Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia do modelowania procesów biznesowych

Narzędzia do modelowania procesów biznesowych umożliwiają ich wdrażanie, optymalizację i zarządzanie. Zapewniają ciągły kanał oparty na współpracy, ułatwiający wprowadzanie zmian i rozpowszechnianie informacji w całym przedsiębiorstwie. Organizacje wykorzystują te aplikacje do koordynowania środowiska biznesowego, planowania i synchronizacji zmian, testowania skuteczności nowych strategii i instytucjonalizowania najlepszych praktyk. Narzędzia do modelowania procesów biznesowych są powiązane z oprogramowaniem do integracji systemów i programami typu workflow.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 54 w

MaintainX to mobilne oprogramowanie do digitalizacji zleceń roboczych i procedur, które zwiększa wydajność i umożliwia wgląd w czas rzeczywisty. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX
MaintainX pomaga firmom śledzić reaktywną i prewencyjną konserwację oraz kontrolować codzienne działania, takie jak inspekcje bezpieczeństwa, inspekcje jakości i operacyjne listy kontrolne. Oto, co jest digitalizowane i zabierane ze schowka: - procedury bezpieczeństwa, - listy kontrolne dotyczące środowiska, - raportowanie narzędzi i przyrządów pomiarowych, - procedury konserwacyjne, - przepływy pracy audytu/kontroli, - listy kontrolne szkoleń. Firma pomaga liderom operacyjnym zwiększyć wydajność, dostarczając w czasie rzeczywistym informacje biznesowe z terenu. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Creatio oferuje jedną platformę do automatyzacji bezkodowych przepływów pracy i rozwiązań CRM w branży, z setkami aplikacji i dodatków OOTB (gotowe do użycia). Dowiedz się więcej na temat produktu: Studio Creatio
Creatio oferuje jedną platformę do automatyzacji przepływów pracy w branży oraz CRM bez użycia kodu. Dzięki inteligentnym, bezkodowym narzędziom do zarządzania procesami i automatyzacji przepływu pracy, platforma Creatio umożliwia firmom z różnych branż, a także integratorom systemów i twórcom oprogramowania, tworzenie procesów odpowiadających ich specyficznym potrzebom biznesowym. W przeciwieństwie do tradycyjnego oprogramowania BPM (zarządzanie procesami biznesowymi), Creatio umożliwia również tworzenie pełnowymiarowych aplikacji biznesowych na bazie zarządzanych procesów i przepływów pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Studio Creatio

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek.
Asana to narzędzie do zarządzania procesami biznesowymi, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracujące nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
monday.com to intuicyjna platforma, która umożliwia tworzenie unikalnych rozwiązań dla wszystkich aspektów działalności w jednym miejscu.
monday.com to intuicyjna platforma, która umożliwia tworzenie unikalnych rozwiązań dla wszystkich aspektów działalności w jednym miejscu. Zacznij od gotowych szablonów i dostosuj je do swoich procesów roboczych. Dzięki temu cały zespół może śledzić zapasy, wdrażać nowych pracowników, nadzorować projekty, aktualizować statusy ważnych zadań oraz zarządzać kampaniami sprzedażowymi i marketingowymi. Pozbądź się boleśnie długich wątków e-mail i ogranicz spotkania, jednocześnie robiąc jeszcze więcej dzięki temu rozwiązaniu współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Wrike to oprogramowanie do zarządzania procesami biznesowymi dla przedsiębiorstw, z szablonami, śledzeniem czasu, wykresami Gantta, pulpitami, raportami i innymi funkcjami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania procesami biznesowymi, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Stwórz zoptymalizowane cyfrowe miejsce pracy, korzystając z niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, aktualizacji w czasie rzeczywistym oraz raportów wydajności w jednym miejscu, które można udostępniać w całej firmie. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby zautomatyzować codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Pracuj mądrzej, a nie ciężej dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 13 milionów użytkowników na całym świecie. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu. Wypróbuj głęboką integrację z Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch i innymi, aby zwiększyć produktywność współpracy Twojego zespołu. Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Proste i niedrogie oprogramowanie do zarządzania procesami biznesowymi dostępne w chmurze i lokalnie z dostępem do kodu open source.
Jeśli szukasz bezpłatnego lub niedrogiego oprogramowania do zarządzania procesami biznesowymi (BPM), jesteś we właściwym miejscu. Cena to nie jedyna zaleta Bitrix24. Otrzymujesz zestaw standardowych procesów biznesowych, które nie wymagają konfiguracji – wnioski urlopowe, podróże służbowe, wydatki, zakupy, ogólne wnioski (wewnętrzne biuro pomocy technicznej). Są one oparte na strukturze firmy i w razie potrzeby można je łatwo zmodyfikować. Projektant procesów biznesowych umożliwia tworzenie niestandardowych procesów biznesowych. Chmura i open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania swoją firmą: propozycje, umowy, płatności i nie tylko. Gdy zechcesz, otrzymaj 7 dni za darmo.
HoneyBook pomaga kreatywnym przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent. Właściciele małych firm i freelancerzy potroili swoje rezerwacje i zaoszczędzili wiele godzin dziennie, korzystając z narzędzi HoneyBook. Skorzystaj z wersji próbnej już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia internetowych aplikacji baz danych bez konieczności pisania kodu.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia internetowych aplikacji baz danych bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Zapomnij o poczuciu przytłoczenia i zacznij organizować swoje projekty w Ninox dzięki konfigurowalnemu interfejsowi użytkownika i funkcjom zespołowym.
Nadal zarządzasz projektami, korzystając z poczty e-mail, arkuszy kalkulacyjnych i różnego oprogramowania? Zapomnij o poczuciu przytłoczenia i zacznij organizować swoje projekty w Ninox dzięki wysoce konfigurowalnemu interfejsowi użytkownika. Ninox umożliwia pracę w dużych zespołach na wszystkich platformach. Dostęp do oprogramowania można uzyskać za pośrednictwem macierzystej aplikacji macOS, iOS i Android lub dowolnej przeglądarki internetowej. Ponadto umożliwia integrację wielu różnych usług za pomocą API Ninox. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ninox

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Zoho Creator to oprogramowanie do zarządzania procesami biznesowymi, dzięki któremu możesz budować, automatyzować rutynowe zadania i efektywnie zarządzać danymi.
Zoho Creator to oprogramowanie BPM (do zarządzania procesami biznesowymi), z którym możesz budować, automatyzować rutynowe zadania i efektywnie zarządzać danymi. Twórz niestandardowe formularze, konfiguruj przepływy pracy, twórz strony informacyjne i uruchamiaj aplikację w mgnieniu oka. Firmy różnej wielkości powierzają firmie Zoho Creator zarządzanie swoimi danymi i dlatego aż siedem milionów użytkowników na całym świecie zbudowało sześć milionów niestandardowych aplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Nintex Promapp® zapewnia pełną widoczność i kontrolę nad procesami przedsiębiorstwa.
Nintex Promapp® pozwala firmom przejąć kontrolę nad zarządzaniem procesami na jednej, łatwej w użyciu platformie. Dzięki Nintex Promapp można przekształcić złożone procesy, wykresy Visio i dokumenty procedur w czyste, proste i przystępne mapy procesów. B Nintex Promapp umożliwia zespołom łatwą współpracę nad procesami, ciągłe doskonalenie, reagowanie na awarie procesów, przejęcie pełnej odpowiedzialności za procesy oraz stymulowanie innowacji w celu osiągnięcia doskonałości procesów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex Promapp

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Indywidualne spostrzeżenia, ostrzeżenia i automatyzacja w celu poprawy doświadczenia użytkownika, za ułamek kosztów.
Indywidualne spostrzeżenia, ostrzeżenia i automatyzacja w celu poprawy doświadczenia użytkownika, co z kolei zwiększa poziom przyjęcia, konwersji lub utrzymania, za ułamek kosztów. Silne funkcje (wszystkie konfigurowalne): Nagrywanie wideo sesji użytkownika, odtwarzanie przez użytkownika, wgląd w zachowanie, w przepływ pracy i technologię, proaktywne wykrywanie problemów (poprzez syntezę i przewidywanie), automatyczne rozwiązywanie problemów (poprzez automatyzację) i alarmowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Germain UX

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Rozpocznij bezpłatną wersję próbną i dołącz do 25 tysięcy organizacji, które korzystają z niekodowanego kreatora formularzy do automatyzacji najważniejszych procesów roboczych. Plany zaczynają się od 50 $ miesięcznie.
Dołącz do ponad 25 tys. organizacji i skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej Formstack Forms, kreatora formularzy typu „przeciągnij i upuść” w trybie online, aby osiągnąć optymalną dojrzałość cyfrową opisaną w raporcie State of Digital Maturity 2022 (Stan dojrzałości cyfrowej 2022): Ulepszanie raportu automatyzacji przepływu pracy. Zaoszczędź do 18 godzin tygodniowo, umożliwiając dowolnej osobie w organizacji tworzenie formularzy w trybie online, gromadzenie danych i automatyzację procesów bez użycia kodu. Wspieramy zgodność z HIPAA (Ustawa o przenoszeniu i odpowiedzialności za ubezpieczenia zdrowotne) i oferujemy setki szablonów + integracji dla aplikacji takich jak Salesforce, MailChimp i PayPal. Plany zaczynają się od 50 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Forms

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Narzędzia Process Mining bezpośrednio zintegrowane z systemami BI takimi jak Microsoft Power BI czy Qlik Sense.
process.science dostarcza out-of-the-box narzędzia do eksploracji procesów bezpośrednio zintegrowane z Microsoft Power BI i Qlik Sense. process.science nie jest skomplikowanym rozwiązaniem stand-alone, które musi być skonfigurowane dodatkowo do Twoich systemów. Wdrożenie nie niesie ze sobą absolutnie żadnego ryzyka awarii systemu, ponieważ process.science nie ingeruje w Państwa systemy oprogramowania. process.science umożliwia Państwa organizacji BI zautomatyzowaną analizę procesów w czasie rzeczywistym, wykorzystując dane, które już znajdują się w Państwa systemie ERP. Dowiedz się więcej na temat produktu: process.science

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Nintex pozwala szybko i łatwo zarządzać, automatyzować i optymalizować procesy biznesowe.
Przedsiębiorstwa każdego dnia wykorzystują platformę Nintex Process do szybkiego i łatwego zarządzania, automatyzacji i optymalizacji procesów biznesowych. Plaftorma Nintex Process obejmuje funkcje mapowania procesów, automatyzacji przepływu pracy, automatyzacji procesów robotycznych, generowania dokumentów, formularzy, aplikacji mobilnych, analityki procesowej i wiele innych, a wszystko to za pomocą łatwego w użyciu projektanta metodą „przeciągnij i upuść”. Nintex sprawia, że organizacje sektora publicznego i prywatnego mogą szybciej zarządzać, automatyzować i optymalizować procesy biznesowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex Process Platform

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Umożliwia automatyzację procesów biznesowych, integrację z istniejącymi systemami i oferowanie pracownikom portalu internetowego do wykonywania zadań.
FlowCentric Processware to idealne rozwiązanie dla organizacji, które chcą wdrożyć cyfrową transformację, łatwo wprowadzać innowacje i szybko osiągać wyniki. Firmy wykorzystują to oprogramowanie do opracowywania elastycznych rozwiązań do zarządzania procesami biznesowymi, wydłużania okresu eksploatacji systemów ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) i dodawania znaczących działań do danych zbieranych przez urządzenia IoT (Internet rzeczy). Oprogramowanie to jest idealne dla firm zatrudniających ponad 100 pracowników, którzy chcą zcyfryzować nieograniczoną liczbę procesów, poprawić wydajność operacyjną i egzekwować kontrolę legislacyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: FlowCentric Processware

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Workato to nowa generacja iPaaS z ponad 1000 wbudowanymi złączami, które pomagają zautomatyzować najbardziej złożone procesy robocze w całej organizacji
Workato jest jednym z liderów na rynku platform automatyzacji przedsiębiorstwa. Workato umożliwia zespołom biznesowym i IT integrację aplikacji i automatyzację przepływów pracy bez uszczerbku dla bezpieczeństwa i ładu korporacyjnego. Zbudowana na podstawie natywnej architektury w chmurze, zaprojektowanej z myślą o skalowaniu i szybkości, aby znacznie zmniejszyć powierzchnię operacyjną i ogólne koszty. Platforma o niskokodowa/bezkodowa umożliwia zespołom budowanie integracji pięć razy szybciej niż tradycyjne platformy. Otrzymaj bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workato

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie do zarządzania firmą. Projektowanie internetowych aplikacji dla baz danych lub korzystanie z gotowych rozwiązań w celu gromadzenia, udostępniania i zarządzania informacjami biznesowymi.
Oprogramowanie dla bazy danych w trybie online do zarządzania procesami biznesowymi. Można zbudować unikalną aplikację internetowej bazy danych, która ułatwi pracę z danymi, uporządkuje i przechowa informacje wykorzystywane w codziennej pracy, a także stworzy łatwo dostępne źródło danych dla zespołu. System jest w pełni konfigurowalny: użytkownik może zarządzać danymi w dowolny sposób i modyfikować aplikację w dowolnym momencie. TeamDesk zapewnia nieograniczoną liczbę rekordów, nieograniczone przechowywanie danych, nieograniczoną pomoc techniczną, stabilne stawki i bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamDesk

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Kissflow to doskonałe oprogramowanie BPM (zarządzanie procesami biznesowymi), które obejmuje kompletne zarządzanie procesami.
Kissflow to doskonałe oprogramowanie BPM (zarządzanie procesami biznesowymi), które obejmuje kompletne zarządzanie procesami. Kissflow Workflow to przepływ pracy bez kodów, w którym każdy może stworzyć zautomatyzowany proces, stworzyć tablicę projektu, obsługiwać przepływ przypadków i współpracować nad tematami roboczymi, a wszystko to na jednej, inteligentnej i łatwo zintegrowanej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Nintex RPA pozwala uwolnić potencjał Twojej firmy poprzez zautomatyzowanie powtarzalnych, ręcznych procesów biznesowych.
Korzystając z Nintex RPA, przedsiębiorstwa mogą wykorzystać przeszkolone boty do szybkiego i ekonomicznego zautomatyzowania rutynowych zadań bez użycia kodu, za pomocą łatwego w użyciu interfejsu typu „przeciągnij i upuść”. Użytkownicy mają teraz do dyspozycji kompleksowe rozwiązanie do zarządzania procesami i automatyzacji klasy korporacyjnej, które usprawnia procesy zasilane zarówno przez ustrukturyzowane, jak i nieustrukturyzowane źródła danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex RPA

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Jedna, zintegrowana platforma, która pomaga pracownikom zrozumieć, realizować i usprawniać procesy biznesowe.
Gluu to jedna platforma do zarządzania procesami biznesowymi. Umożliwia standaryzację sposobu wykonywania pracy, automatyzację powtarzających się zadań, instrukcji i raportów, a także wychwytywanie pomysłów, problemów i rozwiązań za pomocą jednego strumienia komunikacji. Gluu zapewnia, że twoje procesy są zarówno wydajne, jak i skuteczne, dzięki czemu twoja firma jest opłacalna. W ciągu kilku minut możesz udostępnić proces swojemu zespołowi za pomocą aplikacji na Androida lub iOS, kierując go do właściwych zadań i instrukcji we właściwym czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gluu

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Platforma iGrafx Business Transformation przekształca procesy w portfel wartościowych aktywów, pozwalając na prawdziwą transformację.
iGrafx przekształca procesy w portfel cennych zasobów i napędza prawdziwą transformację. Platforma iGrafx Business Transformation uwalnia moc wiedzy procesowej dzięki rozwiązaniom, które umożliwiają przechwytywanie i analizę procesów, RPA i automatyzację przepływu pracy, obsługę klienta, zarządzanie, ryzyko, zgodność, zarządzanie wydajnością i architekturę biznesową i IT. Rozwiązania te są dostępne do wdrożenia w modelu SaaS lub w chmurze prywatnej i są skalowalne do obsługi globalnych przedsiębiorstw mających ponad 100 tys. użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: iGrafx

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Innowacyjne oprogramowanie do planowania działalności, które pomaga ambitnym przedsiębiorcom, startupom i menedżerom produktów w przekształcaniu ich pomysłów w rzeczywistość.
IdeaBuddy to innowacyjne oprogramowanie do planowania biznesu, które pomaga przedsiębiorcom, startupom i zespołom w tworzeniu modelu biznesowego, opracowywaniu i testowaniu ich pomysłów, tworzeniu prognoz finansowych i tworzeniu nowoczesnego biznesplanu. Platforma internetowa jest łatwa i przyjemna w użyciu, a ponadto jest wyposażona w branżowe przewodniki i gotowe szablony. Zacznij od 15-dniowej bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: IdeaBuddy

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Zwinny przepływ pracy i zarządzanie procesami biznesowymi.
Metatask to nagradzany system zarządzania procesami biznesowymi. Przeniesienie produktywności działu na wyższy poziom – automatyzacja wszystkich działań. Metatask służy do zarządzania dowolnym procesem w dowolnym dziale. Tworzenie niestandardowych przepływów pracy z zaawansowanymi formularzami, zatwierdzeniami, cyklami przeglądów, tabelami, zadaniami równoległymi, warunkami i wieloma innymi zaawansowanymi funkcjami. Zwinne funkcje Metatask pozwalają na ponowne otwieranie zadań i łatwe poprawianie błędów we wprowadzaniu danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Metatask

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Polska Produkt lokalny
Datapolis Process System — przepływy pracy w SharePoint 2013/16/19. Kompletne narzędzie do tworzenia spójnego systemu procesów. Automatyzacja, integracja z zewnętrznymi systemami.
Datapolis Process System to narzędzie do tworzenia procesów i zarządzania nimi w programie SharePoint 2013/16/19. Rozwiązanie wyposażone jest w graficzny designer, który umożliwia użytkownikom nietechnicznym mapowanie przepływów pracy. Czynności niewymagające decyzji projektanta mogą zostać zautomatyzowane. Możliwa jest integracja z systemami zewnętrznymi. W łatwy i szybki sposób można dokonać zmian przepływu i dostosować go do specyficznych potrzeb klienta. Nawet bardzo złożone procesy prezentowane są w sposób czytelny dla użytkowników. Rozwiązanie jest głęboko zintegrowane z SharePoint (korzysta z witryn, list i wielu funkcji SharePoint). Dowiedz się więcej na temat produktu: Datapolis Process System

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Platforma bez kodu dla aplikacji do obsługi procesów biznesowych
Clappia to cyfrowa platforma transformacji bez użycia kodu, na której tworzenie złożonych aplikacji procesów biznesowych (internetowych i mobilnych) jest tak proste, jak praca na arkuszu Excel. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clappia

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Enterprise Process Center® to scentralizowane repozytorium, które przechowuje i zarządza procesami z wykorzystaniem unikalnego podejścia opartego na danych.
Rdzeniem Enterprise Process Center® jest scentralizowane repozytorium, które przechowuje i zarządza procesami oraz związanymi z nimi danymi w przyjaznym dla użytkownika, intuicyjnym środowisku. Można połączyć ze sobą złożone artefakty przedsiębiorstwa: cele, procesy, procedury, pracowników, działy, klientów, dostawców, systemy, polityki, dokumenty, zasady, ryzyka, kontrole, możliwości oraz KPI (kluczowe wskaźniki wydajności) i powiązać je ze sobą jak puzzle, tworząc 360-stopniowy schemat architektury organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Digital Business Transformation Suite

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
ARIS jest jednym z wiodących na rynku i najbardziej intuicyjnych rozwiązań do profesjonalnego zarządzania i modelowania procesów biznesowych.
ARIS jest jednym z wiodących na rynku i najbardziej intuicyjnych rozwiązań do profesjonalnego zarządzania i modelowania procesów biznesowych. Niezależnie od tego, czy chcesz udokumentować stan obecny ze względów jakościowych lub certyfikacyjnych, czy też zaprojektować stan docelowy pod kątem ciągłego doskonalenia w ramach programu transformacji, ARIS jest doskonałym wyborem do ustanowienia jednego źródła prawdy na temat wszystkich zagadnień związanych z doskonaleniem procesów w organizacji. Plus wydobywanie danych procesowych, zarządzanie ryzykiem i zgodnością, RPA (robotyczna automatyzacja procesów) i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: ARIS

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
FlowWright to doskonałe oprogramowanie BPM / zarządzania przepływem pracy do automatyzacji i integracji procesów i systemów. Zbudowany na stosie technologii Microsoft.
FlowWright to doskonałe oprogramowanie do BPM (zarządzanie procesami biznesowymi) / zarządzania przepływem pracy dla firm, które chcą zautomatyzować i zintegrować swoje procesy biznesowe. FlowWright to najszybsze i najbardziej rozbudowane dostępne oprogramowanie BPM, które obejmuje graficzny przepływ pracy, silnik reguł, formularze, magistralę komunikatów, obsługę obiektów biznesowych, pełną obsługę wielu dzierżawców oraz interfejsy API rest i .NET. FlowWright jest oparty na stosie technologii firmy Microsoft i może być wdrażany zarówno w chmurze, jak i w siedzibie firmy. Firma FlowWright jest znana z doskonałego wsparcia i szybkości reakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: FlowWright

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Novacura Flow to platforma do obsługi BPM (zarządzanie procesami biznesowymi) typu low-code, która pomaga zoptymalizować procesy biznesowe i zwiększyć mobilność pracowników.
Novacura Flow to platforma z oprogramowaniem BPM (zarządzanie procesami biznesowymi), dzięki której można przekształcić złożone procesy biznesowe w przyjazne dla użytkownika aplikacje. Tworzenie własnych aplikacji jest tak proste jak modelowanie procesu biznesowego. Korzyści: – łatwe do dostosowania i szybkie do wdrożenia rozwiązanie, – przeznaczony do rozbudowy najpopularniejszych systemów ERP, – działa na każdym urządzeniu, – obszerna biblioteka gotowych przepływów pracy, które można wykorzystać we własnej firmie. Więcej informacji u przedstawiciela. Dowiedz się więcej na temat produktu: Novacura Flow

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Ułatwiony przepływ pracy Google. Zautomatyzuj swoje procesy w Google Workspace bez pisania nawet jednego wiersza kodu. Zacznij bezpłatnie.
Automatyzacja przepływu pracy bez użycia kodu zbudowana w Google dla Google. Zenphi to sklep, w którym możesz zautomatyzować swoje codzienne procesy biznesowe. Zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do automatyzacji procesów, tabel, przepływów pracy, aplikacji, przetwarzania dokumentów itp. Bez względu na to, czy jest to prosty proces zatwierdzania wydatków, czy złożony, wieloetapowy proces przyjmowania pracowników do pracy z wykorzystaniem maszyny stanów, generowania dokumentów, podpisu elektronicznego itp., Zenphi umożliwia zautomatyzowanie tego procesu za pomocą kilku przeciągnięć i upuszczeń. Nie wymaga kodowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: zenphi

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Unikalne oprogramowanie, które umożliwia firmom podejmowanie decyzji na podstawie danych.
Rulex to oprogramowanie bez kodów do przygotowywania danych, uczenia maszynowego, optymalizacji, modelowania decyzji i wizualizacji danych. Może być używane przez każdego, przy użyciu standardowego laptopa bez pisania wiersza kodu. Łatwy w użyciu interfejs graficzny typu „przeciągnij i upuść” umożliwia użytkownikom pewne zarządzanie danymi i uzyskanie zrozumiałych informacji opartych na danych, w celu usprawnienia procesów operacyjnych i decyzyjnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rulex

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Usprawnij swoje procesy — twórz inteligentne szablony i wstawiaj je w dowolnym miejscu za pomocą skrótu klawiaturowego
Text Blaze umożliwia użytkownikom zapisywanie inteligentnych fragmentów tekstu i wstawianie ich w dowolnym miejscu za pomocą skrótów klawiaturowych. Text Blaze przyda się każdemu, kto kiedykolwiek musiał powtórzyć tę samą wiadomość lub przebieg pracy (e-mail z podziękowaniem, informacja zwrotna, odpowiedź na pytanie itp.). Wystarczy wpisać odpowiedni skrót, a Text Blaze zrobi resztę. Udostępnianie szablonów pomaga zapewnić spójność komunikacji. Szablony mogą zawierać dynamiczną zawartość (np. dzisiejszą datę), zmienne miejsca, formuły, tekst warunkowy i inne. Wypróbuj już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Text Blaze

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
W Projektron BCS kontroluje się procesy zarządzania projektami przy wsparciu oprogramowania. Korzystanie z kontrolowanych przez system przepływów pracy i procesów BPMN
Projektron BCS oferuje dwa sposoby kontrolowania procesów biznesowych projektu przy wsparciu oprogramowania. Za pomocą sterowanych systemowo przepływów pracy można definiować poszczególne kroki przepływu pracy bezpośrednio w Projektron BCS – w tym kolejność przetwarzania, czasy reakcji i funkcję sygnalizacji świetlnej – oraz przydzielać pracowników. Kiedy przychodzi kolej na pracę w przepływie pracy, Projektron BCS automatycznie informuje o tym, co należy zrobić i jak długo trzeba to robić. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projektron BCS

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Płynna integracja i automatyzacja typowych działań Jira w Slack z dostosowanymi przepływami pracy zależnymi od człowieka i zdarzeń.
Workflow Steps for Jira to aplikacja dla kreatora przepływu pracy w Slack. Integruje się z wieloma instancjami Jira, aby umożliwić codziennym użytkownikom tworzenie własnych integracji i automatyzacji bez znajomości kodowania. Workflow Steps for Jira potrafi: - tworzyć zgłoszenia Jira z poziomu Slack – obsługuje niestandardowe typy spraw i pola niestandardowe; - aktualizować zgłoszenia Jira poprzez zdarzenia automatyczne lub wyzwalane; - zapisywać wiadomości ze Slack w Jira jako komentarze do spraw; - importować szablony przepływu pracy, aby rozpocząć. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jira Workflow Steps for Slack

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
ELMA365 to oparta na procesach biznesowych platforma rozwojowa Low Code z siedzibą w UE.
ELMA365 to oparta na procesach biznesowych platforma rozwojowa Low Code z siedzibą w UE. Zautomatyzuj wszystkie procesy w firmie dzięki rozbudowanym funkcjom i aplikacjom. Użyj edytora graficznego (BPMN 2.0) z prostym przeciąganiem i upuszczaniem. W razie potrzeby skaluj je za pomocą bloków wielokrotnego użytku. Przejdź z etapu PoC do produkcji w tempie biznesowym. Uzyskaj pełną funkcjonalność za 16 € miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ELMA365

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Umieść zasoby, ludzi i inne dane na interaktywnych planach pięter w wirtualnym środowisku do planowania i optymalizacji procesów.
SpaceRunner umożliwia wizualizację, śledzenie i optymalizację każdego procesu biznesowego. Korzystaj z intuicyjnych Xyiconów, aby reprezentować ludzi lub zasoby, projektować i śledzić przepływy pracy w jednym lub wielu działach oraz optymalizować alokację zasobów, wykorzystując analizy oparte na danych wygenerowane przez niestandardowe możliwości raportowania. Zmieniaj, przekształcaj i optymalizuj sposób pracy, konfigurując się swobodnie i angażując wiele systemów biznesowych, danych i ludzi na ujednoliconej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Xyicon

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
ProcessFlex to system tworzenia, dostosowywania i zarządzania procesami i profilami. Projekty, rekrutacja, wycena, sprzedaż…
ProcessFlex to system tworzenia, dostosowywania i zarządzania procesami i profilami w trybie online. Projekty, rekrutacja, zatrudnianie, wycena, zakupy, sprzedaż i inne procesy. Klienci, kandydaci, dostawcy, pracownicy i nie tylko. Łatwe porównywanie profili i śledzenie ich statusu w procesach. ProcessFlex zapewnia kontrolę finansową, produkty, zadania, załączanie plików, tablicę kanban i wiele innych. Darmowe i osobiste wsparcie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProcessFlex

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Opracuj automatyzacje, które działają dla ciebie. ThinkAutomation oferuje otwarte studio do automatyzacji każdego procesu, którego możesz potrzebować. Dowiedz się więcej na temat produktu: ThinkAutomation
ThinkAutomation to lokalny system automatyzacji zaprojektowany z myślą o nieograniczonej skali — bez ograniczeń ilościowych i bez płacenia za proces, licencję lub „robota”. Produkt zawiera: • Studio automatyzacji typu „przeciągnij i upuść” do orkiestracji przepływu pracy • W pełni funkcjonalny edytor kodów do niestandardowych prac programistycznych • Hybrydową bramę automatyzacyjną do łączenia się z dowolnym interfejsem API Ta konfiguracja zapewnia prawdziwie nieograniczony zakres. Możesz zautomatyzować dowolny proces, w dowolnej aplikacji, w dowolnej skali. Wszystko na jednej licencji. Dowiedz się więcej na temat produktu: ThinkAutomation

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
True Low-code narzędzie używane do definiowania, wdrażania, wykonywania, monitorowania i utrzymywania różnorodności i złożoności logiki decyzyjnej.
Oprogramowanie Low-Code, które służy do automatyzacji procesów biznesowych (narzędzie RPA), budowania strategii i modeli ryzyka (Decisions engine), zgodności (AML, KYC, itp.), jako Business Rule Management System (BRMS) oraz jako niskokodowe narzędzie Backend Development Tool dla logiki aplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProcessMIX

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Program Space firmy JetBrains to zintegrowana platforma, która łączy proces rozwoju oprogramowania z zarządzaniem projektami i działalnością.
JetBrains Space to zunifikowana platforma dla całego procesu rozwoju oprogramowania i współpracy zespołowej. Łączy hosting Git, przeglądy kodów, automatyzację, CI/CD, pakiety, problemy i dokumenty, czaty i kalendarze. Space obejmuje szeroki zakres procesów biznesowych: przejrzystą strukturę organizacyjną z wykazem zespołu, skuteczną komunikację przy pomocy czatów, dokumenty, kalendarze i blogi, zarządzanie projektami z listami kontrolnymi, problemami i tablicami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Śledź wiadomości do Archeo i zapewnij użytkownikom wgląd i przegląd wszystkich procesów biznesowych dzięki rozbudowanym funkcjom wyszukiwania.
Archeo firmy Communication oferuje możliwość rejestrowania danych i komunikatów, zapewniając użytkownikom wgląd i przegląd wszystkich procesów biznesowych oraz oferuje łatwe i skuteczne możliwości wyszukiwania. Obejmuje to wyszukiwanie dowolnego tekstu we wszystkich treściach oraz szeroki wybór filtrów. Wszystkie informacje dostarczane do Archeo są wykonywane przez interfejs API REST. Dostępny jest portal oparty na chmurze, który umożliwia śledzenie i wyszukiwanie procesów biznesowych, pobieranie statystyk i konfigurowanie logowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Archeo

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Oparta na chmurze platforma do zarządzania zamówieniami zapewniająca kompleksową łączność EDI (elektroniczna wymiana danych), automatyzację dokumentów innych niż EDI, przejrzystość i kontrolę procesów.
Platforma z pełną obsługą serwisową do zarządzania zleceniami OmPrompts ułatwia wzajemny handel firmom z całego świata. Oparta na chmurze platforma łączy producentów i sprzedawców detalicznych za pośrednictwem EDI (elektroniczna wymiana danych) z klientami, dostawcami i podmiotami zewnętrznymi oraz automatyzuje ręczne przetwarzanie pozostałych dokumentów w procesach pozyskiwania, tworzenia, realizacji i rozliczania zamówień. Dzięki jednej platformie firmy mogą łączyć się z partnerami handlowymi, digitalizować dokumenty i przetwarzać je w dowolnym formacie. Dowiedz się więcej na temat produktu: OmPrompt Order Management

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Zmień sposób, w jaki trenujesz i wspierasz swój zespół. Dzięki inteligentnej, połączonej platformie wdrażanie i szkolenia są łatwiejsze.
Whale to platforma szkoleniowa, która pomaga centralizować procesy, standardowe procedury operacyjne, reguły i wiedzę branżową, co pozwala szybciej wdrażać i szkolić swój zespół. Pozbądź się przestarzałych dokumentów procesowych i podręczników szkoleniowych, a następnie wykorzystaj Whale, aby stworzyć we właściwym czasie nowoczesne doświadczenia szkoleniowe, które zapewnią wszystkim spójność i wiedzę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whale

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Platforma Formstack łączy Formularze, Dokumenty i Podpis z nowym, zautomatyzowanym narzędziem do tworzenia przepływów pracy, aby zautomatyzować procesy za pomocą jednego narzędzia.
Dzięki platformie Formstack wystarczy jedno narzędzie, aby zautomatyzować swój dzień pracy. Każdy pracownik może skorzystać z wizualnego, niekodowanego kreatora przepływu pracy, aby połączyć możliwości przechwytywania danych, generowania dokumentów i podpisu elektronicznego w celu zautomatyzowania przepływu pracy. Oznacza to, że możesz teraz korzystać z Formularzy, Dokumentów i Podpisu wraz z możliwościami zautomatyzowanego kreatora przepływu pracy metodą „przeciągnij i upuść”, aby usprawnić sposób prowadzenia działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Suite

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Path to Agility Navigator to jedyne narzędzie, które pomaga planować, mierzyć, kierować i śledzić sprawną transformację.
Path to Agility Navigator to jedyne narzędzie, które pomaga mierzyć, kierować i śledzić zwinną transformację. Path to Agility Navigator to coś więcej niż narzędzie oceny, które identyfikuje najszybszą drogę do sukcesu poprzez połączenie możliwości z pożądanymi wynikami. W przypadku organizacji, które zarządzają projektami lub rozwijają produkty przy użyciu metodologii Agile, Path to Agility Navigator pomaga liderom zrozumieć przeszkody organizacyjne uniemożliwiające im ukończenie projektu na czas i zgodnie z budżetem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Path to Agility Navigator

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Flowbiz to rozwiązanie do tworzenia wykresów, przepływów pracy i automatyzacji, które przetwarza dowolne działanie, w dowolnej branży, w dowolnym czasie i miejscu.
Flowbiz to potężne, wysoce skalowalne rozwiązanie do tworzenia wykresów, automatyzacji przepływu pracy i integracji. Użytkownicy mogą szybko usprawnić swoje procesy biznesowe i zgłaszać dowolne działania, w dowolnej branży, w dowolnym czasie i miejscu. Flowbiz pomaga zaoszczędzić czas i koszty, oparty na chmurze, oferuje wysokie bezpieczeństwo oraz pakiet innych funkcji, od 5 AU$ za Designer — kreatora wykresów, 18 AU$ za narzędzie zadaniowe Tasker z funkcjami półautomatyzacji i 35 AU$ za narzędzie AutoTasker do pełnej automatyzacji systemów na użytkownika miesięcznie. Dowiedz się więcej o Flowbiz. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flowbiz

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami