Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 267 w
Pipedrive to łatwe do wdrożenia oprogramowanie do rozwiązań CRM online, które pomaga skupić się na działaniach prowadzących do finalizacji transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Pipedrive to internetowe narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, z którego korzystają zespoły różnej wielkości. Mając ponad 95 000 płacących klientów w 179 krajach, zespoły sprzedażowe są przyciągane prostym, ale potężnym projektem opartym na chmurze CRM, który nadaje priorytet użyteczności. Podczas korzystania z Pipedrive nic nie umyka Twojej uwadze, dzięki czemu Twój zespół może poświęcić mniej czasu na składanie dokumentów, a więcej na sprzedaż za pomocą internetowego rozwiązania CRM, które jest zarówno skuteczne, jak i zwinne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Bitrix24 zajął 1. miejsce na darmowe oprogramowanie CRM online w 2016, 2017 i 2018 r. 100% bezpłatne z nieograniczoną liczbą rekordów, automatyzacją sprzedaży, e-mail marketingiem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 wygrało 1. miejsce dla oprogramowania CRM online w 2016, 2017 i 2018 r. 100% darmowe z nieograniczonymi rekordami, automatyzacją sprzedaży, telefonią i e-mail marketingiem. Ponad osiom milionów firm korzysta z Bitrix24. Bitrix24 jest dostępny w chmurze i lokalnie z dostępem do kodu open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
LiveChat pozwala na natychmiastową komunikację z odwiedzającymi i klientami na miejscu, budując lojalność klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveChat
Dzięki LiveChat możesz mieć bezpośredni kontakt z klientem, który pozwoli Ci budować i zwiększać lojalność wobec Twojej marki. Pomaga wspierać klientów potrzebujących pomocy. Ponadto pozwala zwiększyć sprzedaż, angażując odpowiednich potencjalnych klientów we właściwym czasie, a także generując mnóstwo nowych klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveChat

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia małym i średnim przedsiębiorstwom internetową, wielokanałową platformę do zarządzania cyklem życia klienta z funkcjami opartymi na sztucznej inteligencji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Rozwiązanie CRM Zoho wspiera ponad 250 000 globalnych firm w 180 krajach w konwertowaniu coraz większej liczby leadów, oraz w angażowaniu ich w relacje z klientami i zwiększeniu przychodów. Najważniej sze funkcje to zarządzanie kontaktami, zarządzanie lejkami sprzedaży i rurociągami sprzedaży, automatyzacja przepływu pracy, wspomagany sztuczną inteligencją asystent konwersacyjny, zarządzanie zadaniami, zarządzanie kampaniami marketingowymi, prognozowanie sprzedaży, zarządzanie magazynem, analityka i raportowanie. Bezproblemowa integruje się z ponad 500 popularnymi aplikacjami stron trzecich. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
EngageBay to kompleksowe rozwiązanie CRM z funkcjami marketingu, sprzedaży i automatyzacji usług zintegrowanymi w jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay
Rozwiązanie CRM EngageBay oferuje bogaty zestaw funkcji, które umożliwiają lepsze zarządzanie relacjami z klientami. Jest również wyposażony w pełen zestaw funkcji automatyzacji marketingu, sprzedaży i usług, które umożliwiają skalowanie Twojej firmy. Szeroka lista funkcji pozwala na pozyskiwanie potencjalnych klientów, pielęgnowanie ich i nawiązywanie z nimi kontaktu, przekształcenie w zadowolonych klientów i zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta za pomocą ujednoliconej platformy. Przestań płacić za funkcje, których już dziś nie potrzebujesz, i przejdź do EngageBay. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Capsule to łatwe w użyciu rozwiązanie CRM, które pomaga firmom utrzymać organizację, dowiedzieć się więcej o klientach i budować lepsze relacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Capsule
Idealne rozwiązanie CRM dla firm zatrudniających 10–1000 pracowników. Ponad 10 000 firm na całym świecie korzysta z Capsule, aby lepiej organizować działania związane z obsługą klienta i sprzedażą. Capsule jest łatwe w użyciu, a jednocześnie wydajne i można je dostosować do potrzeb swojej firmy. Integruje się z innymi popularnymi aplikacjami, takimi jak Google G Suite, QuickBooks, MailChimp i Zapier, zapewniając zaawansowaną automatyzację sprzedaży. Począwszy od zaledwie 18 $ na użytkownika, możesz zacząć w zaledwie kilka minut dzięki bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Capsule

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Chatabox to uproszczona platforma CRM dla biznesu, która jest wyposażona w wiele funkcji i konkurencyjna cenowo od 35 AU$. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chatabox
Chatabox to oparty na rozwiązaniu CRM w chmurze, które jest w pełni skalowalne i przyjazne dla użytkownika, z bezproblemowym przepływem pracy i funkcjami automatyzacji, aby uprościć proces sprzedaży i zarządzania leadami. Standardowe funkcje obejmują śledzenie i udostępnianie e-maili kontaktowych, załączników, umawianie spotkań, relacje z klientami, marketing, generowanie leadów, płatności i kolekcje, przechowywanie, oferty i propozycje, fakturowanie z konfigurowalnymi pulpitami nawigacyjnymi oraz szereg innych funkcji, których cena zaczyna się od 35 AU$. Dowiedz się więcej o usłudze Chatabox. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chatabox

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Polska Produkt lokalny
Usługa Meetsales może być rozwiązaniem CRM w trybie online i nie tylko. Oferuje wbudowane funkcje do zarządzania leadami, zamykania transakcji i analizowania danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Meetsales
Zrewolucjonizuj sposób organizacji pracy swojego zespołu sprzedaży, wprowadzając Meetsales – rozwiązanie typu all-in-one, które może działać jako rozwiązanie CRM w trybie online i wiele więcej. To centrum dowodzenia sprzedażą wideo zostało zbudowane w celu uzupełnienia istniejącego systemu lub jego zastąpienia. To również fantastyczne rozwiązanie dla nowych firm, które szukają gotowego rozwiązania, które pomoże im zarządzać procesem sprzedaży. Meetsales integruje się z aplikacjami zewnętrznymi, dzięki czemu możesz stworzyć idealny przepływ pracy dla swoich sprzedawców. Dowiedz się więcej na temat produktu: Meetsales

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that has helped power the world's best sales teams on the world's #1 CRM platform. Firms of all sizes, industries, and geographies, realize value faster with Sales Cloud 360. Increase rep productivity with data driven selling by quickly deploying industry-specific apps and best practice processes. You also get access to 150,000+ sales organizations and a 2 million user-strong community that are passionate about sales growth. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Sales Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
HubSpot CRM has everything you need to organize, track, and build better relationships with leads and customers.
Whether you've got a small team of five or a sophisticated sales force of 500, HubSpot offers pricing and packaging options that grow with you. HubSpot customer relationship management (CRM) software is built for companies that want to spend less time logging data. It keeps all your contacts in one centralized, customizable database. And you can see everything about a lead in one place -- no more digging through inboxes to find information. Start using the free HubSpot CRM today. Dowiedz się więcej na temat produktu: HubSpot CRM

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Zendesk provides the complete customer service solution that’s easy to use and scales with your business.
Zendesk Suite is the only complete customer service solution, that is both easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Zendesk Suite includes the following products: Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Zendesk Talk, Zendesk Explore and Zendesk Sunshine Conversations. The Zendesk Suite is offered in five different plans depending on a companies need. These plans are: Team, Growth, Professional, Enterprise and Enterprise Plus. Connect with Zendesk to see which plan is best for your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w szybkim rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you -- everywhere you work.
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you by automatically combining your contacts, communication histories, email inboxes, and calendar appointments with over 250+ SaaS business app contacts and social media connections (including Linkedin, Twitter, Facebook) into one unified team relationship manager. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nimble

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airtable

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Keap

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
#1 CRM Software For Small Business
#1 CRM Software - Marketing 360 CRM gives you that ability to manage all your leads & customers in one place. Add as many team members as you need, create custom fields to store any contact informatio n, assign tasks, track deals, and sales pipelines and so much more. Need help importing contacts and get live support that is included as well. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marketing 360

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Act! Premium empowers you to market better, sell more, and create customers for life.
Act! Premium, a powerful CRM and Marketing Automation tool in one platform, is perfect for small and midsize businesses looking to market better, sell more, and create customers for life. With unparalleled flexibility and freedom of choice, Act! Premium accommodates the unique ways you do business, whether it’s on-premises (Act! Premium Desktop), in the cloud (Act! Premium Cloud), or, you can leverage a hybrid deployment for maximum flexibility! Dowiedz się więcej na temat produktu: Act!

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apptivo

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Userlike to alternatywa dla rozwiązania CRM oparta na wiadomościach, łącząca chat internetowy z wiadomościami mobilnymi. Czatuj z klientami i leadami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Copper is the easy-to-use CRM that's designed for and recommended by Google. Want to be more organized and productive? Try it now.
Copper is the easy-to-use CRM for businesses on Google Workspace looking to manage more sales leads & grow customer relationships but don't have time for data entry, repetitive admin tasks, or complicated tools. Copper integrates with Gmail and other Google Apps, so it logs all your emails and other interactions to the right contact for you. You can also see your sales and relationship essentials from email threads, to past interactions, to tasks... all in one place. Dowiedz się więcej na temat produktu: Copper

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Everything you need in an online CRM: client management, proposals, contracts, payments, & more. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
The go-to online CRM for independent professionals—that's HoneyBook. HoneyBook makes it easy to book more clients, manage projects, and get paid all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Easy-to-use, affordable, small business contact manager to track contacts, schedule follow-ups, and manage workflows.
Less Annoying CRM is a simple Online CRM built from the ground up for small businesses. Manage your contacts, leads, notes, calendar, to-do's and more, all from one simple web app. Our product is founded on three core principles: simplicity, affordability, and outstanding customer service. All users get an unlimited free 30-day trial to exhaustively test every aspect of the CRM, and customer service is always free through the phone and email if users have questions. Dowiedz się więcej na temat produktu: Less Annoying CRM

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Insightly CRM is for growing teams that want a flexible, easy-to-use, yet powerful CRM to centralize and manage customer data from the
With more than 1.5 million users across all industries, Insightly is a leading CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. Use Insightly to manage customer data, leads, and projects at every stage of customer relationships, monitor sales pipeline, and measure performance against your sales and business goals. Dowiedz się więcej na temat produktu: Insightly

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
An open-source suite of integrated apps to manage CRM, PoS, Website, eCommerce, Sales, Accounting, Warehouse, HR, Marketing, and more.
Odoo is a fully integrated, customizable, open-source software packed with expertly designed, user-friendly business applications. Odoo's intuitive database is able to meet a majority of business needs, such as CRM, Sales, Project, Manufacturing, Inventory, and Accounting, just to name a few. Odoo is an all-in-one software solution designed to meet the needs of any company, regardless of size (or budget). Dowiedz się więcej na temat produktu: Odoo

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Tripleseat is a Sales and Event Management web application that increases event sales and streamlines the planning process.
Tripleseat is a Sales and Event Management web application that generates sales and streamlines the planning process for restaurants, hotels, and unique venues. It is the first web-based system created by hospitality event managers for hospitality event managers. Since 2008 Tripleseat has taken the restaurant business by storm providing solutions and simplifying the event process from start to finish. Over 2,500 venues and18,000+ event industry expert trust Tripleseat. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tripleseat

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Mobile friendly and secure legal software that's easy to learn and use. Save time. Grow your firm. Go paperless. Work from anywhere.
PracticePanther is the top rated law practice management software on Capterra! See why tens of thousands of law firms in over 170 countries use PracticePanther to automate their workflows and get more done in less time. Never miss deadlines, get paid faster, seamlessly track billable time & expenses. Work from anywhere, on any device, with our mobile app. It's easy, user-friendly and intuitive. Spend less time managing your firm and more time making money. Try it free, no credit card needed. Dowiedz się więcej na temat produktu: PracticePanther Legal Software

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
End-to-end client experience platform built for small businesses.
Meet Thryv, the end-to-end client experience platform built for small businesses. Thryv integrates essential business functions like estimates and invoicing, appointment scheduling, payment processing , text and email campaigns, managing customer lists, social media, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Thryv

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Complete customer lifecycle management for the entire financial services industry.
SugarCRM enables businesses to create extraordinary customer relationships with the most innovative, flexible and affordable CRM solution in the market. The company uniquely places the individual at the center of its solutionhelping businesses transform the customer experience and enable highly personalised interactions. Sugar's ability to run in any environment solves many compliance and data residency issues facing many financial firms today. Dowiedz się więcej na temat produktu: SugarCRM

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Nutshell is an all-in-one CRM and email marketing platform that helps B2B organizations work together to win more deals.
Nutshell is an all-in-one CRM and email marketing platform that helps B2B organizations work together to win more deals. Simple enough for any user and sophisticated enough for any business, Nutshell is for teams who are tired of juggling separate sales and marketing tools and don’t want to pay a full-time admin to manage their software. Every Nutshell subscription comes with unlimited CRM contacts, data migration assistance, and world-class live support, all at an extremely affordable price. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nutshell

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Really Simple Systems CRM software gives you the tools to create great customer experience, letting you sell more and work less.
Customer relationship management is all about creating growth through customer loyalty. Really Simple Systems CRM gives you the tools to create a great customer experience, letting you sell more and work less. Designed for growing teams working B2B, our online CRM is easy to set up and simple to use - with exceptional customer service. And with an integrated marketing tool, you'll have all your data in one place, enabling team collaboration and great relationships to drive sales growth. Dowiedz się więcej na temat produktu: Really Simple Systems CRM

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
monday sales CRM is an online CRM software ideal for customer relationship management that ensures customer data and privacy.
monday sales CRM, an online CRM software, makes an ideal solution for customer relationship management with a highly secure and reliable environment for your customer data and privacy. Its ease of use means smooth on-boarding and fast adoption for your team. Easily manage customer relations your way with effective automations, integrations, dashboards, customizable workflow and multiple data views. Offer the best service and experience to your customers with a simple, yet powerful software. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday sales CRM

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Donor Tools is donor management software for non-profits and churches. Donor Tools is simple, affordable, and online.
Donor Tools is donor management software for non-profits and churches. Donor Tools is fast, simple, affordable, and online. Donor Tools is a nonprofit donor database to help charities, churches, and growing organizations make smart decisions and raise more money. With unlimited users, unlimited donations, smart tags, multiple names, donation splits, online donations, QuickBooks and MailChimp integrations, and lots more, we make you look good. Dowiedz się więcej na temat produktu: Donor Tools

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Maximizer isn't just another CRM. We provide businesses with the tools to enrich customer relationships and boost their bottom line.
Maximizer is a sales-focused CRM solution loaded with features, perfect for organizations of any size. Trusted for over 30 years by over 1 million users and over 120,000 companies, you'll never miss another follow-up with top-rated tools for contact management, lead management, customer service, business analytics, mobile app, and several integrations. Maximizer is the only CRM offering both a Cloud and a self-hosted, On-Premise option. Find out for yourself just how easy Maximizer is to use! Dowiedz się więcej na temat produktu: Maximizer CRM

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Used in agile sales teams to increase sales productivity, clear bottlenecks in processes, and ultimately hit revenue targets.
Vtiger is an easy to use and customisable CRM leveraged by sales teams in over 300,000 companies to boost business revenue and sales performance. Vtiger adds value at all stages of the sales process from helping you capture & identify top leads, nurture deals via automated email & SMS campaigns, collaborate with teammates, analyse & forecast revenue, streamline meetings, spot deals at risk, manage proposals & quotes, and ultimately win more deals. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vtiger CRM

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
All-in-one LinkedIn software that allows users to create automated sales funnels on LinkedIn and improve sales prospecting.
Willing to send a connection request on LinkedIn, shoot a thank you message after the request is accepted, then send a sales message and continue with follow-ups? Then Octopus CRM is the right tool for you, which allows to: - send connection requests in bulk - mass message connections - auto endorse skills - auto view profiles - build a sales funnel on LinkedIn. - and view analytics page that shows LinkedIn daily performance, campaign conversion rates, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Octopus CRM

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Pipeliner CRM drives exceptional user engagement through its sales-friendly interface resulting in high adoption rates and faster ROI.
Pipeliner has revolutionized CRM with our unique visual interface, no-code workflow automation engine, and instant, dynamic insights and reporting. There is no other CRM that provides both salespeople and sales management with so many ways of displaying and analyzing sales data while also delivering intelligent, system-generated insights. Plus, thanks to our automation engine and ease of integration with other systems (such as email, ERP, Marketing), Pipeliner eliminates many manual tasks. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipeliner CRM

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Store, manage and label your leads, contacts and clients in one centralized online hub, and have it all handy, wherever you are.
Gain and retain clients with a powerful CRM app by vcita. Store, manage and label your leads, contacts and clients in one centralized online hub, get a birds-eye view of your clients' history, appointments, payments, invoices, documents and conversations. Easily collaborate with your team, assigning clients, appointments and incoming requests to staff members. Have all the information handy wherever you are and whenever you need it with a friendly mobile app. Dowiedz się więcej na temat produktu: vcita

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji internetowych dla rozwiązań CRM bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji internetowych dla rozwiązań CRM bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Drift’s Conversation Cloud lets businesses engage with buyers in a personalized way at every stage of their journey.
Drift helps businesses connect with people at the right time, in the right place, with the right conversation. Using our AI-powered Conversation Cloud, businesses can personalize experiences that lead to more quality pipeline, revenue, and lifelong customers. Dowiedz się więcej na temat produktu: Drift

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution, for just $25 per user per month.
Salesforce Essentials makes it possible to build stronger customer relationships with a combined sales and support CRM for small business that is easy to use, setup, and maintain. Essentials ensures that you spend less time in spreadsheets and more time selling by tracking your emails, calls and meetings to automatically keep customer records up-to-date without tedious data entry. Essentials also includes a ton of customer service productivity tools to help make every new customer a loyal one. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Essentials

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yonyx

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Close is the all-in-one sales engagement CRM designed to help SMBs turn more leads into revenue.
Close is the sales engagement CRM designed to help SMBs turn more leads into revenue. At Close, were dedicated to the business of the future: smart, agile teams who work remotely. If you're a tech-enabled team who needs to scale without overpaying for enterprise software, you've found the right sales tool. Close lets you email, call, and text your leads, all without add-ons. Packed with productivity tools like task reminders and Power Dialer, you'll reach more leads and follow up more often. Dowiedz się więcej na temat produktu: Close

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Accelo is the award-winning CRM you need. Nurture sales, create proposals, and manage client projects - in the cloud, from any device.
Accelo is an award-winning online CRM that helps you win clients, nurture profitable sales pipelines, and forecast growth. Simplify sales by automatically tracking and sharing contact emails, attachments, meetings, notes, and custom fields for rich context at a glance, from any device. Save time by easily converting winning proposals into client projects and retainers, complete with automated task assignment, time tracking and billing. Manage sales and fulfillment - all-in-one - with Accelo CRM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelo

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Real estate CRM system that contains MLS data, lead management, follow-up prompts, compelling content, and drip campaigns
Updated for 2022 real estate, the new Top Producer X CRM gives today's agents the tools they need to maintain relationships at every stage of the client life cycle. With integrated websites, texting, 'X' factor insights, and automated marketing we help agents use simple follow up tools to build lifelong relationships. Updates include search & save MLS properties, auto-update contacts, email tracking and calendar sync! Dowiedz się więcej na temat produktu: TOP PRODUCER

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
amoCRM is the world's first messaging-powered CRM. It features sales pipeline, lead tracking, multichannel communication and more.
amoCRM is the world's first messaging-powered CRM. Multi-channel communication lets you converse through messengers, emails and calls from a single app. Now every interaction with your customers can be a personalized one-on-one dialogue. Plus managers love our powerful analytics, reporting and automation tools. It's the perfect cloud-based solution for entrepreneurs and SMBs. Dowiedz się więcej na temat produktu: amoCRM

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals.
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals. This sales platform tracks all your customer interactions in one unified interface. It's quick to implement and easy to use: 70% of companies are able to get Sell up and running in 7 days or less. Your teams will be able to focus on selling not admin work and can spend less time on data entry. 80% of customers agree that Zendesk has made their teams more efficient. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Sell

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
Salesflare to inteligentne rozwiązanie CRM online dla małych i średnich firm B2B, które chcą sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie pracy.
Salesflare to inteligentne rozwiązanie CRM online dla małych i średnich firm B2B, które chcą sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie pracy. Salesflare automatycznie wypełnia Twoją książkę adresową i śledzi wszystkie interakcje z osobami, z którymi się kontaktujesz. Pobiera dane z poczty elektronicznej, mediów społecznościowych, firmowych baz danych, telefonu, kalendarza i przekazuje je w postaci zautomatyzowanych osi czasu klienta, które mówią wszystko, co musisz wiedzieć. Ty musisz jedynie pisać e-maile, wykonywać telefony i popijać kawę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesflare

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy
The Sales CRM With Marketing Suite That Builds Rapport With You. CRM, Email Marketing, Social Posting, Texting, Video Email, And More.
98% of customers rate VipeCloud's Value For Money at 4 stars and above! VipeCloud is the Sales CRM with Marketing Suite that builds rapport with you. Our All-In-One solution includes CRM, Email Marketing, Social Posting, Texting, Video Email, Integrations, and More. With VipeCloud's single solution + rapport building, your business will increase efficiency and accelerate growth. It's no surprise 99% of customers rate our support at 4+ stars. Dowiedz się więcej na temat produktu: VipeCloud

Funkcje

  • Zarządzanie wiedzą
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Wsparcie klienta
  • Kontrola odpowiedzi e-mail
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Portal samoobsługowy