Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do raportowania finansowego

Programy do raportowania finansowego automatyzują raportowanie wyników finansowych organizacji, jej statusu i transakcji. Aplikacje do raportowania finansowego pomagają organizacjom kontrolować i zwiększać efektywność operacyjną. Rozwiązania te umożliwiają gromadzenie, tłumaczenie i konsolidację danych pochodzących z różnych systemów i lokalizacji geograficznych. Oprogramowanie do raportowania finansowego jest powiązane z programami księgowymi, programami do budżetowania, oprogramowaniem do zarządzania biznesem i oprogramowaniem compliance.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 17 w

DataSnipper to inteligentna platforma automatyzacji w Excelu do raportowania, która przyspiesza produktywność zespołów audytu i finansów. Dowiedz się więcej na temat produktu: DataSnipper
DataSnipper to inteligentna platforma automatyzacji w Excelu do raportowania finansowego, która przyspiesza produktywność zespołów audytu i finansów. DataSnipper pomaga wyeliminować powtarzające się zadania, wyodrębnić, powiązać i udokumentować źródło dowolnej procedury audytu i finansów. Dodatek do programu Excel usprawnia procesy robocze i pomaga szybciej dotrzymywać terminów. Zaufanie Deloitte, EY, KPMG, PwC, BDO i innych liderów rynku. Aktywny w ponad 85 krajach i używany przez ponad 500 tysięcy specjalistów ds. finansów. Dowiedz się więcej na temat produktu: DataSnipper

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalne raporty
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Zarządzanie finansami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Raportowanie/analityka
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie.
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie. QuickBooks, używane przez ponad 4,5 miliona klientów, zapewnia inteligentne narzędzia dla firmy, a jednocześnie jest łatwe w użyciu. Można organizować księgi, zarządzać wydatkami, wysyłać faktury, śledzić inwentarz, a nawet prowadzić listę płac. Dzięki QuickBooks Online można organizować się, oszczędzać czas, a nawet szybko otrzymywać płatności, dodając funkcje płatności. A co najlepsze, możesz wypróbować je bezpłatnie przez 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quickbooks Online

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalne raporty
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Zarządzanie finansami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Raportowanie/analityka
Wrike to platforma do zarządzania projektami z funkcjami takimi jak raporty i pulpity analityczne, które pomogą Ci usprawnić sprawozdawczość finansową.
Wrike to platforma do zarządzania pracą, której zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Skorzystaj z tej wielofunkcyjnej platformy, aby śledzić swoje finanse i zapewnić rentowność swojej firmy. Zapoznaj się z narzędziami do śledzenia czasu pracy, aby rejestrować godziny pracy i monitorować obciążenie pracą zespołu. Twórz szczegółowe raporty i wyróżniaj dane na kolorowych wykresach i tabelach. Twórz niestandardowe pulpity analityczne, aby uzyskać pełny przegląd portfolio projektów i udostępniać wyniki interesariuszom. Uprość sprawozdawczość finansową dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalne raporty
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Zarządzanie finansami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Raportowanie/analityka
Dzięki raportom finansowym wchodzącym w skład pakietu NetSuite zyskasz pełniejszy obraz swojej działalności i wygenerujesz rzetelne sprawozdania finansowe.
Stanowiące część pakietu NetSuite raporty finansowe dają wgląd w generowane w czasie rzeczywistym wyniki firmy, co umożliwia podejmowanie lepszych decyzji. Twórz rzetelne sprawozdania finansowe i raporty zgodne ze standardami US GAAP, IFRS i innymi normami rachunkowości. Analiza wielowymiarowa dostarcza wyjątkowych spostrzeżeń, które pomagają zespołom finansowym i księgowym w uzyskaniu kompleksowego obrazu działalności Twojej firmy. Możliwość prowadzenia księgowości dla wielu podmiotów i w wielu rejestrach wraz z funkcjonalnością pobierania danych w czasie rzeczywistym ułatwiają konsolidację i raportowanie szczegółów finansowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalne raporty
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Zarządzanie finansami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Raportowanie/analityka
Proste i łatwe w użyciu oprogramowanie księgowe, które pomoże Ci zarządzać finansami firmy w inteligentny sposób.
Zoho Books generuje obszerną listę sprawozdań finansowych, takich jak rachunek zysków i strat, sprawozdania dotyczące przepływów pieniężnych, sprawozdania podatkowe, bilans i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Books

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalne raporty
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Zarządzanie finansami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Raportowanie/analityka
Przyjemny system raportowania wydatków. Dla użytkowników i kierowników wydatków raportowanie wydatków jest łatwe, zautomatyzowane i zintegrowane.
Nagroda 'Best' for Value, Ease of Use & Support, USA, Kanada, & Wielka Brytania. ExpensePoint w pełni automatyzuje proces raportowania wydatków pracowników. System czytników paragonów Receipt Reader automatycznie tworzy wydatki z obrazów paragonów zarejestrowanych za pomocą aplikacji mobilnej ExpensePoint oraz wszelkich rachunków przesłanych pocztą elektroniczną. ExpensePoint obejmuje integrację kart kredytowych, routing zatwierdzeń, automatyczne śledzenie przebiegu GPS i wiele więcej. Wśród klientów w ponad 106 krajach znajdują się Deloitte, Pita Pit, SodaStream i Karcher. Zobacz wszystkie 5-gwiazdkowe recenzje produktu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ExpensePoint

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalne raporty
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Zarządzanie finansami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Raportowanie/analityka
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm.
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm. Zarządzanie zapasami i zamówieniami w czasie rzeczywistym. CECHY: Ponowne zamawianie. Realizacja zamówienia. Drukowanie etykiet w chmurze. Śledzenie zapasów (kod kreskowy, nr seryjny, nr partii). Wiele jednostek miary. Wiele magazynów. Wiele walut. Interfejs wielojęzyczny. Produkty złożone (zestawienia materiałowe, kompletowanie, elementy zmienne). Zarządzanie na poziomie użytkownika. Zintegrowany moduł fakturowania i zakupów. Obsługa produkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: ERPAG

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalne raporty
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Zarządzanie finansami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Raportowanie/analityka
A2X automatyzuje księgowość ecommerce dla sprzedawców Shopify, Amazon, Etsy, eBay i Walmart. Zaufali mu księgowi zajmujący się handlem elektronicznym na całym świecie.
A2X automatyzuje księgowość ecommerce dla sprzedawców Shopify, Amazon, Etsy, eBay i Walmart na całym świecie. Zaufani przez jednych z wiodących księgowych z branży e-commerce na całym świecie. A2X jest brakującym elementem łączącym Xero, QuickBooks i Sage z kanałami sprzedaży e-commerce, aby usprawnić zaplecze biurowe i odblokować możliwości w sektorze ecommerce. Zawsze uzgadniaj. Kluczowym elementem systemu A2X jest rygorystyczne uzgadnianie, które spełnia wysokie standardy profesjonalnych księgowych i rachunkowych. Dokładność jest najważniejsza. Dowiedz się więcej na temat produktu: A2X

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalne raporty
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Zarządzanie finansami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Raportowanie/analityka
Rozwiązanie do zarządzania zobowiązaniami B2B, które automatyzuje cały proces związany z płaceniem dostawcom i partnerom.
Tipalti zapewnia dobre rozwiązanie do automatyzacji płatności, automatyzując cały proces dokonywania płatności na rzecz globalnych dostawców i partnerów. Platforma holistyczna Tipalti zapewnia jeden system chmurowy, w tym zarządzanie dostawcami, zgodność podatkową, zaopatrzenie, zarządzanie fakturami, płatności globalne, raportowanie i uzgadnianie AP oraz integrację ERP. Klienci zazwyczaj eliminują 80% obciążenia AP, przyspieszając jednocześnie zamknięcie finansowe o 25% i wzmacniając mechanizmy kontroli finansowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalne raporty
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Zarządzanie finansami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Raportowanie/analityka
Oprogramowanie Jedox Enterprise Performance Management & BI upraszcza i przyspiesza integrację planowania w całej firmie.
Jedox to wybrane w 2021 roku przez klientów Gartner w kategorii „Peer Insights” rozwiązanie do analizy planowania finansowego w chmurze. Spraw, aby planowanie, budżetowanie i prognozowanie przebiegało bezproblemowo w każdej organizacji, na każdym urządzeniu, gdziekolwiek znajdują się dane. Popraw jakość i analizę danych, ogranicz cykle budżetowania i przyspiesz raportowanie dzięki nowoczesnemu, intuicyjnemu rozwiązaniu dla finansów, sprzedaży, HR i innych. Zoptymalizowany pod kątem programu Excel interfejs zapewnia szybkie uczenie się. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jedox

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalne raporty
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Zarządzanie finansami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Raportowanie/analityka
Rozwiązanie do zarządzania wydajnością, które zapewnia kooperacyjne, ujednolicone podejście do sprawozdawczości finansowej, regulacyjnej i narracyjnej.
Dzięki raportom finansowym i analityce CCH Tagetik łatwo jest tworzyć, udostępniać, dystrybuować i uzyskiwać dostęp do raportów – w Internecie, na urządzeniu mobilnym lub za pomocą znanych narzędzi Microsoft, takich jak Word, Excel, PowerPoint i SharePoint. Najlepiej sprawdza się w przypadku organizacji średniej wielkości przedsiębiorstwa; firmy poświęcają mniej czasu na tworzenie raportów i weryfikowanie danych źródłowych, a także koncentrują się na generowaniu spostrzeżeń i identyfikowaniu strategicznych możliwości rozwoju biznesu. Dowiedz się więcej na temat produktu: CCH Tagetik

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalne raporty
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Zarządzanie finansami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Raportowanie/analityka
Polska Produkt lokalny
Primetric przekształca dzienniki pracy w wiarygodne dane dotyczące wykorzystania i rentowności w agencji rozwoju oprogramowania.
Przeznaczony dla agencji rozwoju oprogramowania i firm świadczących usługi informatyczne. Primetric to rozwiązanie dla kadry zarządzającej, która chce dokładnie obserwować status swojej firmy. Pewnie mierz i prognozuj wykorzystanie i rentowność pracowników we wszystkich projektach. Dzięki raportom i analizom w czasie rzeczywistym opartym na dziennikach pracy (np. zintegrowanym z Jirą lub wykorzystującym wbudowane śledzenie czasu pracy) możesz w końcu połączyć dane dotyczące obciążenia pracą i alokacji z ich bezpośrednim wpływem na wydajność i wyniki finansowe w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalne raporty
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Zarządzanie finansami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Raportowanie/analityka
Raportowanie finansowe z Planful jest zautomatyzowane, solidne i bezpieczne. Zapewnij kierownictwu wysokiej jakości raportowanie i wiele więcej.
Planful jest jednym z wiodących rozwiązań w dziedzinie kompleksowego oprogramowania do zamknięcia finansowego, FP&A (konsolidacji i planowania finansowego) w chmurze. Ponad 1000 klientów, w tym Boston Red Sox, Del Monte, TGI Friday's i 23andMe, polega na Planful, aby przyspieszyć czas cyklu, zwiększyć produktywność i poprawić dokładność w całym procesie FP&A. Planful jest prywatną spółką wspieraną przez Vector Capital, jedną z wiodących globalnych firm private equity. Dowiedz się więcej na temat produktu: Planful

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalne raporty
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Zarządzanie finansami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Raportowanie/analityka
Rozwiązanie do zarządzania ryzykiem i raportowania, które pomaga firmom przeprowadzać kontrolę AML/CTF (finansowanie walki z terroryzmem) w oparciu o globalne standardy.
MemberCheck jest dostawcą rozwiązań w zakresie zarządzania ryzykiem z ponad 13-letnim doświadczeniem w branży. Firma oferuje szereg rozwiązań z zakresu AML (przeciwdziałanie praniu pieniędzy), KYC (poznaj swojego klienta) i KYB (poznaj swoją firmę), które pomagają w wypełnianiu obowiązków prawnych i zarządzaniu ryzykiem. Pakiet rozwiązań MemberCheck w zakresie zarządzania ryzykiem, obejmujący sprawdzanie PEP (osoby zajmujące eksponowane stanowiska polityczne) i sankcji, sprawdzanie niekorzystnych mediów oraz weryfikację tożsamości, został zaprojektowany w celu usprawnienia procesu przyjmowania klientów przez firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: MemberCheck

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalne raporty
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Zarządzanie finansami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Raportowanie/analityka
Narzędzie danych na poziomie przedsiębiorstwa przeznaczone dla użytkowników programów Excel i Power BI, służące do automatyzacji controllingu, planowania i prognozowania finansowego opartego na programie Excel.
Abylon Rapid Planning jest dodatkiem do programu Excel, który automatyzuje i upraszcza kontroling finansowy, planowanie i prognozowanie. Dzięki programowi Rapid Planning wszystkie dane są automatycznie zatwierdzane (w programie Excel), zarządzanie prawami dostępu i współpraca są uproszczone, a szablony mogą być edytowane przez samych użytkowników biznesowych. Wszystkie te nowe funkcje są jednak dostępne przy zachowaniu dobrze znanego UI. Spraw, by Excel i Power BI stały się czymś więcej niż tylko narzędziami do raportowania i wizualizacji danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Abylon Rapid Planning

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalne raporty
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Zarządzanie finansami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Raportowanie/analityka
Flowie to najlepsza platforma zakupów i operacji finansowych dla nowoczesnych firm, centralizująca zarządzanie P2P, O2C i przepływami pieniężnymi
Flowie to bardzo dobra platforma zakupów i operacji finansowych dla nowoczesnych firm. Flowie centralizuje Procure-to-Pay (P2P), Order-to-Cash (O2C) i zarządzanie przepływami pieniężnymi, a wszystko to przy zachowaniu doświadczenia użytkownika na poziomie konsumenckim. Flowie ma zasięg globalny: platforma umożliwia zarządzanie fakturami z i do ponad 60 krajów, zachowując jednocześnie 100% zgodności z przepisami podatkowymi (e-fakturowanie). Flowie synchronizuje się natywnie w ciągu kilku minut ze wszystkimi narzędziami firmy, bez potrzeby korzystania z usług integratora. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flowie

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalne raporty
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Zarządzanie finansami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Raportowanie/analityka
Rozwiązanie księgi głównej, które pomaga firmom zarządzać planem kont, utrzymywać bilanse, obsługiwać ścieżki audytu i nie tylko.
Rozwiązanie księgi głównej, które pomaga firmom zarządzać planem kont, utrzymywać bilanse, obsługiwać ścieżki audytu i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prismatic

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalne raporty
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Zarządzanie finansami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Raportowanie/analityka