Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Systemy telefoniczne

Wyniki: 17 w
CloudTalk to oparty na chmurze system telefoniczny dla zespołów wsparcia i sprzedaży. Dzięki oferowanym rozwiązaniom rozmowy telefoniczne są łatwe i przyjemne. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk
CloudTalk to system telefoniczny stworzony dla nowoczesnych firm. Ponad 2500 firm takich jak DHL, Yves Rocher, Karcher, Glovo polega na wysokiej jakości połączeń CloudTalk i dobrze ocenianych rozwiązaniach telefonicznych. Uprość życie zespołów sprzedaży i wsparcia klienta dzięki ponad 70 zaawansowanym funkcjom telefonicznym. Popraw komunikację z potencjalnymi klientami dzięki integracji z istniejącymi systemami pomocy technicznej, rozwiązaniami CRM i systemami e-commerce, takimi jak Helpscout, Pipedrive lub Shopify. Rozpocznij od bezpłatnej 14-dniowej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk

Funkcje

  • Zarządzanie Call Center
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • IVR/Voice Recognition
  • Dialer predykcyjny
  • VoIP
Squaretalk to wszechstronna platforma komunikacji w chmurze, która umożliwia zespołom sprzedaży i wsparcia skuteczną pracę z dowolnego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk
Squaretalk to wszechstronna i bezpieczna platforma telefoniczna w chmurze, z prostymi automatyzacjami i integracjami. Tak proste, że masz czas na inne obszary swojej firmy. Przystępna cenowo, skalowalna i łatwa w obsłudze usługa CPaaS zapewni zespołom ds. sprzedaży i wsparcia zaawansowane narzędzia, umożliwiające efektywną pracę z dowolnego miejsca i za pośrednictwem kanałów preferowanych przez klientów. Zyskaj lokalną obecność na całym świecie, dzięki dostępowi do lokalnych, mobilnych i bezpłatnych numerów w ponad 100 krajach i 3400 kodów kierunkowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk

Funkcje

  • Zarządzanie Call Center
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • IVR/Voice Recognition
  • Dialer predykcyjny
  • VoIP
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania do telefonii. Zdobądź więcej klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
Dowiedz się, jak łatwo można zapewnić profesjonalne wsparcie rozmów przychodzących. Podłącz dostawcę VoIP (protokół głosowy przez Internet), skonfiguruj inteligentny routing połączeń, niestandardowy system IVR i wiele innych. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zachwycić 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowy okres wersji próbnej, nie potrzebujesz karty kredytowej ani umów. LiveAgent to wielokanałowe oprogramowanie typu helpdesk do pomocy technicznej, które oferuje ponad 180 funkcji, w tym czat na żywo, wsparcie telefoniczne, integrację mediów społecznościowych, portal wsparcia i interfejs API. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Zarządzanie Call Center
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • IVR/Voice Recognition
  • Dialer predykcyjny
  • VoIP
Łatwe w użyciu, w pełni funkcjonalne oprogramowanie Outbound Call Center w chmurze z wieloma zaawansowanymi funkcjami, bez miesięcznych opłat za konfigurację i agenta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialfire
Łatwe w użyciu oprogramowanie Outbound Call Center i wydajny predykcyjny dialer z chmury. Wysoce niezawodny i bezpieczny. Zwiększenie produktywności dzięki konfigurowalnym formularzom, automatyzacji procesów, połączonym informacjom przychodzącym, personalizowanej analityce w czasie rzeczywistym, monitorowaniu i nagrywaniu rozmów. Integracja z istniejącym oprogramowaniem za pomocą interfejsu REST API. Obsługa outsourcingu dla podwykonawców call center. Rozwiązanie dopasowane dla rozproszonych biur i w call center. Opłata tylko za korzystanie. Brak kosztów instalacji, brak opłaty za miejsce dla agenta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialfire

Funkcje

  • Zarządzanie Call Center
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • IVR/Voice Recognition
  • Dialer predykcyjny
  • VoIP
Zendesk zapewnia kompletne rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skalowane wraz z firmą.
Zendesk Suite to rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skaluje się wraz z firmą. Średnio firmy korzystające z Zendesk zwiększają zadowolenie klientów o 25%, a wydajność agentów o 30% — w dowolnej skali. Interakcje z klientami działają w jednym interfejsie z funkcjami takimi jak widżety internetowe, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zgłoszenia i inne. Przygotuj się i uruchom szybko. Pakiet Zendesk Suite obejmuje systemy zgłoszeniowe, Centrum pomocy, Forum społeczności, Wiadomości, Mów, Eksploruj i Rozmowy Sunshine. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Zarządzanie Call Center
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • IVR/Voice Recognition
  • Dialer predykcyjny
  • VoIP
Połącz swój numer obsługi klienta z Zoho Desk, wykonuj/odbieraj połączenia w aplikacji i zautomatyzuj operacje telefoniczne.
Zoho Desk przenosi całe twoje call center do chmury. Dołącz swój numer obsługi klienta do Zoho Desk i wykonuj/odbieraj połączenia w aplikacji. Automatycznie przypisuj połączenia do agentów w zależności od działu/zespołu. Jest również wyposażony w IVR, nagrywanie rozmów, przechwytywanie danych kontaktowych, wiadomości głosowe, szczegółowe raporty i funkcje wielokanałowe. Integruje się z najlepszymi dostawcami usług telefonicznych, takimi jak Twilio, RingCentral, Aircall, Amazon Connect i innymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Zarządzanie Call Center
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • IVR/Voice Recognition
  • Dialer predykcyjny
  • VoIP
Bitrix24 to darmowy system to telefonii w chmurze, rozwiązanie CRM i rozwiązanie do telemarketingu, z którego korzysta osiem milionów firm na świecie.
Jeśli szukasz bezpłatnego systemu telefonicznego VoIP dla swojej małej firmy, Bitrix24 jest tym, czego potrzebujesz. W przeciwieństwie do innych rozwiązań VoIP, Bitrix24 działa zarówno jako wewnętrzny system PBX, jak i centrum obsługi połączeń przychodzących i wychodzących. Jest to także jedyny darmowy system VoIP, który jest dostarczany z w pełni wyposażonym i bezpłatnym rozwiązaniem CRM. Co ważne, gdy Twoi klienci zadzwonią do Ciebie z numeru telefonu zarejestrowanego w rozwiązaniu CRM, zostaną zidentyfikowani, połączeni z przydzielonym menedżerem, a ich rozmowy telefoniczne zostaną zarejestrowane. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie Call Center
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • IVR/Voice Recognition
  • Dialer predykcyjny
  • VoIP
Rozwiązanie do połączeń głosowych, które oferuje transkrypcję poczty głosowej, przydzielanie numerów, przekazywanie połączeń, grupy odbiorców i wiele więcej.
Rozwiązanie do połączeń głosowych, które oferuje transkrypcję poczty głosowej, przydzielanie numerów, przekazywanie połączeń, grupy odbiorców i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Google Voice

Funkcje

  • Zarządzanie Call Center
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • IVR/Voice Recognition
  • Dialer predykcyjny
  • VoIP
Usprawnij i uprość swoją komunikację biznesową w chmurze dzięki platformie Genesys Cloud CX.
Usprawnij i uprość swoją komunikację biznesową w chmurze dzięki platformie Genesys Cloud CX – kompleksowemu rozwiązaniu, które w jednym interfejsie łączy obsługę VoIP, telefonię biznesową, centrum kontaktowe i narzędzia współpracy. Telefon programowy i natywne aplikacje mobilne zapewniają łączność z dowolnego miejsca. Łatwa obsługa, zarządzanie i wdrażanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Zarządzanie Call Center
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • IVR/Voice Recognition
  • Dialer predykcyjny
  • VoIP
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Call Center Studio umożliwia obsługę klientów w dowolnym miejscu.
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Prowadzenie efektywnej działalności jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Call Center Studio oferuje oparte na chmurze oprogramowanie call center, które umożliwia obsługę klientów z dowolnego miejsca. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi można łatwo skonfigurować i przeszkolić agentów w ciągu kilku minut. Słuchaj nagrań, korzystaj z narzędzi SI, aby poprawić doświadczenia klientów. Dzięki wydajnemu raportowaniu i responsywnej obsłudze klienta możesz uzyskać całodobowe wsparcie od specjalnego zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Call Center Studio

Funkcje

  • Zarządzanie Call Center
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • IVR/Voice Recognition
  • Dialer predykcyjny
  • VoIP
Global Call Forwarding zapewnia bezpłatne i lokalne numery z ponad 160 krajów.
Global Call Forwarding zapewnia bezpłatne i lokalne numery z ponad 160 krajów. Wykonuj i odbieraj połączenia za pomocą aplikacji softphone lub dowolnego innego urządzenia. Wirtualnym numerem telefonu można łatwo zarządzać za pośrednictwem portalu internetowego lub skontaktować się z działem wsparcia technicznego przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, aby uzyskać pomoc. Zaufały mu tysiące międzynarodowych marek na całym świecie. Global Call Forwarding jest własnością i jest zarządzany przez United World Telecom (UWT), założoną w 1996 roku. Siedziba główna znajduje się w Delray Beach na Florydzie w USA. Dowiedz się więcej na temat produktu: Global Call Forwarding

Funkcje

  • Zarządzanie Call Center
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • IVR/Voice Recognition
  • Dialer predykcyjny
  • VoIP
Ringostat to platforma do śledzenia, kompleksowej analityki, połączeń i przesyłania wiadomości.
Ringostat pomaga zoptymalizować marketing, biorąc pod uwagę wskaźnik ROI, budować skuteczną komunikację z klientami i zwiększać sprzedaż. Jest to jedyna tego rodzaju usługa w Europie Wschodniej, która jest oficjalnym partnerem technologicznym Google Analytics. Platforma obejmuje siedem produktów: śledzenie połączeń, kompleksową analitykę, wirtualny PBX, widżet callback, smartfon Ringostat, Insider i Messenger. Przyjazny zespół pomocy technicznej zwraca uwagę na zgłoszenia użytkowników i odpowiada na nie w czasie krótszym niż cztery minuty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ringostat

Funkcje

  • Zarządzanie Call Center
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • IVR/Voice Recognition
  • Dialer predykcyjny
  • VoIP
TalkChief to biznesowa platforma telefoniczna stworzona do zwiększenia wydajności zespołu za pomocą zaawansowanych funkcji.
TalkChief to biznesowy system telefoniczny zbudowany z myślą zarówno o startupach, jak i korporacjach. Jest to produkt godny zaufania, który jednocześnie pozwala budować silny, zróżnicowany zespół dociekliwych, kreatywnych ludzi, chcących wykonywać najlepszą pracę w swoim życiu i wspierających się nawzajem w tym procesie. Platforma SaaS oferuje solidne rozwiązanie telefoniczne za pośrednictwem aplikacji opartych na chmurze, integracji z rozwiązaniami CRM i niestandardowych interfejsów API. Wszystko to zwiększa produktywność zespołu, zadowolenie klientów i wzrost sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: TalkChief

Funkcje

  • Zarządzanie Call Center
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • IVR/Voice Recognition
  • Dialer predykcyjny
  • VoIP
Sabienzia przekształca telefonię zespołową w inteligentną komunikację.
Sabienzia przekształca telefonię zespołową w inteligentną komunikację, umożliwiając przedsiębiorstwom podejmowanie decyzji opartych na danych z uwzględnieniem wskaźników, kontekstu i znaczenia. Dzięki ponad dekadzie doświadczenia w dostarczaniu usług telefonicznych w chmurze, Sabienzia wspiera obsługę klienta firm z sektora turystyki, motoryzacji i e-commerce na całym świecie z wykorzystaniem w 100% własnej infrastruktury zgodnej z RODO, która jest całkowicie hostowana w Europie i zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa PCI (danych posiadaczy kart płatniczych). Dowiedz się więcej na temat produktu: Sabienzia

Funkcje

  • Zarządzanie Call Center
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • IVR/Voice Recognition
  • Dialer predykcyjny
  • VoIP
Rozwiązania API i SDK nowej generacji do obsługi materiałów wideo i audio w celu zwiększenia komfortu korzystania z Internetu.
Firma iotum, jeden z liderów w dziedzinie rozwiązań wideo i audio, jest zaangażowana w tworzenie najnowocześniejszych produktów i usług, które usprawniają zdalną współpracę i komunikację dla organizacji dowolnej wielkości, w dowolnym miejscu na świecie. Platforma iotum powstała, aby ułatwić integrację z istniejącymi rozwiązaniami, od edukacji, przez zdrowie, po gry. Kontakt z odbiorcami w czasie rzeczywistym, na dowolnej platformie, z dowolnego miejsca – dzięki dodaniu funkcji wideo i głosowych za pomocą rozwiązań API i SDK firmy iotum. Ze swoich biur w Toronto i Los Angeles iotum kieruje zespołem kierowniczym o dużym doświadczeniu w branży technologicznej. Więcej informacji na temat firmy, jej zespołu, rozwiązań i usług można znaleźć na jej stronie internetowej Dowiedz się więcej na temat produktu: Iotum

Funkcje

  • Zarządzanie Call Center
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • IVR/Voice Recognition
  • Dialer predykcyjny
  • VoIP
Dialics śledzi połączenia i analizuje wysokiej jakości potencjalnych klientów, identyfikując najskuteczniejsze kampanie reklamowe i oszczędzając budżety reklamowe.
Dialics to oprogramowanie do śledzenia i analizy połączeń. Jest to wygodne narzędzie w marketingu internetowym, które dostarcza użytkownikom dane analityczne Just in time. Pomaga to zrozumieć, które reklamy przynoszą klientom więcej wartościowych leadów, jednocześnie oszczędzając ich budżety reklamowe. Dzięki Dialics każda firma internetowa jest uzbrojona w skuteczne narzędzie marketingowe i gotowa do skalowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialics

Funkcje

  • Zarządzanie Call Center
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • IVR/Voice Recognition
  • Dialer predykcyjny
  • VoIP
Ponownie zdefiniuj komunikację biznesową dzięki elastycznej, niezawodnej i opłacalnemu, opartemu na chmurze systemowi telefonicznemu stworzonemu specjalnie dla małych i średnich firm.
Zoho Voice to oparte na chmurze oprogramowanie do telefonów VoIP (komunikacja głosowa przez IP), które pomaga w łatwym tworzeniu i odbieraniu rozmów biznesowych z dowolnego urządzenia. Zoho Voice integruje się z innymi aplikacjami Zoho, takimi jak rozwiązania CRM, Biurko, Rekrutacja i Bigin, aby zespoły mogły zaoszczędzić czas, zarządzając połączeniami bez przełączania aplikacji. Korzystaj z zaawansowanych funkcji telefonicznych w chmurze, takich jak systemy IVR, funkcja „kliknij, aby zadzwonić” lub „dzwoń”. kolejki, nagrywanie połączeń, godziny pracy, transfery połączeń, monitorowanie połączeń na żywo i wiele więcej. Nadszedł czas, aby zmodernizować sposób zarządzania wizytami biznesowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Voice

Funkcje

  • Zarządzanie Call Center
  • Monitorowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • IVR/Voice Recognition
  • Dialer predykcyjny
  • VoIP