Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie Help Desk

Oprogramowanie Help Desk umożliwia skuteczniejsze reagowanie na potrzeby użytkowników. Oprogramowanie dla działów wsparcia może pomóc w odpowiadaniu na pytania techniczne i funkcjonalne, zapewniając udoskonalone metody śledzenia zgłoszeń, zarządzania IT i pomocy technicznej dla klientów. Integracja tych elementów zwiększa zdolność działów obsługi klienta do świadczenia szybkiego i skutecznego wsparcia pracownikom, użytkownikom końcowym i klientom. Oprogramowanie Help Desk może również ułatwić przepływ nowych informacji od użytkowników, przyczyniając się do poszerzania istniejącej bazy wiedzy danej organizacji. Oprogramowanie Help Desk jest powiązane z programami dla call center i programami do obsługi klienta.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie Help Desk

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 38 w

Polska Produkt lokalny
Niezwykle elastyczna platforma do zarządzania usługami i zasobami, z przyjaznym dla użytkownika sposobem na czatowanie z potencjalnymi klientami. W WERSJI ON-PREMISE. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mint Service Desk
Mint Service Desk to potężne narzędzie, które zawiera w sobie funkcjonalność service desk i zarządzanie aktywami w jednym. DOSTĘPNE W WERSJI STACJONARNEJ. Główne cechy: - elastyczna struktura zarządzania zasobami - system zgłoszeń zintegrowany z zarządzaniem zasobami - integracja e-mail - niestandardowe typy zgłoszeń - pola dynamiczne - szablony dokumentów i wiele innych. Narzędzie Mint Service Desk jest certyfikowane przez SERVIEW. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mint Service Desk

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
Ninja Ticketing to elastyczne i łatwe w użyciu rozwiązanie z zakresu IT Helpdesk z solidną automatyzacją, która zwiększa wydajność techników. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne
NinjaOne upraszcza operacje IT, umożliwiając przeciążonym zespołom IT wydajne zarządzanie całym portfolio IT i wspieranie użytkowników końcowych z dowolnego miejsca. Ninja Ticketing to elastyczne i łatwe w obsłudze rozwiązanie z zakresu IT Helpdesk z solidną automatyzacją, dzięki której technicy spędzają więcej czasu na rozwiązywaniu problemów niż na zarządzaniu zgłoszeniami. Łącząc obsługę zgłoszeń z zarządzaniem punktami końcowymi, tworzeniem kopii zapasowych i dokumentacją, NinjaOne ujednolica przepływ pracy działu pomocy technicznej i zwiększa jego efektywność. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
SysAid pomaga działom IT pracować mądrzej, a nie ciężej, dzięki automatyzacji helpdesku opartej na dekadzie informacji AI. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid
„SysAid wykorzystuje automatyzację usług, aby systemy IT pracowały inteligentniej, a nie ciężej. Dzięki działowi helpdesk, który praktycznie zarządza sam sobą, miliony użytkowników na całym świecie mogą cieszyć się szybszą obsługą, mniejszym obciążeniem pracą i znacznie płynniejszym doświadczeniem serwisowym. Sprawia, że każdy aspekt ITSM jest tak lekki w obsłudze i zautomatyzowany, uwalniając dział IT od harówki, a zamiast tego pozwalając im robić rzeczy, których Twoja firma naprawdę potrzebuje, aby utrzymać silną pozycję. SysAid zapewnia rozwiązanie, którego dział IT tak bardzo potrzebuje. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie stworzyć doskonałą obsługę klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w bezproblemowym rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
Zacznij za darmo z LiveAgent i buduj niesamowite relacje z klientami dzięki najlepszemu narzędziu help desk dla firm każdej wielkości. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie typu helpdesk do pomocy technicznej, które pomaga w personalizacji interakcji z klientami. Usprawnij wszystkie kanały komunikacji i zarządzaj nimi z poziomu jednej wspólnej firmowej skrzynki odbiorczej. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Dołącz do firm takich jak BMW, Yamaha i Huawei, aby zapewnić obsługę klienta na światowym poziomie. Zacznij od 14-dniowy okres wersji próbnej, nie potrzebujesz karty kredytowej ani umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
Skróć czas rozwiązywania problemów i automatyzuj przepływy pracy dzięki skalowalnemu oprogramowaniu helpdesk dla IT i HR.
Zendesk zapewnia nowoczesne środowisko HR i IT helpdesk, które oszczędza czas dzięki wygodnym automatyzacjom i zoptymalizowanym przepływom pracy. Oprogramowanie helpdesk do obsługi zgłoszeń Zendesk upraszcza wewnętrzne i zewnętrzne wsparcie. 60% klientów odnotowało wzrost CSAT, a 85% zyskało lepszą widoczność po wdrożeniu Zendesk. Zwiększ swoje wsparcie dzięki oprogramowaniu, które łagodzi typowe problemy, zmniejszając liczbę zgłoszeń i skracając czas rozwiązywania problemów. Wybierz inteligentne, skalowalne rozwiązanie wsparcia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
Zapewnij wzorową obsługę klienta dzięki wielokanałowym funkcjom Zoho Desk, funkcjom dla wielu działów, zaawansowanemu asystentowi SI i automatyzacji.
Zoho Desk to nagradzane, kontekstowe oprogramowanie helpdesk z funkcjami wielokanałowymi. Zoho Desk to pakiet obejmujący zaawansowane zarządzanie procesami z wieloma interesariuszami, wbudowaną samoobsługę, potężnego asystenta SI, które łączy wszystkie narzędzia i konteksty wymagane przez zespoły, aby zapewnić doskonałą obsługę klienta. Zoho ma wieloletnie doświadczenie w budowie, wdrażaniu, utrzymaniu i wspieraniu oprogramowania lokalnego i chmurowego. Bezpłatny plan daje trzem użytkownikom swobodę w zakresie rozpoczęcia działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
Oprogramowanie premium do czatu na żywo i pomocy technicznej używane przez 30 000 firm. Wypróbuj LiveChat i zamień swój zespół w gwiazdy obsługi klienta.
Oprogramowanie premium do czatu na żywo i pomocy technicznej dla firm. LiveChat zamienia zespoły wsparcia w gwiazdy obsługi klienta. Klienci uwielbiają dostawać odpowiedzi na swoje pytania w ciągu kilku sekund. Zdobądź serca klientów dzięki niesamowitej obsłudze klienta za pośrednictwem LiveChat – dołącz do ponad 30 000 firm z ponad 150 krajów i wypróbuj LiveChat już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveChat

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
Bitrix24 to bezpłatne oprogramowanie do wsparcia technicznego i dla centrów obsługi klienta, które jest dostarczane z rozwiązaniem CRM. Używane przez osiem milionów firm w chmurze i lokalnie.
Bitrix24 to bezpłatne oprogramowanie do pomocy technicznej i dla centrów obsługi klienta, które obejmuje rozwiązanie CRM. Używane przez osiem milionów firm w chmurze i lokalnie (dostęp do kodu open source). To bezpłatne wielokanałowe centrum kontaktowe umożliwia komunikację z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu, czatu na żywo, sieci społecznościowych i komunikatorów mobilnych. W 100% bezpłatnie dla zespołów obejmujących do 12 agentów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
Service Cloud 360, jedna z najpopularniejszych na świecie platform obsługi klienta, umożliwia firmom bezproblemowe zwiększenie zaangażowania klienta
Service Cloud 360, jedna z najpopularniejszych na świecie platform obsługi klienta, umożliwia firmom bezproblemowe zwiększenie zaangażowania klienta Każda interakcja, od wiadomości i telefonu po wideo i osobiście, jest napędzana inteligentną automatyzacją i wspólnymi doświadczeniami pracowników. Dzięki ujednoliconym danym w każdym dziale usługa Service Cloud 360 umożliwia pionierom na całym świecie pełny wgląd w profil każdego klienta i przeniesienie zaangażowania na wyższy poziom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
Oprogramowanie ISL Light do obsługi zdalnej umożliwia sterowanie zdalnym komputerem lub urządzeniem mobilnym. Jest to oprogramowanie wieloplatformowe, bezpieczne, szybkie i konfigurowalne.
ISL Light to internetowe rozwiązanie do zdalnego obsługiwania pulpitu, które umożliwia dostęp i sterowanie dowolnym komputerem z systemem Windows, Mac lub Linux w ciągu kilku sekund z dowolnego komputera lub urządzenia mobilnego, a także doraźną pomoc techniczną dla użytkowników urządzeń mobilnych. Wieloplatformowe, bezpieczne, szybkie udostępnianie ekranu, z licencją opartą na chmurze lub lokalnie w siedzibie firmy. Bogate opcje dostosowania umożliwiają zmianę marki oprogramowania na własną tożsamość korporacyjną i zastosowanie zaawansowanych środków bezpieczeństwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: ISL Light

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
(Gamifikowany Helpdesk + Zarządzanie aktywami) – komplikacje = Freshservice. Ponadto stanowisko obsługi jest również gotowe na ITIL.
Freshservice to internetowe centrum pomocy IT z nową odsłoną. Narzędzie to zapewnia użytkownikom odświeżające doświadczenie oraz zaawansowane funkcje zarządzania zgłoszeniami i zasobami, takie jak automatyczne wykrywanie nowych zasobów, zaawansowane zarządzanie konfiguracją i ulepszona analiza wpływu. Incydenty, problemy, zmiany, zarządzanie rozwiązaniami i bazą wiedzy to jedne z pozostałych funkcji, które sprawiają, że Freshservice jest idealnym rozwiązaniem zaspokajającym potrzeby zarządzania IT w Twojej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Rozwiązania pomocy technicznej (helpdesk) w Agile CRM zapewniają funkcje, których potrzebujesz, aby zwiększyć zadowolenie klientów i rozwijać swoją firmę. Jest to idealne rozwiązanie dla małych firm, a jednocześnie wystarczająco skalowalne, aby wspierać duże przedsiębiorstwa. Możesz również wykorzystać oprogramowanie helpdesk w Agile do wsparcia działu IT, zarządzania obiektami, a nawet do celów edukacyjnych. Możliwości są nieograniczone. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
Tidio to platforma helpdesk, która umożliwia zapewnienie doskonałego wsparcia klienta i generowanie sprzedaży za pomocą czatu na żywo i chatbotów.
Tidio jest potężną, wszechstronną platformą helpdesk, która podnosi poziom wsparcia klienta i pomaga generować większą sprzedaż. Łatwo dostępny widżet czatu na żywo sprawi, że firma będzie dostępna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, a chatboty napędzane sztuczną inteligencją będą angażować klientów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu będziesz mógł sprzedawać więcej. Dodatkowo można połączyć komunikatory Messenger, Instagram, czat na żywo i pocztę e-mail z wielokanałową aplikacją Tidio i odpowiadać na wszystkie wiadomości z jednego miejsca, również mobilnie. Łatwa integracja z wszystkimi stronami internetowymi i platformami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
Front to centrum komunikacji z klientami, które łączy automatyzację oprogramowania do zgłoszeń z osobistym charakterem poczty e-mail.
Tak, możesz zwiększać skalę, a jednocześnie pozostać człowiekiem. Front to centrum komunikacji z klientami, które łączy każdy kanał w jedną platformę. Łączy automatyzację oprogramowania do zgłoszeń z osobistym charakterem poczty e-mail. Automatyzacja przepływu pracy i zaawansowane integracje pomagają zespołom szybciej tworzyć najlepsze odpowiedzi. Analityka pomaga liderom śledzić wskaźniki zespołu i klientów. Zespoły obsługi klienta składające się zarówno z pięciu, jak i 5000 osób używają Front do skalowania komunikacji bez uszczerbku dla tempa czy sprawności pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe rozwiązanie helpdesk, które pomaga płynnie odbierać, przetwarzać i reagować na zgłoszenia.
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe rozwiązanie helpdesk w chmurze, które pomaga płynnie odbierać, przetwarzać i reagować na zgłoszenia. Daj swoim pracownikom intuicyjny interfejs do obsługi każdej interakcji – głosowej, czatu, e-maili, wiadomości tekstowych i innych. Płynna integracja z systemami CRM zapewnia wydajny routing i automatyzację rejestracji danych. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom wyprzedzisz obecne i przyszłe oczekiwania wobec wsparcia klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
Jedna aplikacja do zarządzania wszystkimi kanałami obsługi klienta: czatem na żywo, pocztą e-mail, mediami społecznościowymi. Gorgias to helpdesk zaprojektowany dla Shopify.
Helpdesk specjalnie zaprojektowany pod Shopify (pełna integracja z Magento oraz BigCommerce). Scentralizowane wsparcie klienta, łączy wszystkie kanały w jednym miejscu – e-mail, czat na żywo, telefon, Facebook, Instagram i inne – poprawia czas reakcji na zgłoszenia o 43%. Wszystko w jednym: edycja/zwrot zamówień, naliczanie punktów lojalnościowych, zarządzanie subskrypcjami i inne. Dodawanie szablonów, automatyzacji, makr i reguł. Możliwość pobrania wersji demonstracyjnej lub skonfigurowania bezpłatnej wersji próbnej w ciągu kilku minut. Warto samemu się przekonać, dlaczego Gorgias przoduje rankingu Shopify. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gorgias

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
Oprogramowanie do zarządzania usługami zgodne z ITIL (biblioteka infrastruktury technologii informacyjnych) z pulpitem KPI, który pomaga śledzić obciążenie pracą każdego pracownika i skutecznie przydzielać zadania.
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w obsłudze oprogramowaniu helpdesk i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie pomaga zarządzać incydentami, tworzyć przepływy pracy i śledzić konfiguracje. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
Sprinklr pomaga markom zapewnić światowej klasy obsługę klienta na skalę korporacyjną, dzięki najbardziej zaawansowanemu silnikowi AI w branży.
Optymalne dla: Duże firmy zatrudniające ponad 200 pracowników Sprinklr Modern Care Lite to gotowe rozwiązanie contact center klasy korporacyjnej, które można wdrożyć w ciągu zaledwie kilku minut, dzięki czemu możesz skupić się na spełnianiu oczekiwań klientów, zamiast przekopywać się przez raporty lub szkolić swoje zespoły. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w różnych kanałach komunikacji, wewnętrznej i zewnętrznej.
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w zakresie poczty e-mail, wiadomości SMS, WhatsApp, Twittera i innych kanałów komunikacji. Przeprojektowaliśmy skrzynkę odbiorczą z myślą o pierwszym doświadczeniu współpracy biznesowej. Dzięki Missive zespoły koncentrują się na rozwoju swojej działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Missive

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
Pakiet aplikacji do zarządzania kapitałem ludzkim: HR, świadczenia, listy płac, zarządzanie wynikami i talentami.
Oracle Fusion Cloud Human Capital Management to kompletne rozwiązanie chmurowe, które łączy wszystkie procesy związane z zasobami ludzkimi i każdą osobę w całym przedsiębiorstwie. Zapewnia to spójne doświadczenie na różnych urządzeniach, umożliwia jedno źródło prawdy dla danych HR w celu usprawnienia procesu decyzyjnego i zapewnia wiodące na rynku innowacje, które zaspokoją twoje potrzeby dziś i w przyszłości. Pakiet aplikacji do zarządzania kapitałem ludzkim obejmuje: HR, świadczenia, listy płac, zarządzanie wynikami i talentami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Oracle Cloud HCM

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
HelpDesk to system zgłoszeń w trybie online zaprojektowany w celu uproszczenia pracy zespołów. Zapewnianie doskonałego wsparcia klienta. Bez wysiłku.
HelpDesk to system obsługi zgłoszeń w trybie online, który upraszcza pracę zespołów. Jest on pełen funkcji, które ułatwiają współpracę w zespole. Można używać znakowania, dodawać prywatne notatki, przypisywać zgłoszenia do określonych członków zespołu i tworzyć odpowiedzi w puszkach. Aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa, system szyfruje dane użytkownika za pomocą 256-bitowego protokołu SSL. HelpDesk został zaprojektowany, aby zaoszczędzić czas agentów i umożliwić im zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta. Bez wysiłku. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpDesk

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji
To jedno z najlepszych rozwiązań oprogramowania helpdesk, które pomagają dbać o klientów przez cały cykl ich życia na jednej, niedrogiej platformie.
Usprawnij i zautomatyzuj wsparcie klienta na jednej i przystępnej cenowo platformie. Narzędzie to zostało zaprojektowane z myślą o pielęgnowaniu klientów przez cały cykl ich życia. Dzięki Froged będziesz w stanie zwiększyć zaangażowanie, retencję i ograniczyć marnotrawstwo. Zaspokajaj wyjątkowe potrzeby klientów dzięki jednemu z najlepszych czatów na żywo, pięknie zintegrowanej bazie wiedzy, routingowi rozmów i nie tylko… Wypróbuj teraz siedmiodniową bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Froged

Funkcje

  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Portal samoobsługowy
  • Zautomatyzowany routing
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie interakcji