Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 279 w
Zwiększyć poziom zakupów, eliminując pracę ręczną. Usprawnione zatwierdzanie, budżetowanie, zautomatyzowane przetwarzanie PR i PO — wszystko w jednym oprogramowaniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro
Zarządzaj procesem zakupów i korzystaj z raportów w czasie rzeczywistym. Precoro pomaga usprawnić proces zatwierdzania, dopasować faktury do zamówień i pokwitowań oraz skonfigurować reguły dla centrów kosztów lub budżetów, aby nigdy nie przekroczyć limitu. Ponad 1000 MŚP z branży biotechnologicznej, produkcji, budownictwa i innych branż korzysta z technologii Precoro i cieszy się przejrzystością zakupów dzięki pełnej automatyzacji procesu zakupowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Wdrażaj spersonalizowane przepływy pracy zapewniające płatności, które umożliwiają zespołom zakup tego, czego potrzebują, wtedy, gdy tego potrzebują. Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify
Przyspiesz zakupy i daj zespołom możliwość kupowania dowolnych produktów w dowolnym czasie, bez wąskich gardeł. Platforma Procurify łączy wszystkie potrzeby zakupowe w jedną, łatwą w użyciu platformę, która w pełni integruje się z istniejącymi systemami księgowymi. Maksymalizuj wydajność operacyjną i zwiększaj widoczność wydatków i kontrolę nad nimi dzięki kompleksowym przepływom pracy zapewniania płatności, 3-stopniowemu dopasowywaniu i niestandardowym zatwierdzeniom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Doskonałe rozwiązanie w zakresie zakupów zapewniające efektywne zarządzanie wydatkami, pełną przejrzystość, wgląd i zgodność z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fraxion
Zastępuje ręczne, czasochłonne procesy i arkusze kalkulacyjne zautomatyzowanymi procesami zamawiania zakupów, PO, wydatków i zatwierdzania, analityką wydatków oraz funkcjami raportowania. Oszczędza czas i koszty dzięki inteligentniejszym procesom wydawania pieniędzy, które są przemyślane, zgodne z budżetem i zasadami. Zintegrowany z ERP / systemem księgowości lub samodzielny, łatwy w użyciu system Fraxion zwiększa wydajność w całym procesie od zakupu do zapłaty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fraxion

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Chmura zakupowa Kissflow to wiodące rozwiązanie w zakresie zaopatrzenia, które jest elastyczne i obejmuje wszystko, od zakupów po zarządzanie dostawcami – wszystko na jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow Procurement Cloud
Chmura zakupowa Kissflow to wiodące elastyczne rozwiązanie w zakresie zaopatrzenia, które obejmuje wszystko, od zakupów po zarządzanie dostawcami – wszystko na jednej platformie. Zawiera wszystkie elementy, takie jak zamówienia zakupu, zgłoszenia zapotrzebowania, zarządzanie dostawcami, fakturowanie zakupów, analitykę i integracje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow Procurement Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Oparte na chmurze rozwiązanie do obsługi procesów od zakupu do płatności. Zamówienia, e-zatwierdzenia, pokwitowania, fakturowanie, wnioski o zwrot kosztów i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebReq
WebReq to wysoce konfigurowalne, oparte na chmurze rozwiązanie do obsługi procesów zakupu i płatności w organizacji. Wyeliminowanie błędów, poprawa kontroli nad wydatkami i zwiększenie widoczności w celu podejmowania właściwych decyzji. Funkcje obejmują szeroki zakres reguł i metod zatwierdzania typu „ustaw i zapomnij”, automatyczne wysyłanie zamówień zakupu do dostawców pocztą elektroniczną, bezproblemową integrację z wieloma systemami finansowymi, odczytywanie i automatyczną alokację faktur dostawców oraz łatwą w użyciu aplikację mobilną do zgłaszania wydatków. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebReq

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dynamics 365

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Whether you¿re creating a purchase order, or need to convert one to an invoice, Xero makes the process simple, easy and professional.
Save time and effort by preparing online purchase orders quickly using your Xero inventory items. Approve, copy, send or print purchase orders one at a time, or in bulk. You can also copy purchase orders to bills, sales invoices or new purchase orders to save data entry time. You determine what level of information you want to display. Then customise your purchase orders to reflect your brand by adding your logo, selecting a font, and using one of Xero's professional templates. Dowiedz się więcej na temat produktu: Xero

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
ShippingEasy is the easiest online shipping platform for growing businesses, featuring discounted shipping rates and easy automation.
ShippingEasy is the easiest online shipping platform for growing businesses. With ShippingEasy, merchants can access discounted USPS and UPS shipping rates, automate shipping, and get time back to focus on building their business. Robust integrations with all leading online channels allow merchants to manage orders, shipments, and customers from everywhere they sell, all in one easy-to-use platform. Dowiedz się więcej na temat produktu: ShippingEasy

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Pakiet NetSuite upraszcza zarządzanie zakupami, składanie i wysyłkę zamówień oraz sposób zarządzania nimi poprzez automatyzację procesów pozyskiwania i dokonywania zakupów.
NetSuite Purchasing to narzędzie, które zapewnia wielofunkcyjne korzyści, upraszczając proces składania, zarządzania i realizacji zamówień zakupu. Przyspiesz swoje zakupy, eliminując proces nieautomat ycznego zatwierdzania. Określ osobę odpowiedzialną za odbiór, wyślij odpowiednie powiadomienia i automatycznie aktualizuj transakcje. Zoptymalizuj swoje zapasy dzięki rozwiązaniu opracowanemu z myślą o śledzeniu zamówień. Sprawdzaj, co zostało zamówione, w jakich ilościach i kiedy pozycje te zostaną odebrane. Sami sprzedawcy również mogą śledzić swoje własne zamówienia, korzystając z portalu sprzedawcy. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
We help job shops and manufacturers of all kinds work smarter for improved efficiencies, greater flexibility, and bigger profits.
ECI Shoptech brings together industry-leading solutions E2 SHOP and JobBOSS to create the next evolution in job shop business management: JobBOSS². Designed for job shops and make-to-order manufacture rs, JobBOSS² provides the flexibility manufacturers need to maximize productivity and profits, while scaling effectively. JobBOSS² gives you insight and visibility into your shop floor like never before with quick estimates and quotes, real-time data collection, flexible scheduling, and much more! Dowiedz się więcej na temat produktu: JobBOSS²

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of products.
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of your products as you sell and restock across multiple warehouse locations and channels. QuickBooks Commerce allows brands to automate and integrate their commerce platforms and get powerful insights into all their sales data on-demand. Dowiedz się więcej na temat produktu: QuickBooks Commerce

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Proste i łatwe w użyciu oprogramowanie księgowe, które pomoże Ci zarządzać finansami firmy w inteligentny sposób.
Skorzystaj z Zoho Books, aby tworzyć i wysyłać szczegółowe i spersonalizowane zlecenia zakupu z własną marką. Śledź otwarte zlecenia zakupu i przekształcaj je w rachunki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Books

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
An open-source suite of integrated apps to manage CRM, PoS, Website, eCommerce, Sales, Accounting, Warehouse, HR, Marketing, and more.
Odoo is a fully integrated, customizable, open-source software packed with expertly designed, user-friendly business applications. Odoo's intuitive database is able to meet a majority of business needs, such as CRM, Sales, Project, Manufacturing, Inventory, and Accounting, just to name a few. Odoo is an all-in-one software solution designed to meet the needs of any company, regardless of size (or budget). Dowiedz się więcej na temat produktu: Odoo

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
The secret powering small businesses in 90+ countries worldwide. Track stock, manage sales, pick and ship orders, and more,
inFlow Inventory is the easiest way to run your wholesale, distribution, manufacturing, or ecommerce business. Track stock across any location and manage purchases and sales—all from one app. inFlow helps you manage any order or process from start to finish, with full pick/pack/ship support, BOM and assemblies, and connections to over 35 different ecommerce platforms. We offer in-house support via live chat, email, and callback. Click Visit Website to start your free 14-day trial now. Dowiedz się więcej na temat produktu: inFlow Inventory

