Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Menedżery plików

Wyniki: 20 w
Wielofunkcyjne narzędzie Channable do optymalizacji przesyłania danych, połączeń API, połączeń zamówień, tworzenia reklam tekstowych oraz integracji funkcji analitycznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Channable
Channable to narzędzie do zarządzania aktualnościami dla menedżerów e-commerce i marketerów internetowych. Połącz Channable ze swoim sklepem internetowym, aby łatwo tworzyć katalogi dla kanałów marketingowych i rynków opartych na aktualnościach. Użyj sprawnie działających reguł biznesowych Channable, aby kategoryzować produkty, ustawiać filtry lub optymalizować atrybuty produktów dla każdego wybranego kanału. Utwórz konto próbne i rozpocznij korzystanie z rozwiązania bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Channable

Funkcje

  • Tworzenie katalogu
  • Zarządzanie treścią
  • Funkcjonalność Cross Selling
  • Konfigurowalność
  • Zarządzanie cenami
  • Porównywanie produktów
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Sales Layer to moduł PIM oparty na SaaS, zapewniający sprawne rozwiązanie dla informacji o produktach z szybkim wdrożeniem na rynku. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sales Layer
Sales Layer to moduł PIM (zarządzanie informacjami o produkcie) oparty na SaaS, zapewniający sprawne rozwiązanie z szybkim wdrożeniem na rynku. Sales Layer rozwiązuje problemy związane ze złożonością pól informacji o produktach, kontrolą wersji katalogowej oraz przepływem danych w łańcuchu dostaw produktów dla producentów, dystrybutorów i sprzedawców detalicznych. Dzięki scentralizowanym informacjom biznesowym z rozwiązań ERP, CRM i CMS, Sales Layer tworzy bazę danych w chmurze możliwych do udostępnienia, bezpiecznych i łatwych do zarządzania informacji katalogowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sales Layer

Funkcje

  • Tworzenie katalogu
  • Zarządzanie treścią
  • Funkcjonalność Cross Selling
  • Konfigurowalność
  • Zarządzanie cenami
  • Porównywanie produktów
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Cyfrowa platforma katalogowa, która przekształca plik PDF w całkowicie interaktywne doświadczenie. Zarządzaj wszystkimi katalogami na jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: iPaper
iPaper to cyfrowa platforma katalogowa, która umożliwia przekształcanie drukowanych ulotek i katalogów w pełni interaktywne cyfrowe zakupy. Zarządzaj wszystkimi lokalnymi i globalnymi katalogami na jednej platformie. Twórz inspirujące ulotki z obrazami produktów, filmami i automatyzacją. Zwiększ ruch i sprzedaż dzięki zakupom w katalogu. Platforma iPaper została stworzona z myślą o firmie. Oferuje zaawansowane funkcje, które umożliwiają pełną automatyzację konfiguracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: iPaper

Funkcje

  • Tworzenie katalogu
  • Zarządzanie treścią
  • Funkcjonalność Cross Selling
  • Konfigurowalność
  • Zarządzanie cenami
  • Porównywanie produktów
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Jedno z najlepszych narzędzi w trybie online do łatwego tworzenia i publikowania katalogów, broszur, magazynów, portfolio i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack
Zaoferuj swoim klientom płynne zakupy dzięki Flipsnack. Natychmiastowe tworzenie i publikowanie cyfrowych katalogów, czasopism i innych rodzajów publikacji. Możesz nawet sprzedawać więcej produktów, dodając interaktywne funkcje, takie jak lista zakupów, przyciski kupna, pokazy slajdów, a nawet integrując sklep Shopify, jeśli go masz. Po prostu prześlij plik PDF i przekształć go w wspaniały katalog cyfrowy z efektami page-flip. lub po prostu skorzystaj z studia projektowego, aby tworzyć swoje publikacje od podstaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack

Funkcje

  • Tworzenie katalogu
  • Zarządzanie treścią
  • Funkcjonalność Cross Selling
  • Konfigurowalność
  • Zarządzanie cenami
  • Porównywanie produktów
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Plytix jest najpopularniejszym oprogramowaniem do zarządzania katalogami na rynku wśród małych i średnich przedsiębiorstw detalicznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Plytix
Plytix to oprogramowanie do zarządzania katalogami. Plytix jest najpopularniejszym PIM na rynku wśród małych i średnich firm na całym świecie ze względu na przyjazny dla użytkownika interfejs, niską cenę i swoje podejście do onboardingu i wsparcia klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Plytix

Funkcje

  • Tworzenie katalogu
  • Zarządzanie treścią
  • Funkcjonalność Cross Selling
  • Konfigurowalność
  • Zarządzanie cenami
  • Porównywanie produktów
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Pakiet SaaS w chmurze Bit2win CPQ umożliwia organizacjom automatyzację i optymalizację konfiguracji produktów, tworzenie ofert i rejestrację zamówień. Dowiedz się więcej na temat produktu: bit2win CPQ
Bit2win CPQ umożliwia działowi sprzedaży, partnerom i klientom konfigurowanie złożonych produktów/usług, dostarczanie dokładnych wycen i tworzenie lepszych ofert z najbardziej aktualnymi informacjami o produktach i cenach. Bit2win, zaprojektowany dla przedsiębiorstw, które przechodzą na cyfrowe procesy sprzedaży i automatyzację wyceny, umożliwia sprzedaż i subskrypcję dóbr materialnych, ceny cykliczne i oparte na użytkowaniu, pakiety i poprawki do istniejących umów serwisowych oraz zapewnia jedną z najlepszych, dostępnych na rynku, funkcji wyceny. Dowiedz się więcej na temat produktu: bit2win CPQ

Funkcje

  • Tworzenie katalogu
  • Zarządzanie treścią
  • Funkcjonalność Cross Selling
  • Konfigurowalność
  • Zarządzanie cenami
  • Porównywanie produktów
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Prosta platforma B2B SaaS Commerce, która pomaga firmom zarządzać katalogami produktów, klientami, zamówieniami, ofertami, projektowaniem, śledzeniem i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: DJUST
DJUST to rozwiązanie nowej generacji B2B Commerce. Wszystko złożone w cyfrowym B2B, DJUST uproszczone. Cenione marki i firmy otrzymują wsparcie dzięki solidnej oraz prostej pierwszej platformie API (interfejs programowania aplikacji). Dzięki modułowemu interfejsowi i gotowemu rozwiązaniu firmy mogą skalować się i rozwijać szybciej, ułatwiając bezproblemowe korzystanie z technologii cyfrowych. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione i Seafoodia, Yack i wielu innych klientów premium ufają rozwiązaniu DJUST w zakresie modernizacji i replatformacji swojego handlu cyfrowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: DJUST

Funkcje

  • Tworzenie katalogu
  • Zarządzanie treścią
  • Funkcjonalność Cross Selling
  • Konfigurowalność
  • Zarządzanie cenami
  • Porównywanie produktów
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Swoboda tworzenia własnej, zachwycającej strony internetowej dokładnie tak, jak chcesz – za darmo.
Stwórz za darmo zachwycającą, profesjonalną stronę internetową z Wix. Narzędzie oferuje kilka różnych sposobów budowania strony internetowej: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor i Wix Code. Bez względu na to, czy tworzysz stronę internetową po raz pierwszy, czy jesteś zawodowcem, znajdziesz odpowiednie rozwiązanie dla siebie. Wix ADI tworzy wyjątkową stronę internetową z profesjonalnym tekstem, obrazami i innymi elementami. Wix Editor zapewnia swobodę projektowania dzięki zaawansowanym funkcjom łatwego przeciągania i upuszczania. A dzięki Wix Code możesz tworzyć najnowocześniejsze strony internetowe i aplikacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Tworzenie katalogu
  • Zarządzanie treścią
  • Funkcjonalność Cross Selling
  • Konfigurowalność
  • Zarządzanie cenami
  • Porównywanie produktów
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Wspieraj swoje treści dzięki wielokrotnie nagradzanym rozwiązaniom DAM, PIM, MRM (zarządzania zasobami marketingowymi) i zarządzaniu marką oraz usługom nieporównywalnym z innymi.
Widen, firma należąca do Acquia, została uznana przez użytkowników Capterra za dobrą wartość i łatwość użytkowania. Widen to firma zarządzająca zasobami cyfrowymi przedsiębiorstwa, zapewniająca centralne źródło prawdy dla treści produktów i aktywów marki. Obsługując przede wszystkim średnie i duże organizacje zatrudniające ponad 500 pracowników, Widens dostarcza rozwiązania w chmurze dla przedsiębiorstw DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi) i PIM (zarządzanie informacjami o produkcie), obiegu dokumentów marketingowych oraz zarządzania marką, zapewniając kompleksowe doświadczenie wysokiej jakości oprogramowania i niezrównanej obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Widen Collective

Funkcje

  • Tworzenie katalogu
  • Zarządzanie treścią
  • Funkcjonalność Cross Selling
  • Konfigurowalność
  • Zarządzanie cenami
  • Porównywanie produktów
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Platforma do projektowania i tworzenia szablonów z blokowanymi szablonami umożliwiająca zespołom tworzenie i dystrybucję treści bez odchodzenia od marki.
Lucidpress to platforma do projektowania i tworzenia szablonów marki, która umożliwia osobom w Twojej firmie niebędącym projektantami samodzielne tworzenie i wysyłanie materiałów marketingowych (bez odchodzenia od marki). Szablony z blokadą chronią Twoją markę, umożliwiając jednocześnie współpracownikom wprowadzanie drobnych poprawek i modyfikacji, ułatwiając pracę Twojego zespołu kreatywnego. Pożegnaj się z rażącym brandingiem dzięki Lucidpress – platformie do tworzenia szablonów marki, której zaufało ponad siedem milionów użytkowników na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marq

Funkcje

  • Tworzenie katalogu
  • Zarządzanie treścią
  • Funkcjonalność Cross Selling
  • Konfigurowalność
  • Zarządzanie cenami
  • Porównywanie produktów
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
System zarządzania katalogami, który zapewnia przewagę nad konkurencją, jednocześnie oszczędzając czas i pieniądze.
Narzędzie do śledzenia cen Prisync sprawia, że zarządzanie katalogami jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Sprzedawcy detaliczni z całego świata monitorują ceny i informacje o dostępności zapasów swoich konkurentów na pulpicie Prisync, oszczędzając 4-19 godzin dziennie. To dynamiczne narzędzie do ustalania cen dokonuje automatycznych aktualizacji w oparciu o ustalone przez nie reguły i oszczędza godziny normalnie spędzane na ręcznych korektach cen. Oszczędzają czas i pieniądze, ustalając jednocześnie konkurencyjne i dochodowe ceny, które pomagają im się rozwijać i zyskać zadowolonych klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prisync

Funkcje

  • Tworzenie katalogu
  • Zarządzanie treścią
  • Funkcjonalność Cross Selling
  • Konfigurowalność
  • Zarządzanie cenami
  • Porównywanie produktów
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Filestage to platforma do przeglądania i zatwierdzania, która pomaga w udostępnianiu, omawianiu i zatwierdzaniu wszystkich plików w jednym miejscu.
Filestage to platforma do przeglądania i zatwierdzania, która uwalnia zespoły od chaotycznych procesów zatwierdzania, sprawiając, że praca jest bardziej przyjemna i wydajna. Od dużych przedsiębiorstw po niezależne agencje – zespoły każdej wielkości mogą udostępniać, omawiać i zatwierdzać wszystkie ich pliki w jednym miejscu – w tym projekty katalogów, dokumenty, obrazy, filmy, strony internetowe i pliki audio. Obecnie niektóre z uznanych międzynarodowych marek i agencji, w tym AB Inbev, LG, Havas, GroupM i Emirates, zatwierdzają swoje prace za pomocą Filestage. Dowiedz się więcej na temat produktu: Filestage

Funkcje

  • Tworzenie katalogu
  • Zarządzanie treścią
  • Funkcjonalność Cross Selling
  • Konfigurowalność
  • Zarządzanie cenami
  • Porównywanie produktów
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Oprogramowanie do zarządzania bibliotekami internetowymi, które pomaga obniżyć koszty w pojedynczych lokalizacjach i okręgach oraz zaoszczędzić czas dzięki jednopunktowej instalacji.
M5 firmy Mandarin to nowoczesny katalog online, w pełni oparty na sieci. M5 zapewnia dostęp do zasobów biblioteki z dowolnej stacji roboczej, z biblioteki lub zdalnie. M5 pomaga obniżyć koszty związane z pojedynczą biblioteką, biblioteką z wieloma lokalizacjami i okręgami szkolnymi oraz zaoszczędzić czas dzięki jednopunktowej instalacji, konserwacji i aktualizacjom. Pomoc techniczna jest znana i dostępna przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, 365 dni w roku. Odwiedź demonstracyjną stronę internetową M5 już dziś i zobacz, jak wygląda przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mandarin

Funkcje

  • Tworzenie katalogu
  • Zarządzanie treścią
  • Funkcjonalność Cross Selling
  • Konfigurowalność
  • Zarządzanie cenami
  • Porównywanie produktów
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Publitas łączy w sobie potężną platformę i strategiczne partnerstwo, aby dostarczać internetowe rozwiązania w zakresie treści dla dzisiejszego środowiska handlu detalicznego
Publitas łączy w sobie potężną platformę i strategiczne partnerstwo, aby dostarczać internetowe rozwiązania w zakresie treści dla dzisiejszego środowiska handlu detalicznego. Pozwól swoim klientom odkrywać i inspirować się publikacją katalogów online. Ponad 1600 wiodących sprzedawców detalicznych, takich jak IKEA, Aldi, Carrefour i Staples, korzysta z Publitas. Klienci mogą przeglądać produkty z dowolnego urządzenia w dowolnym momencie, otrzymywać spersonalizowane katalogi dynamiczne i robić zakupy bezpośrednio z publikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Publitas

Funkcje

  • Tworzenie katalogu
  • Zarządzanie treścią
  • Funkcjonalność Cross Selling
  • Konfigurowalność
  • Zarządzanie cenami
  • Porównywanie produktów
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Turis to platforma e-commerce B2B, która sprawi, że sprzedawcy będą kupować więcej, częściej i z uśmiechem na twarzy.
Platforma sprzedaży hurtowej Turis pomaga sprzedawać większe ilości produktów w hurcie i w obrocie B2B bez nadmiernej obsługi administracyjnej. Dzięki Turis sprzedawcy detaliczni mogą bezproblemowo składać zamówienia, co przekłada się na większe zadowolenie klienta, lepszą retencję klientów i większą sprzedaż. Turis to platforma e-commerce B2B zaprojektowana z myślą o optymalnym UX (doświadczenie użytkownika) i w bardzo przystępnej cenie. Obejmuje zaawansowane funkcje, takie jak wyceny niestandardowe, ograniczony dostęp, warunki płatności, dostosowanie wizualne, ponad 3000 integracji itp. Zacznij bezpłatnie już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Turis

Funkcje

  • Tworzenie katalogu
  • Zarządzanie treścią
  • Funkcjonalność Cross Selling
  • Konfigurowalność
  • Zarządzanie cenami
  • Porównywanie produktów
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Fabric pomaga markom i sprzedawcom w rozwoju dzięki nowoczesnej infrastrukturze handlowej, narzędziom i technologii.
Fabric to platforma do handlu bezgłowego stworzona specjalnie z myślą o rozwoju. Klienci, tacy jak BuildDirect, Juicy Couture i GNC, ufają Fabric ze względu na jej otwartą i modułową konstrukcję, która pozwoli im na uruchomienie w ciągu kilku tygodni bez konieczności przenoszenia się na nową platformę. Fabric jest mnożnikiem siły dla istniejących inwestycji w technologie dla sprzedawców detalicznych. Jak udowodniono, platforma zwiększa przychody cyfrowe nawet trzykrotnie. Fabric jest wspierana przez Redpoint Ventures, Sierra Ventures, Innovation Global Capital, Ascend Venture Capital, Expa i BC Partners. Dowiedz się więcej na temat produktu: fabric

Funkcje

  • Tworzenie katalogu
  • Zarządzanie treścią
  • Funkcjonalność Cross Selling
  • Konfigurowalność
  • Zarządzanie cenami
  • Porównywanie produktów
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Wielokanałowa platforma e-commerce, która pomaga firmom łączyć i zarządzać kontami eBay, Amazon, Walmart, Shopify i innymi globalnymi kontami.
MerchantSpring to oparta na chmurze platforma analityczna mierząca wydajność, przeznaczona dla profesjonalnych sprzedawców i agencji rynkowych. Synchronizuje sklepy rynkowe z pulpitem wyników sprzedaży Amazon, Walmart, eBay, Shopify oraz najpopularniejszymi rozwiązaniami rynkowymi we wszystkich krajach. Klienci mogą korzystać z MerchantSpring, aby zrozumieć swoje wyniki i możliwości poprawy wyników sprzedaży, a także reklamować się w każdym miejscu, w którym prowadzą sprzedaż. Uzyskaj szczegółowy pulpit i raporty zawierające dane o sprzedaży i informacje niedostępne dla kont sprzedawców. Dowiedz się więcej na temat produktu: MarketPlace Manager

Funkcje

  • Tworzenie katalogu
  • Zarządzanie treścią
  • Funkcjonalność Cross Selling
  • Konfigurowalność
  • Zarządzanie cenami
  • Porównywanie produktów
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
PartsPal pomaga firmom z branży części samochodowych w sprzedaży części zamiennych i OEM (producenci oryginalnego wyposażenia) w Internecie, z dokładnymi danymi dotyczącymi dopasowania.
PartsPal to rozwiązanie do zarządzania katalogiem części, umożliwiające firmom z branży części samochodowych sprzedaż części samochodowych online ze szczegółowymi i dokładnymi danymi dotyczącymi zgodności dopasowania części. Dane dotyczące dopasowania są udostępniane poprzez natywną integrację między dwiema wewnętrznie wbudowanymi bazami danych – GAPC (globalny katalog części samochodowych) i UVDB (uniwersalna baza danych pojazdów), umożliwiając dostęp do szczegółowych informacji o częściach i kompatybilności pojazdów. PartsPal umożliwia publikowanie produktów na stronach internetowych, w Shopify i na eBay. Dowiedz się więcej na temat produktu: PartsPal

Funkcje

  • Tworzenie katalogu
  • Zarządzanie treścią
  • Funkcjonalność Cross Selling
  • Konfigurowalność
  • Zarządzanie cenami
  • Porównywanie produktów
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Partly API to API danych dopasowania części samochodowych, które pozwala programistom na wyszukiwanie części, pojazdów i danych dopasowania z baz danych Partly.
Partly API umożliwia sprzedawcom części samochodowych wyszukiwanie części, pojazdów i danych o dopasowaniu z baz danych Partly, w tym GAPC (katalogu części) i UVDB (bazy danych pojazdów). Strony internetowe eCommerce, platformy rynkowe i dostawcy oprogramowania branżowego używają API do udostępniania i uzyskiwania dostępu do informacji o częściach/pojazdach i danych o kompatybilności dopasowania. Partly API jest zbudowany w oparciu o globalny standard, skalowalność i jest przyjazny dla programistów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Partly API

Funkcje

  • Tworzenie katalogu
  • Zarządzanie treścią
  • Funkcjonalność Cross Selling
  • Konfigurowalność
  • Zarządzanie cenami
  • Porównywanie produktów
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Aplikacja Shopify, która pomaga zarządzać atrybutami SEO i cenami produktów w dużych ilościach, aby zwiększyć liczbę klientów korzystających z ruchu organicznego.
Edited - Bulk Product Management to aplikacja Shopify, która pozwala na masową zmianę cen w sklepie Shopify lub łatwą edycję atrybutów SEO (meta tytuł, meta opis, Human URL). Elastyczne opcje filtrowania pomagają wybrać odpowiednie produkty lub kategorie Shopify w celu zastosowania wymaganych zmian. Dowiedz się więcej na temat produktu: Edited - Bulk Product Management

Funkcje

  • Tworzenie katalogu
  • Zarządzanie treścią
  • Funkcjonalność Cross Selling
  • Konfigurowalność
  • Zarządzanie cenami
  • Porównywanie produktów
  • Wyszukiwanie/filtrowanie