Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do konferencji online

Programy do konferencji online umożliwiają prowadzenie interaktywnych konferencji i spotkań przez internet. Do typowych funkcji należą: dźwięk dwukierunkowy, wideokonferencje, udostępnianie aplikacji, streaming prezentacji, wykrywanie obecności/dostępności oraz elektroniczne zgłaszanie się. Takie aplikacje często obejmują również funkcje wiadomości błyskawicznych i zarządzania kontaktami. Programy do konferencji online są powiązane z oprogramowaniem do współpracy online.

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 23 w
Polska Produkt lokalny
ClickMeeting to działająca w przeglądarce platforma do prowadzenia webkonferencji i webinarów. Twórz dowolne wydarzenia online za pomocą jednego narzędzia. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting
ClickMeeting to działająca w przeglądarce platforma do prowadzenia webkonferencji i webinarów. Twórz dowolne wydarzenia online za pomocą jednego narzędzia: od małych interaktywnych spotkań w gronie najbliższych współpracowników lub studentów, przez webinary na żywo, automatyczne i na żądanie, po ogromne wydarzenia dla 10 000 osób. Ulepsz swoje webkonferencje dzięki innowacyjnym funkcjom wspierającym współpracę, dzielenie się wiedzą, zaangażowanie użytkowników i marketing. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rejestrowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Audio/Wideo HD
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Elektroniczne podnoszenie ręki
  • Automatyczna transkrypcja
Kompleksowe podejście TeamViewer zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do skutecznej komunikacji i współpracy.
TeamViewer Meeting zapewnia łączność ze swoimi kontaktami i zespołami dzięki bezpiecznym wideokonferencjom i wywołaniom VoIP, natychmiastowemu czatowi, udostępnianiu ekranu i nie tylko na urządzeniach i platformach — gdziekolwiek się spotykasz. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamViewer Remote

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rejestrowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Audio/Wideo HD
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Elektroniczne podnoszenie ręki
  • Automatyczna transkrypcja
Rozwiązanie do konferencji internetowych, które umożliwia prowadzenie interaktywnych spotkań online, wideokonferencji i organizowanie interesujących webinariów.
Zoho Meeting to solidne rozwiązanie dla konferencji internetowych, stworzone z myślą o spotkaniach online i webinariach. Jest ono w pełni oparte na przeglądarce, dlatego uczestnicy nie muszą pobierać żadnych aplikacji, aby wziąć udział w spotkaniu lub webinarium. Miej zawsze pod ręką spotkania dzięki wtyczce komputerowej oferowanej dla systemów Windows i Mac, aplikacji iOS, aplikacji Android, rozszerzeniu Google Chrome, Firefox, osadzonemu widżetowi i integracji z kalendarzami. Wbudowana rejestracja na webinarium, ankiety, QA (pytania i odpowiedzi), umożliwianie rozmów, nagrywanie, dogłębna analiza itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Meeting

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rejestrowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Audio/Wideo HD
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Elektroniczne podnoszenie ręki
  • Automatyczna transkrypcja
Livestorm to kompleksowa platforma angażowania wideo, która umożliwia łączenie, angażowanie i rejestrowanie użytecznych informacji w jednym miejscu.
Livestorm umożliwia wydajne, ale bezbolesne wideokonferencje w skali. Kompleksowa platforma angażowania wideo umożliwia organizacjom tworzenie profesjonalnych prezentacji wideo, którymi można łatwo zarządzać w jednym miejscu. Jest to platforma oparta na przeglądarce, która nie wymaga pobierania ani konfiguracji. Możesz użyć Livestorm dla spotkań lub wydarzeń na żądanie, na żywo lub wcześniej nagranych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Livestorm

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rejestrowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Audio/Wideo HD
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Elektroniczne podnoszenie ręki
  • Automatyczna transkrypcja
BigMarker to jedna z wiodących konfigurowalnych platform do webinariów, wydarzeń wirtualnych i hybrydowych.
BigMarker to w pełni konfigurowalna platforma konferencji wirtualnych, która łączy zaawansowaną technologię wideo z solidnymi możliwościami marketingowymi i interaktywnymi w celu tworzenia wyjątkowych wydarzeń wirtualnych marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigMarker

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rejestrowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Audio/Wideo HD
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Elektroniczne podnoszenie ręki
  • Automatyczna transkrypcja
Twórz webinaria z wykorzystaniem narzędzi do analityki i marketingu oraz twórz je samodzielnie dzięki edytorowi w czasie rzeczywistym w oprogramowaniu WebinarGeek.
WebinarGeek to najbardziej kompletna platforma webinariów. Zastosuj własny styl do webinariów z wykorzystaniem edytora w czasie rzeczywistym. Wysyłaj wiadomości e-mail i natychmiast zbieraj dane. Przeanalizuj zachowanie przeglądarki na poziomie indywidualnym. Wszystko to jest w pełni zgodne z RODO i w świetnej cenie. WebinarGeek to niezawodna i bezpieczna platforma do prowadzenia webinariów, bez konieczności pobierania. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebinarGeek

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rejestrowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Audio/Wideo HD
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Elektroniczne podnoszenie ręki
  • Automatyczna transkrypcja
Przeprowadzaj wciągające spotkania i webinaria, wydarzenia, konferencje, targi i spotkania, które się wyróżniają.
Przeprowadzaj wciągające spotkania i webinaria, wydarzenia hybrydowe, konferencje, targi i spotkania, które się wyróżniają. Airmeet umożliwia nie tylko łatwe prowadzenie i monetyzację wydarzeń, ale także utrzymywanie odbiorców w centrum, dzięki specjalnym przestrzeniom do rozmów i angażowania, które są w pełni konfigurowalne. Ponad 2500 marek, takich jak Walmart, Volvo, Accenture, HackerRank, University of Toronto, organizuje tysiące wydarzeń przy pomocy Airmeet na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airmeet

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rejestrowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Audio/Wideo HD
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Elektroniczne podnoszenie ręki
  • Automatyczna transkrypcja
Polska Produkt lokalny
Wybierz oprogramowanie, które pozwoli organizować wspaniałe webinaria i zachwycać odbiorców.
LiveWebinar umożliwia organizowanie webinarów i spotkań online dla uczestników znajdujących się w różnych miejscach na świecie. Program ma funkcję napisów, która umożliwia tłumaczenie w czasie rzeczywistym rozmów na ponad 50 języków. Istnieje możliwość wysyłania uczestnikom dostosowanych do ich potrzeb szablonów wiadomości e-mail: Szablon rejestracji, zaproszenie dla prezentera, przypomnienie o rejestracji, zaproszenie dla uczestnika, podziękowanie i raport. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveWebinar

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rejestrowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Audio/Wideo HD
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Elektroniczne podnoszenie ręki
  • Automatyczna transkrypcja
Inteligentne rozwiązanie do prowadzenia konferencji internetowych – Hubilo to jednolita platforma do prowadzenia interaktywnych prezentacji, szkoleń i prezentacji produktów i innych.
Hubilo oferuje konferencje internetowe z niesamowitą elastycznością i wygodą podczas organizowanych wydarzeń wirtualnych. Korzystaj z własnego studia Hubilo lub integruj się z YouTube, Zoom, WebEx i innymi narzędziami do konferencji internetowych. Angażuj odbiorców dzięki zintegrowanemu udostępnianiu audio, wideo i treści. Przenieś zaangażowanie na wyższy poziom dzięki czatowi na żywo, ankietom w czasie rzeczywistym, kwestionariuszom i sesjom QnA (pytania i odpowiedzi). Twórz firmowe salony w sieci, sale spotkań grupowych i sesje równoległe w celu zwiększenia możliwości networkingu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubilo

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rejestrowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Audio/Wideo HD
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Elektroniczne podnoszenie ręki
  • Automatyczna transkrypcja
GoBrunch to platforma webinariów i spotkań z unikalnym interfejsem, który stymuluje pozytywne zaangażowanie uczestników.
GoBrunch to wszechstronna platforma webinariów i spotkań z unikalnym i przyjemnym interfejsem, który stymuluje pozytywne zaangażowanie uczestników. Nie wymaga instalacji. Utwórz webinar lub spotkanie, włącz kamerę, udostępnij ekran, udostępnij wideo i nagrywaj. Jeśli chcesz, możesz na stałe wyciszyć wszystkich uczestników. Darmowa wersja bez limitu czasowego. Zacznij korzystać, a Twoje spotkania będą ciekawsze i bardziej interaktywne. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoBrunch

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rejestrowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Audio/Wideo HD
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Elektroniczne podnoszenie ręki
  • Automatyczna transkrypcja
Lepsze spotkania z klientami online. Vectera to łatwy sposób na zaplanowanie spotkań i przeprowadzenie bezpiecznych konferencji internetowych.
Vectera to łatwy sposób na poznanie klientów online. Zaplanuj spotkania i zorganizuj bezpieczne mitingi wideo dla maksymalnie czterech osób. Utwórz centra komunikacji dla wszystkich swoich klientów. Postaw na kreatywność dzięki tablicom, co-browsingowi i dodawaniu notatek do dokumentów. Rozpocznij za jednym kliknięciem, bez pobrań i bez frustracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vectera

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rejestrowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Audio/Wideo HD
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Elektroniczne podnoszenie ręki
  • Automatyczna transkrypcja
Pexip zapewnia organizacji bezpieczną i skalowalną współpracę twarzą w twarz, bez względu na lokalizację lub technologię.
Pexip to internetowa platforma konferencyjna, która umożliwia organizacji dowolnej wielkości bezpośrednią komunikację wideo i współpracę. Możliwość współpracy wideo na dowolnym urządzeniu, w dowolnej technologii i lokalizacji przy zachowaniu pełnej kontroli danych. Korzystaj z wysokiej jakości wideo bez konieczności instalowania oprogramowania lub wtyczek. Połącz ludzi i zespoły za pomocą jednej platformy do spotkań wideo, opartej na sztucznej inteligencji, aby usprawnić komunikację firmową. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pexip Connect

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rejestrowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Audio/Wideo HD
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Elektroniczne podnoszenie ręki
  • Automatyczna transkrypcja
Rozwiązanie do prowadzenia webinariów i wideokonferencji. Obsługa do 10 000 uczestników przy wybitnym na rynku czasie sprawności na poziomie 99,98%.
Solidne rozwiązanie w przeglądarce na następne webinarium, spotkanie lub wideokonferencję. Zapewnij bezpieczeństwo nawet 10 000 uczestników dzięki wybitnemu na rynku czasowi sprawności na poziomie 99,98%. Dostęp z dowolnego urządzenia i dowolnej przeglądarki dzięki wszystkim ulubionym funkcjom, w tym nawet 200 unikalnym funkcjom, takim jak pytania i odpowiedzi, czat na żywo, udostępnianie ekranu, nagrywanie w chmurze, quizy, tablica i wiele innych. MyOwnConference oferuje bezpłatne konto z maksymalnie 20 uczestnikami i dożywotnie użytkowanie. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: MyOwnConference

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rejestrowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Audio/Wideo HD
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Elektroniczne podnoszenie ręki
  • Automatyczna transkrypcja
Zgodne z RODO i w pełni szyfrowane oprogramowanie do wideokonferencji, które pomaga firmom zorganizować ich środowisko komunikacyjne.
Digital Samba umożliwia łatwe organizowanie wideokonferencji internetowych z dowolnego urządzenia. Oprogramowanie do wideokonferencji Digital Samba umożliwia organizacjom z różnych branż prowadzenie zgodnych z RODO spotkań online, webinariów, szkoleń i dużych wydarzeń z dźwiękiem wideo w jakości HD bezpośrednio z poziomu przeglądarki lub aplikacji mobilnej. Odwiedź ich stronę internetową, aby dowiedzieć się więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Digital Samba

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rejestrowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Audio/Wideo HD
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Elektroniczne podnoszenie ręki
  • Automatyczna transkrypcja
Rozwiązania API i SDK nowej generacji do obsługi materiałów wideo i audio w celu zwiększenia komfortu korzystania z Internetu.
Firma iotum, jeden z liderów w dziedzinie rozwiązań wideo i audio, jest zaangażowana w tworzenie najnowocześniejszych produktów i usług, które usprawniają zdalną współpracę i komunikację dla organizacji dowolnej wielkości, w dowolnym miejscu na świecie. Platforma iotum powstała, aby ułatwić integrację z istniejącymi rozwiązaniami, od edukacji, przez zdrowie, po gry. Kontakt z odbiorcami w czasie rzeczywistym, na dowolnej platformie, z dowolnego miejsca – dzięki dodaniu funkcji wideo i głosowych za pomocą rozwiązań API i SDK firmy iotum. Ze swoich biur w Toronto i Los Angeles iotum kieruje zespołem kierowniczym o dużym doświadczeniu w branży technologicznej. Więcej informacji na temat firmy, jej zespołu, rozwiązań i usług można znaleźć na jej stronie internetowej Dowiedz się więcej na temat produktu: iotum

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rejestrowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Audio/Wideo HD
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Elektroniczne podnoszenie ręki
  • Automatyczna transkrypcja
Jest to doskonała platforma do prowadzenia spotkań sprzedażowych, która pozwala skrócić czas realizacji zamówień, zwiększyć produktywność sprzedaży i podnieść wskaźniki zamknięcia sprzedaży.
Demodesk to platforma spotkań stworzona specjalnie dla działów sprzedaży. Umożliwia przedstawicielom handlowym zajmującym się obsługą klienta osiąganie najlepszych wyników, prowadząc ich w czasie rzeczywistym, automatyzując zadania niezwiązane ze sprzedażą i angażując klientów na zupełnie nowym poziomie. Przełomowa technologia udostępniania ekranu sprawia, że spotkania są naprawdę interaktywne. Firmy SaaS korzystają z Demodesk, aby skrócić czas wdrożenia, zwiększyć realizację kwot, podnieść wydajność sprzedaży i przyspieszyć rozwój. Dowiedz się więcej na temat produktu: Demodesk

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rejestrowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Audio/Wideo HD
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Elektroniczne podnoszenie ręki
  • Automatyczna transkrypcja
Szybka, prosta i bezpieczna technologia współdzielenia i współpracy, która umożliwia bezproblemowe uaktualnianie dowolnych rozmów z dowolnego kanału.
Surfly oferuje technologię współbieżnego przeglądania i współpracy, która umożliwia płynną aktualizację każdej rozmowy z dowolnego kanału oraz obsługę klientów w taki sposób, jakby siedzieli obok siebie. Surfly można łatwo dostosować do każdego przepływu doświadczeń klienta. Sesje współbieżnego przeglądania można uruchamiać bezpośrednio ze strony internetowej lub platformy i zmieniać wygląd, aby pasował do marki. Surfly poprawia interakcję na platformie w czasie rzeczywistym. Bez pisania jednego wiersza kodu lub instalowania oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Surfly

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rejestrowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Audio/Wideo HD
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Elektroniczne podnoszenie ręki
  • Automatyczna transkrypcja
Spraw, aby prezentacja na żywo lub nagrana była interesująca, dodając osobisty charakter i elementy interaktywne do slajdów. To jest proste.
VideoCom ułatwia wszystkim tworzenie atrakcyjnych prezentacji na żywo i do nagrania. Ożyw swoje prezentacje, zanurzając się w slajdach i dodając elementy interaktywne jako wezwania do działania. Możesz zaimportować istniejącą prezentację lub zacząć od zera. Dzięki notatkom dla prelegentów i funkcji powtórki, osiągnięcie perfekcyjnej prezentacji typu pitch deck nigdy nie było łatwiejsze. Wszystkie nagrania są natychmiast przesyłane do bezpiecznej chmury, z której można je łatwo udostępniać i śledzić za pomocą zaawansowanych analiz mediów. Dowiedz się więcej na temat produktu: VideoCom

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rejestrowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Audio/Wideo HD
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Elektroniczne podnoszenie ręki
  • Automatyczna transkrypcja
Swapcard to łatwa w użyciu platforma do zarządzania wydarzeniami i społecznością zaprojektowana w celu tworzenia ważnych więzi.
Partner, który sprawi, że organizacja wydarzeń będzie łatwa i bezstresowa. Poznaj Swapcard — oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie, które pomaga zwiększyć przychody z wydarzeń, wystaw i sponsoringu. Swapcard oszczędza czas zespołom i przekształca jednorazowe wydarzenia w całoroczne doświadczenia społeczności, dzięki którym odbiorcy będą wracać po więcej. Twórz interesujące i niezapomniane wydarzenia, które pokochają uczestnicy. Więcej informacji i wersja demonstracyjna dostępne są na stronie swapcard.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: Swapcard

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rejestrowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Audio/Wideo HD
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Elektroniczne podnoszenie ręki
  • Automatyczna transkrypcja
Polska Produkt lokalny
Meetsales wykorzystuje konferencje w trybie online i przekształca je w potężne narzędzie sprzedaży B2B. Pomóż swojemu zespołowi osiągnąć za jego pomocą cele sprzedażowe.
Meetsales to aplikacja do prowadzenia konferencji w trybie online, która może zrobić o wiele więcej niż tylko łączyć handlowców i ich klientów na spotkaniach wideo. Posiada funkcje dobrze znane z rozwiązań CRM, platform eCommerce i innych narzędzi używanych w codziennych działaniach sprzedażowych B2B. Dzięki wszystkim możliwościom tego rozwiązania sprzedawcy mogą poprawić swoją zdalną grę sprzedażową i sfinalizować więcej transakcji. Dzięki modułowi analitycznemu ich kierownicy są zawsze informowani o postępach w pracy i wymaganych ulepszeniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Meetsales

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rejestrowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Audio/Wideo HD
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Elektroniczne podnoszenie ręki
  • Automatyczna transkrypcja
Jedno z najłatwiejszych w obsłudze internetowych narzędzi do wideokonferencji, bez konieczności instalacji. Obsługuje protokoły na urządzenia mobilne, przeglądarki i SI.
RemoteMeeting to łatwe i wydajne rozwiązanie do wideokonferencji. Użyj przeglądarki, aby rozpocząć i dołączyć do wideokonferencji. Nie ma potrzeby korzystania z dedykowanej aplikacji, a wszystko to z poziomu przeglądarki. Przedstaw swój pulpit, udostępnij dokumenty i zaznaczaj je interaktywnie. Utwórz zautomatyzowany protokół spotkania jako zapis do późniejszego przeglądu. RemoteMeeting może automatycznie wykryć głośnik i przypiąć go na ekranie głównym, aby zapewnić jeszcze bardziej wciągające doświadczenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemoteMeeting

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rejestrowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Audio/Wideo HD
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Elektroniczne podnoszenie ręki
  • Automatyczna transkrypcja
ConveneAGM to rozwiązanie umożliwiające przeprowadzenie wirtualnego lub hybrydowego zgromadzenia akcjonariuszy zgodnie z obowiązującymi wytycznymi.
ConveneAGM to kompleksowe rozwiązanie konferencyjne typu eAGM (elektroniczne doroczne walne zgromadzenie) przeznaczone do prowadzenia interesujących wirtualnych lub hybrydowych spotkań akcjonariuszy. Organizacje mogą organizować transmisje z AGM w czasie rzeczywistym, podczas których akcjonariusze mogą się rejestrować, głosować nad uchwałami, wysyłać formularze pełnomocnictw i uczestniczyć w pytaniach i odpowiedziach na żywo. Usprawnia to proces i wymagania związane z AGM, tworząc uniwersalną platformę, która pomaga sekretarzom, kontrolerom i rejestratorom akcji. ConveneAGM został opracowany przez firmę Azeus, która posiada poziom 5 CMMI i jest ekspertem w dziedzinie efektywności procesów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ConveneAGM

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rejestrowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Audio/Wideo HD
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Elektroniczne podnoszenie ręki
  • Automatyczna transkrypcja
Opłata 0% za bilety Pomoc i wsparcie w trybie online Wydarzenia online, hybrydowe i w lokalizacji Wsparcie projektowe Uproszczony proces wydarzeń Zintegrowane i otwarte
Conferize to kompletna platforma do zarządzania wydarzeniami, która umożliwia zespołowi planowanie, promowanie i dostarczanie wspaniałych wydarzeń dla odbiorców z dużym wpływem. Jedna platforma, każdy typ wydarzenia. Jedna platforma do organizowania wydarzeń osobistych, wirtualnych lub hybrydowych. Uwzględniono kompleksowe zarządzanie zdarzeniami. Organizuj wydarzenia w kilka minut. Prowadź małe webinaria/seminaria lub całodzienne wydarzenia z wieloma ścieżkami i sesjami. Doświadczenie użytkownika markowego Jedno centrum 24/7 dla wszystkich działań związanych z wydarzeniem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Conferize

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rejestrowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Audio/Wideo HD
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Elektroniczne podnoszenie ręki
  • Automatyczna transkrypcja