Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Aplikacje do zarządzania czasem na Mac
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Powiązane kategorie
Wyniki: 20 w
Sortuj według
Zoho Invoice to w 100% bezpłatne rozwiązanie do fakturowania w chmurze, zaprojektowane, aby pomóc małym firmom w fakturowaniu i opłacaniu wydatków przez Internet.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Invoice
Zoho Invoice to w 100% bezpłatne oprogramowanie do fakturowania online dla freelancerów i SME (małych i średnich przedsiębiorstw). Najważniejsze funkcje obejmują fakturowanie projektów, śledzenie czasu, raportowanie, konfigurowalne szablony i portal klienta. Zespoły korzystające z faktur Zoho mogą śledzić szacunki, konwertować je na faktury i wysyłać przypomnienia do klientów, aby sfinalizować zaległe płatności. Ponadto użytkownicy mogą tworzyć zadania, pobierać zaliczki na projekty i śledzić historię swoich faktur.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Invoice
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie pracownikami
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie fakturami
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Śledzenie projektu
- Aplikacja mobilna
- Rozliczenia i fakturowanie
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie listami płac
- Zarządzanie zwrotem kosztów
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
BigTime to silnik umożliwiający dużym firmom konsultingowym na świecie budżetowanie, śledzenie i rozliczanie ich najważniejszego zasobu: czasu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime
**Oprogramowanie do zarządzania czasem i wydatkami według G2** BigTime pomoże uprościć budżetowanie, planowanie/realizację projektów, komunikację w zespole, zarządzanie zadaniami, zarządzanie zasobami, fakturowanie i finanse projektu. BigTime zapewnia narzędzia potrzebne do dostarczania fakturowanych prac na czas i zgodnie z budżetem, zapewniając klientom średnią poprawę marży brutto o 25% oraz znaczny wzrost przychodów z ekspansji i poleceń. "Szukaliśmy wszędzie, nic nie przebije BigTime!" - Matt M.
Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie pracownikami
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie fakturami
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Śledzenie projektu
- Aplikacja mobilna
- Rozliczenia i fakturowanie
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie listami płac
- Zarządzanie zwrotem kosztów
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Śledź swój nakład czasu pracy, monitoruj postępy projektu, uzyskaj wnikliwe raporty, łatwo integruj actiTIME z dowolnymi narzędziami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: actiTIME
actiTIME to oprogramowanie do śledzenia czasu i wydatków dla firm dowolnej wielkości i typu działalności. Pomaga ponad 9000 firmom na całym świecie skutecznie śledzić czas pracowników. Program actiTIME umożliwia użytkownikom rejestrowanie czasu wolnego i zwolnień chorobowych wraz z przepracowanymi godzinami, generowanie konfigurowalnych raportów, wykonywanie zadań projektowych i szacunków, wystawianie faktur i wiele więcej. Dostępna jest w 100% bezpłatna wersja dla małych zespołów składających się z maksymalnie pięciu użytkowników oraz bezpłatna 30-dniowa wersja próbna dla każdego innego planu cenowego.
Dowiedz się więcej na temat produktu: actiTIME
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie pracownikami
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie fakturami
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Śledzenie projektu
- Aplikacja mobilna
- Rozliczenia i fakturowanie
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie listami płac
- Zarządzanie zwrotem kosztów
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Primetric przekształca dzienniki pracy w wiarygodne dane dotyczące wykorzystania i rentowności w agencji rozwoju oprogramowania.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric
Przeznaczony dla agencji rozwoju oprogramowania i firm świadczących usługi informatyczne. Primetric to rozwiązanie dla kadry zarządzającej, która chce dokładnie obserwować status swojej firmy. Pewnie mierz i prognozuj wykorzystanie i rentowność pracowników we wszystkich projektach. Dzięki raportom i analizom w czasie rzeczywistym opartym na dziennikach pracy (np. zintegrowanym z Jirą lub wykorzystującym wbudowane śledzenie czasu pracy) możesz w końcu połączyć dane dotyczące obciążenia pracą i alokacji z ich bezpośrednim wpływem na wydajność i wyniki finansowe w jednym miejscu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie pracownikami
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie fakturami
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Śledzenie projektu
- Aplikacja mobilna
- Rozliczenia i fakturowanie
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie listami płac
- Zarządzanie zwrotem kosztów
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę.
Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej.
Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami.
Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com.
Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie pracownikami
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie fakturami
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Śledzenie projektu
- Aplikacja mobilna
- Rozliczenia i fakturowanie
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie listami płac
- Zarządzanie zwrotem kosztów
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Wrike to platforma do śledzenia projektów zawierająca karty czasu pracy, narzędzia do budżetowania i zautomatyzowane raporty, które pomogą Ci zarządzać czasem i wydatkami.
Wrike to oprogramowanie do śledzenia czasu używane przez ponad 20 000 firm w 140 krajach. Automatycznie rejestruj godziny za pomocą licznika zadań Wrike, aby usprawnić planowanie zasobów. Utwórz arkusze czasu pracy, aby nadzorować pracę poszczególnych osób i śledzić godziny podlegające rozliczeniu. Ustaw niestandardowe stawki godzinowe i monitoruj wydatki dzięki łatwym w konfiguracji funkcjom do zarządzania budżetem. Potrzebujesz wizualnej wersji danych? Wypróbuj zautomatyzowane raporty i pulpity analityczne. Uprość zarządzanie czasem i wydatkami dzięki kompleksowemu oprogramowaniu Wrike.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie pracownikami
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie fakturami
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Śledzenie projektu
- Aplikacja mobilna
- Rozliczenia i fakturowanie
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie listami płac
- Zarządzanie zwrotem kosztów
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Jibble to bezpłatna aplikacja z zegarem czasu na potrzeby listy płac, obecności i projektów.
Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników.
Jibble to bezpłatna aplikacja z zegarem czasowym. Śledź, kiedy pracownicy są w pracy na potrzeby listy płac, obecności i projektów.
Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników.
Pracownicy rejestrują i wyrejestrowują się za pomocą telefonu komórkowego, tabletu, Internetu, MS Teams lub Slack i mogą korzystać z funkcji rozpoznawania biometrii oraz lokalizacji GPS.
Dla branży budowlanej, produkcyjnej, detalicznej, spożywczej, pracy zdalnej, startupów, usług terenowych, opieki zdrowotnej, agencji, edukacji, firm biurowych i innych.
Generuj automatyczne grafiki i wydajne raporty.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Jibble
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie pracownikami
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie fakturami
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Śledzenie projektu
- Aplikacja mobilna
- Rozliczenia i fakturowanie
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie listami płac
- Zarządzanie zwrotem kosztów
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Zoho Expense posiada rozbudowane funkcje do obsługi podróży i wydatków, kontroli wydatków oraz dostosowywania i automatyzacji procesów biznesowych.
Zoho Expense usprawnia i automatyzuje podróże służbowe oraz wydatki w całym okresie ich trwania. Od rezerwacji podróży po raportowanie i zatwierdzanie wydatków.
Konwersję paragonów na wnioski o zwrot kosztów, zatwierdzanie raportów i uzgadnianie kart można zautomatyzować. Pozwala to ograniczyć czas, wysiłek i ukryte koszty związane z przetwarzaniem raportów wydatków.
Wielopoziomowe zatwierdzanie, reguły i limity wydatkowania, budżetowanie i analityka zapewniają lepszą kontrolę wydatków. Zobacz Zoho Expense w akcji, zarejestruj się na bezpłatną wersję próbną już teraz.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Expense
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie pracownikami
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie fakturami
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Śledzenie projektu
- Aplikacja mobilna
- Rozliczenia i fakturowanie
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie listami płac
- Zarządzanie zwrotem kosztów
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Bitrix24 to bezpłatne rozwiązanie do śledzenia czasu i wydatków: zadania, projekty, rozwiązanie CRM, wyceny i faktury w chmurze, rozwiązania mobilne i open source.
Szukasz bezpłatnego oprogramowania do kierowania projektami z możliwością śledzenia wydatków i czasu? Zakochasz się w Bitrix24. Bezpłatne nieograniczone zadania, bezpłatne nieograniczone projekty, bezpłatne nieograniczone śledzenie czasu dla 12 użytkowników. Możesz wprowadzić szacunki dla każdego zadania lub projektu, a następnie porównać je z czasem rzeczywistym. Możesz wystawiać oferty i faktury dla swoich klientów. Tak, całkowicie za darmo. Bitrix24 potrafi niemal wszystko.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie pracownikami
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie fakturami
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Śledzenie projektu
- Aplikacja mobilna
- Rozliczenia i fakturowanie
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie listami płac
- Zarządzanie zwrotem kosztów
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Paymo umożliwia śledzenie czasu pracy, zarządzanie projektami, fakturowanie klientów i mierzenie rentowności z tej samej platformy.
Paymo to intuicyjne rozwiązanie do pracy i zarządzania projektami dla małych firm, zespołów zdalnych i freelancerów, które umożliwia zarządzanie projektami, śledzenie czasu pracy, fakturowanie klientów, otrzymywanie płatności w trybie online i mierzenie rentowności z tej samej platformy. W ten sposób można śledzić cały czas trwania projektu — od utworzenia do otrzymania zapłaty — bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie pracownikami
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie fakturami
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Śledzenie projektu
- Aplikacja mobilna
- Rozliczenia i fakturowanie
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie listami płac
- Zarządzanie zwrotem kosztów
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Narzędzia dla nowoczesnego profesjonalisty: oferty, kontrakty, płatności i nie tylko. Gdy zechcesz, wypróbuj 7 dni za darmo.
HoneyBook pomaga kreatywnym przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent.
Właściciele małych firm i freelancerzy korzystali z HoneyBook, aby zwiększyć liczbę rezerwacji i zaoszczędzić czas.
Przez pierwsze 6 miesięcy otrzymasz HoneyBook za 1 $ miesięcznie z kodem ONLY1.
Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie pracownikami
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie fakturami
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Śledzenie projektu
- Aplikacja mobilna
- Rozliczenia i fakturowanie
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie listami płac
- Zarządzanie zwrotem kosztów
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Oprogramowanie do śledzenia czasu pracy – najszybszy i najdokładniejszy sposób śledzenia czasu pracy pracowników i freelancerów.
Najłatwiejszy i najdokładniejszy sposób śledzenia czasu między zespołami i projektami. Oprogramowanie Timely do automatycznego śledzenia czasu pracy pomaga firmom pozostawać w kontakcie ze swoimi pracownikami i dokładnie raportować wyniki ich działalności, od fakturowania i zarządzania projektami po zarządzanie zespołem i planowanie zasobów. Jest to narzędzie do śledzenia, które oferuje ścisłą ochronę prywatności na poziomie użytkownika w fazie projektowania i któremu pracownicy faktycznie ufają.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Timely
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie pracownikami
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie fakturami
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Śledzenie projektu
- Aplikacja mobilna
- Rozliczenia i fakturowanie
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie listami płac
- Zarządzanie zwrotem kosztów
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Memtime rejestruje Twój czas we wszystkich programach i wyświetla Twój dzień pracy - aby pomóc Ci zapamiętać każdą minutę. Pozwala to zaoszczędzić 75% czasu.
Memtime to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows, macOS i Linux, które rejestruje każdą minutę spędzoną na pracy nad różnymi projektami. Działając w tle, Memtime śledzi każdą aktywność komputera z dokładnością co do sekundy - bez względu na to, czy jest to praca w różnych programach/plikach, poczta e-mail, karta przeglądarki czy wpis w kalendarzu. Oznacza to, że użytkownicy mogą skupić się na swojej pracy, podczas gdy narzędzie wizualizuje ich dzień roboczy jako oś czasu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Memtime
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie pracownikami
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie fakturami
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Śledzenie projektu
- Aplikacja mobilna
- Rozliczenia i fakturowanie
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie listami płac
- Zarządzanie zwrotem kosztów
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Zoho Billing, kompleksowe oprogramowanie do fakturowania, pomaga kontrolować wydatki i dokładnie śledzić czas.
Z Zoho Billing możesz konwertować wydatki podlegające rozliczeniu na faktury i wystawiać rachunki swoim klientom w mgnieniu oka. Śledź przebiegi swoich zespołów i przeliczaj rozliczone kilometry na pieniądze, dzięki czemu zwroty kosztów są dziecinnie proste.
Rozwiązanie pozwala śledzić godziny spędzone nad projektami i wystawiać rachunki swoim klientom. Trzymaj się budżetu dzięki monitorowaniu w czasie rzeczywistym wydatków na projekt i godzin pracy za pośrednictwem scentralizowanego pulpitu nawigacyjnego.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Billing
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie pracownikami
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie fakturami
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Śledzenie projektu
- Aplikacja mobilna
- Rozliczenia i fakturowanie
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie listami płac
- Zarządzanie zwrotem kosztów
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Productive to uniwersalne narzędzie monitorowania czasu i wydatków, którego potrzebujesz, aby prowadzić rentowną działalność lub agencję.
Productive to uniwersalne narzędzie monitorowania czasu i wydatków, którego potrzebujesz, aby prowadzić rentowną działalność lub agencję.
Śledź rentowność dla projektów o stałej cenie i tych rozliczanych godzinowo. Wykonaj wszystkie rozliczenia i fakturowanie dla projektów cyklicznych lub jednorazowych. Śledź czas za pomocą prostego narzędzia i współpracuj przy zadaniach. Znajdź wąskie gardło, które kosztuje i pochłania czas. Unikaj kolizji, wypaleń i nadmiernej liczby rezerwacji dzięki funkcjom planowania zasobów. Stwórz przepływ transakcji, uporządkuj sprzedaż dzięki przeglądowi rurociągu sprzedaży.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie pracownikami
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie fakturami
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Śledzenie projektu
- Aplikacja mobilna
- Rozliczenia i fakturowanie
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie listami płac
- Zarządzanie zwrotem kosztów
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Rozwijaj swoją wymarzoną wysoce wydajną praktykę prawną dzięki rozbudowanemu oprogramowaniu do zarządzania kancelarią prawną Amberlo.
Uniwersalne oprogramowanie do zarządzania praktyką prawniczą
Amberlo dba o Twój pracowity dzień, umożliwiając Ci skoncentrowanie się na tym, co najważniejsze. Wdrażaj nowych klientów, zarządzaj sprawami, automatycznie rejestruj każdą przepracowaną minutę, przypisuj rachunki i wysyłaj wiadomości e-mail do klientów w jednym miejscu, jednocześnie mierząc wyniki swojej kancelarii prawnej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Amberlo
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie pracownikami
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie fakturami
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Śledzenie projektu
- Aplikacja mobilna
- Rozliczenia i fakturowanie
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie listami płac
- Zarządzanie zwrotem kosztów
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Technologia UniFocus oferuje jedne z najlepszych w swojej klasie narzędzi do zarządzania kadrą pracowniczą. Dzięki nim menedżerzy mogą podejmować trafne i szybkie decyzje.
UniFocus jest liderem w optymalizacji zasobów ludzkich dzięki łączeniu rozwiązań zarządzania pracą oraz systemów rejestracji czasu pracy z wglądem w zaangażowanie klientów i pracowników. Narzędzia UniFocus wykorzystują szeroki zasób wiedzy branżowej, dzięki czemu planowanie pracy, budżetowanie, tworzenie harmonogramu i zapewnianie zgodności stają się banalnie proste. Oparte na chmurze rozwiązania pozwalają na integrację oprogramowania UniFocus z istniejącymi systemami i zapewniają szeroki dostęp do informacji biznesowych z dowolnego urządzenia w dowolnym momencie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Unifocus
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie pracownikami
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie fakturami
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Śledzenie projektu
- Aplikacja mobilna
- Rozliczenia i fakturowanie
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie listami płac
- Zarządzanie zwrotem kosztów
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
BCS umożliwia elastyczne przekazywanie informacji zwrotnych na temat czasu pracy i wydatków przez pracowników jako podstawy do rozliczenia z pracownikiem i klientem.
Twoi pracownicy bezpośrednio rejestrują czas spędzony i wydatki na powiązane zadania i projekty, nawet w podróży za pośrednictwem mobilnej aplikacji internetowej. Niezależnie od tego, czy chodzi o zgłoszenia, historie użytkowników czy spotkania z klientami – rezerwacje i wydatki mogą być naliczane bezpośrednio klientowi zgodnie z trybami rozliczania specyficznymi dla klienta i projektu oraz wewnętrzną zgodą. Odpowiednie dowody usług i wydatków są dostępne jako załącznik do faktury. Reguły rozliczeniowe są dostarczane za pośrednictwem szablonów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Projektron BCS
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie pracownikami
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie fakturami
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Śledzenie projektu
- Aplikacja mobilna
- Rozliczenia i fakturowanie
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie listami płac
- Zarządzanie zwrotem kosztów
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Zarządzanie usługami terenowymi dla branż zorientowanych na zasoby.
Pomoc dla firm świadczących usługi instalacyjne, konserwacyjne i naprawcze.
Oprogramowanie Wello Solutions Field Service Management – do planowania i realizacji usług technicznych w terenie.
Wiele firm na całym świecie zaufało rozwiązaniu serwisowemu, które umożliwia zespołowi serwisowemu zwiększenie wydajności i zapewnienie doskonałej obsługi. Zarządzaj klientami i instalacjami, planuj zlecenia pracy i zapewnij swoim technikom inteligentne narzędzie do ich realizacji. Dzięki aplikacji serwisowej technicy mają zawsze dostęp do potrzebnych informacji, mogą rejestrować swoją pracę i generować wysokiej jakości raporty serwisowe.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Wello Solutions
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie pracownikami
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie fakturami
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Śledzenie projektu
- Aplikacja mobilna
- Rozliczenia i fakturowanie
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie listami płac
- Zarządzanie zwrotem kosztów
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
7pace Timetracker to zintegrowane i profesjonalne rozwiązanie do zarządzania czasem i raportowania dla zespołów korzystających z Azure DevOps.
7pace Timetracker pomaga inżynierom Azure DevOps śledzić, raportować, zatwierdzać i szacować czas. Automatyzuje standardowe zadania, umożliwia tworzenie raportów i pomaga prognozować czas realizacji projektu. 7pace Timetracker integruje się dyskretnie z istniejącym środowiskiem IT i ma własny zintegrowany model zabezpieczeń i uprawnień.
Dowiedz się więcej na temat produktu: 7pace Timetracker
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie pracownikami
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie fakturami
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Śledzenie projektu
- Aplikacja mobilna
- Rozliczenia i fakturowanie
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie listami płac
- Zarządzanie zwrotem kosztów
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania