Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Aplikacje do zarządzania czasem

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 19 w
Productive to uniwersalne narzędzie monitorowania czasu i wydatków, którego potrzebujesz, aby prowadzić rentowną działalność lub agencję. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive
Productive to uniwersalne narzędzie monitorowania czasu i wydatków, którego potrzebujesz, aby prowadzić rentowną działalność lub agencję. Śledź rentowność dla projektów o stałej cenie i tych rozliczanych godzinowo. Wykonaj wszystkie rozliczenia i fakturowanie dla projektów cyklicznych lub jednorazowych. Śledź czas za pomocą prostego narzędzia i współpracuj przy zadaniach. Znajdź wąskie gardło, które kosztuje i pochłania czas. Unikaj kolizji, wypaleń i nadmiernej liczby rezerwacji dzięki funkcjom planowania zasobów. Stwórz przepływ transakcji, uporządkuj sprzedaż dzięki przeglądowi rurociągu sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie projektu
Zoho Invoice to w 100% bezpłatne rozwiązanie do fakturowania w chmurze, zaprojektowane, aby pomóc małym firmom w fakturowaniu i opłacaniu wydatków przez Internet. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Invoice
Zoho Invoice to w 100% bezpłatne oprogramowanie do fakturowania online dla freelancerów i SME (małych i średnich przedsiębiorstw). Najważniejsze funkcje obejmują fakturowanie projektów, śledzenie czasu, raportowanie, konfigurowalne szablony i portal klienta. Zespoły korzystające z faktur Zoho mogą śledzić szacunki, konwertować je na faktury i wysyłać przypomnienia do klientów, aby sfinalizować zaległe płatności. Ponadto użytkownicy mogą tworzyć zadania, pobierać zaliczki na projekty i śledzić historię swoich faktur. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Invoice

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie projektu
Jibble to bezpłatna aplikacja z zegarem czasu na potrzeby listy płac, obecności i projektów. Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jibble
Jibble to bezpłatna aplikacja z zegarem czasowym. Śledź, kiedy pracownicy są w pracy na potrzeby listy płac, obecności i projektów. Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników. Pracownicy rejestrują i wyrejestrowują się za pomocą telefonu komórkowego, tabletu, Internetu, MS Teams lub Slack i mogą korzystać z funkcji rozpoznawania biometrii oraz lokalizacji GPS. Dla branży budowlanej, produkcyjnej, detalicznej, spożywczej, pracy zdalnej, startupów, usług terenowych, opieki zdrowotnej, agencji, edukacji, firm biurowych i innych. Generuj automatyczne grafiki i wydajne raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jibble

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie projektu
Paymo umożliwia śledzenie czasu pracy, zarządzanie projektami, fakturowanie klientów i mierzenie rentowności z tej samej platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo
Paymo to nowoczesne i intuicyjne rozwiązanie do zarządzania pracą i projektami dla małych firm i zespołów zdalnych, które łączy w sobie zaawansowane zarządzanie zadaniami, planowanie, ustalanie harmonogramów, śledzenie czasu pracy, współpracę i fakturowanie. Oznacza to, że można śledzić cały okres realizacji projektu – od momentu utworzenia do otrzymania zapłaty – bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie projektu
Elorus to rozwiązanie do fakturowania umożliwiające śledzenie czasu dla profesjonalistów i agencji. Skoncentruj się na innowacjach, aby wykorzystać owoce swojej pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Elorus
Elorus to oprogramowanie do fakturowania online, śledzenia czasu i fakturowania. Zasadniczo jest przeznaczona dla freelancerów, małych firm i agencji kreatywnych. Od 2014 roku Elorus wychodzi naprzeciw rosnącym wymaganiom rynku, zapewniając oszczędność czasu i stając się bezsennym sprzymierzeńcem. Interaktywny pulpit nawigacyjny informuje o statystykach biznesowych dotyczących monitorowanych godzin, statusu płatności i faktur, a także przepływów pieniężnych netto i salda. Jeśli więc wszystkie powyższe stwierdzenia dotyczą Twojej firmy, Elorus jest idealny dla Ciebie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Elorus

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie projektu
7pace Timetracker to zintegrowane i profesjonalne rozwiązanie do zarządzania czasem i raportowania dla zespołów korzystających z Azure DevOps. Dowiedz się więcej na temat produktu: 7pace Timetracker
7pace Timetracker pomaga inżynierom Azure DevOps śledzić, raportować, zatwierdzać i szacować czas. Automatyzuje standardowe zadania, umożliwia tworzenie raportów i pomaga prognozować czas realizacji projektu. 7pace Timetracker integruje się dyskretnie z istniejącym środowiskiem IT i ma własny zintegrowany model zabezpieczeń i uprawnień. Dowiedz się więcej na temat produktu: 7pace Timetracker

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie projektu
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie projektu
Wrike to platforma do śledzenia projektów zawierająca karty czasu pracy, narzędzia do budżetowania i zautomatyzowane raporty, które pomogą Ci zarządzać czasem i wydatkami.
Wrike to oprogramowanie do śledzenia czasu używane przez ponad 20 000 firm w 140 krajach. Automatycznie rejestruj godziny za pomocą licznika zadań Wrike, aby usprawnić planowanie zasobów. Utwórz arkusze czasu pracy, aby nadzorować pracę poszczególnych osób i śledzić godziny podlegające rozliczeniu. Ustaw niestandardowe stawki godzinowe i monitoruj wydatki dzięki łatwym w konfiguracji funkcjom do zarządzania budżetem. Potrzebujesz wizualnej wersji danych? Wypróbuj zautomatyzowane raporty i pulpity analityczne. Uprość zarządzanie czasem i wydatkami dzięki kompleksowemu oprogramowaniu Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie projektu
Bitrix24 to bezpłatne rozwiązanie do śledzenia czasu i wydatków: zadania, projekty, rozwiązanie CRM, wyceny i faktury w chmurze, rozwiązania mobilne i open source.
Szukasz bezpłatnego oprogramowania do kierowania projektami z możliwością śledzenia wydatków i czasu? Zakochasz się w Bitrix24. Bezpłatne nieograniczone zadania, bezpłatne nieograniczone projekty, bezpłatne nieograniczone śledzenie czasu dla 12 użytkowników. Możesz wprowadzić szacunki dla każdego zadania lub projektu, a następnie porównać je z czasem rzeczywistym. Możesz wystawiać oferty i faktury dla swoich klientów. Tak, całkowicie za darmo. Bitrix24 potrafi niemal wszystko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie projektu
Narzędzia dla nowoczesnego profesjonalisty: oferty, kontrakty, płatności i nie tylko. Gdy zechcesz, wypróbuj 7 dni za darmo.
HoneyBook pomaga kreatywnym przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent. Właściciele małych firm i freelancerzy korzystali z HoneyBook, aby zwiększyć liczbę rezerwacji i zaoszczędzić czas. Przez pierwsze 6 miesięcy otrzymasz HoneyBook za 1 $ miesięcznie z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie projektu
Sage HR to nagradzane rozwiązanie do zarządzania zasobami ludzkimi, które upraszcza pracę działu kadr.
Pracownicy po prostu przekazują osobiste wydatki, robiąc zdjęcie rachunku bezpośrednio z aplikacji mobilnej Sage HR – to takie proste. Zarządzanie wydatkami obejmuje wszystko, począwszy od zakupów biznesowych, a skończywszy na kilometrówce w przypadku wyjazdu służbowego. Przyjazna dla użytkownika nawigacja i konfigurowalny pulpit Sage HR umożliwiają łatwą automatyzację zadań, eliminację zależności od arkuszy programu Excel, zwiększenie popularności oprogramowania i zmniejszenie częstotliwości wysyłania wiadomości e-mail. Dostępne są aplikacje dla systemów Android i iOS. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sage HR

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie projektu
Oprogramowanie do śledzenia czasu pracy – najszybszy i najdokładniejszy sposób śledzenia czasu pracy pracowników i freelancerów.
Najłatwiejszy i najdokładniejszy sposób śledzenia czasu między zespołami i projektami. Oprogramowanie Timely do automatycznego śledzenia czasu pracy pomaga firmom pozostawać w kontakcie ze swoimi pracownikami i dokładnie raportować wyniki ich działalności, od fakturowania i zarządzania projektami po zarządzanie zespołem i planowanie zasobów. Jest to narzędzie do śledzenia, które oferuje ścisłą ochronę prywatności na poziomie użytkownika w fazie projektowania i któremu pracownicy faktycznie ufają. Dowiedz się więcej na temat produktu: Timely

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie projektu
Rydoo to rozwiązanie do obsługi podróży służbowych i wydatków na całym świecie. Kompleksowe rozwiązanie obejmuje całą podróż klienta. Kropka.
Rydoo jest doskonałym rozwiązaniem do obsługi podróży służbowych i wydatków, które automatyzuje i usprawnia procesy w szybko rozwijających się firmach i przedsiębiorstwach. Rydoo oszczędza Ci mnóstwo czasu. Uwolnij firmy i ich pracowników od podróży i kosztów. Od wyszukiwania lotów i hoteli, przez rezerwację miejsca w pociągu, aż po zakup taksówki z lotniska. Kompleksowe rozwiązanie obejmuje całą podróż klienta. Kropka. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rydoo

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie projektu
Najnowsze, najbardziej nowoczesne oprogramowanie do zarządzania wydatkami.
Chrome River umożliwia prowadzenie biznesu największym renomowanym globalnym organizacjom na świecie. To wysoce konfigurowalne, oparte na chmurze rozwiązanie do raportowania wydatków zostało wyposażone w elegancki i intuicyjny interfejs użytkownika, który prezentuje równie wysoką jakość na smartfonie, tablecie lub laptopie. Produkty SaaS zostały wyposażone w światowej klasy silnik reguł biznesowych i infrastrukturę technologiczną, z których chętnie korzystają dyrektorzy finansowi, zespoły finansowo-księgowe, menedżerowie podróży i osoby podróżujące służbowo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Emburse Chrome River Expense

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie projektu
Śledź swój nakład czasu pracy, monitoruj postępy projektu, uzyskaj wnikliwe raporty, łatwo integruj actiTIME z dowolnymi narzędziami.
actiTIME to oprogramowanie do śledzenia czasu i wydatków dla firm dowolnej wielkości i typu działalności. Pomaga ponad 9000 firmom na całym świecie skutecznie śledzić czas pracowników. Program actiTIME umożliwia użytkownikom rejestrowanie czasu wolnego i zwolnień chorobowych wraz z przepracowanymi godzinami, generowanie konfigurowalnych raportów, wykonywanie zadań projektowych i szacunków, wystawianie faktur i wiele więcej. Dostępna jest w 100% bezpłatna wersja dla małych zespołów składających się z maksymalnie pięciu użytkowników oraz bezpłatna 30-dniowa wersja próbna dla każdego innego planu cenowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: actiTIME

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie projektu
TimeBro to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows i macOS, które rejestruje każdą minutę pracy poświęconą na projektach.
TimeBro to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows i macOS, które rejestruje każdą minutę pracy poświęconą na różnego rodzaju projekty. Pracując w tle, TimeBro śledzi każdą aktywność na komputerze, czyli wszelkie działania w różnych programach/plikach, na kartach przeglądarek, w wiadomościach e-mail lub wpisach kalendarza. Program wizualizuje dzień pracy w formie osi czasowej, dzięki czemu od razu wiesz, nad czym pracujesz. W ten sposób możesz szybciej i z większą dokładnością wprowadzać informacje dotyczące czasu pracy nad projektami. Dowiedz się więcej na temat produktu: timeBro

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie projektu
Polska Produkt lokalny
Primetric przekształca dzienniki pracy w wiarygodne dane dotyczące wykorzystania i rentowności w agencji rozwoju oprogramowania.
Przeznaczony dla agencji rozwoju oprogramowania i firm świadczących usługi informatyczne. Primetric to rozwiązanie dla kadry zarządzającej, która chce dokładnie obserwować status swojej firmy. Pewnie mierz i prognozuj wykorzystanie i rentowność pracowników we wszystkich projektach. Dzięki raportom i analizom w czasie rzeczywistym opartym na dziennikach pracy (np. zintegrowanym z Jirą lub wykorzystującym wbudowane śledzenie czasu pracy) możesz w końcu połączyć dane dotyczące obciążenia pracą i alokacji z ich bezpośrednim wpływem na wydajność i wyniki finansowe w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie projektu
Polska Produkt lokalny
Teamdeck to kompletne rozwiązanie do zarządzania zasobami: ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów + śledzenie czasu pracy + zarządzanie urlopami.
>> Oprogramowanie do zarządzania zasobami i planowania projektów >> Śledzenie czasu pracy + arkusze czasu pracy + ustalanie harmonogramów dla pracowników + planowanie projektów + budżetowanie + obciążenie pracą + wydajność + zarządzanie dostępnością + funkcje wykorzystania + prognozowanie. >> Teamdeck został opracowany przez firmę zajmującą się oprogramowaniem, która współpracuje również z serwisami Spotify, Uber, Netflix i Viu. >> Stosowane w branży IT, finansowej, kreatywnej, handlu detalicznego, gier, edukacji i mediów. >> Wersja demonstracyjna na żywo + bezpłatna pomoc w konfiguracji. Zarejestruj się, aby otrzymać wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: teamdeck

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie projektu
Kissflow to doskonała platforma do zarządzania procesami dotyczącymi czasu i zwrotu wydatków. Wszystko w jednym miejscu.
Kissflow to doskonała platforma do zarządzania procesami dotyczącymi czasu i zwrotu wydatków. Wszystko w jednym miejscu. Kissflow oferuje w pełni funkcjonalne i kompleksowe rozwiązanie do śledzenia czasu i zatwierdzeń związanych z wydatkami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie projektu