Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy telekomunikacyjne do rozliczania połączeń telefonicznych

Systemy telekomunikacyjne do rozliczania połączeń telefonicznych zapewniają wgląd w dzienniki połączeń, informacje o wykorzystaniu telefonów i trendy kosztowe. Pomagają rozliczać zasoby telekomunikacyjne między działami firmy oraz wyeliminować zawyżanie rachunków przez dostawcę dzięki automatyzacji przetwarzania faktur. W obrębie organizacji systemy rozliczania połączeń telekomunikacyjnych pomagają identyfikować niewykorzystane zasoby w tym zakresie oraz dostarczają informacji na temat trendów dotyczących połączeń i kosztów. Systemy telekomunikacyjne są powiązane z oprogramowaniem billing-as-a-service (BaaS).

CloudTalk to oparty na chmurze system telefoniczny dla zespołów wsparcia i sprzedaży. Dzięki oferowanym rozwiązaniom rozmowy telefoniczne są łatwe i przyjemne. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś.
CloudTalk to wysokiej klasy system telefoniczny wyposażony w zaawansowane funkcje rozliczania połączeń. Ponad 2500 firm – w tym DHL, Yves Rocher i Glovo – polega na CloudTalk ze względu na doskonałą jakość połączeń i niezrównany zakres funkcji. Ułatwia pracę zespołowi rozliczającemu rozmowy telefoniczne dzięki ponad 70 zaawansowanym funkcjom śledzenia i łatwym integracjom z istniejącym oprogramowaniem Helpdesk, rozwiązaniem CRM i e-commerce. 14-dniowa wersja próbna, całkowicie bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk

Funkcje

  • Ilość połączeń
  • Raportowanie przychodzące
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie połączeniami nienadzorowanymi
  • Przekierowywanie połączeń
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie wychodzące
  • Log identyfikacji połączeń odebranych
  • Monitorowanie połączeń
  • Sprawozdawczość według rozszerzeń
Wirtualny Ringostat PBX zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić niezawodne połączenie dla każdej wielkości firmy i jej potrzeb.
Ringostat Virtual PBX zapewnia więcej miejsca na pełną koncentrację na firmie, optymalizację przepływów pracy i maksymalizację potencjału biznesowego. Segmentacja połączeń, kolejka połączeń, system IVR (interaktywne odpowiedzi głosowe), anty-spam, poczta głosowa, automatyczne nagrywanie rozmów i raporty dla dowolnych potrzeb biznesowych. Ringostat Virtual PBX dostępny z całego świata. Wszystko, czego potrzebujesz, to przeglądarka internetowa i zestaw słuchawkowy. Możesz wykonać pierwsze połączenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ringostat

Funkcje

  • Ilość połączeń
  • Raportowanie przychodzące
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie połączeniami nienadzorowanymi
  • Przekierowywanie połączeń
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie wychodzące
  • Log identyfikacji połączeń odebranych
  • Monitorowanie połączeń
  • Sprawozdawczość według rozszerzeń
Ujednolicona analityka połączeń, która może przeprowadzać rozliczanie połączeń i analizę użytkowania na wielu różnych platformach głosowych.
Rozwiązanie do rozliczania połączeń, które pomaga identyfikować i wyszukiwać numery telefonów, śledzić wydatki telekomunikacyjne, analizować połączenia głosowe i nie tylko. Pojedyncze rozwiązanie programowe, które może pozyskiwać metadane połączeń ze wszystkich źródeł danych, w tym PBX, UCaaS, Session Border Controllers i platform współpracy, takich jak Zoom, Teams i Webex. Dzięki ujednoliconej analizie połączeń można zoptymalizować infrastrukturę sieciową, kontrolować koszty i zarządzać zdalnymi zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microcall

Funkcje

  • Ilość połączeń
  • Raportowanie przychodzące
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie połączeniami nienadzorowanymi
  • Przekierowywanie połączeń
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie wychodzące
  • Log identyfikacji połączeń odebranych
  • Monitorowanie połączeń
  • Sprawozdawczość według rozszerzeń