pomocą kilku kliknięć i jest dokładnie taka, jak chcesz ją widzieć. "Szukaliśmy wszędzie, nic nie przebije BigTime!" - Matt M. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
Trello to intuicyjne narzędzie do zarządzania projektami, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu w całym projekcie.
Trello to intuicyjnie proste narzędzie do zarządzania projektami, stworzone, aby użytkownicy mogli poświęcić więcej czasu na załatwianie spraw, a mniej na naukę korzystania z tego narzędzia. Zespoły korzystające z Trello mogą łatwo organizować swoją pracę i zarządzać projektami od początku do końca: przydzielać zadania, zarządzać terminami, załączać pliki, tworzyć listy kontrolne i nie tylko. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, oddychającym centrum projektowym do współpracy między zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
Basecamp, któremu zaufały miliony osób, umieszcza wszystko, czego potrzebujesz, aby wykonać pracę w jednym miejscu.
89% klientów twierdzi, że od momentu przejścia na Basecamp, lepiej zarządza swoją działalnością. Dzięki niemu można połączyć wszystkie narzędzia potrzebne zespołom do realizacji projektów: listy rzeczy do zrobienia, tablice ogłoszeń, harmonogramy, przechowywanie dokumentów i plików oraz czat grupowy. Każdy będzie wiedział, co robić. Nic nie prześlizgnie się przez luki. Zawsze będziesz dokładnie wiedzieć, co się dzieje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basecamp

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek.
Asana to narzędzie do zarządzania projektami, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracujące nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
GitHub umożliwia zespołom programistów współpracę oraz przeglądanie i zarządzanie kodem w ramach potoku DevOps i wbudowanego zabezpieczenia kodu.
GitHub to miejsce, w którym cały świat tworzy oprogramowanie. Miliony osób, organizacji i firm na całym świecie używają GitHub do odkrywania, udostępniania i współtworzenia oprogramowania. Programiści w startupach i firmach z listy Fortune 50 używają GitHub na każdym kroku. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitHub

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
monday.com to konfigurowalna platforma do zarządzania projektami bez kodu, która umożliwia planowanie projektów i zarządzanie nimi w jednym miejscu współpracy.
Dołącz do ponad 152 000 klientów, którzy planują, zarządzają i śledzą projekty mądrzej z monday.com — konfigurowalną platformą stworzoną z myślą o dostosowaniu do sposobu pracy użytkownika. Usprawnij i przyspiesz przepływy pracy dzięki automatyzacji bez użycia kodu, scentralizuj pracę, integrując swoje ulubione aplikacje i współpracuj w czasie rzeczywistym. monday.com to intuicyjna platforma do zarządzania projektami, która pomaga utrzymać projekty i zespoły w porządku, dzięki czemu możesz osiągnąć większe cele. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
Sprawne zarządzanie projektami dzięki funkcjom śledzenia czasu, tworzenia harmonogramów, budżetowania, planowania i raportowania – wszystko to możliwe z poziomu jednej aplikacji dostępnej na wszystkich urządzeniach.
Logowanie godzin pracy w ramach projektów i nadzorowanie postępów jest proste dzięki Clockify. Nie ma ograniczeń dotyczących liczby użytkowników, projektów ani okresów śledzenia czasu. Zapraszaj nieograniczoną liczbę użytkowników do swojego obszaru roboczego, zatwierdzaj timesheety i zarządzaj ustalaniem harmonogramów. Twórz faktury, śledź wydatki, kontroluj budżety i stawki godzinowe. Generuj niestandardowe raporty, eksportuj je i udostępniaj klientom. Śledź urlopy i dni wolne od pracy oraz zatwierdzaj czas wolny dla swoich pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clockify

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
ClickUp to jedno z wiodących na świecie narzędzi do zarządzania projektami, które jest w pełni konfigurowalne. Jednocześnie posiada opatentowane funkcje, dzięki którym staje się niezbędne.
ClickUp to jedno z najlepiej ocenianych dziś narzędzi do zarządzania projektami. Korzystaj z dokumentów, przypomnień, celów, kalendarzy, czatu, ustalania harmonogramu, przypisanych komentarzy, widoków niestandardowych, a także innych funkcji dzięki temu uniwersalnemu narzędziu do zarządzania projektami. Stosowany przez ponad 100 000 zespołów w firmach takich jak Airbnb, Google i Uber, gromadzi wszystkie projekty w jednej aplikacji. W pełni konfigurowalne, opatentowane funkcje, stworzone dla zespołów o każdej wielkości i z każdej branży, sprawiają, że jest to niezbędny element wyposażenia każdego, kto chce utrzymać zarządzanie projektami w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
Oprogramowanie Wrike to przeznaczone dla każdego zespołu wszechstronne rozwiązanie do zarządzania projektami, które posiada funkcje szablonów, wykresów Gantta, zautomatyzowanych zgłoszeń i raportów oraz wiele więcej.
Skomplikowane projekty stają się proste dzięki wielokrotnie nagradzanemu oprogramowaniu do zarządzania projektami Wrike. Pozwala ono na dzielenie projektów na proste etapy, przydzielanie zadań członkom zespołu i wizualizację postępów za pomocą wykresów Gantta, tablic kanban i kalendarzy. Zarządzaj przydziałem zasobów i prognozowaniem za pomocą prostego do wdrożenia oprogramowania. Funkcje automatyzacji i sztucznej inteligencji eliminują potrzebę realizacji czasochłonnych czynności administracyjnych, co umożliwia skupienie się na jakości pracy. Zwiększ wydajność procesów i zorganizuj swój zespół, a wszystko to w odpowiednim terminie i budżecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
Zbieraj i organizuj dane projektu za pomocą niestandardowych formularzy online, które działają z ponad 100 aplikacjami i bazą danych opartą na arkuszach kalkulacyjnych.
Szybsze dotrzymywanie celów i terminów dzięki formularzom online i ankietom, które możesz przydzielić bezpośrednio członkom zespołu. Jotform sprawia, że zbieranie ważnych danych bez konieczności wysyłania wiadomości e-mail, plików projektów, wewnętrznych żądań i nie tylko jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Zautomatyzuj przepływ pracy, łącząc formularze z ponad 100 aplikacjami i tworząc automatyczny przepływ zatwierdzeń, aby szybko reagować na zgłoszenia. Zwiększ wydajność zespołu, oszczędzając czas i papier dzięki Jotform. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
Zarządzając projektami za pomocą pakietu NetSuite, zautomatyzujesz procesy tworzenia i śledzenia projektów, co przełoży się na większą produktywność i sprawniejszą kontrolę nad ich terminową realizacją.
Służące do zarządzania projektami i wchodzące w skład pakietu NetSuite narzędzie Project Management umożliwia centralizację wszystkich informacji na temat Twoich przedsięwzięć, co ułatwia współpracę pomiędzy kierownikami projektów i członkami zespołów oraz pozwala na określenie aktualnego i precyzyjnego statusu projektu. Zautomatyzuj tworzenie projektów, sprawdzaj postępy oraz tempo ich realizacji i kontroluj czas poświęcony na realizację poszczególnych zadań. W prosty sposób uzyskaj informacje na temat stanu swojego projektu dzięki raportom rentowności. Narzędzie to usprawnia proces księgowania i rozliczania projektów dzięki skojarzeniu realizowanych w ich ramach zadań z umożliwiającym rozliczenia finansowe elementem pakietu NetSuite. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
Realizuj kamienie milowe projektu w Miro, jednej z najlepszych platform online do współpracy z tablicami, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Bez obaw zarządzaj złożonymi projektami i ich interesariuszami. Stwórz spójność procesów i wspólne zrozumienie między zespołami międzyfunkcyjnymi za pomocą wspólnej tablicy online. Wypróbuj głęboką integrację z Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch i innymi, aby zwiększyć produktywność współpracy Twojego zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, idealne do zwinnego zarządzania projektami.
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania projektami, które doskonale nadaje się do zwinnego zarządzania projektami. Pięknie zaprojektowane interfejsy, intuicyjna funkcjonalność i płynna integracja z innymi narzędziami sprawiają, że jest to logiczny wybór do zarządzania projektami dla zespołów na całym świecie. Narzędzie jest częścią Meister Suite, grupy produktów do sprawnego zarządzania przepływem pracy. Od koncepcji w narzędziu do mapowania myśli MindMeister, po dokumentację online w MeisterNote. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
Platforma GitLab DevSecOps umożliwia wprowadzanie innowacji w oprogramowaniu, umożliwiając zespołom programistycznym, bezpieczeństwa i operacyjnym szybsze tworzenie lepszego oprogramowania.
Platforma GitLab DevSecOps umożliwia wprowadzanie innowacji w oprogramowaniu, umożliwiając zespołom programistycznym, bezpieczeństwa i operacyjnym szybsze tworzenie lepszego oprogramowania. Dzięki GitLab zespoły mogą tworzyć, dostarczać i zarządzać kodem szybko i w sposób ciągły, zamiast zarządzać różnymi narzędziami i skryptami. GitLab pomaga zespołom w całym cyklu życia DevSecOps, od tworzenia, zabezpieczania i wdrażania oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitLab

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
Paymo to w pełni funkcjonalne rozwiązanie do zarządzania projektami przeznaczone dla małych firm i zespołów zdalnych, które pomaga im w wykonywaniu pracy.
Paymo to intuicyjne rozwiązanie do zarządzania projektami dla małych firm, zespołów zdalnych i freelancerów, które umożliwia zarządzanie projektami, śledzenie czasu pracy, fakturowanie klientów, otrzymywanie płatności w trybie online i mierzenie rentowności z tej samej platformy. W ten sposób można śledzić cały czas trwania projektu — od utworzenia do otrzymania zapłaty — bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
LiquidPlanner to rozwiązanie do zarządzania projektami z funkcją predykcyjnego planowania, które dynamicznie dostosowuje się do zmian i zarządza niepewnością.
LiquidPlanner to transformacyjne rozwiązanie do zarządzania projektami, które wykorzystuje prognostyczne ustalanie harmonogramów do dynamicznego dostosowywania się do zmian i zarządzania niepewnością projektu. Doświadczenie w automatycznym wyrównywaniu zasobów i planowaniu opartym na priorytetach w wielu projektach i zależnościach. Pomóż swojemu zespołowi w ustalaniu priorytetów zadań, przewidywaniu wyników i pewnej pracy. Oprogramowanie zostało uznane przez PC Magazine za doskonałe do złożonych projektów i pozwala na inteligentne planowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
Wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania projektami: lejki sprzedaży, propozycje, umowy, płatności i wiele więcej. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
Oprogramowanie do zarządzania projektami dla niezależnych specjalistów – oto HoneyBook. HoneyBook ułatwia rezerwację większej liczby klientów, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności w jednym miejscu. Dzięki ofertom, fakturom, kontraktom, płatnościom i ustalaniu harmonogramu masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
Time Doctor to oprogramowanie do śledzenia czasu i produktywności, które zapewnia analitykę dotyczącą tego, jak firmy wykorzystują swój czas do poprawy wydajności
Time Doctor to oprogramowanie do śledzenia czasu i produktywności, które śledzi, w jaki sposób firmy wykorzystują swój czas, aby dostarczać analitykę w celu poprawy wydajności. Dzięki wskaźnikom dla wszystkich działań w ciągu dnia roboczego organizacje mogą podejmować decyzje oparte na danych i mieć odpowiedzialność niezbędną do elastycznej pracy. Time Doctor jest używany przez przedsiębiorstwa i małe oraz średnie przedsiębiorstwa, w tym organizacje z zespołami zewnętrznymi lub zagranicznymi, albo w zdalnym lub hybrydowym modelu pracy. Integracja z ponad 60 narzędziami umożliwia łatwą analizę produktywności w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Time Doctor

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Oprogramowanie Agile CRM skutecznie zarządza projektami dzięki uproszczonemu narzędziu do zarządzania projektami typu „przeciągnij i upuść”, które ułatwia zarządzanie zadaniami między zespołami sprzedaży i marketingu. Oprogramowanie do zarządzania projektami obejmuje różne opcje sprawdzania i śledzenia statusu projektów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Wiele projektów
  • Zarządzanie sprawami
  • Udostępnianie plików
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Tablica Kanban
  • Zarządzanie budżetem
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami