Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do raportowania finansowego

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 13 w
A2X automatyzuje księgowość ecommerce dla sprzedawców Shopify, Amazon, Etsy, eBay i Walmart. Zaufali mu księgowi zajmujący się handlem elektronicznym na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: A2X
A2X automatyzuje księgowość ecommerce dla sprzedawców Shopify, Amazon, Etsy, eBay i Walmart na całym świecie. Zaufani przez jednych z wiodących księgowych z branży e-commerce na całym świecie. A2X jest brakującym elementem łączącym Xero, QuickBooks i Sage z kanałami sprzedaży e-commerce, aby usprawnić zaplecze biurowe i odblokować możliwości w sektorze ecommerce. Zawsze uzgadniaj. Kluczowym elementem systemu A2X jest rygorystyczne uzgadnianie, które spełnia wysokie standardy profesjonalnych księgowych i rachunkowych. Dokładność jest najważniejsza. Dowiedz się więcej na temat produktu: A2X

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Oprogramowanie Jedox Enterprise Performance Management & BI upraszcza i przyspiesza integrację planowania w całej firmie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jedox
Jedox to wybrane w 2021 roku przez klientów Gartner w kategorii „Peer Insights” rozwiązanie do analizy planowania finansowego w chmurze. Spraw, aby planowanie, budżetowanie i prognozowanie przebiegało bezproblemowo w każdej organizacji, na każdym urządzeniu, gdziekolwiek znajdują się dane. Popraw jakość i analizę danych, ogranicz cykle budżetowania i przyspiesz raportowanie dzięki nowoczesnemu, intuicyjnemu rozwiązaniu dla finansów, sprzedaży, HR i innych. Zoptymalizowany pod kątem programu Excel interfejs zapewnia szybkie uczenie się. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jedox

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Windward to niskokodowe, wbudowane rozwiązanie do dokumentowania dla użytkowników Microsoft Office, którzy chcą usprawnić tworzenie i produkcję masową dokumentów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Windward Core
Windward Studios jest światowym liderem w dziedzinie oprogramowania do generowania dokumentów dla branży usług finansowych. To niskokodowe rozwiązanie zapewnia wykwalifikowanym użytkownikom możliwość uproszczenia żmudnych formularzy, wyciągów i raportów za pomocą niestandardowych, profesjonalnie wyglądających szablonów w Microsoft Office, które łączą się bezpośrednio z danymi, zapewniając szybkie i bezbłędne wydruki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Windward Core

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Narzędzie danych na poziomie przedsiębiorstwa przeznaczone dla użytkowników programów Excel i Power BI, służące do automatyzacji controllingu, planowania i prognozowania finansowego opartego na programie Excel. Dowiedz się więcej na temat produktu: Abylon Rapid Planning
Abylon Rapid Planning jest dodatkiem do programu Excel, który automatyzuje i upraszcza kontroling finansowy, planowanie i prognozowanie. Dzięki programowi Rapid Planning wszystkie dane są automatyczni e zatwierdzane (w programie Excel), zarządzanie prawami dostępu i współpraca są uproszczone, a szablony mogą być edytowane przez samych użytkowników biznesowych. Wszystkie te nowe funkcje są jednak dostępne przy zachowaniu dobrze znanego UI. Spraw, by Excel i Power BI stały się czymś więcej niż tylko narzędziami do raportowania i wizualizacji danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Abylon Rapid Planning

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie.
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie. QuickBooks, używane przez ponad 4,5 miliona klientów, zapewnia inteligentne narzędzia dla firmy, a jednocześnie jest łatwe w użyciu. Można organizować księgi, zarządzać wydatkami, wysyłać faktury, śledzić inwentarz, a nawet prowadzić listę płac. Dzięki QuickBooks Online można organizować się, oszczędzać czas, a nawet szybko otrzymywać płatności, dodając funkcje płatności. A co najlepsze, możesz wypróbować je bezpłatnie przez 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quickbooks Online

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Wrike to platforma do zarządzania projektami z funkcjami takimi jak raporty i pulpity analityczne, które pomogą Ci usprawnić sprawozdawczość finansową.
Wrike to platforma do zarządzania pracą, której zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Skorzystaj z tej wielofunkcyjnej platformy, aby śledzić swoje finanse i zapewnić rentowność swojej firmy. Zapoznaj się z narzędziami do śledzenia czasu pracy, aby rejestrować godziny pracy i monitorować obciążenie pracą zespołu. Twórz szczegółowe raporty i wyróżniaj dane na kolorowych wykresach i tabelach. Twórz niestandardowe pulpity analityczne, aby uzyskać pełny przegląd portfolio projektów i udostępniać wyniki interesariuszom. Uprość sprawozdawczość finansową dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Dzięki raportom finansowym wchodzącym w skład pakietu NetSuite zyskasz pełniejszy obraz swojej działalności i wygenerujesz rzetelne sprawozdania finansowe.
Stanowiące część pakietu NetSuite raporty finansowe dają wgląd w generowane w czasie rzeczywistym wyniki firmy, co umożliwia podejmowanie lepszych decyzji. Twórz rzetelne sprawozdania finansowe i raporty zgodne ze standardami US GAAP, IFRS i innymi normami rachunkowości. Analiza wielowymiarowa dostarcza wyjątkowych spostrzeżeń, które pomagają zespołom finansowym i księgowym w uzyskaniu kompleksowego obrazu działalności Twojej firmy. Możliwość prowadzenia księgowości dla wielu podmiotów i w wielu rejestrach wraz z funkcjonalnością pobierania danych w czasie rzeczywistym ułatwiają konsolidację i raportowanie szczegółów finansowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Proste i łatwe w użyciu oprogramowanie księgowe, które pomoże Ci zarządzać finansami firmy w inteligentny sposób.
Zoho Books generuje obszerną listę sprawozdań finansowych, takich jak rachunek zysków i strat, sprawozdania dotyczące przepływów pieniężnych, sprawozdania podatkowe, bilans i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Books

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Przyjemny system raportowania wydatków. Dla użytkowników i kierowników wydatków raportowanie wydatków jest łatwe, zautomatyzowane i zintegrowane.
Nagroda 'Best' for Value, Ease of Use & Support, USA, Kanada, & Wielka Brytania. ExpensePoint w pełni automatyzuje proces raportowania wydatków pracowników. System czytników paragonów Receipt Reader automatycznie tworzy wydatki z obrazów paragonów zarejestrowanych za pomocą aplikacji mobilnej ExpensePoint oraz wszelkich rachunków przesłanych pocztą elektroniczną. ExpensePoint obejmuje integrację kart kredytowych, routing zatwierdzeń, automatyczne śledzenie przebiegu GPS i wiele więcej. Wśród klientów w ponad 106 krajach znajdują się Deloitte, Pita Pit, SodaStream i Karcher. Zobacz wszystkie 5-gwiazdkowe recenzje produktu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ExpensePoint

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm.
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm. Zarządzanie zapasami i zamówieniami w czasie rzeczywistym. C ECHY: Ponowne zamawianie. Realizacja zamówienia. Drukowanie etykiet w chmurze. Śledzenie zapasów (kod kreskowy, nr seryjny, nr partii). Wiele jednostek miary. Wiele magazynów. Wiele walut. Interfejs wielojęzyczny. Produkty złożone (zestawienia materiałowe, kompletowanie, elementy zmienne). Zarządzanie na poziomie użytkownika. Zintegrowany moduł fakturowania i zakupów. Obsługa produkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: ERPAG

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Rozwiązanie do zarządzania zobowiązaniami B2B, które automatyzuje cały proces związany z płaceniem dostawcom i partnerom.
Tipalti zapewnia dobre rozwiązanie do automatyzacji płatności, automatyzując cały proces dokonywania płatności na rzecz globalnych dostawców i partnerów. Platforma holistyczna Tipalti zapewnia jeden system chmurowy, w tym zarządzanie dostawcami, zgodność podatkową, zaopatrzenie, zarządzanie fakturami, płatności globalne, raportowanie i uzgadnianie AP oraz integrację ERP. Klienci zazwyczaj eliminują 80% obciążenia AP, przyspieszając jednocześnie zamknięcie finansowe o 25% i wzmacniając mechanizmy kontroli finansowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Rozwiązanie do zarządzania wydajnością, które zapewnia kooperacyjne, ujednolicone podejście do sprawozdawczości finansowej, regulacyjnej i narracyjnej.
Dzięki raportom finansowym i analityce CCH Tagetik łatwo jest tworzyć, udostępniać, dystrybuować i uzyskiwać dostęp do raportów – w Internecie, na urządzeniu mobilnym lub za pomocą znanych narzędzi Microsoft, takich jak Word, Excel, PowerPoint i SharePoint. Najlepiej sprawdza się w przypadku organizacji średniej wielkości przedsiębiorstwa; firmy poświęcają mniej czasu na tworzenie raportów i weryfikowanie danych źródłowych, a także koncentrują się na generowaniu spostrzeżeń i identyfikowaniu strategicznych możliwości rozwoju biznesu. Dowiedz się więcej na temat produktu: CCH Tagetik

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Polska Produkt lokalny
Primetric przekształca dzienniki pracy w wiarygodne dane dotyczące wykorzystania i rentowności w agencji rozwoju oprogramowania.
Przeznaczony dla agencji rozwoju oprogramowania i firm świadczących usługi informatyczne. Primetric to rozwiązanie dla kadry zarządzającej, która chce dokładnie obserwować status swojej firmy. Pewnie mierz i prognozuj wykorzystanie i rentowność pracowników we wszystkich projektach. Dzięki raportom i analizom w czasie rzeczywistym opartym na dziennikach pracy (np. zintegrowanym z Jirą lub wykorzystującym wbudowane śledzenie czasu pracy) możesz w końcu połączyć dane dotyczące obciążenia pracą i alokacji z ich bezpośrednim wpływem na wydajność i wyniki finansowe w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia