Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do zarządzania kampaniami marketingowymi

Oprogramowanie do zarządzania kampaniami marketingowymi pozwala zautomatyzować monitorowanie, prowadzenie, raportowanie i analizę kampanii marketingowych i promocji poprzez integrację źródeł danych klientów oraz możliwość analizowania tych danych przy użyciu szerokiego zakresu wyszukiwań analitycznych. Tego rodzaju raportowanie pomaga oceniać i optymalizować wiele kampanii marketingowych dla różnych sektorów działalności w oparciu o rzeczywistą analizę ich skuteczności. Oprogramowanie do zarządzania kampaniami marketingowymi jest powiązane z narzędziami do e-mail marketingu, programami do automatyzacji marketingu i oprogramowaniem do automatyzacji marketingu w wyszukiwarkach internetowych.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do zarządzania kampaniami marketingowymi

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 54 w

MARMIND® to jedyne rozwiązanie do zarządzania kampaniami, które łączy plany, budżety i wyniki w jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: MARMIND
MARMIND to jedna z wiodących platform do zarządzania kampaniami, która umożliwia marketerom na całym świecie optymalizację zasobów i maksymalizację wyników. MARMIND to jedyne oprogramowanie marketingowe, które tworzy bezproblemowe przepływy pracy w zakresie planowania, budżetowania i analizy wyników w rozwiązaniach punktowych. Umożliwia firmom podejmowanie lepszych decyzji. Dowiedz się więcej na temat produktu: MARMIND

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
Oparta na chmurze platforma do zarządzania kampaniami, stworzona z myślą o planowaniu mediów, zarządzaniu kampaniami i raportowaniu dla marek i agencji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mediatool
Kompleksowa platforma do zarządzania kampaniami. Mediatool gromadzi plany i dane w scentralizowanym centrum, a dzięki opartemu na chmurze narzędziu do planowania marketingu otrzymujesz jedno, niezawodne źródło dla planowania wszystkich swoich mediów i działań marketingowych. Inteligentne narzędzia współpracy dla różnych zespołów, bezproblemowa integracja danych, pełna kontrola budżetu i wydajność w czasie rzeczywistym w celu optymalizacji inwestycji - wszystko to w przyjaznym dla użytkownika interfejsie. Oszczędzaj czas i zwiększ produktywność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mediatool

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
Utrzymuje bezpieczeństwo kampanii PPC, unikając nieprawidłowego ruchu. Powstrzymuje boty i konkurencję przed klikaniem w reklamy i zapobiec marnowaniu budżetu. Dowiedz się więcej na temat produktu: CHEQ Essentials
Eliminuje nieprawidłowy ruchu w kampaniach PPC. ClickCease uniemożliwia w czasie rzeczywistym botom i konkurencji klikanie w kampanie reklamowe i marnowanie budżetu. Ochrona kampanii reklamowych zarówno na Facebooku, jak i w Google. Rozwiązanie ClickCease posiada funkcje stałego monitorowania kampanii, automatycznego blokowania IP i użytkowników w czasie rzeczywistym, rejestrowania stron internetowych, niestandardowych reguł wykrywania oraz szczegółowych raportów. ClickCease oferuje całodobowe wsparcie, które jest kompetentne i pomocne w przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących konta. Dowiedz się więcej na temat produktu: CHEQ Essentials

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
Adsmurai automatyzuje tworzenie dynamicznych reklam z pliku produktowego. Tysiące pięknych reklam w ciągu kilku sekund. Dowiedz się więcej na temat produktu: Adsmurai Marketing Platform
Maksymalizacja ROI w reklamie w mediach społecznościowych wymaga dostosowania katalogu i kreacji do każdego kanału i grupy docelowej. Nie musisz już tracić czasu na ręczne tworzenie reklam na Facebooku, Instagramie, w Zakupach Google, Pinterest itp. Adsmurai automatyzuje ten proces na dużą skalę. Do tego dochodzą atrakcyjne wzory, dopasowane i opracowane bez wysiłku. Dowiedz się więcej na temat produktu: Adsmurai Marketing Platform

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
Zoho Marketing Plus to ujednolicona platforma marketingowa, która umożliwia śledzenie wszystkich działań marketingowych w wielu kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Marketing Plus
Zoho Marketing Plus to ujednolicona platforma marketingowa dla zespołów marketingowych, która pomaga planować, organizować i realizować kampanie w zakresie poczty elektronicznej, SMS-ów, mediów społecznościowych, wydarzeń, webinarów, ankiet i innych – wszystko z jednego miejsca. Dzięki ujednoliconemu obszarowi roboczemu do zarządzania projektami możesz tworzyć działania, przypisywać je do różnych marketerów, przeglądać oś czasu, śledzić postępy i być na bieżąco z działaniami marketingowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Marketing Plus

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek.
Asana to narzędzie do zarządzania kampaniami, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracujące nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą w ramach kampanii, stworzone dla zespołów korporacyjnych. Oferuje wykresy Gantta, śledzenie czasu i dane z ponad 40 aplikacji.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą w ramach kampanii, przeznaczone dla zespołów korporacyjnych. Oferuje zaawansowane zabezpieczenia i pełną personalizację dla zespołów ds. marketingu. Planuj i przeprowadzaj kampanie oraz twórz dotyczące ich raporty z wykorzystaniem wykresów Gantta, tablic Kanban, pulpitów z możliwością udostępniania, wbudowanej weryfikacji, łatwego w użyciu raportowania, niestandardowych formularzy wniosków i automatycznych zatwierdzeń. Integruje się z Adobe Creative Cloud w celu skrócenia cykli weryfikacji. Nowość: Platforma marketingowa Wrike pozwala uzyskać w czasie rzeczywistym informacje o wydajności cyfrowej Twoich kreatywnych materiałów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
Uruchamiaj kampanie, które konwertują za pomocą platformy marketingowej Sendinblue (w tym wiadomości e-mail, SMS i inne).
Uruchom kampanie, które konwertują za pomocą Sendinblue. Umożliwia firmom zarządzanie kampaniami w poczcie e-mail, SMS-ach, mediach społecznościowych i nie tylko. Spersonalizuj każdy etap podróży klienta dzięki ukierunkowanym wiadomościom i zaawansowanej segmentacji. Uprość swoje działania marketingowe dzięki łatwym w użyciu narzędziom do automatyzacji. Platforma cieszy się zaufaniem ponad 300 000 użytkowników na całym świecie. Wypróbuj bezpłatnie i odkryj, co Sendinblue może dla Ciebie zrobić. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brevo

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
Bitrix24 to bezpłatne rozwiązanie CRM z zarządzaniem kampaniami i automatyzacją marketingu. Ponad osiem milionów klientów. Chmura, urządzenia mobilne, open source.
Szukasz rozwiązania CRM z zarządzaniem kampaniami i automatyzacją marketingu? Pomyśl o Bitrix24. Najpierw poznaj cenę. Bitrix24 jest bezpłatny, a wiele opcji automatyzacji jest dostępnych za darmo. Automatyzacja potencjalnych klientów kosztuje tylko 39 $ miesięcznie. Nie, nie jest to 39 $ miesięcznie na użytkownika – to 39 $ miesięcznie łącznie, ponieważ nie pobierane są opłaty za każdego użytkownika. Jeśli potrzebujesz automatyzacji dla każdej jednostki CRM, nieograniczonej liczby użytkowników i pamięci online, opłata ta wynosi 199 $ na miesiąc. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do rozwiązań CRM w marketingu i sprzedaży, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe i przekształcanie ich w szczęśliwych klientów. Rozwijaj swoją firmę dzięki zaawansowanym funkcjom marketingu e-mail oferowanym przez EngageBay. Uruchom ukierunkowane kampanie e-mail, aby uzyskać najlepsze wyniki. Śledź i analizuj swoje wyniki. – wszystko na jednej, łatwej w użyciu platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
Twórz i wysyłaj spersonalizowane kampanie e-mail marketingu, biuletyny i kampanie wiadomości SMS w ciągu kilku minut, korzystając z gotowych szablonów sklepu w trybie online.
Uniwersalne narzędzie do e-mail marketingu kampanii SMS Omnisend, któremu zaufało ponad 80 tys. firm e-commerce, automatyzuje marketing w całej podróży klienta — docierając do odpowiednich odbiorców, z odpowiednim komunikatem we właściwym czasie. Szybko twórz profesjonalne i angażujące kampanie, aby docierać do kupujących z porzuconymi produktami w koszyku, sprzedawać po wyższej cenie z rekomendacjami produktowymi i witać nowych subskrybentów z kodem rabatowym i nie tylko. Łatwa integracja jednym kliknięciem z Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Wix i innymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Omnisend

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Zestaw funkcji Agile CRM służących do zarządzania kampaniami, który umożliwia łatwe tworzenie zautomatyzowanych kampanii w różnych celach. Automatyzuj kampanie sprzedażowe i marketingowe w wielu kanałach, przetwarzaj dane związane z leadami oraz analizuj swoje wyniki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
Polska Produkt lokalny
GetResponse to wszechstronne oprogramowanie do automatyzacji marketingu, które pomaga zwiększyć liczbę odbiorców, nawiązać kontakt z klientami i zwiększyć sprzedaż online.
GetResponse, proste, ale wszechstronne oprogramowanie do automatyzacji marketingu, ma ponad 20 lat doświadczenia w dostarczaniu firmom wymiernych korzyści. Oprócz całodobowego wsparcia klienta dostępnego w ośmiu językach, GetResponse oferuje ponad 30 narzędzi: e-mail marketing, kreator stron internetowych, lejek konwersji, automatyzację marketingu, czat na żywo, webinaria, płatne reklamy i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: GetResponse

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
Łatwe w użyciu i przystępne cenowo narzędzie marketingowe do e-mail marketingu dla firm i indywidualnych twórców chcących rozwijać i angażować odbiorców.
EmailOctopus to niedroga platforma marketingowa poczty elektronicznej zapewniająca podstawowe funkcje, których firmy i indywidualne twórcy potrzebują do rozwijania swojej listy mailingowej i angażowania odbiorców. Łatwy w użyciu edytor wiadomości e-mail umożliwia tworzenie zarówno wiadomości e-mail w trybie tekstowym, jak i w formacie HTML. Narzędzia do automatyzacji i segmentacji umożliwiają użytkownikom konfigurowanie automatycznych odpowiedzi w oparciu o czas i kampanie kropelkowe oraz dostarczanie dostosowanych wiadomości określonym grupom subskrybentów. Dowiedz się więcej na temat produktu: EmailOctopus

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
Wspieraj swoje treści dzięki wielokrotnie nagradzanym rozwiązaniom DAM, PIM, MRM (zarządzania zasobami marketingowymi) i zarządzaniu marką oraz usługom nieporównywalnym z innymi.
Widen, firma należąca do Acquia, została uznana przez użytkowników Capterra za dobrą wartość i łatwość użytkowania. Widen to firma zarządzająca zasobami cyfrowymi przedsiębiorstwa, zapewniająca centralne źródło prawdy dla treści produktów i aktywów marki. Obsługując przede wszystkim średnie i duże organizacje zatrudniające ponad 500 pracowników, Widens dostarcza rozwiązania w chmurze dla przedsiębiorstw DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi) i PIM (zarządzanie informacjami o produkcie), obiegu dokumentów marketingowych oraz zarządzania marką, zapewniając kompleksowe doświadczenie wysokiej jakości oprogramowania i niezrównanej obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acquia DAM (Widen)

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
Similarweb to firma zajmująca się oprogramowaniem i danymi, specjalizująca się w analityce internetowej, ruchu w sieci, analizie konkurencji i wydajności.
Similarweb wyróżnia się wysoką dokładnością i szczegółowością danych, zapewniając kompleksową perspektywę 360° w cyfrowym świecie, obejmującą 1 mld stron internetowych, 8 mln aplikacji, ponad 210 branż i ponad 190 krajów. Pozwala użytkownikom szybko identyfikować pojawiające się trendy rynkowe, odkrywać strategie konkurencji i monitorować zachowania odbiorców. Oferta obejmuje solidne narzędzia Web i App Intelligence (benchmarking, analiza odbiorców, kompletny zestaw SEO, analiza słów kluczowych, wydajność kanałów marketingowych i inne), Sales Intelligence, Shopper Intelligence, Investor Intelligence, DaaS i usługi doradcze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Similarweb

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
Z niecierpliwością czekaj na zarządzanie kampaniami tak, jak oczekujesz weekendu, dzięki skutecznym i kompleksowym funkcjom raportowania.
Eksperci znają stres związany z wysyłaniem kampanii e-mail. Wkładasz w to wysiłek, pot i łzy i masz nadzieję, że w zamian nie otrzymasz spamu, fałszywych adresów i rezygnacji z subskrypcji. Dzięki raportom w czasie rzeczywistym możesz śledzić trajektorię swoich wiadomości e-mail, gdy trafiają one do skrzynek odbiorczych na całym świecie, a także uzyskać przydatne statystyki, dzięki którym możesz kierować wybraną strategią. Ten system sprawi, że będziesz cieszyć się na myśl o zarządzaniu kampanią tak, jak cieszysz się na myśl o weekendzie. Dowiedz się więcej na temat produktu: SMTP2GO

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
Kompleksowe narzędzie do automatyzacji z funkcjami zaopatrzenia, zasięgu, wzbogacania danych ATS (system śledzenia kandydatów) / rozwiązań CRM, zarządzania bazą danych i synchronizacji.
Jobin.cloud to uniwersalne narzędzie do automatyzacji, które umożliwia wyszukiwanie i angażowanie ludzi. Importuj zbiorczo profile, filtruj, monitoruj i zarządzaj nimi w ramach automatycznej aktualizacji. Z łatwością wybieraj najlepsze dane kontaktowe, automatycznie znajduj je i kontaktuj się z nimi zbiorczo za pomocą inteligentnych szablonów za pośrednictwem poczty e-mail lub LinkedIn. Przypisz je do przepływów pracy i śledź wszystkie rozmowy za pomocą osi czasu, znaczników i notatek. Szybko rozwijaj swoją sieć dzięki nieograniczonym prośbom o kontakt na LinkedIn i zarządzaj wiadomościami wielokanałowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobin.cloud

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
Facelift Cloud usprawnia zarządzanie kampaniami we wszystkich odpowiednich kanałach mediów społecznościowych centralnie i wydajnie za pomocą jednego narzędzia.
Facelift Cloud to cenione na świecie narzędzie do zarządzania kampaniami w mediach społecznościowych. Oprogramowanie pomaga tworzyć, uruchamiać i zarządzać kampaniami we wszystkich odpowiednich kanałach centralnie i wydajnie za pomocą jednego innowacyjnego narzędzia. Nadaje się do wszystkich rozmiarów firmy w każdej lokalizacji, z użytkownikami w ponad 50 krajach na całym świecie. Rozwiązanie Facelift Cloud umożliwia markom, agencjom i instytucjom publicznym osiągnięcie celów biznesowych. Narzędzie posiada certyfikat ISO 27001. Dowiedz się więcej na temat produktu: facelift

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
Rozwiązanie CRM Creatio pomaga nowoczesnym firmom usprawnić przepływy pracy sprzedaży, marketingu i obsługi klienta bez użycia kodu i maksymalnej swobody.
Rozwiązanie CRM Creatio to pakiet wysokiej klasy produktów do marketingu, sprzedaży i automatyzacji usług bez użycia kodu, który automatyzuje całą podróż klienta z maksymalnym stopniem swobody. •Marketing Creatio — gotowa do użycia, bezkodowa platforma do automatyzacji kampanii marketingowych i przepływów pracy związanych z zarządzaniem leadami •Sales Creatio — kompleksowa, bezkodowa platforma do automatyzacji procesów sprzedaży dowolnego typu •Service Creatio — wielokanałowa platforma do automatyzacji procesów roboczych związanych z obsługą klienta o dowolnej złożoności Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
Affise to ekosystem marketingu partnerskiego 360°, pomagający firmom w szybszym skalowaniu i umożliwiający pełną kontrolę nad ich kampaniami partnerskimi.
Affise to kompletny ekosystem marketingu partnerskiego zaprojektowany, aby pomóc firmie skalować swoją działalność. Został wyposażony we wszystkie narzędzia niezbędne do prowadzenia całego marketingu partnerskiego z poziomu jednego pulpitu. Ekosystem składa się z 3 produktów: - „Performance” (Wyniki) — wszystkie niezbędne narzędzia do zarządzania kampaniami partnerskimi; - „Reach” (Zasięg) — pozwala na rozpoczęcie własnego programu partnerskiego lub rozwój istniejącego, oraz - „Mobile Measurement Partner” (Mobilny partner pomiarowy) — pozwala śledzić, optymalizować i zwiększać wydajność aplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Affise

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii
Zautomatyzowana i łatwa w użyciu platforma do raportowania dla agencji cyfrowych. Wizualne wielokanałowe raporty marketingowe, które przypadną klientom do gustu.
Zautomatyzowana i łatwa w użyciu platforma do raportowania dla agencji cyfrowych. Wizualne, wielokanałowe raporty marketingowe dotyczące wielu kont, które klienci z chęcią będą czytać. Automatyzacja zbierania danych ze wszystkich kanałów marketingowych; Wszystkie wskaźniki wydajności dostępne jednym kliknięciem – możliwość połączenia zespołu i klientów dzięki zaplanowanym raportom oraz raportom na żądanie, współdzielonemu dostępowi i opcji podglądu w czasie rzeczywistym. Oszczędność czasu na ręcznym pobieraniu danych i raportowaniu zadań, aby skupić się na wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatagraph

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Konfigurowalne pola
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie treścią
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Śledzenie konwersji
  • Analityka kampanii