Wyniki: 6 w
Popraw skuteczność działań magazynowych i dystrybucyjnych dzięki pakietowi NetSuite i zyskaj pewność, że Twoje produkty zostaną dostarczone na czas i przy optymalnych kosztach.
Zintegruj procesy związane z zarządzaniem zapasami i stanem magazynowym z danymi finansowymi i księgowością za pomocą jednego systemu. Zyskaj pełen obraz swojej działalności w czasie rzeczywistym. Wchodzące w skład pakietu NetSuite narzędzie służące do zarządzania zapasami umożliwia automatyzację procesów związanych ze śledzeniem i uzupełnianiem zapasów, liczeniem cykli i zarządzaniem zapasami w wielu różnych miejscach. Zarządzanie stanem magazynowym za pomocą pakietu NetSuite usprawnia realizację codziennych działań magazynowych, w tym logistykę artykułów otrzymywanych i wysyłanych przez Twoją firmę oraz proces magazynowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie magazynem
Zoho Creator to niskokodowa platforma/oprogramowanie programistyczne, które pomaga w tworzeniu niestandardowych aplikacji gotowych do pracy mobilnej w celu prowadzenia firmy.
Ten system zarządzania dystrybutorami zawiera wszystko, czego potrzebujesz do efektywnego monitorowania swojej sieci dystrybucji. Specjalne moduły do zarządzania magazynem, obsługi zapasów, zakupów, sprzedaży, CRM i księgowości zapewniają stałe dostawy towarów w całym łańcuchu wartości. Ta aplikacja do zarządzania dystrybucją jest obsługiwana przez Deluge – niskokodowy język skryptów, który wykorzystuje logikę do automatyzacji przepływów pracy. Spersonalizuj tę aplikację dla przeglądarki, Android, iPhone i iPad. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie magazynem
Aplikacja internetowa do dystrybucji, inwentaryzacji, fakturowania i raportowania dla średnich firm w wielu lokalizacjach – w tym w produkcji.
Oprogramowanie do dystrybucji w trybie online dla średnich firm, umożliwiające śledzenie zapasów w przyjaznej dla użytkownika aplikacji z najwyższej klasy wsparciem. Zarejestruj się na bezpłatną wersję próbną lub zarezerwuj demonstrację już teraz, aby w pełni wykorzystać swoją inwestycję. Dowiedz się więcej na temat produktu: Megaventory

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie magazynem
Zaprojektowany z myślą o dystrybutorach żywności, jak również o dystrybutorach mięsa, owoców morza, produktów rolnych, drobiu, sera, napojów i innych.
NECS entree to oprogramowanie do dystrybucji żywności dla systemu Windows, które zapewnia zarówno ogromne możliwości, jak i łatwość obsługi niespotykaną w innych systemach dystrybucji żywności. Dzięki temu, że 1500 dystrybutorów prowadzi swoją działalność gastronomiczną w oparciu o NECS, są oni największym dostawcą oprogramowania do dystrybucji żywności w tej kategorii. System dystrybucji żywności NECS jest idealny do hurtowej dystrybucji żywności, dystrybucji mięsa, owoców morza, produktów rolnych i serów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Entree

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie magazynem
Przejmij kontrolę nad swoimi efektami wizualnymi i przekształć je w większą liczbę rezerwacji.
IcePortal to firma technologiczna, która zajmuje się doborem i dystrybucją zdjęć, filmów i wirtualnych wycieczek na całym świecie, dla tysięcy turystycznych stron internetowych, uwalniając użytkownika od tego zadania. Oferowana technologia optymalizuje treści cyfrowe i zapewnia zalecenia dotyczące uzyskiwania wyższych wyników w zakresie jakości treści. Im wyższy wynik, tym większa widoczność i tym wyższy współczynnik konwersji. Dowiedz się więcej na temat produktu: IcePortal CMS

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie magazynem
Stwórz współpracę z dystrybutorami, korzystając z systemu ERP Ivy w chmurze dla dodatkowej sieci sprzedaży, aby osiągnąć lepsze zyski i większą produktywność.
Optymalizacja kanałów sprzedaży i łańcucha dostaw za pomocą systemu DMS (zarządzania dystrybucją), ERP (planowania zasobów przedsiębiorstwa) i RAS (systemu rozliczania tras) opartego na chmurze Ivy. Rozwiązanie to pomaga firmom z branży dóbr konsumpcyjnych w zarządzaniu kanałami sprzedaży, monitorowaniu produktów i cen, zamówieniach zakupu, zarządzaniu zapasami, promocjach handlowych, roszczeniach i automatyzacji personelu sprzedaży za pomocą jednej aplikacji. Usprawnij procesy od zamówienia do płatności gotówkowej za pomocą zautomatyzowanych przepływów pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ivy Mobility

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie magazynem