Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia do harmonogramowania

Narzędzia do harmonogramowania pozwalają zautomatyzować planowanie wydarzeń oraz tworzenie grafików dla pracowników, pomieszczeń i innych zasobów. Organizacje wykorzystują te aplikacje do zarządzania planowaniem działań wewnętrznych i zewnętrznych. Zwykle oprogramowanie do harmonogramowania obejmuje takie narzędzia, jak wspólny kalendarz umożliwiający wprowadzanie w czasie rzeczywistym planów dla projektów, zadań, pracowników i zasobów, a także różnorodne funkcje prognozowania, przydzielania i zarządzania zasobami. Często interfejs planowania umożliwia także edycję, aktualizowanie i zarządzanie innymi danymi, takimi jak kategorie zasobów, szczegóły lokalizacji, karty czasu pracy i zestawy umiejętności pracowników. Narzędzia do harmonogramowania są powiązane z programami do tworzenia harmonogramów, oprogramowaniem do zarządzania obiektami i oprogramowaniem do planowania wizyt.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Narzędzia do harmonogramowania

Polska — lokalne produkty

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 65 w
Darmowe narzędzie do planowania, które zapewnia niezawodne, bardzo proste w użyciu i szybkie rozwiązanie do planowania spotkań. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyMeet.me
SimplyBook me przejęła Harmonizely w 2021 roku i uruchomiła ją pod marką SimplyMeet me. SimplyMeet me synchronizuje się z kalendarzem online (Google, Outlook, iCloud, Fastmail, Nextcloud, Zoho lub dowolnym kalendarzem kompatybilnym z CalDAV). Klienci mogą sprawdzić, kiedy partner jest dostępny i umówić się na spotkanie. Zaplanowane spotkanie zostanie automatycznie dodane do kalendarza online. Wszystko, co należy zrobić, to udostępnić klientom link do strony z ustalaniem harmonogramu. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyMeet.me

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
Oprogramowanie do ustalania harmonogramu wizyt i spotkań z przypomnieniami dla wszystkich firm serwisowych. Pozwól swoim samodzielnie klientom rezerwować wizyty online przez całą dobę, siedem dni w tygodniu – w tym bezpłatna wersja. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me
SimplyBook.me oferuje jedno z bardziej uniwersalnych rozwiązań do ustalania harmonogramu wizyt i spotkań, które sprawia, że wyglądasz profesjonalnie i oszczędzasz czas i wysiłek. Otrzymujesz piękną stronę internetową do rezerwacji, na której możesz prezentować swoje oferty biznesowe i akceptować spotkania online, sprzedawać produkty, członkostwo, pakiety i dodatki do usług. Synchronizuj spotkania z popularnymi kalendarzami online i uzyskaj szczegółowe statystyki dotyczące Twojej firmy. Sprawdź system rezerwacji online SimplyBook.me, aby zobaczyć wszystkie dostępne funkcje. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
Oparta na modelu SaaS platforma do zarządzania obiektami, która pomaga firmom zarządzać przestrzenią i rozmieszczeniem miejsc. Dowiedz się więcej na temat produktu: POC System
P.O.C System to platforma SaaS, która oferuje unikalny interfejs graficzny mający na celu pomoc w zmaksymalizowaniu CRE i obszaru roboczego w firmie. Istnieją dwa rozwiązania: 1. Rozwiązanie do zarządzania powierzchnią: przeznaczone dla firm, które zarządzają budynkami biurowymi lub dochodowymi nieruchomościami komercyjnymi. 2. Rozwiązanie do przydziału miejsc: to wizualna, łatwa w użyciu platforma, która pomaga zarządzać miejscami pracy / przestrzenią biurową oraz zawiera aplikację do rezerwacji, która pozwala pracownikom na rezerwację hot-desków według potrzeb. Dowiedz się więcej na temat produktu: POC System

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
Rozwiązuje problemy biznesowe z zarządzaniem pracownikami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shifton
Shifton to wielofunkcyjne rozwiązanie online, które zapewnia stabilny przepływ pracy w firmie. Shifton znacznie skraca czas potrzebny na tworzenie zmian roboczych, dzięki następującym funkcjom: * automatyczne tworzenie harmonogramu online z wieloma ustawieniami, * zamiana zmian roboczych pomiędzy pracownikami, * zarządzanie czasem wolnym pracowników, * statystyki czasu pracy pracowników, * zarządzanie powiadomieniami o aktualizacjach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shifton

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
Usprawnij swój proces ustalania harmonogramu i zwiększ przychody dzięki rozwiązaniu w zakresie rezerwacji Wix w trybie online.
Zapełnij swój harmonogram i zwiększ przychody, sprzedając usługi bezpośrednio ze strony internetowej dzięki jednemu z wiodących rozwiązań Wix do ustalania harmonogramów w trybie online. Platforma umożliwia oferowanie niestandardowych usług, zarządzanie personelem, kalendarzem i wieloma lokalizacjami, budowanie relacji z klientami i rozwijanie działalności – wszystko z jednego miejsca. Znajdziesz tu takie niezbędne funkcje, jak inteligentny kalendarz rezerwacji, zarządzanie mobilne, zautomatyzowana komunikacja, zintegrowane systemy płatności i rozwiązania CRM, indywidualna analityka oraz pełny pakiet marketingowy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
Clockify umożliwia planowanie godzin pracy pracowników, tworzenie planów na osi czasu, organizowanie zmian i śledzenie czasu poświęconego na każde zadanie.
Clockify umożliwia proste ustalanie harmonogramów z przeglądem kamieni milowych projektu, całkowitych przypisanych godzin, osób odpowiedzialnych i długości zadań. Kompletne dane mogą zostać podzielone przez członków zespołu, aby sprawdzić ich możliwości i zobaczyć szczegółowe zadania. Można ustalać harmonogramy zadań dla różnych zmian, definiować godziny rozpoczęcia każdego zadania i określać dzienny limit godzin. Dostosuj dni wolne od pracy w procesie ustalania harmonogramu, przeciągnij i upuść bezpośrednio w harmonogramie, aby wprowadzić zmiany. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clockify

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
Zautomatyzuj rezerwacje klientów, anulowanie, przypomnienia i płatności, korzystając z najbardziej przyjaznego na świecie oprogramowania do ustalania harmonogramu spotkań online.
Poznaj osobistego asystenta ds. ustalania harmonogramu, który pracuje 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu za kulisami, aby wypełnić Twój kalendarz i wykonać za Ciebie wszystkie żmudne czynności. Od momentu rezerwacji przez klientów Acuity automatycznie wysyła do Ciebie i Twoich klientów firmowe i spersonalizowane potwierdzenia rezerwacji, wysyła przypomnienia w wiadomościach tekstowych, pozwala klientom zmienić samodzielnie terminy oraz przetwarza płatności lub przyjmuje datki. Dzięki Acuity codzienne czynności przebiegają sprawniej, nawet gdy obłożenie w firmie wzrasta. Wystarczy, że zjawisz się na miejscu w odpowiednim czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
Oprogramowanie Mindbody do ustalania harmonogramu jest dostosowane do potrzeb firm z branży wellness, które potrzebują systemów planowania i zarządzania.
Mindbody podnosi jakość obsługi klienta – od momentu znalezienia Twojej firmy w aplikacji do czasu następnej wizyty. Automatyzacja nie kończy się na ustalaniu harmonogramu i zarządzaniu biznesem. Wysyłaj spersonalizowane wiadomości e-mail i wiadomości tekstowe za naciśnięciem jednego przycisku. Zbuduj swoją markę za pomocą aplikacji dostosowanej do swoich potrzeb, która zawiera wszystkie Twoje usługi i oferty. Oszczędzaj czas i dawaj swoim klientom uwagę, na którą zasługują. Zaplanuj swoją bezpłatną demonstrację już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mindbody

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
Uzyskaj wszystkie narzędzia potrzebne do budowania lepszych relacji z klientami online w jednym miejscu.
Brevo umożliwia firmom budowanie i rozwijanie relacji poprzez automatyzację marketingu, kampanie e-mailowe, e-maile transakcyjne, wiadomości SMS, czat, rozwiązanie CRM, reklamy na Facebooku i reklamy retargetingowe. Co wyróżnia to narzędzie? Brevo jest obsługiwany przez zespół ds. zadowolenia klientów i oferuje plany cenowe, które wywołają uśmiech na twarzy. Platforma ta łączy solidny pakiet usług w jednym, przyjaznym dla użytkownika rozwiązaniu. Rozwój. Sprzedaż. Zaangażowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brevo

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami z gotowymi szablonami, wykresami Gantta, tablicami Kanban, zautomatyzowanymi zatwierdzeniami, raportami i innymi opcjami.
Wrike to doskonałe oprogramowanie do zarządzania projektami i ustalania harmonogramu dla oprogramowania, któremu zaufało ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników na całym świecie. Planuj projekty za pomocą formularzy wniosków z niestandardowymi polami, zarządzaniem zasobami i ich alokacją, wykresami Gantta, śledzeniem czasu pracy, udostępnionymi kalendarzami, zautomatyzowanymi raportami, zatwierdzeniami i przeglądami obciążenia pracą. Zautomatyzuj swoje procesy dzięki ponad 400 aplikacjom Wrike. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań i aktualizacji statusu. Pracuj mądrzej, a nie ciężej dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
Fresha to najlepsze na świecie oprogramowanie do rezerwacji wizyt w salonach urody, spa i wellness, któremu zaufało już ponad 450 000 profesjonalistów z całego świata.
Fresha to najlepsze na świecie oprogramowanie do rezerwacji wizyt w salonach urody, spa i wellness, któremu zaufało już ponad 450 000 profesjonalistów z ponad 120 krajów. Fresha oferuje intuicyjną platformę do zarządzania wizytami, płatnościami i relacjami z klientami, upraszczając operacje i wspierając rozwój firm. Zwiększ sprzedaż i przyciągnij nowych klientów, akceptując rezerwacje online bezpośrednio w wyszukiwarce Google, na Facebooku i Instagramie oraz w swojej witrynie. Klienci będą informowani na bieżąco za pomocą automatycznych SMS-ów, e-maili i powiadomień w aplikacji mobilnej. Fresha umożliwia również firmom zwiększenie przychodów dzięki wbudowanym narzędziom marketingowym, funkcjom zarządzania klientami i opcjonalnemu przetwarzaniu płatności. Niezależnie od tego, czy jesteś usługodawcą indywidualnym, czy zarządzasz firmą z wieloma lokalizacjami, Fresha oferuje narzędzia, których potrzebujesz, aby odnieść sukces – a wszystkie znajdziesz w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fresha

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
Goldie pozwala bez trudu zaplanować spotkania, ograniczyć liczbę nieobecności dzięki automatycznym przypomnieniom tekstowym oraz przyjmować płatności za usługi.
Goldie (dawniej Appointfix) to nowoczesny terminarz, który synchronizuje się na wszystkich urządzeniach mobilnych. Goldie pozwala bez trudu zaplanować spotkania i ograniczyć liczbę nieobecności dzięki automatycznym przypomnieniom tekstowym, dzięki czemu życie staje się odrobinę łatwiejsze. Aplikacja nadaje się dla każdej firmy z powtarzalną bazą klientów. Już dziś zastąp swój papierowy terminarz i pozwól aplikacji wysyłać przypomnienia o spotkaniach, aby klienci już nigdy nie przegapili żadnej rezerwacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Goldie

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
Potrzebujesz bezpłatnej i nieograniczonej opcji ustalania harmonogramu wizyt? Sprawdź Bitrix24 – bezpłatne rozwiązanie CRM z współdzielonymi kalendarzami i ustalaniem harmonogramu.
Potrzebujesz bezpłatnej i nieograniczonej opcji ustalania harmonogramu wizyt? Sprawdź Bitrix24 – bezpłatne rozwiązanie CRM z współdzielonymi kalendarzami i systemem ustalania harmonogramu. Dostępna w chmurze i lokalnie z dostępem do kodu open source. Używane przez ponad osiem milionów firm na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do rozwiązań CRM w marketingu i sprzedaży, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe i przekształcanie ich w szczęśliwych klientów. EngageBay oferuje również bezpłatne oprogramowanie do planowania spotkań online, które umożliwia szybsze ustalanie terminów dzięki publikowaniu kalendarza online, a także zwiększaniu liczby wizyt i wydajności. Wszystko to za pomocą jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
Wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania projektami: planowanie, propozycje, umowy, płatności i nie tylko. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
Oprogramowanie do ustalania harmonogramu dla niezależnych specjalistów – oto HoneyBook. HoneyBook ułatwia rezerwację większej liczby klientów, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności w jednym miejscu. Dzięki ofertom, fakturom, kontraktom, płatnościom i ustalaniu harmonogramu masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
Polska Produkt lokalny
ZnanyLekarz dla lekarzy i placówek medycznych oferuje produkty, które mają na celu poprawę zarządzania relacji pomiędzy specjalistami, a pacjentami.
ZnanyLekarz dla lekarzy i placówek medycznych oferuje produkty, które mają na celu poprawę zarządzania relacji pomiędzy specjalistami a pacjentami. Jednocześnie pomaga pozyskiwać nowych pacjentów. Oprogramowanie umożliwia szybkie umawianie wizyt online, przeprowadzanie konsultacji wideo, tworzenie raportów, prowadzenie cyfrowej historii medycznej i wystawianie e-recept. Dodatkowo oferuje możliwość wysyłania wiadomości, przypomnień oraz tworzenia spersonalizowanych kampanii, co ułatwia kontakt z pacjentami. Ulepsza także obsługę telefoniczną w recepcji i ma zaawansowany system CRM, idealny dla dużych ośrodków. Korzyści ze ZnanyLekarz Pro: • Możliwość dostępu do harmonogramu z każdego miejsca • Pełne bezpieczeństwo danych pacjentów zgodne z RODO • Automatyczne przypomnienia przez e-mail, SMS i WhatsApp • Konsultacje wideo, recepty online i wiele więcej • Prywatny czat z pacjentami Dowiedz się więcej na temat produktu: Znanylekarz

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
Dzięki Sage HR możesz po prostu tworzyć i edytować zmiany (w razie konieczności), a następnie powiadamiać pracowników za pomocą jednego przycisku.
Doświadcz zmiany paradygmatu, w którym chodzi o planowanie zmiany. Nie, ten proces nie musi być męczący. Możesz po prostu utworzyć i edytować zmiany, a następnie powiadomić swoich pracowników za pomocą jednego przycisku. Każdy ma dostęp do swoich harmonogramów z Internetu oraz aplikacji mobilnych. Dostępne są aplikacje dla systemów Android i iOS. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sage HR

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
Rozwiązanie pomaga korporacjom planować w sposób bardziej inteligentny, zwiększając produktywność, zyskowność i zadowolenie poprzez światowej klasy zarządzanie siłą roboczą.
Rozwiązanie pomaga korporacjom planować w sposób bardziej inteligentny, zwiększając produktywność, zyskowność i zadowolenie. Rozwiązanie to korzysta z technologii opartej na danych, aby skutecznie prognozować zapotrzebowanie oraz sprawiedliwie i optymalnie planować obsadzanie personelem. Wykorzystuje ono spersonalizowane algorytmy i uczenie maszynowe do identyfikacji wzorców, które w przeciwnym razie pozostałyby niezauważone – dostarczając doskonałe prognozy biznesowe i zarządzanie siłą roboczą korporacjom na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rotageek

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
Oprogramowanie do ustalania harmonogramów dla branży audiowizualnej i organizacji imprez. Uzyskaj dostępność, ustal harmonogramy i komunikuj się z załogą.
Oprogramowanie do ustalania harmonogramów załóg, transportu i zasobów dla branży audiowizualnej i organizacji imprez. Ustalanie harmonogramów i wysłanie zaproszeń do członków załogi w ciągu kilku minut. Zarządzaj całą komunikacją z załogą za pomocą jednej platformy. Niech pracownicy proaktywnie informują o swojej dostępności i zawsze wiedzą, kto jest dostępny. Rentman pomaga zautomatyzować czasochłonne zadania związane z ustalaniem harmonogramu i zaoszczędzić czas na komunikacji. Dzięki bezpłatnej aplikacji mobilnej można zarządzać harmonogramami i odpowiadać na zaproszenia w podróży. Rozpocznij bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rentman

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
Ganttic to wizualne narzędzie do planowania dla menedżerów i kierowników zespołów, oferujące przejrzysty przegląd alokacji siły roboczej i przyszłych zadań.
Ganttic to internetowy planer skoncentrowany na zasobach, zaprojektowany w celu umożliwienia zespołom efektywnego zarządzania siłą roboczą. Dzięki wizualnym wykresom Gantta i przeglądowi wysokiego poziomu, Ganttic eliminuje podwójne rezerwacje, nadaje priorytety przepływom pracy i podkreśla luki w wydajności. Ta przejrzystość zapewnia menedżerom natychmiastowy wgląd w dostępność pracowników i potrzeby w zakresie planowania, dzięki czemu strategiczna alokacja i planowanie są łatwiejsze niż kiedykolwiek. Ganttic usprawnia planowanie pracowników, umożliwiając niestandardowe pola danych i aktualizacje w czasie rzeczywistym, zapewniając optymalizację przydziału i dostosowanie do celów organizacyjnych. Dzięki rozbudowanym funkcjom raportowania i prognozowania, menedżerowie mogą przewidywać potrzeby pracowników i proaktywnie dostosowywać harmonogramy. Niezależnie od tego, czy działasz w branży budowlanej, IT, czy w jakiejkolwiek innej branży, która opiera się na skutecznym zarządzaniu personelem, Ganttic zapewnia kompleksowe narzędzia do przejęcia kontroli nad planowaniem projektów i harmonogramowaniem pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
GymMaster to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania klubami, które oferuje pełną funkcjonalność na dowolnym urządzeniu, dostęp przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, a także portal internetowy dla członków.
GymMaster jest przeznaczony dla klubów odnowy biologicznej – łatwo nauczyć się jego obsługi, a praca z programem to czysta przyjemność. Zarządzaj swoim klubem z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu, korzystając z automatycznego rozliczania, zautomatyzowanej, spersonalizowanej komunikacji i zaawansowanego 24-godzinnego systemu kontroli dostępu, który zapewnia pełną kontrolę. Zwiększ sprzedaż i ruszaj w drogę bez papierologii, pozwalając swoim członkom zarejestrować się online. A gdy są członkami, mogą rezerwować i dokonywać płatności przez Internet za pośrednictwem własnego portalu dla członków na Twojej stronie internetowej. Zobacz, co GymMaster może dla Ciebie zrobić już dziś, zarezerwuj bezpłatną wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: GymMaster

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
Ovatu to wysokiej klasy oprogramowanie do rezerwacji w atrakcyjnej cenie. Pomocny zestaw narzędzi do zarządzania spotkaniami.
60-dniowa bezpłatna wersja próbna. Ovatu to wysokiej klasy dostawca oprogramowania do rezerwacji salonów spa z pełną obsługą punktów sprzedaży, przypomnieniami, opcjami rezerwacji w trybie online, narzędziami marketingowymi i nie tylko. Ovatu dostosowuje cały proces rezerwacji do marki i pomaga przekształcić więcej osób w długoterminowych klientów. Każdego miesiąca Ovatu pomaga siedmiu milionom ludzi na całym świecie rezerwować wizyty. Szeroko stosowany w branży fryzjerskiej i kosmetycznej, a także w branży fitness, wellness, medycznej i edukacyjnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ovatu

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
Masz dość używania nieaktualnego, frustrującego oprogramowania do zarządzania siłownią? Wypróbuj nagradzane oprogramowanie, które pozwala zaoszczędzić czas i pomaga rozwijać się Twojej firmie.
Odkryj idealne oprogramowanie do planowania dla swojej siłowni, klubu fitness, szkoły sztuk walki lub studia jogi. Zarządzaj członkami, otrzymuj automatyczne płatności i usprawniaj swoją działalność dzięki atrakcyjnym raportom. Zaimponuj swoim członkom i zatrzymuj ich, podnosząc ich doświadczenia i poproś ich o rozmowę na swój temat. Zwiększ swoje dochody dzięki łatwej do skonfigurowania automatyzacji sprzedaży. Zbuduj własną stronę internetową w kilka minut, korzystając z ich szablonów, aby pozyskać więcej klientów. Nie wymaga rozmowy handlowej – wypróbuj za darmo przez 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gymdesk

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
Platforma hybrydowej przestrzeni roboczej, która umożliwia organizacjom skuteczne zarządzanie ustalaniem harmonogramów pracowników i zasobów biurowych.
WorkInSync to oparta na chmurze platforma hybrydowej przestrzeni roboczej SaaS, która oferuje funkcje ustalania harmonogramów pracowników i zasobów. Obejmuje funkcje, takie jak preferencje dotyczące miejsca pracy pracownika (biuro/dom), ustalanie harmonogramu czasu pracy, widoczność harmonogramów pracy członków zespołu, zameldowanie/wymeldowanie z obecności oraz konsola menedżera zespołu do zarządzania harmonogramami pracy pracowników. Ponadto, została wyposażona w funkcje, takie jak rezerwacja biurka i sali konferencyjnej, rezerwacja dojazdu do biura i parkingu oraz śledzenie kontaktów. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Baza danych klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przypomnienia
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu spotkań