Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia do modelowania procesów biznesowych

Narzędzia do modelowania procesów biznesowych umożliwiają ich wdrażanie, optymalizację i zarządzanie. Zapewniają ciągły kanał oparty na współpracy, ułatwiający wprowadzanie zmian i rozpowszechnianie informacji w całym przedsiębiorstwie. Organizacje wykorzystują te aplikacje do koordynowania środowiska biznesowego, planowania i synchronizacji zmian, testowania skuteczności nowych strategii i instytucjonalizowania najlepszych praktyk. Narzędzia do modelowania procesów biznesowych są powiązane z oprogramowaniem do integracji systemów i programami typu workflow.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Narzędzia do modelowania procesów biznesowych

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 58 w

MaintainX to mobilne oprogramowanie do digitalizacji zleceń roboczych i procedur, które zwiększa wydajność i umożliwia wgląd w czas rzeczywisty. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX
MaintainX pomaga firmom śledzić reaktywną i prewencyjną konserwację oraz kontrolować codzienne działania, takie jak inspekcje bezpieczeństwa, inspekcje jakości i operacyjne listy kontrolne. Oto, co jest digitalizowane i zabierane ze schowka: - procedury bezpieczeństwa, - listy kontrolne dotyczące środowiska, - raportowanie narzędzi i przyrządów pomiarowych, - procedury konserwacyjne, - przepływy pracy audytu/kontroli, - listy kontrolne szkoleń. Firma pomaga liderom operacyjnym zwiększyć wydajność, dostarczając w czasie rzeczywistym informacje biznesowe z terenu. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Lokulus to platforma technologiczna, dostarczająca narzędzia do automatyzacji procesów biznesowych dla firm zorientowanych na konsumentów Dowiedz się więcej na temat produktu: Lokulus
Lokulus to firma technologiczna zapewniająca automatyzację procesów opartą na sztucznej inteligencji dla firm zorientowanych na konsumentów. Platforma umożliwia organizacjom inteligentne zarządzanie i dostosowywanie zautomatyzowanych przepływów pracy w miarę rozwoju i wzrostu potrzeb ich organizacji. Firma jest zaufanym, niezależnym doradcą, ściśle współpracującym z klientami, aby sprostać ich wyjątkowym wyzwaniom. Rozwiązania są szyte na miarę, wykorzystując wiedzę i technologię firmy oraz zapewniając idealne dopasowanie do potrzeb organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lokulus

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Oprogramowanie do automatyzacji usług profesjonalnych, które pomaga firmom w zarządzaniu projektami, śledzeniu czasu, fakturowaniu, raportowaniu i księgowości. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime
BigTime to oprogramowanie do automatyzacji usług profesjonalnych (PSA), które pomaga skalować działalność, umożliwiając śledzenie i podejmowanie działań na podstawie wskaźników operacyjnych. Nawet w przypadku pracy zdalnej można łatwo zarządzać czasem, wydatkami i rozliczeniami dla wielu projektów jednocześnie, a także szybko identyfikować obszary możliwości dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak alokacja zasobów i niestandardowe raportowanie. Dzięki BigTime Wallet i portalowi klienta możesz szybciej otrzymywać płatności za pomocą niestandardowego fakturowania i przetwarzania płatności. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Apiboost: Portal deweloperski Enterprise API usprawnia zarządzanie interfejsami API. Usprawniony dostęp, solidna produktywność, zaawansowane zarządzanie kluczami Dowiedz się więcej na temat produktu: Apiboost
Apiboost – korporacyjny portal dla deweloperów API usprawnia zarządzanie interfejsami API. Koncentrując się na płynnej kontroli dostępu, solidnej produktyzacji API i zaawansowanym zarządzaniu kluczami, Apiboost zaprojektowano w celu podniesienia poziomu cyfrowego ekosystemu. Platforma ma na celu zwiększenie popularności API poprzez oferowanie zaawansowanych funkcji dostępnych zarówno dla użytkowników technicznych, jak i nietechnicznych. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym programistą, czy zapracowanym profesjonalistą poszukującym usprawnionych rozwiązań, Apiboost umożliwia maksymalizację wydajności i produktywności. Zaufaj Apiboost jako zasobowi, który pomoże uwolnić pełny potencjał interfejsów API. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apiboost

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek.
Asana to narzędzie do zarządzania procesami biznesowymi, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracujące nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
monday.com to intuicyjna platforma, która umożliwia tworzenie unikalnych rozwiązań dla wszystkich aspektów działalności w jednym miejscu.
monday.com to intuicyjna platforma, która umożliwia tworzenie unikalnych rozwiązań dla wszystkich aspektów działalności w jednym miejscu. Zacznij od gotowych szablonów i dostosuj je do swoich procesów roboczych. Dzięki temu cały zespół może śledzić zapasy, wdrażać nowych pracowników, nadzorować projekty, aktualizować statusy ważnych zadań oraz zarządzać kampaniami sprzedażowymi i marketingowymi. Pozbądź się boleśnie długich wątków e-mail i ogranicz spotkania, jednocześnie robiąc jeszcze więcej dzięki temu rozwiązaniu współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Wrike to oprogramowanie do zarządzania procesami biznesowymi dla przedsiębiorstw, z szablonami, śledzeniem czasu, wykresami Gantta, pulpitami, raportami i innymi funkcjami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania procesami biznesowymi, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Stwórz zoptymalizowane cyfrowe miejsce pracy, korzystając z niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, aktualizacji w czasie rzeczywistym oraz raportów wydajności w jednym miejscu, które można udostępniać w całej firmie. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby zautomatyzować codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Pracuj mądrzej, a nie ciężej dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 13 milionów użytkowników na całym świecie. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu. Wypróbuj głęboką integrację z Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch i innymi, aby zwiększyć produktywność współpracy Twojego zespołu. Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Proste i niedrogie oprogramowanie do zarządzania procesami biznesowymi dostępne w chmurze i lokalnie z dostępem do kodu open source.
Jeśli szukasz bezpłatnego lub niedrogiego oprogramowania do zarządzania procesami biznesowymi (BPM), jesteś we właściwym miejscu. Cena to nie jedyna zaleta Bitrix24. Otrzymujesz zestaw standardowych procesów biznesowych, które nie wymagają konfiguracji – wnioski urlopowe, podróże służbowe, wydatki, zakupy, ogólne wnioski (wewnętrzne biuro pomocy technicznej). Są one oparte na strukturze firmy i w razie potrzeby można je łatwo zmodyfikować. Projektant procesów biznesowych umożliwia tworzenie niestandardowych procesów biznesowych. Chmura i open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania swoją firmą: propozycje, umowy, płatności i nie tylko. Gdy zechcesz, otrzymaj 7 dni za darmo.
HoneyBook pomaga kreatywnym przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent. Właściciele małych firm i freelancerzy potroili swoje rezerwacje i zaoszczędzili wiele godzin dziennie, korzystając z narzędzi HoneyBook. Skorzystaj z wersji próbnej już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Nintex pozwala szybko i łatwo zarządzać, automatyzować i optymalizować procesy biznesowe.
Przedsiębiorstwa każdego dnia wykorzystują platformę Nintex Process do szybkiego i łatwego zarządzania, automatyzacji i optymalizacji procesów biznesowych. Plaftorma Nintex Process obejmuje funkcje mapowania procesów, automatyzacji przepływu pracy, automatyzacji procesów robotycznych, generowania dokumentów, formularzy, aplikacji mobilnych, analityki procesowej i wiele innych, a wszystko to za pomocą łatwego w użyciu projektanta metodą „przeciągnij i upuść”. Nintex sprawia, że organizacje sektora publicznego i prywatnego mogą szybciej zarządzać, automatyzować i optymalizować procesy biznesowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex Process Platform

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia internetowych aplikacji baz danych bez konieczności pisania kodu.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia internetowych aplikacji baz danych bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Zapomnij o poczuciu przytłoczenia i zacznij organizować swoje projekty w Ninox dzięki konfigurowalnemu interfejsowi użytkownika i funkcjom zespołowym.
Nadal zarządzasz projektami, korzystając z poczty e-mail, arkuszy kalkulacyjnych i różnego oprogramowania? Zapomnij o poczuciu przytłoczenia i zacznij organizować swoje projekty w Ninox dzięki wysoce konfigurowalnemu interfejsowi użytkownika. Ninox umożliwia pracę w dużych zespołach na wszystkich platformach. Dostęp do oprogramowania można uzyskać za pośrednictwem macierzystej aplikacji macOS, iOS i Android lub dowolnej przeglądarki internetowej. Ponadto umożliwia integrację wielu różnych usług za pomocą API Ninox. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ninox

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Zoho Creator to oprogramowanie do zarządzania procesami biznesowymi, dzięki któremu możesz budować, automatyzować rutynowe zadania i efektywnie zarządzać danymi.
Zoho Creator to oprogramowanie BPM (do zarządzania procesami biznesowymi), z którym możesz budować, automatyzować rutynowe zadania i efektywnie zarządzać danymi. Twórz niestandardowe formularze, konfiguruj przepływy pracy, twórz strony informacyjne i uruchamiaj aplikację w mgnieniu oka. Firmy różnej wielkości powierzają firmie Zoho Creator zarządzanie swoimi danymi i dlatego aż siedem milionów użytkowników na całym świecie zbudowało sześć milionów niestandardowych aplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Rozpocznij bezpłatną wersję próbną i dołącz do 25 tysięcy organizacji, które korzystają z niekodowanego kreatora formularzy do automatyzacji najważniejszych procesów roboczych. Plany zaczynają się od 50 $ miesięcznie.
Dołącz do ponad 25 tys. organizacji i skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej Formstack Forms, kreatora formularzy typu „przeciągnij i upuść” w trybie online, aby osiągnąć optymalną dojrzałość cyfrową opisaną w raporcie State of Digital Maturity 2022 (Stan dojrzałości cyfrowej 2022): Ulepszanie raportu automatyzacji przepływu pracy. Zaoszczędź do 18 godzin tygodniowo, umożliwiając dowolnej osobie w organizacji tworzenie formularzy w trybie online, gromadzenie danych i automatyzację procesów bez użycia kodu. Wspieramy zgodność z HIPAA (Ustawa o przenoszeniu i odpowiedzialności za ubezpieczenia zdrowotne) i oferujemy setki szablonów + integracji dla aplikacji takich jak Salesforce, MailChimp i PayPal. Plany zaczynają się od 50 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Forms

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Narzędzia Process Mining bezpośrednio zintegrowane z systemami BI takimi jak Microsoft Power BI czy Qlik Sense.
process.science dostarcza out-of-the-box narzędzia do eksploracji procesów bezpośrednio zintegrowane z Microsoft Power BI i Qlik Sense. process.science nie jest skomplikowanym rozwiązaniem stand-alone, które musi być skonfigurowane dodatkowo do Twoich systemów. Wdrożenie nie niesie ze sobą absolutnie żadnego ryzyka awarii systemu, ponieważ process.science nie ingeruje w Państwa systemy oprogramowania. process.science umożliwia Państwa organizacji BI zautomatyzowaną analizę procesów w czasie rzeczywistym, wykorzystując dane, które już znajdują się w Państwa systemie ERP. Dowiedz się więcej na temat produktu: process.science

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Platforma Intellect BPM to platforma bez kodowania, która umożliwia użytkownikom wprowadzanie innowacji poprzez tworzenie lub modyfikowanie aplikacji biznesowych bez kodowania.
Platforma Intellects Business Process Management (BPM) to niekodowana platforma do cyfrowej transformacji i automatyzacji. Wizją firmy jest „umożliwienie każdemu wprowadzania innowacji” poprzez oferowanie wielokrotnie nagradzanej platformy BPM, która umożliwia osobom niebędącym programistami korzystanie z technologii „przeciągnij i upuść” do tworzenia formularzy, przepływów pracy i raportów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intellect QMS

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Umożliwia automatyzację procesów biznesowych, integrację z istniejącymi systemami i oferowanie pracownikom portalu internetowego do wykonywania zadań.
FlowCentric Processware to idealne rozwiązanie dla organizacji, które chcą wdrożyć cyfrową transformację, łatwo wprowadzać innowacje i szybko osiągać wyniki. Firmy wykorzystują to oprogramowanie do opracowywania elastycznych rozwiązań do zarządzania procesami biznesowymi, wydłużania okresu eksploatacji systemów ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) i dodawania znaczących działań do danych zbieranych przez urządzenia IoT (Internet rzeczy). Oprogramowanie to jest idealne dla firm zatrudniających ponad 100 pracowników, którzy chcą zcyfryzować nieograniczoną liczbę procesów, poprawić wydajność operacyjną i egzekwować kontrolę legislacyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: FlowCentric Processware

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Kissflow to doskonałe oprogramowanie BPM (zarządzanie procesami biznesowymi), które obejmuje kompletne zarządzanie procesami.
Kissflow to doskonałe oprogramowanie BPM (zarządzanie procesami biznesowymi), które obejmuje kompletne zarządzanie procesami. Kissflow Workflow to przepływ pracy bez kodów, w którym każdy może stworzyć zautomatyzowany proces, stworzyć tablicę projektu, obsługiwać przepływ przypadków i współpracować nad tematami roboczymi, a wszystko to na jednej, inteligentnej i łatwo zintegrowanej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Workato to nowa generacja iPaaS z ponad 1000 wbudowanymi złączami, które pomagają zautomatyzować najbardziej złożone procesy robocze w całej organizacji
Workato jest jednym z liderów na rynku platform automatyzacji przedsiębiorstwa. Workato umożliwia zespołom biznesowym i IT integrację aplikacji i automatyzację przepływów pracy bez uszczerbku dla bezpieczeństwa i ładu korporacyjnego. Zbudowana na podstawie natywnej architektury w chmurze, zaprojektowanej z myślą o skalowaniu i szybkości, aby znacznie zmniejszyć powierzchnię operacyjną i ogólne koszty. Platforma o niskokodowa/bezkodowa umożliwia zespołom budowanie integracji pięć razy szybciej niż tradycyjne platformy. Otrzymaj bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workato

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Innowacyjne oprogramowanie do planowania działalności, które pomaga ambitnym przedsiębiorcom, startupom i menedżerom produktów w przekształcaniu ich pomysłów w rzeczywistość.
IdeaBuddy to innowacyjne oprogramowanie do planowania biznesu, które pomaga przedsiębiorcom, startupom i zespołom w tworzeniu modelu biznesowego, opracowywaniu i testowaniu ich pomysłów, tworzeniu prognoz finansowych i tworzeniu nowoczesnego biznesplanu. Platforma internetowa jest łatwa i przyjemna w użyciu, a ponadto jest wyposażona w branżowe przewodniki i gotowe szablony. Zacznij od 15-dniowej bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: IdeaBuddy

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Jedna, zintegrowana platforma, która pomaga pracownikom zrozumieć, realizować i usprawniać procesy biznesowe.
Gluu to jedna platforma do zarządzania procesami biznesowymi. Umożliwia standaryzację sposobu wykonywania pracy, automatyzację powtarzających się zadań, instrukcji i raportów, a także wychwytywanie pomysłów, problemów i rozwiązań za pomocą jednego strumienia komunikacji. Gluu zapewnia, że twoje procesy są zarówno wydajne, jak i skuteczne, dzięki czemu twoja firma jest opłacalna. W ciągu kilku minut możesz udostępnić proces swojemu zespołowi za pomocą aplikacji na Androida lub iOS, kierując go do właściwych zadań i instrukcji we właściwym czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gluu

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Oprogramowanie do zarządzania firmą. Projektowanie internetowych aplikacji dla baz danych lub korzystanie z gotowych rozwiązań w celu gromadzenia, udostępniania i zarządzania informacjami biznesowymi.
Oprogramowanie dla bazy danych w trybie online do zarządzania procesami biznesowymi. Można zbudować unikalną aplikację internetowej bazy danych, która ułatwi pracę z danymi, uporządkuje i przechowa informacje wykorzystywane w codziennej pracy, a także stworzy łatwo dostępne źródło danych dla zespołu. System jest w pełni konfigurowalny: użytkownik może zarządzać danymi w dowolny sposób i modyfikować aplikację w dowolnym momencie. TeamDesk zapewnia nieograniczoną liczbę rekordów, nieograniczone przechowywanie danych, nieograniczoną pomoc techniczną, stabilne stawki i bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamDesk

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Raportowanie/analityka
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi