Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 22 w
Windward to niskokodowe rozwiązanie do raportowania dla użytkowników MS Office, którzy chcą usprawnić tworzenie i wyprowadzanie wszelkich dokumentów opartych na danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluent
Windward jest światowym liderem w dziedzinie raportowania generowania dokumentów. Niepowtarzalne, niekodowane rozwiązanie jest osadzane w dowolnej aplikacji i umożliwia użytkownikom projektowanie wysoce niestandardowych, opartych na logice szablonów w znanym krajobrazie Microsoft Office. Windward jest szybki, łatwy i usuwa ludzkie błędy, przekształcając sposób tworzenia dokumentów przez profesjonalistów biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluent

Funkcje

  • Konfigurowalny pulpit
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • OLAP
  • Wizualizacja danych
  • Raportowanie ad hoc
  • Przeciągnij i upuść
Tablica ESG w czasie rzeczywistym, która automatycznie gromadzi, śledzi i generuje raporty dotyczące danych ESG. Dowiedz się więcej na temat produktu: ESG-SmartBoard
Dzięki ESG-SmartBoard automatyzujesz raportowanie ESG (zarządzanie środowiskowe, społeczne i ład korporacyjny) i możesz poprawić rzeczywiste wyniki, ponieważ ich roboty programowe automatycznie gromadzą dane na bieżąco. - Dane ESG są automatycznie gromadzone i wizualizowane w elastycznym pulpicie internetowym, nawet jeśli pochodzą z wielu źródeł. - Raport ESG jest generowany automatycznie i może być później edytowany. - Dostosuj się do zmieniających się wymagań dotyczących raportowania przy minimalnym wysiłku, pozwalając robotowi oprogramowania wykonać pracę Dowiedz się więcej na temat produktu: ESG-SmartBoard

Funkcje

  • Konfigurowalny pulpit
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • OLAP
  • Wizualizacja danych
  • Raportowanie ad hoc
  • Przeciągnij i upuść
Oprogramowanie generuje cyfrowe raporty marketingowe i pulpity łączące Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Google Ads, TikTok i inne Dowiedz się więcej na temat produktu: Reportei
Generuje raporty i pulpity marketingu cyfrowego w oparciu o integrację między Instagramem, Facebookiem, Meta Ads, Google Analytics, YouTube, LinkedIn, Google My Business, Google Ads, Pinterest, TikTok, LinkedIn Ads, RD Station, Google Search Console, Mailchimp, Twitter Ads, Hotmart, TikTok Ads, Pinterest Ads, Phonetrack, Active Campaign, RD Station i nie tylko. Reportei jest łatwy w użyciu i szybki, zaprojektowany, aby pomóc profesjonalistom marketingu cyfrowego zwiększyć produktywność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Reportei

Funkcje

  • Konfigurowalny pulpit
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • OLAP
  • Wizualizacja danych
  • Raportowanie ad hoc
  • Przeciągnij i upuść
Asana to prosty sposób na organizowanie i zarządzanie zespołami. Sprawdź, dlaczego Asana otrzymuje najlepsze oceny na Capterra.
Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Ponad 135 000 płacących klientów i miliony organizacji używających wersji bezpłatnej w 190 krajach polegają na Asanie do zarządzania każdym aspektem swojej działalności – począwszy od celów firmy, przez transformację cyfrową, aż po wdrażanie produktów i kampanie marketingowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Konfigurowalny pulpit
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • OLAP
  • Wizualizacja danych
  • Raportowanie ad hoc
  • Przeciągnij i upuść
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami z łatwymi w obsłudze raportami. Śledź postępy, czas, budżet, stan portfolio, wskaźnik ROI i wiele innych danych.
Wrike to wielokrotnie nagradzane oprogramowanie do zarządzania projektami, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Usprawnij proces raportowania, korzystając z szablonów, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, niestandardowych formularzy wniosków z automatycznym przypisaniem, raportów wydajności i współdzielonych przepływów pracy w jednym miejscu. Przyspiesz raportowanie dzięki integracji Wrike z ponad 400 systemami oraz weryfikacji wizualnej. Dostosuj przepływy pracy, aby śledzić postępy na każdym etapie. Zwiększ wskaźnik ROI dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Konfigurowalny pulpit
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • OLAP
  • Wizualizacja danych
  • Raportowanie ad hoc
  • Przeciągnij i upuść
Survey Anyplace to platforma oprogramowania do tworzenia własnych ocen w trybie online i automatycznego generowania spersonalizowanych raportów.
Survey Anyplace to platforma oprogramowania do tworzenia ocen w trybie online za pomocą automatycznie generowanych spersonalizowanych raportów. Dowiedz się, dlaczego firmy takie jak Capgemini, EDF i Bare International, a także wiele średnich firm konsultingowych i coachingowych, automatyzują dostarczanie spersonalizowanych porad dzięki Survey Anyplace. Niezależnie od tego, czy celem jest zwiększenie skali działalności, generowanie leadów, czy też oszczędność czasu dzięki automatyzacji, Survey Anyplace ułatwia to zadanie. Skorzystaj z siedmiodniowej bezpłatnej wersji próbnej ze wszystkimi dostępnymi funkcjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pointerpro

Funkcje

  • Konfigurowalny pulpit
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • OLAP
  • Wizualizacja danych
  • Raportowanie ad hoc
  • Przeciągnij i upuść
Datadog to usługa, która pomaga zwiększyć czas sprawności i zmaksymalizować wydajność usług poprzez scentralizowane monitorowanie i ostrzeganie.
Datadog to oparta na SaaS platforma w chmurze monitorowania, bezpieczeństwa i analityki dla infrastruktury, aplikacji, logów i nie tylko. Platforma pomaga organizacjom w zwiększaniu zwinności, wydajności i zapewnianiu kompleksowej widoczności w obrębie dynamicznej lub wysoceskalowalnej infrastruktury. Dzięki zbieraniu wskaźników i zdarzeń z ponad 400 dostępnych usług i technologii, Datadog umożliwia zespołom Dev, Sec i Ops zapewnienie dostępności aplikacji i przyspieszenie działań związanych z wprowadzaniem produktów na rynek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Datadog

Funkcje

  • Konfigurowalny pulpit
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • OLAP
  • Wizualizacja danych
  • Raportowanie ad hoc
  • Przeciągnij i upuść
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia internetowych aplikacji baz danych bez konieczności pisania kodu.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia internetowych aplikacji baz danych bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Konfigurowalny pulpit
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • OLAP
  • Wizualizacja danych
  • Raportowanie ad hoc
  • Przeciągnij i upuść
Indywidualne spostrzeżenia, ostrzeżenia i automatyzacja w celu poprawy doświadczenia użytkownika, za ułamek kosztów.
Indywidualne spostrzeżenia, ostrzeżenia i automatyzacja w celu poprawy doświadczenia użytkownika, co z kolei zwiększa poziom przyjęcia, konwersji lub utrzymania, za ułamek kosztów. Silne funkcje (wszystkie konfigurowalne): Nagrywanie wideo sesji użytkownika, odtwarzanie przez użytkownika, wgląd w zachowanie, w przepływ pracy i technologię, proaktywne wykrywanie problemów (poprzez syntezę i przewidywanie), automatyczne rozwiązywanie problemów (poprzez automatyzację) i alarmowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Germain UX

Funkcje

  • Konfigurowalny pulpit
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • OLAP
  • Wizualizacja danych
  • Raportowanie ad hoc
  • Przeciągnij i upuść
Zautomatyzowana i łatwa w użyciu platforma do raportowania dla agencji cyfrowych. Wizualne wielokanałowe raporty marketingowe, które przypadną klientom do gustu.
Zautomatyzowana i łatwa w użyciu platforma do raportowania dla agencji cyfrowych. Wizualne, wielokanałowe raporty marketingowe dotyczące wielu kont, które klienci z chęcią będą czytać. Automatyzacja zbierania danych ze wszystkich kanałów marketingowych; Wszystkie wskaźniki wydajności dostępne jednym kliknięciem – możliwość połączenia zespołu i klientów dzięki zaplanowanym raportom oraz raportom na żądanie, współdzielonemu dostępowi i opcji podglądu w czasie rzeczywistym. Oszczędność czasu na ręcznym pobieraniu danych i raportowaniu zadań, aby skupić się na wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatagraph

Funkcje

  • Konfigurowalny pulpit
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • OLAP
  • Wizualizacja danych
  • Raportowanie ad hoc
  • Przeciągnij i upuść
iDashboards pomaga wyjść poza arkusze kalkulacyjne i łączyć dane z wielu źródeł w dynamiczne, niestandardowe pulpity.
iDashboards to łatwe w użyciu, atrakcyjne wizualnie i efektywne kosztowo oprogramowanie do wizualizacji danych dla klientów z wielu różnych branż. Platforma Operational Success z łatwością integruje się z kluczowymi źródłami danych, a użytkownicy mogą szybko i skutecznie przeglądać i analizować kluczowe wskaźniki wydajności, co ostatecznie prowadzi do lepszego podejmowania decyzji. Zwiększ przejrzystość, zredukuj obciążenie zasobów i usprawnij proces podejmowania decyzji dzięki bezpiecznym i współdzielonym pulpitom. Dowiedz się więcej na temat produktu: TruOI

Funkcje

  • Konfigurowalny pulpit
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • OLAP
  • Wizualizacja danych
  • Raportowanie ad hoc
  • Przeciągnij i upuść
ADAudit Plus to oprogramowanie do audytu Active Directory, Azure AD, Windows Server, serwera plików (w tym urządzeń NAS) oraz stacji roboczych.
ManageEngine ADAudit Plus to rozwiązanie z zakresu bezpieczeństwa i zgodności IT. Dzięki ponad 200 raportom i alarmom w czasie rzeczywistym zapewnia pełny wgląd we wszystkie działania w Active Directory (AD), Azure AD, serwerach plików (Windows, NetApp, EMC, Synology, Hitachi i Huawei), serwerach Windows i stacjach roboczych. ADAudit Plus pomaga śledzić logowanie i wylogowywanie się użytkowników, analizować blokady kont, przeprowadzać audyt ADFS, ADLDS i drukarek, monitorować działania użytkowników uprzywilejowanych i robić wiele innych rzeczy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine ADAudit Plus

Funkcje

  • Konfigurowalny pulpit
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • OLAP
  • Wizualizacja danych
  • Raportowanie ad hoc
  • Przeciągnij i upuść
Intuicyjne i kompletne oprogramowanie dla ośrodków adopcyjnych i schronisk dla zwierząt. Działa online, nieograniczona liczba użytkowników, 25 $/mies. dla większości ratowników.
To intuicyjne i kompletne oprogramowanie dla ośrodków opieki nad zwierzętami pozwala bezpiecznie przechowywać dane i zgłaszać informacje na temat zwierząt: leczenia, lokalizacji, adopcji; oraz o ludziach: wolontariuszach, darowiznach i wielu innych. Zaawansowane widoki arkusza kalkulacyjnego oraz widoki kart wszystkich danych. Integracje z Petfinder, RescueGroups, Petlink, AKC oraz Michelson's Found Animals, Shelter Animals Count i ASPCA Transport. Trackabeast jest rozwiązaniem stale udoskonalanym i kosztuje 25 $ dla większości grup. Bezpłatna miesięczna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trackabeast

Funkcje

  • Konfigurowalny pulpit
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • OLAP
  • Wizualizacja danych
  • Raportowanie ad hoc
  • Przeciągnij i upuść
Power BI Connector for Jira umożliwia eksportowanie danych Jira do Power BI i tworzenie niezbędnych pulpitów z danych Jira.
Power BI Connector for Jira umożliwia łatwe i szybkie importowanie dowolnych danych Jira do Microsoft Power BI, w tym pól domyślnych i niestandardowych, Historii, Worklogów, Sprintów, danych z aplikacji innych firm i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Power BI Connector for Jira

Funkcje

  • Konfigurowalny pulpit
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • OLAP
  • Wizualizacja danych
  • Raportowanie ad hoc
  • Przeciągnij i upuść
Tableau Connector for Jira umożliwia przesyłanie wszystkich danych z Jira do Tableau.
Tableau Connector for Jira jest aplikacją, która pomaga firmom wydobywać i migrować dane z JIRA do Tableau w celu dalszej analizy. Aplikacja Tableau Connector for Jira jest dostępna dla wszystkich platform Jira – Server, Cloud, Data Center. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tableau Connector for Jira

Funkcje

  • Konfigurowalny pulpit
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • OLAP
  • Wizualizacja danych
  • Raportowanie ad hoc
  • Przeciągnij i upuść
Dzięki Power BI Connector for ServiceNow użytkownicy mogą wizualnie przeglądać dane ServiceNow i tworzyć pulpity ServiceNow w Power BI.
Power BI Connector for ServiceNow to aplikacja klasy korporacyjnej, która umożliwia firmom łączenie ServiceNow z Power BI w celu wizualizacji danych i generowania raportów analitycznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Power BI Connector for ServiceNow

Funkcje

  • Konfigurowalny pulpit
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • OLAP
  • Wizualizacja danych
  • Raportowanie ad hoc
  • Przeciągnij i upuść
Polska Produkt lokalny
Salesbook to platforma, która automatyzuje pracę mobilnych przedstawicieli handlowych, zwiększając ich efektywność o 53%.
Salesbook to platforma, która automatyzuje pracę mobilnych przedstawicieli handlowych, zwiększając ich efektywność o 53%. Obsługujemy kanał sprzedaży end-to-end: od spotkania z klientem, przez CRM, aż po wsparcie decyzyjne oparte na danych. Wprowadzając automatyzację do klasycznego podejścia sprzedażowego, przybliżamy się do wyników e-commerce. Salesbook pomaga zaprezentować produkt i firmę, zebrać informacje o potrzebach klienta i wygenerować idealną ofertę. Na koniec zbiera wszystkie informacje do systemu CRM i generuje raporty sprzedażowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesbook

Funkcje

  • Konfigurowalny pulpit
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • OLAP
  • Wizualizacja danych
  • Raportowanie ad hoc
  • Przeciągnij i upuść
Narzędzie do tworzenia raportów sieciowych z interfejsem API, zapewniające łatwy dostęp do danych z wielu źródeł danych i komponentów kreatora raportów do automatyzacji raportów doraźnych.
Misją Peekdata jest pomoc firmom w maksymalizacji wartości ich danych poprzez oferowanie zaawansowanej metody dostępu do danych w ramach rozwiązania. Dzięki interfejsowi Peekdata Reporting API można tworzyć niestandardowe raporty, aby wyświetlać dane z wielu źródeł za pośrednictwem jednego punktu dostępu do danych. Narzędzia do raportowania oraz interfejsy API Peekdata pozwalają na zintegrowanie potężnych możliwości raportowania bezpośrednio z aplikacjami, produktami i portalami internetowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Peekdata

Funkcje

  • Konfigurowalny pulpit
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • OLAP
  • Wizualizacja danych
  • Raportowanie ad hoc
  • Przeciągnij i upuść
Exchange Reporter Plus to oparte na sieci Web, hybrydowe rozwiązanie do raportowania, audytu, monitorowania i wyszukiwania treści w Exchange.
Exchange Reporter Plus to narzędzie internetowe służące do raportowania, audytowania, monitorowania i wyszukiwania treści w Exchange Server, Exchange Online i Skype for Business. Zawiera ponad 450 wszechstronnych raportów dotyczących różnych obiektów programu Exchange, takich jak skrzynki pocztowe, foldery publiczne i listy dystrybucyjne. Narzędzie sprawdza zmiany granularne i monitoruje serwer oraz usługi 24x7. Alerty w Exchange Reporter Plus zapewniają natychmiastowe powiadomienia o krytycznych zdarzeniach, które wymagają twojej uwagi. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Exchange Reporter Plus

Funkcje

  • Konfigurowalny pulpit
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • OLAP
  • Wizualizacja danych
  • Raportowanie ad hoc
  • Przeciągnij i upuść
Pandell LandWorks to oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania gruntami i GIS dla firm energetycznych.
Pandell LandWorks to oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania ziemią, wykorzystywane przez firmy energetyczne do zwiększania wydajności zarządzania ziemią, GIS i przepływu pracy zobowiązań. Śledź bieżące płatności zobowiązań dotyczących gruntów, wydajnie zarządzaj przepływem pracy projektu i uzyskaj integrację systemu GIS i systemów stron trzecich. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pandell LandWorks

Funkcje

  • Konfigurowalny pulpit
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • OLAP
  • Wizualizacja danych
  • Raportowanie ad hoc
  • Przeciągnij i upuść
AD360 to ujednolicone rozwiązanie IAM (zarządzanie tożsamością i dostępem) zapewniające dogłębne zarządzanie dostępem do systemów Microsoft Active Directory, M365 i innych.
ManageEngine AD360 to zintegrowane rozwiązanie do zarządzania tożsamością i dostępem, które pomaga organizacjom w zarządzaniu i zabezpieczaniu tożsamości użytkowników, ułatwianiu zarządzania tożsamością i zapewnianiu zgodności z przepisami. Zapewnia dogłębne zarządzanie dostępem do Microsoft Active Directory, M 365, G Suite i innych systemów docelowych oraz daje przewagę nad natywnymi narzędziami. Jego kluczowe funkcje obejmują uwierzytelnianie, audyt, UBA (analitykę zachowań użytkowników), MFA (uwierzytelnianie wieloskładnikowe) i SSO (jednokrotne logowanie). Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine AD360

Funkcje

  • Konfigurowalny pulpit
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • OLAP
  • Wizualizacja danych
  • Raportowanie ad hoc
  • Przeciągnij i upuść
ZetesZeus umożliwia wgląd w wydajność i współpracę w czasie rzeczywistym w złożonych, rozłącznych sieciach łańcucha dostaw.
ZetesZeus umożliwia wgląd w wydajność i współpracę w czasie rzeczywistym w złożonych, rozłącznych sieciach łańcucha dostaw. Zasilany przez ZetesOlympus, rozbija silosy danych, aby stworzyć jeden kompletny obraz wydajności wszystkich krytycznych zdarzeń, alarmów i aktorów bez konieczności przebudowy jakichkolwiek istniejących systemów. Duże ilości danych są harmonizowane i prezentowane w łatwych do użycia pulpitach. Dowiedz się więcej na temat produktu: ZetesZeus

Funkcje

  • Konfigurowalny pulpit
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • OLAP
  • Wizualizacja danych
  • Raportowanie ad hoc
  • Przeciągnij i upuść