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
360+ 4.7/5 reviews. Simple yet, fully featured. The highest rated purchasing software.
Simple Purchasing software that allows team members to create purchase requests on the go that can get approved by pre-defined approvers - from any device. All relevant comments & docs can get attached to the PO & managed for reporting & auditing. Eliminate spending mistakes & keep team members accountable for company card purchasing. View and manage budgets in real-time for insightful decision-making for each purchase. Draw accurate reports with a click of a button for the accountant. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProcurementExpress.com

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Cut invoice-to-payment time 50% and eliminate hundreds of hours of tedious transactional data entry.
The Sage Intacct Purchasing software module enables you to create structured, predefined transaction and purchase approval workflows that increase purchasing speed, accuracy, and efficiency. At the same time, it provides a comprehensive suite of dashboards and reporting tools that let you monitor budget vs. actuals, analyze costs, and gain visibility into your entire procure-to-pay cycle. That’s purchase order software, perfected. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sage Intacct

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Everything in one system including accounting, eCommerce, inventory management, manufacturing,and POS at a fraction of the cost of ERPs
Everything in one system including accounting, eCommerce, inventory management, manufacturing, and POS at a fraction of the cost of ERPs. Manage orders from multiple channels, including eCommerce channels with automations and great integrations. Track stock levels and stock on hand value for raw materials, components, finished goods, and more. Made-to-order, assembly, manufacturing and component traceability features automatically maintain stock movements and keep accounts free of discrepancies. Dowiedz się więcej na temat produktu: DEAR Systems

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm.
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm. Zarządzanie zapasami i zamówieniami w czasie rzeczywistym. C ECHY: Ponowne zamawianie. Realizacja zamówienia. Drukowanie etykiet w chmurze. Śledzenie zapasów (kod kreskowy, nr seryjny, nr partii). Wiele jednostek miary. Wiele magazynów. Wiele walut. Interfejs wielojęzyczny. Produkty złożone (zestawienia materiałowe, kompletowanie, elementy zmienne). Zarządzanie na poziomie użytkownika. Zintegrowany moduł fakturowania i zakupów. Obsługa produkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: ERPAG

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Unleashed Software provides a powerful platform to accurately manage your inventory in real-time.
Unleashed Software is a powerful cloud-based platform for all your inventory management needs. Unleashed lets you easily and accurately track stock in real-time across multiple locations. Get visibility on all inventory management processes and transactions across warehouses globally. With total inventory oversight your businesses can make better, data-driven, decisions. Unleashed also integrates with multiple eCommerce software platforms to provide a holistic business solution. Dowiedz się więcej na temat produktu: Unleashed

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Automate and integrate your processes to gain full control and visibility of your purchasing process with Pipefy.
Gain full control and visibility of your purchasing process with Pipefy. The process management platform helps you ensure requisitions and purchase orders are being processed quickly and accurately, and allows you to integrate your accounting software or other legacy tools to scale your operation. Build an error-proof operation with digital workflows that reduce the risk of human error. Try Pipefy for free. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipefy

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Quartzy helps life sciences companies accelerate time to market and improve operational efficiency.
Quartzy empowers life sciences organizations to digitize the unique workflow of a lab, reducing time to market, and improving operational efficiency. Quartzys digital lab management system centralizes and simplifies requesting, approving, purchasing, and managing lab supply inventory, to make scientific discovery happen faster. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quartzy

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Solutions for supply chain, EDI, and API integration, for any industry and completely scalable. Connect to any partner and any system.
Superior technology solutions for supply chain management, EDI, and API integration, for any industry and are completely and seamlessly scalable. Connect to any trading partner and any system, improving process efficiency and gaining insightful opportunities across your organization. Leverage the data both inside and outside the enterprise to accelerate time to revenue and provide your customers outstanding service. Award-winning global customer support for all our solutions. Dowiedz się więcej na temat produktu: DiCentral

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Cin7 Orderhive is the ultimate automated eCommerce order management, and inventory management software for retailers and wholesalers.
Cin7 Orderhive is order, shipping, and inventory management software for online retailers and marketplace sellers. Automate, track, and manage your orders from the 16 most popular marketplaces, and 9 most popular online stores like Shopify, WooCommerce, etc. Easily set automation rules to efficiently process 10 to 1000s of orders per day including automated, integrated shipping, fulfillment, 3PLs, and drop shipping. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orderhive

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Spendwise is an affordable easy-to-use online system that helps you control spending saving you time and money.
Spendwise is an affordable easy-to-use online system that helps you control spending saving you time and money. Users can create purchase orders, submit them for approval, approve or reject them, and send them directly to vendors. Users can also keep track of items and bills received from vendors. Spendwise is web-based so you don't have to install software and you can access it from anywhere. Visit our website for more information and sign up for a Free Trial and/or Demo! Dowiedz się więcej na temat produktu: Spendwise

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
Deltek Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deltek Costpoint

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Increase control over your small or midsize business with SAP Business one - a software designed to grow with you.
SAP Business One is designed for all your small and midsize company's needs. The application offers an affordable way to manage your entire business from accounting and financials, purchasing, inventory, sales and customer relationships, and project management, to operations and HR. SAP Business One helps you to streamline processes and gain a greater insight into your business to help drive profitable growth. Let us calculate the cost for your business today! Dowiedz się więcej na temat produktu: SAP Business One

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Stitch is an inventory and order management platform built for modern, high-growth brands and retailers.
Stitch is an inventory and order management platform built for modern, high-growth brands and retailers. We help you sell efficiently across multiple channels, respond quickly to operational demands, and control your inventory from one place. With Stitch, you get a partner and platform focused on forward-thinking retail, helping you focus on building your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stitch Labs

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
ERP solution that assists businesses with project management, order management, commodity tracking, supply chain planning, and more.
ERP solution that assists businesses with project management, order management, commodity tracking, supply chain planning, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: JD Edwards EnterpriseOne

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Streamline and secure your company’s purchasing process with multi-tier approval and automated 3-way line item matching.
Lightyear’s class-leading platform brings purchasing visibility to your business from computer, tablet or mobile. Control who can order what, increase the speed of approvals, bring spending under control & reduce the potential for fraud with our Purchase Order (PO) workflow and approvals matrix. Automate and streamline bill to PO matching with automated 3-way matching at a line-item level. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lightyear

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Aplikacja internetowa dla małych i średnich przedsiębiorstw, umożliwiająca śledzenie zapasów, zamówień, fakturowanie i raportowanie w wielu lokalizacjach – w tym w produkcji.
Internetowy system inwentaryzacji, śledzenia zamówień, fakturowania i raportowania dla małych i średnich firm działających w wielu lokalizacjach – w tym w zakresie obsługi produkcji. Zobacz ostrzeżenia magazynowe, dostępność dostawców i czas realizacji zamówień. Śledzenie poziomów zapasów, kosztów, wartości zapasów. Obsługa kompletacji, serii, partii i kodów kreskowych, zwrotów, przesyłek, wysyłki drop, transferów wewnętrznych. Przyjmij Megaventory, aby skutecznie zarządzać swoją firmą i cieszyć się przyjaznym dla użytkownika interfejsem oraz kompleksowym wsparciem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Megaventory

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
A real-time inventory management and high-volume order fulfillment add-on solution for growth-focused businesses using QuickBooks.
Built for growing product-selling businesses using QuickBooks , Acctivate is a premium inventory management & multi-channel order fulfillment add-on that helps you focus on growth without operational limitations. Solve for QuickBooks limitations, including real-time inventory visibility, multi-warehousing, multi-channel orders, ecommerce fulfillment, EDI transaction support, barcoding, landed cost, lot and serial number traceability and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acctivate Inventory Management

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Cloud-based tool that helps businesses manage order fulfillment & inventory processes across online sales channels.
Ecomdash is an inventory management and order fulfillment software company that gives you the option of managing all your online sales channels from one dashboard. Coordinate sales and stock levels on platforms such as eBay, Amazon, Etsy, and more with reporting and auto-synchronizing. The software is ideal for small to medium sized companies and comes with a free 15-day trial and free onboarding session for new, active users. All ecomdash customers also receive a free Pitney Bowes account. Dowiedz się więcej na temat produktu: ecomdash

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Rozwiązanie do zarządzania zobowiązaniami B2B, które automatyzuje cały proces związany z płaceniem dostawcom i partnerom.
Tipalti zapewnia dobre rozwiązanie do automatyzacji płatności, automatyzując cały proces dokonywania płatności na rzecz globalnych dostawców i partnerów. Platforma holistyczna Tipalti zapewnia jeden system chmurowy, w tym zarządzanie dostawcami, zgodność podatkową, zaopatrzenie, zarządzanie fakturami, płatności globalne, raportowanie i uzgadnianie AP oraz integrację ERP. Klienci zazwyczaj eliminują 80% obciążenia AP, przyspieszając jednocześnie zamknięcie finansowe o 25% i wzmacniając mechanizmy kontroli finansowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
The Inventory, Orders, and All-Things-Operations Platform for Ecommerce Merchants.
For multichannel brands and high-volume marketplace sellers, Skubana provides unrivaled inventory, orders, purchasing, and shipping capabilities into one powerful cloud solution. If you sell on Amazon, Shopify, Big Commerce, and/or through big-box retailers, Skubana will bring everything you need into one place. Dowiedz się więcej na temat produktu: Skubana

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dolibarr

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Sellbrite enables brands & retailers to list and sell product effortlessly on multiple marketplaces, such as Amazon, eBay, and Walmart.
Sellbrite enables brands & retailers to list and sell products effortlessly across multiple online sales channels and gain centralized control over inventory and orders. Sellbrites cloud-based, channel management platform integrates with many popular marketplaces and shopping carts, including Amazon, eBay, Walmart, Etsy, Shopify, and others. With a simple, intuitive interface, Sellbrite provides powerful tools and automation to simplify listing, prevent overselling, and optimize fulfillment. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sellbrite

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
ERP software for job shops, custom and mixed mode manufacturers and make to order manufacturers.
M1 is subscription cloud-based ERP software for manufacturers, enabling you to tie your business operations together in one system to centralized your data. It lets you coordinate and share data across various functions within your businessfrom sales, inventory, scheduling, production, shipping, and more. M1 helps you grow. Dowiedz się więcej na temat produktu: M1 ERP

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
SAP Fieldglass is the global leader in cloud-based software for management of contingent workers and people-based external services.
In today's modern workforces, employees now represent only 58% of workforce spend, with the other 42% going to these external resources. This is the reality of the modern workforce. With SAP Fieldglass, you can actively manage your external workforce to get every bit of value and every competitive advantage from this power resource, while reducing risk. Our proven, innovative solutions help you control each stage of the process from hiring to onboarding, invoicing and everything in between. Dowiedz się więcej na temat produktu: SAP Fieldglass

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Full purchasing workflow solution hosted in the cloud from req-to-check many plugin options/integrations, and Global 24/7 Support.
Your complete purchase order workflow tool hosted in the Cloud. From point of requisition to placement of your order to the vendor eBA has many features only found in more expensive solutions from online approvals, public RFPs, sealed vendor bidding, a receiving module, invoice matching, full legacy accounts integration, assets & inventory management, GDPR compliant, vendor portals the list goes on. All in an easy to use simple interface - see why we have the highest reviews, contact us now. Dowiedz się więcej na temat produktu: eBuyerAssist Platform

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Hybrent medical purchasing, inventory management and invoicing software integrates with most AP and clinical applications.
Healthcare supply chain software created to bring a low cost, cloud-based purchasing and inventory management system to ASCs, Physician Clinics, and Long-term Care Centers. Hybrent's software is a healthcare center's supply chain solution for e-procurement, approvals, order tracking & confirmations, invoice matching, AP and PMS integrations, reporting, preference cards, and more. Save time and money with Hybrent's easy-to-use portal for transactions with all vendors. Request a FREE demo today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Hybrent

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Rated #1 for ease of use by 1000+ Purchasing Managers who create 50-1000 PO's a month. Proven Results with a Money Back Guarantee!
Are you manually tracking approvals, quotes, purchasing, invoices, inventory, assets, and contracts? Or do you have an outdated system? Bellwether PO makes it easy for you to digitize your procurement tracking, inventory, assets and contracts all in one place! Proven over 37 years by 1000+ customers like Casio, Aramark, NY State Health Dept. See why offer the Only Money Back Guarantee! Dowiedz się więcej na temat produktu: Bellwether PO and Inventory

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
A web-based purchasing software that offers the ability to create, view, and approve POs, track deliveries and approve invoices.
This cloud-based purchasing software is an award winning solution, simplifying the purchase workflow and offering the complete cycle starting from the creation of POs, their customized approval, track receiving and matching+approval of invoices. DPOs advanced user interface is easy to use and available 24/7. It works with multiple languages and currencies and is also available through mobile apps. Our clients have more than 200 options to customize their settings the way they want. Dowiedz się więcej na temat produktu: Digital Purchase Order

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Web-enabled purchasing suite that interfaces with client inventory and ERP systems and supports both buyers and suppliers.
Web-enabled purchasing suite that interfaces with client inventory and ERP systems and supports both buyers and suppliers. Dowiedz się więcej na temat produktu: Epic

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Simplify your purchasing by centralizing it onto 1 platform with the proper guardrails in place to ensure compliance and cost savings.
Order simplifies buying for businesses by centralizing it onto one platform. With Order, all the products your company needs to operate can be found in one place with the approval and budgeting guardrails needed to ensure compliance. Placing recurring orders is as simple as one click with saved product lists, and saving on purchases hasn’t been easier with Order’s $4 billion in purchasing power and strategic sourcing that ensures you always pay the lowest prices for your products. Dowiedz się więcej na temat produktu: Order

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
A global gifting platform for all corporate gifting needs.
SnackMagic and SwagMagic are powered by STADIUM - a global corporate gifting platform, catering to WFH employees, global team, client gifts, hybrid events, event attendees and a slew of other times when you want to give the perfect gift. This is ideal the corporate gifting tools that provide user-friendly interfaces for sending and tracking orders for 1 or 1000 recipients (or more). Create an order in seconds, without the stress and actually make everyone happy. Dowiedz się więcej na temat produktu: SnackMagic

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Manage your direct & indirect purchasing on your own private purchasing platform. Free version available.
Simple Purchasing Software for all company sizes. Tradogram provides customizable tools to streamline your Requisitions, Purchase Orders, RFQs/RFPs, Contracts, Receiving and Invoice Matching. Also, manage the process with User Permissions, Approvals, Budgets, Items Catalog, Supplier Management, Projects & much more. The latest cloud technology with top security & performance criteria. Get your FREE account today & see how easy it is to use! Dowiedz się więcej na temat produktu: Tradogram

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Free shipping software that does more than print labels.
Free shipping software that does more than print labels. Cut the cost and speed of fulfilling orders with low shipping rates, automation and powerful fulfillment tools with Veeqo’s completely FREE shipping management software. Dowiedz się więcej na temat produktu: Veeqo

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
The TYASuite Cloud ERP Solution is a plug & play platform within integrated modules to help you manage,monitor&execute your business.
TYASuite Procurement to Pay Software is especially designed for small and medium-sized enterprises. It is equipped to improve and enhance the growth-related needs of these companies. With its user-centric platform, the software helps in bringing accuracy in cross-departmental operations. Dowiedz się więcej na temat produktu: TYASuite

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Easy-to-use complete software for small growing business dealing with product import, export trading, wholesale & distribution.
Easy-to-use complete software for small growing business dealing with traditional product import, export, wholesale & distribution. Features streamline your entire operation from quotation, sales, purchasing, product, inventory, customer, supplier, raw materials & AP/AR management & comprehensive reporting feature. Get your teammates onboard with detailed user-access features. Our strength over competitors comes from user-friendly complete features for easy adoption & mastering. Dowiedz się więcej na temat produktu: EMERGE App

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Periscope S2G is a bid notification tool that enables relevant bidding through artificial intelligence and aggregation.
Periscope S2G is a bid notification tool that uses advanced search and aggregation technology to check thousands of agency websites on a near real-time basis. With Periscope S2G, you know about new bids as soon as they are released. No more rushed responses or lost bids due to late notification. Additionally, with S2G, you gain real-time to access to bids from agencies that partner with Periscope Holdings, S2G's parent company. Many of these agencies can only be accessed through S2G. Dowiedz się więcej na temat produktu: Periscope S2G

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie umowami/licencjami