Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 482 w
A2X automatyzuje księgowość ecommerce dla sprzedawców Shopify, Amazon, Etsy, eBay i Walmart. Zaufali mu księgowi zajmujący się handlem elektronicznym na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: A2X
A2X automatyzuje księgowość ecommerce dla sprzedawców Shopify, Amazon, Etsy, eBay i Walmart na całym świecie. Zaufani przez jednych z wiodących księgowych z branży e-commerce na całym świecie. A2X jest brakującym elementem łączącym Xero, QuickBooks i Sage z kanałami sprzedaży e-commerce, aby usprawnić zaplecze biurowe i odblokować możliwości w sektorze ecommerce. Zawsze uzgadniaj. Kluczowym elementem systemu A2X jest rygorystyczne uzgadnianie, które spełnia wysokie standardy profesjonalnych księgowych i rachunkowych. Dokładność jest najważniejsza. Dowiedz się więcej na temat produktu: A2X

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Oprogramowanie Jedox Enterprise Performance Management & BI upraszcza i przyspiesza integrację planowania w całej firmie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jedox
Jedox to wybrane w 2021 roku przez klientów Gartner w kategorii „Peer Insights” rozwiązanie do analizy planowania finansowego w chmurze. Spraw, aby planowanie, budżetowanie i prognozowanie przebiegało bezproblemowo w każdej organizacji, na każdym urządzeniu, gdziekolwiek znajdują się dane. Popraw jakość i analizę danych, ogranicz cykle budżetowania i przyspiesz raportowanie dzięki nowoczesnemu, intuicyjnemu rozwiązaniu dla finansów, sprzedaży, HR i innych. Zoptymalizowany pod kątem programu Excel interfejs zapewnia szybkie uczenie się. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jedox

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Windward to niskokodowe, wbudowane rozwiązanie do dokumentowania dla użytkowników Microsoft Office, którzy chcą usprawnić tworzenie i produkcję masową dokumentów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Windward Core
Windward Studios jest światowym liderem w dziedzinie oprogramowania do generowania dokumentów dla branży usług finansowych. To niskokodowe rozwiązanie zapewnia wykwalifikowanym użytkownikom możliwość uproszczenia żmudnych formularzy, wyciągów i raportów za pomocą niestandardowych, profesjonalnie wyglądających szablonów w Microsoft Office, które łączą się bezpośrednio z danymi, zapewniając szybkie i bezbłędne wydruki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Windward Core

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Narzędzie danych na poziomie przedsiębiorstwa przeznaczone dla użytkowników programów Excel i Power BI, służące do automatyzacji controllingu, planowania i prognozowania finansowego opartego na programie Excel. Dowiedz się więcej na temat produktu: Abylon Rapid Planning
Abylon Rapid Planning jest dodatkiem do programu Excel, który automatyzuje i upraszcza kontroling finansowy, planowanie i prognozowanie. Dzięki programowi Rapid Planning wszystkie dane są automatyczni e zatwierdzane (w programie Excel), zarządzanie prawami dostępu i współpraca są uproszczone, a szablony mogą być edytowane przez samych użytkowników biznesowych. Wszystkie te nowe funkcje są jednak dostępne przy zachowaniu dobrze znanego UI. Spraw, by Excel i Power BI stały się czymś więcej niż tylko narzędziami do raportowania i wizualizacji danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Abylon Rapid Planning

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
The leading accounting software for small businesses. Instant access to customer, vendor and employee information.
QuickBooks Enterprise (Save Up to 40%) is an end-to-end accounting software that can grow with your business. It provides all the tools your business needs, yet is easy to use. You can organize your books, manage inventory, track sales, and even run payroll, but at the fraction of the cost. With QuickBooks Enterprise, you save thousands of dollars a year vs. comparable solutions. Powerful and flexible, it also comes in editions designed to fit your specific needs. Take a free test drive today. Dowiedz się więcej na temat produktu: QuickBooks Desktop Enterprise

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
QuickBooks Online is a small business accounting software and app that allows you to manage your business anywhere, anytime.
QuickBooks Online is a small business accounting software and app that allows you to manage your business anywhere, anytime. Used by over 4.5 million customers, QuickBooks provides smart tools for your business, yet is easy to use. You can organize your books, manage expenses, send invoices, track inventory, and even run payroll. With QuickBooks Online, you can get organized, save time, and even get paid fast by adding payment features. Best of all, you can try it for free for 30 days. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quickbooks Online

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dynamics 365

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
An easy invoicing and accounting solution starting at $7.50/mth (first 4 mths). Join 24 million people who've already used FreshBooks.
FreshBooks automates daily accounting activities namely invoice creation, payment acceptance, expenses tracking, billable time tracking and financial reporting. Try it free for 30 days, no credit card required. Dowiedz się więcej na temat produktu: FreshBooks

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Tailor smart financial reports and budgets to suit your business with Xero. Accessible anytime, anywhere. Take your free trial now!
Know your numbers with Xero financial reports. Track how specific areas of your business are performing. You decide what to track ¿ it could be departments, regions, rental properties or sales staff. You can use lock dates to close off your accounts at the end of reporting periods such as tax time and the end of financial year. You can export reports as a PDF, or export data to a spreadsheet with the formatting and formulas kept intact. Dowiedz się więcej na temat produktu: Xero

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Wrike to platforma do zarządzania projektami z funkcjami takimi jak raporty i pulpity analityczne, które pomogą Ci usprawnić sprawozdawczość finansową.
Wrike to platforma do zarządzania pracą, której zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Skorzystaj z tej wielofunkcyjnej platformy, aby śledzić swoje finanse i zapewnić rentowność swojej firmy. Zapoznaj się z narzędziami do śledzenia czasu pracy, aby rejestrować godziny pracy i monitorować obciążenie pracą zespołu. Twórz szczegółowe raporty i wyróżniaj dane na kolorowych wykresach i tabelach. Twórz niestandardowe pulpity analityczne, aby uzyskać pełny przegląd portfolio projektów i udostępniać wyniki interesariuszom. Uprość sprawozdawczość finansową dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Accounting tool that provides multi-monitor support and past due stamps through improved cash flow.
Accounting tool that provides multi-monitor support and past due stamps through improved cash flow. Dowiedz się więcej na temat produktu: QuickBooks Desktop Pro

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Wave offers small business owners real double-entry accounting that is integrated with the rest of Wave's solutions, 100% free!
Wave offers 100% free, real double-entry accounting for small businesses. As a cloud-based software, Wave allows you to access your data from anywhere, add unlimited collaborators and work on all of your businesses from a single login. Wave eliminates data-entry and puts the financial reports you need at your fingers tips, allowing you to spend more time doing what you love. Your accounting is also seamlessly integrated with invoicing, receipt scanning, payment processing and payroll. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wave Accounting

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Easily track your receipts and manage expenses on the go with Expensify.
Easily track your receipts and manage expenses on the go with Expensify. Just take a photo of your receipt and Expensify automatically transcribes the details. Expensify can categorize and code each receipt, and can even automatically submit business expenses for approval and reimbursement. With robust features like corporate card reconciliation, multi-level approval workflows, and direct syncs with all major accounting softwares, Expensify saves time for businesses of all shapes and sizes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Expensify

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Dzięki raportom finansowym wchodzącym w skład pakietu NetSuite zyskasz pełniejszy obraz swojej działalności i wygenerujesz rzetelne sprawozdania finansowe.
Stanowiące część pakietu NetSuite raporty finansowe dają wgląd w generowane w czasie rzeczywistym wyniki firmy, co umożliwia podejmowanie lepszych decyzji. Twórz rzetelne sprawozdania finansowe i raporty zgodne ze standardami US GAAP, IFRS i innymi normami rachunkowości. Analiza wielowymiarowa dostarcza wyjątkowych spostrzeżeń, które pomagają zespołom finansowym i księgowym w uzyskaniu kompleksowego obrazu działalności Twojej firmy. Możliwość prowadzenia księgowości dla wielu podmiotów i w wielu rejestrach wraz z funkcjonalnością pobierania danych w czasie rzeczywistym ułatwiają konsolidację i raportowanie szczegółów finansowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
We help job shops and manufacturers of all kinds work smarter for improved efficiencies, greater flexibility, and bigger profits.
ECI Shoptech brings together industry-leading solutions E2 SHOP and JobBOSS to create the next evolution in job shop business management: JobBOSS². Designed for job shops and make-to-order manufacture rs, JobBOSS² provides the flexibility manufacturers need to maximize productivity and profits, while scaling effectively. JobBOSS² gives you insight and visibility into your shop floor like never before with quick estimates and quotes, real-time data collection, flexible scheduling, and much more! Dowiedz się więcej na temat produktu: JobBOSS²

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
A simple and intuitive expense management solution which focuses on people, not on paper.
Happay is a leading cloud-based expense management solution which helps large enterprises & SMBs automate their corporate spend management system. A customisable solution which can encompass all aspects of your organisation requirements & seamlessly integrate with other Enterprise Accounting systems. Use Happay to revolutionise the entire spend management infrastructure of your organisation, make employees life easier & derive actionable insights from employee spends data. Dowiedz się więcej na temat produktu: Happay

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
QuickBooks is an end-to-end accounting software that can grow with your business.
QuickBooks Online Advanced (Save 50%) is a cloud-based, all-in-one, accounting and business hub solution, designed for growing, small to mid-sized businesses. Get performance reporting with highly customizable tracking tools, automated workflows, and real-time revenue and cash flow management dashboards. Seamlessly integrate best-in-class Premium Apps like Salesforce and HubSpot (CRM), Bill.com (accounts payable), DocuSign, LeanLaw & more to expand your capabilities as your business needs grow. Dowiedz się więcej na temat produktu: QuickBooks Online Advanced

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Extend the capabilities of your accounting system to include expense management with Nexonia.
Nexonia is a configurable expense management solution that eliminates manual reporting, ensures compliance, and helps control your T&E spend. Customers choose Nexonia for: - Tight integrations with ERP's and accounting systems - Fast expense submissions with an easy to use mobile app - Handles complex approval workflows Nexonia's simple-to-use application is fully integrated with ERPs, credit cards, and other systems supporting a variety of businesses. Dowiedz się więcej na temat produktu: Emburse Nexonia Expenses

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights.
BQE's powerful all-in-one platform and expert support give A & E firms the intuitive tools they need to meet the demands of their firm, empower their team, maximize profitability, and deliver superior results to clients. Designed for the A&E industry by architects and engineers BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights. Dowiedz się więcej na temat produktu: BQE CORE Suite

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Construction and real estate management solution that pulls everything together for streamlined, single-source control.
Provides construction and real estate firms with the most complete solution for managing the entire project or property lifecycle with confidence, precision, and efficiency. Formerly Sage Timberline Office. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sage 300 Construction and Real Estate

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Proste i łatwe w użyciu oprogramowanie księgowe, które pomoże Ci zarządzać finansami firmy w inteligentny sposób.
Zoho Books generuje obszerną listę sprawozdań finansowych, takich jak rachunek zysków i strat, sprawozdania dotyczące przepływów pieniężnych, sprawozdania podatkowe, bilans i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Books

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Save over 40+ hours per month on financial reporting and achieve real-time visibility into business performance.
With all your financial and operational data in one place, Sage Intacct's best-in-class multi-dimensional visibility of your income statements, balance sheet, or your statement of cash flow and more, enables you to slash time spent checking the accuracy of your financial data so you can start making strategic decisions that will impact your business. Reach peak performance with fast answers for confident decision-making. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sage Intacct

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
The happy expense reporting system. For users and expense managers, we make expense reporting easy, automated and integrated.
Awarded 'Best' for Value, Ease of Use & Support, USA, Canada & UK. ExpensePoint fully automates your employee expense report process. Our Receipt Reader system automatically creates expenses from receipt images captured via the ExpensePoint mobile app and any emailed receipts. ExpensePoint includes credit card integration, approval routing, Auto GPS mileage tracking & much more. With clients in over 106 countries such as Deloitte, Pita Pit, SodaStream, & Karcher. See all of our 5-star reviews. Dowiedz się więcej na temat produktu: ExpensePoint

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm.
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm. Zarządzanie zapasami i zamówieniami w czasie rzeczywistym. C ECHY: Ponowne zamawianie. Realizacja zamówienia. Drukowanie etykiet w chmurze. Śledzenie zapasów (kod kreskowy, nr seryjny, nr partii). Wiele jednostek miary. Wiele magazynów. Wiele walut. Interfejs wielojęzyczny. Produkty złożone (zestawienia materiałowe, kompletowanie, elementy zmienne). Zarządzanie na poziomie użytkownika. Zintegrowany moduł fakturowania i zakupów. Obsługa produkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: ERPAG

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Affordable, easy, yet powerful accounting for small business owners and their accountants. Streamline your money management.
Voted most user-friendly and affordable accounting software by users! Patented double view accounting. Easy startup! Import data customers, vendors, trial balance, and Chart of Accounts. Basic Accounting ($20/mo): Pay 1099s, create & mail invoices, record payments, track invoices auto-import bank transactions (most major banks supported), & accept credit cards. Premium Accounting ($30/mo) All Basic features + estimates, reminders, recurring invoices, attach receipts, reconciliation, & more! Dowiedz się więcej na temat produktu: Patriot Accounting

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Complete, out-of-the-box-desktop accounting software, with secure cloud and mobile access, for small & medium sized businesses.
Sage 50cloud Accounting (formerly Peachtree Software) is a comprehensive accounting solution for small business. Designed for security, compliance and cloud-connected productivity. Popular features include detailed profitability tracking, cash flow forecasting, customized reporting via Microsoft Excel, advanced inventory tracking and automated bank reconciliation. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sage 50cloud Accounting

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Bench does your small business books for you. We sync directly with your accounts to deliver tidy, accurate and tax-ready books.
Bench is for small business owners who want to focus on their business, not their bookkeeping. Every month, Bench turns your data into tax-ready financial statements. You can monitor your business's financial health, download your financial statements, and chat with your team any time via the Bench app. And at the end of the year, Bench provides you with everything you (or your CPA) will need to file your taxes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bench

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Fast receipt scanning and easy expense reporting on the go or in the office. Don't settle for standard. Itemize.
Transforming receipts into intelligent data Itemize is an Artificial Intelligence platform that extracts data from receipts, invoices, and other commerce documents. The engine delivers intelligence that automates expense management, enhances accounts payable workflows, and improves compliance functions. Dowiedz się więcej na temat produktu: Itemize

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Discover SAP S/4HANA Cloud, a complete ERP system with embedded AI and machine learning.
SAP S/4HANA Cloud is a complete enterprise resource planning (ERP) system with built-in intelligent technologies, including AI, machine learning, and advanced analytics. It helps companies adopt new business models, manage business change at speed, orchestrate internal and external resources, and use the predictive power of AI. Benefit from tight, native integration between processes, industry depth, and a consistent in-memory data model. Dowiedz się więcej na temat produktu: SAP S/4HANA Cloud

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
The expense management and business card solution for precise control on company-wide spend
Divvy has combined seamless expense management software with business cards so you never have to process another expense report. With Divvy, you can leverage faster expense reporting, enforceable budgets, and a single platform to offer real-time visibility into all spend. Ready to gain more control and streamline your spend management—in a one-stop, easy-to-use platform? Get Divvy today to empower your team and save everyone time (including yourself). Dowiedz się więcej na temat produktu: Divvy

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Shoeboxed is the easiest way for your business to track expenses, categorize receipts, log mileage, create expense reports and more.
Shoeboxed is easiest way for your business to track expenses. Submit receipts using their mobile app, eReceipt uploader, or prepaid mail-in envelopes. Shoeboxed then scans, data enters, and categorize s everything into a secure, searchable online account that is accepted by the IRS. Plans start at $29 per month. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shoeboxed

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Sage Business Cloud Accounting is a simple yet powerful online accounting solution designed for small business owners.
Sage Business Cloud Accounting (formerly Sage One) is an online accounting software that gives you anytime, anywhere access to the most important small business essentials. It has features that help you manage your cashflow and send and track invoices all through the cloud or on the mobile app. See why successful business owners choose Sage | Accounting. Visit our website for a complete list of features. Compatible with Mac/PC, Apple/Android. For a limited time only, try free for 3 months. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sage Business Cloud Accounting

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Cloud-based cashflow software to streamline finance & accounting, tax assistance & preparation, documentation, expense tracking & more.
Cloud-based cashflow software to streamline finance & accounting, tax assistance & preparation, documentation, expense tracking & more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sunrise

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Build your dream dashboard: Connect to any source of financial data to see the metrics that matter most to you.
With Domo, you can bring all your financial data sources together—from risk management tools like MISys to accounting software like QuickBooks—and transform it into easy-to-understand visualizations to simplify analysis for everyone from branch managers to board members. Dowiedz się więcej na temat produktu: Domo

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
Deltek Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deltek Costpoint

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Increase control over your small or midsize business with SAP Business one - a software designed to grow with you.
SAP Business One is designed for all your small and midsize company's needs. The application offers an affordable way to manage your entire business from accounting and financials, purchasing, inventory, sales and customer relationships, and project management, to operations and HR. SAP Business One helps you to streamline processes and gain a greater insight into your business to help drive profitable growth. Let us calculate the cost for your business today! Dowiedz się więcej na temat produktu: SAP Business One

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Vyapar is a simple and easy-to-use software for billing, accounting and much more. It is available for Windows & Android platform.
Vyapar is the business management app made for small Businesses, that let's you to manage, invoices/receipts, estimates, payments, inventory, clients and much more. An ideal solution fulfilling all your Business Accounting needs. It is a GST compatible app. Works either in Online or OFFLINE. With this business app, you can create and share GST compliant invoices and tally them, generate accurate financial reports, automatically calculate taxes, that help you file GST tax returns. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vyapar

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
We design our software keeping your business in mind. From accounting to financial reporting, manage it all with our one-stop solution.
Every business has unique needs specific to your way of working or industry. Sometimes, you make exceptions to these needs to continue with a workaround in your current software. This can result in decreased productivity & hamper business growth. TallyPrime is a software designed keeping different scenarios in mind, such as financial reporting. We’ve taken care of every little detail, so that you don’t have to rely on workarounds but appreciate that the software is built specifically for you! Dowiedz się więcej na temat produktu: TallyPrime

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
ERP solution that assists businesses with project management, order management, commodity tracking, supply chain planning, and more.
ERP solution that assists businesses with project management, order management, commodity tracking, supply chain planning, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: JD Edwards EnterpriseOne

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
FreeAgent - Voted the UK’s #1 bookkeeping software and Client App of the Year 2021 at ICB Luca awards
FreeAgent is award-winning online accounting software that’s designed specifically for small businesses and freelancers. Over 100,000 business owners and their accountants and bookkeepers use FreeAgent to create invoices, monitor cashflow, file tax returns and much more. With no confusing accounting jargon and a friendly support team on hand to answer any questions, FreeAgent makes it easy to keep your business admin on track. Dowiedz się więcej na temat produktu: FreeAgent

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
IBM® Cognos Analytics offers smarter, self-service capabilities so you can quickly and confidently identify and act on insight.
IBM Cognos Analytics with Watson is an AI-powered business intelligence, analytics and reporting solution that provides sophisticated data exploration capabilities, dashboarding, professional report authoring, and automated data preparation. Delivered on a single integrated and highly secure platform, IBM Cognos Analytics with Watson acts as your trusted co-pilot for business with the aim of making you smarter, faster, and more confident in your data-driven business decisions. Dowiedz się więcej na temat produktu: IBM Cognos Analytics

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Board helps you drive growth, manage risk, ensure profitability, and lead transformation with game-changing FP&A.
Board’s Intelligent Planning platform gives you the power to drive growth, manage risk, ensure profitability, and lead transformation with game-changing FP&A and unified decision-making across finance, strategy, and operations. Trusted by over 2,000 leading enterprises worldwide, Board has 25 offices and a global partner network. Dowiedz się więcej na temat produktu: BOARD

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Small business accounting made easy. Send invoices, collect payments, track expenses, create reports & make better financial decisions.
Kashoo 2.0 is a time-saving accounting application that automates bookkeeping tasks for small business owners. Using machine learning, Kashoo categorizes and reconciles expenses with bank and credit card transactions, and provides accurate, complete, and real-time reports in one-click. In addition to automatic reconciling, Kashoo also provides OCR and receipt-matching. Simply drop an image of a receipt in the Inbox and Kashoo will automatically match it to a transaction. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kashoo

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Be a more confident business owner and strategically manage your business from day one and onward with LivePlan.
The #1 rated business planning and management software created to support the success of small businesses and entrepreneurs. Just starting your business? Easily create a polished, professional business plan in a format lenders and investors expect to see. LivePlan's expert guidance, 500+ example plans, and support make writing your business plan easy. Looking to grow your business? Forecast and run multiple scenarios in LivePlan using your real accounting data to make confident decisions. Dowiedz się więcej na temat produktu: LivePlan

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Financial management solution that helps create budgets, track investments, manage bills & receive reminders for upcoming payments.
Mint is a free online money management tool that helps you budget, track spending, and monitor your credit score. Mint pulls all of your financial accounts into one place so you can finally get a complete picture of where your money is going. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mint

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Business management solution that includes features for financial forecasting, supply chain optimization, and project planning.
Microsoft Dynamics 365 Business Central is a comprehensive business management solution designed for small to medium-sized businesses.The software provides features for financial forecasting and reporting, supply chain optimization, and project planning and tracking. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dynamics 365 Business Central

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Phocas Software revolutionizes the way people interact with their data through powerful analytics and visualization tools.
Phocas is a team of passionate professionals who are committed to helping people feel good about their data. Our software brings together organizations’ most useful data from an ERP and other business systems and presents it in a way that makes it easy to analyze by anyone. Building dashboards is straightforward but what sets Phocas apart is its ad-hoc analysis capabilities. Unlike other BI tools, Phocas makes it easy for the user to decide how much detail to see and in what format. Dowiedz się więcej na temat produktu: Phocas Analytics

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Rozwiązanie do zarządzania zobowiązaniami B2B, które automatyzuje cały proces związany z płaceniem dostawcom i partnerom.
Tipalti zapewnia dobre rozwiązanie do automatyzacji płatności, automatyzując cały proces dokonywania płatności na rzecz globalnych dostawców i partnerów. Platforma holistyczna Tipalti zapewnia jeden system chmurowy, w tym zarządzanie dostawcami, zgodność podatkową, zaopatrzenie, zarządzanie fakturami, płatności globalne, raportowanie i uzgadnianie AP oraz integrację ERP. Klienci zazwyczaj eliminują 80% obciążenia AP, przyspieszając jednocześnie zamknięcie finansowe o 25% i wzmacniając mechanizmy kontroli finansowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
Modern accounting software for small businesses and accountants including time tracking, invoicing, & digital payments.
ZipBooks is modern accounting, invoicing, and time tracking software for small businesses, contractors and accountants. ZipBooks makes managing your business simpler. Get paid with credit card or Paypal easily. Powerful, easy-to-use reports, industry best practices, and smart recommendations from ZipBooks help you make even smarter decisions. Dowiedz się więcej na temat produktu: ZipBooks

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
New realities call for new solutions. We are the #1 time and billing, and payments software for law firms. Try for FREE now.
At HALF THE COST of other solutions, TimeSolv provides the robust time and billing needs your legal or accounting firm demands, without extra features you never use anyway. Store payment information with TimeSolvPay and run hundreds of payments in seconds on YOUR timeline, achieving ZERO Accounts Receivable! For over 20 years, our web-based solution has helped companies increase billable time and get paid faster, at home or in the office. Integrate with LawPay, QuickBooks, Office 365, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: TimeSolv

Funkcje

  • Scenariusze „co-jeśli”
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Księga główna
  • Rachunek zysków i strat
  • Kontrola dostępu/zezwolenia