Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do zarządzania konserwacją

Oprogramowanie do zarządzania konserwacją automatyzuje śledzenie i planowanie czynności konserwacyjnych, umożliwiając firmom serwisowym proaktywne działanie przy jednoczesnym ograniczeniu przestojów i zwiększeniu efektywności. Aplikacje do zarządzania konserwacją pozwalają zautomatyzować rutynowe zadania, monitorując jednocześnie zaplanowane wizyty serwisowe i konwertując ukończone zlecenia bezpośrednio na faktury gotowe do przetworzenia. Oprogramowanie do zarządzania konserwacją jest powiązane z oprogramowaniem do zarządzania usługami terenowymi i programami do zarządzania pracą.

Wyniki: 45 w

Timly umożliwia przegląd 360° całego inwentarza firmy, automatyzuje konserwację urządzeń, narzędzi, maszyn, obiektów... Dowiedz się więcej na temat produktu: Timly
Ułatwione zarządzanie konserwacją zasobów. Timly umożliwia przegląd 360° całego stanu magazynowego firmy. Skuteczne śledzenie urządzeń, narzędzi, maszyn, obiektów i flot pojazdów. Timly automatyzuje wszystkie procesy związane z fizycznym zarządzaniem zapasami: > Co mam? > Gdzie to jest? > Kto to ma? > Planowanie: kiedy i gdzie? > Kiedy zaplanowany jest następny serwis? > Konserwacja i naprawy > Śledzenie defektów > Dane użytkowania > Ile to jest warte? Timly podaje wszystkie odpowiedzi za jednym kliknięciem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Timly

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Zarządzaj pracownikami mobilnymi za pomocą oprogramowania do Synchroteam FSM. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam
Skutecznie zarządzaj pracownikami mobilnymi, upraszczaj procesy biznesowe i optymalizuj koszty dzięki oprogramowaniu Synchroteam FSM do zarządzania konserwacją. Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, kalendarza, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, fakturowania i map. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj się dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Oprogramowanie CMMS na potrzeby zarządzania zgłoszeniami serwisowymi, kosztami i dostawcami. Ekspercka pomoc w szybkim wdrożeniu. 15-dniowa bezpłatna wersja próbna.
Popularne oprogramowanie do zarządzania konserwacją budynków umożliwia śledzenie kosztów konserwacji, planowanie usług, zarządzanie dostawcami i dostosowywanie ostrzeżeń w celu zapewnienia większej kontroli. To oprogramowanie CMMS zawiera aplikację mobilną do skanowania kodów QR i etykiet z kodami kreskowymi oraz zarządzania zgłoszeniami serwisowymi w podróży. Pełna historia konserwacji i przydatne raporty serwisowe sprawiają, że jest to niezbędny element wszystkich Twoich potrzeb w zakresie konserwacji zapobiegawczej. Płynna integracja RFID i Zendesk. 15-dniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZOfficeInventory

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
MaintainX to mobilne oprogramowanie do digitalizacji zleceń roboczych i procedur, które zwiększa wydajność i umożliwia wgląd w czas rzeczywisty. Jest proste w użyciu.
MaintainX pomaga firmom śledzić reaktywną i prewencyjną konserwację oraz kontrolować codzienne działania, takie jak inspekcje bezpieczeństwa, inspekcje jakości i operacyjne listy kontrolne. Oto, co jest digitalizowane i zabierane ze schowka: - procedury bezpieczeństwa, - listy kontrolne dotyczące środowiska, - raportowanie narzędzi i przyrządów pomiarowych, - procedury konserwacyjne, - przepływy pracy audytu/kontroli, - listy kontrolne szkoleń. Firma pomaga liderom operacyjnym zwiększyć wydajność, dostarczając w czasie rzeczywistym informacje biznesowe z terenu. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
eMaint CMMS pomaga zespołom utrzymania ruchu poprawić wydajność i obniżyć koszty operacji konserwacyjnych. Już dziś umów się na bezpłatne demo online.
eMaint to globalne oprogramowanie CMMS oparte na chmurze firmy Fluke Reliability. Zaufany od ponad 30 lat z ponad 50 000 użytkowników na całym świecie i obsługuje 26 języków. eMaint można dostosować do unikalnych potrzeb klientów. Już dziś umów się na bezpłatną demonstrację online i dowiedz się więcej. Optymalizuj przepływy pracy, automatyzuj KZ i zapewniaj dostępność części zamiennych dla nadchodzących zleceń. Szybko generuj raporty zgodności z przepisami i wyświetlaj stan zleceń oraz zaległości na jednym ekranie. Dostępna aplikacja mobilna. Dowiedz się więcej na temat produktu: eMaint CMMS

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Rozwiązanie CMMS / EAM dla wielu lokalizacji, które pomaga przejść od reaktywnego do prewencyjnego zarządzania utrzymaniem aktywów.
Maintenance Connection firmy Accruent to rozwiązanie CMMS / EAM dla wielu lokalizacji, które pomaga zespołom utrzymania ruchu przejść od reaktywnego do prewencyjnego zarządzania konserwacją, wydłużyć żywotność aktywów i zmaksymalizować zwrot z inwestycji dzięki solidnej i łatwej w użyciu platformie z prostym i szybkim wdrożeniem oraz doskonałą satysfakcją z usług. Jest to rozwiązanie skalowalne dla każdej organizacji, oferujące dużą elastyczność i konfigurowalność, które zapewniają głęboką funkcjonalność w głównych branżach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Maintenance Connection

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Oprogramowanie do zarządzania konserwacją, CMMS (zautomatyzowany system wspierający utrzymanie ruchu). Analiza, raportowanie, KPI (kluczowy wskaźnik wydajności), konserwacja prewencyjna. Rozwiązanie to jest jednym z najlepszych systemów CMMS na świecie.
ManWinWin Software ma 40 lat doświadczenia, know-how oraz zapewnia obsługę w wielu językach: portugalskim, angielskim, hiszpańskim, francuskim, włoskim, rosyjskim, rumuńskim, czeskim, norweskim, polskim, tajskim, wietnamskim, niemieckim, chińskim i w innych. Przyjazna dla użytkownika technologia ułatwia i przyspiesza procesy konserwacji. Oprogramowanie to ma tysiące użytkowników w ponad 115 krajach na świecie. Uczłowiecza technologię, a ludzie zawsze są na pierwszym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManWinWin

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Oprogramowanie do współpracy online dla wielu użytkowników, zapewniające interaktywne wykresy Gantta do planowania zasobów, zadań i zarządzania projektami.
Ganttic to oprogramowanie do zarządzania portfelem projektów, planowania zasobów, projektów, narzędzi, obiektów itp. Elastyczna aplikacja internetowa integruje się z istniejącymi przepływami pracy. Uzyskaj ogólny przegląd projektów, zadań i zasobów. Wykresy Gantta, tablice Kanban, raporty i wykresy śledzą postępy, zwiększają przejrzystość zespołu i zapewniają najlepsze wykorzystanie zasobów. Zacznij od bezpłatnej wersji próbnej, aby dowiedzieć się, dlaczego zespoły z całego świata ufają rozwiązaniu Ganttic spełniającemu ich unikalne potrzeby. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Skutecznie i łatwo zarządzaj przestojami sprzętu, aby w mgnieniu oka powrócić do zarabiania pieniędzy. Wypróbuj za darmo już dziś.
Kompleksowe oprogramowanie do zarządzania utrzymaniem zapasów. Skutecznie i łatwo zarządzaj przestojami sprzętu, aby w mgnieniu oka powrócić do zarabiania pieniędzy. Śledź powtarzające się inspekcje i bieżącą konserwację i nie pozwól, aby coś Ci umknęło. Zgłaszaj brakujące lub uszkodzone przedmioty za pośrednictwem aplikacji Rentman, obciążaj klienta za uszkodzenia i upewnij się, że zostało to dodane do faktury, a także przeglądaj i zarządzaj wszystkimi inspekcjami, naprawami i zagubionym sprzętem w jednym kompleksowym widoku. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rentman

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Zarządzanie sprzętem bez problemów. Śledź, analizuj i organizuj sprzęt.
Cheqroom to cieszące się uznaniem oprogramowanie sprzętowe dla twórców w ruchu. Zapewnia pełny wgląd w często przemieszczający się cenny sprzęt, rozlicza użytkowników z użytkowania sprzętu oraz zapewnia wgląd w użytkowanie i stan wszystkich elementów. Gdziekolwiek jesteś. W dowolnym momencie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cheqroom

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Proste zarządzanie kalibracją zgodne z normą ISO 9001 i nie tylko. Nieograniczona liczba użytkowników. Aplikacje mobilne dla systemu Android i iOS. Pulpit dla wielu lokalizacji.
Nieograniczona liczba użytkowników na wszystkich kontach (bez licencji dla stanowisk). Panel sterowania dla wielu lokalizacji do ujednolicania kont GageList we wszystkich lokalizacjach. Jedyna na świecie towarzysząca aplikacja mobilna z pełnym zestawem funkcji, dla systemów iOS i Android. Wszystko bez dodatkowych kosztów. Zarządzaj pomiarami z dowolnego miejsca i o dowolnej porze, na dowolnym urządzeniu. Dostępny menedżer migracji danych. Tak proste, że szkolenie nie jest wymagane. Zarejestruj się online i wprowadź swój pierwszy rekord w mniej niż pięć minut. Automatyczne planowanie kalibracji i powiadomienia e-mail. Dowiedz się więcej na temat produktu: GageList

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Oprogramowanie do konserwacji TOPdesk umożliwia szybkie i łatwe wykonywanie wszystkich zadań i przepływów pracy w ramach jednego narzędzia.
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w obsłudze oprogramowaniu helpdesku i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie pomaga zarządzać incydentami, tworzyć przepływy pracy i śledzić konfiguracje. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Flightdocs zapewnia obsługę techniczną samolotów, śledzenie zapasów i ustalanie harmonogramów lotów za pomocą przeglądarki internetowej i aplikacji, przy bezustannym, całodobowym wsparciu analityków przez cały rok.
ATP Flightdocs to najlepsza aplikacja do kompleksowego zarządzania działem lotów. Od 2003 r. firma Flightdocs wspiera operatorów statków powietrznych, wykorzystując zaawansowaną technologię i obsługę klienta w celu zapewnienia, że ich obsługa techniczna i śledzenie zapasów spełniają najwyższe poziomy bezpieczeństwa, jakości i wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Veryon Tracking

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Proste oprogramowanie do zarządzania konserwacją. Centralne zarządzanie działaniami konserwacyjnymi za pomocą elastycznego rozwiązania internetowego.
Cyfrowa transformacja zarządzania konserwacją. Centralne zarządzanie działaniami konserwacyjnymi za pomocą rozwiązania internetowego. Kompleksowa identyfikowalność dla oprogramowania ISO 9001, AS9100, ISO 13485 i FDA ze zgodnością z 21 CFR część 11 dla podpisów elektronicznych. Śledzenie historii konserwacji i planowanie konserwacji zapobiegawczej. Zawiera również alerty e-mail, moduł kontroli dokumentów i kalibracji. Dynamiczne pulpity nawigacyjne zapewniają szybki podgląd sprzętu wymagającego konserwacji za 10, 30, 45, 60, 120, 180 i 360 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: QT9 QMS

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Technologia UniFocus oferuje jedne z najlepszych w swojej klasie narzędzi do zarządzania kadrą pracowniczą. Dzięki nim menedżerzy mogą podejmować trafne i szybkie decyzje.
UniFocus jest liderem w optymalizacji zasobów ludzkich dzięki łączeniu rozwiązań zarządzania pracą oraz systemów rejestracji czasu pracy z wglądem w zaangażowanie klientów i pracowników. Narzędzia UniFocus wykorzystują szeroki zasób wiedzy branżowej, dzięki czemu planowanie pracy, budżetowanie, tworzenie harmonogramu i zapewnianie zgodności stają się banalnie proste. Oparte na chmurze rozwiązania pozwalają na integrację oprogramowania UniFocus z istniejącymi systemami i zapewniają szeroki dostęp do informacji biznesowych z dowolnego urządzenia w dowolnym momencie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Unifocus

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Oprogramowanie do zarządzania kalibracją dla jednego działu lub całego przedsiębiorstwa, elektroniczny import/eksport danych i nie tylko.
ProCalV5 oferuje wyjątkowe zalety w zakresie zarządzania kalibracjami instrumentów i kwalifikacjami systemu. Niezależnie od tego, czy chodzi o jeden dział, czy całe przedsiębiorstwo, praktyki w zakresie przepływu pracy i nadzoru można zautomatyzować, usystematyzować i ulepszyć. W przypadku FDA (Agencja Żywności i Leków), ISO i innych norm kontroli jakości przejście na operacje elektroniczne stało się sprawdzoną strategią pozwalającą na osiągnięcie oszczędności, zapewnienie zgodności z przepisami i zbudowanie solidnych podstaw dla ciągłego doskonalenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProCalV5

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Fluix to platforma usprawniająca przepływ dokumentów i komunikację między pracownikami mobilnymi, klientami i działem back-office.
Fluix to proste w użyciu oprogramowanie bez kodu, które pomaga firmom digitalizować dokumenty i automatyzować rutynowe zadania w jednym miejscu. Rozwiązania dla zespołów biurowych i terenowych, które chcą szybciej dostarczać i gromadzić bezpieczne, wiarygodne dane, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i zgodności z przepisami jako najwyższych priorytetów. Dostęp do systemu Fluix można uzyskać za pośrednictwem natywnej aplikacji dla systemu iOS lub dowolnej przeglądarki internetowej. Pomóż swojemu zespołowi zwiększyć produktywność i zwiększyć wydajność swojej firmy. Dla zespołów z ponad 10 użytkownikami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluix

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Oprogramowanie do współpracy w zakresie obiektów, konserwacji i usług
Urbest upraszcza komunikację grupową, śledzenie zadań, ocenę i płatności za zarządzanie obiektami i prace projektowe. Interfejs jest intuicyjny, co redukuje czas poświęcony na wdrażanie nowych użytkowników. Urbest może dostosować się do każdego rodzaju budynku lub organizacji. Wybierz pracę w trybie autonomicznym z Urbest lub połącz je z systemem ERP lub systemem zarządzania zasobami. Ostatnia kwestia: po kilku miesiącach uzyskujesz dostęp do analizy zachowań z sugerowanymi planami działania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Urbest

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Dzięki ponad 200 funkcjom program PEMAC Assets jest w pełni konfigurowalny, co pozwala na pełne planowanie konserwacji prognostycznej w firmach podlegających ścisłym regulacjom.
PEMAC Assets to wielokrotnie nagradzany system zarządzania utrzymaniem ruchu, idealny do stosowania w branżach wymagających przestrzegania przepisów, takich jak przemysł farmaceutyczny, medyczny, opieki zdrowotnej, spożywczy i napojów. Posiadając ponad 200 funkcji, PEMAC Assets jest w pełni konfigurowalny, co pozwala na pełne planowanie konserwacji prognostycznej. Klienci mogą wybierać, łączyć i integrować wiele modułów w ramach jednej intuicyjnej platformy. PEMAC Assets chroni również zdrowie i bezpieczeństwo pracowników oraz wykonawców, zarządzając zatwierdzaniem zmian w środowisku całkowicie pozbawionym papieru. Dowiedz się więcej na temat produktu: PEMAC ASSETS

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Oprogramowanie serwisowe, które jest łatwe w użyciu, szybkie w konfiguracji i przystępne cenowo.
Click Maint CMMS to skomputeryzowane oprogramowanie do zarządzania konserwacją, które pomaga specjalistom ds. konserwacji i obiektów obniżyć koszty i usprawnić procesy. Click Maint zawiera wszystkie funkcje niezbędne do usprawnienia operacji konserwacyjnych w różnych branżach. Funkcje są łatwe w użyciu i umożliwiają menedżerom śledzenie zgłoszeń serwisowych, zleceń pracy, konserwacji zapobiegawczej, zasobów, części zamiennych, sprzedawców i dostawców. Click Maint obejmuje również łatwą w użyciu aplikację mobilną, która eliminuje potrzebę korzystania z poczty e-mail, telefonu i papieru. Click Maint jest łatwy do wdrożenia i użytkowania, a jego celem jest szybkie uruchomienie systemu konserwacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Click Maint CMMS

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Spraw, aby naprawy i usługi przebiegały sprawnie. Organizowanie zleceń pracy, optymalizacja kosztów konserwacji, śledzenie statusu w miarę postępu zadań.
Orderry to oparte na chmurze oprogramowanie z wbudowanym systemem zarządzania materiałami i konserwacją dla warsztatów naprawczych i centrów serwisowych. Zarządzanie częściami i materiałami, planowanie kosztów konserwacji, kontrola stanów magazynowych i inwentaryzacja nie stanowią już problemu. Komunikuj się z niestandardowymi alertami i powiadomieniami, otrzymuj automatyczne raporty serwisowe, obniżaj koszty i monitoruj status od początku do końca. Efektywne wysyłanie pracowników i zasobów, organizowanie wielu aspektów biznesowych w jeden globalny pulpit nawigacyjny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orderry

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Bądź na bieżąco z konserwacją sprzętu, zleceniami pracy, zapasami części i nie tylko. Dostępne wersje stacjonarne i internetowe.
Oprogramowanie Fleet Maintenance Pro umożliwia szybkie i łatwe śledzenie konserwacji floty. Na bieżąco kontroluj konserwację zapobiegawczą, naprawy, zlecenia robocze, zapasy, paliwo, pracowników, dostawców i nie tylko. Oferuje zarówno wersje internetowe, jak i stacjonarne. Do wyboru jest kilka edycji, aby spełnić potrzeby w ramach możliwości finansowych użytkowników. Obsługuje branżę konserwacji floty od ponad 25 lat i oferuje niezrównaną obsługę klienta. Skorzystaj z jednej z bezpłatnych wersji próbnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fleet Maintenance Pro

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Bogaty w funkcje pakiet oprogramowania AMS (oprogramowanie do zarządzania związkami) oferuje sprawdzone przez klientów rozwiązania do konserwacji i zarządzania zapasami dla klientów lotniczych na całym świecie.
AMS oferuje elastyczny, modułowy pakiet oprogramowania do zarządzania obsługą techniczną samolotów i operacjami inwentaryzacyjnymi. Obsługa potrzeb wszystkich operatorów samolotów, zarówno stałych, jak i wirnikowych skrzydeł, a także organizacji z kategorii Part 145 i organizacji CAMO (zarządzających ciągłą zdatnością do lotu). Rozwiązania obejmują wszystkie etapy obsługi technicznej mające na celu szybkie dopuszczenie samolotu do eksploatacji. Skorzystaj z lepszego czasu sprawności samolotu, zoptymalizuj koszty operacyjne dzięki raportowaniu, wspieraj obsługę klienta poprzez dedykowany dostęp do zasobów w trybie online i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aircraft Maintenance Systems

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Dzięki zastosowaniu Evotix przez ponad 400 firm zmieniamy sposób, w jaki pracownicy angażują się w BHP.
Evotix to globalna firma technologiczna ESG (zarządzanie środowiskowe, społeczne i ład korporacyjny), która zmienia sposób, w jaki pracownicy angażują się w BHP. Jej cenione na rynku rozwiązanie, Assure, jest używane przez ponad 400 klientów w wielu branżach. Intuicyjna, mobilna aplikacja Evotix wspiera udział pracowników, kierując ich działaniami na pierwszej linii, a jednocześnie zbierając bogate dane, które pomagają w ustalaniu priorytetów w zakresie bezpieczeństwa i usprawnień operacyjnych oraz zapewniają zgodność z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Evotix

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Oprogramowanie do śledzenia zarządzania konserwacją samolotów wraz z systemem śledzenia niezawodności.
Zaoszczędź 15 tys. $ lub więcej w realnej cenie każdego roku. Dowiedz się jak. C.A.L.M. Systems, Inc. (Skomputeryzowany kierownik dziennika pokładowego statku powietrznego) służy społeczności obsługi technicznej od ponad 25 lat. Oprogramowanie modułowe jest wykorzystywane przez klientów na całym świecie do zarządzania flotami liczącymi 1-100 samolotów. Dowiedz się, w jaki sposób DOM (obiektowy model dokumentu) może codziennie aktualizować każdy z 60 samolotów w ciągu 3 minut lub mniej i wydrukować należne raporty w ciągu kilku sekund dla każdego samolotu lub całej jego floty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airline Suite

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi