Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do zarządzania biznesem

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 19 w
Narzędzie do planowania strategicznego, które pomaga firmom wyznaczać cele, monitorować kluczowe wskaźniki wydajności i śledzić postępy za pomocą jednolitego interfejsu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Amplon
Amplon pomaga organizacjom wyznaczać i zarządzać celami strategicznymi oraz łączyć działania rozwojowe z celami i wskaźnikami KPI (kluczowych wskaźników wydajności). Dzięki oprogramowaniu Amplon możesz monitorować kluczowe wskaźniki wydajności i śledzić postępy w czasie rzeczywistym za pomocą jednolitego interfejsu. Amplon jest idealny dla osób stosujących metodę wdrażania strategii Hoshin Kanri, ponieważ wiele elementów wizualnych jest znanych, ale w wersji cyfrowej mają one większą moc. Dowiedz się więcej na temat produktu: Amplon

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Pulpit
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Karty ocen
  • Planowanie strategiczne
  • Raportowanie ad hoc
Solidne i intuicyjne rozwiązanie do zarządzania projektami, pomysłami, metrykami i celami – wszystko w jednym miejscu. Oprogramowanie KPI Fire Strategy Execution. Dowiedz się więcej na temat produktu: KPI Fire
KPI Fire jest prostym sposobem dla firm na ujednolicenie swoich zespołów i osiągnięcie celów. Wprowadź swoje roczne cele i plan strategiczny. Następnie podziel te cele na cele działu, cele zespołu, a na końcu na projekty. Zwizualizuj postępy dzięki pulpitom projektów i KPI w czasie rzeczywistym. Dzięki KPI Fire każdy członek zespołu może współpracować i zarządzać swoją pracą. Jest to rozwiązanie proste, łatwe w użyciu i zaufały mu znane firmy, aby zrealizować swoją strategię. Dowiedz się więcej na temat produktu: KPI Fire

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Pulpit
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Karty ocen
  • Planowanie strategiczne
  • Raportowanie ad hoc
Profit to najlepsza platforma do zarządzania wynikami biznesowymi za pomocą OKR. Dowiedz się więcej na temat produktu: Profit.co
Profit to najlepsza platforma do zarządzania wynikami biznesowymi za pomocą OKR. Platforma Profit jest niezwykle łatwa we wdrożeniu i obsłudze, ma ponad 300 wskaźników i pozwala z łatwością zdefiniować własne niestandardowe wskaźniki. Możesz uzyskać szybki wgląd w wyniki firmy, korzystając z pulpitu OKR, panelu dopasowań, tablic KPI i map ciepła działu. Oznaczenia kolorystyczne na pulpitach pomagają zidentyfikować obszary wymagające uwagi i w razie potrzeby przejść do najniższego poziomu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Profit.co

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Pulpit
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Karty ocen
  • Planowanie strategiczne
  • Raportowanie ad hoc
Oprogramowanie Jedox Business Performance Management & BI upraszcza i przyspiesza integrację planowania w całej firmie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jedox
Jedox to wybrane w 2021 roku przez klientów Gartner w kategorii „Peer Insights” rozwiązanie do analizy planowania finansowego w chmurze. Spraw, aby planowanie, budżetowanie i prognozowanie przebiegało bezproblemowo w każdej organizacji, na każdym urządzeniu, gdziekolwiek znajdują się dane. Popraw jakość i analizę danych, ogranicz cykle budżetowania i przyspiesz raportowanie dzięki nowoczesnemu, intuicyjnemu rozwiązaniu dla finansów, sprzedaży, HR i innych. Zoptymalizowany pod kątem programu Excel interfejs zapewnia szybkie uczenie się. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jedox

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Pulpit
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Karty ocen
  • Planowanie strategiczne
  • Raportowanie ad hoc
Productive to kompleksowa platforma zarządzania agencjami, która zapewnia widok z góry na całą działalność agencji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive
Productive to kompleksowa platforma do zarządzania projektami, przeznaczona dla agencji i firm świadczących profesjonalne usługi. Productive jest wyposażona w zintegrowany rurociąg sprzedaży, planowanie zasobów i zaawansowane funkcje zarządzania projektami. Dzięki silnemu naciskowi na rentowność, Productive uwzględnia również stawki kosztów pracowników i koszty ogólne firmy w raportach dotyczących rentowności. Wisienką na torcie jest również możliwość przyszłych przychodów dzięki planowaniu zasobów i raportom o postępach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Pulpit
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Karty ocen
  • Planowanie strategiczne
  • Raportowanie ad hoc
Wrike to oprogramowanie do zarządzania wydajnością biznesową z niestandardowymi raportami, zarządzaniem zasobami, zarządzaniem portfolio i innymi opcjami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania wydajnością biznesową, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Zoptymalizuj swoją działalność biznesową, korzystając z niestandardowych raportów, zarządzania zasobami i alokacji, wykresów Gantta, raportów ze śledzenia czasu pracy, zarządzania portfolio oraz podglądów obciążenia pracą w jednym miejscu, które można udostępnić całej firmie lub zewnętrznym interesariuszom. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby zautomatyzować codzienne zadania. Ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań i aktualizacji statusu dzięki widoczności w całej firmie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Pulpit
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Karty ocen
  • Planowanie strategiczne
  • Raportowanie ad hoc
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Pulpit
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Karty ocen
  • Planowanie strategiczne
  • Raportowanie ad hoc
Wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania umowami, klientami, propozycjami, umowami, płatnościami i nie tylko. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
Zarządzanie wydajnością biznesową dla niezależnych specjalistów – oto HoneyBook. HoneyBook ułatwia rezerwację większej liczby klientów, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności w jednym miejscu. Dzięki ofertom, fakturom, kontraktom, płatnościom i ustalaniu harmonogramu masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Pulpit
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Karty ocen
  • Planowanie strategiczne
  • Raportowanie ad hoc
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi.
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Pulpit
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Karty ocen
  • Planowanie strategiczne
  • Raportowanie ad hoc
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania. Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Pulpit
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Karty ocen
  • Planowanie strategiczne
  • Raportowanie ad hoc
Korporacyjne rozwiązanie do zarządzania wydajnością, które ujednolica budżetowanie, planowanie finansowe, konsolidację i sprawozdawczość zarządczą.
CCH Tagetik to ujednolicona platforma oprogramowania, która usprawnia wszystkie procesy finansowe, w tym budżetowanie i planowanie, prognozowanie, konsolidację finansową, sprawozdawczość finansową i CDM. CCH Tagetik może być wdrażany jako SaaS (oprogramowanie jako usługa), chmura prywatna lub lokalnie. Elastyczność w płynnej migracji między nimi oznacza, że można dopasować strategię firmy dziś lub w przyszłości. Dzięki CCH Tagetik ponad 1000 klientów na całym świecie zwiększyło wydajność, zmniejszyło ryzyko i zaoszczędziło pieniądze. Dowiedz się więcej na temat produktu: CCH Tagetik

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Pulpit
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Karty ocen
  • Planowanie strategiczne
  • Raportowanie ad hoc
Oprogramowanie, które pomoże Ci ustalić, czy zwyciężysz ponownie, w jakim stopniu i kto będzie pomagał zespołowi w wykorzystaniu OKR.
Twórz wspólne, ciągłe informacje zwrotne i ćwiczenia rozwojowe za pomocą Gtmhub i uzupełnij lukę między wyznaczaniem celów, osiąganiem celów a ocenami wydajności. Wszystkie cele i postępy w osiąganiu celów są śledzone w Gtmhub, dzięki czemu menedżerowie i kierownicy HR mogą łatwo i w dowolnym momencie przeglądać postępy indywidualne i zespołowe. Nie ma też potrzeby czekania do corocznego przeglądu przed zidentyfikowaniem potencjalnych problemów. Gtmhub jest idealny dla średnich i dużych firm. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quantive

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Pulpit
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Karty ocen
  • Planowanie strategiczne
  • Raportowanie ad hoc
Śledź wydajność biznesową bezpłatnie dzięki Perdoo. Zaawansowane oprogramowanie do zarządzania celami, które przekształca wspaniałe strategie w niesamowite wyniki.
Zwiększ swoją wydajność biznesową i dopasuj zespół w jednym miejscu. Perdoo to oprogramowanie do zarządzania wydajnością biznesową, które łączy wszystkich pracowników, cele i strategię. Perdoo zwiększa przejrzystość, zgodność i odpowiedzialność w całej organizacji. Szybko rozwijające się firmy wykorzystują Perdoo, aby przekształcić swoje strategie w wyniki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Perdoo

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Pulpit
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Karty ocen
  • Planowanie strategiczne
  • Raportowanie ad hoc
Cześć, to Zyte (wcześniej Scrapinghub), centralny punkt dostępu do wszystkich danych internetowych.
Jedna z wiodących firm w dziedzinie technologii i usług pobierania danych internetowych. Jej obsesją były dane. Oraz to, co można zrobić dla firm. To pomoc dla tysiąca firm i milionów programistów w uzyskaniu czystych i dokładnych danych. Szybko, niezawodnie i na dużą skalę. Codziennie, od ponad dekady. Począwszy od analizy cen, wiadomości i mediów, ofert pracy i trendów rozrywkowych, przez monitorowanie marki itp. – wiarygodne dane dla klientów z ponad 13 miliardów stron internetowych każdego miesiąca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zyte

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Pulpit
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Karty ocen
  • Planowanie strategiczne
  • Raportowanie ad hoc
Spider Impact to oprogramowanie do zarządzania wydajnością biznesową, które wypełnia lukę między planowaniem strategicznym a realizacją.
Spider Impact to oprogramowanie do zarządzania wydajnością biznesową, które wypełnia lukę między strategią a realizacją. Podkreśla on dane operacyjne, które są potrzebne do zarządzania organizacją, nie tracąc przy tym z oczu celów ogólnych. Dzięki Spider Impact możesz: 1. Tworzyć i dostosowywać mapy strategii/strategie na stronie. 2. Przekazywać strategie wszystkim pracownikom w celu uzyskania zgodności strategicznej. 3. Śledzić wskaźniki KPI i wizualizować strategiczne wskaźniki wydajności w czasie rzeczywistym. 4. Tworzyć interaktywne briefingi dla kierownictwa w ciągu kilku minut Dowiedz się więcej na temat produktu: Spider Impact

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Pulpit
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Karty ocen
  • Planowanie strategiczne
  • Raportowanie ad hoc
Dopasuj każdą osobę, proces i działanie do najważniejszych celów swojej firmy.
Czy organizacja może zrealizować zaplanowaną strategię? Dopasuj każdą osobę, proces i działanie do najważniejszych celów swojej firmy. Następnie śledź, zarządzaj i prezentuj wyniki wydajności w całej firmie, bez problemów. Swoboda rozpoczęcia. Prosta konfiguracja. Uruchom w ciągu tygodnia. Kippy pomaga połączyć wszystkie wskaźniki KPI (kluczowy wskaźnik wydajności), projekty i oceny pracowników, z zarządzaniem zadaniami i przepływami pracy, w tę samą strategię i cele, w całej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: kippy

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Pulpit
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Karty ocen
  • Planowanie strategiczne
  • Raportowanie ad hoc
Sprzedawaj więcej i z wyższą marżą, w swoich kanałach sprzedaży detalicznej. Użyj oprogramowania GoFact do zarządzania procesami operacyjnymi. Łatwość użycia.
GoFact ma na celu ułatwienie operacyjnych procesów sprzedaży detalicznej i zarządzanie złożonymi hierarchiami produktów w kategoriach mody, obuwia, akcesoriów, bielizny itp. GoFact zapewnia analizę, decyzje i działania w tym samym narzędziu opartym na chmurze. GoFact to rozwiązanie SaaS, które optymalizuje działalność pod kątem: # zwiększonej sprzedaży dzięki: # zwiększonej marży brutto i # zmniejszony zapasom GoFact jest używany przez: sprzedawców detalicznych, hurtowników i sprzedawców internetowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoFact

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Pulpit
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Karty ocen
  • Planowanie strategiczne
  • Raportowanie ad hoc
Jest to dostawca oprogramowania z zakresu wydajności biznesowej do planowania popytu, prognozowania i optymalizacji zapasów.
Smart Software oferuje Smart IP&O, zintegrowany zestaw aplikacji do zarządzania wydajnością biznesową, do planowania popytu, optymalizacji zapasów i analityki łańcucha dostaw. Zapewnia on jednolite, łatwe w użyciu, łatwe w skalowaniu, łatwe w współpracy środowisko z solidnymi zapasami i modelowaniem prognoz. Podejście „wdrożenie jednego to wdrożenie dla każdego” oznacza, że można na początku zareagować na dyskretny zestaw potrzeb i dodać nowe aplikacje, gdy będą gotowe, bez dodatkowych kosztów wdrożenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smart IP&O

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Pulpit
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Karty ocen
  • Planowanie strategiczne
  • Raportowanie ad hoc
Polska Produkt lokalny
Salesbook to platforma, która automatyzuje pracę mobilnych przedstawicieli handlowych, zwiększając ich efektywność o 53%.
Salesbook to platforma, która automatyzuje pracę mobilnych przedstawicieli handlowych, zwiększając ich efektywność o 53%. Obsługujemy kanał sprzedaży end-to-end: od spotkania z klientem, przez CRM, aż po wsparcie decyzyjne oparte na danych. Wprowadzając automatyzację do klasycznego podejścia sprzedażowego, przybliżamy się do wyników e-commerce. Salesbook pomaga zaprezentować produkt i firmę, zebrać informacje o potrzebach klienta i wygenerować idealną ofertę. Na koniec zbiera wszystkie informacje do systemu CRM i generuje raporty sprzedażowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesbook

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Pulpit
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Karty ocen
  • Planowanie strategiczne
  • Raportowanie ad hoc