Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 159 w
Śledzenie błędów i zarządzanie projektami, nareszcie razem. Zaplanuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog w celu uniwersalnej współpracy Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog
Backlog to uniwersalne internetowe narzędzie do śledzenia błędów, służące do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Zintegrowany system ALM, który zarządza wymaganiami projektu, wydaniami, błędami i przypadkami testowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTeam
SpiraTeam oferuje kompletne rozwiązanie do śledzenia błędów, które zarządza całym procesem testowania. Funkcje śledzenia błędów obejmują obsługę konfigurowalnych przepływów pracy i pól, elastyczne raportowanie, konfigurowalne powiadomienia e-mail oraz w pełni edytowalne statusy, priorytety, nasilenie i typy błędów. W SpiraTeam możesz wykonać grupy przypadków testowych, oznaczyć każdy krok jako zaliczony/niezaliczony i zarejestrować błędy. Zapewnia to pełną możliwość śledzenia od zarejestrowanej wady do podstawowego wymagania. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTeam

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Śledź błędy, ulepszenia i inne zgłoszenia, ustalaj priorytety pracy oraz komunikuj się z zainteresowanymi stronami w miarę proponowania i wprowadzania zmian. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitHub
Problemy w serwisie GitHub ułatwiają śledzenie błędów. Zacznij od sprawy: utwórz sprawę, aby śledzić błąd. Następnie zorganizuj i przydziel zadania swojemu zespołowi. Połącz zgłoszenia i prośby o usunięcie błędów: Śledź aktualizacje w projekcie bez komplikowania przepływu pracy dzięki powiązaniom między tematami i prośbami o poprawki w dowolnym miejscu organizacji GitHub. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitHub

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Śledzenie problemów i śledzenie błędów dla szybko poruszających się zespołów SaaS. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bugasura
Bugasura jest narzędziem typu Issue Tracker dla szybko zmieniających się zespołów SaaS. Jest on używany przez programistów, działy kontroli jakości, projektantów i menedżerów produktu na całym świecie jako narzędzie do śledzenia problemów i błędów w wielu projektach. Ludzie uwielbiają to rozwiązanie, ponieważ jest proste, szybkie i umożliwia dostosowanie przepływów pracy oraz skupienie się na problemach i błędach, które muszą być natychmiast rozwiązane. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bugasura

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free. Dowiedz się więcej na temat produktu: Slack

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Jira is a fully-featured bug tracker for teams planning and building great products.
Jira is a fully functional bug tracker for teams planning and building great products. Thousands of teams choose Jira to capture and organize issues, assign work, and follow team activity. At your desk or on the go with the new mobile interface, Jira helps your team get the job done. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jira

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie pracy całego zespołu i zarządzanie nią. Zobacz, dlaczego ponad 9000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek.
Asana to narzędzie do śledzenia błędów, które pomaga zespołom organizować pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą swoją pracę w jednym miejscu i zebrać zespoły z dowolnego miejsca. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 107 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Wypróbuj Asanę w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
W pełni konfigurowalne funkcje ClickUp i ponad 1000 integracji (w tym GitHub, GitLab, Bitbucket i webhooks) sprawiają, że jest to niezbędny element wyposażenia
Usprawnij śledzenie błędów w jednym, wspólnym miejscu dzięki ClickUp, bezpłatnemu narzędziu do śledzenia problemów dla zespołów inżynierskich. Połącz się i zarządzaj repozytoriami GitHub, prowadź dokładną dokumentację wszystkich próśb, zobowiązań i problemów z jednego miejsca w zespole. Dbaj o przejrzystość swojego kodu dzięki logom pracy w fazie rozwoju, monitorowanym błędom, zestawom błędów i współpracy z całym zespołem przy tworzeniu kodu. Używany przez ponad 100 000 zespołów w firmach takich jak Airbnb, Google i Uber. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
On monday.com's all-in-one, intuitive platform, non-devs, client-facing teams, and programmers can always stay fully aligned.
monday.com provides full visibility so that everyone involved in the bug-tracking process can see where any item stands at a glance. This all-in-one platform allows non-devs to report bugs easily with integrated forms. All tickets are logged in one place where programmers can update statuses directly. And client-facing teams can communicate progress to users at any time without pestering the product development team. So the entire process is seamless. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami IT z szablonami, wykresami Gantta, zaawansowanymi zabezpieczeniami, zatwierdzeniami, raportami i ponad 400 integracjami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami IT, któremu zaufało ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników. Usprawnij zarządzanie IT za pomocą niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, zautomatyzowanych przepływów pracy i zatwierdzeń, zarządzania budżetem i zaawansowanego raportowania w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, takimi jak GitHub, aby zapewnić bezproblemowe tworzenie i śledzenie. Dostosuj swoje przepływy pracy, aby na każdym etapie widzieć postępy. Przekształć swoje zarządzanie działem IT z Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Shortcut is a fast project management platform built for today's software team. Free for teams up to 10 users.
Shortcut is a fast, uncluttered project management platform for Agile software teams to plan, build, and launch better products. It combines just the right amount of simplicity and structure to keep software teams happy and productive. Shortcut is designed for developers and features a robust set of popular integrations (GitHub, GitLab, Slack, and more) and a well-crafted API to automate workflows. Free for teams up to 10 users. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shortcut

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Atlassian Open DevOps is mission control, providing the flexibility of a custom toolchain with the coordination of an all-in-one.
Open DevOps is Atlassian’s DevOps solution, powered by the integration of Jira Software and your team’s favorite tools. By connecting seemingly disparate tools, Jira Software becomes mission control for your software toolchain, giving teams the flexibility of a custom toolchain with the coordination of an all-in-one. Atlassian’s open approach empowers you to custom tailor your DevOps toolchain to the exact needs of your team because DevOps can’t be bought from a single vendor, it’s built. Dowiedz się więcej na temat produktu: Open DevOps

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign tasks easily, communicate effectively with both your team and clients, be informed on all project updates, get detailed reports on work progress and deliver projects on time, everytime. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Projects

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
The continuous code improvement platform. Proactively discover, predict, and remediate errors with real-time AI-assisted workflows.
Don't outsource bug discovery to users. Rollbar allows you to instantly see & get notified of all errors as they occur, and gives you the data you need to resolve them quickly. Supports all major languages and frameworks, and integrates with the tools in your software development workflow. Modern software teams at Twilio, Instacart, Adobe, CircleCI, Fortune 500 firms, and 100K+ individual developers use Rollbar to build better quality software faster. FREE TRIAL and free plan available. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rollbar

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProWorkflow

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Zoho Sprints to narzędzie do zwinnego zarządzania projektami, które pomaga zespołom Scrumowym planować, śledzić i być zawsze gotowym na zmiany.
Zoho Sprints to bezpłatne narzędzie w trybie online do zarządzania projektami zwinnymi dla zespołów Scrum. Dodawaj historie użytkowników do swojego backlogu, szacuj i nadawaj priorytety poszczególnym elementom pracy, utrzymuj się na dobrej drodze dzięki spersonalizowanym tablicom scrumowym i swimlanom, uzyskuj użyteczne informacje z wykresów prędkości, spalania i spalania, współpracuj z zespołem na kanale społecznościowym oraz planuj spotkania przeglądowe i retrospektywne z jednego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sprints

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia internetowych aplikacji baz danych bez konieczności pisania kodu.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia aplikacji IT, takich jak śledzenie błędów, bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issuetrak lets users submit issues for the same problem, giving teams a better sense of how pervasive it is. Team members can make connections between multiple issues, with cascading updates so everyone is able to keep tabs on the remediation process. Auto assignment features use predefined criteria to direct various issues to the right people, so your team can avoid getting backed up and overwhelmed by a flood of incoming bugs and problems. Dowiedz się więcej na temat produktu: Issuetrak

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
A simple, fast and scalable bug tracking application that helps you manage bugs easily and deliver great products on time.
Zoho BugTracker is the collaborative bug tracking software from Zoho, a brand trusted by 60 million users worldwide. BugTracker helps you track the life cycle of bugs from beginning to closure, making sure that you build and ship great products on time every time. Set up automatic notifications, business rules and custom workflows to follow and close bugs faster. Define realistic expectations for your clients and surpass them with Service Level Agreements. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho BugTracker

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
New Relic is the only unified data platform that empowers engineers to get all telemetry paired with powerful full-stack analysis tools
New Relic One empowers engineers with a data-driven approach to planning, building, deploying and running software. Offering the only unified data platform that empowers engineers to get all telemetry paired with powerful full-stack analysis tools, New Relic helps engineers get past the what to uncover the why. This improves uptime, reliability and efficiency to deliver exceptional customer experiences that fuel growth. Uncover the why with New Relic. Dowiedz się więcej na temat produktu: New Relic

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Projects (Unlimited ) + Code (Use our Repo with GitHub or SVN) + Unlimited Team( With Time Tracking Feature)
Case management, code management(Use our Repo with GitHub or SVN) and time tracking features. Supports Gnatts charts , Priority, workflow , eagle views and agile drag and drop planning. SVN, Git & and powerful ticketing tool Dowiedz się więcej na temat produktu: CaseCamp

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Ideal for website developers, the bug tracking system helps users manage and track change requests, bug modification and more.
Ideal for website developers, the issue tracking system helps users manage and track change requests, bug modification and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bugzilla

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Smartlook to rozwiązanie do analizy jakościowej dla stron internetowych i aplikacji mobilnych z zawsze włączonymi nagraniami, mapami ciepła, automatycznymi zdarzeniami i lejkami.
Smartlook to rozwiązanie do analizy jakościowej dla sieci i urządzeń mobilnych, które pomaga ponad 200 000 przedsiębiorstwom każdej wielkości i z różnych branż w odpowiadaniu na pytania dotyczące działań użytkowników. Dlaczego użytkownicy korzystają z danej funkcji lub z niej nie korzystają? Wyeliminuj zgadywanie: zawsze dostępne nagrania i mapy cieplne pokazują rzeczywiste zachowanie użytkowników, a automatyczne śledzenie zdarzeń i lejki konwersji pokazują trendy w zachowaniach. Smartlook to nie tylko liczby i wykresy, ale także powód, dla którego użytkownicy zachowują się w dany sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartlook

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
GoodDay to platforma do zarządzania pracą umożliwiająca zarządzanie projektem, zadaniem, produktem, czasem i zespołem i ułatwiająca produktywną, przejrzystą współpracę.
GoodDay to platforma do zarządzania pracą, projektem, produktem, zadaniem, czasem i zespołem, która zapewnia organizacjom najlepsze narzędzia do planowania na wysokim poziomie, dostosowane do ich codziennej pracy oraz do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów w oparciu o przejrzystość, odpowiedzialność, sprawność i uznanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol.
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol. Dowiedz się więcej na temat produktu: MantisBT

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
We're the most intuitive way of collecting Real-Time Contextual Insights throughout the entire mobile app lifecycle.
Instabug provides in-app feedback and bug reporting to mobile apps looking for bug tracking. After integrating the SDK, it allows you to have a seamless two-way communication with users or testers, while providing detailed environment report for developers. The integration process takes less than a minute and the results are outstanding! The top apps in the world rely on Instabug. We provide exceptional support 24/7 and is constantly rated highly as a bug reporting & tracking tool. Dowiedz się więcej na temat produktu: Instabug

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Visual review and bug tracking solution for teams building digital content and apps - websites, web-apps, e-learning courses, videos.
zipBoard is a visual review and bug tracking tool, that lets your team collect feedback on their digital content and apps during development. zipBoard is for teams developing websites, webapps, e-learning courses, videos, PDF documents at scale. The visual review tools let non-technical stakeholders and clients share reviews using annotations, screen recordings making it easy for team to understand the issues and then include it into the development workflow using our in-built bug tracking tool Dowiedz się więcej na temat produktu: zipBoard

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Taiga is the project management tool for multi-functional agile teams. It has a rich feature set but still very simple to start with.
Taiga is an easy and intuitive yet powerful project management tool for multi-functional agile teams. Suitable for Kanban and Scrum. It has a rich and complete feature set (including backlog, sprint planning, burndown chart, Kanban board, Epics, issue tracking, wiki) and extensive customization options. At the same time it is very simple to start with through its intuitive user interface. Dowiedz się więcej na temat produktu: Taiga

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Experience full situational awareness with the only real-time SEO Auditing and Monitoring platform. Because search engines never sleep.
Ensure customers find your most valuable digital content with 24/7 website monitoring from ContentKing, now part of the #1 enterprise organic marketing platform from Conductor. Website changes happen, and they happen fast. That’s where ContentKing for Conductor comes in. As the only real-time SEO monitoring and auditing platform, ContentKing keeps track of everything happening on your site as it happens. No more waiting for a crawl, no more working with lagging data, no more unnoticed issues. Dowiedz się więcej na temat produktu: ContentKing

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Product ops teams use Centercode to identify real-world issues, areas to improve, and features users love to build amazing products.
The Centercode Platform transforms how you collect and analyze pre-release customer feedback. Our delta testing system uses intelligent technology like plug-and-play project planning, engagement automation, and smart reporting to produce rapid results with minimal time investment. Imagine: continuous, up-to-the-minute customer insights ahead of every release. Dowiedz się więcej na temat produktu: Centercode

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Smart Error and Log management - Fix bugs faster with integrated errors & logs The only solution that fully integrates error and log
The best error & log management tool The only developer-friendly solution that fully integrates error and log management with application performance monitoring. Easily isolate issues and identify what needs to be fixed quicker - Support less, Code more. Try it now now for FREE! Stackify's Smart Errors & Logs offers capabilities you wont find anywhere else - allows you to easily find root cause. Search, monitor, de-duplicate, automated connection of errors to the relevant log and much more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Retrace by Netreo

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Userback helps you collect visual feedback and bug reports from any website or application with annotated screenshots, video and more.
Userback is a visual bug tracking solution that makes it easy for software teams to collect bug reports and user feedback from inside their apps with annotated screenshots, video recordings, console logs, session information, and more. Automatically capture everything your developers need to replicate bugs and resolve issues faster. Built for developers, designers, and product managers, Userback will save you time by managing feedback for all your web projects in one place. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userback

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Szybki przegląd projektu z szybkimi, wizualnymi informacjami zwrotnymi, dzięki którym wszystko będzie jasne.
Dzięki Volley możesz szybko i łatwo uzyskać informacje zwrotne na dowolnej stronie internetowej, nawet na stronach tymczasowych. Korzystając z rozszerzenia przeglądarki, możesz zostawiać notatki i informacje zwrotne w sposób precyzyjny dla określonych funkcji projektowych i dodawać załączniki. Volley sprawia, że doskonałe co do piksela zrzuty ekranu są częścią informacji zwrotnej, co pozwala lepiej zrozumieć wszystkie komentarze. Koniec z grami telefonicznymi przez e-mail. Uwagi są dostarczane do wybranego obszaru roboczego i mogą być automatycznie wysyłane do Trello lub Jira. Dowiedz się więcej na temat produktu: Volley

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Sentry is the only developer-first app monitoring platform that gives real-time visibility into issues that matter to fix them faster.
With support for 99 platforms as well as single-tenant offerings, Sentry is essential for monitoring application code health. From Error tracking to Performance monitoring, developers can see clearer, solve quicker, and learn continuously about their applications - from the frontend to the backend. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sentry

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
LambdaTest’s reliable test execution platform helps users cut down their developer feedback time and achieve accelerated go-to-market.
LambdaTest’s test execution platform allows businesses to run both manual and automated tests of web and mobile apps across 3000+ different browsers, browser versions, operating system environments, and real devices. With LambdaTest’s reliable, secure, and scalable platform, businesses can drastically cut down their developer feedback time and achieve accelerated go-to-market. Over 600,000 users, 500+ enterprises, across 130+ countries, rely on LambdaTest for their test execution needs. Dowiedz się więcej na temat produktu: LambdaTest

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
BugHerd – narzędzie do tworzenia wizualnych informacji zwrotnych. Jak karteczki samoprzylepne na stronie internetowej. Jedna z najlepszych platform na świecie narzędzie do śledzenia błędów – wystarczy wskazać i kliknąć. Bezpłatna wersja próbna.
BugHerd – narzędzie do śledzenia błędów dla osób, które tworzą strony internetowe oraz ich klientów. Wskaż i kliknij, aby zostawić opinię. Jak karteczki samoprzylepne na stronie internetowej. BugHer d dodaje informacje kontekstowe, w tym przeglądarkę, OS, informacje o selektorze oraz zrzut ekranu lub film. Zadania są tworzone i przechowywane na tablicy w stylu kanban, co ułatwia ich śledzenie i rozwiązywanie. BugHerd jest uwielbiany zarówno przez programistów, projektantów, kierowników projektów, jak i marketerów. Jeśli tworzysz strony internetowe, BugHerd jest dla Ciebie. Zacznij od 14 dni za darmo. Dowiedz się więcej na temat produktu: BugHerd

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Speed up website testing: report straight into your Jira, Trello, Asana etc. with all technical information your devs need to fix them.
Collect website feedback from your team, clients, and users with the feedback widget. It automatically captures a screenshot that your reporter can annotate to get their point across. All issues are sent into your favorite project management tool, with all the technical data needed by developers to understand and reproduce issues. Thanks to our 2-way sync integrations, you can chat and notify status changes your clients without ever leav Dowiedz się więcej na temat produktu: Marker

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Narzędzie do śledzenia problemów przeznaczone dla zwinnych zespołów. Elastyczne narzędzie do zarządzania projektami, które można dostosować do procesów biznesowych.
Opracowane przez JetBrains. YouTrack to narzędzie do zarządzania projektami, konfigurowania zwinnych tablic, korzystania z raportów i wykresów Gantta, pulpitów i śledzenia czasu. Śledź zadania i problemy, wspieraj żądania klientów, planuj cykliczne publikacje rozwiązań i wydania, twórz przepływy pracy i nigdy nie zmuszaj swojego procesu do ponownego dostosowania się do ograniczeń narzędzia. YouTrack mówi Twoim językiem, obsługuje obniżkę cen i reakcje emoji. YouTrack jest wystarczająco elastyczny, aby postępować zgodnie z Twoim procesem. Chmura lub tryb autonomiczny. Bezpłatnie dla dziesięciu użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Bug Tracking and Test Case Management solution with full administrative control, charts, and email reminders.
Bug Tracking and Test Case Management solution with full administrative control, charts, and email reminders. Dowiedz się więcej na temat produktu: devZing

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Customer support, task management and bug tracking all in one simple app your team and customers will love.
Loved by marketing, product, development, construction and real estate teams alike. DoneDone brings task management and client communication under one roof for better collaboration. Throw away your sticky notes. Say goodbye to overly complicated Gantt charts. Track tasks. Squash bugs. Talk to clients. Get work done. When the planning is over, get your work done with DoneDone. It's the simplest issue tracking, task management, and help desk tool for teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: DoneDone

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Collect user feedback, ratings and bugs from your users with a screenshot or screen recording of their browser. Make Feedback Matter.
Usersnap is a feedback platform that helps software companies collect customer feedback and measure user experience (CSAT, NPS, CES). Also, track issues visually for QA, UAT and beta testing, and connect your systems with +2k integrations (Jira, ServiceNow, Zendesk, Zapier, etc.). Get all metadata (screen size, browser, browser errors, etc), screenshots or screen recordings with voice with every feedback. Some customers include Microsoft, Airbus, Canva, Hawaiian Airlines, and Instacart. Dowiedz się więcej na temat produktu: Usersnap

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Spend significantly less time on bugs. Build more features instead.
Bird Eats Bug lets you save on average 2-4 hours/user/day on reporting technical issues and related back-and-forth. While you record your screen, Bird automatically captures technical information that engineers need to debug faster. Our users report virtually immediate return on investment, as even non-technical people can start using Bird in under 5 minutes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bird Eats Bug

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Scrum software with project planning, help desk, and agile bug and incident tracking capabilities for development teams.
Scrum software with project planning, help desk, and agile bug and incident tracking. Development teams can effortlessly manage their product backlogs, plan releases, and analyze their burndown velocity. Plan sprints easier with the Axosoft Release Planner, visualize progress with Card View, and release on time. Turn emails into support tickets, build unlimited Wiki pages for test cases and documentation, and create a custom portal for your customers to edit and add tickets. Dowiedz się więcej na temat produktu: Axosoft

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Narzędzie Kissflow do śledzenia błędów pomaga w nadawaniu priorytetów błędom w miarę ich pojawiania się, badaniu przyczyn źródłowych i rozwiązywaniu ich w podwójnym czasie.
Kissflow Workflow to intuicyjnie zaprojektowane rozwiązanie do śledzenia błędów, stworzone z myślą o wydajności i elegancji. Dzięki śledzeniu błędów w miarę ich pojawiania się, reagowaniu na nie w sposób kontekstowy i szybkiemu rozwiązywaniu ich bez konieczności posiadania wiedzy z zakresu kodowania lub korzystania z pomocy ekspertów zewnętrznych, można teraz zapewnić niezmiennie doskonałe wrażenia z użytkowania produktów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Ruttl is a website feedback tool that allows you to leave comments on a live website and make real-time edits on the code.
Ruttl is a website feedback tool to leave comments directly on live website and make real time edits so that you can give precise change values to web developers. With Ruttl, you can edit website content, replace images, make design changes to web elements and share all kinds of design changes to get implemented by developers. Over 4000 designers, developers, and agencies are using Ruttl to streamline their website feedback process. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ruttl

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Airbrake provides frictionless error monitoring, debugging, and performance insight for your entire app stack.
Airbrake provides frictionless error monitoring and performance insight for the entire app stack. Drill down on recurring exceptions or filter by parameters, users or environment variables. Intelligen t grouping and duplicate detection are presented to ensure users don't get overwhelmed by trivial errors or a mass of emails. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airbrake

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Cloud-based solution for software developers to help them manage and coordinate for design, development, and deployment of the product.
Cloud-based solution for software developers to help them manage and coordinate for design, development, and deployment of the product. Dowiedz się więcej na temat produktu: IBM Rational Application Developer for WebSphere

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Bug and crash reporting tool for mobile apps.
Shake is a bug and crash reporting tool for mobile apps that helps testers to report issues easier and enables developers to solve them faster. It offers screenshots, user feedback, attachments, tags, usage data, activity history, and device details with every bug report. The data you receive can be customized to fit the specific debugging requirements of your mobile app. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shake

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa
Project management app for agencies
Are you an Agency owner? Are you still using tools like ClickUp, Asana, or Monday.com to manage your client projects & pay huge monthly costs? Please pay attention & read on!! Anywhere is a project management app developed especially for growing agencies. Anywhere not only helps you manage your projects for multiple clients, but it also helps you bring all your teams together on one single collaborative platform. Use Anywhere for: * Project Management * Client Management * Task Management Dowiedz się więcej na temat produktu: Anywhere

Funkcje

  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie biletami
  • Ścieżka audytowa