Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy dla call center

Programy dla call center automatyzują i standaryzują proces odbierania i odpowiadania na telefony klientów. Rozwiązania te umożliwiają lepsze monitorowanie doświadczeń klientów, zarządzanie organizacją pracy i ocenianie wydajności pracowników. Niezależnie od tego, czy oprogramowanie dla call center jest wykorzystywane w trybie wirtualnym czy stacjonarnym, pozwala zarządzać i katalogować procesy obsługi telefonów od klientów i często umożliwia im śledzenie postępu załatwiania ich spraw przez Internet. Programy dla call center są powiązane z programami do obsługi klienta i oprogramowaniem Help Desk.

Wyniki: 37 w
Łatwe w użyciu, w pełni funkcjonalne oprogramowanie Outbound Call Center w chmurze z wieloma zaawansowanymi funkcjami, bez miesięcznych opłat za konfigurację i agenta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialfire
Łatwe w użyciu oprogramowanie Outbound Call Center z wydajnym predykcyjnym dialerem w chmurze. Wysoce niezawodny i bezpieczny. Zwiększenie produktywności dzięki konfigurowalnym formularzom, wieloetapowym kampaniom z zautomatyzowanymi przepływami pracy, mieszanym rozmowom przychodzącym, personalizowanej analityce w czasie rzeczywistym, monitorowaniu i nagrywaniu rozmów. Integracja się z istniejącym oprogramowaniem za pomocą interfejsu REST API. Obsługa outsourcingu dla podwykonawców call center. Rozwiązanie przeznaczone dla rozproszonych biur. Opłata tylko za korzystanie. Brak kosztów instalacji, brak opłaty za miejsce dla agenta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialfire

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
LiveAgent pomaga firmom rozwijać się w zakresie obsługi klienta. Stwórz społeczność klientów, zwiększ ich zadowolenie i odnieś sukces. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent może pomóc Ci w odbieraniu połączeń klientów i integracji funkcji przychodzącego call center z wielokanałowym rozwiązaniem helpdesk typu „wszystko w jednym”. Scentralizuj rozmowy telefoniczne z Twojej strony internetowej lub telefonu stacjonarnego w jednym miejscu. Wybierz dostawcę VoIP, połącz nieograniczoną liczbę centrali SIP i lokalne numery, przekieruj i nagraj połączenia. Dzięki LiveAgent zapewnienie światowej klasy obsługi klienta jest łatwe. Rozpocznij darmową wersję próbną, bez konieczności korzystania z karty kredytowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
Zmodernizuj centrum wsparcia, lepiej zarządzaj połączeniami i obniż koszty dzięki gotowemu, bezpiecznemu i skalowalnemu rozwiązaniu CCaaS firmy Squaretalk. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk
Wszechstronne i bezpieczne oprogramowanie dla call center z prostą automatyzacją i integracją. Tak proste, że masz czas na inne obszary swojej firmy. Przystępna cenowo, skalowalna i łatwa w obsłudze platforma komunikacyjna zapewnia zespołom ds. sprzedaży i wsparcia zaawansowane narzędzia, umożliwiające efektywną pracę z dowolnego miejsca i za pośrednictwem kanałów preferowanych przez klientów. Bezproblemowe łączenie wszystkich ulubionych narzędzi, takich jak Zoho, Salesforce lub innych popularnych rozwiązań CRM, dzięki natywnym integracjom lub niestandardowym interfejsom API. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
Zendesk oferuje w pełni zintegrowane call center wbudowane bezpośrednio w swoją platformę wsparcia.
Zendesk oferuje w pełni zintegrowane call center wbudowane bezpośrednio w swoją platformę wsparcia. Agenci mogą obsługiwać połączenia w tym samym obszarze roboczym, co wszystkie inne kanały. Ta oparta na chmurze platforma wsparcia zapewnia pełny kontekst historii klientów, aby pomóc szybciej rozwiązywać najbardziej złożone i pilne problemy. Zespoły korzystające z Zendesk dostrzegają 20% redukcję kosztów wsparcia i 27% wzrost produktywności agentów. Jeśli masz już call center, możesz je bezproblemowo zintegrować z połączeniem API (interfejs programowania aplikacji) z Zendesk helpdesk. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w szybkim rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
Zoho Desk może pomóc firmom w zarządzaniu komunikacją z klientami przez telefon, e-mail, czat na żywo, SMS-y, media społecznościowe i inne.
Zoho Desk może pomóc firmom w zarządzaniu komunikacją z klientami przez telefon, e-mail, czat na żywo, SMS-y, media społecznościowe i inne. Pomaga również przypisywać połączenia do agentów w oparciu o ich dział lub zespół, automatycznie przekierowywać połączenia do agentów, których klient zna. Umożliwia też zachowanie spójności usług w celu budowania znaczących relacji z klientami. Dołącz swój numer obsługi klienta do Zoho Desk i wykonuj/odbieraj połączenia w aplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
Bitrix24 to bezpłatne rozwiązanie CRM oraz oprogramowanie call center używane przez ponad osiem milionów firm. Całkowicie bezpłatne dla maksymalnie 12 agentów. Chmura i open source.
Bitrix24 to bezpłatne, doskonałe oprogramowanie dla call center. Jeśli wybierzesz wersję w chmurze, możesz zacząć dzwonić i odbierać połączenia telefoniczne w ciągu kilku minut. Płacisz tylko wtedy, gdy potrzebujesz więcej niż 12 pracowników, chcesz wynająć numer telefonu, złącze SIP lub użyć telefonii Bitrix24 do połączeń wychodzących. Możesz także kupić edycje Bitrix24 do samodzielnego hostingu, jeśli potrzebujesz dostępu do kodu źródłowego lub chcesz wdrożyć Bitrix24 na miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
Service Cloud 360, jedna z najpopularniejszych na świecie platform obsługi klienta, umożliwia firmom bezproblemowe zwiększenie zaangażowania klienta
Przekształć call center dzięki proaktywnej i spersonalizowanej obsłudze. Zespoły serwisowe mogą przekraczać oczekiwania klientów dzięki dokładnej historii zakupów i pełnemu wglądowi w wcześniejsze rozmowy z klientami. Zapewnij swoim klientom spójną i wydajną obsługę podczas każdej rozmowy dzięki usłudze Service Cloud Voice. Agenci mają teraz natychmiastowy dostęp do pełnego obrazu klienta oraz lepszych narzędzi i informacji. Dzięki temu mogą szybciej zamykać wątki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Oprogramowanie call center w Agile CRM – oprogramowanie call center CRM oferuje zespołowi wsparcia klienta potężne narzędzia, które pomogą w szybszym zamykaniu zgłoszeń i gwarantowaniu, że klienci z powodzeniem korzystają z Twoich produktów. Funkcje z zaawansowaną integracją telefoniczną, połączeniami wychodzącymi, połączeniami przychodzącymi, przekierowaniem połączeń, wysyłaniem zgłoszeń do pomocy technicznej (helpdesk), połączeniami opartymi na znacznikach, grupami pomocy technicznej (helpdesk), nagrywaniem połączeń, notatkami do połączeń, skryptami połączeń, raportami połączeń i wieloma innymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
CloudTalk to oparty na chmurze system telefoniczny dla zespołów wsparcia i sprzedaży. Dzięki oferowanym rozwiązaniom rozmowy telefoniczne są łatwe i przyjemne. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś.
CloudTalk to oprogramowanie chmurowe typu call center, stworzone dla nowoczesnych firm. Ponad 2500 firm takich jak DHL, Yves Rocher, Karcher, Glovo polega na wysokiej jakości połączeń CloudTalk i dobrze ocenianych rozwiązaniach telefonicznych. Uprość życie zespołów sprzedaży i wsparcia klienta dzięki ponad 70 zaawansowanym funkcjom telefonicznym. Popraw komunikację z potencjalnymi klientami dzięki integracji z istniejącymi systemami pomocy technicznej, rozwiązaniami CRM i systemami e-commerce, takimi jak Helpscout, Pipedrive lub Shopify. Rozpocznij od bezpłatnej 14-dniowej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe rozwiązanie nowej generacji do obsługi centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga zarządzać i rozumieć wielokanałowe interakcje w ramach płynnej ścieżki klienta. Daj swoim pracownikom jedno narzędzie do obsługi całej komunikacji – głosowej, czatu, e-mailowej, tekstowej i nie tylko. Intuicyjny interfejs ułatwia obsługę agentom, kierownikom i administratorom IT. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom wyprzedzisz obecne i przyszłe oczekiwania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
Shelf to platforma pierwszej wiedzy SI, która pomaga firmom konkurować z szybkimi odpowiedziami na pytania klientów i pracowników.
Shelf to platforma pierwszej wiedzy SI, która pomaga firmom poprawić obsługę na żądanie i zwiększyć produktywność dzięki szybkim, pomocnym odpowiedziom na pytania klientów i pracowników. Shelf MerlinAI słucha pytań i natychmiast sugeruje doskonałe odpowiedzi w wyszukiwarkach, portalach samoobsługowych, formularzach internetowych, czatach, rozwiązaniach CRM, aplikacjach wsparcia i platformach centrów kontaktowych. Identyfikuj luki między pytaniami i odpowiedziami dzięki analityce Shelf. Automatyzuj publikowanie treści na każdym kanale. Doskonale ułatwia obsługę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shelf

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
Sprinklr to platforma oprogramowania klasy korporacyjnej stworzona do zarządzania doświadczeniami klientów na dużą skalę.
Misją Sprinklr jest pomaganie najbardziej lubianym markom na świecie w tworzeniu szczęśliwszych klientów. Firma robi to za pomocą pierwszej na świecie platformy CXM (zarządzanie doświadczeniem klienta), która umożliwia indywidualne, ludzkie połączenia na dużą skalę w ponad 25 różnych kanałach komunikacji, takich jak Twitter, Facebook i Instagram. Firma Sprinklr z siedzibą w Nowym Jorku, zatrudniająca 1400 pracowników w 22 biurach, współpracuje z ponad 1200 najcenniejszymi markami na świecie, w tym McDonald's, Nike i Microsoft. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
Voiptime Call Center pozwala zautomatyzować obsługę wszystkich typów połączeń - połączenia przychodzące, masowe połączenia wychodzące (Predictive, Power, Preview)
Voiptime Call Center pozwala zautomatyzować obsługę wszystkich typów połączeń - połączenia przychodzące, masowe połączenia wychodzące (Predictive (predykcyjny), Power (progresywny), Preview (z podglądem)), połączenia automatyczne bez udziału operatora, menu IVR o dowolnej złożoności, przetwarzanie poczty elektronicznej, skrypty rozmów i inne. Monitorowanie online pracy operatorów (w tym także zdalnych), łatwa skalowalność i elastyczność ustawień pozwolą stworzyć efektywne contact center dla każdego obszaru działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Voiptime Cloud

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Call Center Studio umożliwia obsługę klientów w dowolnym miejscu.
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Prowadzenie efektywnej działalności jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Call Center Studio oferuje oparte na chmurze oprogramowanie call center, które umożliwia obsługę klientów z dowolnego miejsca. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi można łatwo skonfigurować i przeszkolić agentów w ciągu kilku minut. Słuchaj nagrań, korzystaj z narzędzi SI, aby poprawić doświadczenia klientów. Dzięki wydajnemu raportowaniu i responsywnej obsłudze klienta możesz uzyskać całodobowe wsparcie od specjalnego zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Call Center Studio

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
Centrum kontaktowe Zoho Voice upraszcza interakcje z klientami i zarządza nimi w dowolnym miejscu, czasie i za pośrednictwem dowolnego kanału internetowego.
Zoho Voice to oparte na chmurze oprogramowanie do telefonów VoIP (komunikacja głosowa przez IP), które pomaga w łatwym tworzeniu i odbieraniu rozmów biznesowych z dowolnego urządzenia. Zoho Voice integruje się z innymi aplikacjami Zoho, takimi jak rozwiązania CRM, Biurko, Rekrutacja i Bigin, aby zespoły mogły zaoszczędzić czas, zarządzając połączeniami bez przełączania aplikacji. Korzystaj z zaawansowanych funkcji telefonicznych w chmurze, takich jak systemy IVR, funkcja „kliknij, aby zadzwonić” lub „dzwoń”. kolejki, nagrywanie połączeń, godziny pracy, transfery połączeń, monitorowanie połączeń na żywo i wiele więcej. Nadszedł czas, aby zmodernizować sposób zarządzania wizytami biznesowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Voice

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
LiveVox to platforma centrów kontaktowych nowej generacji, która integruje w jednym rozwiązaniu komunikację wielokanałową, rozwiązania CRM, praktyczną SI i WFO.
LiveVox (Nasdaq: LVOX) to potężna platforma centrów obsługi klienta nowej generacji, która obsługuje ponad 14 miliardów interakcji rocznie. Dzięki 20-letniemu doświadczeniu i wiedzy specjalistycznej w zakresie chmury firma bezproblemowo integruje komunikację wielokanałową, rozwiązania CRM, SI i WFO (optymalizacja siły roboczej), aby zapewnić wyjątkowe doświadczenia agentów i klientów. Niezawodna i łatwa w użyciu technologia pomaga zmaksymalizować wydajność centrum kontaktowego, a także przetestowanych narzędzi do ograniczania ryzyka i bezpieczeństwa, pomagających klientom zwiększyć potencjał. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveVox

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
Wirtualny Ringostat PBX zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić niezawodne połączenie dla każdej wielkości firmy i jej potrzeb.
Ringostat Virtual PBX zapewnia więcej miejsca na pełną koncentrację na firmie, optymalizację przepływów pracy i maksymalizację potencjału biznesowego. Segmentacja połączeń, kolejka połączeń, system IVR (interaktywne odpowiedzi głosowe), anty-spam, poczta głosowa, automatyczne nagrywanie rozmów i raporty dla dowolnych potrzeb biznesowych. Ringostat Virtual PBX dostępny z całego świata. Wszystko, czego potrzebujesz, to przeglądarka internetowa i zestaw słuchawkowy. Możesz wykonać pierwsze połączenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ringostat

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
Rozwiązania API i SDK nowej generacji do obsługi materiałów wideo i audio w celu zwiększenia komfortu korzystania z Internetu.
Firma iotum, jeden z liderów w dziedzinie rozwiązań wideo i audio, jest zaangażowana w tworzenie najnowocześniejszych produktów i usług, które usprawniają zdalną współpracę i komunikację dla organizacji dowolnej wielkości, w dowolnym miejscu na świecie. Platforma iotum powstała, aby ułatwić integrację z istniejącymi rozwiązaniami, od edukacji, przez zdrowie, po gry. Kontakt z odbiorcami w czasie rzeczywistym, na dowolnej platformie, z dowolnego miejsca – dzięki dodaniu funkcji wideo i głosowych za pomocą rozwiązań API i SDK firmy iotum. Ze swoich biur w Toronto i Los Angeles iotum kieruje zespołem kierowniczym o dużym doświadczeniu w branży technologicznej. Więcej informacji na temat firmy, jej zespołu, rozwiązań i usług można znaleźć na jej stronie internetowej Dowiedz się więcej na temat produktu: iotum

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
Zapewnij klientom najlepszą obsługę bez czekania.
Czy Twój zespół pracuje na kolejkach przychodzących, czy też wychodzących, twórz zespoły, dodawaj członków, ustawiaj godziny pracy, dodawaj numery DID i twórz routing połączeń dopasowany do Twojej firmy. Dostosuj przepływ połączeń dzięki systemowi IVR, dynamicznym trasom, poczcie głosowej i przekazywaniu połączeń. Dowiedz się więcej na temat produktu: TalkChief

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
Rozwiązanie do raportowania kolejek połączeń, które uzupełnia kompleksowe rozwiązanie call center, zapewniając niezbędną widoczność przy niższych kosztach.
Microcall to wyspecjalizowane rozwiązanie call center zaprojektowane w celu uzupełnienia pełnego wdrożenia call center. Microcall obsługuje grupy kolejek połączeń, które odbierają ważne połączenia przychodzące, ale pracownicy nie są agentami call center. Microcall zapewnia analizy historyczne i w czasie rzeczywistym w celu oceny wydajności poszczególnych osób i grup odbierających połączenia przychodzące. Ta niezbędna widoczność zapewnia tańszą alternatywę dla pełnoobsługowego call center. Jest to idealne rozwiązanie dla każdej kolejki połączeń lub grupy polowań w organizacji poza call center z pełnym zakresem usług. Ponadto Microcall może zapewnić widoczność połączeń przekazywanych poza call center do innych grup. Firmy często muszą wybierać między pełnym zakresem usług, kosztownym rozwiązaniem call center lub niczym. Microcall zapewnia alternatywę, którą jest szczegółowa widoczność połączeń przychodzących (historyczna i w czasie rzeczywistym) za ułamek kosztów pełnego rozwiązania call center. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microcall

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
Cyara przyspiesza realizację bezbłędnych procesów obsługi klienta w kanałach cyfrowych i głosowych, zmniejszając jednocześnie ryzyko wystąpienia usterek.
Wielokrotnie nagradzana platforma Automated CX Assurance firmy Cyara pomaga najbardziej rozpoznawalnym markom na świecie dostarczać bezbłędne doświadczenia klientów przy mniejszym wysiłku, kosztach i ryzyku. Cyara wspiera cały cykl rozwoju oprogramowania CX, od projektu po testowanie funkcjonalne i regresyjne, testy obciążeniowe i monitorowanie produkcji, umożliwiając przedsiębiorstwom projektowanie, budowanie i utrzymywanie optymalnych ścieżek obsługi klienta w skali, w kanałach cyfrowych i głosowych, przy jednoczesnym zmniejszeniu ryzyka wystąpienia usterek w kontakcie z klientem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cyara

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
Zbuduj znaczące relacje z klientami w każdym kanale dzięki wielowarstwowej platformie komunikacyjnej Infobip w chmurze.
Infobip jest jednym ze światowych liderów w dziedzinie komunikacji wielokanałowej, pomagającym markom w budowaniu znaczących relacji z klientami na dużą skalę. Ta platforma komunikacyjna wspiera szeroką gamę rozwiązań, kanałów komunikacji i narzędzi na potrzeby zaawansowanego angażowania klientów, bezpieczeństwa, uwierzytelniania, wsparcia i zatrzymywania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Infobip

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
Agenci mogą zobaczyć to, co widzą ich klienci za pomocą kamer na smartfonach, i wizualnie poprowadzić ich do rozdzielczości.
Fixzy Assist umożliwia technikom lub call center korzystanie z telefonu komórkowego lub pulpitu komputera stacjonarnego w celu szybkiego łączenia się z klientem za pomocą wideo, które można poddać audytowi na żywo, w celu rozwiązywania problemów, pomiarów, kontroli konserwacji i nagłych wypadków, zmniejszając wydatki i poprawiając obsługę klienta. Kompletna stacja dokująca do pracy umożliwia korzystanie z platformy przez technika na miejscu, co pozwala zwiększyć szybkość naprawy za pierwszym razem i zapewnia cyfrowe bliźniaki 3D z pełną wydajnością audytu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fixzy Assist

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR
Narzędzie call center obejmujące połączenia wideo, dialer progresywny i prognostyczny, kampanie SMS, raportowanie i synchronizację z kalendarzem Google.
Oprogramowanie Neotel Software Call Center oferuje łatwe w użyciu, bezinstalacyjne rozwiązanie, zapewniające kontrolę nad działalnością handlową firmy. Posiada: linię WebRTC, nagrywanie połączeń, okno leadów, wysyłanie wiadomości e-mail z archiwum potencjalnych klientów, progresywny i prognostyczny dialer, konfigurowalny skrypt, moduł statystyk, kampania SMS, monitorowanie, szpiegowanie i szeptanie, raportowanie, sygnalizację dynamiczną i czarne listy. Dodatkowe usługi obejmują: weryfikację zewnętrzną i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Neotel Call Center Software

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie połączeń
  • IVR