Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do zarządzania biznesem

Oprogramowanie do zarządzania biznesem dostarcza organizacjom danych, które są im potrzebne do podejmowania decyzji zgodnych ze strategią przedsiębiorstwa. Programy do zarządzania przedsiębiorstwem łączą pomiary wydajności (kluczowe wskaźniki wydajności) z celami planowania strategicznego. Oferowane przez te aplikacje możliwości prognozowania pomagają organizacjom analizować swoje działania i podejmować środki naprawcze umożliwiające osiągnięcie celów w zakresie wydajności. Rozwiązania do zarządzania biznesem powiązane są z oprogramowaniem do budżetowania i oprogramowaniem do raportowania finansowego.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 24 w

Solidne i intuicyjne rozwiązanie do zarządzania projektami, pomysłami, metrykami i celami – wszystko w jednym miejscu. Oprogramowanie KPI Fire Strategy Execution. Dowiedz się więcej na temat produktu: KPI Fire
KPI Fire jest prostym sposobem dla firm na ujednolicenie swoich zespołów i osiągnięcie celów. Wprowadź swoje roczne cele i plan strategiczny. Następnie podziel te cele na cele działu, cele zespołu, a na końcu na projekty. Zwizualizuj postępy dzięki pulpitom projektów i KPI w czasie rzeczywistym. Dzięki KPI Fire każdy członek zespołu może współpracować i zarządzać swoją pracą. Jest to rozwiązanie proste, łatwe w użyciu i zaufały mu znane firmy, aby zrealizować swoją strategię. Dowiedz się więcej na temat produktu: KPI Fire

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Wrike to oprogramowanie do zarządzania wydajnością biznesową z niestandardowymi raportami, zarządzaniem zasobami, zarządzaniem portfolio i innymi opcjami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania wydajnością biznesową, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Zoptymalizuj swoją działalność biznesową, korzystając z niestandardowych raportów, zarządzania zasobami i alokacji, wykresów Gantta, raportów ze śledzenia czasu pracy, zarządzania portfolio oraz podglądów obciążenia pracą w jednym miejscu, które można udostępnić całej firmie lub zewnętrznym interesariuszom. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby zautomatyzować codzienne zadania. Ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań i aktualizacji statusu dzięki widoczności w całej firmie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania umowami, klientami, propozycjami, umowami, płatnościami i nie tylko. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
Zarządzanie wydajnością biznesową dla niezależnych specjalistów – oto HoneyBook. HoneyBook ułatwia rezerwację większej liczby klientów, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności w jednym miejscu. Dzięki ofertom, fakturom, kontraktom, płatnościom i ustalaniu harmonogramu masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi.
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania. Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Profit to najlepsza platforma do zarządzania wynikami biznesowymi za pomocą OKR.
Profit to najlepsza platforma do zarządzania wynikami biznesowymi za pomocą OKR. Platforma Profit jest niezwykle łatwa we wdrożeniu i obsłudze, ma ponad 300 wskaźników i pozwala z łatwością zdefiniować własne niestandardowe wskaźniki. Możesz uzyskać szybki wgląd w wyniki firmy, korzystając z pulpitu OKR, panelu dopasowań, tablic KPI i map ciepła działu. Oznaczenia kolorystyczne na pulpitach pomagają zidentyfikować obszary wymagające uwagi i w razie potrzeby przejść do najniższego poziomu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Profit.co

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Oprogramowanie Jedox Business Performance Management & BI upraszcza i przyspiesza integrację planowania w całej firmie.
Jedox to wybrane w 2021 roku przez klientów Gartner w kategorii „Peer Insights” rozwiązanie do analizy planowania finansowego w chmurze. Spraw, aby planowanie, budżetowanie i prognozowanie przebiegało bezproblemowo w każdej organizacji, na każdym urządzeniu, gdziekolwiek znajdują się dane. Popraw jakość i analizę danych, ogranicz cykle budżetowania i przyspiesz raportowanie dzięki nowoczesnemu, intuicyjnemu rozwiązaniu dla finansów, sprzedaży, HR i innych. Zoptymalizowany pod kątem programu Excel interfejs zapewnia szybkie uczenie się. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jedox

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Korporacyjne rozwiązanie do zarządzania wydajnością, które ujednolica budżetowanie, planowanie finansowe, konsolidację i sprawozdawczość zarządczą.
CCH Tagetik to ujednolicona platforma oprogramowania, która usprawnia wszystkie procesy finansowe, w tym budżetowanie i planowanie, prognozowanie, konsolidację finansową, sprawozdawczość finansową i CDM. CCH Tagetik może być wdrażany jako SaaS (oprogramowanie jako usługa), chmura prywatna lub lokalnie. Elastyczność w płynnej migracji między nimi oznacza, że można dopasować strategię firmy dziś lub w przyszłości. Dzięki CCH Tagetik ponad 1000 klientów na całym świecie zwiększyło wydajność, zmniejszyło ryzyko i zaoszczędziło pieniądze. Dowiedz się więcej na temat produktu: CCH Tagetik

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Oprogramowanie, które pomoże Ci ustalić, czy zwyciężysz ponownie, w jakim stopniu i kto będzie pomagał zespołowi w wykorzystaniu OKR.
Twórz wspólne, ciągłe informacje zwrotne i ćwiczenia rozwojowe za pomocą Gtmhub i uzupełnij lukę między wyznaczaniem celów, osiąganiem celów a ocenami wydajności. Wszystkie cele i postępy w osiąganiu celów są śledzone w Gtmhub, dzięki czemu menedżerowie i kierownicy HR mogą łatwo i w dowolnym momencie przeglądać postępy indywidualne i zespołowe. Nie ma też potrzeby czekania do corocznego przeglądu przed zidentyfikowaniem potencjalnych problemów. Gtmhub jest idealny dla średnich i dużych firm. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quantive Results

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Productive to kompleksowa platforma zarządzania agencjami, która zapewnia widok z góry na całą działalność agencji.
Productive to kompleksowa platforma do zarządzania projektami, przeznaczona dla agencji i firm świadczących profesjonalne usługi. Productive jest wyposażona w zintegrowany rurociąg sprzedaży, planowanie zasobów i zaawansowane funkcje zarządzania projektami. Dzięki silnemu naciskowi na rentowność, Productive uwzględnia również stawki kosztów pracowników i koszty ogólne firmy w raportach dotyczących rentowności. Wisienką na torcie jest również możliwość przyszłych przychodów dzięki planowaniu zasobów i raportom o postępach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Śledź wydajność biznesową bezpłatnie dzięki Perdoo. Zaawansowane oprogramowanie do zarządzania celami, które przekształca wspaniałe strategie w niesamowite wyniki.
Zwiększ swoją wydajność biznesową i dopasuj zespół w jednym miejscu. Perdoo to oprogramowanie do zarządzania wydajnością biznesową, które łączy wszystkich pracowników, cele i strategię. Perdoo zwiększa przejrzystość, zgodność i odpowiedzialność w całej organizacji. Szybko rozwijające się firmy wykorzystują Perdoo, aby przekształcić swoje strategie w wyniki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Perdoo

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Planful integruje krytyczne procesy finansowe w celu dostarczania niezbędnych danych, wniosków i odpowiedzi, pomagając w rozwoju firmy.
Planful jest jednym z wiodących rozwiązań w dziedzinie kompleksowego oprogramowania do zamknięcia finansowego, FP&A (konsolidacji i planowania finansowego) w chmurze. Ponad 1000 klientów, w tym Boston Red Sox, Del Monte, TGI Friday's i 23andMe, polega na Planful, aby przyspieszyć czas cyklu, zwiększyć produktywność i poprawić dokładność w całym procesie FP&A. Planful jest prywatną spółką wspieraną przez Vector Capital, jedną z wiodących globalnych firm private equity. Dowiedz się więcej na temat produktu: Planful

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Cześć, to Zyte (wcześniej Scrapinghub), centralny punkt dostępu do wszystkich danych internetowych.
Jedna z wiodących firm w dziedzinie technologii i usług pobierania danych internetowych. Jej obsesją były dane. Oraz to, co można zrobić dla firm. To pomoc dla tysiąca firm i milionów programistów w uzyskaniu czystych i dokładnych danych. Szybko, niezawodnie i na dużą skalę. Codziennie, od ponad dekady. Począwszy od analizy cen, wiadomości i mediów, ofert pracy i trendów rozrywkowych, przez monitorowanie marki itp. – wiarygodne dane dla klientów z ponad 13 miliardów stron internetowych każdego miesiąca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zyte

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Spider Impact to oprogramowanie do zarządzania wydajnością biznesową, które wypełnia lukę między planowaniem strategicznym a realizacją.
Spider Impact to oprogramowanie do zarządzania wydajnością biznesową, które wypełnia lukę między strategią a realizacją. Podkreśla on dane operacyjne, które są potrzebne do zarządzania organizacją, nie tracąc przy tym z oczu celów ogólnych. Dzięki Spider Impact możesz: 1. Tworzyć i dostosowywać mapy strategii/strategie na stronie. 2. Przekazywać strategie wszystkim pracownikom w celu uzyskania zgodności strategicznej. 3. Śledzić wskaźniki KPI i wizualizować strategiczne wskaźniki wydajności w czasie rzeczywistym. 4. Tworzyć interaktywne briefingi dla kierownictwa w ciągu kilku minut Dowiedz się więcej na temat produktu: Spider Impact

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Dopasuj każdą osobę, proces i działanie do najważniejszych celów swojej firmy.
Czy organizacja może zrealizować zaplanowaną strategię? Dopasuj każdą osobę, proces i działanie do najważniejszych celów swojej firmy. Następnie śledź, zarządzaj i prezentuj wyniki wydajności w całej firmie, bez problemów. Swoboda rozpoczęcia. Prosta konfiguracja. Uruchom w ciągu tygodnia. Kippy pomaga połączyć wszystkie wskaźniki KPI (kluczowy wskaźnik wydajności), projekty i oceny pracowników, z zarządzaniem zadaniami i przepływami pracy, w tę samą strategię i cele, w całej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: kippy

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Jest to dostawca oprogramowania z zakresu wydajności biznesowej do planowania popytu, prognozowania i optymalizacji zapasów.
Smart Software oferuje Smart IP&O, zintegrowany zestaw aplikacji do zarządzania wydajnością biznesową, do planowania popytu, optymalizacji zapasów i analityki łańcucha dostaw. Zapewnia on jednolite, łatwe w użyciu, łatwe w skalowaniu, łatwe w współpracy środowisko z solidnymi zapasami i modelowaniem prognoz. Podejście „wdrożenie jednego to wdrożenie dla każdego” oznacza, że można na początku zareagować na dyskretny zestaw potrzeb i dodać nowe aplikacje, gdy będą gotowe, bez dodatkowych kosztów wdrożenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smart IP&O

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Sprzedawaj więcej i z wyższą marżą, w swoich kanałach sprzedaży detalicznej. Użyj oprogramowania GoFact do zarządzania procesami operacyjnymi. Łatwość użycia.
GoFact ma na celu ułatwienie operacyjnych procesów sprzedaży detalicznej i zarządzanie złożonymi hierarchiami produktów w kategoriach mody, obuwia, akcesoriów, bielizny itp. GoFact zapewnia analizę, decyzje i działania w tym samym narzędziu opartym na chmurze. GoFact to rozwiązanie SaaS, które optymalizuje działalność pod kątem: # zwiększonej sprzedaży dzięki: # zwiększonej marży brutto i # zmniejszony zapasom GoFact jest używany przez: sprzedawców detalicznych, hurtowników i sprzedawców internetowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoFact

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Polska Produkt lokalny
Salesbook to platforma, która automatyzuje pracę mobilnych przedstawicieli handlowych, zwiększając ich efektywność o 53%.
Salesbook to platforma, która automatyzuje pracę mobilnych przedstawicieli handlowych, zwiększając ich efektywność o 53%. Obsługujemy kanał sprzedaży end-to-end: od spotkania z klientem, przez CRM, aż po wsparcie decyzyjne oparte na danych. Wprowadzając automatyzację do klasycznego podejścia sprzedażowego, przybliżamy się do wyników e-commerce. Salesbook pomaga zaprezentować produkt i firmę, zebrać informacje o potrzebach klienta i wygenerować idealną ofertę. Na koniec zbiera wszystkie informacje do systemu CRM i generuje raporty sprzedażowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesbook

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Neuro to platforma do zarządzania inżynierią, która zamienia wgląd w działania, umożliwiając zespołom szybsze dostarczanie wysokiej jakości oprogramowania.
Neuro to platforma do zarządzania inżynierią, która zamienia wgląd w działanie poprzez wykorzystanie danych łańcucha narzędzi, aby zapewnić lepszą inteligencję technologiczną w celu tworzenia wysokowydajnych zespołów. • Zapewnienie pełnej widoczności swoim zespołom technologicznym • Niezależność od narzędzi • Wyższa prędkość — dostarczanie oprogramowania na czas lub szybciej • Wykorzystanie nowych informacji SI do podejmowania lepszych decyzji • Automatyzacja raportowania i poprawa zarządzania • Optymalizacja kosztów i ryzyka Dowiedz się więcej na temat produktu: Neuro

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Narzędzie do planowania strategicznego, które pomaga firmom wyznaczać cele, monitorować kluczowe wskaźniki wydajności i śledzić postępy za pomocą jednolitego interfejsu.
Amplon pomaga organizacjom wyznaczać i zarządzać celami strategicznymi oraz łączyć działania rozwojowe z celami i wskaźnikami KPI (kluczowych wskaźników wydajności). Dzięki Amplonowi możesz monitorować kluczowe wskaźniki wydajności i śledzić postępy w czasie rzeczywistym za pomocą jednolitego interfejsu. Amplon jest idealny dla osób stosujących metodę wdrażania strategii hoshin kanri, ponieważ wiele elementów wizualnych jest znanych, ale w wersji cyfrowej mają one większą moc. Dowiedz się więcej na temat produktu: Amplon

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Zbuduj swój inteligentny system produkcji i montażu MES na zamówienie dzięki sprawdzonym usługom aplikacji.
Od 2010 roku OnTop MES Cloud umożliwia łatwą cyfryzację inteligentnej produkcji i montażu, oferując bezpieczne, niedrogie, przyjazne dla użytkownika i skalowalne usługi aplikacji na platformie Microsoft Azure. Osiągaj doskonałe wyniki w operacjach na hali produkcyjnej dzięki zautomatyzowanemu gromadzeniu danych, pulpitom nawigacyjnym Gemba do wizualizacji w czasie rzeczywistym oraz zautomatyzowanemu planowaniu i harmonogramowaniu opartemu na popycie. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://ontop.one/english Dowiedz się więcej na temat produktu: OnTop

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
DynamicsPrint jest preferowanym rozwiązaniem ERP dla branży drukarskiej.
DynamicsPrint jest preferowanym rozwiązaniem ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) dla branży poligraficznej. Są zaufanym partnerem Microsoft i jako jedyny partner ISV (niezależni dostawcy oprogramowania) ze złotym certyfikatem posiadają kompletną konfigurację dla Microsoft 365 FO. DynamicsPrint może obsłużyć każdy aspekt działalności firmy – od ofertowania i produkcji po planowanie zasobów i finanse. Jest to natywne dla chmury rozwiązanie SaaS, a dzięki DynamicsPrint nie ma płatności z góry ani lokalnych serwerów – tylko w pełni zautomatyzowane aktualizacje. Płaci się w miarę upływu czasu. Dowiedz się więcej na temat produktu: DynamicsPrint

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Presight optymalizuje bezpieczeństwo i wydajność poprzez zarządzanie barierami i raportowanie operacyjne.
Presight zapewnia rozwiązanie bezpieczeństwa procesowego, koncentrując się na zarządzaniu barierami, umożliwiając monitorowanie stanu barier o kluczowym znaczeniu dla bezpieczeństwa i ograniczanie związanego z nimi ryzyka. Dodatkowo Presight zapewnia rozwiązanie Operations Reporting, umożliwiające gromadzenie i prezentację danych z codziennych operacji. Jest to niezbędne do podejmowania świadomych decyzji i zwiększania ogólnej wydajności biznesowej. Rozwiązania firmy mają elastyczną wizualizację i są wysoce konfigurowalne, aby pomóc w podejmowaniu decyzji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Presight

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Raportowanie ad hoc
  • Planowanie strategiczne
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Karty ocen
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Analityka prognostyczna
  • Wizualizacja danych
  • Wyznaczanie/śledzenie celów