Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy ticketowe

Systemy ticketowe umożliwiają zarządzanie i automatyzację sprzedaży biletów na imprezy, do teatru, parków, na festiwale, do wesołych miasteczek, a także biletów podróżnych i innych — zarówno online, w kiosku samoobsługowym, jak i w kasie biletowej. Oprogramowanie do sprzedaży biletów wspomaga obsługę wyboru miejsc, zarządzanie wydarzeniami, danymi wystawców, przydziałem wykonawców i lokalizacjami, jak również przetwarzanie płatności internetowych i stacjonarnych. Rozwiązania te często integrują również inne procesy biznesowe, takie jak kontrola zapasów, transakcji, historia realizacji i śledzenie sprzedaży. Systemy ticketowe są powiązane z oprogramowaniem dla organizatorów imprez, programami do rejestracji i oprogramowaniem do kiosków.

Wyniki: 11 w

Masz marzenia. Zamień je w bilet. Ticket Tailor to łatwa w użyciu platforma biletowa, która daje Ci kontrolę nad procesem wystawiania biletów na wydarzenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ticket Tailor
Sprzedawaj bilety bezpośrednio uczestnikom dzięki prostej w obsłudze i bogatej w funkcje platformie biletowej. - Elastyczne plany bez umów. - Niskie opłaty (zaoszczędź tysiące). - Płatność bezpośrednio przez Stripe lub PayPal. - W pełni dostosuj swoją kasę do własnych potrzeb. - Osadź formularze rezerwacji na swojej stronie internetowej. - Gromadź, przechowuj i bądź właścicielem danych uczestników. - Bezpłatna aplikacja do odprawy. - Tabele miejsc siedzących. - Możliwość integracji z ulubionymi narzędziami. - Kody rabatowe i kody kuponów. - Raportowanie na pulpicie nawigacyjnym. - Wyjątkowe wsparcie klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ticket Tailor

Funkcje

  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie danymi klientów
  • Tworzenie zgłoszeń online
  • Tworzenie zgłoszeń na miejscu
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Drukowanie w domu
  • Pośrednictwo w sprzedaży biletów
  • Zarządzanie promocjami
  • Zgłaszanie problemów za pomocą urządzeń mobilnych
  • Zarezerwowane miejsca siedzące
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Twoja przystępna cenowo, wielofunkcyjna platforma do organizowania wydarzeń. Natychmiastowe wypłaty, całodobowe wsparcie na żywo. Za jedyne 1 $ za bilet plus 1% ceny biletu.
Bez względu na to, czy organizujesz konferencję, festiwal, imprezę sportową, koncert czy galę, Accelevents ma idealne rozwiązanie dla Twoich potrzeb. Kompleksowa platforma do organizowania wydarzeń oferuje natychmiastowe wypłaty, całodobowe wsparcie na żywo (bezpłatnie), zarządzanie planem konferencji, przydzielanie miejsc oraz wiele narzędzi do zbierania funduszy. Wszystko za 1 $ za bilet plus 1% ceny biletu (wszystkie opłaty mogą być pokryte przez nabywców biletu). Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents

Funkcje

  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie danymi klientów
  • Tworzenie zgłoszeń online
  • Tworzenie zgłoszeń na miejscu
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Drukowanie w domu
  • Pośrednictwo w sprzedaży biletów
  • Zarządzanie promocjami
  • Zgłaszanie problemów za pomocą urządzeń mobilnych
  • Zarezerwowane miejsca siedzące
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Raklet to kompleksowe oprogramowanie do sprzedaży biletów, które umożliwia łatwe tworzenie wydarzeń online lub offline, sprzedaż biletów oraz pobieranie płatności.
Raklet to kompleksowy system, który umożliwia łatwe tworzenie wydarzeń i sprzedaż biletów. Dzięki Raklet możesz organizować wydarzenia online lub offline, tworzyć płatne lub bezpłatne bilety oraz pobierać płatności. Raklet to doskonały sposób na zaangażowanie odbiorców poprzez konferencje, wydarzenia lub spotkania online. Raklet integruje się również z Zoom, aby zapewnić idealne wydarzenia online. Organizowanie dowolnych wydarzeń i sprzedaż biletów na nie nigdy nie była prostsza; dodatkowo możliwa jest płatność jednym kliknięciem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Raklet

Funkcje

  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie danymi klientów
  • Tworzenie zgłoszeń online
  • Tworzenie zgłoszeń na miejscu
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Drukowanie w domu
  • Pośrednictwo w sprzedaży biletów
  • Zarządzanie promocjami
  • Zgłaszanie problemów za pomocą urządzeń mobilnych
  • Zarezerwowane miejsca siedzące
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Skoncentrowana na technologii platforma biletowa B2B w chmurze, specjalizująca się w zarządzaniu sprzedażą/inwentaryzacją biletów.
TicketingHub to butikowa platforma sprzedaży biletów online, która może obsłużyć każdy rodzaj obiektu, od małego show komediowego po London Eye. Ogólnie rzecz biorąc, obejmuje to trzy główne branże sprzedaży biletów: Rozrywka, transport i turystyka/podróż. Każdy może zarejestrować się i rozpocząć sprzedaż biletów pod własną marką, korzystając z interfejsu API, wbudowanego widżetu, kasy hostowanej lub aplikacji na iPhone’a. Bez względu na to czy uwierzysz w to, czy nie, tajnej wycieczce kulinarnej Secret food tour firmy Ripley zaufało nawet City Sightseeing. Dowiedz się więcej na temat produktu: TicketingHub

Funkcje

  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie danymi klientów
  • Tworzenie zgłoszeń online
  • Tworzenie zgłoszeń na miejscu
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Drukowanie w domu
  • Pośrednictwo w sprzedaży biletów
  • Zarządzanie promocjami
  • Zgłaszanie problemów za pomocą urządzeń mobilnych
  • Zarezerwowane miejsca siedzące
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Podziel się swoją pasją z globalną publicznością. Poznaj kompleksową platformę, która ożywi wirtualne i osobiste wydarzenia.
Dzięki HeySummit pasja użytkownika jest w centrum uwagi. Poznaj kompleksową platformę, która ożywi wirtualne, hybrydowe i osobiste wydarzenia. Nadszedł czas, aby powiększyć grono odbiorców i zarabiać na swojej pasji. Na duże, małe i średnie wydarzenia. Organizujesz jednorazowe webinarium, comiesięczny czat przy kominku lub wielodniową imprezę z wieloma prelegentami? Wszystkie wydarzenia znajdą miejsce w organizacji dzięki HeySummit. Potężna platforma typu „wszystko w jednym” obsługuje spotkania o dowolnej wielkości, częstotliwości i złożoności. Dowiedz się więcej na temat produktu: HeySummit

Funkcje

  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie danymi klientów
  • Tworzenie zgłoszeń online
  • Tworzenie zgłoszeń na miejscu
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Drukowanie w domu
  • Pośrednictwo w sprzedaży biletów
  • Zarządzanie promocjami
  • Zgłaszanie problemów za pomocą urządzeń mobilnych
  • Zarezerwowane miejsca siedzące
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
WP Event Manager to lekka, skalowalna i w pełni funkcjonalna wtyczka do zarządzania wydarzeniami, która umożliwia dodanie funkcji tworzenia list wydarzeń do witryny WordPress. Shortcode zawiera listę wszystkich wydarzeń, może działać z każdym motywem i jest naprawdę łatwy do skonfigurowania i dostosowania. Na stronach ustawień można wybrać sposób wyświetlania wydarzenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: WP Event Manager

Funkcje

  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie danymi klientów
  • Tworzenie zgłoszeń online
  • Tworzenie zgłoszeń na miejscu
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Drukowanie w domu
  • Pośrednictwo w sprzedaży biletów
  • Zarządzanie promocjami
  • Zgłaszanie problemów za pomocą urządzeń mobilnych
  • Zarezerwowane miejsca siedzące
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Orderry jest przeznaczone dla warsztatów naprawczych i lokalnych firm. Przetwarzanie zleceń i napraw, analityka i raportowanie w jednym interfejsie.
Orderry to rozwiązanie SaaS zaprojektowane specjalnie z myślą o serwisach i warsztatach. Pomaga usprawnić i zautomatyzować typowe operacje, takie jak przetwarzanie zleceń naprawy, poprzez rozwiązania CRM, zarządzanie zapasami, etykietowanie kodami kreskowymi, finanse, raportowanie, analitykę itp. Orderry oferuje pakiet funkcji „wszystko w jednym” dostosowanych indywidualnie do potrzeb warsztatów napraw komputerów i gadżetów, centrów usług telefonii komórkowej, urządzeń domowych i napraw samochodowych, usług terenowych, wykonawców zadań przy instalacjach elektrycznych i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orderry

Funkcje

  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie danymi klientów
  • Tworzenie zgłoszeń online
  • Tworzenie zgłoszeń na miejscu
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Drukowanie w domu
  • Pośrednictwo w sprzedaży biletów
  • Zarządzanie promocjami
  • Zgłaszanie problemów za pomocą urządzeń mobilnych
  • Zarezerwowane miejsca siedzące
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Ratality to jedyne rozwiązanie z zakresu oprogramowania, pozwalające zarządzać firmą autokarową i czarterową za pośrednictwem jednej platformy opartej na chmurze
Ratality jest jedynym rozwiązaniem z zakresu oprogramowania, pozwalającym zarządzać firmą, której przedmiotem działalności jest wynajem autobusów, autokarów i pojazdów. Wszystko to z jednej platformy opartej na chmurze. Zarządzaj efektywniej operacjami, zwiększ sprzedaż dzięki intuicyjnemu systemowi rezerwacji i biletów, a funkcje zarządzania przychodami i dynamicznego ustalania cen automatycznie dostosują stawki w oparciu o prognozowany popyt i zdefiniowane przez użytkownika reguły biznesowe. Zwiększ lojalność klientów dzięki wbudowanej platformie lojalnościowej i komunikacyjnej Dowiedz się więcej na temat produktu: Ratality

Funkcje

  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie danymi klientów
  • Tworzenie zgłoszeń online
  • Tworzenie zgłoszeń na miejscu
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Drukowanie w domu
  • Pośrednictwo w sprzedaży biletów
  • Zarządzanie promocjami
  • Zgłaszanie problemów za pomocą urządzeń mobilnych
  • Zarezerwowane miejsca siedzące
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Eventmix to łatwa w użyciu platforma do organizacji wydarzeń wirtualnych i hybrydowych, która umożliwia organizatorom prowadzenie wydarzeń z poziomu własnej strony internetowej w ciągu kilku minut.
Eventmix to łatwa w użyciu platforma do organizacji wydarzeń wirtualnych i hybrydowych, która umożliwia organizatorom prowadzenie wydarzeń z poziomu własnej strony internetowej w ciągu kilku minut. Eventmix zapewnia użytkownikom wszystkie narzędzia, których potrzebują, aby nie tylko z łatwością prowadzić i zarabiać na swoich wydarzeniach, ale także utrzymywać zaangażowanie swoich odbiorców dzięki dedykowanym obszarom sieci i zaangażowania, które są w pełni konfigurowalne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Eventmix

Funkcje

  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie danymi klientów
  • Tworzenie zgłoszeń online
  • Tworzenie zgłoszeń na miejscu
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Drukowanie w domu
  • Pośrednictwo w sprzedaży biletów
  • Zarządzanie promocjami
  • Zgłaszanie problemów za pomocą urządzeń mobilnych
  • Zarezerwowane miejsca siedzące
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
BCS obsługuje wsparcie i zarządzanie wymaganiami dla klientów za pomocą internetowego systemu zgłoszeń, z bezpośrednim dostępem dla klientów.
BCS zapewnia odpowiedni system zgłoszeń do wsparcia i zarządzania wymaganiami klientów. Dzięki bezpośredniemu dostępowi lub za pośrednictwem poczty elektronicznej klient może śledzić swoje żądania. Czy gwarantujesz swoim klientom określoną jakość? Czasy obsługi, czasy reakcji i poziomy ostrzegania z wyprzedzeniem można ustawić szczegółowo, aż do poziomu zadania. Możesz różnicować czasy i poziomy obsługi w zależności od typu zgłoszenia, priorytetu i dnia tygodnia. Poziomy ostrzegania wstępnego pomagają w osiągnięciu założonych czasów reakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projektron BCS

Funkcje

  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie danymi klientów
  • Tworzenie zgłoszeń online
  • Tworzenie zgłoszeń na miejscu
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Drukowanie w domu
  • Pośrednictwo w sprzedaży biletów
  • Zarządzanie promocjami
  • Zgłaszanie problemów za pomocą urządzeń mobilnych
  • Zarezerwowane miejsca siedzące
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Opłata 0% za bilety Pomoc i wsparcie w trybie online Wydarzenia online, hybrydowe i w lokalizacji Wsparcie projektowe Uproszczony proces wydarzeń Zintegrowane i otwarte
Conferize to kompletna platforma do zarządzania wydarzeniami, która umożliwia zespołowi planowanie, promowanie i dostarczanie wspaniałych wydarzeń dla odbiorców z dużym wpływem. Jedna platforma, każdy typ wydarzenia. Jedna platforma do organizowania wydarzeń osobistych, wirtualnych lub hybrydowych. Uwzględniono kompleksowe zarządzanie zdarzeniami. Organizuj wydarzenia w kilka minut. Prowadź małe webinaria/seminaria lub całodzienne wydarzenia z wieloma ścieżkami i sesjami. Doświadczenie użytkownika markowego Jedno centrum 24/7 dla wszystkich działań związanych z wydarzeniem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Conferize

Funkcje

  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Zarządzanie danymi klientów
  • Tworzenie zgłoszeń online
  • Tworzenie zgłoszeń na miejscu
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Drukowanie w domu
  • Pośrednictwo w sprzedaży biletów
  • Zarządzanie promocjami
  • Zgłaszanie problemów za pomocą urządzeń mobilnych
  • Zarezerwowane miejsca siedzące
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń