Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 568 w
Property maintenance software with over 20 years of market experience for maintenance, cleaning and property managers. Dowiedz się więcej na temat produktu: AVUX
AVUX® is the most advanced and dedicated property maintenance work management system on the market. AVUX manages real estate data, manage tasks, transferring of invoices, worktime management, GPS-positioning and much more. We offer our customers modern mobile solutions for, e.g., consumption data and working time management, as well as communication with the residents and much more. Dowiedz się więcej na temat produktu: AVUX

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Zarządzaj pracownikami mobilnymi za pomocą oprogramowania do Synchroteam FSM. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam
Skutecznie zarządzaj pracownikami mobilnymi, upraszczaj procesy biznesowe i optymalizuj koszty dzięki oprogramowaniu Synchroteam FSM do zarządzania konserwacją. Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, kalendarza, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, fakturowania i map. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj się dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
MaintainX to mobilne oprogramowanie do digitalizacji zleceń roboczych i procedur, które zwiększa wydajność i umożliwia wgląd w czas rzeczywisty. Jest proste w użyciu. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX
MaintainX pomaga firmom śledzić reaktywną i prewencyjną konserwację oraz kontrolować codzienne działania, takie jak inspekcje bezpieczeństwa, inspekcje jakości i operacyjne listy kontrolne. Oto, co jest digitalizowane i zabierane ze schowka: - procedury bezpieczeństwa, - listy kontrolne dotyczące środowiska, - raportowanie narzędzi i przyrządów pomiarowych, - procedury konserwacyjne, - przepływy pracy audytu/kontroli, - listy kontrolne szkoleń. Firma pomaga liderom operacyjnym zwiększyć wydajność, dostarczając w czasie rzeczywistym informacje biznesowe z terenu. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Oprogramowanie do zarządzania konserwacją, CMMS (zautomatyzowany system wspierający utrzymanie ruchu). Analiza, raportowanie, KPI (kluczowy wskaźnik wydajności), konserwacja prewencyjna. Rozwiązanie to jest jednym z najlepszych systemów CMMS na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManWinWin
ManWinWin Software ma 40 lat doświadczenia, know-how oraz zapewnia obsługę w wielu językach: portugalskim, angielskim, hiszpańskim, francuskim, włoskim, rosyjskim, rumuńskim, czeskim, norweskim, polskim, tajskim, wietnamskim, niemieckim, chińskim i w innych. Przyjazna dla użytkownika technologia ułatwia i przyspiesza procesy konserwacji. Oprogramowanie to ma tysiące użytkowników w ponad 115 krajach na świecie. Uczłowiecza technologię, a ludzie zawsze są na pierwszym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManWinWin

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Technologia UniFocus oferuje jedne z najlepszych w swojej klasie narzędzi do zarządzania kadrą pracowniczą. Dzięki nim menedżerzy mogą podejmować trafne i szybkie decyzje. Dowiedz się więcej na temat produktu: UniFocus
UniFocus jest liderem w optymalizacji zasobów ludzkich dzięki łączeniu rozwiązań zarządzania pracą oraz systemów rejestracji czasu pracy z wglądem w zaangażowanie klientów i pracowników. Narzędzia UniFocus wykorzystują szeroki zasób wiedzy branżowej, dzięki czemu planowanie pracy, budżetowanie, tworzenie harmonogramu i zapewnianie zgodności stają się banalnie proste. Oparte na chmurze rozwiązania pozwalają na integrację oprogramowania UniFocus z istniejącymi systemami i zapewniają szeroki dostęp do informacji biznesowych z dowolnego urządzenia w dowolnym momencie. Dowiedz się więcej na temat produktu: UniFocus

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Reporter ocen monitorowania stanu w chmurze Felix pomaga w pełni wykorzystać program monitorowania stanu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Felix
Felix to pojedyncze repozytorium wszystkich informacji, ocen, dowodów, informacji zwrotnych i wniosków dotyczących stanu zasobów. Łączy wszystkie dyscypliny monitorowania stanu (analiza wibracji, termografia, analiza oleju, rundy operatora, inspekcje itp.) w znormalizowany sposób i zapewnia mechanizm współpracy i komunikacji dla wszystkich osób zajmujących się monitorowaniem stanu lub prognostyczną konserwacją zasobów fizycznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Felix

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Fully customizable cloud-based maintenance management platform with iOS and Android apps for full maintenance tracking and reporting.
The industry's most customizable and flexible asset tracking platform makes planning and executing your entire maintenance management process easy. Asset Panda's custom fields, workflows, notification s and reports enable you to generate work orders, track maintenance activity, keep detailed historical data, and keep everyone in the loop. Plus, our cloud-based solution is designed for mobile and desktop devices you already own so your entire organization will have access anytime, anywhere. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asset Panda

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
UpKeep is rated the #1 mobile-first Maintenance Management Software to streamline work orders, facility, and asset management.
UpKeep's is the #1 tool for Maintenance Management. Get a modern, user-friendly solution for your team. From your desktop to your phone and even your tablet, UpKeep is easily accessible from anywhere at any time. Create work orders on-the-go, get notifications when tasks are updated, and receive alerts straight from your app when assets go down making your business run more efficiently than ever before. 100% Free Download and Signup. Dowiedz się więcej na temat produktu: UpKeep

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Oprogramowanie CMMS na potrzeby zarządzania zgłoszeniami serwisowymi, kosztami i dostawcami. Ekspercka pomoc w szybkim wdrożeniu. 15-dniowa bezpłatna wersja próbna.
Popularne oprogramowanie do zarządzania konserwacją budynków umożliwia śledzenie kosztów konserwacji, planowanie usług, zarządzanie dostawcami i dostosowywanie ostrzeżeń w celu zapewnienia większej kontroli. To oprogramowanie CMMS zawiera aplikację mobilną do skanowania kodów QR i etykiet z kodami kreskowymi oraz zarządzania zgłoszeniami serwisowymi w podróży. Pełna historia konserwacji i przydatne raporty serwisowe sprawiają, że jest to niezbędny element wszystkich Twoich potrzeb w zakresie konserwacji zapobiegawczej. Płynna integracja RFID i Zendesk. 15-dniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZOfficeInventory

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
The fastest, easiest, and highest value maintenance software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your maintenance business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Dowiedz się więcej na temat produktu: mHelpDesk

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Verizon Connect's maintenance management software for small to medium-sized businesses with fleet sizes of 5 or more vehicles.
Verizon Connect's maintenance management software for small to medium-sized businesses can help you uncover hidden costs while revealing the potential for greater efficiency. Use our smart dashboards and reporting tools to analyze trends and accurately measure your fleet's performance. With around-the-clock monitoring, you can effectively manage unsafe behavior, unauthorized use or deviations from standard procedure. You'll soon know where you can save, and operate a more efficient fleet. Dowiedz się więcej na temat produktu: Verizon Connect

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Jobber is perfect for home service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
Jobber keeps your jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online within 24 hours, or automatically every month. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobber

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Fiix’s CMMS software helps you boost efficiency and asset performance by optimizing maintenance planning, tracking, and measurement.
Fiix's cloud-based maintenance management software is the easiest way to plan, track, and optimize maintenance. Fiix partners with you to organize assets and inventory, manage work, connect to business systems, and make data-driven decisions. Use customizable dashboards to see all your work, parts, costs, schedules, and KPIs in one place with just a few clicks. Our technician-focused desktop and mobile apps help you schedule, prioritize, and be notified of tasks from anywhere—even when offline. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fiix

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
An open-source suite of integrated apps to manage CRM, PoS, Website, eCommerce, Sales, Accounting, Warehouse, HR, Marketing, and more.
Odoo is a fully integrated, customizable, open-source software packed with expertly designed, user-friendly business applications. Odoo's intuitive database is able to meet a majority of business needs, such as CRM, Sales, Project, Manufacturing, Inventory, and Accounting, just to name a few. Odoo is an all-in-one software solution designed to meet the needs of any company, regardless of size (or budget). Dowiedz się więcej na temat produktu: Odoo

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Fracttal One is an intelligent software for the maintenance management of physical assets CMMS, 100% mobile, online and on cloud.
Fracttal One is an intelligent software for the maintenance management of physical assets CMMS, 100% mobile, online and on cloud. It helps companies of different sectors and sizes to keep track of their operations, manage work orders, equipment and suppliers from a single platform. Plan, assign, execute and report all tasks and KPIs directly to technicians or suppliers from the App. No matter what device you use, Fracttal One gives you total accessibility and the best experience. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fracttal

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
The eSPACE Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market!
eSPACE has best-in-class customer service and ongoing development support, Our Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market! Some of our key features includes: - Work Orders and Assignments & Inventory Control - Robust Reporting Options & Equipment Tracking - Preventive Maintenance - Vendor Portal Take us on a free test drive for 30 days or request a free demo today! Dowiedz się więcej na temat produktu: eSPACE

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
FMX's maintenance management software streamlines processes, increases asset productivity, and turns actionable insights into results.
Get ahead of your operations with smart maintenance management software. FMX is the most reviewed, highest-rated software on the market. Access maintenance from a mobile device and view tasks on a calendar or interactive floor plan. When servicing equipment, access step-by-step inspection and service checklists on the go by scanning QR codes on equipment with your mobile device. Receive low-inventory alerts, and track your team and equipment performance with configurable reports and dashboards. Dowiedz się więcej na temat produktu: FMX

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Applicable for most industries, Hippo CMMS is a powerful, affordable, and user-friendly web-based maintenance management solution.
Hippo CMMS is a powerful, affordable, and user-friendly web-based maintenance management solution. Its flexible platform and essential CMMS features suit a variety of industry needs, from manufacturin g to healthcare hospitality to education and more. Hippo makes the complex simple with its graphical interface, and friendly support team. With over ten years of experience, Hippo has been instrumental in streamlining maintenance operations for hundreds of organizations. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hippo CMMS

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
The app for trade contractors & service businesses to cut paperwork, provide amazing service, and run a more productive business.
ServiceM8 is the app for trade contractors & service businesses, such as plumbing, electrical, HVAC & refrigeration, locksmiths, cleaners & gardeners — any kind of small business which manages jobs & staff in the field. We're a job, staff & client management solution, with everything to run your day-to-day in one place — digital job cards, scheduling, quotes, staff locations, client emails & texts, job notes & photos, online bookings, forms, asset management, invoicing & payments. Dowiedz się więcej na temat produktu: ServiceM8

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Web-based solution for work order tracking, preventive and predictive maintenance, asset management, and inventory tracking.
Accruent Maintenance Connection is a Maintenance Management software that helps avoiding asset failure and reduce downtime with its powerful computerized maintenance management system software. This solution increases asset uptime, streamline multi-site operations, maximize visibility and facilitate agile preventive maintenance programs with Maintenance Connection’s powerful features. It provides automated notifications, accurate records for compliance and audit preparedness Dowiedz się więcej na temat produktu: Maintenance Connection

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Affordable and Easy to Use Web CMMS to Create Workorders, PM's, Email Notifications, Reports, Budgets, Part Stock and much more...
SS-CMMS - The Worlds Most Affordable and Easy To Use CMMS has grown over the years into a feature rich CMMS which offers Work Orders, PM's, Parts, Budget, Scheduling, Reporting, Email Notifications, Create WOs by Email, Multiple users (no limit) and more. Now with mobile Apps. Try our FREE TRIAL today! Dowiedz się więcej na temat produktu: SS-CMMS

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Silvertrac Software is a real-time security guard reporting tool that allows users to report incident, maintenance, & parking issues.
Silvertrac is a Security Guard Management & Incident Reporting System that allows users to complete guard tour shifts, report incidents, respond to tasks, and scan checkpoints to a live issue monitor. While in the field, users can take pictures, record audio, and take notes to generate automated reports easily from our mobile app. All of this info is available in powerful reports that track data, analyze trends, and give you & your clients the important details you need to improve your operation Dowiedz się więcej na temat produktu: Silvertrac Software

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
eMaint helps maintenance teams improve efficiency and reduce costs. Configure the easy-to-use system to fit your unique needs.
eMaint CMMS enables you to optimize workflows to reduce costs and automate preventive maintenance schedules, prolonging asset health. Gain a comprehensive view of maintenance management activity using the powerful eMaint dashboard reporting functions. Teams can access stored data from anywhere using laptops, PCs, mobile devices, or tablets via the cloud. Receive email alerts automatically should asset conditions change. Dowiedz się więcej na temat produktu: eMaint CMMS

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
AssetTiger is a cloud-based fixed asset management tool with features such as barcode scanning, maintenance scheduling, and more.
AssetTiger is a free (for first 250 assets) easy to use, fully functioning solution for all your fixed asset management needs. The program offers all of your assets at your fingertips in a sleek, easy-to-understand, custom website. Link your worksites around the world with access whenever you need it. As long as you can connect to the internet, you can access our system from your computer, smartphone, or tablet eliminating needs to purchase extra equipment. Dowiedz się więcej na temat produktu: AssetTiger

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
An easy to use, affordable and straightforward maintenance tracking solution designed for trades.
GoCodes provides an affordable and straightforward maintenance management solution that helps you track and manage maintenance on the go. Just use our mobile scanner app to scan the item and view and update maintenance records in seconds. We make it easy. Best of all, we include patented QR code tags so your up and running fast. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoCodes

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
An all-in-one employee app that's both powerful, affordable and easy to use, especially for the mobile workforce. Start for free!
Thousands of property managers are choosing Connecteam’s all-in-one employee management app to run their property management business. From internal communication to automated workflows, to dispatchin g maintenance jobs with the schedule - Connecteam got your facility management business covered! Start for free now. Dowiedz się więcej na temat produktu: Connecteam

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
We continues to disrupt the CMMS industry with a software that's faster, better and more affordable. Starter plan $99/m UNLIMITED USERS
Starter plans @ $99/month for the ENTIRE ORGANIZATION and always include UNLIMITED USERS & SUPPORT. Imagine having No Setup Costs, No Contract, Unlimited Users all while being gentle on the company's pocket book. START TODAY: Sign up now for a 7 day Free Trial or request a free DEMO to compare us against other overpriced over complicated cmms. Dowiedz się więcej na temat produktu: Maxpanda CMMS

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Asset Essentials is a cloud-based CMMS platform developed to reduce maintenance costs, improve productivity and make smarter decisions
Asset Essentials is an industry-leading CMMS platform for smarter, more efficient asset and maintenance management. 12,000+ operations leaders rely on Asset Essentials to track maintenance work -- leveraging the solution’s deep reporting, asset health forecasting and mobile and GIS capabilities. From work order management to preventative maintenance to asset tracking, this user-friendly platform empowers organizations to cut costs, improve productivity, and extend asset lifecycle. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asset Essentials

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
iAuditor helps businesses update & distribute their best practices with real-time visibility into effectiveness across their sites.
iAuditor is used to conduct over 2 million inspections per month across all industries for safety, quality control, and operations. It is used by over 25,000 businesses worldwide to complete more than 600M checks per year to improve safety and quality in their workplaces. All of the inspection data is captured in real-time allowing you to instantly identify missed inspections and failed items and rapidly mitigate risks. Dowiedz się więcej na temat produktu: iAuditor

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Oprogramowanie do współpracy online dla wielu użytkowników, zapewniające interaktywne wykresy Gantta do planowania zasobów, zadań i zarządzania projektami.
Ganttic to oprogramowanie do zarządzania portfelem projektów, planowania zasobów, projektów, narzędzi, obiektów itp. Elastyczna aplikacja internetowa integruje się z istniejącymi przepływami pracy. Uzyskaj ogólny przegląd projektów, zadań i zasobów. Wykresy Gantta, tablice Kanban, raporty i wykresy śledzą postępy, zwiększają przejrzystość zespołu i zapewniają najlepsze wykorzystanie zasobów. Zacznij od bezpłatnej wersji próbnej, aby dowiedzieć się, dlaczego zespoły z całego świata ufają rozwiązaniu Ganttic spełniającemu ich unikalne potrzeby. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Simple-to-use, mobile-first maintenance software. Reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, and more.
Limble CMMS is a simple to use, mobile-first software solution that helps you manage maintenance work, automate work scheduling, monitor work history, generate reports, and organize assets. Our average customer reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, reduces part spend by 29%, and increases asset life by 23%. Limble is trusted by companies around the world including McDonald’s, Rite Aid, etc. Request a demo and we will show you how Limble can help solve your unique needs. Dowiedz się więcej na temat produktu: Limble CMMS

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
BigChange Job Management Platform plans, manages, schedules & tracks your maintenance jobs in one paperless solution.
BigChange Job Management Platform is the paperless way for maintenance companies to plan, manage, schedule & track maintenance jobs in one simple to use and easy to integrate platform. BigChange helps maintenance companies across the UK to win more work, increase the capacity of their teams, accelerate invoicing & transform cash flow, all whilst reducing operational costs and admin time. Loved by office and field teams alike, our customers are achieving industry leading growth and ROI. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigChange

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
ManagerPlus is the asset management platform you need to take your maintenance management to the next level.
With ManagerPlus, never lose track of maintenance schedules, and make sure you have the inventory to complete your maintenance. No matter what kind of assets you need to maintain, ManagerPlus has you covered. As a SaaS based platform, ManagerPlus can be accessed from anywhere via our mobile app, with or without internet access. ManagerPlus is the asset management platform you need to take your maintenance management to the next level. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManagerPlus

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
MPulse's local or browser-based Maintenance Management software offers reliable scheduling, tracking, and reporting maintenance tools.
MPulse's easy-to-use Maintenance Management solutions provide reliable scheduling, tracking, and reporting tools for equipment and facilities maintenance organizations. Our mission at MPulse is to make maintenance operations more productive and more efficient, whatever their size. Our new MPulse Infinity Tier offers unlimited users, making scalability easy. Current clients range from small shops in public schools, restaurants, and retail outlets to global maintenance departments in enterprises. Dowiedz się więcej na temat produktu: MPulse

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Maintenance management software that integrates tools for complete PM control, storeroom management, and purchasing management.
Mapcon Technologies, Inc. has both a Lite and Pro CMMS, along with various advanced modules to help you get the system that fits your needs perfectly. They allow users to install it themselves on their own server, or they can host it for you. Their software pricing is based on concurrent users instead of individual licenses, which saves companies money. Mapcon has all the features of a typical system, plus many others, like advanced reporting tools, a robust mobile app, and many others. Dowiedz się więcej na temat produktu: MAPCON

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Facilities management, solved.
NETfacilities is the industry's most comprehensive, easy-to-use CMMS solution for facilities management. With so many features and intuitive flexibility, there is simply no better solution for controlling costs, improving productivity, and managing your assets and work orders. Whether you're in the field or at the office, NETfacilities provides a holistic view of your organization. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetFacilities

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Loc8 is a job & asset management platform for businesses of all sizes. Manage assets, quotes, jobs, invoices, schedules & integrations.
Manage your service business with Loc8. Anywhere, anytime manage jobs, quotes, invoices, assets and people. Integrate with Xero, QuickBooks, Sage or MYOB to get paid faster. See workforce location and job status in real time, anytime. Manage projects, assets, planned maintenance, training, inventory and service level agreements while automating communications with your customers to deliver better service. Get started on your own or get help from our free, dedicated support team. Dowiedz się więcej na temat produktu: Loc8

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
AUTOsist gives you a simple & affordable web-based solution to track fleet maintenance, inspections, and other important records.
Need a better way to track fleet maintenance? We give you a simple and easy way to track services, inspection checklists, setup reminders, track fuel, manage parts inventory & other important records. Our system is web based with a mobile app for both iOS and Android so you can manage your fleet on the go, anytime, anywhere. Easily assign different users with permission control. Try it risk free - No contracts with simple, flexible pricing. Dowiedz się więcej na temat produktu: AUTOsist

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
simPRO is a leading global provider of maintenance management software for the trades.
simPRO is a leading global provider of maintenance management software for the trades. Since 2002, simPRO has developed a range of solutions to help businesses work smarter, provide exceptional service and maximize profitability. Over 7,000 businesses with over 200,000 users worldwide use simPRO to streamline their operations. With powerful features for quoting and estimating, scheduling, inventory management, communicating in the field, improving cash flow and reporting. Dowiedz się więcej na temat produktu: simPRO

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Zarządzanie sprzętem bez problemów. Śledź, analizuj i organizuj sprzęt.
Cheqroom to cieszące się uznaniem oprogramowanie sprzętowe dla twórców w ruchu. Zapewnia pełny wgląd w często przemieszczający się cenny sprzęt, rozlicza użytkowników z użytkowania sprzętu oraz zapewnia wgląd w użytkowanie i stan wszystkich elementów. Gdziekolwiek jesteś. W dowolnym momencie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cheqroom

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Organize building information for commercial construction. Collaborate with the team and work efficiently. Reduce Handover Delays
OmTrak Software is ideal for the design & construction of many facilities, schools, malls, and infrastructure. OmTrak manages critical building information and allows easy project collaboration between owners, architects, builders and contractors. OmTraks tools will streamline construction tasks and produce quality building information for handover, saving thousands of dollars and reducing delays. Digital handover files are easily transferred to Facility Management Systems. Dowiedz się więcej na temat produktu: OmTrak

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
TheWorxHub is a cloud-based maintenance management solution designed for both healthcare and senior living.
TheWorxHub by Brightly Software (formerly Dude Solutions) is a cloud-based, mobile solution to help you prioritize, manage and complete compliance-related maintenance management. With TheWorxHub, you can more efficiently manage your operations, including work orders, asset tracking, compliance tasks, preventive maintenance, inventory and housekeeping. Our award-winning CMMS helps 1,600+ healthcare and senior living organizations improve building maintenance to provide long term care. Dowiedz się więcej na temat produktu: TheWorxHub

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Modernize Maintenance with an industry best CMMS solution for small to large companies. On-Premise or Cloud-based editions available.
Manage your Maintenance Department with ease! MaintiMizer has a flexible, powerful, user-friendly interface. As a CMMS leader for 37 years, we built our company on the belief that a CMMS should be able to adapt and grow with our customers. Our on-premise or cloud based software, custom configuration and world class support allows us to boost bottoms lines and improve efficiency for our customers. We don’t just sell software – we are a professional services team! Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintiMizer

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Take your company mobile, manage tasks, sales, quoting, work orders, maintenance, recurring contracts, timesheets, invoicing and more!
ServiceBox manages the end to end business process for the Commercial Service Contractor. With our web based software you can connect the office and the field techs instantly. Create quotes, work orders, scheduling, invoicing, payments, inventory, ongoing maintenance, recurring work, timesheets and much more. Customer that utilize ServiceBox see significant improvements to their overall workflow and reduce time to process paper by 96%. This leads to your bottom line and significant growth. Dowiedz się więcej na temat produktu: ServiceBox

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Technicians using Infraspeak register updates on the go by simply reading NFC tags with their smartphone, boosting productivity.
Technicians need the ability to make their way through their facilities quickly and efficiently without being dragged down by limited tools. They simply use their smartphone to download our apps and interract with NFC tags to provide an immediate, entirely paperless solution. Each asset has its own tag which stores all important information and updates, meaning that technicians can work in an unprecedented, agile manner. Dowiedz się więcej na temat produktu: Infraspeak

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Optimize workflow, enhance communication and provide visibility into the ongoing maintenance of your facilities.
Communication and Resolution Management for Retailers and Restaurants. Managing multiple retail sites requires coordinated planning, communication and execution to ensure the effective implementatio n of corporate operational strategies. Big Sky Technologies provides an advanced communication and resolution management system for capturing, tracking, managing, and solving issues that affect multi site retail operations. Dowiedz się więcej na temat produktu: ServiceChannel

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Proste zarządzanie kalibracją zgodne z normą ISO 9001 i nie tylko. Nieograniczona liczba użytkowników. Aplikacje mobilne dla systemu Android i iOS. Pulpit dla wielu lokalizacji.
Nieograniczona liczba użytkowników na wszystkich kontach (bez licencji dla stanowisk). Panel sterowania dla wielu lokalizacji do ujednolicania kont GageList we wszystkich lokalizacjach. Jedyna na świecie towarzysząca aplikacja mobilna z pełnym zestawem funkcji, dla systemów iOS i Android. Wszystko bez dodatkowych kosztów. Zarządzaj pomiarami z dowolnego miejsca i o dowolnej porze, na dowolnym urządzeniu. Dostępny menedżer migracji danych. Tak proste, że szkolenie nie jest wymagane. Zarejestruj się online i wprowadź swój pierwszy rekord w mniej niż pięć minut. Automatyczne planowanie kalibracji i powiadomienia e-mail. Dowiedz się więcej na temat produktu: GageList

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Fullbay makes tracking maintenance and repairs easy. Create work orders, convert them into QuickBooks invoices, and more.
Industry-leading maintenance management software makes it easy to create clear, comprehensive work orders. When it¿s time to settle up, our QuickBooks integration lets you convert these work orders to an invoice with the click of a button. Better parts management, extremely detailed repair histories, total shop transparency, and more efficient techs are just the tip of the robust features on offer. Fullbay lives in the cloud, so you can access it anywhere from an internet-equipped device. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fullbay

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
With Ultimo's maintenance management software you keep your assets in the best condition at the lowest possible costs.
Every organisation is unique, including you maintenance organisation. But the central question is how to keep your assets in the best possible condition at the lowest possible costs. With Ultimo's maintenance management software you can work more efficiently and immediately save on costs. Ultimo is also the way to go if you have other goals, such as improving the uptime of your assets or improving the communication between relevant stakeholders. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ultimo Enterprise Asset Management

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
Intuitive solutions earning powerful results to help commercial service businesses dominate their competition.
Wingmate engages your field staff, on the go, to generate new sales, improve service & communicate in real-time. Our solution is comprised of a Mobile App for your staff on the move to capture/report intel and send it back to your team at the office. Our Simple CRM - management dashboard (Web-based CRM) enables two-way communication & tracking between both your sales staff and team in the field. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wingmate

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa