Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy CRM online

Online CRM umożliwia internetową interakcję z klientami, ich obsługę i zarządzanie relacjami. Programy CRM online zapewniają klientom dostęp do zasobów bazy wiedzy firmy, umożliwiając im samodzielne rozwiązywanie problemów związanych z produktami, zarówno przez Internet, jak i przez telefon. Online CRM może przyczynić się do zwiększenia wydajności i użyteczności centrum obsługi telefonicznej, witryny internetowej lub help desku poprzez ułatwienie klientom samodzielnego rozwiązywania problemów bez angażowania personelu obsługi klienta. Programy CRM online są powiązane z oprogramowaniem do zarządzania relacjami z klientami.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy CRM online

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 29 w

Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
Usprawnij procesy sprzedaży, marketingu i usług, aby zarządzać pełną podróżą klienta na jednej platformie online Creatio. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM
Creatio oferuje platformę internetową do automatyzacji przepływu pracy i CRM bez konieczności programowania. Dzięki wsparciu platformy firmy mogą z łatwością powiązać różnorodne obszary swojej działalności w jednym środowisku cyfrowym i wprowadzać innowacje 10 razy szybciej. Usprawnij procesy sprzedaży, marketingu i obsługi, aby w pełni zarządzać ścieżką klienta w ramach jednej platformy internetowej Creatio. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia małym i średnim przedsiębiorstwom internetową, wielokanałową platformę do zarządzania cyklem życia klienta z funkcjami opartymi na sztucznej inteligencji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Rozwiązanie CRM Zoho wspiera ponad 250 000 globalnych firm w 180 krajach w konwertowaniu coraz większej liczby leadów, oraz w angażowaniu ich w relacje z klientami i zwiększeniu przychodów. Najważniejsze funkcje to zarządzanie kontaktami, zarządzanie lejkami sprzedaży i rurociągami sprzedaży, automatyzacja przepływu pracy, wspomagany sztuczną inteligencją asystent konwersacyjny, zarządzanie zadaniami, zarządzanie kampaniami marketingowymi, prognozowanie sprzedaży, zarządzanie magazynem, analityka i raportowanie. Bezproblemowa integruje się z ponad 500 popularnymi aplikacjami stron trzecich. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
Bigin pomaga małym firmom odejść od arkuszy kalkulacyjnych i zacząć korzystać z rozwiązania CRM, które zostało stworzone z myślą o ich potrzebach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM
Bigin pomaga małym firmom odejść od arkuszy kalkulacyjnych i zacząć korzystać z rozwiązania CRM, które zostało stworzone z myślą o ich potrzebach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
Pipedrive to łatwe do wdrożenia oprogramowanie do rozwiązań CRM online, które pomaga skupić się na działaniach prowadzących do finalizacji transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Pipedrive to internetowe narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, z którego korzystają zespoły różnej wielkości. Mając ponad 95 000 płacących klientów w 179 krajach, zespoły sprzedażowe są przyciągane prostym, ale potężnym projektem opartym na chmurze CRM, który nadaje priorytet użyteczności. Podczas korzystania z Pipedrive nic nie umyka Twojej uwadze, dzięki czemu Twój zespół może poświęcić mniej czasu na składanie dokumentów, a więcej na sprzedaż za pomocą internetowego rozwiązania CRM, które jest zarówno skuteczne, jak i zwinne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
Zendesk zapewnia kompletne rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skalowane wraz z firmą.
Zendesk Suite to rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skaluje się wraz z firmą. Średnio firmy korzystające z Zendesk zwiększają zadowolenie klientów o 25%, a wydajność agentów o 30% — w dowolnej skali. Interakcje z klientami działają w jednym interfejsie z funkcjami takimi jak widżety internetowe, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zgłoszenia i inne. Przygotuj się i uruchom szybko. Pakiet Zendesk Suite obejmuje systemy zgłoszeniowe, Centrum pomocy, Forum społeczności, Wiadomości, Mów, Eksploruj i Rozmowy Sunshine. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
Uzyskaj wszystkie narzędzia potrzebne do budowania lepszych relacji z klientami online w jednym miejscu.
Brevo umożliwia firmom budowanie i rozwijanie relacji poprzez automatyzację marketingu, kampanie e-mailowe, e-maile transakcyjne, wiadomości SMS, czat, rozwiązanie CRM, reklamy na Facebooku i reklamy retargetingowe. Co wyróżnia to narzędzie? Brevo jest obsługiwany przez zespół ds. zadowolenia klientów i oferuje plany cenowe, które wywołają uśmiech na twarzy. Platforma ta łączy solidny pakiet usług w jednym, przyjaznym dla użytkownika rozwiązaniu. Rozwój. Sprzedaż. Zaangażowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brevo

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
LiveChat pozwala na natychmiastową komunikację z odwiedzającymi i klientami na miejscu, budując lojalność klientów.
Dzięki LiveChat możesz mieć bezpośredni kontakt z klientem, który pozwoli Ci budować i zwiększać lojalność wobec Twojej marki. Pomaga wspierać klientów potrzebujących pomocy. Ponadto pozwala zwiększyć sprzedaż, angażując odpowiednich potencjalnych klientów we właściwym czasie, a także generując mnóstwo nowych klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveChat

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
Bitrix24 zajął 1. miejsce na darmowe oprogramowanie CRM online w 2016, 2017 i 2018 r. 100% bezpłatne z nieograniczoną liczbą rekordów, automatyzacją sprzedaży, e-mail marketingiem.
Bitrix24 wygrało 1. miejsce dla oprogramowania CRM online w 2016, 2017 i 2018 r. 100% darmowe z nieograniczonymi rekordami, automatyzacją sprzedaży, telefonią i e-mail marketingiem. Ponad osiom milionów firm korzysta z Bitrix24. Bitrix24 jest dostępny w chmurze i lokalnie z dostępem do kodu open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
EngageBay to kompleksowe rozwiązanie CRM z funkcjami marketingu, sprzedaży i automatyzacji usług zintegrowanymi w jednej platformie.
Rozwiązanie CRM EngageBay oferuje bogaty zestaw funkcji, które umożliwiają lepsze zarządzanie relacjami z klientami. Jest również wyposażony w pełen zestaw funkcji automatyzacji marketingu, sprzedaży i usług, które umożliwiają skalowanie Twojej firmy. Szeroka lista funkcji pozwala na pozyskiwanie potencjalnych klientów, pielęgnowanie ich i nawiązywanie z nimi kontaktu, przekształcenie w zadowolonych klientów i zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta za pomocą ujednoliconej platformy. Przestań płacić za funkcje, których już dziś nie potrzebujesz, i przejdź do EngageBay. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Userlike to alternatywa dla rozwiązania CRM oparta na wiadomościach, łącząca chat internetowy z wiadomościami mobilnymi. Czatuj z klientami i leadami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
Wszystko, czego potrzebujesz w internetowym systemie CRM: zarządzanie klientami, propozycje, umowy, płatności i inne. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
Internetowe rozwiązanie CRM dla niezależnych profesjonalistów – oto HoneyBook. HoneyBook ułatwia rezerwację większej liczby klientów, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności w jednym miejscu. Dzięki ofertom, fakturom, kontraktom, płatnościom i ustalaniu harmonogramu masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi.
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
monday CRM to oprogramowanie CRM online idealne do zarządzania relacjami z klientami, które zapewnia dane klientów i prywatność.
monday CRM, oprogramowanie CRM online, stanowi idealne rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami z wysoce bezpiecznym i niezawodnym środowiskiem dla danych klientów i prywatności. Łatwość obsługi oznacza płynne wdrożenie i szybką adaptację w zespole. Łatwe zarządzanie relacjami z klientami dzięki skutecznym automatyzacjom, integracjom, pulpitom nawigacyjnym, konfigurowalnym przepływom pracy i wielu widokom danych. Zaoferuj swoim klientom dobrą obsługę i doświadczenie dzięki prostemu, ale potężnemu oprogramowaniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday CRM

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji internetowych dla rozwiązań CRM bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji internetowych dla rozwiązań CRM bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
Capsule to łatwe w użyciu rozwiązanie CRM, które pomaga firmom utrzymać organizację, dowiedzieć się więcej o klientach i budować lepsze relacje.
Idealne rozwiązanie CRM dla firm zatrudniających 10–1000 pracowników. Ponad 10 000 firm na całym świecie korzysta z Capsule, aby lepiej organizować działania związane z obsługą klienta i sprzedażą. Capsule jest łatwe w użyciu, a jednocześnie wydajne i można je dostosować do potrzeb swojej firmy. Integruje się z innymi popularnymi aplikacjami, takimi jak Google G Suite, QuickBooks, MailChimp i Zapier, zapewniając zaawansowaną automatyzację sprzedaży. Począwszy od zaledwie 18 $ na użytkownika, możesz zacząć w zaledwie kilka minut dzięki bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Capsule

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
Kompleksowe narzędzie do automatyzacji z funkcjami zaopatrzenia, zasięgu, wzbogacania danych ATS (system śledzenia kandydatów) / rozwiązań CRM, zarządzania bazą danych i synchronizacji.
Jobin.cloud to uniwersalne narzędzie do automatyzacji, które umożliwia wyszukiwanie i angażowanie ludzi. Importuj zbiorczo profile, filtruj, monitoruj i zarządzaj nimi w repozytoriach z automatyczną aktualizacją. Z łatwością wybieraj najlepsze wiadomości e-mail do kontaktu, automatycznie znajduj je i kontaktuj się z nimi luzem za pomocą spersonalizowanych pól za pośrednictwem poczty e-mail lub LinkedIn. Przypisz je do potoków i śledź wszystkie rozmowy za pomocą osi czasu, znaczników i notatek. Szybko rozwijaj sieć dzięki nieograniczonym prośbom o kontakt na LinkedIn i twórz najlepsze bazy danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobin.cloud

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
Salesflare to inteligentne rozwiązanie CRM online dla małych i średnich firm B2B, które chcą sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie pracy.
Salesflare to inteligentne rozwiązanie CRM online dla małych i średnich firm B2B, które chcą sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie pracy. Salesflare automatycznie wypełnia Twoją książkę adresową i śledzi wszystkie interakcje z osobami, z którymi się kontaktujesz. Pobiera dane z poczty elektronicznej, mediów społecznościowych, firmowych baz danych, telefonu, kalendarza i przekazuje je w postaci zautomatyzowanych osi czasu klienta, które mówią wszystko, co musisz wiedzieć. Ty musisz jedynie pisać e-maile, wykonywać telefony i popijać kawę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesflare

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.
OnePageCRM przekształca złożoność rozwiązań CRM w prostą listę rzeczy do zrobienia. Usprawnione podejście do sprzedaży, oparte na zasadach produktywności GTD (załatwianie spraw), pomaga w przekształcaniu leadów w klientów, osiąganiu celów i szybkim rozwoju firmy. Przechwytywanie leadów z Gmaila, Outlooka, Twittera, Facebooka i Xing i tworzenie kontaktów w OnePageCRM za pomocą jednego kliknięcia. Zbuduj swój ekosystem sprzedaży, integrując się z MailChimp, Unbounce, Xero, Pandadoc, Skype, Evernote, Google Apps, Zapier i innymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnePageCRM

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
ProProfs Chat pomaga oferować proaktywne wsparcie dla klientów, zwiększać zaangażowanie, pozyskiwać leady, identyfikować możliwości sprzedaży i nie tylko.
ProProfs Chat to oprogramowanie do czatu w trybie online na żywo, które umożliwia firmom oferowanie klientom natychmiastowego wsparcia i kontaktowanie się z osobami odwiedzającymi ich strony internetowe. Uzbrojony w ProProfs Chat zespół wsparcia technicznego może szybciej rozwiązywać problemy, udzielać szybkich odpowiedzi na pytania dotyczące produktów i usług oraz zapewniać klientów, że jest w pobliżu zawsze, gdy tego potrzebują. ProProfs Chat pomoże zespołom wsparcia technicznego zmniejszyć liczbę zgłoszeń, poprawić czas reakcji klienta i jego zadowolenie, a w efekcie zwiększyć sprzedaż i ROI. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProProfs Chat

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
Przyjazne dla komputerów Mac rozwiązanie CRM, zaprojektowane jako jedna centralna lokalizacja do zarządzania klientami, potencjalnymi klientami, pocztą e-mail, kalendarzem, zadaniami i nie tylko.
Bądź w kontakcie ze swoimi kontaktami biznesowymi, współpracuj jako zespół i zdobądź klientów, potencjalnych klientów i innych interesariuszy wraz ze wszystkimi komunikatami, działaniami, dokumentami i plikami we wspólnej bazie danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpinOffice

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
Orderry to rozwiązanie dla lokalnych firm usługowych. Zarządzanie leadami i klientami, przetwarzanie usług i sprzedaży, analizy i raporty – wszystko w jednym miejscu.
Orderry to rozwiązanie SaaS do zarządzania relacjami z klientami w firmach usługowych posiadających co najmniej jedną siedzibę. Zbieranie danych o klientach w jednej, łatwo dostępnej bazie danych. Monitorowanie komunikacji i historii płatności, analizowanie leadów, ustawianie rabatów i automatycznych powiadomień. Oprócz CRM, platforma Orderry pomaga w: usprawnieniu przetwarzania zleceń, sprzedaży, zarządzaniu zapasami, obsłudze płac, obliczaniu podatków, planowaniu terminów, zarządzaniu finansami i działaniach analitycznych. W przypadku usług terenowych dostępne są praktyczne aplikacje dla pracowników technicznych i menedżerów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orderry

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
Modera Salesfront to system CRM dla dealerów, który pomaga dealerom motoryzacyjnym i mobilnym salonom wystawowym CRM zarządzać operacjami sprzedaży.
Dlaczego warto wybrać Modera Salesfront? Modera to kompleksowe rozwiązanie dla salonu dealerskiego, które pomaga rozwiązywać najczęstsze problemy występujące w obszarze sprzedaży samochodów. Jeśli szukasz sposobów na zwiększenie efektywności swojego salonu dealerskiego, skróć czas wykorzystywany na różne procesy, które można uprościć, lub jeśli potrzebujesz lepszego zrozumienia słabych punktów swojego zespołu, Modera Salesfront jest do tego idealny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Modera Salesfront

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami
Wznieś relacje z pacjentami i członkami na nowy poziom dzięki Salesforce Health Cloud.
Health Cloud to zaufana, połączona platforma, która napędza działalność biznesową w zakresie zdrowia. Łącząc dane kliniczne i niekliniczne w jednym źródle prawdy, Health Cloud pomaga organizacjom uzyskać 360-stopniowy obraz każdego klienta w celu podniesienia poziomu zdrowia, zwiększenia proaktywnego zaangażowania i wywarcia wpływu na najlepsze wyniki. Health Cloud wyposaża pracowników w specjalnie zaprojektowane aplikacje, zautomatyzowane, branżowe przepływy pracy i oparte na sztucznej inteligencji informacje o klientach, aby zwiększyć wydajność, współpracę i rozwój Dowiedz się więcej na temat produktu: Health Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie szansami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Kwalifikacja leadów
  • Zarządzanie zadaniami