Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 294 w
Oprogramowanie do ustalania harmonogramu wizyt medycznych z przypomnieniami dla wszystkich klinik medycznych. Pozwól swoim klientom samodzielnie rezerwować wizyty online – oferuje bezpłatną wersję. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me
SimplyBook.me oferuje kompleksowe oprogramowanie do ustalania harmonogramu wizyt medycznych, które sprawia, że wyglądasz profesjonalnie i zaspokaja wszystkie Twoje potrzeby online. Otrzymujesz w pełni funkcjonalną stronę internetową, na której możesz zaprezentować swoją placówkę medyczną i zacząć przyjmować wizyty, wysyłać przypomnienia oraz sprzedawać produkty i dodatki do usług. Rozwiązanie to umożliwia zadawanie klientom pytań przy rezerwacji, oferuje SOAP (prosty protokół dostępu do obiektów) i spełnia wymogi HIPAA (ustawa o przenoszeniu i odpowiedzialności w ubezpieczeniach). Wypróbuj SimplyBook.me, aby dowiedzieć się, w jaki sposób rozwiązanie to jest dostosowane do sektora medycznego. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Rozwiązuje problemy biznesowe z zarządzaniem pracownikami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shifton
Shifton to wielofunkcyjne rozwiązanie online, które zapewnia stabilny przepływ pracy w firmie. Shifton znacznie skraca czas potrzebny na tworzenie zmian roboczych, dzięki następującym funkcjom: * automatyczne tworzenie harmonogramu online z wieloma ustawieniami, * zamiana zmian roboczych pomiędzy pracownikami, * zarządzanie czasem wolnym pracowników, * statystyki czasu pracy pracowników, * zarządzanie powiadomieniami o aktualizacjach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shifton

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Zautomatyzuj rezerwacje pacjentów, odwołania, przypomnienia i płatności, korzystając z przyjaznego oprogramowania do ustalania harmonogramu online.
Oszczędzaj czas i zadbaj o organizację w swoim gabinecie medycznym dzięki samoobsługowemu rozwiązaniu do ustalania harmonogramu wizyt i spotkań Acuity zgodnemu z HIPAA. Od momentu, w którym pacjent umówi u Ciebie wizytę, Acuity przyjmuje pacjentów, wysyła markowe spersonalizowane potwierdzenia, wysyła wiadomości tekstowe i e-maile z przypomnieniami, przechowuje chronione informacje zdrowotne, pozwala pacjentom na zmianę harmonogramu w zależności od dostępności, przetwarza płatności i oznacza pacjentów jako zarejestrowanych. Dzięki aplikacji Acuity codzienne funkcjonowanie przebiega płynniej. Wystarczy, że zjawisz się na miejscu w odpowiednim czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Use Vagaro Medical Scheduling Software & Apps to get booked, process payments, send reminders & market your business. Starting at $25/m
Use our HIPAA-compliant medical scheduling software to manage and grow your business. Fully customize your schedule and access your calendar on any device. Change bookings with our easy drag and drop interface. Boost your productivity with online booking, integrated payment processing, marketing tools & more. Easily manage appointments & PHI. Automate waivers & SOAP Notes. Our Business App is the most downloaded/reviewed Apple & Android App. Pricing starts @ $25/mo, Free 1-Mo Trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vagaro

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Make the switch today to see why 100,000+ health and wellness entrepreneurs trust SimplePractice to run their business.
Focus on clients while SimplePractice does the rest. Maximize your availability by giving clients the option to request appointments online. After you approve a request, you can send paperless intakes and insurance forms directly from the Client Portal. Set up AutoPay to get paid on time, every time. Reduce no-shows with unlimited appointment reminders. Work on-the-go with our mobile app and integrated telehealth platform. Sign up for a free, 30-day trial today to try it out for yourself. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplePractice

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
NextGen Healthcare provides ambulatory practices with award-winning solutions along with dedicated support & professional services.
NextGen Healthcare is a leading healthcare software and services company that empowers the transformation of ambulatory care. Our smart, electronic health record solutions - NextGen Office (1-10 physicians) and NextGen Enterprise (10+ physicians) - help ambulatory practices alleviate the burden of documentation, advance clinical outcomes, connect with other health systems, elevate provider and patient satisfaction, streamline the revenue cycle, and foster healthier communities. Dowiedz się więcej na temat produktu: NextGen Office

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. Dowiedz się więcej na temat produktu: When I Work

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Mental health EHR & therapy notes software for practices of all sizes. Lots of features and reports. Free 21 day trial.
EHR practice management software with Wiley Planners add-on, Telehealth for online therapy, mobile responsive interface, client portal, DSM/ICD codes, progress notes, treatment plans, discharge notes, review & co-sign notes, custom forms. Billing features: PQRS, claims & ERA/EOB, superbills, credit card service, batch invoice/claims. Sync with Google/iCal. Voice, text, email reminders. Tons of reports included: Payroll, Staff Billing, etc. Unlimited document storage, unlimited support. Dowiedz się więcej na temat produktu: TheraNest

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Our award-winning healthcare IT solutions give providers greater control, so they can focus on what they do best.
athenaOne organizes the moment of care, performs administrative and quality services to ensure full payment, and tracks all physician orders so doctors can focus on what they do best. Deliver high quality care. With athenaOne, Doctors benefit from continuous access to the best practices of the nation’s largest clinical network, the most up-to-date and extensive quality rules and industry guidelines, and 24/7 support. Dowiedz się więcej na temat produktu: athenaOne

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Trusted by over 100,000 mental health professionals, TherapyNotes software helps therapists manage their practices more efficiently.
Trusted by over 100,000 mental health professionals, TherapyNotes helps behavioral health therapists manage their practices more efficiently through an easy-to-use, secure platform for notes, billing, scheduling, and more. TherapyNotes simplifies administrative work, giving practitioners more time and energy to focus on providing effective care for their clients. Dowiedz się więcej na temat produktu: TherapyNotes

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform.
Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform. Companies turn to Branch to empower workers with tools like instant payments, free earned wage access, and cashless tips/mileage reimbursements. As part of our platform, workers receive the Branch Wallet: a digital wallet backed by a fee-free checking account, optional debit card, financial wellness tools, and rewards. Dowiedz się więcej na temat produktu: Branch

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Web-based system designed with the agency's workflow in mind. Includes Marketing, Scheduling, Billing/Payroll integration, and more.
Designed for non-medical Personal Care and Medicaid agencies, AxisCare's award-winning, web-based scheduling, and management software allows agencies to manage and grow with confidence. With robust scheduling, GPS Mobile App, EVV, VA Billing, hospitalization tracking and metrics, medication reminders, payment processing with next-day funding, billing/payroll integrations, custom forms + reporting, and more, AxisCare is the easiest-to-use scheduling software in the Home Care Industry. Dowiedz się więcej na temat produktu: AxisCare

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Medical Scheduling Software with tools for HIPAA. Allow patients to book online with your clinic. Reduce no-shows by 90%. Join today!
10to8 Medical Scheduling Software is trusted by clinics and healthcare professionals worldwide. We take patient data security seriously: HIPAA, WCAG, DSP Toolkit, ISO 27001, GDPR, CCPA. Allow patients to book and manage their own appointments online while still having control over your calendar. Reduce admin and no-shows by up to 90% with our intelligent SMS, email, and voice reminders. Book a demo or get started free today. Dowiedz się więcej na temat produktu: 10to8

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
The trusted, proven billing technology for independent practices. Simplify your medical billing and maintain control of your practice.
With Kareo a Tebra Company, there's no better software to support your in-house billing process. Our web and mobile applications help your practice easily manage patients and the complications that come with billing insurance. Kareo is a proven platform trusted by more than 85,000 providers. Kareo Billing will automate your entire process so you can get paid faster. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kareo Billing

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Deputy: schedule staff, track time and attendance, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. With Deputy you can complete staff schedules in minutes and then publish them to your team with a click, easily manage Staff Leave, track Time & Attendance, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with over 300 leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Free iOS and Android apps mean you can manage your business from anywhere. Start your free Trial today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deputy

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
At only $99/month, our All-In-One Chiropractic EHR software allows you to manage your entire practice from a single screen.
Only $99/month, ChiroFusion offers an affordable, reliable and complete practice management solution specifically for Chiropractors. The software is web-based, meaning that there is never any software to download, install, update or maintain. Access your practice data from any internet connected device anywhere, anytime. ChiroFusion is PC, Mac & Tablet compatible. Grow your practice today with ChiroFusion. Currently serving over 14,000 happy users. Dowiedz się więcej na temat produktu: ChiroFusion

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Mend is the Leading Telehealth & Patient Engagement Platform. Cut down no-show rates and engage more patients. Try today!
Best for 11+ Provider Groups. Single Digit No-Show Rates: AI, Telehealth, Telemedicine & Complete Digital Patient Management: Appointment Reminders, Patient Self-Scheduling, & Digital Forms. #1 Rated Support & Custom Workflows. Mend Has 98.3% Engagement, 99.85% Video Connection, & Single Digit No-Show Rates. Mend Has Automation Technology To Integrate With Any EHR, PMS, or Other Systems. Approximately 50% Of Our Customers Have Been Converts From Other Systems. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mend

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
DrChrono cloud-based mobile EHR with PM includes live claims feed, real time eligibility checks, custom templates and appt reminders.
DrChrono’s all-in-one cloud-based mobile EHR comes with speech-to-text and custom templates/forms to chart effectively. With DrChrono's practice management and medical billing software you get a live claims feed for billing and payment processing, HCFA/Superbill generation, and e-fax integration. Real-time eligibility checks help you check patients’ information, and you can send custom appointment reminders through email, SMS, or phone. For students please visit DrChrono University. Dowiedz się więcej na temat produktu: DrChrono

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Enables interactive online eligibility verification, claims submission, and reporting for a low subscription fee.
NueMD's easy-to-use and customizable Appointment Module handles multi-physician, multi-day, or multi-office schedules with ease. Create new patients, schedule recurring appointments, and manage co-pays with just a few key strokes. Automated appointment reminders help reduce no-shows. NueMD allows you to easily track patient flow with a time-stamped record of check-in, visit, and departure time. Reduce your practices administrative burden, increase your profitability, and better serve your patie Dowiedz się więcej na temat produktu: NueMD

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Practice Fusion is a cloud-based ambulatory EHR in the U.S. for independent practices. Try for free.
Practice Fusion is a cloud-based ambulatory EHR platform in the U.S. supporting over 20,000 medical practices in delivering better care to over 5 million patients a month. With a best-in-class satisfaction rate, Practice Fusion is committed to delivering intuitive and easy-to-use health IT solutions to independent medical practices. Access on most any device, intuitive charting, seamless e-prescribing, integrated policy support, hundreds of lab and imaging connections. Try for free. Dowiedz się więcej na temat produktu: Practice Fusion

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
RXNT's integrated Scheduler solution improves patient engagement and practice efficiency across all of your locations.
Eliminate one of the biggest barriers to practice efficiency with RXNT's Scheduler tool that supports multiple locations, lets you send patient reminders, and will streamline administrative tasks with ease. View office appointments for the day, week, or month, sync with Google and Outlook calendars, download appointment reports, and check patient eligibility from one platform. Plus, connect with our Medical Billing system for a fully-integrated Practice Management solution. Dowiedz się więcej na temat produktu: RXNT

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Pabau is a simple all-in-one solution to help manage every aspect of your clinical business.
Pabau is a simple all-in-one solution to help manage every aspect of your clinical business. Our system allows you to take your clinic completely paperless and craft the perfect experience for your clients, to ensure they leave happy and ready to re-book. With over 45 powerful features available it is safe to say that our system can handle whatever your clinic needs. Over 23,000 users trust Pabau to help manage their business. Book a demo now to find out why. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pabau

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
eClinicalWorks is a leader in healthcare IT, providing innovative, customizable Electronic Health Record (EHR) and Practice Management.
eClinicalWorks is a privately held leader in healthcare IT, providing comprehensive Electronic Health Record (EHR) and Practice Management (PM) solutions used by more than 850,000 providers in more than 20 countries. Dowiedz się więcej na temat produktu: eClinicalWorks

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Spend more time with your patients, not your EHR. A fully configured and cloud-based platform that compliments your preferred workflows
Enhance patient care with InSync's fully integrated, easy-to-use, cloud-based healthcare IT solutions tailored to Mental Health, Substance Abuse, and PTOTST practices and agencies. See how InSync can help you grow your practice, maintain compliance and increase productivity and profitability. Configured specifically to your practice and workflows. EMR, practice management, medical billing, telemedicine, patient portal, revenue cycle management and medical transcription. Dowiedz się więcej na temat produktu: InSync by Qualifacts

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Dramatically improve your medical spa business performance while enhancing the customer experience with AestheticsPro.
AestheticsPro offers a HIPAA compliant, cloud-based software solution designed for the medical spa industry. Efficiently operate your medspa with online scheduling, an EMR with E-Record creation and management, merchant services, and vital marketing solutions all integrated into 1 software solution. Create a competitive edge today by optimizing your growth with AestheticsPro. Dowiedz się więcej na temat produktu: AestheticsPro

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Therasoft Practice Management with integrated Teletherapy. Mobile apps with secure video and payments for Client & Therapist.
Switch to Therasoft. The Practice management platform starting at $69 a month per therapist. $99 per month for unlimited electronic claims and ERAs. Struggling with your UNPAID CLAIMS? Try our Receivables Management service. Ask about our Telehealth Bundle with Marketing, Management, Clinical and Billing - all-in-one COMPREHENSIVE package. A professional website. Secure Video. Credit card processing. Mobile Apps for Clinicians and clients in Android & iOS. ePrescribe available for psychiatrists Dowiedz się więcej na temat produktu: Therasoft Online

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Everything you need to run a better practice. Practice management software that offers charting, scheduling, billing, payments & more.
Everything you need to run a better practice. Noterro is an online clinic management tool for Massage Therapists, Physiotherapists, Chiropractors, and other health care providers. Our practice management software comes equipped with features such as medical charting software, SOAP notes software, predictive charting, patient assessment software and more to help you run a better practice Dowiedz się więcej na temat produktu: Noterro

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Booking Pages Builder, Unlimited customized and optimized booking pages for all your bookings.
Booking Pages Platform that allows for unlimited customized landing pages. Two-Week Free Trial with all our Features is available! Ask us about the top 5 Features we have that none of our competitors offer! We give you a full web/landing page that will make you proud to share with your clients. We integrate with your existing calendars as well as with MailChimp, Zoom, Stripe, Square, Zapier and more! Find out why we have grown to over 40,000 users in 100+ countries in the last 12 months. Dowiedz się więcej na temat produktu: Book Like A Boss

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Multi-functional appointment scheduling software trusted by 200,000+ mid-large enterprises and growing businesses globally.
Appointy helps save time and automate appointment booking while streamlining client management, staff scheduling, and marketing for businesses and institutions across many sectors like education, IT, retail, government, financial services, healthcare, beauty and wellness. You can manage appointments, send automated SMS/email reminders, accept bookings from social media, integrate with Google calendar, accept online prepayments, schedule resources & employees - all from one easy-to-use interface. Dowiedz się więcej na temat produktu: Appointy

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Send secure intake and consent forms privately to your clients. HIPAA compliant, e-signature support, online booking and payment
IntakeQ provides beautiful and secure electronic intake forms for health professionals, enabling them to offer an amazing onboarding experience, while also optimizing and streamlining the intake process. As a bonus, IntakeQ also offers powerful practice management features, including scheduling, payment, appointment reminders, secure messaging, telehealth, invoicing and insurance billing. Affordable pricing, 14-day free trial, no credit card required, no software to install. Dowiedz się więcej na temat produktu: IntakeQ

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Compulink Healthcare Solutions is an integrated hybrid medical solution that provides medical service providers wide functionalities.
Compulink’s Advantage SMART Practice® is an all-in-one database EHR solution for specialty practices such as optometry, ophthalmology, orthopaedics, mental health, and more. Available cloud-based or server, Advantage includes smart features to help speed documentation and streamline practice workflow, including: specialty specific EHR, practice management, telehealth, patient engagement, eFax, EPCS, imaging/PACS, lab integration, inventory, optical POS (for eyecare), MIPS, e-commerce, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Compulink Healthcare Solutions

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Practice management solution that helps medical institutions manage workflow processes with billing, appointment scheduling and more.
Practice management solution that helps medical institutions manage workflow processes with billing, appointment scheduling and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: ECLIPSE

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Modernize your practice with Jane: An all-in-one practice management solution with everything you need to create a thriving business.
Allow us to introduce you to someone special, meet Jane! We're an all-in-one practice management solution with a team of real humans who want to help you manage and grow your business. Available online and on any device, Jane offers branded online booking, beautiful scheduling, custom electronic documentation (EMR), online intake forms, patient reminders, integrated payment processing, and optional insurance management. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jane

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
An EHR solution for PT, OT, and SLP that provides all the tools you need.
Net Health Therapy for Hospitals – Outpatient is a comprehensive, cloud-based EHR solution for PT, OT, and SLP that integrates with your hospital information system (HIS) and is designed specifically for hospital outpatient settings. Improve the patient experience, ensure therapists can efficiently create compliant documentation, establish an important revenue stream for your hospital, refine operational processes and remain in sync with other hospital departments. Dowiedz się więcej na temat produktu: Net Health

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
TimeTap is a feature-rich, highly customizable appointment scheduling tool trusted by medical institutions around the world.
TimeTap is a feature-rich online medical scheduling tool that streamlines appointment booking for esteemed institutions around the world and provides a client-focused approach. TimeTap’s scheduling software is designed for medium to large healthcare organizations that need a customized scheduling solution. TimeTap can manage scheduling for multiple staff and locations, patients and so much more. Our software is HIPAA and GDPR compliant – giving you a highly secure software that you can trust. Dowiedz się więcej na temat produktu: TimeTap

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves.
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves. And we’re still leading! Let us show you what you should expect from an integrated, patient acquisition and engagement solution! As the individual practices we started out serving have grown, we’ve added specialized features for multi-unit operations. We now support many of the nation’s largest health systems and retail-based networks. Dowiedz się więcej na temat produktu: Solutionreach

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
We tie all the components of EMR, Practice Management, and Revenue Cycle Management into one integrated solution for urgent cares.
Experity (formerly Practice Velocity & DocuTap) is a cloud-based electronic medical records (EMR), practice management, and medical billing software solution built for on-demand care providers of all sizes and specialties including occupational medicine, pediatrics, and primary care. Experitys EMR/PM is desktop- and mobile-compatible, scalable, and provides complete clinical workflow and charting solutions from patient registration through discharge. Dowiedz się więcej na temat produktu: Experity

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Over 200 different therapy note templates designed by industry professionals. Simple, fast and easy to use. Full-featured software.
My Clients Plus is a leading provider of web-based billing and practice management software to healthcare industry. Ideal for individual and group practices with focus on behavioral, occupational, speech, physical therapy and other healthcare specialties. HIPAA compliant and meeting insurance industry standards. Our affordable price and powerful features simply make us one of the best values ever. Choose from over 200 therapy note templates designed by professionals like you. Dowiedz się więcej na temat produktu: My Clients Plus

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
An all-in-one mobile employees app that's powerful, affordable, and easy to use, especially for the mobile workforce. Start for free!
Connecteam is a medical scheduling and team management app that allows to save time and increase productivity with mobile-first custom checklists, forms, and reports; Schedule shifts and track work hours with GPS time clock; Simplify employee communication, enhance professional skills, manage daily tasks and so much more, all in one app. Start for free now! Dowiedz się więcej na temat produktu: Connecteam

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
More time for consultations. Happier patients. Less effort. vcita: HIPAA compliant scheduling designed for your practice. Free Trial!
Automate time-consuming tasks with an intuitive medical scheduling and management software. Let patients schedule consultations, reschedule, register and pay for group therapy sessions or receive telehealth services through a personalized patient portal- 24/7 and from any device. Reduce no-shows with automated reminders, collect payments securely and manage your patient records - all from a single, HIPAA compliant app. Less admin work and more time to focus on providing quality medical care. Dowiedz się więcej na temat produktu: vcita

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Zaprojektowany przez pracowników służby zdrowia, dla służby zdrowia. Rotageek to rewolucyjne rozwiązanie w zakresie harmonogramowania zmian.
Zaprojektowany przez pracowników służby zdrowia, dla służby zdrowia. Rotageek to rewolucyjne rozwiązanie do tworzenia grafików, które wykracza poza tradycyjne zmiany, pomagając organizacjom z sektora opieki zdrowotnej oszczędzać czas, wspierać samodzielne tworzenie grafików i tworzyć inteligentne, zoptymalizowane zmiany. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rotageek

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
TimeClock Plus is a flexible, subscription-based workforce management software solution hosted in the cloud. Request a Free Demo today.
TimeClock Plus (by TCP Software) is a flexible, subscription-based workforce management software solution hosted in the cloud. With this tool, organizations from any industry can effectively track time and labor, create and deploy schedules, manage leave and absences, generate reports and more. Using TimeClock Plus, organizations gain deeper insights into their workforce's labor and can automate daily or routine workflows such as payroll processing that exhaust time and money. Dowiedz się więcej na temat produktu: TimeClock Plus

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Uniwersalna, oparta na chmurze platforma Caspio zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do tworzenia zgodnych aplikacji do ustalania harmonogramów medycznych bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia zgodnych z przepisami aplikacji do ustalania harmonogramów medycznych bez kodowania. Firma Caspio umożliwia wydajną współpracę, efektywne zarządzanie pacjentami i dostarczanie spersonalizowanej opieki przy użyciu konfigurowalnej, kompleksowej platformy, która została stworzona z myślą o zaspokojeniu konkretnych potrzeb organizacji – a wszystko to bez konieczności ponoszenia kosztów IT. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem wiodących organizacji opieki zdrowotnej. Wypróbuj Caspio bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Customizable calendar views for quick booking, and optional online patient scheduling portal embedded into your practice’s website.
Scheduling is straightforward, with the ability to filter criteria and toggle between calendars to book appointments – tomorrow or in three months. Dowiedz się więcej na temat produktu: Benchmark PM

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Next-generation cloud-based software that transforms, innovates and automates the way vets run their practices.
ezyVet is the next generation in cloud-based Practice Management software. An easy-to-use, all-in-one solution for Primary Care, Emergency, Specialty, and Universities. ezyVet is packed full of tools and features to help your practice function to its full potential. Improve workflows, collect data and make better business decisions. With 24/7 support and integrations with a host of quality partners, ezyVet offers a truly connected solution. Dowiedz się więcej na temat produktu: ezyVet

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Square Appointments is an all-in-one scheduling POS for booking, payments, and team management.
Running a business is hard enough, especially if you're juggling multiple tools to do different things. Square Appointments is an integrated POS that comes with online scheduling and payment processing so that you can run your whole business from one place. It's a one-stop-shop solution that helps you save time and stay organized because it's customized for businesses who run on appointments. Square Appointments is now free for individuals, and really affordable for teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Square Appointments

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Cloud-based, specialty-specific EHR and all-in-one system for practices and ASCs, designed to help save time and adapt to each user.
Physician practices for Allergy, Dermatology, Gastroenterology, OBGYN, Ophthalmology, Orthopedics, Otolaryngology, Allergy, Pain Mgmt., Plastic Surgery, Podiatry, and Urology; ASCs for Ophthalmology and GI. Dowiedz się więcej na temat produktu: ModMed

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
PatientPop makes it easy for patients to schedule and confirm appointments. We convert visitors into patients anywhere they find you.
PatientPop makes it easier for patients to schedule and confirm appointments. With our easy online booking available across the web, visitors convert into patients anywhere they find you. Our universal scheduling solution is available on 50+ sites including Google, Yelp, Facebook, and many more. Experience a more efficient way of booking appointments using far less time. We also integrate with the most widely used EMRs to help you enhance your patient connection and deliver the best experience. Dowiedz się więcej na temat produktu: PatientPop

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
Cerner Ambulatory supports more than 55 specialties by delivering integrated clinical and financial solutions and services.
Cerner's PowerChart Ambulatory EHR ensures the right clinicians have the right information at the right time and place to make the best possible decisions. We believe that with information technology and coordination, health care becomes safer, more effective and available to communities worldwide. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cerner PowerChart Ambulatory EHR

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne
AppointmentPlus scheduling software is HIPAA and GDPR compliant and has helped thousands of healthcare companies to save time & money.
Appointment scheduling software ideal for COVID-19 testing, flu/vaccine shots, biometric screenings, blood donations, corporate wellness, hospitals, drug trials, and other healthcare-related use cases. AppointmentPlus is HIPAA compliant and gives patients the ability to book online. Used by many of the top names in healthcare. Nearly a billion appointments have been booked safely and securely through the platform. Dowiedz się więcej na temat produktu: DaySmart Appointments

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Portal samoobsługowy
  • Wielomiejscowy
  • Spotkania cykliczne