Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Programy do zarządzania zapasami na Mac
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Powiązane kategorie
Wyniki: 18 w
Sortuj według
eLabNext zapewnia laboratoriom skalowalny system do precyzyjnego zarządzania danymi, próbkami i przepływami pracy w zgodności z przepisami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: eLabNext
eLabJournal to wielofunkcyjny system ELN, który można w pełni skonfigurować do unikalnych potrzeb laboratorium. Zawiera moduły do śledzenia zapasów i zarządzania protokołem. Efektywnie dokumentuj, organizuj, przeszukuj i archiwizuj swoje dane badawcze, próbki i dane protokołu. eLabJournal to bezpieczne i zgodne z przepisami oprogramowanie odpowiednie dla każdego laboratorium.
Zacznij ulepszać swoje badania dzięki bezpłatnej 30-dniowej wersji próbnej lub zaplanuj prezentację na żywo.
Dowiedz się więcej na temat produktu: eLabNext
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Prognozowanie
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie magazynem
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Raportowanie/analityka
- Kontrola inwentaryzacji
- Tworzenie zestawów
- Barcode/Ticket Scanning
monday.com Work OS oferuje pełną kontrolę nad zapasami bez użycia kodów, takich jak śledzenie przesyłek, automatyzacje, integracje i inne.
monday.com Work OS oferuje zarządzanie zapasami w chmurze, co umożliwia łatwe zarządzanie zapasami i ich optymalizację. Funkcje bezkodowe można w dużym stopniu skonfigurować, w tym w celu śledzenia zapasów, wysyłek i integracji z istniejącymi narzędziami, takimi jak rozwiązania CRM i Excel. Automatyzacje eliminują żmudne zadania i zmniejszają ryzyko błędów w całym przepływie zapasów. monday.com Work OS umożliwia zespołom tworzenie rozwiązań, które pasują do ich sposobu pracy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Prognozowanie
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie magazynem
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Raportowanie/analityka
- Kontrola inwentaryzacji
- Tworzenie zestawów
- Barcode/Ticket Scanning
Ten oparty na chmurze system POS centralizuje zarządzanie inwentarzem, zarządzanie pracownikami, księgowość i raporty sprzedaży w różnych lokalizacjach i kanałach.
Promocja: Zaoszczędź do 1000 $ na cyfrowym pakiecie detalicznym. Ten oparty na chmurze system POS centralizuje zarządzanie inwentarzem, zarządzanie pracownikami, księgowość i raporty sprzedaży w różnych lokalizacjach i kanałach.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Lightspeed Retail
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Prognozowanie
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie magazynem
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Raportowanie/analityka
- Kontrola inwentaryzacji
- Tworzenie zestawów
- Barcode/Ticket Scanning
Jeden z najprostszych w branży (przyjaznych dla urządzeń mobilnych) systemów śledzenia zapasów i zasobów. Ufają mu już tysiące firm. Spróbuj za darmo już dziś.
Sortly to bardzo prosty system monitorowania zapasów i zasobów, który umożliwia wzrokowe śledzenie Twoich produktów i ich danych, w tym lokalizacji, ceny, stanu itp., co pozwala na bardziej intuicyjną (i mniej kłopotliwą) metodę śledzenia Twoich produktów.
Główne cechy:
- dostęp z dowolnego urządzenia mobilnego, tabletu lub komputera
- produktów z wbudowanym skanerem zameldowań/wymeldowań
- tworzenie kodów kreskowych lub kodów QR lub łączenie się z nimi
- zapewnienie członkom zespołu lub klientom dostęp
Ufają mu już tysiące firm. Zacznij za darmo już dziś.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Sortly
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Prognozowanie
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie magazynem
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Raportowanie/analityka
- Kontrola inwentaryzacji
- Tworzenie zestawów
- Barcode/Ticket Scanning
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Prognozowanie
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie magazynem
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Raportowanie/analityka
- Kontrola inwentaryzacji
- Tworzenie zestawów
- Barcode/Ticket Scanning
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm.
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm.
Zarządzanie zapasami i zamówieniami w czasie rzeczywistym.
CECHY:
Ponowne zamawianie. Realizacja zamówienia. Drukowanie etykiet w chmurze. Śledzenie zapasów (kod kreskowy, nr seryjny, nr partii). Wiele jednostek miary.
Wiele magazynów. Wiele walut. Interfejs wielojęzyczny. Produkty złożone (zestawienia materiałowe, kompletowanie, elementy zmienne).
Zarządzanie na poziomie użytkownika. Zintegrowany moduł fakturowania i zakupów. Obsługa produkcji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ERPAG
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Prognozowanie
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie magazynem
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Raportowanie/analityka
- Kontrola inwentaryzacji
- Tworzenie zestawów
- Barcode/Ticket Scanning
Flightdocs zapewnia obsługę techniczną samolotów, śledzenie zapasów i ustalanie harmonogramów lotów za pomocą przeglądarki internetowej i aplikacji, przy bezustannym, całodobowym wsparciu analityków przez cały rok.
ATP Flightdocs to najlepsza aplikacja do kompleksowego zarządzania działem lotów. Od 2003 r. firma Flightdocs wspiera operatorów statków powietrznych, wykorzystując zaawansowaną technologię i obsługę klienta w celu zapewnienia, że ich obsługa techniczna i śledzenie zapasów spełniają najwyższe poziomy bezpieczeństwa, jakości i wydajności.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Veryon Tracking
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Prognozowanie
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie magazynem
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Raportowanie/analityka
- Kontrola inwentaryzacji
- Tworzenie zestawów
- Barcode/Ticket Scanning
Timly umożliwia przegląd 360° całego inwentarza firmy i automatyzuje śledzenie urządzeń, narzędzi, maszyn, obiektów...
Ułatwione śledzenie zapasów i zarządzanie nimi.
Timly umożliwia przegląd 360° całego stanu magazynowego firmy. Skuteczne śledzenie urządzeń, narzędzi, maszyn, obiektów i flot pojazdów. Timly automatyzuje wszystkie procesy związane z fizycznym zarządzaniem zapasami:
> Co mam?
> Gdzie to jest?
> Kto to ma?
> Planowanie: kiedy i gdzie?
> Kiedy zaplanowany jest następny serwis?
> Konserwacja i naprawy
> Śledzenie defektów
> Dane użytkowania
> Ile to jest warte?
Timly podaje wszystkie odpowiedzi za jednym kliknięciem.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Timly
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Prognozowanie
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie magazynem
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Raportowanie/analityka
- Kontrola inwentaryzacji
- Tworzenie zestawów
- Barcode/Ticket Scanning
Primaseller jest potężnym, a jednocześnie prostym w obsłudze rozwiązaniem do obsługi inwentaryzacji i wielokanałowej sprzedaży detalicznej w Internecie, B2B i fizycznych kanałach sprzedaży.
Oprogramowanie do zarządzania zapasami Primaseller jest idealne dla sprzedawców detalicznych online i offline. Zapewnia synchronizację zapasów i zamówień między wszystkimi kanałami sprzedaży w trybie offline i online, a także takie funkcje, jak wbudowany punkt sprzedaży POS, portal handlu elektronicznego B2B, planowanie zakupów, integracja z QuickBooks, zarządzanie nadawcami, zniżki na przesyłki USPS itp. Zintegruj sklepy Etsy, Amazon, eBay, Magento, Shopify, WooCommerce, BigCommerce i łatwo zarządzaj zamówieniami. Odwiedź ich stronę internetową i już dziś zapisz się na bezpłatną wersję próbną.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Primaseller
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Prognozowanie
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie magazynem
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Raportowanie/analityka
- Kontrola inwentaryzacji
- Tworzenie zestawów
- Barcode/Ticket Scanning
Mniej marnuj i stwórz więcej możliwości maksymalizacji pozycji menu dzięki zarządzaniu zapasami w systemie Oracle Simphony POS.
Mniej marnuj i stwórz więcej możliwości maksymalizacji pozycji menu dzięki zarządzaniu zapasami w systemie Oracle Simphony POS. Oparte na chmurze rozwiązanie POS łączy każdy aspekt działalności, dzięki czemu możesz łatwo zarządzać zapasami, zamówieniami w trybie online, operacjami kuchennymi, menu, dostawą, lojalnością i innymi. Analityka w czasie rzeczywistym jest dostępna, dzięki czemu zawsze masz wgląd w sprzedaż i wydajność pracowników. Otwarty interfejs API programu Simphony i rozbudowany rynek usług w chmurze zapewniają nieograniczoną elastyczność, sprawność i skalowalność.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Simphony POS
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Prognozowanie
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie magazynem
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Raportowanie/analityka
- Kontrola inwentaryzacji
- Tworzenie zestawów
- Barcode/Ticket Scanning
Przejdź na rozwiązanie gotowe na przyszłość dzięki Fabrico: oprogramowaniu CMMS dostosowanemu do potrzeb produkcyjnych. Zacznij za darmo już dziś!
Fabrico to oparty na chmurze system CMMS, który zarządza wszystkimi procesami konserwacji w zakładzie produkcyjnym, integrując kompleksowe strategie konserwacji.
Rozwiązanie łączy w sobie wszystko, co jest potrzebne do digitalizacji wszystkich procesów konserwacji w zakładzie. Fabrico zapewnia narzędzia do konserwacji zapobiegawczej i reaktywnej, wspierane przez wydajny system zgłoszeń, który zapewnia jednemu zakładowi pełną komunikację i procesy zgodności.
Zadbaj o swoje maszyny produkcyjne z Fabrico!
Dowiedz się więcej na temat produktu: Fabrico
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Prognozowanie
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie magazynem
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Raportowanie/analityka
- Kontrola inwentaryzacji
- Tworzenie zestawów
- Barcode/Ticket Scanning
Najbardziej wszechstronne oprogramowanie do zarządzania gospodarstwem, które umożliwia rolnikom optymalizację kosztów, poprawę wydajności i maksymalizację rentowności.
AGRIVI jest wyspecjalizowaną firmą AgTech i światowym liderem w dziedzinie oprogramowania do zarządzania gospodarstwem.
Dzięki najbardziej wszechstronnemu na rynku cyfrowemu rozwiązaniu dla rolnictwa AGRIVI umożliwia rolnikom zarządzanie wszystkimi operacjami rolniczymi za pośrednictwem scentralizowanej platformy, uzyskanie wglądu w ogólną wydajność w gospodarstwach rolnych oraz poprawę produktywności i rentowności.
Dowiedz się więcej na temat produktu: AGRIVI
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Prognozowanie
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie magazynem
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Raportowanie/analityka
- Kontrola inwentaryzacji
- Tworzenie zestawów
- Barcode/Ticket Scanning
Jeden z wiodących dostawców rozwiązań do planowania, prognozowania i optymalizacji zapasów.
Smart Software oferuje Smart IP&O, zintegrowany zestaw natywnych aplikacji internetowych do planowania popytu, optymalizacji zapasów i analityki łańcucha dostaw. Zapewnia on jednolite, łatwe w użyciu, łatwe w skalowaniu, łatwe w współpracy środowisko z solidnymi zapasami i modelowaniem prognoz. Podejście „wdrożenie jednego to wdrożenie dla każdego” oznacza, że można na początku zareagować na dyskretny zestaw potrzeb i dodać nowe aplikacje, gdy będą gotowe, bez dodatkowych kosztów wdrożenia.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Smart IP&O
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Prognozowanie
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie magazynem
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Raportowanie/analityka
- Kontrola inwentaryzacji
- Tworzenie zestawów
- Barcode/Ticket Scanning

No Spoilers
5,0
(2)
Produkt lokalny
No Spoilers to system zarządzania zapasami dla barów i restauracji. No Spoilers pomaga przedsiębiorcom zmniejszyć straty i ilość odpadów.
No Spoilers to innowacyjne rozwiązanie inwentaryzacyjne dla firm hotelarskich. Wykorzystując najnowsze technologie (Bluetooth Low Energy, cloud, dane w czasie rzeczywistym) stworzyliśmy wieloplatformową aplikację, która ułatwia zarządzanie barem, kawiarnią czy restauracją staje się łatwiejsze, mniej czasochłonne, automatyczne i znacznie tańsze.
Dowiedz się więcej na temat produktu: No Spoilers
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Prognozowanie
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie magazynem
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Raportowanie/analityka
- Kontrola inwentaryzacji
- Tworzenie zestawów
- Barcode/Ticket Scanning
DynamicsPrint jest preferowanym rozwiązaniem ERP dla
branży drukarskiej.
DynamicsPrint jest preferowanym rozwiązaniem ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) dla branży poligraficznej. Są zaufanym partnerem Microsoft i jako jedyny partner ISV (niezależni dostawcy oprogramowania) ze złotym certyfikatem posiadają kompletną konfigurację dla Microsoft 365 FO. DynamicsPrint może obsłużyć każdy aspekt działalności firmy – od ofertowania i produkcji po planowanie zasobów i finanse. Jest to natywne dla chmury rozwiązanie SaaS, a dzięki DynamicsPrint nie ma płatności z góry ani lokalnych serwerów – tylko w pełni zautomatyzowane aktualizacje. Płaci się w miarę upływu czasu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: DynamicsPrint
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Prognozowanie
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie magazynem
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Raportowanie/analityka
- Kontrola inwentaryzacji
- Tworzenie zestawów
- Barcode/Ticket Scanning
Firma specjalizuje się w scentralizowanym zarządzaniu gwarancjami z wykorzystaniem technologii Blockchain i AI w celu zapewnienia zrównoważonej produkcji.
iWarranty to oprogramowanie nowej generacji do zarządzania gwarancjami. Firma rozumie, jak ważne jest utrzymanie wysokiej jakości produktów i zapewnienie satysfakcji klienta. Dlatego oferuje szeroką gamę usług zarządzania gwarancjami zaprojektowanych w celu zaspokojenia konkretnych potrzeb klientów. Zespół ekspertów może pomóc zoptymalizować proces zarządzania gwarancjami, zminimalizować koszty gwarancji i zwiększyć zadowolenie klientów dzięki doskonałemu doświadczeniu po zakupie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: iWarranty
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Prognozowanie
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie magazynem
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Raportowanie/analityka
- Kontrola inwentaryzacji
- Tworzenie zestawów
- Barcode/Ticket Scanning
ZetesAthena to rozwiązanie dla sklepów, które pozwala usprawnić procesy sklepowe i dostępność na półkach.
ZetesAthena to kompleksowe rozwiązanie do tworzenia, przechowywania i wdrażania w chmurze aplikacji do zarządzania sklepem. Funkcje obejmują: przyjmowanie zapasów do kasy, ponowne ustalanie cen, uzupełnianie zapasów, dostęp do informacji o produktach, system click & collect, przy czym aplikacje są zarządzane centralnie i łatwo, bez konieczności dużych inwestycji kapitałowych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ZetesAthena
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Prognozowanie
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie magazynem
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Raportowanie/analityka
- Kontrola inwentaryzacji
- Tworzenie zestawów
- Barcode/Ticket Scanning
Rozwiązanie oparte na chmurze, które umożliwia firmom detalicznym monitorowanie zapasów, śledzenie zamówień i zarządzanie magazynem.
Rozwiązanie oparte na chmurze, które umożliwia firmom detalicznym monitorowanie zapasów, śledzenie zamówień i zarządzanie magazynem.
Fliproom to innowacyjna platforma i aplikacja mobilna stworzona, by pomóc sneakerheadom i sprzedawcom odzieży ulicznej pracować mądrzej, a nie ciężej. Dzięki Fliproom użytkownicy mogą tworzyć i zarządzać zapasami najbardziej poszukiwanych modeli, synchronizować zapasy z partnerami i mieć automatycznie aktualizowane zapasy i ceny.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Fliproom
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Prognozowanie
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie magazynem
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Raportowanie/analityka
- Kontrola inwentaryzacji
- Tworzenie zestawów
- Barcode/Ticket Scanning