Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do zarządzania dokumentami

Wyniki: 44 w
Zarządzaj dokumentami i zasobami z zabezpieczeniami klasy korporacyjnej. XaitPorter to kompleksowe rozwiązanie do automatyzacji i współtworzenia dokumentów. Dowiedz się więcej na temat produktu: XaitPorter
Zarządzaj dokumentami i ich zasobami z zabezpieczeniami klasy korporacyjnej przy pomocy XaitPorter, wiodącego kompleksowego rozwiązania do automatyzacji i współautorstwa dokumentów. Dzięki XaitPorter możesz tworzyć i edytować dokumenty o wielu sekcjach i podsekcjach, z których każda ma swojego autora, recenzenta i zatwierdzającego z indywidualnymi terminami. Ponowne wykorzystanie treści zwiększa spójność dokumentów i wydajność pracy. XaitPorter daje również swobodę kontroli praw dostępu i współdzielenia informacji z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: XaitPorter

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
LogicalDOC jest intuicyjnym i wysoce wydajnym rozwiązaniem, które oferuje średnim firmom możliwość zarządzania dokumentami w przedsiębiorstwie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LogicalDOC
LogicalDOC pomaga organizacjom dowolnego rodzaju na całym świecie uzyskać kontrolę nad zarządzaniem dokumentami, ze szczególnym naciskiem na szybkie wyszukiwanie treści i automatyzację procesów biznesowych. Rozwiązanie to umożliwia zespołowi tworzenie, współautorstwo i koordynację dowolnej liczby dokumentów. Zwiększ współpracę i produktywność z LogicalDOC dzięki interfejsowi internetowemu nowej generacji, integracji z Microsoft Office i Outlook oraz automatycznemu importowaniu z folderów współdzielonych. Dowiedz się więcej na temat produktu: LogicalDOC

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Oparte na chmurze rozwiązanie do dystrybucji i kontroli dokumentów lotniczych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Awery Documents Library
Awery Documents Library pozwala firmom w ciągu jednej godziny uruchomić własny system dystrybucji elektronicznych dokumentów i instrukcji ze 100% zgodnością z przepisami i standardami lotniczymi. Usługa zapewnia automatyzację procesów związanych z obiegiem dokumentów, kontrolą rewizji, zarządzaniem zatwierdzaniem dokumentów, tworzeniem raportów o statusie, wysyłaniem przypomnień i powiadomień za pośrednictwem strony internetowej oraz aplikacji na systemy iOS i Android. Dowiedz się więcej na temat produktu: Awery Documents Library

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
ABBYY FineReader PDF to uniwersalne oprogramowanie PDF do wydajnej pracy z dokumentami – zarówno PDF, jak i skanami – w cyfrowym miejscu pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ABBYY FineReader PDF
ABBYY® FineReader PDF 15 to narzędzie PDF do bardziej wydajnej pracy z dokumentami cyfrowymi. Rozwiązanie FineReader wykorzystuje technologię OCR (optyczne rozpoznawanie znaków) opartą na SI obsługiwaną przez ABBYY. FineReader włącza zeskanowane dokumenty do cyfrowych przepływów pracy i ułatwia digitalizację, konwertowanie, pobieranie, edytowanie, ochronę, udostępnianie i współpracę nad różnymi rodzajami dokumentów w cyfrowym miejscu pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ABBYY FineReader PDF

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Zainstaluj w chmurze lub lokalnie dla ponad 20 użytkowników. Kontrola wersji, przepływ pracy, Internet, wersja na komputer i urządzenia mobilne. Bezpłatny interfejs API. Dowiedz się więcej na temat produktu: FileHold
Rozwiązanie FileHold „w chmurze” lub „lokalne” jest przeznaczone dla dużych organizacji w branżach, które potrzebują zarządzania informacjami, np. w sektorze produkcji oraz opieki zdrowotnej. FileHold wykorzystuje ekonomię skali, aby obsługiwać tysiące użytkowników i miliony dokumentów. Integracja z pakietem MS Office na komputerze, wersja w przeglądarce i na urządzenia mobilne. Rozwiązanie oparte na architekturze zorientowanej na usługi. Zabezpiecz swoją własność intelektualną dzięki dwuskładnikowemu uwierzytelnieniu oraz podpisowi elektronicznemu. Usprawnij operacje, oszczędzaj czas i pieniądze dzięki naszemu rozwiązaniu do skanowania dokumentów, kontroli wersji, OCR i przepływu pracy dokumentów. Dowiedz się więcej na temat produktu: FileHold

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Zautomatyzuj zarządzanie i sporządzanie dokumentów. Dołącz do ponad 150 000 użytkowników w ponad 50 krajach z największych firm prawniczych i firm F500, takich jak PwC. Dowiedz się więcej na temat produktu: Legito
Zarządzanie dokumentami, inteligentne przepływy pracy, zatwierdzenia; gromadzenie umów automatyzacji dokumentów; zaawansowany podpis elektroniczny. Wszystko pod jednym dachem dzięki Legito, inteligent nej przestrzeni roboczej dokumentów. Niecałe dwie godziny po rozpakowaniu funkcja umożliwia automatyzację dokumentów, które prawie same są gotowe. Ponad 150 000 użytkowników z 50 krajów z największych firm prawniczych takich jak LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto i Societe Generale Group korzysta z Legito do zarządzania dokumentami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Legito

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Zespoły sprzedażowe wykorzystują PandaDoc, aby usprawnić przepływ pracy, analizy i szybkość pracy przy jednoczesnym zapewnieniu niesamowitych doświadczeń zakupowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc
PandaDoc umożliwia zespołom sprzedażowym usprawnienie przepływu pracy, analiz i szybkości pracy przy jednoczesnym zapewnieniu niesamowitych doświadczeń zakupowych. Ponad 30 000 klientów korzysta z oprogramowania do automatyzacji dokumentów PandaDocs, aby usprawnić proces tworzenia, zatwierdzania i składania podpisu elektronicznego ofert, wycen i umów. PandaDoc pomaga uprościć procesy i zwiększyć wydajność w całej organizacji, integrując istniejące rozwiązanie CRM, płatności i aplikacje do przechowywania plików w jednym przepływie pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Bitrix24 to bezpłatna platforma do zarządzania dokumentami wykorzystywana przez ponad osiem milionów firm na całym świecie. Dostępne w chmurze i lokalnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to bezpłatna platforma do zarządzania dokumentami wykorzystywana przez ponad osiem milionów firm na całym świecie. Dostępna w chmurze i na miejscu (dostęp do kodu open source). Dyski osobiste, grupowe i firmowe, synchronizacja plików, udostępnianie plików, dostęp mobilny, edycja dokumentów online i offline, edycja przez wielu użytkowników i wiele innych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Jedno z najlepszych narzędzi online do łatwego tworzenia i publikowania katalogów, broszur, magazynów, portfolio i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack
Flipsnack to narzędzie online do publikowania, używane na całym świecie do tworzenia i publikowania cyfrowych katalogów, magazynów, broszur, portfolio, raportów, fotoalbumów, gazet i wielu innych rodzajów publikacji. Jak to działa? Wystarczy przesłać plik PDF, a automatycznie zamieni się on w piękny magazyn online, z efektami przewracania stron. Możesz też skorzystać ze studia graficznego online, aby stworzyć własną publikację online od podstaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Rozpocznij bezpłatną wersję próbną i automatycznie generuj dokumenty na podstawie danych i dostarczaj je gdziekolwiek chcesz. Plany zaczynają się od 92 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Documents
Zautomatyzuj tworzenie dokumentów za pomocą Formstack Documents i osiągnij optymalną dojrzałość cyfrową zgodnie z opisem w stanie dojrzałości cyfrowej na rok 2022: Ulepszanie raportu automatyzacji przepływu pracy. Rozpocznij bezpłatną wersję próbną, aby wyeliminować papierową robotę i przekształcić dane w pięknie zaprojektowane dokumenty, które możesz wysłać w dowolne miejsce. Błyskawicznie scalaj dane z chmury w formacie PDF, Word, arkusza kalkulacyjnego lub PowerPoint, aby generować propozycje, aplikacje, umowy i nie tylko. Plany zaczynają się od 92 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Documents

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
System oprogramowania do kontroli dokumentów Części 11, w tym publikowanie plików PDF, e-podpis, widok hierarchiczny i inne. Wprowadzenie na rynek w czasie krótszym niż 72 godziny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orcanos
Oprogramowanie do e-DMS (elektronicznego zarządzania dokumentami) Orcanos to przystępne rozwiązanie w chmurze, które umożliwia producentom wyrobów medycznych szybkie tworzenie, archiwizowanie, śledzenie, wyszukiwanie, podpisywanie elektroniczne i audyt wszystkich dokumentów, zgodnie z normą ISO 14971. Przejście z systemu zarządzania dokumentami opartego na dokumentach papierowych na dedykowane, zautomatyzowane rozwiązanie cyfrowe może wydawać się trudnym zadaniem, ale integracja zautomatyzowanego systemu DMS Orcanos może zostać przeprowadzona w czasie nie dłuższym niż 72 godziny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orcanos

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Promena oferuje moduły zarządzania Supplier Relationship Management, E-Sourcing, E-Procurement i Contract Management. Dowiedz się więcej na temat produktu: Promena
Promena dostarcza oparte na SaaS rozwiązania dla procesów zakupowych, w tym moduły do zarządzania bazą dostawców, e-Sourcingu, e-Procurement i analizy wydatków. Przekształć swój proces zamówień, zapewnij konkurencyjność, przejrzystość i wydajność, wykorzystując intuicyjny i nowoczesny design UX/UI Promena. Oprogramowanie zostało zaprojektowane i zbudowane na podstawie wieloletniego know-how i doświadczenia największej centralnej firmy zaopatrzeniowej w Turcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Promena

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Juro to uniwersalna platforma do zarządzania dokumentami, która umożliwia firmom każdej wielkości usprawnienie przepływu pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Juro
Juro to uniwersalna platforma do automatyzacji umów, która umożliwia zespołom prawnym i biznesowym tworzenie, zatwierdzanie, podpisywanie elektroniczne, śledzenie i zarządzanie dokumentami w jednej, ujednoliconej przestrzeni roboczej. Mniej poświęconego czasu na pracę z wieloma narzędziami, co pozwala zespołowi łatwo zarządzać dokumentami dzięki bogatemu w dane repozytorium, ostrzeżeniom o odnowieniach i niestandardowym widokom tabel. Ponad 4500 firm różnej wielkości korzysta z Juro, by spędzać o 75% mniej czasu na ręcznych zadaniach związanych z umowami i dokumentami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Juro

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Oferuje rozwiązanie VDR (wirtualne biuro danych) do zarządzania projektami, współpracy w trybie online, bezpiecznego przechowywania i udostępniania dokumentów w prywatnej chmurze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projectfusion
Projectfusion to prosta w użyciu i bezpieczna platforma do współdzielenia i współpracy w czasie rzeczywistym na poufnych plikach pomiędzy organizacjami, w tym kancelariami prawnymi, korporacjami, bankami i rządami. Projectfusion oferuje akredytowany przez ISO 27001 maksymalnie bezpieczny hosting w Wielkiej Brytanii, UE, AUS lub USA. Udostępniaj pliki osobom lub całemu zespołowi za pomocą szczegółowych uprawnień do zabezpieczeń. Projectfusion jest intuicyjny i łatwy w konfiguracji i zarządzaniu. Szybko i wydajniej zamykaj transakcje dzięki Projectfusion. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projectfusion

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Program Space firmy JetBrains to w pełni zintegrowany łańcuch narzędzi, który łączy proces rozwoju oprogramowania z zarządzaniem komunikacją i projektami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space
Program Space to w pełni zintegrowany łańcuch narzędzi, który łączy proces rozwoju oprogramowania z zarządzaniem komunikacją i projektami. Dzięki Space można udostępniać i uwidaczniać zespołowi projektowemu oraz innym członkom organizacji wszystkie rekordy związane z projektem. Organizuj swoje osobiste dokumenty, korzystając z poręcznej struktury folderów. Pracuj nad szkicami i udostępniaj je współpracownikom, w celu wspólnej edycji przed przeniesieniem ich do dokumentów projektu lub opublikowaniem na blogu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
monday.com Work OS umożliwia łatwe tworzenie, centralizację, śledzenie i automatyzację wszystkich procesów dokumentowych w organizacji.
System operacyjny monday.com Work OS umożliwia tworzenie, przechowywanie i zarządzanie wszystkimi dokumentami i formularzami w jednym miejscu. Zautomatyzuj tworzenie i zatwierdzanie dokumentów, aby zwiększyć wydajność i zminimalizować błędy, udostępniać i współpracować nad dokumentami w czasie rzeczywistym oraz zmaksymalizować bezpieczeństwo poprzez ich centralizację w jednym miejscu. Śledź i przeglądaj poprzednie edycje poprzez wyszukiwanie dokumentów i standaryzuj procesy dokumentowe, aby wszyscy członkowie zespołu byli zgodni. monday.com pozwala na efektywne zarządzanie dokumentami w przestrzeni roboczej współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Wrike to oparte na współpracy oprogramowanie do zarządzania dokumentami, które umożliwia wizualne weryfikacje, współpracę w czasie rzeczywistym i korzystanie z tablic Kanban.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Usprawnij zarządzanie dokumentami dzięki opartemu na chmurze kontekstowemu przechowywaniu plików. Udostępniaj dokumenty w ramach niestandardowych formularzy wniosków i zadań, skracaj cykle zatwierdzania dzięki kontroli wizualnej i szybko oznaczaj członków zespołu w odniesieniu do wszelkich wniosków dotyczących plików. Przyspiesz realizację dzięki ponad 400 integracjom Wrike, w tym innemu oprogramowaniu do zarządzania dokumentami. Dokumenty są łatwe do znalezienia, a dyskusje o zadaniach i aktualizacje są widoczne w ciągu kilku sekund. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Pierwsze oprogramowanie w formacie PDF, które Ci się spodoba. Smallpdf zawiera 21 narzędzi PDF, 24 języki i obsługuje 40 milionów użytkowników miesięcznie.
Smallpdf, wyprodukowany w Szwajcarii, krainie zegarków, banków i czystego wzornictwa, to nagradzana firma oferująca zestaw inteligentnych narzędzi do zarządzania dokumentami. Założona w 2013 roku firma Smallpdf zapewnia prostą, bezpieczną i niezawodną odpowiedź na ciężkie, niewygodne oprogramowanie PDF. Usuwając niepotrzebne funkcje i koncentrując się na doświadczeniach użytkowników, Smallpdf stał się jednym z najbardziej lubianych na świecie oprogramowań PDF, obsługującym ponad 500 milionów użytkowników, 100 000 różnych firm, w 24 różnych językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smallpdf

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Wspieraj swoje treści dzięki wielokrotnie nagradzanym rozwiązaniom DAM, PIM, MRM (zarządzania zasobami marketingowymi) i zarządzaniu marką oraz usługom nieporównywalnym z innymi.
Widen, firma należąca do Acquia, została uznana przez użytkowników Capterra za dobrą wartość i łatwość użytkowania. Widen to firma zarządzająca zasobami cyfrowymi przedsiębiorstwa, zapewniająca centralne źródło prawdy dla treści produktów i aktywów marki. Obsługując przede wszystkim średnie i duże organizacje zatrudniające ponad 500 pracowników, Widens dostarcza rozwiązania w chmurze dla przedsiębiorstw DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi) i PIM (zarządzanie informacjami o produkcie), obiegu dokumentów marketingowych oraz zarządzania marką, zapewniając kompleksowe doświadczenie wysokiej jakości oprogramowania i niezrównanej obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Widen Collective

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Zaufali mu profesjonaliści, którzy bezpiecznie udostępniają duże ilości poufnych dokumentów na potrzeby badania due diligence, zgodności z przepisami i postępowań sądowych.
W pomieszczeniach danych Firmex przeprowadza się więcej transakcji, badań i zgodności. Dzięki temu, że rocznie otwieranych jest ponad 15 000 nowych pomieszczeń, tysiące firm zarządza bardzo wrażliwymi projektami i procesami za pomocą Firmexu. Solidne i bezpieczne data roomy, wraz z cenioną w branży obsługą klienta, dają kontrolę nad najważniejszymi dokumentami. Firmexs posiada unikalną na rynku elastyczną ofertę cenową, obejmującą nieograniczony abonament na korzystanie z data roomu lub wycenę transakcji za pojedyncze użycie. Zgodność z normami SOC 2 (kontrole systemowe i organizacyjne), RODO, HIPAA (Ustawa o przenośności i odpowiedzialności w ubezpieczeniach zdrowotnych). SSO (jednokrotne logowanie), API i Redaction. Dowiedz się więcej na temat produktu: Firmex Virtual Data Room

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Bynder to innowacyjne rozwiązanie chmurowe dla specjalistów ds. marketingu, którzy chcą uprościć zarządzanie dokumentami.
Bynder pozwala tworzyć, przechwytywać, odkrywać i rozpowszechniać cyfrowe zasoby marki, produktu lub marketingu, w tym dokumenty. Zarządzaj dokumentami, korzystając z dostosowanych struktur taksonomic znych i wyszukiwania tekstu w treści. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bynder

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Rozwiązanie VDR i zarządzania dokumentami firmy CapLinkeds to najlepszy sposób na bezpieczne udostępnianie i śledzenie wszystkich informacji.
CapLinked to jedno z wiodących w branży rozwiązanie do zarządzania wirtualnymi danymi i dokumentami, dzięki czemu ograniczone bezpieczeństwo, dostęp spoza biura i frustrujące ograniczenia indeksowania odchodzą w przeszłość. Poznaj elastyczność, jaką daje możliwość bezpiecznego dostępu do informacji z dowolnego miejsca na dowolnej platformie lub urządzeniu, a także posiadanie pełnego interfejsu API wraz z kluczami prywatnymi dla programistów. Rozpocznij pracę z najlepszym narzędziem do zarządzania prawami cyfrowymi i badania due diligence w ciągu kilku minut dzięki bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: CapLinked

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Aplikacja do czytania, robienia notatek i analizy dokumentów, która została wybrana przez redaktorów Apple i Microsoftu: „Edytor PDF z supermocami od FastCompany”
Pierwsza aplikacja do czytania, robienia notatek i analizy dokumentów, która została wybrana przez redaktorów Apple i Microsoftu. „Edytor PDF z supermocami” od FastCompany. Stworzony dla profesjonalis tów, których praca polega na analizowaniu złożonych zestawów dokumentów. Idealny do nauki, analizy i wyciągania wniosków. LiquidText to narzędzie do aktywnego czytania i robienia notatek, w którym wszystkie dokumenty, podkreślenia i adnotacje są w tym samym obszarze roboczym co notatki. W ten sposób istnieje możliwość dynamicznego połączenia wizualnego między treścią i notatkami. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidText

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Filestage to platforma do przeglądania i zatwierdzania, która pomaga w udostępnianiu, omawianiu i zatwierdzaniu wszystkich plików w jednym miejscu.
Filestage to łatwe w użyciu oprogramowanie do proofingu online, które pomaga zespołom szybciej przeglądać i zatwierdzać swoje dokumenty. Dzięki konfigurowalnym przepływom pracy, automatyzacji zadań i wbudowanemu wersjonowaniu, Filestage ma wszystkie narzędzia, których zespoły potrzebują, aby uzyskać wyniki bez szkolenia. Dzięki takim klientom, jak Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp i GroupM, jest to idealne rozwiązanie dla agencji kreatywnych oraz zespołów marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Filestage

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Shelf to wielokrotnie nagradzana platforma do zarządzania dokumentami, która oferuje doskonałe wyszukiwanie w branży i jest liderem w zakresie użyteczności.
Półka pomaga firmom robić rzeczy i unikać kosztownych błędów, zapewniając doskonałe wyszukiwanie dokumentów. Wykorzystywana przez organizacje takie jak Gerber, Amazon i Nielsen, Shelf została zaprojektowana przez eksperta ds. zarządzania wiedzą z Harvardu, aby mieć doskonałe w swojej klasie możliwości wyszukiwania i wyszukiwania. Półka ma również zabezpieczenia na poziomie korporacyjnym i jest zwycięzcą nagrody w zakresie użyteczności. Klienci uwielbiają to rozwiązanie, ponieważ ułatwia zarządzanie dokumentami. Skontaktuj się, aby otrzymać bezpłatną wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shelf

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Cyfrowe przekształcenie zarządzania dokumentami z Nintex zapewnia dokładność, dostępność i przechowywanie dokumentów.
Nintex Process Platform umożliwia organizacjom cyfrową transformację zarządzania dokumentami w celu zapewnienia dokładności i dostępności. Dzięki rozwiązaniom Nintex Workflow i Nintex Forms organizacj e mogą automatycznie przechwytywać i kierować dane do scentralizowanego repozytorium za pomocą zaledwie kilku kliknięć i bez użycia kodu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex Process Platform

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Windward Core to jeden ze światowych liderów w zakresie rozwiązań do generowania osadzanych dokumentów, umożliwiający użytkownikom tworzenie wszelkiego rodzaju dokumentów.
Windward Core to jeden ze światowych liderów w dziedzinie rozwiązań do generowania dokumentów. Core osadza się w aplikacjach za pomocą zaledwie 11 linijek kodu. Pozwala użytkownikom na projektowanie szablonów z wykorzystaniem logiki biznesowej i wielu źródeł danych w znanym środowisku Microsoft Office. Core jest szybki, prosty i eliminuje błędy ludzkie, zmieniając sposób tworzenia dokumentów. Dzięki integracji z Core niezależni producenci oprogramowania i producenci OEM mogą szybko wprowadzić na rynek swoje niestandardowe rozwiązania z potężnymi możliwościami raportowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Windward Core

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Kompletne rozwiązanie do automatyzacji pracy z dokumentami, umożliwiające przechowywanie, organizowanie i generowanie wszystkich dokumentów w jednym miejscu.
Kompleksowe rozwiązanie do automatyzacji dokumentów pozwala uporządkować, sklasyfikować, zindeksować i wyszukać wszystkie dokumenty, umowy, notatki i wiadomości e-mail. Generowanie dokumentów zostanie zautomatyzowane z własnych szablonów dostępnych w wielu językach. Możliwość uporządkowania dokumentów według różnych kryteriów w zależności od preferencji. Możliwość przechowywania i zarządzania szeroką gamą szablonów prawnych. Obsługa kontroli wersji pozwala śledzić wiele wariantów tego samego dokumentu. Dowiedz się więcej na temat produktu: App4Legal

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Automatyzacja dokumentów do tworzenia niestandardowych dokumentów w Wordzie. Generowanie wielu dokumentów jednocześnie. Logika warunkowa, formuły, makra.
Automatyzacja dokumentów do automatyzowania sporządzania dokumentów w Wordzie. Eliminacja kłopotliwych błędów. Szybkie sporządzanie umów, pism, zleceń zakupu i innych dokumentów prawnych w sposób dokładny i spójny. Generowanie wielu dokumentów z tymi samymi danymi wejściowymi, dzięki czemu nie musisz wprowadzać danych dwa razy. Automatyzacja przepływu pracy dzięki wykorzystaniu internetowych formularzy przyjęcia do automatycznego tworzenia dokumentów. Specjalny opiekun klienta. Dostępne usługi tworzenia szablonów. Integracja i API Zapier. Dowiedz się więcej na temat produktu: Woodpecker

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Platforma do edycji wszelkiego rodzaju dokumentów PDF w trybie online.
PDFLiner to kompleksowa platforma do pracy z dokumentami PDF w trybie online. Tutaj możesz przesłać dowolny plik PDF lub obraz i edytować go w ciągu zaledwie kilku sekund. Dzięki PDFLiner możesz edytować pliki PDF, a także podpisywać je elektronicznie i w razie potrzeby chronić je hasłem i znakiem wodnym. Program został wyposażony również w obszerną bibliotekę formularzy do wypełnienia z wieloma przydatnymi wzorcami. Możesz po prostu znaleźć tę, której potrzebujesz, i wypełnić ją. Dowiedz się więcej na temat produktu: PDFLiner

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Zarządzanie całym cyklem życia dokumentów i treści – w tym kontrolą wersji, zarządzaniem cyklem życia, komentarzami, poprawkami, podpisami elektronicznymi i udostępnianiem.
W przypadku nauk biologicznych: zarządzanie całym cyklem życia dokumentów i treści, w tym kontrolą wersji, zarządzaniem cyklem życia, komentarzami, poprawkami, podpisami elektronicznymi i udostępniani em. Integracja z pakietem Office 365 umożliwiająca współpracę i łatwą edycję; zapoznanie się z treścią dokumentów dotyczących zarządzania szkoleniami, w tym bezpośredniego wyboru odbiorców i odpowiedniego egzaminu; zarządzanie segregatorami, w tym weryfikacją dokumentów i zapisów; pełna ścieżka audytu i podpisy elektroniczne zgodne z przepisami 21 CFR część 11, część 820 i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dot Compliance

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Sprawdzone pod kątem działalności korporacyjnej rozwiązanie DX pozwala skupić się na firmie, a nie na wspierających ją procesach dokumentowych i kontraktowych.
Zwiększ produktywność, zgodność i zadowolenie klientów dzięki DX, nowoczesnemu rozwiązaniu do zarządzania umowami i dokumentami. DX umożliwia organizacjom automatyzację, monitorowanie i kontrolowanie powtarzających się procesów dokumentowych, w tym procesów związanych z zakupami, sprzedażą i zasobami ludzkimi. Elastyczność platformy DX umożliwia klientom z różnych branż wydobywanie wartości, w tym z handlu detalicznego, prawa, technologii i rządu. Szybkie, dostosowane i oparte na wartościach wdrożenie przez zespół DX. Dowiedz się więcej na temat produktu: Docxpresso

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
WoodWing Assets (wcześniej nazywany Elvis DAM) pomaga zarządzać i tworzyć niesamowite zasoby dzięki doskonałej integracji z Adobe InDesign.
WoodWing Assets (wcześniej nazywany Elvis DAM) to elastyczny i skalowalny system zarządzania cyfrowymi zasobami, pomagający wydawcom, agencjom kreatywnym i działom marketingu osiągnąć cele w zakresie jakości, efektywności kosztowej i szybszego czasu wprowadzania produktów na rynek. Wspiera procesy biznesowe i operacyjne w zakresie przechowywania, organizowania, dostępu, udostępniania oraz zarządzania prawami i uprawnieniami do zasobów opartych na dużej ilości mediów. Oferuje doskonałą integrację z Adobe InDesign. Dostępne jako rozwiązanie w chmurze i stacjonarne. Dowiedz się więcej na temat produktu: WoodWing Assets

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Przypomnienie o wygaśnięciu automatycznie śledzi daty ważności certyfikatów pracowników, umów, licencji, ubezpieczeń i nie tylko.
Przypomnienie o wygaśnięciu automatycznie śledzi daty ważności certyfikatów pracowników, umów, licencji, ubezpieczeń i nie tylko. Z ponad 10 000 kontaktami śledzącymi wygaśnięcia w ponad 40 krajach organizacje doceniają to łatwe w użyciu oprogramowanie. Korzystając z przypomnień o wygaśnięciu, żadna data ważności nie jest pominięta, dzięki czemu organizacje zawsze zachowują zgodność z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Expiration Reminder

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Adobe PDF Library SDK to solidna biblioteka PDF, zbudowana w oparciu o tę samą podstawową technologię, której firma Adobe używa do tworzenia programu Acrobat.
Włącz funkcjonalność Adobe PDF do swoich własnych aplikacji dzięki bibliotece Adobe PDF firmy Datalogics. Adobe PDF Library SDK wykorzystuje tę samą podstawową technologię, której firma Adobe używa do tworzenia programu Acrobat. Jest to biblioteka PDF z potężnym zestawem natywnych interfejsów API C/C++ z interfejsami dla .NET/.NET Core i Java. Dzięki tej solidnej bibliotece można tworzyć i edytować pliki PDF, redagować tekst, wyodrębniać tekst i wiele więcej. Oszczędzaj czas, pieniądze i zasoby, mając wszystkie potrzeby związane z plikami PDF na wyciągnięcie ręki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Adobe PDF Library

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Rozwiązanie do zarządzania zasobami cyfrowymi, które pomaga firmom przyspieszyć współpracę wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Brahms to profesjonalne narzędzie do zarządzania zasobami cyfrowymi. Daj swoim pracownikom możliwość organizowania, wyszukiwania, lokalizowania i udostępniania zasobów cyfrowych za pomocą przepływów pracy opartych na czasie i rolach. Zwiększ wartość swojej marki poprzez przyspieszenie współpracy wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: brahms

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
ELMA365 to oparta na procesach biznesowych platforma rozwojowa Low Code z siedzibą w UE.
ELMA365 to kompleksowa platforma, która pozwala zautomatyzować każdy aspekt działalności. Dzięki platformie ELMA365 można łatwo tworzyć aplikacje klasy korporacyjnej, utrzymywać je w elastycznych przepływach pracy oraz projektować z niestandardowymi formularzami i interfejsami. Zestaw narzędzi bez kodowania umożliwia użytkownikom biznesowym tworzenie aplikacji, formularzy zadań i procesów w projektancie BPM za pomocą prostej funkcji przeciągania i upuszczania. Z pomocą obywatelskich programistów i kodu Typescript możesz tworzyć niestandardowe widżety (bloki) wielokrotnego użytku i skalować platformę. Dowiedz się więcej na temat produktu: ELMA365

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Narzędzie do zwinnego tworzenia oprogramowania, zarządzania projektami, zarządzania testami i śledzenia problemów z arkuszem czasu pracy, działem pomocy technicznej i raportowaniem.
JunoOne to rozwiązanie ALM (do zarządzania cyklem życia aplikacji) dla firm deweloperskich, dostawców oprogramowania i integratorów oprogramowania na całym świecie. Użytkownicy mogą tworzyć różne rodzaje projektów, nadzorować procesy testowania, śledzić problemy, mieć dostęp do raportów i wielu innych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: JunoOne

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
MuPDF jest bardzo szybkim i bardzo małym rozwiązaniem do renderowania plików PDF. Jest dostępne jako biblioteka, pakiet SDK (zestaw narzędzi programistycznych) i zestaw narzędzi aplikacji mobilnych.
MuPDF to szybki, niewielki i wysokiej jakości renderer plików PDF. Dzięki elastycznym i konfigurowalnym funkcjom program MuPDF może być używany w wielu aplikacjach jako renderer, przeglądarka lub zestaw narzędzi PDF. Funkcje interaktywne obejmują adnotacje, wypełnianie formularzy, podpisy cyfrowe i redagowanie. Aplikacja MuPDF obsługuje wiele różnych środowisk kodowania i systemów operacyjnych oraz jest zoptymalizowana dla każdej platformy. Dostępne są wiązania językowe dla Java, C++ i Python, a także dla przeglądarek internetowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: MuPDF

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Łatwiejsze zarządzanie wnioskami o rekordy.
Łatwiejsze zarządzanie wnioskami o rekordy. JustFOIA to niedrogie, łatwe w użyciu rozwiązanie SaaS (oprogramowanie jako usługa), które eliminuje problemy związane ze śledzeniem żądań rekordów. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu we współpracy z agencjami sektora publicznego powstało rozwiązania zorientowane na klienta, mające na uwadze ich opinie. Nieustannie utrzymujemy długotrwałe relacje z naszymi klientami i wierzymy, że jest to podstawa tego, dlaczego robimy to, co robimy. Dowiedz się więcej na temat produktu: JustFOIA

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Zapisuj i klasyfikuj pliki w SharePoint bezpośrednio z usługi Microsoft 365, nawet na urządzeniu mobilnym.
Intuicyjny dostęp do SharePoint z usługi Microsoft 365. Wykorzystanie możliwości SharePoint jest niezwykle łatwe, kiedy można to robić bezpośrednio z poziomu programów Microsoft Word, Excel i PowerPoint. Użytkownicy mają natychmiastowy dostęp do danych, wszędzie tam, gdzie się zalogują i nie muszą umieć korzystać z SharePoint ani poruszać się po nim. Dowiedz się więcej na temat produktu: Colligo Office Connect for Microsoft 365

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Zarchiwizuj faktury dostawców BasWare IP z rozwiązania do przetwarzania faktur BasWare, nie naruszając ich danych.
Dzięki funkcji odkodowania archiwum faktur możesz łatwo przechowywać wszystkie dane i dokumenty z rozwiązania do przetwarzania faktur BasWare. Funkcje rozwiązania do odkodowania archiwum faktur: - przechowywanie wszystkich danych przetwarzania faktur BasWare: wyświetlanie wszystkich danych faktur BasWare (przypisania kont nagłówka i pozycji); - dostęp do wszystkich obrazów i załączników BasWare: wyświetlanie wszystkich załączników powiązanych z fakturami IP BasWare; - przechowywanie historii wszystkich faktur; - wyszukiwanie według wielu kryteriów: wyszukiwanie wszystkich faktur. Dowiedz się więcej na temat produktu: Uncode Invoice Archive

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
Popdocx to rozwiązanie służące do uzupełniania dokumentów, które może automatycznie uzupełniać dane z różnych systemów w formularze i dokumenty.
Popdocx to wszechstronne oprogramowanie, które umożliwia użytkownikom składanie i wypełnianie wielu rodzajów formularzy, dokumentów lub formularzy dla dowolnej firmy w ciągu kilku minut. Użytkownicy mogą uzyskiwać informacje z różnych systemów lub wprowadzać informacje do oprogramowania; automatyzować i weryfikować przepływy danych, aby zapewnić integralność danych i zmniejszyć liczbę błędów w przetwarzaniu oraz elektronicznie podpisywać dokumenty po zakończeniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Popdocx

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie