Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Aplikacje do zarządzania czasem

Aplikacje do zarządzania czasem i zadaniami automatyzują śledzenie rozliczanych godzin i kosztów. Rozwiązania do zarządzania czasem mogą być wykorzystywane przez firmy świadczące usługi do monitorowania realizowanych zleceń jako całości i z podziałem na zadania, jak również w oparciu o stawki rozliczeniowe w celu obliczania kwot do fakturowania. Aplikacje do zarządzania czasem i zadaniami umożliwiają również raportowanie wydatków przez często podróżujących pracowników. Oprogramowanie jest powiązane z rozwiązaniami do automatyzacji procesów, programami do zarządzania projektami, rejestratorami czasu pracy i systemami do zarządzania pracownikami.

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 30 w
BigTime to silnik umożliwiający dużym firmom konsultingowym na świecie budżetowanie, śledzenie i rozliczanie ich najważniejszego zasobu: czasu. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime
**Oprogramowanie do zarządzania czasem i wydatkami według G2** BigTime pomoże uprościć budżetowanie, planowanie/realizację projektów, komunikację w zespole, zarządzanie zadaniami, zarządzanie zasobami, fakturowanie i finanse projektu. BigTime zapewnia narzędzia potrzebne do dostarczania fakturowanych prac na czas i zgodnie z budżetem, zapewniając klientom średnią poprawę marży brutto o 25% oraz znaczny wzrost przychodów z ekspansji i poleceń. "Szukaliśmy wszędzie, nic nie przebije BigTime!" - Matt M. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Śledź swój nakład czasu pracy, monitoruj postępy projektu, uzyskaj wnikliwe raporty, łatwo integruj actiTIME z dowolnymi narzędziami. Dowiedz się więcej na temat produktu: actiTIME
actiTIME to oprogramowanie do śledzenia czasu i wydatków dla firm dowolnej wielkości i typu działalności. Pomaga ponad 9000 firmom na całym świecie skutecznie śledzić czas pracowników. Program actiTIME umożliwia użytkownikom rejestrowanie czasu wolnego i zwolnień chorobowych wraz z przepracowanymi godzinami, generowanie konfigurowalnych raportów, wykonywanie zadań projektowych i szacunków, wystawianie faktur i wiele więcej. Dostępna jest w 100% bezpłatna wersja dla małych zespołów składających się z maksymalnie pięciu użytkowników oraz bezpłatna 30-dniowa wersja próbna dla każdego innego planu cenowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: actiTIME

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Polska Produkt lokalny
Primetric przekształca dzienniki pracy w wiarygodne dane dotyczące wykorzystania i rentowności w agencji rozwoju oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric
Przeznaczony dla agencji rozwoju oprogramowania i firm świadczących usługi informatyczne. Primetric to rozwiązanie dla kadry zarządzającej, która chce dokładnie obserwować status swojej firmy. Pewnie mierz i prognozuj wykorzystanie i rentowność pracowników we wszystkich projektach. Dzięki raportom i analizom w czasie rzeczywistym opartym na dziennikach pracy (np. zintegrowanym z Jirą lub wykorzystującym wbudowane śledzenie czasu pracy) możesz w końcu połączyć dane dotyczące obciążenia pracą i alokacji z ich bezpośrednim wpływem na wydajność i wyniki finansowe w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Wrike to platforma do śledzenia projektów zawierająca karty czasu pracy, narzędzia do budżetowania i zautomatyzowane raporty, które pomogą Ci zarządzać czasem i wydatkami.
Wrike to oprogramowanie do śledzenia czasu używane przez ponad 20 000 firm w 140 krajach. Automatycznie rejestruj godziny za pomocą licznika zadań Wrike, aby usprawnić planowanie zasobów. Utwórz arkusze czasu pracy, aby nadzorować pracę poszczególnych osób i śledzić godziny podlegające rozliczeniu. Ustaw niestandardowe stawki godzinowe i monitoruj wydatki dzięki łatwym w konfiguracji funkcjom do zarządzania budżetem. Potrzebujesz wizualnej wersji danych? Wypróbuj zautomatyzowane raporty i pulpity analityczne. Uprość zarządzanie czasem i wydatkami dzięki kompleksowemu oprogramowaniu Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Jibble to bezpłatna aplikacja z zegarem czasu na potrzeby listy płac, obecności i projektów. Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników.
Jibble to bezpłatna aplikacja z zegarem czasowym. Śledź, kiedy pracownicy są w pracy na potrzeby listy płac, obecności i projektów. Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników. Pracownicy rejestrują i wyrejestrowują się za pomocą telefonu komórkowego, tabletu, Internetu, MS Teams lub Slack i mogą korzystać z funkcji rozpoznawania biometrii oraz lokalizacji GPS. Dla branży budowlanej, produkcyjnej, detalicznej, spożywczej, pracy zdalnej, startupów, usług terenowych, opieki zdrowotnej, agencji, edukacji, firm biurowych i innych. Generuj automatyczne grafiki i wydajne raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jibble

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Zoho Expense posiada rozbudowane funkcje do obsługi podróży i wydatków, kontroli wydatków oraz dostosowywania i automatyzacji procesów biznesowych.
Zoho Expense usprawnia i automatyzuje podróże służbowe oraz wydatki w całym okresie ich trwania. Od rezerwacji podróży po raportowanie i zatwierdzanie wydatków. Konwersję paragonów na wnioski o zwrot kosztów, zatwierdzanie raportów i uzgadnianie kart można zautomatyzować. Pozwala to ograniczyć czas, wysiłek i ukryte koszty związane z przetwarzaniem raportów wydatków. Wielopoziomowe zatwierdzanie, reguły i limity wydatkowania, budżetowanie i analityka zapewniają lepszą kontrolę wydatków. Zobacz Zoho Expense w akcji, zarejestruj się na bezpłatną wersję próbną już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Expense

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Bitrix24 to bezpłatne rozwiązanie do śledzenia czasu i wydatków: zadania, projekty, rozwiązanie CRM, wyceny i faktury w chmurze, rozwiązania mobilne i open source.
Szukasz bezpłatnego oprogramowania do kierowania projektami z możliwością śledzenia wydatków i czasu? Zakochasz się w Bitrix24. Bezpłatne nieograniczone zadania, bezpłatne nieograniczone projekty, bezpłatne nieograniczone śledzenie czasu dla 12 użytkowników. Możesz wprowadzić szacunki dla każdego zadania lub projektu, a następnie porównać je z czasem rzeczywistym. Możesz wystawiać oferty i faktury dla swoich klientów. Tak, całkowicie za darmo. Bitrix24 potrafi niemal wszystko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Zoho Invoice to w 100% bezpłatne rozwiązanie do fakturowania w chmurze, zaprojektowane, aby pomóc małym firmom w fakturowaniu i opłacaniu wydatków przez Internet.
Zoho Invoice to w 100% bezpłatne oprogramowanie do fakturowania online dla freelancerów i SME (małych i średnich przedsiębiorstw). Najważniejsze funkcje obejmują fakturowanie projektów, śledzenie czasu, raportowanie, konfigurowalne szablony i portal klienta. Zespoły korzystające z faktur Zoho mogą śledzić szacunki, konwertować je na faktury i wysyłać przypomnienia do klientów, aby sfinalizować zaległe płatności. Ponadto użytkownicy mogą tworzyć zadania, pobierać zaliczki na projekty i śledzić historię swoich faktur. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Invoice

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Paymo umożliwia śledzenie czasu pracy, zarządzanie projektami, fakturowanie klientów i mierzenie rentowności z tej samej platformy.
Paymo to intuicyjne rozwiązanie do pracy i zarządzania projektami dla małych firm, zespołów zdalnych i freelancerów, które umożliwia zarządzanie projektami, śledzenie czasu pracy, fakturowanie klientów, otrzymywanie płatności w trybie online i mierzenie rentowności z tej samej platformy. W ten sposób można śledzić cały czas trwania projektu — od utworzenia do otrzymania zapłaty — bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Narzędzia dla nowoczesnego profesjonalisty: oferty, kontrakty, płatności i nie tylko. Gdy zechcesz, wypróbuj 7 dni za darmo.
HoneyBook pomaga kreatywnym przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent. Właściciele małych firm i freelancerzy korzystali z HoneyBook, aby zwiększyć liczbę rezerwacji i zaoszczędzić czas. Przez pierwsze 6 miesięcy otrzymasz HoneyBook za 1 $ miesięcznie z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Sage HR to nagradzane rozwiązanie do zarządzania zasobami ludzkimi, które upraszcza pracę działu kadr.
Pracownicy po prostu przekazują osobiste wydatki, robiąc zdjęcie rachunku bezpośrednio z aplikacji mobilnej Sage HR – to takie proste. Zarządzanie wydatkami obejmuje wszystko, począwszy od zakupów biznesowych, a skończywszy na kilometrówce w przypadku wyjazdu służbowego. Przyjazna dla użytkownika nawigacja i konfigurowalny pulpit Sage HR umożliwiają łatwą automatyzację zadań, eliminację zależności od arkuszy programu Excel, zwiększenie popularności oprogramowania i zmniejszenie częstotliwości wysyłania wiadomości e-mail. Dostępne są aplikacje dla systemów Android i iOS. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sage HR

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu. Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami i pracą, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Elorus to rozwiązanie do fakturowania umożliwiające śledzenie czasu dla profesjonalistów i agencji. Skoncentruj się na innowacjach, aby wykorzystać owoce swojej pracy.
Elorus to oprogramowanie do fakturowania online, śledzenia czasu i fakturowania. Zasadniczo jest przeznaczona dla freelancerów, małych firm i agencji kreatywnych. Od 2014 roku Elorus wychodzi naprzeciw rosnącym wymaganiom rynku, zapewniając oszczędność czasu i stając się bezsennym sprzymierzeńcem. Interaktywny pulpit nawigacyjny informuje o statystykach biznesowych dotyczących monitorowanych godzin, statusu płatności i faktur, a także przepływów pieniężnych netto i salda. Jeśli więc wszystkie powyższe stwierdzenia dotyczą Twojej firmy, Elorus jest idealny dla Ciebie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Elorus

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Oprogramowanie do śledzenia czasu pracy – najszybszy i najdokładniejszy sposób śledzenia czasu pracy pracowników i freelancerów.
Najłatwiejszy i najdokładniejszy sposób śledzenia czasu między zespołami i projektami. Oprogramowanie Timely do automatycznego śledzenia czasu pracy pomaga firmom pozostawać w kontakcie ze swoimi pracownikami i dokładnie raportować wyniki ich działalności, od fakturowania i zarządzania projektami po zarządzanie zespołem i planowanie zasobów. Jest to narzędzie do śledzenia, które oferuje ścisłą ochronę prywatności na poziomie użytkownika w fazie projektowania i któremu pracownicy faktycznie ufają. Dowiedz się więcej na temat produktu: Timely

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Rydoo to rozwiązanie do obsługi podróży służbowych i wydatków na całym świecie. Kompleksowe rozwiązanie obejmuje całą podróż klienta. Kropka.
Rydoo jest doskonałym rozwiązaniem do obsługi podróży służbowych i wydatków, które automatyzuje i usprawnia procesy w szybko rozwijających się firmach i przedsiębiorstwach. Rydoo oszczędza Ci mnóstwo czasu. Uwolnij firmy i ich pracowników od podróży i kosztów. Od wyszukiwania lotów i hoteli, przez rezerwację miejsca w pociągu, aż po zakup taksówki z lotniska. Kompleksowe rozwiązanie obejmuje całą podróż klienta. Kropka. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rydoo

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Najnowsze, najbardziej nowoczesne oprogramowanie do zarządzania wydatkami.
Chrome River umożliwia prowadzenie biznesu największym renomowanym globalnym organizacjom na świecie. To wysoce konfigurowalne, oparte na chmurze rozwiązanie do raportowania wydatków zostało wyposażone w elegancki i intuicyjny interfejs użytkownika, który prezentuje równie wysoką jakość na smartfonie, tablecie lub laptopie. Produkty SaaS zostały wyposażone w światowej klasy silnik reguł biznesowych i infrastrukturę technologiczną, z których chętnie korzystają dyrektorzy finansowi, zespoły finansowo-księgowe, menedżerowie podróży i osoby podróżujące służbowo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Emburse Expense Enterprise (formerly Chrome River Expense)

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Memtime rejestruje Twój czas we wszystkich programach i wyświetla Twój dzień pracy - aby pomóc Ci zapamiętać każdą minutę. Pozwala to zaoszczędzić 75% czasu.
Memtime to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows, macOS i Linux, które rejestruje każdą minutę spędzoną na pracy nad różnymi projektami. Działając w tle, Memtime śledzi każdą aktywność komputera z dokładnością co do sekundy - bez względu na to, czy jest to praca w różnych programach/plikach, poczta e-mail, karta przeglądarki czy wpis w kalendarzu. Oznacza to, że użytkownicy mogą skupić się na swojej pracy, podczas gdy narzędzie wizualizuje ich dzień roboczy jako oś czasu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Memtime

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Zoho Billing, kompleksowe oprogramowanie do fakturowania, pomaga kontrolować wydatki i dokładnie śledzić czas.
Z Zoho Billing możesz konwertować wydatki podlegające rozliczeniu na faktury i wystawiać rachunki swoim klientom w mgnieniu oka. Śledź przebiegi swoich zespołów i przeliczaj rozliczone kilometry na pieniądze, dzięki czemu zwroty kosztów są dziecinnie proste. Rozwiązanie pozwala śledzić godziny spędzone nad projektami i wystawiać rachunki swoim klientom. Trzymaj się budżetu dzięki monitorowaniu w czasie rzeczywistym wydatków na projekt i godzin pracy za pośrednictwem scentralizowanego pulpitu nawigacyjnego. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Billing

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Rozwijaj swoją wymarzoną wysoce wydajną praktykę prawną dzięki rozbudowanemu oprogramowaniu do zarządzania kancelarią prawną Amberlo.
Uniwersalne oprogramowanie do zarządzania praktyką prawniczą Amberlo dba o Twój pracowity dzień, umożliwiając Ci skoncentrowanie się na tym, co najważniejsze. Wdrażaj nowych klientów, zarządzaj sprawami, automatycznie rejestruj każdą przepracowaną minutę, przypisuj rachunki i wysyłaj wiadomości e-mail do klientów w jednym miejscu, jednocześnie mierząc wyniki swojej kancelarii prawnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Amberlo

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Productive to uniwersalne narzędzie monitorowania czasu i wydatków, którego potrzebujesz, aby prowadzić rentowną działalność lub agencję.
Productive to uniwersalne narzędzie monitorowania czasu i wydatków, którego potrzebujesz, aby prowadzić rentowną działalność lub agencję. Śledź rentowność dla projektów o stałej cenie i tych rozliczanych godzinowo. Wykonaj wszystkie rozliczenia i fakturowanie dla projektów cyklicznych lub jednorazowych. Śledź czas za pomocą prostego narzędzia i współpracuj przy zadaniach. Znajdź wąskie gardło, które kosztuje i pochłania czas. Unikaj kolizji, wypaleń i nadmiernej liczby rezerwacji dzięki funkcjom planowania zasobów. Stwórz przepływ transakcji, uporządkuj sprzedaż dzięki przeglądowi rurociągu sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Kissflow to doskonała platforma do zarządzania procesami dotyczącymi czasu i zwrotu wydatków. Wszystko w jednym miejscu.
Kissflow to doskonała platforma do zarządzania procesami dotyczącymi czasu i zwrotu wydatków. Wszystko w jednym miejscu. Kissflow oferuje w pełni funkcjonalne i kompleksowe rozwiązanie do śledzenia czasu i zatwierdzeń związanych z wydatkami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Technologia UniFocus oferuje jedne z najlepszych w swojej klasie narzędzi do zarządzania kadrą pracowniczą. Dzięki nim menedżerzy mogą podejmować trafne i szybkie decyzje.
UniFocus jest liderem w optymalizacji zasobów ludzkich dzięki łączeniu rozwiązań zarządzania pracą oraz systemów rejestracji czasu pracy z wglądem w zaangażowanie klientów i pracowników. Narzędzia UniFocus wykorzystują szeroki zasób wiedzy branżowej, dzięki czemu planowanie pracy, budżetowanie, tworzenie harmonogramu i zapewnianie zgodności stają się banalnie proste. Oparte na chmurze rozwiązania pozwalają na integrację oprogramowania UniFocus z istniejącymi systemami i zapewniają szeroki dostęp do informacji biznesowych z dowolnego urządzenia w dowolnym momencie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Unifocus

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
Polska Produkt lokalny
Ustalanie harmonogramu pracy zespołu + planowanie projektu + śledzenie czasu pracy + zarządzanie dostępnością + wykorzystanie + prognozowanie w jednym narzędziu do planowania zasobów
>> Oprogramowanie do zarządzania zasobami i planowania projektów >> Śledzenie czasu pracy + arkusze czasu pracy + ustalanie harmonogramów dla pracowników + planowanie projektów + budżetowanie + obciążenie pracą + wydajność + zarządzanie dostępnością + funkcje wykorzystania + prognozowanie. >> Teamdeck został opracowany przez firmę zajmującą się oprogramowaniem, która współpracuje również z serwisami Spotify, Uber, Netflix i Viu. >> Stosowane w branży IT, finansowej, kreatywnej, handlu detalicznego, gier, edukacji i mediów. >> Wersja demonstracyjna na żywo + bezpłatna pomoc w konfiguracji. Zarejestruj się, aby otrzymać wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: teamdeck

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
BCS umożliwia elastyczne przekazywanie informacji zwrotnych na temat czasu pracy i wydatków przez pracowników jako podstawy do rozliczenia z pracownikiem i klientem.
Twoi pracownicy bezpośrednio rejestrują czas spędzony i wydatki na powiązane zadania i projekty, nawet w podróży za pośrednictwem mobilnej aplikacji internetowej. Niezależnie od tego, czy chodzi o zgłoszenia, historie użytkowników czy spotkania z klientami – rezerwacje i wydatki mogą być naliczane bezpośrednio klientowi zgodnie z trybami rozliczania specyficznymi dla klienta i projektu oraz wewnętrzną zgodą. Odpowiednie dowody usług i wydatków są dostępne jako załącznik do faktury. Reguły rozliczeniowe są dostarczane za pośrednictwem szablonów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projektron BCS

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Śledzenie projektu
  • Aplikacja mobilna
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania