Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do zarządzania budową

Programy do zarządzania budową i programy do zarządzania projektami budowlanymi ułatwiają wykonawcom i firmom budowlanym koordynowanie procesów. Firmy wykorzystują systemy do zarządzania budową w celu usprawnienia przepływu pracy opartego na współpracy i dostępie do danych, integrując wiele zespołów i lokalizacji biur we wspólnym środowisku pracy. Oprogramowanie to dostarcza również danych dotyczących realizacji harmonogramu i ukończenia w czasie rzeczywistym, co obejmuje monitorowanie stanu produktu, dat rozpoczęcia i zakończenia, budżetów i wydatków. Programy te zwykle oferują również narzędzia usprawniające organizację i prezentację danych, takie jak szablony budowlane. Programy do zarządzania budową są powiązane z programami księgowymi dla budownictwa, oprogramowaniem szkicowym dla architektów, programami dla firm budowlanych oraz programami do kosztorysowania.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 17 w

Łatwe śledzenie wszystkich projektów budowlanych dzięki prostej platformie desktopowej lub aplikacji monday.com.
Zarządzaj projektami budowlanymi za pomocą monday.com, od planowania do realizacji, za pomocą jednego oprogramowania. Udostępniaj pliki, komentarze, listy kontrolne i inne informacje, aby być na bieżąco podczas opracowywania każdego projektu budowlanego. Korzystaj z różnych widoków, aby monitorować wszystkie aspekty projektu, od budżetów po wyniki, i przeglądaj swoje dane w dowolny sposób. Otrzymuj aktualizacje w czasie rzeczywistym dzięki aplikacji mobilnej i zapraszaj zewnętrznych interesariuszy, projektantów i agentów do śledzenia postępów w realizacji projektu. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie budżetu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą z zatwierdzeniami, śledzeniem czasu pracy, wykresami Gantta, tablicami Kanban, zarządzaniem budżetem, raportami i innymi.
Wrike to wielokrotnie nagradzane oprogramowanie do zarządzania projektami, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Stwórz sprawne cyfrowe miejsce pracy, korzystając z niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, zarządzania budżetem, śledzenia czasu, aktualizacji w czasie rzeczywistym oraz raportów wydajności. Wszystko to w jednym miejscu z możliwością udostępniania w całej firmie. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby zautomatyzować codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie budżetu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowanie do zarządzania zasobami budowlanymi służące do śledzenia i zarządzania narzędziami, materiałami i zasobami w różnych lokalizacjach. 15-dniowa bezpłatna wersja próbna.
To popularne oprogramowanie do zarządzania zasobami budowlanymi umożliwia śledzenie narzędzi i sprzętu, planowanie konserwacji oraz skanowanie luzem znaczników RFID, kodów kreskowych i kodów QR. Oferta obejmuje w pełni zintegrowany system zarządzania zasobami, który umożliwia tworzenie projektów zamówień zakupu, zarządzanie zapasami i tworzenie zgłoszeń serwisowych za jednym razem. Pełna historia lokalizacji i przydatne raporty serwisowe pomagają zapobiegać kradzieżom i stratom, dzięki czemu jest to niezwykle przydatne oprogramowanie do zarządzania zasobami. Wypróbuj bezpłatnie w trakcie 15-dniowego okresu próbnego. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZOfficeInventory

Funkcje

  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie budżetu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
ArcSite jest liderem w zakresie rozwiązań do kreślarstwa mobilnego i estymacji opartych na rysunkach.
ArcSite jest liderem w zakresie rozwiązań do kreślarstwa mobilnego i estymacji opartych na rysunkach. Dzięki ArcSite w zaledwie kilka minut możesz łatwo tworzyć piękne, profesjonalnie wyglądające rysunki na iPadzie, tablecie z systemem Android lub urządzeniu z systemem Windows. Następnie możesz automatycznie wygenerować start, obliczyć koszt i marżę, a nawet stworzyć zwycięską ofertę, a wszystko to podczas pracy w terenie lub w dowolnym miejscu, w którym chcesz pracować. ArcSite może pomóc Ci zdobyć więcej zleceń, zaoszczędzić czas i poprawić współpracę z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: ArcSite

Funkcje

  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie budżetu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Minimalizuj ryzyko, ulepszaj programy bezpieczeństwa, poprawiaj wydajność i zwiększaj wgląd dzięki oprogramowaniu EHS firmy Benchmark Gensuite.
Wielokrotnie nagradzana, kompleksowa i zintegrowana, oparta na chmurze platforma Environment, Health & Safety (EHS), skonfigurowana i wdrożona w czasie 3 miesięcy lub krótszym. Sprawdzone, oparte na najlepszych praktykach przepływy pracy rozwiązania EHS, organicznie opracowane, specjalnie zaprojektowane moduły, intuicyjna funkcjonalność, zintegrowana aplikacja mobilna, wstępnie opracowane spostrzeżenia, raporty, analizy, najnowocześniejsza sztuczna inteligencja i zaawansowana technologia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Benchmark Gensuite EHS

Funkcje

  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie budżetu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Archdesk to cenione rozwiązanie w postaci oprogramowania do zarządzania budową, stworzone dla branży budowlanej.
Archdesk to doskonała platforma do zarządzania budową. Platforma dostosowuje się do obecnej pracy. Dzięki odzwierciedleniu procesów roboczych optymalizuje się przed automatyzacją tam, gdzie to możliwe, zapewniając znaczną ilość czasu i kontroli. Przenieś swoje dane w jedno miejsce i wizualizuj wszystko na „tworzenie własnych” pulpitów nawigacyjnych w czasie rzeczywistym. Daje to narzędzia do podejmowania lepszych decyzji na każdym poziomie firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Archdesk

Funkcje

  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie budżetu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowanie VisiLean to zintegrowane narzędzie Lean-BIM do zarządzania budową oparte na chmurze, umożliwiające planowanie i kontrolę z obsługą aplikacji mobilnej.
Poprawa współpracy zespołowej i wydajności jeszcze nigdy nie była tak prosta. VisiLean, opracowane w oparciu o system Last Planner®, pozwala na współpracę z zespołami na miejscu w celu zdefiniowania realistycznych planów. Dzięki specjalnej integracji BIM i obsłudze aplikacji mobilnej zapewnia wizualizację w czasie rzeczywistym i dane na żywo, dzięki czemu możesz być na bieżąco z projektami budowlanymi, oszczędzając w ten sposób czas i pieniądze. Dowiedz się więcej na temat produktu: VisiLean

Funkcje

  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie budżetu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Visual Planning to platforma do ustalania harmonogramów i zarządzania budową na pełną skalę. Zarejestruj się już dziś, aby otrzymać bezpłatną, spersonalizowaną wersję demonstracyjną.
Visual Planning jest wszechstronnym rozwiązaniem do zarządzania oprogramowaniem zoptymalizowanym dla kierowników budowy, oferującym sztandarowe narzędzia organizacyjne zwiększające produktywność firmy. Dzięki kompleksowym możliwościom użytkownicy mogą monitorować w czasie rzeczywistym długo- i krótkoterminowe projekty, prognozować planowane i rzeczywiste koszty, przydzielać pojazdy i maszyny na plac budowy – wszystko to na jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visual Planning

Funkcje

  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie budżetu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Przypomnienie o wygaśnięciu automatycznie śledzi daty ważności certyfikatów pracowników, umów, licencji, ubezpieczeń i nie tylko.
Przypomnienie o wygaśnięciu automatycznie śledzi daty ważności certyfikatów pracowników, umów, licencji, ubezpieczeń i nie tylko. Z ponad 10 000 kontaktami śledzącymi wygaśnięcia w ponad 40 krajach organizacje doceniają to łatwe w użyciu oprogramowanie. Korzystając z przypomnień o wygaśnięciu, żadna data ważności nie jest pominięta, dzięki czemu organizacje zawsze zachowują zgodność z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Expiration Reminder

Funkcje

  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie budżetu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Kompleksowa platforma, pomagająca specjalistycznym podwykonawcom prowadzić działalność z poziomu jednego interfejsu.
FIELDFLO to kompleksowa platforma do zarządzania w terenie stworzona specjalnie dla specjalistycznych podwykonawców w branży budowlanej. Oprogramowanie pomaga usprawnić komunikację między pracownikami terenowymi, pracownikami biurowymi i klientami, zapewniając dostęp w czasie rzeczywistym do informacji o projekcie i umożliwiając pracownikom terenowym wykonywanie zadań za pomocą urządzeń mobilnych. FIELDFLO umożliwia efektywne zarządzanie projektami poprzez moduły: czasu, harmonogramowania, bezpieczeństwa, zarządzania magazynem, szkoleń, certyfikacji, CRM. Dowiedz się więcej na temat produktu: FieldFlo

Funkcje

  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie budżetu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
HoloBuilder to platforma SaaS do zarządzania postępami budowy, która umożliwia zespołom AEC (architektura, inżynieria i budownictwo) rejestrowanie postępów w terenie i zarządzanie nimi w zakresie 360°.
HoloBuilder to platforma do zarządzania postępem budowy, która umożliwia kierownikom projektów, wykonawcom generalnym i właścicielom budownictwa łatwe dokumentowanie i dostęp do miejsc pracy dzięki dokumentacji fotograficznej 360°. Użytkownicy aplikacji JobWalk mogą przechwycić stan prac w lokalizacji w tempie spaceru po budowie, a zdjęcia 360° są automatycznie organizowane na planie piętra, tworząc bezproblemowe przepływy pracy. Niezawodny cyfrowy zapis postępu 360° może być przeglądany zdalnie przez zespoły i interesariuszy w celu wyeliminowania wątpliwości i zmniejszenia liczby błędów na miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: FARO Sphere XG

Funkcje

  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie budżetu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Zintegrowane rozwiązanie do zarządzania zadaniami, usługami i wadami wizualnymi.
Einpix pomaga firmom zarządzać wszystkimi zasobami, które wchodzą w skład procesu FSM (zarządzanie usługami w terenie) i zarządzania usterkami budowlanymi, a także usprawnić wewnętrzne i zewnętrzne zarządzanie zadaniami w czasie rzeczywistym. Cyfryzacja procesu serwisowego pomaga zwiększyć produktywność personelu i obniżyć koszty operacyjne nawet o 40%. Dowiedz się więcej na temat produktu: Einpix

Funkcje

  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie budżetu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Rozwiązanie do zarządzania budową, które pomaga planować projekty, zarządzać zgłoszeniami serwisowymi, przydzielać zasoby, generować wyceny i nie tylko.
Rozwiązanie do zarządzania projektami, które pomaga kierownikom budowy planować projekty i zadania, zarządzać zgłoszeniami serwisowymi, przydzielać zasoby, generować wyceny i uzyskiwać dane wejściowe w czasie rzeczywistym z zasobów projektu w dowolnym miejscu i czasie. Zbudowany na bezpiecznej, solidnej platformie, Drive Lynx pomaga rozwijać nową działalność i optymalizować ograniczone zasoby za pomocą pulpitów nawigacyjnych w czasie rzeczywistym i niestandardowych ustawień. Zespół ds. obsługi klienta oferuje sesje osobiste, centrum wiedzy z samouczkami i filmami oraz webinaria Masterclass. Dowiedz się więcej na temat produktu: Drive Lynx

Funkcje

  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie budżetu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Łatwe w użyciu rozwiązanie do kontroli kosztów zarządzania budżetem projektu, z którego będziesz faktycznie korzystać.
Łatwe w użyciu rozwiązanie do kontroli kosztów zarządzania budżetem projektu, z którego będziesz faktycznie korzystać. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bauwise

Funkcje

  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie budżetu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
MightyFields to lekka platforma do zarządzania projektami w terenie.
MightyFields to lekka platforma do zarządzania projektami w terenie. MightyFields upraszcza pracę od rozpoczęcia projektu, planowania zasobów i procesu instalacji po zarządzanie dokumentacją i konserwację dzięki unikalnemu, łatwemu w użyciu i łatwemu do dostosowania oprogramowaniu. Będziesz zarządzać zadaniami w biurze i w terenie, planować zadania w terenie, tworzyć zautomatyzowane i markowe raporty lub wiadomości e-mail oraz dostosowywać przepływy pracy do potrzeb firmy, projektów i zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: MightyFields

Funkcje

  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie budżetu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Hoylu łączy oprogramowanie Pull Planning z tablicą, zapewniając zespołom możliwość pracy w dużych pomieszczeniach w środowisku cyfrowym.
Hoylu to łatwe w użyciu, oparte na chmurze narzędzie do zarządzania projektami budowlanymi i tworzenia tablic. Łączy Oprogramowanie Pull Planning z tablicą, które umożliwia zespołom pracę w dużych pomieszczeniach w środowisku cyfrowym. Zespoły mogą z łatwością monitorować, mierzyć i otrzymywać informacje na temat łącząc wszystkich w czasie rzeczywistym, niezależnie od lokalizacji. Dzięki modułom planowania pull można łatwo uzyskać dostęp do planów projektu w celu aktualizacji zadań, dodawania zależności, określania przyczyn wariancji, wyświetlania raportów z postępu prac itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hoylu

Funkcje

  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie budżetu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Polska Produkt lokalny
Contractors.es to platforma dla firm budowlanych, instalacyjnych, branży HVAC oraz wykończeniowej. Zarejestruj się za darmo już dziś: https://contractors.es/pl/
Contractors.es to platforma dla firm budowlanych, instalacyjnych, branży HVAC oraz wykończeniowej. Dzięki niej możemy sprawnie zarządzać wszystkimi aspektami naszego przedsięwzięcia - od planowania harmonogramów i wycen po nadzór nad postępem prac. Unikalne połączenie systemów CRM i ERP zapewnia kompleksową kontrolę nad procesami firmy, umożliwiając śledzenie każdego etapu projektu, aż po jego ukończenie. Co więcej, automatyczna aktualizacja wprowadzonych danych gwarantuje spójność wewnątrz firmy, dzięki czemu wszyscy użytkownicy mają dostęp do najbardziej aktualnych informacji. Dzięki Contractors.es firma działa sprawniej, efektywniej i bardziej zorganizowanie, co przekłada się na sukces na rynku budowlanym. Zarejestruj się za darmo i zacznij korzystać już dziś: https://contractors.es/pl/ Dowiedz się więcej na temat produktu: Contractors Management System

Funkcje

  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie budżetu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami