Wybrane oprogramowanie
Oprogramowanie z największą liczbą recenzji
Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do zarządzania kontaktami
Wyniki: 24 w
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty
Bitrix24 to bezpłatne narzędzie do zarządzania kontaktami i oprogramowanie CRM, z którego korzysta osiem milionów klientów na całym świecie. Dostępne wersje w chmurze, na urządzenia mobilne i open source
Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Jeśli szukasz bezpłatnego oprogramowania do zarządzania kontaktami online, które nie ogranicza liczby kontaktów, obejmuje e-mail marketing, w pełni wyposażone rozwiązanie CRM i menedżera kontaktów, wybierz Bitrix24. Bitrix24 jest niezwykle łatwy w użyciu i wyposażony w zaawansowane narzędzia sprzedażowe.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty
Bigin pomaga małym firmom odejść od arkuszy kalkulacyjnych i zacząć korzystać z rozwiązania CRM, które zostało stworzone z myślą o ich potrzebach.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM
Dzięki Bigin można przechowywać, organizować i śledzić informacje o klientach, potencjalnych klientach i potencjalnych sprzedawcach, co w efekcie prowadzi do lepszych i lepszych relacji z klientami.
Dedykowane rozwiązanie CRM dla małych firm, aby ułatwić organizowanie sprzedaży i śledzenie potencjalnych klientów. Z czystym zamiarem bycia prostym, Bigin jest wyposażony w odpowiednie funkcje, z przyjaznym dla użytkownika interfejsem, w przyjaznej dla kieszeni cenie, aby pasował do małej firmy jak ulał.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty
Kompleksowe narzędzie do automatyzacji z funkcjami zaopatrzenia, zasięgu, wzbogacania danych ATS (system śledzenia kandydatów) / rozwiązań CRM, zarządzania bazą danych i synchronizacji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobin.cloud
Jobin.cloud to uniwersalne narzędzie do automatyzacji, które umożliwia wyszukiwanie i angażowanie ludzi. Importuj profile zbiorcze, filtruj, monitoruj i zarządzaj nimi w repozytoriach z automatyczną aktualizacją setek punktów danych. Znajdź wiadomości e-mail i profile społecznościowe.
Przypisz kontakty do przepływów pracy, list i potoków. Prowadź wielokanałowe kampanie zbiorczej pomocy i śledź wszystkie rozmowy za pomocą osi czasu, znaczników i notatek. Szybko rozwijaj swoją sieć dzięki nieograniczonym żądaniom połączenia z LinkedIn i twórz najlepsze zasoby bazy danych
Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobin.cloud
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami.
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia małym i dużym organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami, umożliwiające zarządzanie sprzedażą, marketingiem, wsparciem klienta i magazynem w ramach całej organizacji, w jednym systemie biznesowym.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty
Zarządzanie kontaktami i komunikacją sprzedażową jeszcze nigdy nie było tak łatwe dzięki wydajnemu, a jednocześnie sprawnemu oprogramowaniu do zarządzania kontaktami.
Zarządzanie kontaktami i komunikacją sprzedażową jeszcze nigdy nie było tak łatwe dzięki wydajnemu, a jednocześnie sprawnemu oprogramowaniu do zarządzania kontaktami. Skoncentruj się na działaniach, które przekształcają leady w klientów, a jednocześnie ciesz się intuicyjnym i prostym designem Pipedrive. Oprócz możliwości integracji z setkami aplikacji i integracji do zarządzania klientami, niezawodne mobilne rozwiązanie CRM zapewnia łączność z kontaktami i dostęp do wszystkich funkcji w podróży.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą dla przedsiębiorstw, z zatwierdzeniami, śledzeniem czasu pracy, wykresami Gantta, tablicami Kanban, raportami i innymi opcjami.
Wrike to wielokrotnie nagradzane oprogramowanie do zarządzania projektami, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Zarządzaj kontaktami za pomocą automatycznej organizacji, niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu pracy, aktualizacji w czasie rzeczywistym i raportów wydajności w jednym miejscu, które można udostępniać całej firmie. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby zautomatyzować codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Pracuj mądrzej, a nie ciężej dzięki Wrike.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową.
Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty
Wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania kontaktami, klientami, propozycjami, umowami, płatnościami i nie tylko.
Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
Zarządzanie kontaktami dla niezależnych specjalistów – oto HoneyBook.
HoneyBook ułatwia zarządzanie kontaktami, rezerwowanie klientów, usprawnianie projektów i otrzymywanie płatności w jednym miejscu.
Dzięki ofertom, fakturom, kontraktom, płatnościom i ustalaniu harmonogramu masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia.
Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1.
Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do rozwiązań CRM w marketingu i sprzedaży, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe i przekształcanie ich w szczęśliwych klientów. Skorzystaj z oprogramowania do zarządzania kontaktami EngageBay, aby przechowywać wszystkie kontakty w jednym miejscu. Zachowaj porządek, podejmuj istotne decyzje i sfinalizuj więcej sprzedaży – wszystko za pomocą jednej, łatwej w użyciu platformy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty
Szukaj mniej. Sprzedaj więcej.
Lusha pomaga profesjonalistom w nawiązaniu szybkiej i prawdziwej relacji z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami.
Zaangażowanie B2B opiera się na zaufaniu. Lusha pomaga budować to zaufanie za pomocą prostych narzędzi, które umożliwiają wzbogacanie i weryfikowanie profili biznesowych.
Obecnie ponad 600 000 przedstawicieli handlowych, kierowników ds. rekrutacji i marketingu zmienia sposób, w jaki angażują się w kontakty z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami poprzez codzienne korzystanie z Lushy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Lusha
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji CRM, takich jak zarządzanie kontaktami, bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia aplikacji CRM, takich jak zarządzanie kontaktami, bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty
Capsule to łatwe w użyciu rozwiązanie CRM, które pomaga firmom utrzymać organizację, dowiedzieć się więcej o klientach i budować lepsze relacje.
Idealne rozwiązanie CRM dla firm zatrudniających 10–1000 pracowników. Ponad 10 000 firm na całym świecie korzysta z Capsule, aby lepiej organizować działania związane z obsługą klienta i sprzedażą. Capsule jest łatwe w użyciu, a jednocześnie wydajne i można je dostosować do potrzeb swojej firmy. Integruje się z innymi popularnymi aplikacjami, takimi jak Google G Suite, QuickBooks, MailChimp i Zapier, zapewniając zaawansowaną automatyzację sprzedaży. Począwszy od zaledwie 18 $ na użytkownika, możesz zacząć w zaledwie kilka minut dzięki bezpłatnej wersji próbnej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Capsule
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty
Oprogramowanie internetowe pozwalające na szybsze tworzenie ofert, nadawanie im niesamowitego wyglądu i szybsze zdobywanie zleceń dzięki podpisom cyfrowym.
Better Proposals pomaga szybciej tworzyć oferty; sprawia, że wyglądają one bardziej profesjonalnie i daje Ci wszystkie narzędzia potrzebne do wygrania zlecenia tak szybko, jak tylko się da.
Wiedza na temat tego, kiedy Twoje oferty są otwierane, przesyłane dalej i pobierane, pomaga Ci śledzić rozwój wydarzeń we właściwym czasie i w najbardziej odpowiedni sposób. Umożliwienie klientom podpisywania ofert online oznacza, że możesz uderzać, gdy żelazo jest jeszcze gorące.
Składanie lepszych ofert składa się na lepszy biznes.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Better Proposals
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty
Salesflare to inteligentna platforma CRM i do zarządzania kontaktami, dla małych i średnich firm B2B, które dzięki niej sprzedają więcej przy mniejszym nakładzie pracy.
Salesflare to inteligentna platforma CRM i do zarządzania kontaktami, dla małych i średnich firm B2B, które dzięki niej sprzedają więcej przy mniejszym nakładzie pracy.
Salesflare automatycznie wypełnia Twoją książkę adresową i śledzi wszystkie interakcje z zapisanymi kontaktami. Pobiera dane z poczty elektronicznej, mediów społecznościowych, firmowych baz danych, telefonu, kalendarza i przekazuje je w postaci zautomatyzowanych osi czasu klienta, które mówią wszystko, co musisz wiedzieć.
Ty musisz jedynie pisać e-maile, wykonywać telefony i popijać kawę.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesflare
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty
Udostępniaj kontakty i książki adresowe zespołowi w Google Workspace (G Suite), Gmailu lub aplikacji kontaktów na urządzenia mobilne, tak jak udostępniasz dokumenty!
Shared Contacts for Gmail umożliwia użytkownikom Google Workspace (G-Suite) i Gmail tworzenie, zarządzanie i udostępnianie książek adresowych zespołu z dowolnego miejsca (Gmail, Kontakty Google, telefony komórkowe).
Definiuj uprawnienia dostępu tak, jak robisz to w przypadku dokumentu Google.
Otwórz kontakty udostępnione dla Ciebie z dowolnego miejsca w swoim obszarze roboczym (Gmail, Kontakty Google, Kalendarz, telefony komórkowe).
Przy komponowaniu lub odbieraniu e-maila zobacz informacje o nadawcach i odbiorcach (Firma, Stanowisko, Notatki...) i udostępnij je, tak jak w CRM.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Shared Contacts for Gmail
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty
Pobuca oferuje narzędzie do zarządzania kontaktami w chmurze, dzięki któremu możesz udostępniać swoje kontakty współpracownikom i partnerom.
Pobuca oferuje narzędzie do zarządzania kontaktami w chmurze, dzięki któremu możesz udostępniać swoje kontakty współpracownikom i partnerom. Przekształć wiele list kontaktów biznesowych w jedną ujednoliconą książkę adresową i miej do niej dostęp z każdego miejsca. Pobuca Relationships to najnowocześniejsza mobilna, lekka aplikacja CRM, która pomaga organizować leady w firmie, tworzyć kampanie marketingowe i zarządzać sprzedażą. Poznaj Pobuca Bot, Twojego wirtualnego asystenta, który wyszuka i zaktualizuje zapisane informacje o Twoim ogłoszeniu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Pobuca Connect
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.
OnePageCRM to pierwsze rozwiązanie CRM sprzedaży skoncentrowane na działaniu, które pomaga małym i średnim firmom zachować kontrolę nad sprzedażą. Skup się na tym, co należy zrobić w następnej kolejności, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem, utrzymuj zespół na tej samej stronie i zamykaj więcej transakcji, wykonując jedno działanie sprzedażowe na raz. Oszczędzaj czas i zautomatyzuj administrowanie i wprowadzanie danych. Generowanie leadów jednym kliknięciem z dowolnego miejsca w sieci. Korzystaj z zalet rozwiązania CRM w podróży dzięki aplikacjom mobilnym na systemy iOS i Android. Masz jakieś pytania? W ofercie jest wsparcie za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu i czatu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: OnePageCRM
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Call Center Studio umożliwia obsługę klientów w dowolnym miejscu.
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Prowadzenie efektywnej działalności jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Call Center Studio oferuje oparte na chmurze oprogramowanie call center, które umożliwia obsługę klientów z dowolnego miejsca.
Dzięki intuicyjnemu interfejsowi można łatwo skonfigurować i przeszkolić agentów w ciągu kilku minut. Słuchaj nagrań, korzystaj z narzędzi SI, aby poprawić doświadczenia klientów.
Dzięki wydajnemu raportowaniu i responsywnej obsłudze klienta możesz uzyskać całodobowe wsparcie od specjalnego zespołu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Call Center Studio
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty
LiveVox to platforma centrów kontaktowych nowej generacji, która integruje w jednym rozwiązaniu komunikację wielokanałową, rozwiązania CRM, praktyczną SI i WFO.
LiveVox Contact Manager to natywne rozwiązanie CRM stworzone z myślą o uproszczonej i stopniowej ścieżce ewolucji od strategii opartych głównie na głosie do cyfrowego zaangażowania opartego na wydajności. System U-CRM ujednolica i centralizuje dane dotyczące podstawowych funkcji centrum kontaktowego, kanałów i aplikacji w jednej bazie danych oraz tworzy pojedynczy punkt kompleksowej obsługi w zakresie zaangażowania wielokanałowego, który umożliwia agentom szybką i efektywną pracę w celu zwiększenia zaangażowania i wydajności, a ostatecznie – zadowolenia klientów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveVox
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty
Uprość swoje rozwiązanie CRM.
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu.
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość.
Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty
Onpipeline to jeden z najlepszych systemów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Onpipeline to jedno z najlepszych sprzedażowych rozwiązań CRM dla małych i średnich firm.
Bezpieczne i niezawodne rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą, kontaktami i działaniami. Można zintegrować e-maile i kalendarze, zautomatyzować powtarzające się zadania, tworzyć i wysyłać oferty, pozyskiwać leady z formularzy internetowych lub interfejsu API i wiele innych.
Skupia się na ułatwieniu śledzenia przychodów bez konieczności wielogodzinnego wypełniania formularzy. Możesz przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, ustawić zdarzenia dla kolejnych działań, które będą synchronizowane z kalendarzem poczty elektronicznej lub Outlooka itp.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Onpipeline
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Baza danych kontaktowych
- Zarządzanie linią sprzedaży
- Zarządzanie leadami
- Narzędzia prospectingowe
- Wspólne kontakty