Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy dla call center

Programy dla call center automatyzują i standaryzują proces odbierania i odpowiadania na telefony klientów. Rozwiązania te umożliwiają lepsze monitorowanie doświadczeń klientów, zarządzanie organizacją pracy i ocenianie wydajności pracowników. Niezależnie od tego, czy oprogramowanie dla call center jest wykorzystywane w trybie wirtualnym czy stacjonarnym, pozwala zarządzać i katalogować procesy obsługi telefonów od klientów i często umożliwia im śledzenie postępu załatwiania ich spraw przez Internet. Programy dla call center są powiązane z programami do obsługi klienta i oprogramowaniem Help Desk.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy dla call center

Wyniki: 37 w

CloudTalk to oparty na chmurze system telefoniczny dla zespołów wsparcia i sprzedaży. Dzięki oferowanym rozwiązaniom rozmowy telefoniczne są łatwe i przyjemne. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk
CloudTalk to oprogramowanie chmurowe typu call center, stworzone dla nowoczesnych firm. Ponad 2500 firm takich jak DHL, Yves Rocher, Karcher, Glovo polega na wysokiej jakości połączeń CloudTalk i dobrze ocenianych rozwiązaniach telefonicznych. Uprość życie zespołów sprzedaży i wsparcia klienta dzięki ponad 70 zaawansowanym funkcjom telefonicznym. Popraw komunikację z potencjalnymi klientami dzięki integracji z istniejącymi systemami pomocy technicznej, rozwiązaniami CRM i systemami e-commerce, takimi jak Helpscout, Pipedrive lub Shopify. Rozpocznij od bezpłatnej 14-dniowej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Łatwe w użyciu, w pełni funkcjonalne oprogramowanie Outbound Call Center w chmurze z wieloma zaawansowanymi funkcjami, bez miesięcznych opłat za konfigurację i agenta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialfire
Łatwe w użyciu oprogramowanie Outbound Call Center z wydajnym predykcyjnym dialerem w chmurze. Wysoce niezawodny i bezpieczny. Zwiększenie produktywności dzięki konfigurowalnym formularzom, wieloetapowym kampaniom z zautomatyzowanymi przepływami pracy, mieszanym rozmowom przychodzącym, personalizowanej analityce w czasie rzeczywistym, monitorowaniu i nagrywaniu rozmów. Integracja się z istniejącym oprogramowaniem za pomocą interfejsu REST API. Obsługa outsourcingu dla podwykonawców call center. Rozwiązanie przeznaczone dla rozproszonych biur. Opłata tylko za korzystanie. Brak kosztów instalacji, brak opłaty za miejsce dla agenta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialfire

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Squaretalk to wszechstronna platforma komunikacji w chmurze, która umożliwia zespołom sprzedaży i wsparcia skuteczną pracę z dowolnego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk
Wszechstronne i bezpieczne oprogramowanie dla call center z prostą automatyzacją i integracją. Tak proste, że masz czas na inne obszary swojej firmy. Przystępna cenowo, skalowalna i łatwa w obsłudze platforma komunikacyjna zapewnia zespołom ds. sprzedaży i wsparcia zaawansowane narzędzia, umożliwiające efektywną pracę z dowolnego miejsca i za pośrednictwem kanałów preferowanych przez klientów. Bezproblemowe łączenie wszystkich ulubionych narzędzi, takich jak Zoho, Salesforce lub innych popularnych rozwiązań CRM, dzięki natywnym integracjom lub niestandardowym interfejsom API. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
LiveAgent pomaga firmom rozwijać się w zakresie obsługi klienta. Stwórz społeczność klientów, zwiększ ich zadowolenie i odnieś sukces. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent może pomóc Ci w odbieraniu połączeń klientów i integracji funkcji przychodzącego call center z wielokanałowym rozwiązaniem helpdesk typu „wszystko w jednym”. Scentralizuj rozmowy telefoniczne z Twojej strony internetowej lub telefonu stacjonarnego w jednym miejscu. Wybierz dostawcę VoIP, połącz nieograniczoną liczbę centrali SIP i lokalne numery, przekieruj i nagraj połączenia. Dzięki LiveAgent zapewnienie światowej klasy obsługi klienta jest łatwe. Rozpocznij darmową wersję próbną, bez konieczności korzystania z karty kredytowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
VoiceSpin to dostawca telefonii VoIP w chmurze, oferujący rozwiązania call center i automatycznego wybierania numerów AI dla sprzedaży wychodzącej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Voicespin
VoiceSpin to dostawca telefonii VoIP w chmurze, oferujący solidne rozwiązania call center dla małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorstw, umożliwiając im efektywne zarządzanie komunikacją przychodzącą i wychodzącą. Uzyskaj międzynarodowe numery lokalne z ponad 160 krajów i umożliw swojemu zespołowi wykonywanie tysięcy połączeń wychodzących za pomocą automatycznego dialera AI, który łączy potencjalnych klientów z najlepiej dopasowanymi agentami za pomocą inteligentnego systemu oceniania i dopasowywania potencjalnych klientów i agentów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Voicespin

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Zendesk oferuje w pełni zintegrowane call center wbudowane bezpośrednio w swoją platformę wsparcia.
Zendesk oferuje w pełni zintegrowane call center wbudowane bezpośrednio w swoją platformę wsparcia. Agenci mogą obsługiwać połączenia w tym samym obszarze roboczym, co wszystkie inne kanały. Ta oparta na chmurze platforma wsparcia zapewnia pełny kontekst historii klientów, aby pomóc szybciej rozwiązywać najbardziej złożone i pilne problemy. Zespoły korzystające z Zendesk dostrzegają 20% redukcję kosztów wsparcia i 27% wzrost produktywności agentów. Jeśli masz już call center, możesz je bezproblemowo zintegrować z połączeniem API (interfejs programowania aplikacji) z Zendesk helpdesk. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w szybkim rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Zoho Desk może pomóc firmom w zarządzaniu komunikacją z klientami przez telefon, e-mail, czat na żywo, SMS-y, media społecznościowe i inne.
Zoho Desk może pomóc firmom w zarządzaniu komunikacją z klientami przez telefon, e-mail, czat na żywo, SMS-y, media społecznościowe i inne. Pomaga również przypisywać połączenia do agentów w oparciu o ich dział lub zespół, automatycznie przekierowywać połączenia do agentów, których klient zna. Umożliwia też zachowanie spójności usług w celu budowania znaczących relacji z klientami. Dołącz swój numer obsługi klienta do Zoho Desk i wykonuj/odbieraj połączenia w aplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Bitrix24 to bezpłatne rozwiązanie CRM oraz oprogramowanie call center używane przez ponad osiem milionów firm. Całkowicie bezpłatne dla maksymalnie 12 agentów. Chmura i open source.
Bitrix24 to bezpłatne, doskonałe oprogramowanie dla call center. Jeśli wybierzesz wersję w chmurze, możesz zacząć dzwonić i odbierać połączenia telefoniczne w ciągu kilku minut. Płacisz tylko wtedy, gdy potrzebujesz więcej niż 12 pracowników, chcesz wynająć numer telefonu, złącze SIP lub użyć telefonii Bitrix24 do połączeń wychodzących. Możesz także kupić edycje Bitrix24 do samodzielnego hostingu, jeśli potrzebujesz dostępu do kodu źródłowego lub chcesz wdrożyć Bitrix24 na miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Service Cloud 360, jedna z najpopularniejszych na świecie platform obsługi klienta, umożliwia firmom bezproblemowe zwiększenie zaangażowania klienta
Przekształć call center dzięki proaktywnej i spersonalizowanej obsłudze. Zespoły serwisowe mogą przekraczać oczekiwania klientów dzięki dokładnej historii zakupów i pełnemu wglądowi w wcześniejsze rozmowy z klientami. Zapewnij swoim klientom spójną i wydajną obsługę podczas każdej rozmowy dzięki usłudze Service Cloud Voice. Agenci mają teraz natychmiastowy dostęp do pełnego obrazu klienta oraz lepszych narzędzi i informacji. Dzięki temu mogą szybciej zamykać wątki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Oprogramowanie call center w Agile CRM – oprogramowanie call center CRM oferuje zespołowi wsparcia klienta potężne narzędzia, które pomogą w szybszym zamykaniu zgłoszeń i gwarantowaniu, że klienci z powodzeniem korzystają z Twoich produktów. Funkcje z zaawansowaną integracją telefoniczną, połączeniami wychodzącymi, połączeniami przychodzącymi, przekierowaniem połączeń, wysyłaniem zgłoszeń do pomocy technicznej (helpdesk), połączeniami opartymi na znacznikach, grupami pomocy technicznej (helpdesk), nagrywaniem połączeń, notatkami do połączeń, skryptami połączeń, raportami połączeń i wieloma innymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe rozwiązanie nowej generacji do obsługi centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga zarządzać i rozumieć wielokanałowe interakcje w ramach płynnej ścieżki klienta. Daj swoim pracownikom jedno narzędzie do obsługi całej komunikacji – głosowej, czatu, e-mailowej, tekstowej i nie tylko. Intuicyjny interfejs ułatwia obsługę agentom, kierownikom i administratorom IT. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom wyprzedzisz obecne i przyszłe oczekiwania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Shelf to platforma pierwszej wiedzy SI, która pomaga firmom konkurować z szybkimi odpowiedziami na pytania klientów i pracowników.
Shelf to platforma pierwszej wiedzy SI, która pomaga firmom poprawić obsługę na żądanie i zwiększyć produktywność dzięki szybkim, pomocnym odpowiedziom na pytania klientów i pracowników. Shelf MerlinAI słucha pytań i natychmiast sugeruje doskonałe odpowiedzi w wyszukiwarkach, portalach samoobsługowych, formularzach internetowych, czatach, rozwiązaniach CRM, aplikacjach wsparcia i platformach centrów kontaktowych. Identyfikuj luki między pytaniami i odpowiedziami dzięki analityce Shelf. Automatyzuj publikowanie treści na każdym kanale. Doskonale ułatwia obsługę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shelf

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Voiptime Call Center pozwala zautomatyzować obsługę wszystkich typów połączeń - połączenia przychodzące, masowe połączenia wychodzące (Predictive, Power, Preview)
Voiptime Call Center pozwala zautomatyzować obsługę wszystkich typów połączeń - połączenia przychodzące, masowe połączenia wychodzące (Predictive (predykcyjny), Power (progresywny), Preview (z podglądem)), połączenia automatyczne bez udziału operatora, menu IVR o dowolnej złożoności, przetwarzanie poczty elektronicznej, skrypty rozmów i inne. Monitorowanie online pracy operatorów (w tym także zdalnych), łatwa skalowalność i elastyczność ustawień pozwolą stworzyć efektywne contact center dla każdego obszaru działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Voiptime Cloud

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Sprinklr to platforma oprogramowania klasy korporacyjnej stworzona do zarządzania doświadczeniami klientów na dużą skalę.
Misją Sprinklr jest pomaganie najbardziej lubianym markom na świecie w tworzeniu szczęśliwszych klientów. Firma robi to za pomocą pierwszej na świecie platformy CXM (zarządzanie doświadczeniem klienta), która umożliwia indywidualne, ludzkie połączenia na dużą skalę w ponad 25 różnych kanałach komunikacji, takich jak Twitter, Facebook i Instagram. Firma Sprinklr z siedzibą w Nowym Jorku, zatrudniająca 1400 pracowników w 22 biurach, współpracuje z ponad 1200 najcenniejszymi markami na świecie, w tym McDonald's, Nike i Microsoft. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Call Center Studio umożliwia obsługę klientów w dowolnym miejscu.
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Prowadzenie efektywnej działalności jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Call Center Studio oferuje oparte na chmurze oprogramowanie call center, które umożliwia obsługę klientów z dowolnego miejsca. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi można łatwo skonfigurować i przeszkolić agentów w ciągu kilku minut. Słuchaj nagrań, korzystaj z narzędzi SI, aby poprawić doświadczenia klientów. Dzięki wydajnemu raportowaniu i responsywnej obsłudze klienta możesz uzyskać całodobowe wsparcie od specjalnego zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Call Center Studio

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
LiveVox to platforma centrów kontaktowych nowej generacji, która integruje w jednym rozwiązaniu komunikację wielokanałową, rozwiązania CRM, praktyczną SI i WFO.
LiveVox (Nasdaq: LVOX) to potężna platforma centrów obsługi klienta nowej generacji, która obsługuje ponad 14 miliardów interakcji rocznie. Dzięki 20-letniemu doświadczeniu i wiedzy specjalistycznej w zakresie chmury firma bezproblemowo integruje komunikację wielokanałową, rozwiązania CRM, SI i WFO (optymalizacja siły roboczej), aby zapewnić wyjątkowe doświadczenia agentów i klientów. Niezawodna i łatwa w użyciu technologia pomaga zmaksymalizować wydajność centrum kontaktowego, a także przetestowanych narzędzi do ograniczania ryzyka i bezpieczeństwa, pomagających klientom zwiększyć potencjał. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveVox

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Wirtualny Ringostat PBX zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić niezawodne połączenie dla każdej wielkości firmy i jej potrzeb.
Ringostat Virtual PBX zapewnia więcej miejsca na pełną koncentrację na firmie, optymalizację przepływów pracy i maksymalizację potencjału biznesowego. Segmentacja połączeń, kolejka połączeń, system IVR (interaktywne odpowiedzi głosowe), anty-spam, poczta głosowa, automatyczne nagrywanie rozmów i raporty dla dowolnych potrzeb biznesowych. Ringostat Virtual PBX dostępny z całego świata. Wszystko, czego potrzebujesz, to przeglądarka internetowa i zestaw słuchawkowy. Możesz wykonać pierwsze połączenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ringostat

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Rozwiązania API i SDK nowej generacji do obsługi materiałów wideo i audio w celu zwiększenia komfortu korzystania z Internetu.
Firma iotum, jeden z liderów w dziedzinie rozwiązań wideo i audio, jest zaangażowana w tworzenie najnowocześniejszych produktów i usług, które usprawniają zdalną współpracę i komunikację dla organizacji dowolnej wielkości, w dowolnym miejscu na świecie. Platforma iotum powstała, aby ułatwić integrację z istniejącymi rozwiązaniami, od edukacji, przez zdrowie, po gry. Kontakt z odbiorcami w czasie rzeczywistym, na dowolnej platformie, z dowolnego miejsca – dzięki dodaniu funkcji wideo i głosowych za pomocą rozwiązań API i SDK firmy iotum. Ze swoich biur w Toronto i Los Angeles iotum kieruje zespołem kierowniczym o dużym doświadczeniu w branży technologicznej. Więcej informacji na temat firmy, jej zespołu, rozwiązań i usług można znaleźć na jej stronie internetowej Dowiedz się więcej na temat produktu: iotum

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Ujednolicona analityka połączeń, która może przeprowadzać rozliczanie połączeń i analizę użytkowania na wielu różnych platformach głosowych.
Rozwiązanie do rozliczania połączeń, które pomaga identyfikować i wyszukiwać numery telefonów, śledzić wydatki telekomunikacyjne, analizować ruch głosowy i nie tylko. Pojedyncze rozwiązanie programowe, które może pozyskiwać metadane połączeń ze wszystkich źródeł danych, w tym PBX, UCaaS, Session Border Controllers i platform współpracy, takich jak Zoom, Teams i Webex. Dzięki ujednoliconej analizie połączeń można zoptymalizować infrastrukturę sieciową, kontrolować koszty i zarządzać zdalnymi zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microcall

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Zbuduj znaczące relacje z klientami w każdym kanale dzięki wielowarstwowej platformie komunikacyjnej Infobip w chmurze.
Infobip jest jednym ze światowych liderów w dziedzinie komunikacji wielokanałowej, pomagającym markom w budowaniu znaczących relacji z klientami na dużą skalę. Ta platforma komunikacyjna wspiera szeroką gamę rozwiązań, kanałów komunikacji i narzędzi na potrzeby zaawansowanego angażowania klientów, bezpieczeństwa, uwierzytelniania, wsparcia i zatrzymywania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Infobip

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Zapewnij klientom najlepszą obsługę bez czekania.
Czy Twój zespół pracuje na kolejkach przychodzących, czy też wychodzących, twórz zespoły, dodawaj członków, ustawiaj godziny pracy, dodawaj numery DID i twórz routing połączeń dopasowany do Twojej firmy. Dostosuj przepływ połączeń dzięki systemowi IVR, dynamicznym trasom, poczcie głosowej i przekazywaniu połączeń. Dowiedz się więcej na temat produktu: TalkChief

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Cyara przyspiesza realizację bezbłędnych procesów obsługi klienta w kanałach cyfrowych i głosowych, zmniejszając jednocześnie ryzyko wystąpienia usterek.
Wielokrotnie nagradzana platforma Automated CX Assurance firmy Cyara pomaga najbardziej rozpoznawalnym markom na świecie dostarczać bezbłędne doświadczenia klientów przy mniejszym wysiłku, kosztach i ryzyku. Cyara wspiera cały cykl rozwoju oprogramowania CX, od projektu po testowanie funkcjonalne i regresyjne, testy obciążeniowe i monitorowanie produkcji, umożliwiając przedsiębiorstwom projektowanie, budowanie i utrzymywanie optymalnych ścieżek obsługi klienta w skali, w kanałach cyfrowych i głosowych, przy jednoczesnym zmniejszeniu ryzyka wystąpienia usterek w kontakcie z klientem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cyara

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Agenci mogą zobaczyć to, co widzą ich klienci za pomocą kamer na smartfonach, i wizualnie poprowadzić ich do rozdzielczości.
Fixzy Assist umożliwia technikom lub call center korzystanie z telefonu komórkowego lub pulpitu komputera stacjonarnego w celu szybkiego łączenia się z klientem za pomocą wideo, które można poddać audytowi na żywo, w celu rozwiązywania problemów, pomiarów, kontroli konserwacji i nagłych wypadków, zmniejszając wydatki i poprawiając obsługę klienta. Kompletna stacja dokująca do pracy umożliwia korzystanie z platformy przez technika na miejscu, co pozwala zwiększyć szybkość naprawy za pierwszym razem i zapewnia cyfrowe bliźniaki 3D z pełną wydajnością audytu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fixzy Assist

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Sabienzia przekształca telefonię zespołową w inteligentną komunikację.
Sabienzia przekształca telefonię zespołową w inteligentną komunikację, umożliwiając przedsiębiorstwom podejmowanie decyzji opartych na danych z uwzględnieniem wskaźników, kontekstu i znaczenia. Dzięki ponad dekadzie doświadczenia w dostarczaniu usług telefonicznych w chmurze, Sabienzia wspiera obsługę klienta firm z sektora turystyki, motoryzacji i e-commerce na całym świecie z wykorzystaniem w 100% własnej infrastruktury zgodnej z RODO, która jest całkowicie hostowana w Europie i zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa PCI (danych posiadaczy kart płatniczych). Dowiedz się więcej na temat produktu: Sabienzia

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Narzędzie call center obejmujące połączenia wideo, dialer progresywny i prognostyczny, kampanie SMS, raportowanie i synchronizację z kalendarzem Google.
Oprogramowanie Neotel Software Call Center oferuje łatwe w użyciu, bezinstalacyjne rozwiązanie, zapewniające kontrolę nad działalnością handlową firmy. Posiada: linię WebRTC, nagrywanie połączeń, okno leadów, wysyłanie wiadomości e-mail z archiwum potencjalnych klientów, progresywny i prognostyczny dialer, konfigurowalny skrypt, moduł statystyk, kampania SMS, monitorowanie, szpiegowanie i szeptanie, raportowanie, sygnalizację dynamiczną i czarne listy. Dodatkowe usługi obejmują: weryfikację zewnętrzną i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Neotel Call Center Software

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Zaawansowane rozwiązanie w postaci oprogramowania do obsługi call center, wspierające obsługę prognostycznego, progresywnego, podglądu, zasilania i ręcznego wybierania numerów.
Zaawansowane rozwiązanie w postaci oprogramowania z zakresu ujednoliconej komunikacji z funkcjami zautomatyzowanego wybierania numerów i obsługi telefonicznej call center, obejmujące opcje prognostycznego, automatycznego, progresywnego, siłowego oraz ręcznego wybierania numerów oraz wybierania podglądu z obsługą portalu dla agentów webrtc. Obejmuje również system IVR Studio do projektowania IVR, strumieniowania faksów, wiadomości SMS, e-mail marketing, kampanię prasową 1, kampanię ankietową, przypomnienia o wizytach, marketing przychodzący, ankiety rozmów przychodzących i monitorowanie w czasie rzeczywistym, fakturowanie, routing, AMD, DNC, IVR Designer i wiele więcej Dowiedz się więcej na temat produktu: ICTBroadcast

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Pakiet dla call center oferujący przychodzące i wychodzące usługi w systemie IVR, prognostyczne wybieranie numerów, rozgłaszanie głosu i transfery typu „wybierz 1” w celu generowania leadów.
DialerAI to system call center umożliwiający emisję głosu, prognostyczne wybieranie numerów i wysyłanie wiadomości SMS z wbudowanym interfejsem agenta. Może być wykorzystywany w wielu zastosowaniach call center, takich jak generowanie leadów, ankiety telefoniczne, sondaże polityczne, powiadomienia o awariach i przypomnienia o spotkaniach. DialerAI jest wykorzystywany przez firmy, które chcą automatycznie wybierać numery kontaktowe oraz firmy, które chcą sprzedawać usługi automatycznego wybierania numerów swoim klientom, ponieważ obejmuje on fakturowanie, współdzielenie sieci i znakowanie białymi etykietami dostępu. Dowiedz się więcej na temat produktu: DialerAI

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Centrum kontaktowe Zoho Voice upraszcza interakcje z klientami i zarządza nimi w dowolnym miejscu, czasie i za pośrednictwem dowolnego kanału internetowego.
Zoho Voice to oparte na chmurze oprogramowanie do telefonów VoIP (komunikacja głosowa przez IP), które pomaga w łatwym tworzeniu i odbieraniu rozmów biznesowych z dowolnego urządzenia. Zoho Voice integruje się z innymi aplikacjami Zoho, takimi jak rozwiązania CRM, Biurko, Rekrutacja i Bigin, aby zespoły mogły zaoszczędzić czas, zarządzając połączeniami bez przełączania aplikacji. Korzystaj z zaawansowanych funkcji telefonicznych w chmurze, takich jak systemy IVR, funkcja „kliknij, aby zadzwonić” lub „dzwoń”. kolejki, nagrywanie połączeń, godziny pracy, transfery połączeń, monitorowanie połączeń na żywo i wiele więcej. Nadszedł czas, aby zmodernizować sposób zarządzania wizytami biznesowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Voice

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Pakiet dla call center oferujący przychodzące i wychodzące usługi w systemie IVR, prognostyczne wybieranie numerów, rozgłaszanie głosu i transfery typu „wybierz 1” w celu generowania leadów.
Newfies-Dialer to system call center umożliwiający emisję głosu, prognostyczne wybieranie numerów i wysyłanie wiadomości SMS z wbudowanym interfejsem agenta. Może być wykorzystywany w wielu zastosowaniach call center, takich jak generowanie leadów, ankiety telefoniczne, sondaże polityczne, powiadomienia o awariach i przypomnienia o spotkaniach. Newfies-Dialer jest wykorzystywany przez firmy, które chcą automatycznie wybierać numery kontaktowe oraz firmy, które chcą sprzedawać usługi automatycznego wybierania numerów swoim klientom, ponieważ obejmuje on fakturowanie, współdzielenie sieci i znakowanie białymi etykietami dostępu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Newfies-Dialer

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Streem realizuje misję udostępnienia światowej wiedzy dla wszystkich poprzez wzbogacone o AR połączenia wideo i doświadczenia klientów.
Streem umożliwia organizacjom sprzedaż i obsługę klientów bez ograniczeń i założeń, pomnażając ich wiedzę o cenny kontekst. Platforma Streem umożliwia angażowanie konsumentów w czasie rzeczywistym za pomocą zdalnego wideo i technologii AR (rzeczywistość rozszerzona). Bogaty zestaw narzędzi AR/SI wykorzystywany w połączeniu z platformą do połączeń wideo pomaga organizacjom skupić się na kliencie, usprawniając tradycyjnie czasochłonne zadania, takie jak wycena, konsultacje handlowe, diagnostyka, gwarancje i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Streem

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Dialics śledzi połączenia i analizuje wysokiej jakości potencjalnych klientów, identyfikując najskuteczniejsze kampanie reklamowe i oszczędzając budżety reklamowe.
Dialics to oprogramowanie do śledzenia i analizy połączeń. Jest to wygodne narzędzie w marketingu internetowym, które dostarcza użytkownikom dane analityczne Just in time. Pomaga to zrozumieć, które reklamy przynoszą klientom więcej wartościowych leadów, jednocześnie oszczędzając ich budżety reklamowe. Dzięki Dialics każda firma internetowa jest uzbrojona w skuteczne narzędzie marketingowe i gotowa do skalowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialics

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
TelTel to rozwiązanie do zarządzania call center, które usprawnia cały przepływ połączeń przychodzących i wychodzących.
TelTel to rozwiązanie do zarządzania call center, które usprawnia cały przepływ połączeń przychodzących/wychodzących oraz zapewnia stabilną komunikację na całym świecie. Oferując szeroką gamę funkcji, TelTel pomaga rozwijać nowoczesne call center i obniżać koszty telekomunikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: TelTel

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Wielojęzyczna konwersacyjna SI zapewniająca usługi wsparcia klienta zbliżone do ludzkich. Skontaktuj się z nami drogą mailową, aby otrzymać bezpłatną wersję demonstracyjną.
assist365 to sterowany SI bot głosowy do kompleksowej automatyzacji wsparcia klienta. Inteligentnie opracowany silnik NLU (rozumienie języka naturalnego) i NLP (przetwarzanie języka naturalnego) zapewnia klientom obsługę zbliżoną do ludzkiej w ponad 20 językach. Wdrażaj boty do różnych zastosowań, takich jak obsługa klienta, FAQ, ankiety, umawianie spotkań itp., a reszta zostanie załatwiona przez boty. Poziom skalowalności systemu assist365 i jego automatyzacja mogą pomóc w zapewnieniu całodobowej obsługi klienta za mniej niż 30% rzeczywistych kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: assist365 - AI-powered Virtual Assistant

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Zarządzaj swoim call center za pomocą CommBox, nowego sposobu nadzorowania i uzyskiwania kontroli nad codziennymi, miesięcznymi, kwartalnymi i rocznymi działaniami.
CommBox nie jest już tylko oprogramowaniem do zarządzania call center. CommBox umożliwia łatwe dodawanie nowych kanałów komunikacji z klientami oraz jednoczesne zarządzanie wszystkimi zasobami marki i rozmowami w trybie online za pomocą jednego, ujednoliconego widoku opartego na sztucznej inteligencji i zaawansowanych funkcjach automatyzacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: CommBox

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Firma specjalizuje się w integracjach, oferując wysoce konfigurowalne rozwiązanie, które szybko i łatwo łączy się z dowolną stroną trzecią.
Gridbees agreguje bardzo heterogeniczne przepływy, harmonizuje je i przetwarza w celu przekazania ich do front office w sposób homogeniczny, zwiększając efektywność i wydajność e-sprzedawców. Klient końcowy dzięki temu skorzysta z możliwie najlepszych wrażeń zakupowych. Łączność, wiedza techniczna, wsparcie, zwinność i elastyczność: te atuty pozwalają im dostarczyć Ci prawdziwy cyfrowy zestaw narzędzi, modułowy i konfigurowalny, dedykowany ścieżce sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gridbees

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Platforma obsługi klienta oparta na wideo, która pomaga firmom z sektora finansowego, opieki zdrowotnej, usług komunalnych i HR w kontaktach z klientami.
VideoCC firmy Abylon posiada uproszczony interfejs użytkownika końcowego oparty na przeglądarce internetowej oraz bogaty w funkcje UI (interfejsu operatora) z elastycznym układem, danymi klientów i transakcji, dynamicznymi skryptami i w pełni konfigurowalnym przepływem pracy. Rozwiązanie można zintegrować z istniejącymi systemami contact center lub systemami back-end i archiwizacji, a jego wdrożenie może trwać trzy tygodnie. Rozwiązanie Video Call Center jest dostarczane z wieloma gotowymi do użycia modułami dla określonych przypadków użycia (zawieranie umów, raportowanie, moduły AI). Dowiedz się więcej na temat produktu: Video Call Center

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • System IVR/rozpoznawanie głosu
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Skryptowanie połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie kampaniami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Identyfikacja abonenta wywołującego