Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Bugtrackery

Bugtrackery automatyzują proces śledzenia i monitorowania błędów, usterek i innych problemów, utrudniających sprawne działanie infrastruktury technologicznej i informatycznej organizacji. Narzędzia do śledzenia błędów pozwalają na ich szybką identyfikację, diagnozowanie i naprawę w wielu aplikacjach lub procesach. Bugtrackery dostarczają również różnorodnych narzędzi do zarządzania informacjami, uzupełniania bazy wiedzy organizacji oraz rozpowszechniania kluczowych odpowiedzi, a także naprawiania danych przez zespół programistyczny. Narzędzia do śledzenia błędów są związane z oprogramowaniem do rozwoju aplikacji.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Bugtrackery

Wyniki: 25 w
GoodDay to platforma do zarządzania pracą umożliwiająca zarządzanie projektem, zadaniem, produktem, czasem i zespołem i ułatwiająca produktywną, przejrzystą współpracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay
GoodDay to platforma do zarządzania pracą, projektem, produktem, zadaniem, czasem i zespołem. Dzięki bogatej funkcjonalności śledzenia błędów zapewnia organizacjom najlepsze narzędzia do planowania na wysokim poziomie, zgodnego z ich codzienną pracą, oraz do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów w oparciu o przejrzystość, odpowiedzialność, sprawność i uznanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Narzędzie do śledzenia problemów przeznaczone dla zwinnych zespołów. Elastyczne narzędzie do zarządzania projektami, które można dostosować do procesów biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack
Opracowane przez JetBrains. YouTrack to narzędzie do zarządzania projektami, konfigurowania zwinnych tablic, korzystania z raportów i wykresów Gantta, pulpitów i śledzenia czasu. Śledź zadania i problemy, wspieraj żądania klientów, planuj cykliczne publikacje rozwiązań i wydania, twórz przepływy pracy i nigdy nie zmuszaj swojego procesu do ponownego dostosowania się do ograniczeń narzędzia. YouTrack mówi Twoim językiem, obsługuje obniżkę cen i reakcje emoji. YouTrack jest wystarczająco elastyczny, aby postępować zgodnie z Twoim procesem. Chmura lub tryb autonomiczny. Bezpłatnie dla dziesięciu użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Zintegrowany system ALM, który zarządza wymaganiami projektu, wydaniami, błędami i przypadkami testowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTeam
SpiraTeam oferuje kompletne rozwiązanie do śledzenia błędów, które zarządza całym procesem testowania. Funkcje śledzenia błędów obejmują obsługę konfigurowalnych przepływów pracy i pól, elastyczne raportowanie, konfigurowalne powiadomienia e-mail oraz w pełni edytowalne statusy, priorytety, nasilenie i typy błędów. W SpiraTeam możesz wykonać grupy przypadków testowych, oznaczyć każdy krok jako zaliczony/niezaliczony i zarejestrować błędy. Zapewnia to pełną możliwość śledzenia od zarejestrowanej wady do podstawowego wymagania. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTeam

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Narzędzie do szczegółowego śledzenia błędów, zarządzania przypadkami testowymi i śledzenia problemów z arkuszem czasu, dziennikiem audytu i raportowaniem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Juno.one
Juno.one to narzędzie do zarządzania projektami, które może pomóc zespołom szybko i skutecznie identyfikować, śledzić i rozwiązywać błędy. Jego solidny system śledzenia problemów testowych pozwala użytkownikom rejestrować błędy, śledzić ich postępy i przypisywać je do konkretnych członków zespołu w celu ich rozwiązania. Juno zapewnia również aktualizacje i powiadomienia w czasie rzeczywistym, aby wszyscy użytkownicy mogli być na bieżąco. Umożliwia także generować szczegółowe raporty o błędach, co czyni go niezbędnym narzędziem dla każdego zespołu programistów skoncentrowanego na dostarczaniu produktów najwyższej jakości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Juno.one

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
BugHerd to najprostsze na świecie wizualne narzędzie do zbierania opinii i śledzenia błędów na stronach internetowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: BugHerd
BugHerd to najprostsze na świecie wizualne narzędzie do zbierania opinii i śledzenia błędów na stronach internetowych. Ułatw zgłaszanie błędów w witrynie. Dzięki BugHerd możesz jednym kliknięciem zidentyfikować problemy i uzyskać informacje umożliwiające ich szybkie rozwiązanie. Błędy w witrynie i oprogramowaniu są wysyłane bezpośrednio do tablicy zadań BugHerd, środowiska podobnego do kanban dla zespołów projektowych i programistycznych do zarządzania i działania na podstawie opinii o witrynie. Zacznij w ciągu kilku minut od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: BugHerd

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek.
Asana to narzędzie do śledzenia błędów, które pomaga zespołom organizować pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracujące nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Śledź błędy, ulepszenia i inne zgłoszenia, ustalaj priorytety pracy oraz komunikuj się z zainteresowanymi stronami w miarę proponowania i wprowadzania zmian.
Problemy w serwisie GitHub ułatwiają śledzenie błędów. Zacznij od sprawy: utwórz sprawę, aby śledzić błąd. Następnie zorganizuj i przydziel zadania swojemu zespołowi. Połącz zgłoszenia i prośby o usunięcie błędów: Śledź aktualizacje w projekcie bez komplikowania przepływu pracy dzięki powiązaniom między tematami i prośbami o poprawki w dowolnym miejscu organizacji GitHub. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitHub

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
W pełni konfigurowalne funkcje ClickUp i ponad 1000 integracji (w tym GitHub, GitLab, Bitbucket i webhooks) sprawiają, że jest to niezbędny element wyposażenia
Usprawnij śledzenie błędów w jednym, wspólnym miejscu dzięki ClickUp, bezpłatnemu narzędziu do śledzenia problemów dla zespołów inżynierskich. Połącz się i zarządzaj repozytoriami GitHub, prowadź dokładną dokumentację wszystkich próśb, zobowiązań i problemów z jednego miejsca w zespole. Dbaj o przejrzystość swojego kodu dzięki logom pracy w fazie rozwoju, monitorowanym błędom, zestawom błędów i współpracy z całym zespołem przy tworzeniu kodu. Używany przez ponad 100 000 zespołów w firmach takich jak Airbnb, Google i Uber. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami IT z szablonami, wykresami Gantta, zaawansowanymi zabezpieczeniami, zatwierdzeniami, raportami i ponad 400 integracjami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami IT, któremu zaufało ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników. Usprawnij zarządzanie IT za pomocą niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, zautomatyzowanych przepływów pracy i zatwierdzeń, zarządzania budżetem i zaawansowanego raportowania w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, takimi jak GitHub, aby zapewnić bezproblemowe tworzenie i śledzenie. Dostosuj swoje przepływy pracy, aby na każdym etapie widzieć postępy. Przekształć swoje zarządzanie działem IT z Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
BrowserStack to platforma do testowania oprogramowania dla programistów, która umożliwia kompleksowe testowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych pod kątem jakości.
BrowserStack jest wiodącą platformą do testowania oprogramowania, która każdego dnia przeprowadza ponad dwa miliony testów w 15 globalnych centrach danych. Dzięki BrowserStack programiści mogą kompleksowo testować swoje strony internetowe i aplikacje mobilne na ponad 3000 rzeczywistych urządzeń i przeglądarek w ramach jednej platformy chmurowej – i to w skali. BrowserStack pomaga Tesco, Shell, NVIDIA, Discovery, Wells Fargo i ponad 50 000 klientów szybko dostarczać wysokiej jakości oprogramowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: BrowserStack

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Zoho Sprints to narzędzie do zwinnego zarządzania projektami, które pomaga zespołom Scrumowym planować, śledzić i być zawsze gotowym na zmiany.
Zoho Sprints to bezpłatne narzędzie w trybie online do zarządzania projektami zwinnymi dla zespołów Scrum. Dodawaj historie użytkowników do swojego backlogu, szacuj i nadawaj priorytety poszczególnym elementom pracy, utrzymuj się na dobrej drodze dzięki spersonalizowanym tablicom scrumowym i swimlanom, uzyskuj użyteczne informacje z wykresów prędkości, spalania i spalania, współpracuj z zespołem na kanale społecznościowym oraz planuj spotkania przeglądowe i retrospektywne z jednego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sprints

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia internetowych aplikacji baz danych bez konieczności pisania kodu.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia aplikacji IT, takich jak śledzenie błędów, bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Śledzenie błędów i zarządzanie projektami, nareszcie razem. Zaplanuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog w celu uniwersalnej współpracy
Backlog to uniwersalne internetowe narzędzie do śledzenia błędów, służące do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Smartlook to rozwiązanie do analizy jakościowej dla stron internetowych i aplikacji mobilnych z zawsze włączonymi nagraniami, mapami ciepła, automatycznymi zdarzeniami i lejkami.
Smartlook to rozwiązanie do analizy jakościowej dla sieci i urządzeń mobilnych, które pomaga ponad 200 000 przedsiębiorstwom każdej wielkości i z różnych branż w odpowiadaniu na pytania dotyczące działań użytkowników. Dlaczego użytkownicy korzystają z danej funkcji lub z niej nie korzystają? Wyeliminuj zgadywanie: zawsze dostępne nagrania i mapy cieplne pokazują rzeczywiste zachowanie użytkowników, a automatyczne śledzenie zdarzeń i lejki konwersji pokazują trendy w zachowaniach. Smartlook to nie tylko liczby i wykresy, ale także powód, dla którego użytkownicy zachowują się w dany sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartlook

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Szybki przegląd projektu z szybkimi, wizualnymi informacjami zwrotnymi, dzięki którym wszystko będzie jasne.
Dzięki Volley możesz szybko i łatwo uzyskać informacje zwrotne na dowolnej stronie internetowej, nawet na stronach tymczasowych. Korzystając z rozszerzenia przeglądarki, możesz zostawiać notatki i informacje zwrotne w sposób precyzyjny dla określonych funkcji projektowych i dodawać załączniki. Volley sprawia, że doskonałe co do piksela zrzuty ekranu są częścią informacji zwrotnej, co pozwala lepiej zrozumieć wszystkie komentarze. Koniec z grami telefonicznymi przez e-mail. Uwagi są dostarczane do wybranego obszaru roboczego i mogą być automatycznie wysyłane do Trello lub Jira. Dowiedz się więcej na temat produktu: Volley

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Narzędzie Kissflow do śledzenia błędów pomaga w nadawaniu priorytetów błędom w miarę ich pojawiania się, badaniu przyczyn źródłowych i rozwiązywaniu ich w podwójnym czasie.
Kissflow Workflow to intuicyjnie zaprojektowane rozwiązanie do śledzenia błędów, stworzone z myślą o wydajności i elegancji. Dzięki śledzeniu błędów w miarę ich pojawiania się, reagowaniu na nie w sposób kontekstowy i szybkiemu rozwiązywaniu ich bez konieczności posiadania wiedzy z zakresu kodowania lub korzystania z pomocy ekspertów zewnętrznych, można teraz zapewnić niezmiennie doskonałe wrażenia z użytkowania produktów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Śledzenie problemów i śledzenie błędów dla szybko poruszających się zespołów SaaS.
Bugasura jest narzędziem typu Issue Tracker dla szybko zmieniających się zespołów SaaS. Jest on używany przez programistów, działy kontroli jakości, projektantów i menedżerów produktu na całym świecie jako narzędzie do śledzenia problemów i błędów w wielu projektach. Ludzie uwielbiają to rozwiązanie, ponieważ jest proste, szybkie i umożliwia dostosowanie przepływów pracy oraz skupienie się na problemach i błędach, które muszą być natychmiast rozwiązane. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bugasura

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Na monday.com, intuicyjnej platformie, zespoły nierozwojowe, zespoły skierowane do klientów i programiści mogą zawsze zachować pełną zgodność.
monday.com zapewnia pełną widoczność, dzięki czemu wszystkie osoby zaangażowane w proces śledzenia błędów mogą zobaczyć, gdzie znajduje się każdy przedmiot. Ta kompleksowa platforma umożliwia osobom nietechnicznym łatwe zgłaszanie błędów za pomocą zintegrowanych formularzy. Wszystkie zgłoszenia są rejestrowane w jednym miejscu, gdzie programiści mogą bezpośrednio aktualizować statusy. Zespoły mające kontakt z klientami mogą w każdej chwili informować użytkowników o postępach, nie obciążając zespołu odpowiedzialnego za rozwój produktu. Cały proces przebiega bezproblemowo. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday dev

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Wspieranie zespołów programistycznych w realizacji scenariuszy testowania o dowolnej złożoności i skali w ustrukturyzowany, przejrzysty i odporny na audyty sposób.
Aqua to łatwy w użyciu system zarządzania testami, który pomaga liderom technologicznym w branżach regulowanych, agencjom programistycznym i firmom SaaS w organizowaniu zespołów testowych, przeprowadzaniu scenariuszy testów o dowolnej złożoności i skali oraz płynnym przejściu od testowania ręcznego do automatycznego. Analityka w czasie rzeczywistym i raporty dla przedsiębiorstw Aqua zapewniają przejrzystość procesów roboczych związanych z zapewnianiem jakości: widzisz, co poprawić i zautomatyzować. Upraszcza również przygotowanie do audytów regulacyjnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: aqua

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Narzędzie do przesyłania opinii na stronie internetowej, które umożliwia klientom i zespołowi przesyłanie opinii bez opuszczania strony internetowej. Bezpośrednio do twoich narzędzi.
Feedbucket to narzędzie do zbierania opinii na temat witryn internetowych, które usprawnia proces gromadzenia opinii i raportów o błędach oraz zarządzania nimi. Jego konfiguracja jest prosta – wystarczy dodać znacznik skryptu do swojej witryny i gotowe. Dzięki Feedbucket użytkownicy mogą łatwo wysyłać zrzuty ekranu z adnotacjami i nagrania ekranu bezpośrednio z witryny, którą przeglądają. Klienci nie muszą niczego instalować. Dzięki Feedbucket ty i twój zespół możecie obsługiwać wszystkie opinie w istniejącym narzędziu do zarządzania projektami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Feedbucket

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Zdalne rejestrowanie, raportowanie awarii, opinie użytkowników aplikacji dla programistów. Bugfender rejestruje praktycznie wszystko dla każdego użytkownika.
Bugfender to oparte na chmurze narzędzie do zdalnego logowania, które umożliwia znalezienie błędów, zanim zrobią to użytkownicy. Uzyskaj szybki zdalny dostęp do dzienników aplikacji mobilnych lub internetowych dla każdego użytkownika w czasie rzeczywistym – gdziekolwiek się znajduje. Bugfender to coś więcej niż tylko standardowe raportowanie awarii i rejestrowanie praktycznie wszystkich danych, nawet gdy urządzenie jest w trybie offline. Uzyskaj natychmiastową widoczność dzięki informacjom zwrotnym w aplikacji i napraw błędy szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, aby użytkownicy byli zadowoleni i mogli zdobyć te ważne 5-gwiazdkowe oceny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bugfender

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Chmura online z ponad 5200 przeglądarkami i urządzeniami. Testowanie strony internetowej i aplikacji mobilnej zarówno ręcznie, jak i automatycznie.
TestingBot zapewnia dostęp do internetowej chmury z ponad 5200 przeglądarkami i urządzeniami. Automatyczne, wizualne i ręczne testy na przeglądarkach i urządzeniach pozwalają upewnić się, że strona internetowa i aplikacja mobilna działają poprawnie dla wszystkich klientów. Rejestracja i odtwarzanie testów na wszystkich platformach. Automatyczne testy na platformach Selenium, Appium, Puppeteer, Playwright i Cypress przeprowadzane z dużą precyzją. Dowiedz się więcej na temat produktu: TestingBot

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Nagrywanie ekranu zsynchronizowane ze wszystkimi danymi technicznymi potrzebnymi do szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów.
Funkcja BugReplay pozwala zaoszczędzić czas, tworząc idealny raport o błędach: nagrywanie ekranu zsynchronizowane z logami konsoli, ruchem sieciowym, błędami serwera, szczegółami środowiskowymi i wszystkimi danymi potrzebnymi do szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów. Oprócz automatycznego przechwytywania potrzebnych danych, BugReplay usprawnia komunikację w zespole. Raport można oznaczyć za pomocą aparatu (wideo), mikrofonu (audio) lub komentarzy zsynchronizowanych czasowo. BugReplay oferuje szereg narzędzi PM, które ułatwiają życie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miruni

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
RevDeBug to rozwiązanie do debugowania wstecznego, oferujące technologię nagrywania i powtarzania, która zmieni sposób naprawiania kodu.
RevDeBug to rozwiązanie do debugowania zwrotnego, które może rejestrować stan każdego wiersza kodu i zapewnia łatwy dostęp do wszystkich historycznych wartości zmiennych. Śledzi pierwotne przyczyny błędów, cofając się w czasie, eliminując potrzebę ciągłego ponownego uruchamiania sesji debugowania. RevDeBug jest dobrze przystosowany do pracy w środowiskach produkcyjnych, eliminując proces replikacji zachowań błędów, oszczędzając czas działu Q&A (pytania i odpowiedzi) i wsparcia klienta oraz programistów. Dowiedz się więcej na temat produktu: RevDeBug

Funkcje

  • Zarządzanie projektami
  • Ścieżka audytowa
  • Real-Time Notifications
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Śledzenie spraw
  • Ustalanie priorytetów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań