Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Rozwiązania dla procesów zakupowych

Rozwiązania dla procesów zakupowych automatyzują cykl zaopatrzenia w bezpośrednie i pośrednie towary i usługi. Rozwiązania do obsługi procesów zakupu obejmują ważne funkcje związane z bezpieczeństwem, przestrzeganiem przepisów i sprawozdawczością, umożliwiające wdrożenie prawidłowych i skutecznych procesów zamówień i zaopatrzenia. Rozwiązania dla procesów zakupowych często oferują zintegrowane narzędzia do zatwierdzania faktur, kontroli zapasów, zarządzania zasobami, zleceniami, a także obsługi klienta. Rozwiązania do obsługi procesów zakupu są powiązane z programami do faktur i rozliczania, programami do składania zamówień i oprogramowaniem do zarządzania dostawcami.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Rozwiązania dla procesów zakupowych

Wyniki: 22 w
Zwiększyć poziom zakupów, eliminując pracę ręczną. Usprawnione zatwierdzanie, budżetowanie, zautomatyzowane przetwarzanie PR i PO — wszystko w jednym oprogramowaniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro
Zarządzaj procesem zakupów i korzystaj z raportów w czasie rzeczywistym. Precoro pomaga usprawnić proces zatwierdzania, dopasować faktury do zamówień i pokwitowań oraz skonfigurować reguły dla centrów kosztów lub budżetów, aby nigdy nie przekroczyć limitu. Ponad 1000 MŚP z branży biotechnologicznej, produkcji, budownictwa i innych branż korzysta z technologii Precoro i cieszy się przejrzystością zakupów dzięki pełnej automatyzacji procesu zakupowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Raporty zakupowe
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Promena oferuje moduły zarządzania bazą dostawców, e-Sourcing, e-Procurement i analizy wydatków. Dowiedz się więcej na temat produktu: Promena
Promena dostarcza oparte na SaaS rozwiązania dla procesów zakupowych, w tym moduły do zarządzania bazą dostawców, e-Sourcingu, e-Procurement i analizy wydatków. Przekształć swój proces zamówień, zapewnij konkurencyjność, przejrzystość i wydajność, wykorzystując intuicyjny i nowoczesny design UX/UI Promena. Oprogramowanie zostało zaprojektowane i zbudowane na podstawie wieloletniego know-how i doświadczenia największej centralnej firmy zaopatrzeniowej w Turcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Promena

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Raporty zakupowe
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Flowie to najlepsza platforma zakupów i operacji finansowych dla nowoczesnych firm, centralizująca zarządzanie P2P, O2C i przepływami pieniężnymi Dowiedz się więcej na temat produktu: Flowie
Flowie to jedna z czołowych platform zakupów i operacji finansowych dla nowoczesnych firm. Flowie centralizuje Procure-to-Pay (P2P), Order-to-Cash (O2C) i zarządzanie przepływami pieniężnymi, a wszystko to przy zachowaniu doświadczenia użytkownika na poziomie konsumenckim. Flowie ma zasięg globalny: platforma umożliwia zarządzanie fakturami z i do ponad 60 krajów, zachowując jednocześnie 100% zgodności z przepisami podatkowymi (e-fakturowanie). Flowie synchronizuje się natywnie w ciągu kilku minut ze wszystkimi narzędziami firmy, bez potrzeby korzystania z usług integratora. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flowie

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Raporty zakupowe
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Pivot to narzędzie S2P, które pomaga kontrolować wydatki, zmniejszać ryzyko dostawców na dużą skalę i zwiększać możliwości zespołów biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pivot
Pivot to oprogramowanie zakupowe klasy konsumenckiej, które pomaga firmom kontrolować wydatki, jednocześnie wzmacniając ich zespoły. Natywna integracja z systemami ERP i narzędziami firmowymi umożliwia wdrożenie w ciągu zaledwie kilku tygodni. Intuicyjne interfejsy sprzyjają adaptacji pracowników, unikając potrzeby szkoleń. Dla zespołów finansowych, prawnych, zgodności i bezpieczeństwa, Pivot oferuje automatyzacje, które znacznie zmniejszają ilość pracy ręcznej i niekończących się wątków e-mail. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pivot

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Raporty zakupowe
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Kompleksowy system ERP nowej generacji, oparty na chmurze, stworzony z myślą o sektorze budowlanym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Archdesk
Archdesk to oparte na chmurze kompleksowe oprogramowanie ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) nowej generacji stworzone dla branży budowlanej. Archdesk zajmuje się przepływem pracy od A do Z. Od wstępnego zapytania klienta, przez wycenę, umowy, zarządzanie projektami, budżetowanie, zaopatrzenie, przetargi, planowanie, zarządzanie pracą, zarządzanie zasobami, kalkulację kosztów, raportowanie, współpracę zespołową do momentu wystawienia ostatniej faktury. Wszystko to w elastycznym przepływie pracy z łatwym interfejsem, dostępnym z każdego urządzenia przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Archdesk

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Raporty zakupowe
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Pakiet NetSuite upraszcza zarządzanie zakupami, składanie i wysyłkę zamówień oraz sposób zarządzania nimi poprzez automatyzację procesów pozyskiwania i dokonywania zakupów.
NetSuite Purchasing to narzędzie, które zapewnia wielofunkcyjne korzyści, upraszczając proces składania, zarządzania i realizacji zamówień zakupu. Przyspiesz swoje zakupy, eliminując proces nieautomatycznego zatwierdzania. Określ osobę odpowiedzialną za odbiór, wyślij odpowiednie powiadomienia i automatycznie aktualizuj transakcje. Zoptymalizuj swoje zapasy dzięki rozwiązaniu opracowanemu z myślą o śledzeniu zamówień. Sprawdzaj, co zostało zamówione, w jakich ilościach i kiedy pozycje te zostaną odebrane. Sami sprzedawcy również mogą śledzić swoje własne zamówienia, korzystając z portalu sprzedawcy. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Raporty zakupowe
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Proste i łatwe w użyciu oprogramowanie księgowe, które pomoże Ci zarządzać finansami firmy w inteligentny sposób.
Skorzystaj z Zoho Books, aby tworzyć i wysyłać szczegółowe i spersonalizowane zlecenia zakupu z własną marką. Śledź otwarte zlecenia zakupu i przekształcaj je w rachunki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Books

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Raporty zakupowe
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Ponad 360 recenzji 4.7/5. Proste, ale w pełni funkcjonalne. Wysoko oceniane oprogramowanie do zakupów.
Proste oprogramowanie do zakupów, które umożliwia członkom zespołu tworzenie wniosków o zakup w podróży, które mogą być zatwierdzane przez wstępnie zdefiniowane osoby zatwierdzające – z dowolnego urządzenia. Wszystkie istotne komentarze i dokumenty mogą zostać dołączone do PO i zarządzane na potrzeby raportowania i audytu. Wyeliminuj błędy w wydatkach i rozliczaj członków zespołu z zakupów dokonywanych przy użyciu kart firmowych. Przeglądaj budżety i zarządzaj nimi w czasie rzeczywistym, aby podejmować wnikliwe decyzje dotyczące każdego zakupu. Sporządzaj dokładne raporty za pomocą jednego kliknięcia dla księgowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProcurementExpress.com

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Raporty zakupowe
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm.
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm. Zarządzanie zapasami i zamówieniami w czasie rzeczywistym. CECHY: Ponowne zamawianie. Realizacja zamówienia. Drukowanie etykiet w chmurze. Śledzenie zapasów (kod kreskowy, nr seryjny, nr partii). Wiele jednostek miary. Wiele magazynów. Wiele walut. Interfejs wielojęzyczny. Produkty złożone (zestawienia materiałowe, kompletowanie, elementy zmienne). Zarządzanie na poziomie użytkownika. Zintegrowany moduł fakturowania i zakupów. Obsługa produkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: ERPAG

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Raporty zakupowe
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Wdrażaj spersonalizowane przepływy pracy zapewniające płatności, które umożliwiają zespołom zakup tego, czego potrzebują, wtedy, gdy tego potrzebują.
Przyspiesz zakupy i daj zespołom możliwość kupowania dowolnych produktów w dowolnym czasie, bez wąskich gardeł. Platforma Procurify łączy wszystkie potrzeby zakupowe w jedną, łatwą w użyciu platformę, która w pełni integruje się z istniejącymi systemami księgowymi. Maksymalizuj wydajność operacyjną i zwiększaj widoczność wydatków i kontrolę nad nimi dzięki kompleksowym przepływom pracy zapewniania płatności, 3-stopniowemu dopasowywaniu i niestandardowym zatwierdzeniom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Raporty zakupowe
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Aplikacja internetowa dla małych i średnich przedsiębiorstw, umożliwiająca śledzenie zapasów, zamówień, fakturowanie i raportowanie w wielu lokalizacjach – w tym w produkcji.
Internetowy system inwentaryzacji, śledzenia zamówień, fakturowania i raportowania dla małych i średnich firm działających w wielu lokalizacjach – w tym w zakresie obsługi produkcji. Zobacz ostrzeżenia magazynowe, dostępność dostawców i czas realizacji zamówień. Śledzenie poziomów zapasów, kosztów, wartości zapasów. Obsługa kompletacji, serii, partii i kodów kreskowych, zwrotów, przesyłek, wysyłki drop, transferów wewnętrznych. Przyjmij Megaventory, aby skutecznie zarządzać swoją firmą i cieszyć się przyjaznym dla użytkownika interfejsem oraz kompleksowym wsparciem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Megaventory

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Raporty zakupowe
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Doskonałe rozwiązanie w zakresie zakupów zapewniające efektywne zarządzanie wydatkami, pełną przejrzystość, wgląd i zgodność z przepisami.
Zastępuje ręczne, czasochłonne procesy i arkusze kalkulacyjne zautomatyzowanymi procesami zamawiania zakupów, PO, wydatków i zatwierdzania, analityką wydatków oraz funkcjami raportowania. Oszczędza czas i koszty dzięki inteligentniejszym procesom wydawania pieniędzy, które są przemyślane, zgodne z budżetem i zasadami. Zintegrowany z ERP / systemem księgowości lub samodzielny, łatwy w użyciu system Fraxion zwiększa wydajność w całym procesie od zakupu do zapłaty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fraxion

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Raporty zakupowe
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Expeni to niedrogi, prosty i łatwy w użyciu system zarządzania zamówieniami. Najlepiej pasuje do małego budżetu.
Niedrogie, proste i łatwe w użyciu. Dzięki procesowi zatwierdzania jednym kliknięciem Expeni upraszcza proces zarządzania zamówieniami. Konfiguruj budżety. Pracownicy mogą szybko wydawać zlecenia zakupu, załączać faktury itp. Automatyczne powiadomienia e-mail powiadamiają osoby zatwierdzające. Menedżerowie mogą zatwierdzać z dowolnego miejsca. Skonfiguruj zatwierdzenie wielopoziomowe. Dział finansów może dodawać płatności. Eksportuj plik CSV lub PDF. Udostępniaj dostawcom. Dostosuj PO. Kontrola dostępu do PO między działami i lokalizacjami oddziałów. Zarządzanie dostawcami i produktami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Expeni

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Raporty zakupowe
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Łatwiejsze zakupy dzięki Prokuria. Obniż koszty zakupu bez uszczerbku dla jakości.
Zautomatyzuj i uprość wydawanie zamówień w Prokuria. Cały proces zakupu — od planowania po fakturowanie — można obsługiwać online za pośrednictwem oprogramowania firmy Prokuria z interfejsem pulpitu nawigacyjnego, który koncentruje się na maksymalizacji wydajności poprzez umożliwienie użytkownikom wykonania jak największej liczby działań na jednym ekranie, oszczędzając im cenny czas. Z jednego miejsca można tworzyć oferty/RFQ (zapytania ofertowe), wnioski o zakup, oferty, propozycje zamówień, listy dostawców i zamówienia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prokuria

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Raporty zakupowe
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
W pełni zintegrowane oprogramowanie do zakupów. Platforma w pełni oparta na chmurze. Integracja zarządzania jakością ISO i FDA. Uzyskaj bezpłatną prezentację produktu.
Łatwiejszy zakup oprogramowania. W pełni zintegrowane rozwiązanie ERP. Integracja zarządzania jakością ISO i FDA. Pełna platforma chmurowa. Dane w czasie rzeczywistym. Gotowość do pracy w wielu lokalizacjach. Księgowość w chmurze. Zarządzanie zapasami za pomocą kodów kreskowych, identyfikowalność partii i numerów seryjnych. Zatwierdzenia podpisu elektronicznego zgodne z FDA 21 CFR część 11. Obejmuje kolejkę inspekcji. Zautomatyzowane powiadomienia e-mail o minimalnych poziomach zapasów i zapasach, które wkrótce wygasną. Walidacja oprogramowania w zestawie. Uzyskaj bezpłatną prezentację produktu. Dowiedz się więcej na temat produktu: QT9 ERP

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Raporty zakupowe
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Rozwiązanie do zarządzania wydatkami dla inteligentnych zespołów. Zarządzanie kontami bankowymi, budżetami, zakupami, kartami płatniczymi i fakturami w jednym miejscu.
Zwiększ możliwości swojej firmy dzięki oprogramowaniu Spenfi Purchasing. Jest to kompleksowe centrum wydatków finansowych, łączące zakupy, wnioski budżetowe, karty płatnicze, faktury, paragony, zamówienia zakupu i subskrypcje. Zrewolucjonizuj wydatki dzięki doskonałej przejrzystości i kontroli dzięki alertom w czasie rzeczywistym, inteligentnym protokołom zatwierdzania oraz kompleksowej obsłudze dostawców i dokumentów, płynnie integrując się z oprogramowaniem księgowym lub ERP. Już dziś rozpocznij 14-dniowy okres próbny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Spenfi

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Raporty zakupowe
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Zacznij zarządzać wszystkimi wydatkami i procesami swojej organizacji na jednej platformie dzięki Business Spend Management.
Zacznij zarządzać wszystkimi wydatkami i procesami swojej organizacji na jednej platformie. Natychmiastowe zwiększenie wpływu finansowego na organizację dzięki Business Spend Management. Oszczędność kosztów, automatyzacja przetwarzania faktur, poprawa relacji z dostawcami i zmniejszenie ryzyka dla całej organizacji. Dzięki tym rozwiązaniom zabezpieczysz cały proces Source-to-Pay i osiągniesz zrównoważone operacje biznesowe w krótkim czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ISPnext

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Raporty zakupowe
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Oparte na chmurze rozwiązanie do obsługi procesów od zakupu do płatności. Zamówienia, e-zatwierdzenia, pokwitowania, fakturowanie, wnioski o zwrot kosztów i inne.
WebReq to wysoce konfigurowalne, oparte na chmurze rozwiązanie do obsługi procesów zakupu i płatności w organizacji. Wyeliminowanie błędów, poprawa kontroli nad wydatkami i zwiększenie widoczności w celu podejmowania właściwych decyzji. Funkcje obejmują szeroki zakres reguł i metod zatwierdzania typu „ustaw i zapomnij”, automatyczne wysyłanie zamówień zakupu do dostawców pocztą elektroniczną, bezproblemową integrację z wieloma systemami finansowymi, odczytywanie i automatyczną alokację faktur dostawców oraz łatwą w użyciu aplikację mobilną do zgłaszania wydatków. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebReq

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Raporty zakupowe
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
eye-share automatyzuje zaopatrzenie i AP za pomocą narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, oferując elastyczne, konfigurowalne rozwiązania do usprawnionego zarządzania finansami.
eye-share jest dostawcą rozwiązań w zakresie automatyzacji finansów, zaprojektowanych w celu przekształcenia sposobu, w jaki firmy zarządzają swoimi rachunkami płatniczymi (AP) i procesami zaopatrzenia. Flagowy produkt firmy, eye-share Workflow, oferuje automatyzację opartą na sztucznej inteligencji, która pozwala osiągnąć do 90% wydajności przetwarzania faktur, znacznie zmniejszając liczbę zadań wykonywanych ręcznie i błędów. Modułowa konstrukcja eye-share pozwala firmom zbudować niestandardowe rozwiązanie, które pasuje do ich unikalnych potrzeb. Niezależnie od tego, czy chodzi o usprawnienie zaopatrzenia, automatyzację księgowania w księdze głównej czy poprawę komunikacji z dostawcami, platforma firmy płynnie integruje się z ponad 80 systemami ERP, zapewniając elastyczność i wydajność. Sztuczna inteligencja zapewnia przydatne informacje, optymalizuje przepływy pracy i stale się poprawia, pomagając firmom obniżyć koszty, przyspieszyć zamknięcie finansowe i skupić się na strategicznych zadaniach. Dzięki bezpiecznej, opartej na chmurze platformie eye-share zapewnia firmom dostęp do danych w czasie rzeczywistym, umożliwiając inteligentniejsze podejmowanie decyzji i poprawę wyników finansowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: eye-share Workflow

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Raporty zakupowe
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
SureCost umożliwia firmom z branży farmaceutycznej usprawnienie zakupów w aptekach i zarządzania zapasami.
SureCost Purchase Manager ujednolica zakupy i zapasy, dzięki czemu apteki mogą optymalizować decyzje zakupowe i odkrywać możliwości oszczędzania pieniędzy, korzystając z całego katalogu dostawców i hurtowników. SureCost współpracuje ze wszystkimi głównymi hurtowniami, a także z większością dostawców drugorzędnych, GPO i innymi źródłami farmaceutycznymi. Dzięki SureCost, apteki łączą cały swój katalog w jedno płynne rozwiązanie, oszczędzając tysiące godzin i tysiące dolarów każdego roku. Rozwiązania SureCost do zarządzania zakupami, zapasami i zgodnością z przepisami umożliwiają aptekom ujednolicenie zakupów i zapasów, inteligentniejszą pracę oraz utrzymanie zgodności z przepisami dotyczącymi dostawców i DSCSA. Ponad 5000 aptek oszczędza dzięki SureCost. Dowiedz się więcej na temat produktu: SureCost

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Raporty zakupowe
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Cyfrowy bliźniak dla przemysłowych nabywców energii i surowców.
Datapred to cyfrowy bliźniak dla przemysłowych nabywców energii i surowców. Datapred pomaga kupującym podejmować lepsze decyzje, zapewniając bezpieczną, połączoną przestrzeń, w której mogą testować i monitorować strategie kupna i hedgingowe. Datapred to Gartner Cool Vendor, SpendMatters Top 50 Company to Watch, ProcureTech i Kearney Top 100 Innovator, laureat Szwajcarskiej Fundacji Innowacji Technologicznych (FIT) i zwycięzca światowego wyzwania Airbusa w zakresie uczenia maszynowego w 2019 r. Dowiedz się więcej na temat produktu: Datapred

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Raporty zakupowe
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Usprawnij wydatki dzięki Rubberstamp.io – ekonomicznemu, przyjaznemu dla użytkownika oprogramowaniu PO dostosowanemu do potrzeb małych zespołów. Wypróbuj za darmo już dziś.
Ekonomiczne rozwiązanie do zarządzania wydatkami firmy bez rozbijania banku. Zaprojektowane przez ekspertów ds. zakupów z ponad 30-letnim doświadczeniem, Rubberstamp.io to oprogramowanie do zamówień dostosowane do unikalnych potrzeb małych zespołów. Pożegnaj się z nieporęcznymi systemami i przywitaj się z prostą, przyjazną dla użytkownika platformą. Wielu ludzi nie potrzebuje zaawansowanego systemu zarządzania PO. Stworzyli oni Rubberstamp.io dla małych zespołów, które mają ograniczony budżet. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rubberstamp.io

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Raporty zakupowe
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami