Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do umawiania wizyt u lekarza

Oprogramowanie do umawiania wizyt u lekarza wspomaga planowanie wizyt pacjentów, tworzenie grafików personelu i planowanie wykorzystania obiektów w placówkach medycznych. Aplikacje te automatyzują wiele procesów biznesowych w gabinetach lekarskich. Lekarze i administratorzy wykorzystują to narzędzie do zarządzania kalendarzem wizyt, grafikami personelu, rejestrami pacjentów oraz rachunkami i fakturami. Oprogramowanie do umawiania wizyt u lekarza jest powiązane z elektronicznymi rejestrami medycznymi, oprogramowaniem do zarządzania opieką zdrowotną, laboratoryjnymi systemami informatycznymi, oprogramowaniem do fakturowania medycznego i aplikacjami dla lekarzy.

Rozwiązuje problemy biznesowe z zarządzaniem pracownikami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shifton
Shifton to wielofunkcyjne rozwiązanie online, które zapewnia stabilny przepływ pracy w firmie. Shifton znacznie skraca czas potrzebny na tworzenie zmian roboczych, dzięki następującym funkcjom: * automatyczne tworzenie harmonogramu online z wieloma ustawieniami, * zamiana zmian roboczych pomiędzy pracownikami, * zarządzanie czasem wolnym pracowników, * statystyki czasu pracy pracowników, * zarządzanie powiadomieniami o aktualizacjach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shifton

Funkcje

  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • Portal samoobsługowy
  • Raportowanie i statystyki
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Oprogramowanie do ustalania harmonogramu wizyt medycznych z przypomnieniami dla wszystkich klinik medycznych. Pozwól swoim klientom samodzielnie rezerwować wizyty online – oferuje bezpłatną wersję. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me
SimplyBook.me oferuje kompleksowe oprogramowanie do ustalania harmonogramu wizyt medycznych, które sprawia, że wyglądasz profesjonalnie i zaspokaja wszystkie Twoje potrzeby online. Otrzymujesz w pełni funkcjonalną stronę internetową, na której możesz zaprezentować swoją placówkę medyczną i zacząć przyjmować wizyty, wysyłać przypomnienia oraz sprzedawać produkty i dodatki do usług. Rozwiązanie to umożliwia zadawanie klientom pytań przy rezerwacji, oferuje SOAP (prosty protokół dostępu do obiektów) i spełnia wymogi HIPAA (ustawa o przenoszeniu i odpowiedzialności w ubezpieczeniach). Wypróbuj SimplyBook.me, aby dowiedzieć się, w jaki sposób rozwiązanie to jest dostosowane do sektora medycznego. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me

Funkcje

  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • Portal samoobsługowy
  • Raportowanie i statystyki
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Zautomatyzuj rezerwacje pacjentów, odwołania, przypomnienia i płatności, korzystając z przyjaznego oprogramowania do ustalania harmonogramu online.
Oszczędzaj czas i zadbaj o organizację w swoim gabinecie medycznym dzięki samoobsługowemu rozwiązaniu do ustalania harmonogramu wizyt i spotkań Acuity zgodnemu z HIPAA. Od momentu, w którym pacjent umówi u Ciebie wizytę, Acuity przyjmuje pacjentów, wysyła markowe spersonalizowane potwierdzenia, wysyła wiadomości tekstowe i e-maile z przypomnieniami, przechowuje chronione informacje zdrowotne, pozwala pacjentom na zmianę harmonogramu w zależności od dostępności, przetwarza płatności i oznacza pacjentów jako zarejestrowanych. Dzięki aplikacji Acuity codzienne funkcjonowanie przebiega płynniej. Wystarczy, że zjawisz się na miejscu w odpowiednim czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling

Funkcje

  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • Portal samoobsługowy
  • Raportowanie i statystyki
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Uniwersalna, oparta na chmurze platforma Caspio zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do tworzenia zgodnych aplikacji do ustalania harmonogramów medycznych bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia zgodnych z przepisami aplikacji do ustalania harmonogramów medycznych bez kodowania. Firma Caspio umożliwia wydajną współpracę, efektywne zarządzanie pacjentami i dostarczanie spersonalizowanej opieki przy użyciu konfigurowalnej, kompleksowej platformy, która została stworzona z myślą o zaspokojeniu konkretnych potrzeb organizacji – a wszystko to bez konieczności ponoszenia kosztów IT. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem wiodących organizacji opieki zdrowotnej. Wypróbuj Caspio bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • Portal samoobsługowy
  • Raportowanie i statystyki
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Zaprojektowany przez pracowników służby zdrowia, dla służby zdrowia. Rotageek to rewolucyjne rozwiązanie w zakresie harmonogramowania zmian.
Zaprojektowany przez pracowników służby zdrowia, dla służby zdrowia. Rotageek to rewolucyjne rozwiązanie do tworzenia grafików, które wykracza poza tradycyjne zmiany, pomagając organizacjom z sektora opieki zdrowotnej oszczędzać czas, wspierać samodzielne tworzenie grafików i tworzyć inteligentne, zoptymalizowane zmiany. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rotageek

Funkcje

  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • Portal samoobsługowy
  • Raportowanie i statystyki
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Oprogramowanie do zarządzania praktyką, które zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby usprawnić swoją klinikę.
Power Diary to internetowe oprogramowanie do zarządzania praktyką, któremu zaufali lekarze na całym świecie. Funkcje Power Diary obejmują: + Zarządzanie kalendarzem + Przypomnienia o wizytach (SMS + e-mail) + Szablony notatek dotyczących leczenia + Fakturowanie klienta + Rezerwacja online + Dwukierunkowy czat SMS + Telemedycyna + I wiele więcej Dowiedz się więcej na temat produktu: Power Diary

Funkcje

  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • Portal samoobsługowy
  • Raportowanie i statystyki
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Inteligentne narzędzie do ustalania harmonogramu, które synchronizuje się z kalendarzem i umożliwia klientom planowanie spotkań i rezerwacji.
Zbuduj stronę rezerwacji, którą możesz osadzić na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych lub udostępnić link do w swoim podpisie e-mail. Dodaj własne logo i kolory, aby strona rezerwacji nabrała indywidualnego charakteru. Przetłumacz ją i dostosuj brzmienie treści strony do własnych upodobań. Dodaj niestandardowe pytania i bezpiecznie zbieraj dane odwiedzających. Połącz ją z kalendarzami Google, Outlook lub Apple, aby umożliwić dwukierunkową synchronizację i umożliwić klientom rezerwację tylko wtedy, gdy jesteś dostępny. Zgodność z przepisami RODO i HIPAA (ustawa o przenośności i odpowiedzialności w ubezpieczeniach zdrowotnych). Wystarczy kilka minut, aby skonfigurować. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upvio

Funkcje

  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • Portal samoobsługowy
  • Raportowanie i statystyki
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Inteligentne oprogramowanie medyczne firmy Meditab to wielokrotnie nagradzana, kompleksowa platforma EHR do zarządzania praktyką i fakturowania.
System IMS (inteligentne oprogramowanie medyczne) obsługuje każdy etap procesu zapewniania opieki nad pacjentem, od zaangażowania pacjenta po telemedycynę, analizę praktyki, automatyczną rejestrację, koordynację opieki, raportowanie i wiele więcej. Jego wielospecjalistyczne funkcje, moduły i szablony zostały stworzone od podstaw, aby dostosować się do potrzeb ponad 40 specjalizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intelligent Medical Software

Funkcje

  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • Portal samoobsługowy
  • Raportowanie i statystyki
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Wznieś relacje z pacjentami i członkami na nowy poziom dzięki Salesforce Health Cloud.
Health Cloud to zaufana, połączona platforma, która napędza działalność biznesową w zakresie zdrowia. Łącząc dane kliniczne i niekliniczne w jednym źródle prawdy, Health Cloud pomaga organizacjom uzyskać 360-stopniowy obraz każdego klienta w celu podniesienia poziomu zdrowia, zwiększenia proaktywnego zaangażowania i wywarcia wpływu na najlepsze wyniki. Health Cloud wyposaża pracowników w specjalnie zaprojektowane aplikacje, zautomatyzowane, branżowe przepływy pracy i oparte na sztucznej inteligencji informacje o klientach, aby zwiększyć wydajność, współpracę i rozwój Dowiedz się więcej na temat produktu: Health Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie wydziałami/pracownikami
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • Portal samoobsługowy
  • Raportowanie i statystyki
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi