Wybrane oprogramowanie
Oprogramowanie z największą liczbą recenzji
Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Rozwiązania dla procesów zakupowych
Powiązane kategorie
Wyniki: 15 w
Wdrażaj spersonalizowane przepływy pracy zapewniające płatności, które umożliwiają zespołom zakup tego, czego potrzebują, wtedy, gdy tego potrzebują.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify
Przyspiesz zakupy i daj zespołom możliwość kupowania dowolnych produktów w dowolnym czasie, bez wąskich gardeł. Platforma Procurify łączy wszystkie potrzeby zakupowe w jedną, łatwą w użyciu platformę, która w pełni integruje się z istniejącymi systemami księgowymi. Maksymalizuj wydajność operacyjną i zwiększaj widoczność wydatków i kontrolę nad nimi dzięki kompleksowym przepływom pracy zapewniania płatności, 3-stopniowemu dopasowywaniu i niestandardowym zatwierdzeniom.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie zapasami
- Przetwarzanie faktur
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie dostawcami
- Zarządzanie umowami/licencjami
Zwiększyć poziom zakupów, eliminując pracę ręczną. Usprawnione zatwierdzanie, budżetowanie, zautomatyzowane przetwarzanie PR i PO — wszystko w jednym oprogramowaniu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro
Zarządzaj procesem zakupów i korzystaj z raportów w czasie rzeczywistym. Precoro pomaga usprawnić proces zatwierdzania, dopasować faktury do zamówień i pokwitowań oraz skonfigurować reguły dla centrów kosztów lub budżetów, aby nigdy nie przekroczyć limitu. Ponad 1000 MŚP z branży biotechnologicznej, produkcji, budownictwa i innych branż korzysta z technologii Precoro i cieszy się przejrzystością zakupów dzięki pełnej automatyzacji procesu zakupowego.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie zapasami
- Przetwarzanie faktur
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie dostawcami
- Zarządzanie umowami/licencjami
Doskonałe rozwiązanie w zakresie zakupów zapewniające efektywne zarządzanie wydatkami, pełną przejrzystość, wgląd i zgodność z przepisami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Fraxion
Zastępuje ręczne, czasochłonne procesy i arkusze kalkulacyjne zautomatyzowanymi procesami zamawiania zakupów, PO, wydatków i zatwierdzania, analityką wydatków oraz funkcjami raportowania. Oszczędza czas i koszty dzięki inteligentniejszym procesom wydawania pieniędzy, które są przemyślane, zgodne z budżetem i zasadami. Zintegrowany z ERP / systemem księgowości lub samodzielny, łatwy w użyciu system Fraxion zwiększa wydajność w całym procesie od zakupu do zapłaty.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Fraxion
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie zapasami
- Przetwarzanie faktur
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie dostawcami
- Zarządzanie umowami/licencjami
Łatwiejsze zakupy dzięki Prokuria. Obniż koszty zakupu bez uszczerbku dla jakości.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Prokuria
Zautomatyzuj i uprość wydawanie zamówień w Prokuria. Cały proces zakupu — od planowania po fakturowanie — można obsługiwać online za pośrednictwem oprogramowania firmy Prokuria z interfejsem pulpitu nawigacyjnego, który koncentruje się na maksymalizacji wydajności poprzez umożliwienie użytkownikom wykonania jak największej liczby działań na jednym ekranie, oszczędzając im cenny czas. Z jednego miejsca można tworzyć oferty/RFQ (zapytania ofertowe), wnioski o zakup, oferty, propozycje zamówień, listy dostawców i zamówienia.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Prokuria
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie zapasami
- Przetwarzanie faktur
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie dostawcami
- Zarządzanie umowami/licencjami
Chmura zakupowa Kissflow to wiodące rozwiązanie w zakresie zaopatrzenia, które jest elastyczne i obejmuje wszystko, od zakupów po zarządzanie dostawcami – wszystko na jednej platformie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow Procurement Cloud
Chmura zakupowa Kissflow to wiodące elastyczne rozwiązanie w zakresie zaopatrzenia, które obejmuje wszystko, od zakupów po zarządzanie dostawcami – wszystko na jednej platformie. Zawiera wszystkie elementy, takie jak zamówienia zakupu, zgłoszenia zapotrzebowania, zarządzanie dostawcami, fakturowanie zakupów, analitykę i integracje.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow Procurement Cloud
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie zapasami
- Przetwarzanie faktur
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie dostawcami
- Zarządzanie umowami/licencjami
Oparte na chmurze rozwiązanie do obsługi procesów od zakupu do płatności. Zamówienia, e-zatwierdzenia, pokwitowania, fakturowanie, wnioski o zwrot kosztów i inne.
Dowiedz się więcej na temat produktu: WebReq
WebReq to wysoce konfigurowalne, oparte na chmurze rozwiązanie do obsługi procesów zakupu i płatności w organizacji. Wyeliminowanie błędów, poprawa kontroli nad wydatkami i zwiększenie widoczności w celu podejmowania właściwych decyzji.
Funkcje obejmują szeroki zakres reguł i metod zatwierdzania typu „ustaw i zapomnij”, automatyczne wysyłanie zamówień zakupu do dostawców pocztą elektroniczną, bezproblemową integrację z wieloma systemami finansowymi, odczytywanie i automatyczną alokację faktur dostawców oraz łatwą w użyciu aplikację mobilną do zgłaszania wydatków.
Dowiedz się więcej na temat produktu: WebReq
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie zapasami
- Przetwarzanie faktur
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie dostawcami
- Zarządzanie umowami/licencjami
Pakiet NetSuite upraszcza zarządzanie zakupami, składanie i wysyłkę zamówień oraz sposób zarządzania nimi poprzez automatyzację procesów pozyskiwania i dokonywania zakupów.
NetSuite Purchasing to narzędzie, które zapewnia wielofunkcyjne korzyści, upraszczając proces składania, zarządzania i realizacji zamówień zakupu. Przyspiesz swoje zakupy, eliminując proces nieautomatycznego zatwierdzania. Określ osobę odpowiedzialną za odbiór, wyślij odpowiednie powiadomienia i automatycznie aktualizuj transakcje. Zoptymalizuj swoje zapasy dzięki rozwiązaniu opracowanemu z myślą o śledzeniu zamówień. Sprawdzaj, co zostało zamówione, w jakich ilościach i kiedy pozycje te zostaną odebrane. Sami sprzedawcy również mogą śledzić swoje własne zamówienia, korzystając z portalu sprzedawcy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie zapasami
- Przetwarzanie faktur
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie dostawcami
- Zarządzanie umowami/licencjami
Proste i łatwe w użyciu oprogramowanie księgowe, które pomoże Ci zarządzać finansami firmy w inteligentny sposób.
Skorzystaj z Zoho Books, aby tworzyć i wysyłać szczegółowe i spersonalizowane zlecenia zakupu z własną marką. Śledź otwarte zlecenia zakupu i przekształcaj je w rachunki.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Books
Funkcje
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie zapasami
- Przetwarzanie faktur
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie dostawcami
- Zarządzanie umowami/licencjami
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm.
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm.
Zarządzanie zapasami i zamówieniami w czasie rzeczywistym.
CECHY:
Ponowne zamawianie. Realizacja zamówienia. Drukowanie etykiet w chmurze. Śledzenie zapasów (kod kreskowy, nr seryjny, nr partii). Wiele jednostek miary.
Wiele magazynów. Wiele walut. Interfejs wielojęzyczny. Produkty złożone (zestawienia materiałowe, kompletowanie, elementy zmienne).
Zarządzanie na poziomie użytkownika. Zintegrowany moduł fakturowania i zakupów. Obsługa produkcji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ERPAG
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie zapasami
- Przetwarzanie faktur
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie dostawcami
- Zarządzanie umowami/licencjami
Rozwiązanie do zarządzania zobowiązaniami B2B, które automatyzuje cały proces związany z płaceniem dostawcom i partnerom.
Tipalti zapewnia dobre rozwiązanie do automatyzacji płatności, automatyzując cały proces dokonywania płatności na rzecz globalnych dostawców i partnerów. Platforma holistyczna Tipalti zapewnia jeden system chmurowy, w tym zarządzanie dostawcami, zgodność podatkową, zaopatrzenie, zarządzanie fakturami, płatności globalne, raportowanie i uzgadnianie AP oraz integrację ERP. Klienci zazwyczaj eliminują 80% obciążenia AP, przyspieszając jednocześnie zamknięcie finansowe o 25% i wzmacniając mechanizmy kontroli finansowej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie zapasami
- Przetwarzanie faktur
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie dostawcami
- Zarządzanie umowami/licencjami
Aplikacja internetowa dla małych i średnich przedsiębiorstw, umożliwiająca śledzenie zapasów, zamówień, fakturowanie i raportowanie w wielu lokalizacjach – w tym w produkcji.
Internetowy system inwentaryzacji, śledzenia zamówień, fakturowania i raportowania dla małych i średnich firm działających w wielu lokalizacjach – w tym w zakresie obsługi produkcji.
Zobacz ostrzeżenia magazynowe, dostępność dostawców i czas realizacji zamówień. Śledzenie poziomów zapasów, kosztów, wartości zapasów. Obsługa kompletacji, serii, partii i kodów kreskowych, zwrotów, przesyłek, wysyłki drop, transferów wewnętrznych.
Przyjmij Megaventory, aby skutecznie zarządzać swoją firmą i cieszyć się przyjaznym dla użytkownika interfejsem oraz kompleksowym wsparciem.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Megaventory
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie zapasami
- Przetwarzanie faktur
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie dostawcami
- Zarządzanie umowami/licencjami
Expeni to niedrogi, prosty i łatwy w użyciu system zarządzania zamówieniami. Najlepiej pasuje do małego budżetu.
Niedrogie, proste i łatwe w użyciu. Dzięki procesowi zatwierdzania jednym kliknięciem Expeni upraszcza proces zarządzania zamówieniami. Konfiguruj budżety. Pracownicy mogą szybko wydawać zlecenia zakupu, załączać faktury itp. Automatyczne powiadomienia e-mail powiadamiają osoby zatwierdzające. Menedżerowie mogą zatwierdzać z dowolnego miejsca. Skonfiguruj zatwierdzenie wielopoziomowe. Dział finansów może dodawać płatności. Eksportuj plik CSV lub PDF. Udostępniaj dostawcom. Dostosuj PO. Kontrola dostępu do PO między działami i lokalizacjami oddziałów. Zarządzanie dostawcami i produktami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Expeni
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie zapasami
- Przetwarzanie faktur
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie dostawcami
- Zarządzanie umowami/licencjami
Promena oferuje moduły zarządzania bazą dostawców, e-Sourcing, e-Procurement i analizy wydatków.
Promena dostarcza oparte na SaaS rozwiązania dla procesów zakupowych, w tym moduły do zarządzania bazą dostawców, e-Sourcingu, e-Procurement i analizy wydatków.
Przekształć swój proces zamówień, zapewnij konkurencyjność, przejrzystość i wydajność, wykorzystując intuicyjny i nowoczesny design UX/UI Promena.
Oprogramowanie zostało zaprojektowane i zbudowane na podstawie wieloletniego know-how i doświadczenia największej centralnej firmy zaopatrzeniowej w Turcji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Promena
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie zapasami
- Przetwarzanie faktur
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie dostawcami
- Zarządzanie umowami/licencjami
Rozwiązanie do zarządzania wydatkami dla inteligentnych zespołów. Zarządzanie kontami bankowymi, budżetami, zakupami, kartami płatniczymi i fakturami w jednym miejscu.
Haslle to rozwiązanie do zarządzania wydatkami dla firm, które są cyfrowe, sprawne i inteligentne.
Otrzymuj limity kart płatniczych i przelewów bankowych dostosowywane automatycznie do pozostawionych budżetów.
Zarządzanie zakupami, wnioskami budżetowymi, fakturami, rachunkami, zamówieniami zakupu oraz subskrypcjami w jednym miejscu.
Inteligentne wydawanie pieniędzy dzięki pełnej przejrzystości i kontroli, powiadomienia w czasie rzeczywistym, inteligentne zasady zatwierdzania, zarządzanie dostawcami i dokumentami oraz bezproblemowa integracja z oprogramowaniem księgowym lub ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa).
Dowiedz się więcej na temat produktu: Haslle
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie zapasami
- Przetwarzanie faktur
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie dostawcami
- Zarządzanie umowami/licencjami
Cyfrowy bliźniak dla przemysłowych nabywców energii i surowców.
Datapred to cyfrowy bliźniak dla przemysłowych nabywców energii i surowców.
Datapred pomaga kupującym podejmować lepsze decyzje, zapewniając bezpieczną, połączoną przestrzeń, w której mogą testować i monitorować strategie kupna i hedgingowe.
Datapred to Gartner Cool Vendor, SpendMatters Top 50 Company to Watch, ProcureTech i Kearney Top 100 Innovator, laureat Szwajcarskiej Fundacji Innowacji Technologicznych (FIT) i zwycięzca światowego wyzwania Airbusa w zakresie uczenia maszynowego w 2019 r.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Datapred
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie zapasami
- Przetwarzanie faktur
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie dostawcami
- Zarządzanie umowami/licencjami