Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 820 w
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie pracy całego zespołu i zarządzanie nią. Zobacz, dlaczego ponad 9000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana to narzędzie do zarządzania przepływem pracy, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą swoją pracę w jednym miejscu i zebrać zespoły z dowolnego miejsca. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 107 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Wypróbuj Asanę w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Rozwijaj swoją firmę i skaluj działalność w szybszy i bardziej inteligentny sposób dzięki oprogramowaniu do automatyzacji przepływu pracy PandaDoc. Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc
Chcesz przyspieszyć zarządzanie przepływem pracy? Dzięki PandaDoc możesz poprawić wydajność przepływu pracy w każdym dziale, aby Twoja firma rozwijała się. Twórz, wysyłaj, śledź, podpisuj elektroniczn ie i przechowuj całą dokumentację swojej firmy w jednym miejscu dzięki PandaDoc. Idealne rozwiązanie dla zespołów ds. marketingu, sprzedaży, HR, operacyjnych, IT, prawnych i produktowych składających się z ponad 10 osób. Zbuduj bardziej skalowalną organizację sprzedaży dzięki oprogramowaniu do automatyzacji przepływu dokumentów PandaDoc. Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania przepływem pracy, umożliwiające zarządzanie zadaniami, kontrolę wersji i śledzenie błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
GoodDay to platforma do zarządzania pracą umożliwiająca zarządzanie projektem, zadaniem, produktem, czasem i zespołem i ułatwiająca produktywną, przejrzystą współpracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay
GoodDay to platforma do zarządzania pracą, projektem, produktem, zadaniem, czasem i zespołem, która zapewnia organizacjom najlepsze narzędzia do planowania na wysokim poziomie, dostosowane do ich codziennej pracy oraz do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów w oparciu o przejrzystość, odpowiedzialność, sprawność i uznanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Rozpocznij bezpłatną wersję próbną i dołącz do 25 tysięcy organizacji, które korzystają z niekodowanego kreatora formularzy do automatyzacji najważniejszych procesów roboczych. Plany zaczynają się od 50 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Forms
Dołącz do ponad 25 tys. organizacji i skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej Formstack Forms, kreatora formularzy typu „przeciągnij i upuść” w trybie online, aby osiągnąć optymalną dojrzałość cyfrową opisaną w raporcie State of Digital Maturity 2022 (Stan dojrzałości cyfrowej 2022): Ulepszanie raportu automatyzacji przepływu pracy. Zaoszczędź do 18 godzin tygodniowo, umożliwiając dowolnej osobie w organizacji tworzenie formularzy w trybie online, gromadzenie danych i automatyzację procesów bez użycia kodu. Wspieramy zgodność z HIPAA (Ustawa o przenoszeniu i odpowiedzialności za ubezpieczenia zdrowotne) i oferujemy setki szablonów + integracji dla aplikacji takich jak Salesforce, MailChimp i PayPal. Plany zaczynają się od 50 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Forms

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Wrike to oprogramowanie do zarządzania przepływem pracy z niestandardowymi przepływami pracy, udostępnionymi pulpitami, wykresami Gantta, tablicami Kanban i zautomatyzowanymi zatwierdzeniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Usprawnij zarządzanie dokumentami dzięki opartemu na chmurze kontekstowemu przechowywaniu plików. Udostępniaj dokumenty w ramach niestandardowych formularzy wniosków i zadań, skracaj cykle zatwierdzania dzięki kontroli wizualnej i szybko oznaczaj członków zespołu w odniesieniu do wszelkich wniosków dotyczących plików. Przyspiesz realizację dzięki ponad 400 integracjom Wrike, w tym innemu oprogramowaniu do zarządzania dokumentami. Dokumenty są łatwe do znalezienia, a dyskusje o zadaniach i aktualizacje są widoczne w ciągu kilku sekund. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Stwórz prosty sposób zarządzania procesem i iteracji szybciej bez żadnych ograniczeń. Współpracuj i dbaj o to, aby wszyscy członkowie Twojego zespołu byli dopasowani i świadomi, organizuj przepływ pracy online, śledź postępy i pilnuj, aby wszystko było jasne dla członków Twojego zespołu. Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Bitrix24 to proste i niedrogie oprogramowanie do zarządzania przepływem pracy dostępne w chmurze i lokalnie z dostępem do kodu open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Jeśli szukasz bezpłatnego lub niedrogiego oprogramowania do zarządzania przepływem pracy (BPM), jesteś we właściwym miejscu. Cena to nie jedyna zaleta Bitrix24. Otrzymujesz zestaw standardowych procesów biznesowych, które nie wymagają konfiguracji, takich jak wnioski urlopowe, podróże służbowe, wydatki, zakupy, ogólne wnioski (wewnętrzne biuro pomocy technicznej). Są one oparte na strukturze firmy i w razie potrzeby można je łatwo zmodyfikować. Projektant procesów biznesowych umożliwia tworzenie niestandardowych procesów biznesowych. Chmura, połączenia mobilne i open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
MaintainX to oparte na urządzeniach mobilnych oprogramowanie do digitalizacji przepływu pracy i procedur, które zwiększa efektywność i umożliwia wgląd w czas rzeczywisty. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX
MaintainX to oparte na urządzeniach mobilnych oprogramowanie do digitalizacji przepływu pracy i procedur, dzięki któremu zespoły pierwszej linii wiedzą, co i jak mają zrobić. Oto, co jest digitalizow ane i zabierane ze schowka: - procedury bezpieczeństwa, - listy kontrolne dotyczące środowiska, - raportowanie narzędzi i przyrządów pomiarowych, - procedury konserwacyjne, - przepływy pracy audytu/kontroli, - listy kontrolne szkoleń. Pomaga menedżerom stać się bardziej wydajnymi operatorami, dostarczając im w czasie rzeczywistym informacje biznesowe z terenu. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Easy Projects to wielokrotnie nagradzana platforma do zarządzania projektami, stworzona z myślą o szybko zmieniających się zespołach w organizacjach średniej wielkości i przedsiębiorstwach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects
Easy Projects to wielokrotnie nagradzana platforma do zarządzania projektami przeznaczona dla szybko zmieniających się zespołów średniej i dużej wielkości. Elastyczne rozwiązanie obejmuje wizualne planowanie projektów, planowanie zasobów, pięknie zaprojektowane raporty, najlepsze w swojej klasie zabezpieczenia i wiele innych funkcji. Obsługuje ponad 1000 integracji, dzięki czemu zespół może korzystać z narzędzi, które lubi najbardziej. Klienci korzystający z Easy Projects odnotowują skrócenie czasu trwania projektów o 30% i 98% wskaźnik ukończenia projektów, co prowadzi do zwiększenia liczby projektów i zysków. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Usprawnij zarządzanie przepływem pracy dzięki narzędziu Front. Korzystaj z automatyzacji, szablonów, skrótów i innych funkcji, aby efektywnie współpracować jako zespół. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front
Usprawnij zarządzanie przepływem pracy dzięki narzędziu Front. Oszczędzaj czas dzięki wydajnej i elastycznej automatyzacji. Wewnętrzne komentarze ułatwiają współpracę podczas rozmów i wykonywania zadań. Przydzielanie komunikatów sprawia, że każdy wie, za co jest odpowiedzialny. Zintegruj narzędzie z aplikacjami Asana, JIRA i 50 innymi, aby błyskawicznie aktualizować projekty ze swojej skrzynki odbiorczej. Nie ma potrzeby szkolenia zespołu w zakresie nowego narzędzia: Front przypomina pocztę e-mail, więc można go szybko skonfigurować i łatwo rozpocząć pracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Zoho Creator to oprogramowanie do zarządzania przepływem pracy automatyzacji, pozwalające tworzyć niestandardowe aplikacje mobilne do prowadzenia firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator
Zoho Creator zapewnia niezbędne oprogramowanie do zarządzania przepływem pracy automatyzacji i narzędzia do samodzielnego budowania niestandardowych aplikacji niezależnie od poziomu wiedzy technicznej . Gdy każdy proces biznesowy jest wyjątkowy i różni się od siebie, nie może istnieć jedno oprogramowanie, które je wszystkie obsługuje. Dlatego właśnie siedem milionów użytkowników na całym świecie zbudowało sześć milionów niestandardowych aplikacji do zarządzania unikatowymi procesami biznesowymi. Zapoznaj się ze studiami przypadków. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Aplikacja mobilna do przeprowadzania inspekcji, audytów, raportów bezpieczeństwa, zamówień i wielu innych zadań. Łatwe w użyciu rozwiązanie klasy korporacyjnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Forms On Fire
Forms On Fire to aplikacja mobilna umożliwiająca dokładne przeprowadzanie inspekcji, audytów, raportów bezpieczeństwa, zamówień i wielu innych zadań. Oszczędzaj czas dzięki wstępnie wypełnionym polom z wykorzystaniem danych z systemów. Oszczędzaj czas, eliminując konieczność powrotu do biura. Oszczędzaj 100% czasu potrzebnego na ponowne wprowadzenie, złożenie, wypełnienie i rozesłanie formularzy do osób, które ich potrzebują. Bezpieczeństwo klasy korporacyjnej, łączność z tysiącami systemów i pomocna obsługa klienta sprawią, że Twój zespół zarządzający będzie zadowolony. Dowiedz się więcej na temat produktu: Forms On Fire

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Twórz portale użytkowników oparte na Twojej bazie danych w Airtable. Zapewnij klientom i swojemu zespołowi dostęp tylko do tych danych, które są dla nich istotne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stacker
Portal obsługiwany przez Twoje dane. Podłącz Airtable (Google Sheets w wersji beta), aby uzyskać natychmiastowy portal do angażowania klientów, interakcji z partnerami i wzmacniania zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stacker

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Ułatwiony przepływ pracy Google. Zautomatyzuj swoje procesy w Google Workspace bez pisania nawet jednego wiersza kodu. Zacznij bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: zenphi
Automatyzacja przepływu pracy bez użycia kodu zbudowana w Google dla Google. Zenphi to sklep, w którym możesz zautomatyzować swoje codzienne procesy biznesowe. Zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do automatyzacji procesów, tabel, przepływów pracy, aplikacji, przetwarzania dokumentów itp. Bez względu na to, czy jest to prosty proces zatwierdzania wydatków, czy złożony, wieloetapowy proces przyjmowania pracowników do pracy z wykorzystaniem maszyny stanów, generowania dokumentów, podpisu elektronicznego itp., Zenphi umożliwia zautomatyzowanie tego procesu za pomocą kilku przeciągnięć i upuszczeń. Nie wymaga kodowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: zenphi

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Wbudowane rozwiązanie iPaaS typu white label, z łatwym w użyciu wizualnym rozwiązaniem do automatyzacji przepływu pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Appmixer
Wbudowany system iPaaS (platforma integracyjna jako usługa) typu white label z łatwym w użyciu wizualnym systemem automatyzacji przepływu pracy i nieograniczonymi złączami pozwala skupić zasoby na zapewnieniu klientowi tego, czego chce, aby utrzymać jego zadowolenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Appmixer

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Flowbiz is a charting, workflow and automation solution that processes any activity, for any industry, anytime and anywhere you want. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flowbiz
Flowbiz is a powerful highly scalable charting, automation workflow and integration solution. Users can get their business processes moving fast and report on any activity, for any industry, anytime, anywhere. Flowbiz helps save time and cost, cloud-based, offers high security plus a pack of other features starting from $5 AUD for Designer for charting, $18 AUD for Tasker for semi-automation and $35 AUD for AutoTasker for full systems automation per user per month. Learn more about Flowbiz. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flowbiz

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Formstack Platform combines Forms, Documents, and Sign with a new, automated workflow builder to automate processes using one tool. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Platform
With the Formstack Platform, it only takes a single tool to automate your workday. Anyone in your org can employ our no-code, visual workflow builder to combine the power of data capture, document generation, and eSignature to automate their workflows. That means you can now use Forms, Documents, and Sign alongside the power of our automated, drag-and-drop workflow builder to streamline how you do business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Platform

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Jira is a fully-featured workflow management tool for teams planning and building great products.
Jira is the workflow management tool for teams planning and building great products. Thousands of teams choose Jira to capture and organize issues, assign work, and follow team activity. At your desk or on the go with the new mobile interface, Jira helps your team get the job done. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jira

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
monday.com Work OS is the fully customizable, collaborative, no-code work management platform built to optimize all types of workflows.
Build your ideal workflow and achieve more, with the help of monday.com Work OS. Automate all mundane, repetitive tasks such as reminders and status updates, so you and your team can focus on essential work. Assign clear ownership in projects, collaborate effectively in real-time, and easily coordinate work across your team so everyone is aligned and up-to-date on priorities. monday.com Work OS is the fully customizable, no-code work management platform built to optimize all types of workflows. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, enables project management & task collaboration that is redefining how teams work. Its easy-to-use interface, coupled with file sharing, Gantt charts, Kanban view, and work automation features have helped it quickly grow into a favorite business app for productivity. *2015 Google Marketplace App of the Year *2015 Microsoft O365 App of the Year *Gartner Cool Vendor 2015 - Project & Portfolio Management Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsheet

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Microsoft Visio is a diagramming solution that helps visualize data-connected business process flows, empower remote teamwork, and more
Microsoft Visio is a diagramming solution with a robust library of templates and shapes, data connectivity capabilities, and integrated collaboration tools to empower remote workers and teams anywhere. Create impactful visualizations using provided shapes and starter files. Edit diagrams stored online simultaneously with colleagues through a web browser to work with others anywhere securely and effortlessly. Even connect diagrams to real-time data to make decisions quickly. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visio

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Founded in 2011, Zapier has helped over 1.8 million individuals and businesses with their automation needs.
Zapier connects the web apps SMBs use every day so you can save time, reduce tedious tasks, and focus on what matters most. Working with a larger team? Zapier for Companies offers collaboration and security features that let you bring the power of automation to your entire organization. In just a few minutes, you can set up automated workflows that connect over 4,000 of the most popular apps—no code required. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zapier

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Our online diagramming application makes it easy to create and share workflow diagramss.
Visualize and improve your business processes using Lucidchart's workflow software. Create easy-to-follow workflow diagrams in minutes with our template library. From system design to brainstorming to project management, we support all of your communication and collaboration needs. That's why millions of users choose Lucidchart. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucidchart

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airtable

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Cloud Platform is a set of modular cloud-based services that allow you to create anything from simple websites to complex applications.
Google Cloud Platform is a set of modular cloud-based services that allow you to create anything from simple websites to complex applications. New customers get $300 in free credits to fully explore and conduct an assessment of Google Cloud. You won’t be charged until you upgrade. Google Cloud Platform offers a modular-based platform providing build and scale services to businesses of any size within any industry. In addition to cloud storage and scalable data warehouses with built-in machine learning, Google Cloud Platform provides relational and non-relational databases for transactions, complex queries, streaming, offline sync, and more. A range of tools for document storage, data warehousing, security key enforcement, app creation, API management, AI and machine learning are also available. Dowiedz się więcej na temat produktu: Google Cloud Platform

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
The collaborative work management leader, helping organizations streamline and automate processes to accelerate speed to market.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. Workfront connects the enterprise by integrating people, data, and processes with automation. Whether through project templates, streamlined review-and-approval workflows, codeless integrations, or process automations, Workfront provides the tools businesses need to improve workflow and accelerate speed to market. Dowiedz się więcej na temat produktu: Adobe Workfront

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Notion is the all-in-one workspace for notes, projects, documents, and collaboration.
Notion is the all-in-one workspace for notes, project management, documents, and collaboration. Tens of thousands of teams and companies around the world use it to keep their employees informed and working together in one place. By bringing all work and knowledge together and making it highly customizable, Notion creates focus and transparency, while consolidating tools, saving time, and driving more productivity for teams of all sizes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Notion

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
The fastest, easiest, and highest value Workflow Management Software. Automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your dispatch, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Dowiedz się więcej na temat produktu: mHelpDesk

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Teamwork is the only platform built for scaling client work.
Teamwork is the only project management platform built specifically for client work. Deliver work on time and on budget, eliminate chaos, and understand profitability, all in one platform. Teamwork has more than 20,000 customers around the world with a global team of over 350 employees. Learn more at teamwork.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamwork

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
QuickBooks is an end-to-end accounting software that can grow with your business.
QuickBooks Online Advanced (Save 50%) is a cloud-based, all-in-one, accounting and business hub solution, designed for growing, small to mid-sized businesses. Get performance reporting with highly customizable tracking tools, automated workflows, and real-time revenue and cash flow management dashboards. Seamlessly integrate best-in-class Premium Apps like Salesforce and HubSpot (CRM), Bill.com (accounts payable), DocuSign, LeanLaw & more to expand your capabilities as your business needs grow. Dowiedz się więcej na temat produktu: QuickBooks Online Advanced

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
LiquidPlanner wykorzystuje prognostyczne ustalanie harmonogramów do dynamicznego dostosowywania się do zmian i zarządzania niepewnością.
LiquidPlanner to rozwiązanie do zarządzania projektami dla zespołów, które chcą planować, przewidywać i osiągać wydajność przekraczającą oczekiwania. Jest to nowy sposób na selekcję pracowników, projektów i priorytetów, aby zapewnić, że odpowiedni ludzie pracują nad właściwymi rzeczami we właściwym czasie. Prognostyczne ustalanie harmonogramu dynamicznie dostosowuje się do zmian i zarządza niepewnością, dzięki czemu zawsze wiesz w czasie rzeczywistym, kiedy praca zostanie wykonana. Oprogramowanie zostało uznane przez PC Magazine za doskonałe do złożonych projektów i pozwala na inteligentne planowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
UiPath is an RPA leader with solutions delivered to top companies wanting to automate and manage their business processes in one place.
The UiPath RPA delivers a powerful Workflow Designer that allows highly configurable workflow rules. Intuitive, flexible and easy to scale, depending on the volume of work that arises, UiPath handles any data stored in a structured format and can manipulate any application, just like a human. Users are able to set up logical graphical representation of workflow processes without any coding or scripting skills or use a powerful recorder to record workflows and enact them automatically. Dowiedz się więcej na temat produktu: UiPath

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Take the hassle out of contractor management for access requests, inductions, permits, SWMS, or any workflow to keep your facility safe
Keep your workforce compliance up to date in real-time. Take the hassle out of contractor management for access requests, inductions, permits, SWMS, or any workflow to keep your facility safe and secure. Trusted by JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Qantas and thousands of organisations globally. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sine

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Build workflows that establish consistency, reliability, and reduce latency.
Discover the top workflow management solution purpose-built for services businesses with 50 to 5000+ employees. With Kantata, you can connect with existing systems, empower your teams, and infuse agility into your work with Kantata's solutions specifically built for professional services. Kantata will enable your technology to work how your business works, leveraging your unique business processes so that your people can focus on what they do best. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kantata

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Process Street is a modern process management platform for teams.
Process Street is a modern process management platform for teams. We help teams share their core processes, then transform them into powerful no-code workflows. Start with employee onboarding to set up new hires for success, then build all sorts of workflows like employee onboarding, client onboarding, and tenant screening. Manage your team wiki and company handbook 100% free. Join Salesforce, Colliers, Drift, and 3,000+ other businesses who use Process Street today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Process Street

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Everything you need to manage your workflow: proposals, contracts, invoices, payments, and more. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
Workflow management software for independent professionals—that's HoneyBook. HoneyBook makes it easy to book more clients, manage projects, and get paid all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Favro brings business agility by empowering teams to work autonomously, while also aligning their planning towards company objectives.
Favro is the world's most agile, cloud-based planning and collaboration platform, where teams can organize themselves around what to do and how to do it, while managers can focus on driving high-level goals and why those goals matter. Teams can use new, smart, and time-saving solutions for team & planning boards, sheets & databases, roadmaps & scheduling, and docs & wikis. Leaders and managers drive the big picture by aggregating the work of teams and teams-of-teams into alignment dashboards. Dowiedz się więcej na temat produktu: Favro

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
OutSystems is a high-performance low-code platform that achieves serious productivity, creating serious apps with continuous innovation
OutSystems is a high-performance low-code platform that achieves serious productivity, creating serious apps with continuous innovation. Visual development tools and automation powered by AI help customers tackle strategic challenges such as application modernization, workplace innovation, business process automation, and customer experience transformation. OutSystems ensures that solutions are secure, resilient, cloud-ready, and built to scale. Dowiedz się więcej na temat produktu: OutSystems

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Daylite is workflow management software great for teams of 1-100 employees that all use Macs, iPhone and iPads. Get streamlined!
Daylite is a powerful workflow management software great for teams of 1-100 employees that all use Macs. Streamline operations from client relationship management to deal management and project management - all in one app. Easy to customize. Define and automate processes to save time and make sure nothing slips through the cracks. Built for Macs so you can integrate with Apple Mail, share with Apple Contacts & iCal and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Daylite for Mac

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Award-winning workflow management software that is ideally suited to the unique needs of hybrid teams.
ProjectManager is an award-winning workflow management software solution that is ideally suited to the unique needs of hybrid teams. Cloud-based project planning, customizable workflows, resource management and time tracking tools enable world-class collaboration and improved productivity across the entire work cycle. ProjectManager is simple for anyone to use, yet powerful enough that companies in over 100 countries rely on it to make data-driven decisions for their projects. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProjectManager.com

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Kompleksowe narzędzie do zarządzania przepływem pracy, umożliwiające twórczą weryfikację i zatwierdzanie oraz zarządzanie zasobami cyfrowymi.
Usprawnij swoją pracę kreatywną dzięki rozwiązaniu Widen Collective, kompleksowemu rozwiązaniu do proofingu online i zarządzania zasobami cyfrowymi (DAM). Zarządzaj pełnym cyklem życia treści, od przeglądu i zatwierdzenia pracy po zarządzanie zasobami i dystrybucję. Integracja z wybranym narzędziem do zarządzania projektami w celu pełnego zarządzania przepływem pracy. Poproś o wersję demonstracyjną, aby zobaczyć ją w akcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Widen Collective

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Shift is where work gets done. Its all your apps, accounts, and workflows in one beautiful desktop workstation, designed for focus.
Shift is the desktop app for streamlining your accounts, apps, and workflows. Tired of switching between accounts, and logging in and out? Toggle between multiple Gmail, Outlook & Office 365 accounts without the hassle. Connect all of your favorite apps (1,200+ to choose from!) and create the perfect workflow for you and your team. Make your work collaborative with Workspaces. Create the perfect workflow for you and your team with mission-critical tabs, apps and bookmarks in one place. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shift

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Workamajig is the only project management tool made specifically for creative teams. See why over 3,000 marketing teams use Workamajig.
Workamajig is an all-in-one solution for agencies and in-house creative teams that allows you to collaborate agency wide. Opportunity tracking, project management, time tracking, resource management and complete finance and accounting in one solution. Workamajig enables you to improve your workflow by getting accurate data, eliminating manual input, gaining visibility for managers and staff, generating timely reports and improving ROI! Dowiedz się więcej na temat produktu: Workamajig

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
From HR to Finance, Marketing to CS, automate your workflow and boost your operational efficiency with Pipefy, a no-code platform.
Improve team efficiency with Pipefy’s workflow automation software. The tool makes it easy to integrate, automate, and boost your operational efficiency in departments like HR, Finance, Marketing, and CS, among others. Pipefy’s intuitive platform enables you to centralize and streamline your workflows by automating manual tasks, connecting processes, and creating standards on a no-code platform. See how Pipefy can transform the way you manage workflows. Get started for free. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipefy

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Make is a visual platform that lets you design, build, and automate anything - from simple tasks to complex workflows - in minutes.
Make allows you to visually create, build, and automate workflows. Use the playful drag-and-drop interface to connect apps in a few clicks, and build limitless workflows called scenarios. Set your scenarios to run instantly or per schedule, or watch the scenario run in real time whenever you need. Dowiedz się więcej na temat produktu: Make

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
ProWorkflow puts you in charge of your workflow management with mobile work options, comprehensive reporting, and easy file sharing.
Take control of workflow management with ProWorkflow. ProWorkflow delivers intuitive and powerful tools like easy file sharing, comprehensive reporting, mobile work options, a quotes manager, an invoice manager, and a clear dashboard that gives you complete visibility over projects, teams, and resources. File sharing, data security, free onboarding, and exceptional user support complete the package. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProWorkflow

Funkcje

  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami