Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie dla salonów kosmetycznych

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 11 w
Fresha to jedno z wiodących na świecie rozwiązań oprogramowania dla salonów i spa, które jest całkowicie pozbawione subskrypcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fresha
Fresha to jedno z wiodących na świecie rozwiązań oprogramowania dla salonów i spa, które jest całkowicie pozbawione subskrypcji. Fresha jest używane przez ponad 50 000 salonów i ponad 150 000 profesjonalistów na całym świecie, którzy rezerwują ponad 20 milionów wizyt miesięcznie. Fresha to proste, elastyczne i wydajne oprogramowanie do rezerwacji dla Twojej firmy, które jest całkowicie pozbawione subskrypcji. Fresha ma wszystkie zaawansowane funkcje, których potrzebujesz, aby prowadzić swoją firmę. Wypróbuj już dziś, bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fresha

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie wynajmem stoisk
  • Zarządzanie zapasami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Profile klientów
  • Wielomiejscowy
Ustalanie harmonogramów wizyt, rezerwacja w trybie online, zarządzanie pracownikami, punkt sprzedaży i marketing z jednego, bezproblemowego rozwiązania. Dowiedz się więcej na temat produktu: ChiDesk
SpaGuru oferuje rozwiązania programowe, które spełniają unikalne wymagania biznesowe. ChiDesk to oparte na chmurze oprogramowanie, które w jednym rozwiązaniu zapewnia ustalanie harmonogramów wizyt, rezerwacje w trybie online, zarządzanie pracownikami, punkty sprzedaży i funkcje marketingowe. ChiDesk to idealne rozwiązanie dla spa, salonów, klubów fitness i lekarzy. Oferuje również zainstalowany produkt oparty na systemie Windows o nazwie SpaGuru dla firm, które nie są gotowe do przejścia do chmury. Dowiedz się więcej na temat produktu: ChiDesk

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie wynajmem stoisk
  • Zarządzanie zapasami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Profile klientów
  • Wielomiejscowy
SimpleSpa to doskonałe oprogramowanie do zarządzania wizytami w trybie online, zaprojektowane z myślą o usprawnieniu działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimpleSpa
SimpleSpa to łatwa w użyciu aplikacja internetowa, która umożliwia zarządzanie wizytami. Umożliwia klientom rezerwowanie terminów nawet wtedy, gdy użytkownik jest niedostępny. Uzyskaj więcej zarezerwowanych terminów niż wcześniej dzięki responsywnym, czystym stronom rezerwacji terminów, przyciskowi rezerwacji dla firmowej strony internetowej, przypomnieniom i potwierdzeniom e-mail, ustalaniu harmonogramu pracowników i wielu innym. Otwórz konto SimpleSpa już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimpleSpa

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie wynajmem stoisk
  • Zarządzanie zapasami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Profile klientów
  • Wielomiejscowy
Dotrzyj do większej liczby klientów dzięki prostemu, konfigurowalnemu rozwiązaniu do ustalania harmonogramu, które wygląda i sprawdza się równie dobrze jak dzień w salonie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling
Dzięki Acuity Scheduling rezerwowanie terminów dla klientów jest równie przyjemnym i atrakcyjnym doświadczeniem co usługi, które świadczysz. Dostosuj poszczególne kalendarze do swoich pracowników i lokalizacji oraz skonfiguruj typy wizyt, które sprawią, że klienci wrócą (np. bony prezentowe i rezerwowanie wielu usług). Umożliwiaj klientom rezerwowanie i płacenie bezpośrednio z Twojej strony internetowej lub profilu społecznościowego. Acuity będzie w stanie zautomatyzować firmowe wiadomości e-mail i SMS-y, aby Twoi klienci byli zawsze na bieżąco, na czas i mogli kontrolować zmiany terminów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie wynajmem stoisk
  • Zarządzanie zapasami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Profile klientów
  • Wielomiejscowy
Oprogramowanie Mindbody do zarządzania firmą z branży wellness jest dostosowane do firm, które potrzebują systemów zarządzania biznesem i członkostwem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mindbody
Mindbody podnosi poziom obsługi klienta – od momentu znalezienia salonu w aplikacji do czasu następnej wizyty. Usprawnij pracę swojego salonu fryzjerskiego dzięki automatyzacji marketingu, ustalaniu harmonogramu, zarządzaniu personelem, przetwarzaniu płatności, automatycznym przypomnieniom, raportowaniu i nie tylko. Budujesz swoją markę? Uzyskaj aplikację dostosowaną do swoich potrzeb. Oszczędzaj czas i dawaj swoim klientom uwagę, na którą zasługują. Zaplanuj swoją bezpłatną demonstrację już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mindbody

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie wynajmem stoisk
  • Zarządzanie zapasami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Profile klientów
  • Wielomiejscowy
Internetowy system rezerwacji z przypomnieniami dla salonów. Pozwól swoim samodzielnie klientom rezerwować wizyty online przez całą dobę, siedem dni w tygodniu – w tym bezpłatna wersja. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me
SimplyBook.me oferuje jeden z najbardziej rozbudowanych internetowych systemów rezerwacji na rynku przeznaczony dla salonów, który sprawia, że wyglądasz profesjonalnie i zaspokaja wszystkie Twoje potrzeby online. Otrzymujesz pełną stronę internetową do rezerwacji lub widżet dla własnej strony internetowej, na której możesz prezentować oferty biznesowe i akceptować terminy, sprzedawać produkty, karty upominkowe i dodatki do usług. Zarządzaj swoim salonem za pomocą jednego rozwiązania: strona internetowa, przyjmowanie rezerwacji, inicjatywy marketingowe, statystyki biznesowe oraz płatności internetowe i na miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie wynajmem stoisk
  • Zarządzanie zapasami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Profile klientów
  • Wielomiejscowy
Bitrix24 to bezpłatna platforma do zarządzania salonami i studiami, używana przez osiem milionów firm. Chmura, urządzenia mobilne, open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to bezpłatna platforma do zarządzania salonami i studiami. Używana przez osiem milionów firm na całym świecie. Chmura, urządzenia mobilne, open source. Niezależnie od tego, czy prowadzisz studio jogi, czy studio fotograficzne – Bitrix24 to bezpłatne oprogramowanie do zarządzania, dzięki któremu Twoja firma stanie się skuteczniejsza. Zarządzanie klientami, zarządzanie sprzedażą, zarządzanie pracownikami, zarządzanie dokumentami, ustalanie harmonogramu i zarządzanie czasem to tylko niektóre narzędzia, które obejmuje Bitrix24. Dostępne w chmurze i niewymagające administratora IT. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie wynajmem stoisk
  • Zarządzanie zapasami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Profile klientów
  • Wielomiejscowy
GymMaster to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania klubami, które oferuje pełną funkcjonalność na dowolnym urządzeniu, dostęp przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, a także portal internetowy dla członków. Dowiedz się więcej na temat produktu: GymMaster
GymMaster jest przeznaczony dla klubów odnowy biologicznej – łatwo nauczyć się jego obsługi, a praca z programem to czysta przyjemność. Zarządzaj swoim klubem z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu, korzystając z automatycznego rozliczania, zautomatyzowanej, spersonalizowanej komunikacji i zaawansowanego 24-godzinnego systemu kontroli dostępu, który zapewnia pełną kontrolę. Zwiększ sprzedaż i ruszaj w drogę bez papierologii, pozwalając swoim członkom zarejestrować się online. A gdy są członkami, mogą rezerwować i dokonywać płatności przez Internet za pośrednictwem własnego portalu dla członków na Twojej stronie internetowej. Zobacz, co GymMaster może dla Ciebie zrobić już dziś, zarezerwuj bezpłatną wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: GymMaster

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie wynajmem stoisk
  • Zarządzanie zapasami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Profile klientów
  • Wielomiejscowy
Ovatu to wysokiej klasy oprogramowanie do rezerwacji w atrakcyjnej cenie. Pomocny zestaw narzędzi do zarządzania spotkaniami.
60-dniowa bezpłatna wersja próbna. Ovatu to wysokiej klasy dostawca oprogramowania do rezerwacji salonów spa z pełną obsługą punktów sprzedaży, przypomnieniami, opcjami rezerwacji w trybie online, narzędziami marketingowymi i nie tylko. Ovatu dostosowuje cały proces rezerwacji do marki i pomaga przekształcić więcej osób w długoterminowych klientów. Każdego miesiąca Ovatu pomaga siedmiu milionom ludzi na całym świecie rezerwować wizyty. Szeroko stosowany w branży fryzjerskiej i kosmetycznej, a także w branży fitness, wellness, medycznej i edukacyjnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ovatu

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie wynajmem stoisk
  • Zarządzanie zapasami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Profile klientów
  • Wielomiejscowy
Inteligentne oprogramowanie dla salonów, które poprawi obsługę klienta, przyciągnie nowych klientów i zmaksymalizuje przychody.
Formularz oceny i zgody/zwolnienia związany z COVID-19 zintegrowany z bezpłatnym umawianiem wizyt. MioSalon to internetowe oprogramowanie do zarządzania salonem Spa, które pozwala właścicielom salonów zautomatyzować codzienne czynności związane z obsługą recepcji, takie jak ustalanie harmonogramu wizyt, rezerwacja online, fakturowanie, śledzenie klientów i pracowników, zarządzanie zapasami, SMS i e-mail marketing oraz dynamiczny system opinii klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: MioSalon

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie wynajmem stoisk
  • Zarządzanie zapasami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Profile klientów
  • Wielomiejscowy
Polska Produkt lokalny
Doskonały system rezerwacji, który pomaga firmom zarządzać wizytami, przetwarzać płatności, otrzymywać powiadomienia i tworzyć kalendarze.
Calendesk to doskonały system rezerwacji online. Dzięki Calendesk możesz akceptować rezerwacje, obsługiwać płatności, generować strony docelowe i obsługiwać klientów jak profesjonalista – i to na autopilocie. Korzystaj z zaliczek i subskrypcji, aby zapewnić stabilny przychód. Automatyzacja fakturowania dodatkowo odciąży Cię od pracy ręcznej. Wysyłaj wiadomości e-mail i SMS-y, twórz interesujące biuletyny, udostępniaj treści i zachęcaj do działania za pomocą wiadomości push. Dowiedz się więcej na temat produktu: Calendesk

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie wynajmem stoisk
  • Zarządzanie zapasami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Profile klientów
  • Wielomiejscowy