Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do zarządzania zapasami

Programy do zarządzania zapasami ułatwiają hurtowniom i detalistom monitorowanie poziomów zapasów w celu optymalizacji produkcji i dystrybucji towarów. Aplikacje te umożliwiają organizacjom skuteczne zarządzanie zapasami, a także składaniem i realizacją zamówień. Programy do zarządzania zapasami pozwalają na dokładne raportowanie zapasów w czasie rzeczywistym i udostępnianie zgromadzonych danych w wielu lokalizacjach i w całym przedsiębiorstwie. Oprogramowanie do zarządzania zapasami jest powiązane z programami do inwentaryzacji i oprogramowaniem do zarządzania łańcuchem dostaw.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 44 w

INTUENDI redukuje zapasy i nadwyżki magazynowe oraz upraszcza zarządzanie zamówieniami dzięki przystępnemu i łatwemu w użyciu narzędziu. Dowiedz się więcej na temat produktu: INTUENDI
INTUENDI jest narzędziem do zarządzania zapasami w chmurze, opracowanym w celu zmniejszenia ilości zapasów i zminimalizowania ich nadmiaru przy jednoczesnym zwiększeniu sprzedaży. Niedrogie i łatwe w użyciu rozwiązanie Intuendi redukuje do 82% błędów w prognozowaniu i 6-krotnie przyspiesza proces zarządzania zamówieniami. Intuendi, oparte na sztucznej inteligencji i zaprojektowane dla małych i średnich firm, zapewnia właściwe sugestie dotyczące uzupełniania zapasów i daje pewność, że właściwe jednostki magazynowe znajdują się we właściwym miejscu i we właściwym czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: INTUENDI

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania wynajmem, które usprawnia działalność w zakresie wynajmu poprzez śledzenie zamówień, stanów magazynowych i lokalizacji w celu minimalizacji kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZRentOut
Oprogramowanie do zarządzania zapasami EZRentOut w chmurze umożliwia łatwe śledzenie wypożyczonych produktów. Pomaga zmaksymalizować wskaźnik ROI oraz zwiększyć wydajność i produktywność. Oszczędzaj czas dzięki aplikacji mobilnej. Szybsze skanowanie kodów kreskowych i kodów QR w celu bezproblemowego tworzenia zamówień. Śledź całą flotę samochodów w wielu lokalizacjach. Integracja z QB i Xero spełnia wszystkie Twoje potrzeby w zakresie księgowości. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZRentOut

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
monday.com Work OS oferuje pełną kontrolę nad zapasami bez użycia kodów, takich jak śledzenie przesyłek, automatyzacje, integracje i inne.
monday.com Work OS oferuje zarządzanie zapasami w chmurze, co umożliwia łatwe zarządzanie zapasami i ich optymalizację. Funkcje bezkodowe można w dużym stopniu skonfigurować, w tym w celu śledzenia zapasów, wysyłek i integracji z istniejącymi narzędziami, takimi jak rozwiązania CRM i Excel. Automatyzacje eliminują żmudne zadania i zmniejszają ryzyko błędów w całym przepływie zapasów. monday.com Work OS umożliwia zespołom tworzenie rozwiązań, które pasują do ich sposobu pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Oprogramowanie do zarządzania stanami magazynowymi służące do regulacji poziomów zasobów, kontroli zasobów i stanów magazynowych oraz zarządzania materiałami eksploatacyjnymi w firmie i poza nią.
Jedno z wiodących oprogramowań do śledzenia zasobów umożliwia zarządzanie zapasami i zasobami w całej firmie. Śledź dostawców, przenoś zapasy w różnych lokalizacjach i dostosowuj ostrzeżenia o niskim poziomie zapasów, aby zoptymalizować zarządzanie zapasami. Skanuj kody kreskowe, kody QR i znaczniki RFID (identyfikacja za pomocą fal radiowych), aby wykonywać masowe czynności i korzystać z aplikacji mobilnych do zarządzania operacjami w podróży. Moduł zaopatrzenia umożliwia szybkie uzupełnianie zapasów poprzez zamówienia zakupu, które automatycznie aktualizują katalog produktów. Wypróbuj bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZOfficeInventory

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Zoptymalizuj ilość swoich zapasów, zwiększ rentowność przedsiębiorstwa i zmniejsz koszty sprzedaży towarów dzięki opracowanemu z myślą o zarządzaniu zapasami rozwiązaniu wchodzącemu w skład pakietu NetSuite.
Wchodzące w skład pakietu NetSuite narzędzie służące do zarządzania zapasami umożliwia automatyzację procesów związanych ze śledzeniem i uzupełnianiem zapasów, liczeniem cykli i zarządzaniem zapasami w wielu różnych miejscach. Dzięki ujednoliconemu widokowi produktów, zapasów i zamówień firmy mogą przechowywać na stanie mniej zapasów i uwolnić swoją gotówkę. Możliwość uzupełniania zapasów w zależności od wielkości popytu opiera się na historycznych danych dotyczących sprzedaży i sezonowości, co umożliwia automatyzację określania dni ponownego składania zamówień. Opcja śledzenia danych w dół i w górę łańcucha dostaw umożliwia skojarzenie wyrobów gotowych z zamówieniami klientów i dostawcami, co zapewnia całkowitą identyfikowalność zapasów. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Ten oparty na chmurze system POS centralizuje zarządzanie inwentarzem, zarządzanie pracownikami, księgowość i raporty sprzedaży w różnych lokalizacjach i kanałach.
Promocja: Zaoszczędź do 1000 $ na cyfrowym pakiecie detalicznym. Ten oparty na chmurze system POS centralizuje zarządzanie inwentarzem, zarządzanie pracownikami, księgowość i raporty sprzedaży w różnych lokalizacjach i kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lightspeed Retail

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Online ITSM Service Desk z zarządzaniem incydentami, problemami, zmianami, wydaniami i aktywami, a także z potężną automatyzacją zgłoszeń
Freshservice to inteligentne rozwiązanie ITSM o odpowiedniej wielkości, które zapewnia pracownikom wyjątkowe doświadczenia dzięki intuicyjnemu, skalowalnemu rozwiązaniu bez kodowania. Dzięki najnowocześniejszym funkcjom AI i ML, usługa Freshservice pomaga organizacjom uprościć obciążenie pracą agentów IT i zwiększyć ich wydajność poprzez automatyzację zadań. Oprócz możliwości AI usługa Freshservice jest na tyle elastyczna i skalowalna, że może być używana zarówno przez firmy korzystające ze starszych systemów, jak i nowoczesne przedsiębiorstwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Wszechstronne oprogramowanie do inwentaryzacji dla małych i średnich wypożyczalni.
Booqable to wszechstronne oprogramowanie inwentaryzacyjne dla małych i średnich firm zajmujących się wynajmem. Dzięki Booqable zapasy są zorganizowane w jednym miejscu, które śledzi poziomy zapasów i dostępność. Niezależnie od tego, czy klienci dokonują rezerwacji w trybie online, osobiście czy telefonicznie, dzięki śledzeniu i raportowaniu w czasie rzeczywistym już nigdy nie wystąpią braki lub podwójne rezerwacje. Najważniejsze funkcje to m.in. obsługa wielu lokalizacji, kody kreskowe, przyjmowanie i wydawanie sprzętu, aplikacja dla systemu iOS i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Booqable

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Zarządzanie magazynem i zamówieniami dla rozwijających się firm.
Zoho Inventory to aplikacja internetowa, która umożliwia zarządzanie zamówieniami i zapasami. Dzięki wielokanałowej sprzedaży, integracjom wysyłek i zaawansowanej kontroli zapasów, można zoptymalizować zarządzanie zapasami i zamówieniami, od zakupu przez pakowanie po płatności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Inventory

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm.
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm. Zarządzanie zapasami i zamówieniami w czasie rzeczywistym. CECHY: Ponowne zamawianie. Realizacja zamówienia. Drukowanie etykiet w chmurze. Śledzenie zapasów (kod kreskowy, nr seryjny, nr partii). Wiele jednostek miary. Wiele magazynów. Wiele walut. Interfejs wielojęzyczny. Produkty złożone (zestawienia materiałowe, kompletowanie, elementy zmienne). Zarządzanie na poziomie użytkownika. Zintegrowany moduł fakturowania i zakupów. Obsługa produkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: ERPAG

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Jeden z najprostszych w branży (przyjaznych dla urządzeń mobilnych) systemów śledzenia zapasów i zasobów. Ufają mu już tysiące firm. Spróbuj za darmo już dziś.
Sortly to bardzo prosty system monitorowania zapasów i zasobów, który umożliwia wzrokowe śledzenie Twoich produktów i ich danych, w tym lokalizacji, ceny, stanu itp., co pozwala na bardziej intuicyjną (i mniej kłopotliwą) metodę śledzenia Twoich produktów. Główne cechy: - dostęp z dowolnego urządzenia mobilnego, tabletu lub komputera - produktów z wbudowanym skanerem zameldowań/wymeldowań - tworzenie kodów kreskowych lub kodów QR lub łączenie się z nimi - zapewnienie członkom zespołu lub klientom dostęp Ufają mu już tysiące firm. Zacznij za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sortly

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do zarządzania zapasami w budynkach bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do zarządzania zapasami w budynkach bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
System ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) dla produkcji zbudowany z myślą o zarządzaniu zapasami, dający pełny obraz działalności w jednej, przyjaznej dla użytkownika platformie.
Katana to produkcyjny system ERP, który zapewnia pełną kontrolę zapasów. Funkcje obejmują zarządzanie zapasami i produkcją na żywo, monitoring partii w celu kompleksowego śledzenia, aplikację Shop Floor umożliwiającą pełną kontrolę na poziomie hali produkcyjnej, otwarty interfejs API i rosnącą sieć partnerów handlowych. Główne funkcje planowania w czasie rzeczywistym automatyzują alokację zasobów w oparciu o priorytetowe zlecenia sprzedaży i integracje z usługami e-commerce, księgowości, rozwiązaniami CRM i raportowania, aby scentralizować operacje na jednej platformie wizualnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Katana Cloud Inventory

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Chmurowy punkt sprzedaży iPada ze zintegrowaną stroną internetową i sklepem mobilnym dla klienta końcowego, umożliwiającym zakupy online.
Bindo to w pełni mobilny, oparty na chmurze system POS na iPadzie, który natychmiast daje sklepowi dostęp do e-commerce w trybie online. Wykonujemy za Ciebie wszystkie ciężkie prace. Zeskanujesz kod kreskowy, a my poinformujemy Cię, jaki to produkt. Dodajesz klienta, my śledzimy jego lojalność. Gdy brakuje Ci produktu, utworzymy zamówienie. Bindo to coś więcej niż tylko POS, to całościowe rozwiązanie dla handlu detalicznego, które organizuje sklep i napędza wyniki finansowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bindo POS

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Rentle to solidne oprogramowanie do zarządzania zapasami dla firm wynajmujących sprzęt i sprzedających produkty jako usługę.
Rentle to platforma do zarządzania zapasami i handlu dla firm wynajmujących sprzęt i sprzedających produkty jako usługę. Podczas gdy użytkownik sprzedaje swoje produkty i usługi gdziekolwiek i kiedykolwiek chce, Rentle zapewnia, że poziom zapasów jest zawsze aktualny w czasie rzeczywistym. Śledzenie, mierzenie i zarządzanie zasobami od momentu przygotowania zamówienia do zwrotu i konserwacji artykułów, łączenie artykułów w pakiety i komercjalizowanie zapasów wybrany sposób. Zacznij bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Twice Commerce

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Kompleksowe oprogramowanie do zarządzania zapasami. Organizuj, planuj i śledź sprzęt, aby zawsze wiedzieć, co jest dostępne w magazynie.
Kompleksowe oprogramowanie do zarządzania zapasami. Płać tylko za potrzebne produkty i dodatki. Przepływy urządzeń sterujących: Śledź swoje zapasy w widoku osi czasu, aby zawsze wiedzieć, co wchodzi i wychodzi z magazynu; poświęcaj mniej czasu na rezerwację sprzętu: Zobacz dostępność, zaplanuj sprzęt i zarządzaj podnajmem w ciągu kilku minut; podejmuj lepsze decyzje: Zapobiegaj niedoborom, śledź wykorzystanie sprzętu i zarządzaj naprawami, aby płynniej prowadzić działalność. Wypróbuj bezpłatnie przez 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rentman

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Aplikacja internetowa do śledzenia zapasów, zamówień, fakturowania i raportowania dla średnich firm w wielu lokalizacjach – w tym w produkcji.
Internetowe zarządzanie zapasami, śledzenie zamówień, fakturowanie i raportowanie dla średnich firm w wielu lokalizacjach – w tym w produkcji. Zobacz ostrzeżenia dotyczące zapasów, dostępność dostawcy i czas realizacji. Śledzenie poziomów zapasów, kosztów i wartości zapasów w czasie. Obsługa kompletacji, numerów seryjnych, partii i dat ważności, kodów kreskowych, zwrotów, przesyłek, wysyłki dropship i transferów wewnętrznych. Przyjazny dla użytkownika interfejs, kompleksowe wsparcie i wartość inwestycji. Zarejestruj się, aby otrzymać bezpłatną wersję próbną lub zarezerwuj demonstrację już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Megaventory

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Zarządzanie zapasami w restauracji stało się proste.
Oparte na chmurze oprogramowanie i aplikacja do zarządzania zapasami restauracji. MarketMan zapewnia narzędzia niezbędne do zarządzania zapasami, dostawcami, zamówieniami i kosztorysem menu. Uzyskuj dokładne koszty żywności i dowiedz się, dokąd trafiają Twoje pieniądze w czasie rzeczywistym. Ustawiaj alerty, gdy pozycje menu stają się mniej opłacalne i otrzymuj powiadomienia o wahaniach cen dostawców. Rezultatem jest lepsza kontrola i większe zyski. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marketman

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Flightdocs zapewnia obsługę techniczną samolotów, śledzenie zapasów i ustalanie harmonogramów lotów za pomocą przeglądarki internetowej i aplikacji, przy bezustannym, całodobowym wsparciu analityków przez cały rok.
ATP Flightdocs to najlepsza aplikacja do kompleksowego zarządzania działem lotów. Od 2003 r. firma Flightdocs wspiera operatorów statków powietrznych, wykorzystując zaawansowaną technologię i obsługę klienta w celu zapewnienia, że ich obsługa techniczna i śledzenie zapasów spełniają najwyższe poziomy bezpieczeństwa, jakości i wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Veryon Tracking

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
eLabJournal to w pełni konfigurowalny, bezpieczny i zgodny z przepisami system ELN odpowiedni dla każdego laboratorium badawczo-rozwojowego zajmującego się naukami przyrodniczymi.
eLabJournal to wielofunkcyjny system ELN, który można w pełni skonfigurować do unikalnych potrzeb laboratorium. Zawiera moduły do śledzenia zapasów i zarządzania protokołem. Efektywnie dokumentuj, organizuj, przeszukuj i archiwizuj swoje dane badawcze, próbki i dane protokołu. eLabJournal to bezpieczne i zgodne z przepisami oprogramowanie odpowiednie dla każdego laboratorium. Zacznij ulepszać swoje badania dzięki bezpłatnej 30-dniowej wersji próbnej lub zaplanuj prezentację na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: eLabJournal

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Łatwy w użyciu internetowy system zarządzania stajnią i końmi, umożliwiający automatyzację hodowli koni, sprzedaży, fakturowania, zakwaterowania, opieki zdrowotnej i wielu innych czynności.
Prosty i łatwy w użyciu (ale kompleksowy) internetowy system zarządzania stajnią dla koni, który zaspokaja wszystkie potrzeby hodowli, w tym szkolenia, zakwaterowania i zapewnia posiadanie wszystkich informacji o swoich koniach w jednym miejscu. Kompleksowe wsparcie i otwartość na rozbudowę systemu w celu spełnienia potrzeb użytkowników. Po rejestracji dostępna, bezpłatna 30-dniowa wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: CRIO ONLINE

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Oprogramowanie ConsignCloud pomoże na nowo wyobrazić sobie, jak twój sklep zarządza zapasami, angażuje klientów i rozwija się.
Technologia i najlepsze praktyki w handlu detalicznym stale się rozwijają. Twój program do obsługi przesyłek powinien być na bieżąco aktualizowany. ConsignCloud ma wszystko, czego potrzebujesz, by prowadzić swój sklep z artykułami do odsprzedaży lub konsygnacji: nowoczesny i elastyczny POS dla każdego modelu biznesowego, automatyczną komunikację z nadawcami oraz raporty, które pomogą zrozumieć biznes i rozwijać się. Dowiedz się więcej na temat produktu: ConsignCloud

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Primaseller jest potężnym, a jednocześnie prostym w obsłudze rozwiązaniem do obsługi inwentaryzacji i wielokanałowej sprzedaży detalicznej w Internecie, B2B i fizycznych kanałach sprzedaży.
Oprogramowanie do zarządzania zapasami Primaseller jest idealne dla sprzedawców detalicznych online i offline. Zapewnia synchronizację zapasów i zamówień między wszystkimi kanałami sprzedaży w trybie offline i online, a także takie funkcje, jak wbudowany punkt sprzedaży POS, portal handlu elektronicznego B2B, planowanie zakupów, integracja z QuickBooks, zarządzanie nadawcami, zniżki na przesyłki USPS itp. Zintegruj sklepy Etsy, Amazon, eBay, Magento, Shopify, WooCommerce, BigCommerce i łatwo zarządzaj zamówieniami. Odwiedź ich stronę internetową i już dziś zapisz się na bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Primaseller

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Mniej marnuj i stwórz więcej możliwości maksymalizacji pozycji menu dzięki zarządzaniu zapasami w systemie Oracle Simphony POS.
Mniej marnuj i stwórz więcej możliwości maksymalizacji pozycji menu dzięki zarządzaniu zapasami w systemie Oracle Simphony POS. Oparte na chmurze rozwiązanie POS łączy każdy aspekt działalności, dzięki czemu możesz łatwo zarządzać zapasami, zamówieniami w trybie online, operacjami kuchennymi, menu, dostawą, lojalnością i innymi. Analityka w czasie rzeczywistym jest dostępna, dzięki czemu zawsze masz wgląd w sprzedaż i wydajność pracowników. Otwarty interfejs API programu Simphony i rozbudowany rynek usług w chmurze zapewniają nieograniczoną elastyczność, sprawność i skalowalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Simphony POS

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Łatwe oprogramowanie do zarządzania zapasami. Scentralizuj zarządzanie zapasami dzięki łatwej w użyciu platformie opartej na chmurze z kodami kreskowymi.
Łatwe oprogramowanie do zarządzania zapasami. Elastyczność. Skalowalność. Zgodność z wieloma zakładami. Inwentaryzacja skanowania kodów kreskowych. Analityka danych w czasie rzeczywistym. Zautomatyzowane powiadomienia e-mail o minimalnych poziomach zapasów i zapasach, które wkrótce wygasną. Śledzenie według numeru partii lub numeru seryjnego. Obejmuje inwentaryzację transakcyjną i fizyczną. Śledzenie pracy w toku. Kompletna ścieżka audytu i pełna identyfikowalność. Uproszczenie zgodności z normami ISO i FDA. Wyeliminowanie silosów danych. Utrzymanie mniejszej ilości zapasów. Obniżenie kosztów. Wypróbuj bezpłatnie przez 1 miesiąc. Dowiedz się więcej na temat produktu: QT9 ERP

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Najbardziej wszechstronne oprogramowanie do zarządzania gospodarstwem, które umożliwia rolnikom optymalizację kosztów, poprawę wydajności i maksymalizację rentowności.
AGRIVI jest wyspecjalizowaną firmą AgTech i światowym liderem w dziedzinie oprogramowania do zarządzania gospodarstwem. Dzięki najbardziej wszechstronnemu na rynku cyfrowemu rozwiązaniu dla rolnictwa AGRIVI umożliwia rolnikom zarządzanie wszystkimi operacjami rolniczymi za pośrednictwem scentralizowanej platformy, uzyskanie wglądu w ogólną wydajność w gospodarstwach rolnych oraz poprawę produktywności i rentowności. Dowiedz się więcej na temat produktu: AGRIVI

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Jeden z wiodących dostawców rozwiązań do planowania, prognozowania i optymalizacji zapasów.
Smart Software oferuje Smart IP&O, zintegrowany zestaw natywnych aplikacji internetowych do planowania popytu, optymalizacji zapasów i analityki łańcucha dostaw. Zapewnia on jednolite, łatwe w użyciu, łatwe w skalowaniu, łatwe w współpracy środowisko z solidnymi zapasami i modelowaniem prognoz. Podejście „wdrożenie jednego to wdrożenie dla każdego” oznacza, że można na początku zareagować na dyskretny zestaw potrzeb i dodać nowe aplikacje, gdy będą gotowe, bez dodatkowych kosztów wdrożenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smart IP&O

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Sprzedawaj więcej i z wyższą marżą, w swoich kanałach sprzedaży detalicznej. Użyj oprogramowania GoFact do zarządzania procesami operacyjnymi. Łatwość użycia.
GoFact jest narzędziem do zarządzania zapasami w handlu detalicznym i obsługuje złożone hierarchie produktów w takich branżach, jak moda, obuwie, akcesoria, bielizna itp. GoFact to rozwiązanie SaaS, które optymalizuje działalność pod kątem: # zwiększonej sprzedaży dzięki: # zwiększonej marży brutto i # zmniejszony zapasom GoFact jest używany przez: sprzedawców detalicznych, hurtowników i sprzedawców internetowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoFact

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Użytkownicy korzystają z z automatycznej, kontrolowanej w czasie inwentaryzacji całej sieci IT.
Docusnap: Kompleksowe rozwiązanie do dokumentacji IT Użytkownicy korzystają z automatycznej, kontrolowanej w czasie inwentaryzacji całej sieci IT. Oprogramowanie automatycznie dostarcza dane uzyskane w postaci map sieciowych i ponad 200 gotowych raportów. Ponadto można łatwo wykorzystać te dane do tworzenia planów awaryjnych lub instrukcji obsługi. Docusnap ułatwia czasochłonną pracę dzięki regularnym i zautomatyzowanym procesom. Oszczędzaj czas, pieniądze i zwiększ bezpieczeństwo IT dzięki najnowszym danym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Docusnap

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
eLabInventory to zaawansowane cyfrowe oprogramowanie laboratoryjne do śledzenia zapasów i próbek, które wykracza poza typowe LIMS.
eLabInventory to zaawansowane oprogramowanie laboratoryjne do zarządzania zapasami i próbkami, które wykracza poza typowe LIMS (system zarządzania danymi laboratoryjnymi). To wysoce konfigurowalne rozwiązanie oferuje standaryzowaną dokumentację, wydajne przechowywanie zapasów, pełną ścieżkę audytu dla każdej pozycji i wiele więcej. Aplikacja eLabInventory jest dostępna w wersji samodzielnej lub zintegrowanej z eLabJournal. Spędzaj mniej czasu na szukaniu, a więcej na szukaniu. Zacznij ulepszać swoje badania dzięki bezpłatnej 30-dniowej wersji próbnej lub zamów osobistą wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: eLabInventory

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Rozwiązanie Where to Buy to więcej niż lokalizator sklepów, to pomost pomiędzy markami a sprzedawcami.
Dzięki rozwiązaniu „Where to Buy” od Click2Buy marki mogą zaoferować klientom najbardziej płynny i dostosowany do ich potrzeb sposób obsługi nabywcy. Rozwiązanie Where to Buy lub Store Locator 3.0 firmy Click2Buy nie tylko pomaga markom konwertować ruch we wszystkich ich cyfrowych punktach kontaktowych, ale również daje im dostęp do kompleksowego zestawu danych bogatych w wiedzę na temat zachowań klientów, od momentu wejścia na ich stronę docelową do kasy na stronie dystrybutora. Dowiedz się więcej na temat produktu: Click2Buy

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Prime Penguin to otwarty ekosystem dla logistyki eCommerce, z ponad 50 integracjami i ponad 95 lokalizacjami realizacji zamówień. Kliknij i połącz.
Prime Penguin upraszcza i usprawnia każdy aspekt operacji logistycznych, zapewniając więcej czasu na skupienie się na rozwoju firmy. Dlaczego Prime Penguin: Efektywność czasowa: Prime Penguins upraszcza i automatyzuje logistykę. Praktyczne raporty: Dostęp do informacji opartych na danych. Redukcja błędów: Usprawnione operacje i automatyzacja. Skalowalność: Platforma, która rozwija się wraz z Twoją firmą. Niezawodność: Zaufaj Prime Penguin w zakresie niezawodnego i godnego zaufania zarządzania logistyką. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prime Penguin

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
MPO oferuje oprogramowanie do orkiestracji łańcucha dostaw, w tym Control Tower, Supply Chain Visibility, OMS, TMS i funkcje zwrotów.
MPO, spółka należąca do Kinaxis, to globalna platforma chmurowa do koordynacji łańcucha dostaw. Zyskaj pełną widoczność, automatyzację i inteligencję, aby optymalizować zamówienia, zapasy i transport w dynamicznych, wielostronnych sieciach. MPO pomaga właścicielom różnorodnych marek, spedytorom i dostawcom usług logistycznych sprostać rosnącej złożoności ich łańcuchów dostaw, aby stały się one bardziej elastyczne, sprawne, opłacalne, zgodne z przepisami i zrównoważone. Dowiedz się więcej na temat produktu: MPO

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Polska Produkt lokalny
No Spoilers to system zarządzania zapasami dla barów i restauracji. No Spoilers pomaga przedsiębiorcom zmniejszyć straty i ilość odpadów.
No Spoilers to innowacyjne rozwiązanie inwentaryzacyjne dla firm hotelarskich. Wykorzystując najnowsze technologie (Bluetooth Low Energy, cloud, dane w czasie rzeczywistym) stworzyliśmy wieloplatformową aplikację, która ułatwia zarządzanie barem, kawiarnią czy restauracją staje się łatwiejsze, mniej czasochłonne, automatyczne i znacznie tańsze. Dowiedz się więcej na temat produktu: No Spoilers

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Samoregulujące się technologie oparte na sztucznej inteligencji gwarantują wysoką dokładność zamówień, wzrost sprzedaży, poprawę obrotu zapasami i redukcję odpadów.
W leafio powstaje oprogramowanie do automatyzacji i optymalizacji procesów łańcucha dostaw w handlu detalicznym. Oprogramowanie z dumą obsługuje 150 firm detalicznych w ponad 15 krajach, pomagając im uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku, zwiększyć odporność na zakłócenia i generować większe przychody z wyższą marżą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Leafio Inventory Management

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Zarządzaj i uzyskuj pełną kontrolę nad całym sprzętem i zasobami fizycznymi w jednej bazie danych. Każda platforma, zawsze dostępna i aktualna.
Itefy to platforma do zarządzania sprzętem, która ułatwia organizowanie i aktualizowanie wszystkich informacji o sprzęcie w jednym miejscu. Podstawowe funkcje: Baza danych sprzętu, rezerwacje, kasy, śledzenie stanu i lokalizacji, zarządzanie wydaniami, rejestrowanie konserwacji i inwentaryzacja materiałów eksploatacyjnych. Subskrypcja obejmuje wszystkie funkcje. Aplikacja internetowa do pełnego zarządzania i zorientowana na działanie aplikacja mobilna. Współpracuj z platformą Itefy dla wielu użytkowników i ograniczaj użycie dla każdego użytkownika za pomocą niestandardowych uprawnień. Dowiedz się więcej na temat produktu: Itefy

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Oprogramowanie do zarządzania zapasami oparte na technologii RFID, śledzenie i zarządzanie zapasami na poziomie pozycji w całym łańcuchu wartości.
Detego to platforma SaaS dla handlu detalicznego, oparta na technologii RFID (identyfikacja na podstawie częstotliwości radiowej), zapewniająca wydajność operacyjną i wzrost przychodów w całym łańcuchu wartości poprzez cyfryzację tradycyjnych procesów zarządzania zapasami, dzięki czemu są one bardziej wydajne i dokładne. Detego zapewnia swoim klientom detalicznym szybki ROI (zwrot z inwestycji) dzięki większej dokładności zapasów, dostępności produktów i lepszemu podejmowaniu decyzji dzięki potężnym danym na poziomie poszczególnych artykułów, w połączeniu z kompleksowymi możliwościami raportowania i sztucznej inteligencji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Detego

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Indigo WMS to sprawdzony system zarządzania magazynem, który zapewnia wyjątkową kontrolę zapasów, widoczność i funkcjonalność w czasie rzeczywistym.
Indigo WMS to sprawdzony system zarządzania magazynem, który zapewnia wyjątkową kontrolę, widoczność i funkcjonalność w czasie rzeczywistym. Rozwiązanie jest dostępne w wersji lokalnej lub w chmurze dla takich branż jak żywność i napoje, moda i odzież, produkcja, FMCG (szybkozbywalne towary konsumpcyjne), zaawansowane technologie, motoryzacja, sprzedaż hurtowa i dystrybucja, farmaceutyki i chemikalia, 3PL (logistyka firm trzecich) i e-commerce. Zapewnia śledzenie zapasów w czasie rzeczywistym od momentu przyjęcia zapasów do sieci dystrybucji aż do ostatecznej wysyłki do klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Indigo WMS

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Realizacja zamówień sprzedaży i kontroli zapasów w celu utrzymania zapasów za pomocą kompleksowego rozwiązania Ivy do zarządzania zapasami w chmurze.
Korzystając z opartego na chmurze systemu zarządzania dystrybucją Ivy, można śledzić cały ruch zapasów (nadających się do sprzedaży i uszkodzonych) oraz uzyskać pełny wgląd w sieć łańcucha dostaw. Rozwiązanie to ułatwia zarządzanie transferami zapasów między dystrybutorami. Bezproblemowe śledzenie i utrzymywanie zapasów w wielu lokalizacjach w różnych centrach dystrybucji. Zmniejszenie kosztów ogólnych dzięki zarządzaniu zapasami i planowaniu magazynu w celu usprawnienia procesów dystrybucji i optymalizacji tras. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ivy Mobility

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
PartsPal pomaga firmom z branży części samochodowych w sprzedaży części zamiennych i OEM (producenci oryginalnego wyposażenia) w Internecie, z dokładnymi danymi dotyczącymi dopasowania.
PartsPal to rozwiązanie do zarządzania katalogiem części, umożliwiające firmom z branży części samochodowych sprzedaż części samochodowych online ze szczegółowymi i dokładnymi danymi dotyczącymi zgodności dopasowania części. Dane dotyczące dopasowania są udostępniane poprzez natywną integrację między dwiema wewnętrznie wbudowanymi bazami danych – GAPC (globalny katalog części samochodowych) i UVDB (uniwersalna baza danych pojazdów), umożliwiając dostęp do szczegółowych informacji o częściach i kompatybilności pojazdów. PartsPal umożliwia publikowanie produktów na stronach internetowych, w Shopify i na eBay. Dowiedz się więcej na temat produktu: PartsPal

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
IMP SYNAOS łączy wszystkie istotne zasoby w obszarze produkcji w zakresie intralogistyki i optymalizuje wszystkie procesy w sposób całościowy.
IMP (platforma zarządzania logistyką wewnętrzną) SYNAOS łączy wszystkie istotne zasoby na hali produkcyjnej w intralogistyce firmy. Opatentowane algorytmy uwzględniają wszystkie dane w sposób całościowy i ciągły, dostosowując się do dynamicznego środowiska. Obecnie większość procesów intralogistycznych ulega złamaniu. Jednostki transportowe działają w oparciu o wiele wadliwych i niekompatybilnych systemów informatycznych pochodzących od różnych dostawców sprzętu. Operatorzy ludzcy, pojazdy ręczne i zautomatyzowane nie są zintegrowane i dlatego nie mogą być optymalizowane razem. Zmienia się to wraz z IMP firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: SYNAOS Intralogistics Management Platform (IMP)

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
ZetesAthena to rozwiązanie dla sklepów, które pozwala usprawnić procesy sklepowe i dostępność na półkach.
ZetesAthena to kompleksowe rozwiązanie do tworzenia, przechowywania i wdrażania w chmurze aplikacji do zarządzania sklepem. Funkcje obejmują: przyjmowanie zapasów do kasy, ponowne ustalanie cen, uzupełnianie zapasów, dostęp do informacji o produktach, system click & collect, przy czym aplikacje są zarządzane centralnie i łatwo, bez konieczności dużych inwestycji kapitałowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: ZetesAthena

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem
Rozwiązanie oparte na chmurze, które umożliwia firmom detalicznym monitorowanie zapasów, śledzenie zamówień i zarządzanie magazynem.
Rozwiązanie oparte na chmurze, które umożliwia firmom detalicznym monitorowanie zapasów, śledzenie zamówień i zarządzanie magazynem. Fliproom to innowacyjna platforma i aplikacja mobilna stworzona, by pomóc sneakerheadom i sprzedawcom odzieży ulicznej pracować mądrzej, a nie ciężej. Dzięki Fliproom użytkownicy mogą tworzyć i zarządzać zapasami najbardziej poszukiwanych modeli, synchronizować zapasy z partnerami i mieć automatycznie aktualizowane zapasy i ceny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fliproom

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Prognozowanie
  • Tworzenie zestawów
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie eHandlem