Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 1245 w
Zespoły sprzedażowe wykorzystują PandaDoc, aby usprawnić przepływ pracy, analizy i szybkość pracy przy jednoczesnym zapewnieniu niesamowitych doświadczeń zakupowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc
PandaDoc umożliwia zespołom sprzedażowym usprawnienie przepływu pracy, analiz i szybkości pracy przy jednoczesnym zapewnieniu niesamowitych doświadczeń zakupowych. Ponad 30 000 klientów korzysta z oprogramowania do automatyzacji dokumentów PandaDocs, aby usprawnić proces tworzenia, zatwierdzania i składania podpisu elektronicznego ofert, wycen i umów. PandaDoc pomaga uprościć procesy i zwiększyć wydajność w całej organizacji, integrując istniejące rozwiązanie CRM, płatności i aplikacje do przechowywania plików w jednym przepływie pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Zarządzaj dokumentami i zasobami z zabezpieczeniami klasy korporacyjnej. XaitPorter to kompleksowe rozwiązanie do automatyzacji i współtworzenia dokumentów. Dowiedz się więcej na temat produktu: XaitPorter
Zarządzaj dokumentami i ich zasobami z zabezpieczeniami klasy korporacyjnej przy pomocy XaitPorter, wiodącego kompleksowego rozwiązania do automatyzacji i współautorstwa dokumentów. Dzięki XaitPorter możesz tworzyć i edytować dokumenty o wielu sekcjach i podsekcjach, z których każda ma swojego autora, recenzenta i zatwierdzającego z indywidualnymi terminami. Ponowne wykorzystanie treści zwiększa spójność dokumentów i wydajność pracy. XaitPorter daje również swobodę kontroli praw dostępu i współdzielenia informacji z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: XaitPorter

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
LogicalDOC jest intuicyjnym i wysoce wydajnym rozwiązaniem, które oferuje średnim firmom możliwość zarządzania dokumentami w przedsiębiorstwie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LogicalDOC
LogicalDOC pomaga organizacjom dowolnego rodzaju na całym świecie uzyskać kontrolę nad zarządzaniem dokumentami, ze szczególnym naciskiem na szybkie wyszukiwanie treści i automatyzację procesów biznesowych. Rozwiązanie to umożliwia zespołowi tworzenie, współautorstwo i koordynację dowolnej liczby dokumentów. Zwiększ współpracę i produktywność z LogicalDOC dzięki interfejsowi internetowemu nowej generacji, integracji z Microsoft Office i Outlook oraz automatycznemu importowaniu z folderów współdzielonych. Dowiedz się więcej na temat produktu: LogicalDOC

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Wrike to oparte na współpracy oprogramowanie do zarządzania dokumentami, które umożliwia wizualne weryfikacje, współpracę w czasie rzeczywistym i korzystanie z tablic Kanban. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Usprawnij zarządzanie dokumentami dzięki opartemu na chmurze kontekstowemu przechowywaniu plików. Udostępniaj dokumenty w ramach niestandardowych formularzy wniosków i zadań, skracaj cykle zatwierdzania dzięki kontroli wizualnej i szybko oznaczaj członków zespołu w odniesieniu do wszelkich wniosków dotyczących plików. Przyspiesz realizację dzięki ponad 400 integracjom Wrike, w tym innemu oprogramowaniu do zarządzania dokumentami. Dokumenty są łatwe do znalezienia, a dyskusje o zadaniach i aktualizacje są widoczne w ciągu kilku sekund. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Bitrix24 to bezpłatna platforma do zarządzania dokumentami wykorzystywana przez ponad osiem milionów firm na całym świecie. Dostępne w chmurze i lokalnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to bezpłatna platforma do zarządzania dokumentami wykorzystywana przez ponad osiem milionów firm na całym świecie. Dostępna w chmurze i na miejscu (dostęp do kodu open source). Dyski osobiste, grupowe i firmowe, synchronizacja plików, udostępnianie plików, dostęp mobilny, edycja dokumentów online i offline, edycja przez wielu użytkowników i wiele innych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Jedno z najlepszych narzędzi online do łatwego tworzenia i publikowania katalogów, broszur, magazynów, portfolio i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack
Flipsnack to narzędzie online do publikowania, używane na całym świecie do tworzenia i publikowania cyfrowych katalogów, magazynów, broszur, portfolio, raportów, fotoalbumów, gazet i wielu innych rodzajów publikacji. Jak to działa? Wystarczy przesłać plik PDF, a automatycznie zamieni się on w piękny magazyn online, z efektami przewracania stron. Możesz też skorzystać ze studia graficznego online, aby stworzyć własną publikację online od podstaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Rozpocznij bezpłatną wersję próbną i automatycznie generuj dokumenty na podstawie danych i dostarczaj je gdziekolwiek chcesz. Plany zaczynają się od 92 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Documents
Zautomatyzuj tworzenie dokumentów za pomocą Formstack Documents i osiągnij optymalną dojrzałość cyfrową zgodnie z opisem w stanie dojrzałości cyfrowej na rok 2022: Ulepszanie raportu automatyzacji przepływu pracy. Rozpocznij bezpłatną wersję próbną, aby wyeliminować papierową robotę i przekształcić dane w pięknie zaprojektowane dokumenty, które możesz wysłać w dowolne miejsce. Błyskawicznie scalaj dane z chmury w formacie PDF, Word, arkusza kalkulacyjnego lub PowerPoint, aby generować propozycje, aplikacje, umowy i nie tylko. Plany zaczynają się od 92 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Documents

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
System oprogramowania do kontroli dokumentów Części 11, w tym publikowanie plików PDF, e-podpis, widok hierarchiczny i inne. Wprowadzenie na rynek w czasie krótszym niż 72 godziny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orcanos
Oprogramowanie do e-DMS (elektronicznego zarządzania dokumentami) Orcanos to przystępne rozwiązanie w chmurze, które umożliwia producentom wyrobów medycznych szybkie tworzenie, archiwizowanie, śledzenie, wyszukiwanie, podpisywanie elektroniczne i audyt wszystkich dokumentów, zgodnie z normą ISO 14971. Przejście z systemu zarządzania dokumentami opartego na dokumentach papierowych na dedykowane, zautomatyzowane rozwiązanie cyfrowe może wydawać się trudnym zadaniem, ale integracja zautomatyzowanego systemu DMS Orcanos może zostać przeprowadzona w czasie nie dłuższym niż 72 godziny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orcanos

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Platforma do edycji wszelkiego rodzaju dokumentów PDF w trybie online. Dowiedz się więcej na temat produktu: PDFLiner
PDFLiner to kompleksowa platforma do pracy z dokumentami PDF w trybie online. Tutaj możesz przesłać dowolny plik PDF lub obraz i edytować go w ciągu zaledwie kilku sekund. Dzięki PDFLiner możesz edytować pliki PDF, a także podpisywać je elektronicznie i w razie potrzeby chronić je hasłem i znakiem wodnym. Program został wyposażony również w obszerną bibliotekę formularzy do wypełnienia z wieloma przydatnymi wzorcami. Możesz po prostu znaleźć tę, której potrzebujesz, i wypełnić ją. Dowiedz się więcej na temat produktu: PDFLiner

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Capture & auto-classify emails right from Outlook 365 to SharePoint & Teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Email Manager for Microsoft 365
Colligo Email Manager for Microsoft 365 is ideal for mid- to enterprise-size businesses using SharePoint Online in industries with regulatory or policy compliance requirements. The SharePoint add-on lets you capture and auto-classify emails and attachments right from Outlook to SharePoint and Teams. The product automatically extracts metadata, enables seamless collaboration and content sharing, and ensures your users can quickly find information they're looking for. Dowiedz się więcej na temat produktu: Email Manager for Microsoft 365

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Battle-tested for enterprise, DX allows you to focus on your business, not the document and contract processes that support it. Dowiedz się więcej na temat produktu: Docxpresso
Increase your productivity, compliance, and customer satisfaction with DX, a cutting-edge contract and document process management solution. DX allows organizations to automate, monitor, and control repetitive document processes, including those involved in purchasing, sales, and HR. The DX platform's flexibility allows customers across diverse industries to extract value, including retail, legal, tech, and government. Fast, tailored, and value-driven implementation by the DX team. Dowiedz się więcej na temat produktu: Docxpresso

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Rozwiązanie do zarządzania zasobami cyfrowymi, które pomaga firmom przyspieszyć współpracę wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: brahms
Brahms to profesjonalne narzędzie do zarządzania zasobami cyfrowymi. Daj swoim pracownikom możliwość organizowania, wyszukiwania, lokalizowania i udostępniania zasobów cyfrowych za pomocą przepływów pracy opartych na czasie i rolach. Zwiększ wartość swojej marki poprzez przyspieszenie współpracy wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: brahms

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
We offer a VDR solution for project management, online collaboration, secure document storage and sharing in your own private cloud. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projectfusion
Projectfusion is a simple to use and secure platform to share & collaborate in real time on confidential files between organisations including law firms, corporations, banks and governments. Projectfusion offers ISO 27001 accredited maximum security hosting in the UK, EU, AUS or US. Share files with individuals or entire teams with granular security permissions. Projectfusion is intuitive, and easy to set up and manage. Close your deals quickly, and more efficiently with Projectfusion. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projectfusion

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
MuPDF jest bardzo szybkim i bardzo małym rozwiązaniem do renderowania plików PDF. Jest dostępne jako biblioteka, pakiet SDK (zestaw narzędzi programistycznych) i zestaw narzędzi aplikacji mobilnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: MuPDF
MuPDF to szybki, niewielki i wysokiej jakości renderer plików PDF. Dzięki elastycznym i konfigurowalnym funkcjom program MuPDF może być używany w wielu aplikacjach jako renderer, przeglądarka lub zestaw narzędzi PDF. Funkcje interaktywne obejmują adnotacje, wypełnianie formularzy, podpisy cyfrowe i redagowanie. Aplikacja MuPDF obsługuje wiele różnych środowisk kodowania i systemów operacyjnych oraz jest zoptymalizowana dla każdej platformy. Dostępne są wiązania językowe dla Java, C++ i Python, a także dla przeglądarek internetowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: MuPDF

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Popdocx to rozwiązanie służące do uzupełniania dokumentów, które może automatycznie uzupełniać dane z różnych systemów w formularze i dokumenty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Popdocx
Popdocx to wszechstronne oprogramowanie, które umożliwia użytkownikom składanie i wypełnianie wielu rodzajów formularzy, dokumentów lub formularzy dla dowolnej firmy w ciągu kilku minut. Użytkownicy mogą uzyskiwać informacje z różnych systemów lub wprowadzać informacje do oprogramowania; automatyzować i weryfikować przepływy danych, aby zapewnić integralność danych i zmniejszyć liczbę błędów w przetwarzaniu oraz elektronicznie podpisywać dokumenty po zakończeniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Popdocx

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
NAGIX enables organizations to efficiently & automatically transform large volumes of documents into fully accessible PDFs Dowiedz się więcej na temat produktu: Nagix
NAGIX is an advanced digital accessible document system that enables organizations to efficiently and automatically! transform large amounts of documents into UA-compliant accessible PDFs, for the benefit of the visually impaired and in compliance with laws and regulations mandating organizations to provide their customers with accessible forms and documents. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nagix

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Web-based app designed to store, create, and edit spreadsheets and documents online. Templates, charting and commenting are available.
Web-based app designed to store, create, and edit spreadsheets and documents online. Templates, charting and commenting are available. Dowiedz się więcej na temat produktu: Google Docs

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place.
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place. Flexible storage options with data loss prevention features are available. Using Google AI, this solution can identify important files, even before a user starts a search. Google Drive can recognize content, collaborators, and other file elements that may be relevant to each user. Additionally, teams can organize files in dedicated shared drives for easy and secure access. Dowiedz się więcej na temat produktu: Google Drive

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Easily store and share cloud content from Google Docs, Microsoft Office files, alongside traditional files in Dropbox.
Easily store and share cloud content from Google Docs, Microsoft Office files, alongside traditional files in Dropbox¿making it easy to manage all your important files. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dropbox Business

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
Google Workspace's word processing for teams. Work on a single document with team members or people outside your company. See edits as others type, communicate through built-in chat and ask questions by including comments. Create, edit and share docs from your iPhone, iPad or Android devices. Use Chrome for Mac or PC to work in Docs, even when you’re offline. Dowiedz się więcej na temat produktu: Google Workspace

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
An integrated suite of applications include email, calendar and address book that are accessed via the Internet 24/7.
Microsoft 365 - formerly known as Office 365 - is more than just Word, Excel, PowerPoint, and Outlook. It provides powerful services like business-class email, online storage, and teamwork solutions that you can access from anywhere. Bring teams and resources together with solutions like Microsoft Teams and Skype for Business that make working together more productive and enjoyable regardless of where participants are located. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microsoft 365

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collabo
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collaborate, and share files. Administrators can set up a private or public site for authorized users, who can then create online folders to store their documents. Businesses can share sensitive data without revealing proprietary information by allowing only authorized people to access the folder. Users can also access and edit documents within the same collaborative environment to increase efficiency. The Microsoft 365 interactive scanning app lets users scan and convert paper to searchable PDFs directly from their device. Dowiedz się więcej na temat produktu: OneDrive

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
DocuSign is changing how business gets done by empowering anyone to transact anytime, anywhere, on any device with trust and confidence
DocuSign is changing how business gets done by empowering more than 250,000 companies and more than 100 million users in 188 countries to send, sign and manage agreements anytime, anywhere, on any device with trust and confidence. DocuSign replaces printing, faxing, scanning and overnighting paper documents to transact business. Their technology enables organizations of every size, industry and geography to make every agreement fully digital to keep life and business moving forward. Dowiedz się więcej na temat produktu: DocuSign

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard editing. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microsoft SharePoint

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Manage your content lifecycle with flexible retention schedules, preservation for defensible discovery, and disposition management.
Upgrade your information governance strategy with the in-place lifecycle management your organization needs to reduce risk without impacting productivity. Streamline how you manage the lifecycle of the content that powers business processes with flexible retention schedules, preservation for defensible discovery, and disposition management. Dowiedz się więcej na temat produktu: Box

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
monday.com Work OS enables easy creation, centralizing, tracking, and automation of all document processes in your organization.
With monday.com Work OS you can create, store, and manage all documents and forms in one place. Automate document creation and approvals to increase efficiency and minimize error, share and collaborat e on documents in real-time, and maximize security by centralizing them in one place. Track and review past edits through document search, and standardize document processes to keep everyone on your team on the same page. monday allows for efficient document management, in a collaborative workspace. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Confluence can be your single source of truth. Use this tool to efficiently store and share information across your whole organization.
Organizations are getting increasingly digital. Gone are the days where we would keep paper files on important documents. Join the digital movement by making Confluence your one Document Management software tool. Become more efficient by building a single source of truth and distributing important information across your organization, with one click. Dowiedz się więcej na temat produktu: Confluence

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Work off the latest documents every time. Autodesk Takeoff is built on a cloud-based platform that updates in real time.
Collaborate confidently knowing you have access to the latest documents and data whenever you need them. Get simplified access to relevant construction documents, drawings, and 3D models. Autodesk Takeoff updates files in real time so you can stay on top of the latest versions of everything and work from a single source of truth. Dowiedz się więcej na temat produktu: Autodesk Construction Cloud

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
On-premise and cloud-based suite designed to help businesses create, manage, edit and modify documents, spreadsheets, slides, and more.
On-premise and cloud-based suite designed to help businesses create, manage, edit and modify documents, spreadsheets, slides, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: LibreOffice

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas.
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas. The solution comes with a free companion application for Windows devices and offers deep search functionality for all notes stored in its system. Users can store and organize audio recordings that are in a searchable format as well as integrate them with other Microsoft 365 products such as Excel or Word. To save time and effort, they can also highlight their handwritten notes by using various shapes and colors on the screen of their mobile device. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microsoft OneNote

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Document software that enables users to generate and publish documents, collaborate with team members, and more.
Microsoft Word allows users to create, edit, save and share documents using its cloud-based word processing software. In addition to being able to create new documents, Microsoft Word allows users to also open existing files and change them as needed; this makes it easy for multiple users within a business or educational institution to make changes and save them through the cloud. Microsoft Word is a powerful word processing software that enables users to create professional documents. The application has a friendly user interface and a number of integrated features, such as text editing, spell checker and grammar checker, which help ensure higher quality documents. The application also comes with sharing capabilities that allow users to collaborate with others on the same document. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microsoft Word

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place.
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place. Access all files across multiple devices using iCloud Drive and secure data with automatic back-ups. Dowiedz się więcej na temat produktu: iCloud

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Ideal for businesses of all sizes, it is a form building tool that helps users create survey forms while also reviewing submissions.
Trusted by over 10 million users, Jotform's form builder is the easy way to create and publish online forms from any device. The company offers 10,000+ ready-made form templates, 100+ integrations to 3rd party apps, and advanced design features making it the leading online form builder for organizations all over the world. It's popularly used to create payment forms, lead generation forms, registration forms, contact forms, application forms, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration.
For those who design, engineer, bid and build our world, Bluebeam Revu is how professionals get more done. More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration, streamlining critical document-based processes and saving time by allowing teams to utilize the construction documents themselves to share metadata, markups, hyperlinks, bookmarks, images, attachments and 3D data downstream. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bluebeam Revu

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
eFileCabinet’s advanced workflow automation helps growing organizations limited by repetitive tasks maximize their revenue potential.
eFileCabinet is the ultimate document management solution that empowers HR, Finance, and more to focus on business outcomes. Our cloud-based solution can automate complex document processes that prevent midsize organizations from maximizing their revenue potential. eFileCabinet provides a secure, centralized location for each department to access their confidential data and reduce interdepartmental silos. Streamline your day with eFileCabinet and give 100% of focus to the work that matters. Dowiedz się więcej na temat produktu: eFileCabinet

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Notion is the all-in-one workspace for notes, projects, documents, and collaboration.
Notion is the all-in-one workspace for notes, project management, documents, and collaboration. Tens of thousands of teams and companies around the world use it to keep their employees informed and working together in one place. By bringing all work and knowledge together and making it highly customizable, Notion creates focus and transparency, while consolidating tools, saving time, and driving more productivity for teams of all sizes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Notion

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
An all-in-one online PDF editor, built-in e-signature and fillable form builder.
pdfFiller is a GDPR compliant online PDF editor, e-signature manager and fillable PDF form builder in a single web app. Edit and e-sign PDF documents online, create fillable PDF forms and send them for signing. Share documents via email, social media or host them on your company's website. Fax, print or send PDFs via USPS right from your pdfFiller account. Get completed copies of submitted and signed PDF forms and automatically extract data to an Excel file, CRM or database. Dowiedz się więcej na temat produktu: pdfFiller

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Process Street is a modern process management platform for teams.
Process Street is a modern process management platform for teams. We help teams share their core processes, then transform them into powerful no-code workflows. Start with employee onboarding to set up new hires for success, then build all sorts of workflows like employee onboarding, client onboarding, and tenant screening. Manage your team wiki and company handbook 100% free. Join Salesforce, Colliers, Drift, and 3,000+ other businesses who use Process Street today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Process Street

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Brandfolder is the industry-leading, most intuitive Digital Asset Management platform
An industry leader in Digital Asset Management software, Brandfolder delivers a platform that is as intuitive for users as it is powerful for admins, to easily store, manage, share, manipulate, and analyze assets across hundreds of formats including 8K video, documents, images, and 3D renderings. With best-in-class services, support, security, and scalability, Brandfolder helps global brands create compelling, timely, and consistent brand experiences with unparalleled efficiency and speed. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brandfolder

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Simplify the audit and tax process while improving the client experience through automated request list and document management.
Suralink is the leader in request list management, helping accounting firms simplify the tax and audit documentation process while improving the client experience. Our cloud-based application integrates a dynamic request list and assignment workflow with a secure file hosting platform to give clients access to an easy-to-use, all-in-one portal. Our technology and industry expertise help more than 275 of the leading firms in North America and the UK ensure a simpler, more secure process. Dowiedz się więcej na temat produktu: Suralink

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Open source content management system used by some of the largest websites such as The Economist and the White House.
Open source content management system used by some of the largest websites such as The Economist and the White House. Dowiedz się więcej na temat produktu: Drupal

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Pierwsze oprogramowanie w formacie PDF, które Ci się spodoba. Smallpdf zawiera 21 narzędzi PDF, 24 języki i obsługuje 40 milionów użytkowników miesięcznie.
Smallpdf, wyprodukowany w Szwajcarii, krainie zegarków, banków i czystego wzornictwa, to nagradzana firma oferująca zestaw inteligentnych narzędzi do zarządzania dokumentami. Założona w 2013 roku firma Smallpdf zapewnia prostą, bezpieczną i niezawodną odpowiedź na ciężkie, niewygodne oprogramowanie PDF. Usuwając niepotrzebne funkcje i koncentrując się na doświadczeniach użytkowników, Smallpdf stał się jednym z najbardziej lubianych na świecie oprogramowań PDF, obsługującym ponad 500 milionów użytkowników, 100 000 różnych firm, w 24 różnych językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smallpdf

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
#1 Adobe® Acrobat® alternative: PDFelement is your all-in-one PDF solution. Create, edit, convert, and sign PDF files in a better way.
PDFelement is the easiest way to create, edit, convert and sign PDF documents on Windows and Mac. This alternative to Adobe Acrobat offers enterprise-grade PDF functionalities and perpetual licensing. Sold globally in 9 different languages, PDFelement is the all-in-one PDF solution for users of all types, and the only complete PDF solution next to Adobe Acrobat available on Windows, Mac, iOS, & Android. Dowiedz się więcej na temat produktu: PDFelement

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
The secure file sharing and storage solution built for business. Featuring state-of-the-art, compliance-supporting security.
Take productivity to the next level with ShareFile. Securely send, share, get feedback, approvals and even e-signatures on any file, fast. Business-class file sharing meets real-time collaboration to accelerate productivity with automated workflows you customize and control. Give real-time feedback, request approvals, co-edit—even get legally binding e-signatures seamlessly—on any device. Plus, with real-time tracking, you always know exactly where things stand. Using SSAE 16 Type II certified Dowiedz się więcej na temat produktu: Citrix ShareFile

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Wspieraj swoje treści dzięki wielokrotnie nagradzanym rozwiązaniom DAM, PIM, MRM (zarządzania zasobami marketingowymi) i zarządzaniu marką oraz usługom nieporównywalnym z innymi.
Widen, firma należąca do Acquia, została uznana przez użytkowników Capterra za dobrą wartość i łatwość użytkowania. Widen to firma zarządzająca zasobami cyfrowymi przedsiębiorstwa, zapewniająca centralne źródło prawdy dla treści produktów i aktywów marki. Obsługując przede wszystkim średnie i duże organizacje zatrudniające ponad 500 pracowników, Widens dostarcza rozwiązania w chmurze dla przedsiębiorstw DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi) i PIM (zarządzanie informacjami o produkcie), obiegu dokumentów marketingowych oraz zarządzania marką, zapewniając kompleksowe doświadczenie wysokiej jakości oprogramowania i niezrównanej obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Widen Collective

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
ONLYOFFICE is a secure online office suite aimed at helping teams in management and collaboration with strong focus on documents.
ONLYOFFICE Workspace is a collaborative corporate office available as a cloud service and on-premises solution. It features a collaborative 3-in-1 editing suite fully compatible with MS formats, tools for managing documents and projects, CRM, calendar, mail, communication instruments, and advanced security settings. ONLYOFFICE also provides free desktop and mobile apps connectable to the cloud. ONLYOFFICE Workspace offers plans for startups, businesses, and extra big enterprises. Dowiedz się więcej na temat produktu: ONLYOFFICE Workspace

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Free app to manage PDF files, alone or in bulk, over the web. Merge, compress, split and convert PDFs within seconds.
Free app to manage PDF files, alone or in bulk, over the web. iLove PDF offers a toolkit to merge, compress, split, convert, watermark, and unlock PDFs within seconds. iLovePDF also converts from/to main Office formats such as Power Point, Excel and Word. Dowiedz się więcej na temat produktu: iLovePDF

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Secure file sharing and document management in the cloud. Easy access to your information, whenever you need it, from any device.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small. Dowiedz się więcej na temat produktu: Glasscubes

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
Cloud-based legal practice management software for law firms wishing to become more efficient. Access from anywhere at any time.
Cloud-based legal practice management software helping law firms to become more efficient and make more money. The powerful features allow you to manage your practice from anywhere, any time and from any device with real-time matter and client information. Continually investing in R&D of its many productivity tools its technology ensures SME law firms have access to the very latest legal technology. Dowiedz się więcej na temat produktu: LEAP

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami
ABBYY FineReader PDF to uniwersalne oprogramowanie PDF do wydajnej pracy z dokumentami – zarówno PDF, jak i skanami – w cyfrowym miejscu pracy.
ABBYY® FineReader PDF 15 to narzędzie PDF do bardziej wydajnej pracy z dokumentami cyfrowymi. Rozwiązanie FineReader wykorzystuje technologię OCR (optyczne rozpoznawanie znaków) opartą na SI obsługiwaną przez ABBYY. FineReader włącza zeskanowane dokumenty do cyfrowych przepływów pracy i ułatwia digitalizację, konwertowanie, pobieranie, edytowanie, ochronę, udostępnianie i współpracę nad różnymi rodzajami dokumentów w cyfrowym miejscu pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ABBYY FineReader PDF

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Śledzenie zgodności z przepisami