Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do zarządzania konserwacją

Wyniki: 29 w
Oprogramowanie do konserwacji TOPdesk umożliwia szybkie i łatwe wykonywanie wszystkich zadań i przepływów pracy w ramach jednego narzędzia. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w obsłudze oprogramowaniu helpdesku i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie pomaga zarządzać incydentami, tworzyć przepływy pracy i śledzić konfiguracje. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Przyjazny dla użytkownika system utrzymania ruchu i zarządzania materiałami, który ułatwia planowanie utrzymania ruchu i kontrolę zapasów. Dowiedz się więcej na temat produktu: GP MaTe
Przyjazny dla użytkownika system utrzymania ruchu i zarządzania materiałami, który ułatwia planowanie utrzymania ruchu i kontrolę zapasów. Produkt posiada wiele opcjonalnych modułów wspierających takie aspekty jak: bezpieczeństwo (PSM (system zarządzania bezpieczeństwem), MOC (zarządzenie zmianą) i LOTO(system izolacji energii)), budżetowanie, współdzielenie informacji pochodzących z wielu zakładów oraz trasy operatorów i zbieranie danych. System jest dostępny w wielu językach i umożliwia przeliczanie walut, którymi posługują się sprzedawcy. Dowiedz się więcej na temat produktu: GP MaTe

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Oprogramowanie do konserwacji nieruchomości z ponad 20-letnim doświadczeniem rynkowym dla kierowników ds. konserwacji, sprzątania i nieruchomości. Dowiedz się więcej na temat produktu: AVUX
AVUX® to najbardziej zaawansowany i dedykowany system zarządzania pracami z zakresu konserwacji nieruchomości na rynku. AVUX zarządza danymi dotyczącymi nieruchomości, zadaniami, przesyłaniem faktur, zarządzaniem czasem pracy, pozycjonowaniem GPS i wieloma innymi funkcjami. Oferuje klientom nowoczesne rozwiązania mobilne, np. zarządzanie danymi dotyczącymi zużycia energii i czasem pracy, a także komunikację z mieszkańcami i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: AVUX

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Zarządzaj pracownikami mobilnymi za pomocą oprogramowania do Synchroteam FSM. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam
Skutecznie zarządzaj pracownikami mobilnymi, upraszczaj procesy biznesowe i optymalizuj koszty dzięki oprogramowaniu Synchroteam FSM do zarządzania konserwacją. Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, kalendarza, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, fakturowania i map. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj się dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
MaintainX to mobilne oprogramowanie do digitalizacji zleceń roboczych i procedur, które zwiększa wydajność i umożliwia wgląd w czas rzeczywisty. Jest proste w użyciu. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX
MaintainX pomaga firmom śledzić reaktywną i prewencyjną konserwację oraz kontrolować codzienne działania, takie jak inspekcje bezpieczeństwa, inspekcje jakości i operacyjne listy kontrolne. Oto, co jest digitalizowane i zabierane ze schowka: - procedury bezpieczeństwa, - listy kontrolne dotyczące środowiska, - raportowanie narzędzi i przyrządów pomiarowych, - procedury konserwacyjne, - przepływy pracy audytu/kontroli, - listy kontrolne szkoleń. Firma pomaga liderom operacyjnym zwiększyć wydajność, dostarczając w czasie rzeczywistym informacje biznesowe z terenu. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Technologia UniFocus oferuje jedne z najlepszych w swojej klasie narzędzi do zarządzania kadrą pracowniczą. Dzięki nim menedżerzy mogą podejmować trafne i szybkie decyzje. Dowiedz się więcej na temat produktu: UniFocus
UniFocus jest liderem w optymalizacji zasobów ludzkich dzięki łączeniu rozwiązań zarządzania pracą oraz systemów rejestracji czasu pracy z wglądem w zaangażowanie klientów i pracowników. Narzędzia UniFocus wykorzystują szeroki zasób wiedzy branżowej, dzięki czemu planowanie pracy, budżetowanie, tworzenie harmonogramu i zapewnianie zgodności stają się banalnie proste. Oparte na chmurze rozwiązania pozwalają na integrację oprogramowania UniFocus z istniejącymi systemami i zapewniają szeroki dostęp do informacji biznesowych z dowolnego urządzenia w dowolnym momencie. Dowiedz się więcej na temat produktu: UniFocus

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Bogaty w funkcje pakiet oprogramowania AMS (oprogramowanie do zarządzania związkami) oferuje sprawdzone przez klientów rozwiązania do konserwacji i zarządzania zapasami dla klientów lotniczych na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aircraft Maintenance Systems
AMS oferuje elastyczny, modułowy pakiet oprogramowania do zarządzania obsługą techniczną samolotów i operacjami inwentaryzacyjnymi. Obsługa potrzeb wszystkich operatorów samolotów, zarówno stałych, jak i wirnikowych skrzydeł, a także organizacji z kategorii Part 145 i organizacji CAMO (zarządzających ciągłą zdatnością do lotu). Rozwiązania obejmują wszystkie etapy obsługi technicznej mające na celu szybkie dopuszczenie samolotu do eksploatacji. Skorzystaj z lepszego czasu sprawności samolotu, zoptymalizuj koszty operacyjne dzięki raportowaniu, wspieraj obsługę klienta poprzez dedykowany dostęp do zasobów w trybie online i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aircraft Maintenance Systems

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
W pełni zintegrowane oprogramowanie umożliwiające profesjonalistom z branży lotniczej dostęp do danych w czasie rzeczywistym oraz przejęcie kontroli nad flotą i jej funkcjonowaniem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Blue Eye
Oprogramowanie MRX Systems to w pełni zintegrowana platforma cyfrowa, która umożliwia specjalistom ds. lotnictwa dostęp do danych w czasie rzeczywistym i przejęcie kontroli nad flotą i działalnością. Dzięki ponad 10-letniemu doświadczeniu z klientami i nieustannemu rozwojowi, MRX Systems stanowi kompletne, bezpieczne i skalowalne rozwiązanie dla wyzwań, przed którymi stoją operatorzy, CAMO (organizacja zarządzająca ciągłą zdatnością do lotu) i MRO (konserwacja, naprawa i przegląd). System jest podzielony na cztery moduły, z których każdy został zaprojektowany w celu spełnienia określonych potrzeb operacyjnych ich użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Blue Eye

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
ActionRev to oparte na chmurze narzędzie, które pomaga firmom w fakturowaniu, przebudowie, śledzeniu konserwacji, opłatach podstawowych i innych kwestiach. Dowiedz się więcej na temat produktu: ActionRev
ActionRev to oprogramowanie serwisowe wykorzystujące technologię chmury do zapewnienia ekonomicznego rozwiązania do przebudowy, serwisowania i naprawy silników wysokoprężnych, dla transportu, przemysłu części i warsztatów mechanicznych. ActionRev śledzi wszystkie szczegóły dotyczące warsztatu, w tym pojazdy, opłaty podstawowe, numery seryjne, zlecenia pracy, harmonogramy konserwacji zapobiegawczej, poziom cen klienta, pracę techników, nieograniczoną liczbę pozycji magazynowych itp. Następnie eksportuje do księgi głównej. Dowiedz się więcej na temat produktu: ActionRev

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Oprogramowanie CMMS na potrzeby zarządzania zgłoszeniami serwisowymi, kosztami i dostawcami. Ekspercka pomoc w szybkim wdrożeniu. 15-dniowa bezpłatna wersja próbna.
Popularne oprogramowanie do zarządzania konserwacją budynków umożliwia śledzenie kosztów konserwacji, planowanie usług, zarządzanie dostawcami i dostosowywanie ostrzeżeń w celu zapewnienia większej kontroli. To oprogramowanie CMMS zawiera aplikację mobilną do skanowania kodów QR i etykiet z kodami kreskowymi oraz zarządzania zgłoszeniami serwisowymi w podróży. Pełna historia konserwacji i przydatne raporty serwisowe sprawiają, że jest to niezbędny element wszystkich Twoich potrzeb w zakresie konserwacji zapobiegawczej. Płynna integracja RFID i Zendesk. 15-dniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZOfficeInventory

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
eMaint CMMS pomaga zespołom utrzymania ruchu poprawić wydajność i obniżyć koszty operacji konserwacyjnych. Już dziś umów się na bezpłatne demo online.
eMaint to globalne oprogramowanie CMMS oparte na chmurze firmy Fluke Reliability. Zaufany od ponad 30 lat z ponad 50 000 użytkowników na całym świecie i obsługuje 26 języków. eMaint można dostosować do unikalnych potrzeb klientów. Już dziś umów się na bezpłatną demonstrację online i dowiedz się więcej. Optymalizuj przepływy pracy, automatyzuj KZ i zapewniaj dostępność części zamiennych dla nadchodzących zleceń. Szybko generuj raporty zgodności z przepisami i wyświetlaj stan zleceń oraz zaległości na jednym ekranie. Dostępna aplikacja mobilna. Dowiedz się więcej na temat produktu: eMaint CMMS

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Oprogramowanie do zarządzania konserwacją, CMMS (zautomatyzowany system wspierający utrzymanie ruchu). Analiza, raportowanie, KPI (kluczowy wskaźnik wydajności), konserwacja prewencyjna. Rozwiązanie to jest jednym z najlepszych systemów CMMS na świecie.
ManWinWin Software ma 40 lat doświadczenia, know-how oraz zapewnia obsługę w wielu językach: portugalskim, angielskim, hiszpańskim, francuskim, włoskim, rosyjskim, rumuńskim, czeskim, norweskim, polskim, tajskim, wietnamskim, niemieckim, chińskim i w innych. Przyjazna dla użytkownika technologia ułatwia i przyspiesza procesy konserwacji. Oprogramowanie to ma tysiące użytkowników w ponad 115 krajach na świecie. Uczłowiecza technologię, a ludzie zawsze są na pierwszym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManWinWin

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Oprogramowanie do współpracy online dla wielu użytkowników, zapewniające interaktywne wykresy Gantta do planowania zasobów, zadań i zarządzania projektami.
Ganttic to oprogramowanie do zarządzania portfelem projektów, planowania zasobów, projektów, narzędzi, obiektów itp. Elastyczna aplikacja internetowa integruje się z istniejącymi przepływami pracy. Uzyskaj ogólny przegląd projektów, zadań i zasobów. Wykresy Gantta, tablice Kanban, raporty i wykresy śledzą postępy, zwiększają przejrzystość zespołu i zapewniają najlepsze wykorzystanie zasobów. Zacznij od bezpłatnej wersji próbnej, aby dowiedzieć się, dlaczego zespoły z całego świata ufają rozwiązaniu Ganttic spełniającemu ich unikalne potrzeby. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Zarządzanie sprzętem bez problemów. Śledź, analizuj i organizuj sprzęt.
Cheqroom to cieszące się uznaniem oprogramowanie sprzętowe dla twórców w ruchu. Zapewnia pełny wgląd w często przemieszczający się cenny sprzęt, rozlicza użytkowników z użytkowania sprzętu oraz zapewnia wgląd w użytkowanie i stan wszystkich elementów. Gdziekolwiek jesteś. W dowolnym momencie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cheqroom

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Proste zarządzanie kalibracją zgodne z normą ISO 9001 i nie tylko. Nieograniczona liczba użytkowników. Aplikacje mobilne dla systemu Android i iOS. Pulpit dla wielu lokalizacji.
Nieograniczona liczba użytkowników na wszystkich kontach (bez licencji dla stanowisk). Panel sterowania dla wielu lokalizacji do ujednolicania kont GageList we wszystkich lokalizacjach. Jedyna na świecie towarzysząca aplikacja mobilna z pełnym zestawem funkcji, dla systemów iOS i Android. Wszystko bez dodatkowych kosztów. Zarządzaj pomiarami z dowolnego miejsca i o dowolnej porze, na dowolnym urządzeniu. Dostępny menedżer migracji danych. Tak proste, że szkolenie nie jest wymagane. Zarejestruj się online i wprowadź swój pierwszy rekord w mniej niż pięć minut. Automatyczne planowanie kalibracji i powiadomienia e-mail. Dowiedz się więcej na temat produktu: GageList

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Flightdocs zapewnia obsługę techniczną samolotów, śledzenie zapasów i ustalanie harmonogramów lotów za pomocą przeglądarki internetowej i aplikacji, przy bezustannym, całodobowym wsparciu analityków przez cały rok.
ATP Flightdocs to najlepsza aplikacja do kompleksowego zarządzania działem lotów. Od 2003 r. firma Flightdocs wspiera operatorów statków powietrznych, wykorzystując zaawansowaną technologię i obsługę klienta w celu zapewnienia, że ich obsługa techniczna i śledzenie zapasów spełniają najwyższe poziomy bezpieczeństwa, jakości i wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flightdocs

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Oprogramowanie do zarządzania kalibracją dla jednego działu lub całego przedsiębiorstwa, elektroniczny import/eksport danych i nie tylko.
ProCalV5 oferuje wyjątkowe zalety w zakresie zarządzania kalibracjami instrumentów i kwalifikacjami systemu. Niezależnie od tego, czy chodzi o jeden dział, czy całe przedsiębiorstwo, praktyki w zakresie przepływu pracy i nadzoru można zautomatyzować, usystematyzować i ulepszyć. W przypadku FDA (Agencja Żywności i Leków), ISO i innych norm kontroli jakości przejście na operacje elektroniczne stało się sprawdzoną strategią pozwalającą na osiągnięcie oszczędności, zapewnienie zgodności z przepisami i zbudowanie solidnych podstaw dla ciągłego doskonalenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProCalV5

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Oprogramowanie do współpracy w zakresie obiektów, konserwacji i usług
Urbest upraszcza komunikację grupową, śledzenie zadań, ocenę i płatności za zarządzanie obiektami i prace projektowe. Interfejs jest intuicyjny, co redukuje czas poświęcony na wdrażanie nowych użytkowników. Urbest może dostosować się do każdego rodzaju budynku lub organizacji. Wybierz pracę w trybie autonomicznym z Urbest lub połącz je z systemem ERP lub systemem zarządzania zasobami. Ostatnia kwestia: po kilku miesiącach uzyskujesz dostęp do analizy zachowań z sugerowanymi planami działania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Urbest

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Bądź na bieżąco z konserwacją sprzętu, zleceniami pracy, zapasami części i nie tylko. Dostępne wersje stacjonarne i internetowe.
Oprogramowanie Fleet Maintenance Pro umożliwia szybkie i łatwe śledzenie konserwacji floty. Na bieżąco kontroluj konserwację zapobiegawczą, naprawy, zlecenia robocze, zapasy, paliwo, pracowników, dostawców i nie tylko. Oferuje zarówno wersje internetowe, jak i stacjonarne. Do wyboru jest kilka edycji, aby spełnić potrzeby w ramach możliwości finansowych użytkowników. Obsługuje branżę konserwacji floty od ponad 25 lat i oferuje niezrównaną obsługę klienta. Skorzystaj z jednej z bezpłatnych wersji próbnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fleet Maintenance Pro

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Dzięki ponad 200 funkcjom program PEMAC Assets jest w pełni konfigurowalny, co pozwala na pełne planowanie konserwacji prognostycznej w firmach podlegających ścisłym regulacjom.
PEMAC Assets to wielokrotnie nagradzany system zarządzania utrzymaniem ruchu, idealny do stosowania w branżach wymagających przestrzegania przepisów, takich jak przemysł farmaceutyczny, medyczny, opieki zdrowotnej, spożywczy i napojów. Posiadając ponad 200 funkcji, PEMAC Assets jest w pełni konfigurowalny, co pozwala na pełne planowanie konserwacji prognostycznej. Klienci mogą wybierać, łączyć i integrować wiele modułów w ramach jednej intuicyjnej platformy. PEMAC Assets chroni również zdrowie i bezpieczeństwo pracowników oraz wykonawców, zarządzając zatwierdzaniem zmian w środowisku całkowicie pozbawionym papieru. Dowiedz się więcej na temat produktu: PEMAC Assets

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Spraw, aby naprawy i usługi przebiegały sprawnie. Organizowanie zleceń pracy, optymalizacja kosztów konserwacji, śledzenie statusu w miarę postępu zadań.
Orderry to oparte na chmurze oprogramowanie z wbudowanym systemem zarządzania materiałami i konserwacją dla warsztatów naprawczych i centrów serwisowych. Zarządzanie częściami i materiałami, planowanie kosztów konserwacji, kontrola stanów magazynowych i inwentaryzacja nie stanowią już problemu. Komunikuj się z niestandardowymi alertami i powiadomieniami, otrzymuj automatyczne raporty serwisowe, obniżaj koszty i monitoruj status od początku do końca. Efektywne wysyłanie pracowników i zasobów, organizowanie wielu aspektów biznesowych w jeden globalny pulpit nawigacyjny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orderry

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Setyl to narzędzie do zarządzania aktywami i subskrypcjami, które zapewnia firmom kontrolę nad wydatkami na technologie, dzięki lepszej widoczności.
Klienci Setyl zazwyczaj oszczędzają 30% swoich rocznych wydatków na technologię, dzięki zastosowaniu tego trzyetapowego procesu. 1. Określ, za które aktywa i subskrypcje płaci każdy pracownik organizacji. 2. Przeprowadź kontrolę swoich rejestrów, aby zidentyfikować zazębianie się i nadmierne wydatki. 3. Wdrażaj niezawodne i powtarzalne procesy w całej firmie – zastępuj arkusze kalkulacyjne i udostępniane foldery skalowalnym i intuicyjnym systemem opartym na chmurze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Setyl

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Zintegrowane rozwiązanie do zarządzania zadaniami, usługami i wadami wizualnymi.
Einpix pomaga firmom zarządzać wszystkimi zasobami, które wchodzą w skład procesu FSM (zarządzanie usługami w terenie) i zarządzania usterkami budowlanymi, a także usprawnić wewnętrzne i zewnętrzne zarządzanie zadaniami w czasie rzeczywistym. Cyfryzacja procesu serwisowego pomaga zwiększyć produktywność personelu i obniżyć koszty operacyjne nawet o 40%. Dowiedz się więcej na temat produktu: Einpix

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Coastr to dostawca technologii rewolucjonizujący rynek wynajmu samochodów dzięki połączonemu ekosystemowi sztucznej inteligencji i Internetu rzeczy.
Coastr to kompleksowe rozwiązanie cyfrowe, które łatwo i wydajnie zarządza flotą pojazdów i operacjami biznesowymi. Wykorzystuje zaawansowaną sztuczną inteligencję i telematykę, aby pomóc firmom wynajmującym w rozwoju działalności poprzez podejmowanie decyzji opartych na danych, minimalizację ryzyka i redukcję kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Coastr

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Ekonomiczne rozwiązania dla małych i średnich operatorów samolotów, CAMO i MRO do zarządzania swoją działalnością.
SAM (uproszczona obsługa techniczna statków powietrznych) – to łatwy w użyciu pakiet oprogramowania, zaprojektowany w celu zaoszczędzenia czasu i kosztów konserwacji samolotów oraz zapewnienia operatorom, CAMO (organizacja zarządzająca ciągłą zdatnością do lotu) i MRO (konserwacja, naprawa i przegląd) wszystkich wymaganych funkcji. Rozwiązanie jest oparte na chmurze, więc nie ma potrzeby korzystania z lokalnych serwerów i łatwego dostępu z kilku lokalizacji. Cena licencji jest niezależna od liczby samolotów – wpływ mają tylko równocześni użytkownicy i używane moduły. Dowiedz się więcej na temat produktu: SAM

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Oprogramowanie do zarządzania konserwacją.
Oprogramowanie do zarządzania konserwacją. Dowiedz się więcej na temat produktu: BulkdataPro

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Łatwa w użyciu aplikacja mobilna i internetowa, która pomaga zespołom ds. konserwacji zwiększyć produktywność.
Wszystko, czego potrzebujesz, aby zorganizować i znormalizować swoje praktyki konserwacji. + planowanie działań w zakresie konserwacji zapobiegawczej + tworzenie nieplanowanych napraw awaryjnych + korzystanie z aplikacji mobilnej w podróży + cyfryzacja list kontrolnych inspekcji + śledzenie przestojów zasobów + śledzenie godzin pracy techników + śledzenie zapasów i części + śledzenie kosztów i budżetów + zachowywanie danych historycznych + tworzenie niestandardowych raportów Łatwa konfiguracja. Łatwa w użyciu. Nie wymaga obsługi informatycznej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tekmon

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Opracowywanie i wdrażanie platformy MES do rejestracji danych dotyczących kontroli produkcji, planowania, jakości i utrzymania ruchu.
Utrzymanie zasobów firmy przy jednoczesnym kontrolowaniu czasu i kosztów, zapewnieniu maksymalnej wydajności procesu produkcji jest ważne dla wszystkich firm przemysłowych. Moduł CMMS (zautomatyzowan y system wspierający utrzymanie ruchu) idealnie nadaje się do pełnego zarządzania działem utrzymania ruchu. Wszystkie moduły z platformy MES (system zarządzania produkcją) obejmują wszystkie potrzeby sterowania zakładem, które pomagają zmodernizować zakłady w zakresie przemysłu 4.0. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mapex

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Reporter ocen monitorowania stanu w chmurze Felix pomaga w pełni wykorzystać program monitorowania stanu.
Felix to pojedyncze repozytorium wszystkich informacji, ocen, dowodów, informacji zwrotnych i wniosków dotyczących stanu zasobów. Łączy wszystkie dyscypliny monitorowania stanu (analiza wibracji, termografia, analiza oleju, rundy operatora, inspekcje itp.) w znormalizowany sposób i zapewnia mechanizm współpracy i komunikacji dla wszystkich osób zajmujących się monitorowaniem stanu lub prognostyczną konserwacją zasobów fizycznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Felix

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa