Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Bugtrackery

Wyniki: 21 w
Narzędzie do śledzenia problemów przeznaczone dla zwinnych zespołów. Elastyczne narzędzie do zarządzania projektami, które można dostosować do procesów biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack
Opracowane przez JetBrains. YouTrack to narzędzie do zarządzania projektami, konfigurowania zwinnych tablic, korzystania z raportów i wykresów Gantta, pulpitów i śledzenia czasu. Śledź zadania i problemy, wspieraj żądania klientów, planuj cykliczne publikacje rozwiązań i wydania, twórz przepływy pracy i nigdy nie zmuszaj swojego procesu do ponownego dostosowania się do ograniczeń narzędzia. YouTrack mówi Twoim językiem, obsługuje obniżkę cen i reakcje emoji. YouTrack jest wystarczająco elastyczny, aby postępować zgodnie z Twoim procesem. Chmura lub tryb autonomiczny. Bezpłatnie dla dziesięciu użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
GoodDay to platforma do zarządzania pracą umożliwiająca zarządzanie projektem, zadaniem, produktem, czasem i zespołem i ułatwiająca produktywną, przejrzystą współpracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay
GoodDay to platforma do zarządzania pracą, projektem, produktem, zadaniem, czasem i zespołem, która zapewnia organizacjom najlepsze narzędzia do planowania na wysokim poziomie, dostosowane do ich codziennej pracy oraz do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów w oparciu o przejrzystość, odpowiedzialność, sprawność i uznanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Zintegrowany system ALM, który zarządza wymaganiami projektu, wydaniami, błędami i przypadkami testowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTeam
SpiraTeam oferuje kompletne rozwiązanie do śledzenia błędów, które zarządza całym procesem testowania. Funkcje śledzenia błędów obejmują obsługę konfigurowalnych przepływów pracy i pól, elastyczne raportowanie, konfigurowalne powiadomienia e-mail oraz w pełni edytowalne statusy, priorytety, nasilenie i typy błędów. W SpiraTeam możesz wykonać grupy przypadków testowych, oznaczyć każdy krok jako zaliczony/niezaliczony i zarejestrować błędy. Zapewnia to pełną możliwość śledzenia od zarejestrowanej wady do podstawowego wymagania. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTeam

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana to narzędzie do śledzenia błędów, które pomaga zespołom organizować pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracujące nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Śledź błędy, ulepszenia i inne zgłoszenia, ustalaj priorytety pracy oraz komunikuj się z zainteresowanymi stronami w miarę proponowania i wprowadzania zmian. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitHub
Problemy w serwisie GitHub ułatwiają śledzenie błędów. Zacznij od sprawy: utwórz sprawę, aby śledzić błąd. Następnie zorganizuj i przydziel zadania swojemu zespołowi. Połącz zgłoszenia i prośby o usunięcie błędów: Śledź aktualizacje w projekcie bez komplikowania przepływu pracy dzięki powiązaniom między tematami i prośbami o poprawki w dowolnym miejscu organizacji GitHub. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitHub

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Zoho Sprints to narzędzie do zwinnego zarządzania projektami, które pomaga zespołom Scrumowym planować, śledzić i być zawsze gotowym na zmiany. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sprints
Zoho Sprints to bezpłatne narzędzie w trybie online do zarządzania projektami zwinnymi dla zespołów Scrum. Dodawaj historie użytkowników do swojego backlogu, szacuj i nadawaj priorytety poszczególnym elementom pracy, utrzymuj się na dobrej drodze dzięki spersonalizowanym tablicom scrumowym i swimlanom, uzyskuj użyteczne informacje z wykresów prędkości, spalania i spalania, współpracuj z zespołem na kanale społecznościowym oraz planuj spotkania przeglądowe i retrospektywne z jednego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sprints

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Szybki przegląd projektu z szybkimi, wizualnymi informacjami zwrotnymi, dzięki którym wszystko będzie jasne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Volley
Dzięki Volley możesz szybko i łatwo uzyskać informacje zwrotne na dowolnej stronie internetowej, nawet na stronach tymczasowych. Korzystając z rozszerzenia przeglądarki, możesz zostawiać notatki i informacje zwrotne w sposób precyzyjny dla określonych funkcji projektowych i dodawać załączniki. Volley sprawia, że doskonałe co do piksela zrzuty ekranu są częścią informacji zwrotnej, co pozwala lepiej zrozumieć wszystkie komentarze. Koniec z grami telefonicznymi przez e-mail. Uwagi są dostarczane do wybranego obszaru roboczego i mogą być automatycznie wysyłane do Trello lub Jira. Dowiedz się więcej na temat produktu: Volley

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Narzędzie do zwinnego tworzenia oprogramowania, zarządzania projektami, zarządzania testami i śledzenia problemów z arkuszem czasu pracy, działem pomocy technicznej i raportowaniem. Dowiedz się więcej na temat produktu: JunoOne
JunoOne to rozwiązanie ALM (do zarządzania cyklem życia aplikacji) dla firm deweloperskich, dostawców oprogramowania i integratorów oprogramowania na całym świecie. Użytkownicy mogą tworzyć różne rodzaje projektów, nadzorować procesy testowania, śledzić problemy, mieć dostęp do raportów i wielu innych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: JunoOne

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
W pełni konfigurowalne funkcje ClickUp i ponad 1000 integracji (w tym GitHub, GitLab, Bitbucket i webhooks) sprawiają, że jest to niezbędny element wyposażenia
Usprawnij śledzenie błędów w jednym, wspólnym miejscu dzięki ClickUp, bezpłatnemu narzędziu do śledzenia problemów dla zespołów inżynierskich. Połącz się i zarządzaj repozytoriami GitHub, prowadź dokładną dokumentację wszystkich próśb, zobowiązań i problemów z jednego miejsca w zespole. Dbaj o przejrzystość swojego kodu dzięki logom pracy w fazie rozwoju, monitorowanym błędom, zestawom błędów i współpracy z całym zespołem przy tworzeniu kodu. Używany przez ponad 100 000 zespołów w firmach takich jak Airbnb, Google i Uber. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Na monday.com, intuicyjnej platformie, zespoły nierozwojowe, zespoły skierowane do klientów i programiści mogą zawsze zachować pełną zgodność.
monday.com zapewnia pełną widoczność, dzięki czemu wszystkie osoby zaangażowane w proces śledzenia błędów mogą zobaczyć, gdzie znajduje się każdy przedmiot. Ta kompleksowa platforma umożliwia osobom nietechnicznym łatwe zgłaszanie błędów za pomocą zintegrowanych formularzy. Wszystkie zgłoszenia są rejestrowane w jednym miejscu, gdzie programiści mogą bezpośrednio aktualizować statusy. Zespoły mające kontakt z klientami mogą w każdej chwili informować użytkowników o postępach, nie obciążając zespołu odpowiedzialnego za rozwój produktu. Cały proces przebiega bezproblemowo. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami IT z szablonami, wykresami Gantta, zaawansowanymi zabezpieczeniami, zatwierdzeniami, raportami i ponad 400 integracjami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami IT, któremu zaufało ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników. Usprawnij zarządzanie IT za pomocą niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, zautomatyzowanych przepływów pracy i zatwierdzeń, zarządzania budżetem i zaawansowanego raportowania w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, takimi jak GitHub, aby zapewnić bezproblemowe tworzenie i śledzenie. Dostosuj swoje przepływy pracy, aby na każdym etapie widzieć postępy. Przekształć swoje zarządzanie działem IT z Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia internetowych aplikacji baz danych bez konieczności pisania kodu.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia aplikacji IT, takich jak śledzenie błędów, bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Smartlook to rozwiązanie do analizy jakościowej dla stron internetowych i aplikacji mobilnych z zawsze włączonymi nagraniami, mapami ciepła, automatycznymi zdarzeniami i lejkami.
Smartlook to rozwiązanie do analizy jakościowej dla sieci i urządzeń mobilnych, które pomaga ponad 200 000 przedsiębiorstwom każdej wielkości i z różnych branż w odpowiadaniu na pytania dotyczące działań użytkowników. Dlaczego użytkownicy korzystają z danej funkcji lub z niej nie korzystają? Wyeliminuj zgadywanie: zawsze dostępne nagrania i mapy cieplne pokazują rzeczywiste zachowanie użytkowników, a automatyczne śledzenie zdarzeń i lejki konwersji pokazują trendy w zachowaniach. Smartlook to nie tylko liczby i wykresy, ale także powód, dla którego użytkownicy zachowują się w dany sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartlook

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Śledzenie błędów i zarządzanie projektami, nareszcie razem. Zaplanuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog w celu uniwersalnej współpracy
Backlog to uniwersalne internetowe narzędzie do śledzenia błędów, służące do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Śledzenie problemów i śledzenie błędów dla szybko poruszających się zespołów SaaS.
Bugasura jest narzędziem typu Issue Tracker dla szybko zmieniających się zespołów SaaS. Jest on używany przez programistów, działy kontroli jakości, projektantów i menedżerów produktu na całym świecie jako narzędzie do śledzenia problemów i błędów w wielu projektach. Ludzie uwielbiają to rozwiązanie, ponieważ jest proste, szybkie i umożliwia dostosowanie przepływów pracy oraz skupienie się na problemach i błędach, które muszą być natychmiast rozwiązane. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bugasura

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
BugHerd – narzędzie do tworzenia wizualnych informacji zwrotnych. Jak karteczki samoprzylepne na stronie internetowej. Jedna z najlepszych platform na świecie narzędzie do śledzenia błędów – wystarczy wskazać i kliknąć. Bezpłatna wersja próbna.
BugHerd – narzędzie do śledzenia błędów dla osób, które tworzą strony internetowe oraz ich klientów. Wskaż i kliknij, aby zostawić opinię. Jak karteczki samoprzylepne na stronie internetowej. BugHer d dodaje informacje kontekstowe, w tym przeglądarkę, OS, informacje o selektorze oraz zrzut ekranu lub film. Zadania są tworzone i przechowywane na tablicy w stylu kanban, co ułatwia ich śledzenie i rozwiązywanie. BugHerd jest uwielbiany zarówno przez programistów, projektantów, kierowników projektów, jak i marketerów. Jeśli tworzysz strony internetowe, BugHerd jest dla Ciebie. Zacznij od 14 dni za darmo. Dowiedz się więcej na temat produktu: BugHerd

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Narzędzie Kissflow do śledzenia błędów pomaga w nadawaniu priorytetów błędom w miarę ich pojawiania się, badaniu przyczyn źródłowych i rozwiązywaniu ich w podwójnym czasie.
Kissflow Workflow to intuicyjnie zaprojektowane rozwiązanie do śledzenia błędów, stworzone z myślą o wydajności i elegancji. Dzięki śledzeniu błędów w miarę ich pojawiania się, reagowaniu na nie w sposób kontekstowy i szybkiemu rozwiązywaniu ich bez konieczności posiadania wiedzy z zakresu kodowania lub korzystania z pomocy ekspertów zewnętrznych, można teraz zapewnić niezmiennie doskonałe wrażenia z użytkowania produktów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Zdalne rejestrowanie, raportowanie awarii, opinie użytkowników aplikacji dla programistów. Bugfender rejestruje praktycznie wszystko dla każdego użytkownika.
Bugfender to oparte na chmurze narzędzie do zdalnego logowania, które umożliwia znalezienie błędów, zanim zrobią to użytkownicy. Uzyskaj szybki zdalny dostęp do dzienników aplikacji mobilnych lub internetowych dla każdego użytkownika w czasie rzeczywistym – gdziekolwiek się znajduje. Bugfender to coś więcej niż tylko standardowe raportowanie awarii i rejestrowanie praktycznie wszystkich danych, nawet gdy urządzenie jest w trybie offline. Uzyskaj natychmiastową widoczność dzięki informacjom zwrotnym w aplikacji i napraw błędy szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, aby użytkownicy byli zadowoleni i mogli zdobyć te ważne 5-gwiazdkowe oceny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bugfender

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Nagrywanie ekranu zsynchronizowane ze wszystkimi danymi technicznymi potrzebnymi do szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów.
Funkcja BugReplay pozwala zaoszczędzić czas, tworząc idealny raport o błędach: nagrywanie ekranu zsynchronizowane z logami konsoli, ruchem sieciowym, błędami serwera, szczegółami środowiskowymi i wszystkimi danymi potrzebnymi do szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów. Oprócz automatycznego przechwytywania potrzebnych danych, BugReplay usprawnia komunikację w zespole. Raport można oznaczyć za pomocą aparatu (wideo), mikrofonu (audio) lub komentarzy zsynchronizowanych czasowo. BugReplay oferuje szereg narzędzi PM, które ułatwiają życie. Dowiedz się więcej na temat produktu: BugReplay

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
RevDeBug to rozwiązanie do debugowania wstecznego, oferujące technologię nagrywania i powtarzania, która zmieni sposób naprawiania kodu.
RevDeBug to rozwiązanie do debugowania zwrotnego, które może rejestrować stan każdego wiersza kodu i zapewnia łatwy dostęp do wszystkich historycznych wartości zmiennych. Śledzi pierwotne przyczyny błędów, cofając się w czasie, eliminując potrzebę ciągłego ponownego uruchamiania sesji debugowania. RevDeBug jest dobrze przystosowany do pracy w środowiskach produkcyjnych, eliminując proces replikacji zachowań błędów, oszczędzając czas działu Q&A (pytania i odpowiedzi) i wsparcia klienta oraz programistów. Dowiedz się więcej na temat produktu: RevDeBug

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa