Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do zarządzania pracą

Programy do zarządzania pracą pomagają w planowaniu pracy w terenie i delegacji pracowników. Aplikacje do zarządzania pracą zwiększają wydajność i produktywność poprzez umożliwienie stałego kontaktu między biurem a pracownikami terenowymi. Rozwiązania do zarządzania pracą zapewniają również personelowi terenowemu dostęp do historii usług, umów, map, narzędzi zarządzania pracą i planowania, co przyspiesza realizację zleceń i skraca czas przestojów. Programy do zarządzania pracą są powiązane z oprogramowaniem do zarządzania usługami terenowymi i oprogramowaniem do zarządzania konserwacją.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do zarządzania pracą

Wyniki: 14 w

Platforma analityczna do projektowania, symulacji, optymalizacji i automatyzacji systemów wytwarzania, dystrybucji i zasilania przemysłowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: ETAP
Oprogramowanie Etap do inżynierii elektrycznej jest doskonałym pakietem do projektowania opartego na modelach, obsługi w czasie rzeczywistym i inteligentnej automatyzacji systemów elektroenergetycznych. Podstawowe narzędzia do modelowania umożliwiają szybkie i łatwe tworzenie modelu systemu elektrycznego, konfigurowanie i dostosowywanie go oraz zarządzanie nim; tworzenie schematów jednoliniowych dla sieci 3- i 1-fazowych AC i DC oraz widoków GIS z nieograniczoną liczbą magistrali i elementów, w tym szczegółowych elementów oprzyrządowania i uziemienia. Dowiedz się więcej na temat produktu: ETAP

Funkcje

  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Integracja rachunkowości
  • GPS
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Rozwiązuje problemy biznesowe z zarządzaniem pracownikami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shifton
Shifton to wielofunkcyjne rozwiązanie online, które zapewnia stabilny przepływ pracy w firmie. Shifton znacznie skraca czas potrzebny na tworzenie zmian roboczych, dzięki następującym funkcjom: * automatyczne tworzenie harmonogramu online z wieloma ustawieniami, * zamiana zmian roboczych pomiędzy pracownikami, * zarządzanie czasem wolnym pracowników, * statystyki czasu pracy pracowników, * zarządzanie powiadomieniami o aktualizacjach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shifton

Funkcje

  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Integracja rachunkowości
  • GPS
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Czy zarządzanie zespołem terenowym odciąga cię od rozwijania firmy? Wypróbuj najlepsze oprogramowanie do realizacji usług. Dowiedz się więcej na temat produktu: Repair-CRM
Misją jest pomaganie małym firmom świadczącym usługi w terenie w rozwoju dzięki nowoczesnym rozwiązaniom w zakresie usług w terenie. Ustalaj harmonogramy, wysyłaj techników i automatyzuj powiadomienia klientów. Przystępna cena od 19 $ miesięcznie sprawia, że jest to idealne rozwiązanie dla firm zatrudniających 3–15 pracowników technicznych. Administrator w chmurze + aplikacje mobilne. Śledzenie zasobów, przechwytywanie zdjęć i podpisów. Skorzystaj z darmowej wersji próbnej (bez konieczności korzystania z karty kredytowej). Dowiedz się więcej na temat produktu: Repair-CRM

Funkcje

  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Integracja rachunkowości
  • GPS
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Zarządzaj pracownikami mobilnymi za pomocą oprogramowania do Synchroteam FSM. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam
Skutecznie zarządzaj pracownikami mobilnymi, upraszczaj procesy biznesowe i optymalizuj koszty dzięki oprogramowaniu Synchroteam FSM do wysyłki usług. Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, kalendarza, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, fakturowania i map. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj się dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam

Funkcje

  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Integracja rachunkowości
  • GPS
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
GSMtaskss oprogramowanie dyspozytorskie usługi ułatwia dyspozytorów do planowania codziennych zadań i pracowników do zarządzania i analizowania ich. Dowiedz się więcej na temat produktu: GSMtasks
GSMtaskss oprogramowanie dyspozytorskie usługi ułatwia dyspozytorów do planowania codziennych zadań i pracowników do zarządzania i analizowania ich. Zmniejsz koszty paliwa i zwiększ wydajność pracy dzięki optymalizacji zadań na trasie. Oferuje intuicyjną aplikację dla pracowników, pulpit internetowy w czasie rzeczywistym dla dyspozytorów oraz automatyczne powiadomienia SMS i śledzenie pracowników dla klientów. Interfejs API umożliwia integrację z Twoimi obecnymi systemami. Dowiedz się więcej na temat produktu: GSMtasks

Funkcje

  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Integracja rachunkowości
  • GPS
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Oszczędzaj czas i zmniejsz koszty dzięki innowacjom, które na nowo kształtują relacje z klientami.
Zbudowana na wiodącej na świecie platformie rozwiązań CRM platforma Communications Cloud umożliwia CSP (dostawcy usług komunikacji hurtowej) BB2C, B2B i przejście do cyfrowego BSS opartego na katalogu. Dzięki specjalnie skonstruowanej funkcjonalności branżowej i wszystkim możliwościom chmury Sales Cloud i Service Cloud, dostawcy usług każdej wielkości mogą szybko dostosować się do zmieniających się oczekiwań klientów, skrócić czas oczekiwania na wartość i ujednolicić każdą część organizacji – od marketingu, przez kanały detaliczne, aż po obsługę i operacje klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Integracja rachunkowości
  • GPS
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Ostatecznie rozwiązany chaos routingowy. Niezwykle łatwa w użyciu platforma Route4Me planuje routing i wysyłkę do aplikacji mobilnej z wbudowaną nawigacją.
Ostatecznie rozwiązany chaos routingowy. Niezwykle łatwa w obsłudze platforma Route4Me automatycznie planuje trasy dla Twojej firmy i wysyła je do aplikacji mobilnej z wbudowaną nawigacją. Idealne rozwiązanie do obsługi w terenie: sprzedaży, marketingu, merchandisingu, zarządzania i każdej firmy wymagającej optymalizacji ostatniej mili. Route4Me oferuje jedno z najczęściej używanych na świecie oprogramowań do sekwencjonowania i optymalizacji tras dla małych firm i przedsiębiorstw do ponad 34 000 klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Route4Me

Funkcje

  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Integracja rachunkowości
  • GPS
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Tookan to oprogramowanie oparte na SI, które pomaga zautomatyzować wysyłkę, śledzić zamówienia i zarządzać ładunkiem z jednej platformy.
Tookan to potężna, ogólnodostępna platforma zarządzania dostawami, która umożliwia firmom modernizację operacji dostaw i przejęcie pełnej kontroli nad zarządzaniem dostawami w czasie rzeczywistym. Oprogramowanie Tookan można bezproblemowo zintegrować z dowolną platformą zarządzania zamówieniami lub POS, upraszczając w ten sposób cały proces dostawy. Tookan jest wyposażony w aplikację Agent, pulpit nawigacyjny i wiele rozszerzeń, które umożliwiają śledzenie w czasie rzeczywistym, optymalizację trasy, geo-ogrodzenie, portfele Agent itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tookan

Funkcje

  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Integracja rachunkowości
  • GPS
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Darmowe, ale potężne rozwiązanie do śledzenia przesyłek w czasie rzeczywistym i elektronicznego dowodu doręczenia, które działa w każdym miejscu na świecie.
Detrack, który jest oferowany pierwszemu kierowcy bezpłatnie – na zawsze – jest potężnym oprogramowaniem do zarządzania dostawami, które pozwala śledzić pojazdy na żywo na mapie i przechwytywać w czasie rzeczywistym E-POD (elektroniczny dowód dostawy) za pomocą aplikacji na iOS i Androida. Aplikacje zostały przetłumaczone na 26 języków i są codziennie używane na całym świecie do realizacji milionów przesyłek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Detrack

Funkcje

  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Integracja rachunkowości
  • GPS
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Uruchom własną platformę współdzielenia i wynajmu pojazdów w 20 dni.
ATOM Mobility zapewnia wszystkie technologie potrzebne do uruchomienia i zwiększenia skali działalności w zakresie współdzielenia i wynajmu pojazdów. Nieważne, czy jest to współdzielenie hulajnóg, hulajnóg elektrycznych, rowerów, motorowerów czy samochodów. Oferuje aplikacje mobilne typu white label dla użytkowników, pulpity menedżerskie, aplikacje dla zespołów operacyjnych, połączenia z IoT (Internet rzeczy) / pojazdami / inteligentnymi zamkami i inne integracje. Dowiedz się więcej na temat produktu: ATOM

Funkcje

  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Integracja rachunkowości
  • GPS
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Gomocha Field Service Platform to najlepsza w swojej klasie platforma mobilna, która umożliwia mobilnym pracownikom terenowym wykonywanie ich codziennych zadań.
Gomocha odkrywa ukrytą wydajność, dopasowując umiejętności do popytu, dzięki czemu technicy terenowi zapewniają wyjątkową obsługę klienta, która pomaga zwiększyć przychody i zachować zgodność z przepisami. Na przykład, dyspozytor może skierować odpowiedniego technika na miejsce pracy, dokładnie śledzić, gdzie znajdują się wszyscy technicy i przekazywać klientom informacje w czasie rzeczywistym, dzięki czemu klienci zawsze znają szacowany czas przybycia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gomocha

Funkcje

  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Integracja rachunkowości
  • GPS
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Zarządzanie usługami terenowymi dla branż zorientowanych na zasoby. Pomoc dla firm świadczących usługi instalacyjne, konserwacyjne i naprawcze.
Oprogramowanie Wello Solutions Field Service Management – do planowania i realizacji usług technicznych w terenie. Wiele firm na całym świecie zaufało rozwiązaniu serwisowemu, które umożliwia zespołowi serwisowemu zwiększenie wydajności i zapewnienie doskonałej obsługi. Zarządzaj klientami i instalacjami, planuj zlecenia pracy i zapewnij swoim technikom inteligentne narzędzie do ich realizacji. Dzięki aplikacji serwisowej technicy mają zawsze dostęp do potrzebnych informacji, mogą rejestrować swoją pracę i generować wysokiej jakości raporty serwisowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wello Solutions

Funkcje

  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Integracja rachunkowości
  • GPS
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Usprawnij wysyłkę usług, zoptymalizuj alokację zasobów i skróć czas reakcji dzięki zaawansowanemu oprogramowaniu Fleet.
Zaawansowane oprogramowanie Fleet usprawnia pracę dyspozytorów serwisowych. Nasze rozwiązanie umożliwia płynną koordynację zgłoszeń serwisowych, wydajne przydzielanie zasobów, śledzenie w czasie rzeczywistym i skuteczną komunikację między dyspozytorami a personelem terenowym. Zoptymalizuj proces wysyłki, skróć czas reakcji i zwiększ zadowolenie klientów dzięki aplikacji Fleet. Uprość złożone przepływy pracy, usprawnij operacje i przejmij kontrolę nad zarządzaniem wysyłką usług. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fleet

Funkcje

  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Integracja rachunkowości
  • GPS
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Firma specjalizuje się w scentralizowanym zarządzaniu gwarancjami z wykorzystaniem technologii Blockchain i AI w celu zapewnienia zrównoważonej produkcji.
iWarranty to oprogramowanie nowej generacji do zarządzania gwarancjami. Firma rozumie, jak ważne jest utrzymanie wysokiej jakości produktów i zapewnienie satysfakcji klienta. Dlatego oferuje szeroką gamę usług zarządzania gwarancjami zaprojektowanych w celu zaspokojenia konkretnych potrzeb klientów. Zespół ekspertów może pomóc zoptymalizować proces zarządzania gwarancjami, zminimalizować koszty gwarancji i zwiększyć zadowolenie klientów dzięki doskonałemu doświadczeniu po zakupie. Dowiedz się więcej na temat produktu: iWarranty

Funkcje

  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Integracja rachunkowości
  • GPS
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym