Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy typu workflow

Programy typu Workflow Management koordynują przepływ pracy i zapewniają prawidłowe wdrażanie zmian. Systemy te umożliwiają łatwe monitorowanie i ocenę procesów. Dzięki narzędziom typu workflow firmy mogą koordynować środowisko biznesowe, zapewniać błyskawiczny dostęp do dokładnych i aktualnych danych, które dotyczą projektów i wydajności. Pozwalają planować i synchronizować zmiany oraz testować skuteczność strategii biznesowych. Programy typu Workflow Management są powiązane z narzędziami do modelowania procesów biznesowych, narzędziami do zarządzania wymaganiami i programami do zarządzania projektami.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy typu workflow

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 71 w

Narzędzie do śledzenia problemów przeznaczone dla zwinnych zespołów. Elastyczne narzędzie do zarządzania projektami, które można dostosować do procesów biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack
Opracowane przez JetBrains. YouTrack to narzędzie do zarządzania projektami, konfigurowania zwinnych tablic, korzystania z raportów i wykresów Gantta, pulpitów i śledzenia czasu. Śledź zadania i problemy, wspieraj żądania klientów, planuj cykliczne publikacje rozwiązań i wydania, twórz przepływy pracy i nigdy nie zmuszaj swojego procesu do ponownego dostosowania się do ograniczeń narzędzia. YouTrack mówi Twoim językiem, obsługuje obniżkę cen i reakcje emoji. YouTrack jest wystarczająco elastyczny, aby postępować zgodnie z Twoim procesem. Chmura lub tryb autonomiczny. Bezpłatnie dla dziesięciu użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
CRM i zarządzanie pracą, rozliczanie, komunikacja (e-maile, portal klienta), łatwe w użyciu śledzenie czasu pracy i rozbudowane raporty Dowiedz się więcej na temat produktu: Uku
Uku to piękne, proste i intuicyjne oprogramowanie do zarządzania pracą. To jedyne narzędzie, którego potrzebujesz, aby organizować pracę, zarządzać zadaniami i podejmować mądre decyzje w swoim biurze rachunkowym. Z Uku możesz planować pracę, zarządzać zespołem i śledzić przepływ pracy bez bólu głowy. * Zautomatyzowane zadania * Zarządzanie pracą * Współpraca w zespole * Zarządzanie klientami * Śledzenie czasu * Analiza produktywności * Monitorowanie umów z klientami * Automatyzacja rozliczeń * Integracje z ulubionymi aplikacjami * Mini Uku Dowiedz się więcej na temat produktu: Uku

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
PandaDoc to kompleksowe narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edycji, śledzenia i elektronicznego podpisywania dokumentów biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc
PandaDoc to kompleksowe narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edycji, śledzenia i elektronicznego podpisywania dokumentów firmowych. Odkryj lepszy sposób na tworzenie profesjonalnie wyglądających dokumentów. Zwiększ liczbę transakcji dzięki nieograniczonej liczbie podpisów elektronicznych, szablonom wielokrotnego użytku, edycji w aplikacji, integracji z CRM, interfejsom API i wsparciu 24/7. Nasi użytkownicy tworzą dokument średnio w mniej niż 4 minuty i odnotowują 20% wzrost liczby zamkniętych ofert. Dołącz do 50 000 firm, które automatyzują obieg dokumentów, przyspieszają proces pozyskiwania klientów i notują więcej transakcji! Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
GoodDay to platforma do zarządzania pracą umożliwiająca zarządzanie projektem, zadaniem, produktem, czasem i zespołem i ułatwiająca produktywną, przejrzystą współpracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay
GoodDay to platforma do zarządzania pracą, projektem, produktem, zadaniem, czasem i zespołem, która zapewnia organizacjom najlepsze narzędzia do planowania na wysokim poziomie, dostosowane do ich codziennej pracy oraz do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów w oparciu o przejrzystość, odpowiedzialność, sprawność i uznanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Creatio oferuje jedną platformę do automatyzacji bezkodowych przepływów pracy i rozwiązań CRM w branży, z setkami aplikacji i dodatków OOTB (gotowe do użycia). Dowiedz się więcej na temat produktu: Studio Creatio
Creatio oferuje jedną platformę do automatyzacji przepływów pracy w branży oraz CRM bez użycia kodu. Dzięki inteligentnym, bezkodowym narzędziom do tworzenia aplikacji i automatyzacji przepływu pracy, platforma Creatio umożliwia firmom z różnych branż, a także integratorom systemów i twórcom oprogramowania, tworzenie cyfrowych przepływów pracy na potrzeby ich specyficznych działań biznesowych. Dzięki platformie Creatio można odtworzyć DNA swojej firmy w formie cyfrowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Studio Creatio

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana to narzędzie do zarządzania przepływami pracy, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracujące nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
MaintainX to oparte na urządzeniach mobilnych oprogramowanie do digitalizacji przepływu pracy i procedur, które zwiększa efektywność i umożliwia wgląd w czas rzeczywisty. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX
MaintainX to oparte na urządzeniach mobilnych oprogramowanie do digitalizacji przepływu pracy i procedur, dzięki któremu zespoły pierwszej linii wiedzą, co i jak mają zrobić. Oto, co jest digitalizowane i zabierane ze schowka: - procedury bezpieczeństwa, - listy kontrolne dotyczące środowiska, - raportowanie narzędzi i przyrządów pomiarowych, - procedury konserwacyjne, - przepływy pracy audytu/kontroli, - listy kontrolne szkoleń. Pomaga menedżerom stać się bardziej wydajnymi operatorami, dostarczając im w czasie rzeczywistym informacje biznesowe z terenu. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Usprawnia obieg dokumentów, zgodność z przepisami i inne kwestie związane z badaniami klinicznymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Florence eBinders
Zdigitalizuj wszystkie procesy związane z segregatorami badawczymi dzięki aplikacji Florence eBinders™ i zapewnij swoim sponsorom zdalny dostęp w celu uruchomienia, monitorowania i przeglądu danych źródłowych. eBinders cieszy się zaufaniem 10 tysięcy ośrodków badawczych na całym świecie. Tworzenie, edytowanie, rozpowszechnianie, gromadzenie, podpisywanie i przeglądanie wszystkich dokumentów dotyczących ośrodka badawczego, dzienników elektronicznych i segregatorów uczestników w formie elektronicznej w ramach jednej platformy. Przyspieszenie rozpoczęcia nauki nawet o 40%. Dowiedz się więcej na temat produktu: Florence eBinders

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Cyfrowa platforma biznesowa firmy Interfacing — szybkie tworzenie dokładnych, prostych i złożonych aplikacji do obsługi przepływu pracy: Dni i tygodnie zamiast miesięcy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Digital Business Transformation Suite
Platforma Digital Business Platform firmy Interfacing jest idealna do szybszego tworzenia dokładnych, prostych i złożonych aplikacji przepływu pracy o niskim kodzie. Zespół będzie tworzyć, usprawniać, testować, automatyzować i wdrażać nieograniczone przepływy pracy szybciej, z większą dokładnością i wydajnością. Szybkie wdrażanie aplikacji, od tych przeznaczonych dla klientów indywidualnych po złożone, krytyczne systemy biznesowe, w ciągu godzin, a nie dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Digital Business Transformation Suite

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Basecamp, któremu zaufały miliony osób, umieszcza wszystko, czego potrzebujesz, aby wykonać pracę w jednym miejscu.
Sam czat grupowy nie wystarczy. Basecamp łączy wszystkie narzędzia potrzebne zespołom w jednym miejscu: tablice ogłoszeń, harmonogramy, listy rzeczy do zrobienia, czat grupowy, przechowywanie dokumentów i plików oraz wiele innych. Zamiast rzeczy rozrzuconych wszędzie, wszystko, nad czym pracujesz, będzie w jednym usprawnionym, zorganizowanym miejscu. Każdy będzie wiedział, co robić. Nic nie prześlizgnie się przez luki. Zawsze będziesz dokładnie wiedzieć, co się dzieje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basecamp

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami.
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia małym i dużym organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami, umożliwiające zarządzanie sprzedażą, marketingiem, wsparciem klienta i magazynem w ramach całej organizacji, w jednym systemie biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
monday.com Work OS to w pełni konfigurowalna, współpracująca, bezkodowa platforma do zarządzania pracą, stworzona w celu optymalizacji wszystkich rodzajów przepływów pracy.
Zbuduj idealny przepływ pracy i osiągnij więcej dzięki pomocy monday.com Work OS. Zautomatyzuj wszystkie przyziemne, powtarzalne zadania, takie jak przypomnienia i aktualizacje statusu, aby kierownictwo i zespół mogli skupić się na niezbędnej pracy. Przydzielaj wyraźne prawa własności do projektów, efektywnie współpracuj w czasie rzeczywistym i łatwo koordynuj pracę w całym zespole, aby wszyscy byli zgodni i na bieżąco z priorytetami. monday.com Work OS to w pełni konfigurowalna, niewymagająca kodowania platforma do zarządzania pracą, stworzona z myślą o optymalizacji wszystkich typów przepływów pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Wrike to oprogramowanie do zarządzania przepływem pracy z niestandardowymi przepływami pracy, udostępnionymi pulpitami, wykresami Gantta, tablicami Kanban i zautomatyzowanymi zatwierdzeniami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Usprawnij zarządzanie dokumentami dzięki opartemu na chmurze kontekstowemu przechowywaniu plików. Udostępniaj dokumenty w ramach niestandardowych formularzy wniosków i zadań, skracaj cykle zatwierdzania dzięki kontroli wizualnej i szybko oznaczaj członków zespołu w odniesieniu do wszelkich wniosków dotyczących plików. Przyspiesz realizację dzięki ponad 400 integracjom Wrike, w tym innemu oprogramowaniu do zarządzania dokumentami. Dokumenty są łatwe do znalezienia, a dyskusje o zadaniach i aktualizacje są widoczne w ciągu kilku sekund. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Stwórz prosty sposób zarządzania procesem i iteracji szybciej bez żadnych ograniczeń. Współpracuj i dbaj o to, aby wszyscy członkowie Twojego zespołu byli dopasowani i świadomi, organizuj przepływ pracy online, śledź postępy i pilnuj, aby wszystko było jasne dla członków Twojego zespołu. Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Bitrix24 to proste i niedrogie oprogramowanie do zarządzania przepływem pracy dostępne w chmurze i lokalnie z dostępem do kodu open source.
Jeśli szukasz bezpłatnego lub niedrogiego oprogramowania do zarządzania przepływem pracy (BPM), jesteś we właściwym miejscu. Cena to nie jedyna zaleta Bitrix24. Otrzymujesz zestaw standardowych procesów biznesowych, które nie wymagają konfiguracji, takich jak wnioski urlopowe, podróże służbowe, wydatki, zakupy, ogólne wnioski (wewnętrzne biuro pomocy technicznej). Są one oparte na strukturze firmy i w razie potrzeby można je łatwo zmodyfikować. Projektant procesów biznesowych umożliwia tworzenie niestandardowych procesów biznesowych. Chmura, połączenia mobilne i open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
LiquidPlanner to narzędzie do zarządzania przepływem pracy z funkcją predykcyjnego planowania, które dynamicznie dostosowuje się do zmian i zarządza niepewnością.
LiquidPlanner to rozwiązanie do zarządzania przepływem pracy oparte na predykcyjnym silniku planowania zaprojektowane tak, aby pomóc zespołom w prognozowaniu dokładnych harmonogramów projektów, optymalizacji alokacji ludzi w całym portfolio i szybkim dostosowywaniu się do zmian. Korzystaj z planowania predykcyjnego do modelowania scenariuszy, wykrywania wąskich gardeł przepustowości i ryzyka w czasie rzeczywistym oraz upewnij się, że zespoły wykonują najważniejszą pracę. Planuj pracę, przewiduj przyszłość i przekraczaj oczekiwania dzięki LiquidPlanner. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania przepływem pracy: propozycje, umowy, faktury, płatności i inne. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
Oprogramowanie do zarządzania przepływem pracy dla niezależnych specjalistów – oto HoneyBook. HoneyBook ułatwia rezerwację większej liczby klientów, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności w jednym miejscu. Dzięki ofertom, fakturom, kontraktom, płatnościom i ustalaniu harmonogramu masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Bigin pomaga małym firmom odejść od arkuszy kalkulacyjnych i zacząć korzystać z rozwiązania CRM, które zostało stworzone z myślą o ich potrzebach.
Bigin pomaga małym firmom odejść od arkuszy kalkulacyjnych i zacząć korzystać z rozwiązania CRM, które zostało stworzone z myślą o ich potrzebach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Kompleksowe narzędzie do zarządzania przepływem pracy, umożliwiające twórczą weryfikację i zatwierdzanie oraz zarządzanie zasobami cyfrowymi.
Usprawnij swoją pracę kreatywną dzięki rozwiązaniu Widen Collective, kompleksowemu rozwiązaniu do proofingu online i zarządzania zasobami cyfrowymi (DAM). Zarządzaj pełnym cyklem życia treści, od przeglądu i zatwierdzenia pracy po zarządzanie zasobami i dystrybucję. Integracja z wybranym narzędziem do zarządzania projektami w celu pełnego zarządzania przepływem pracy. Poproś o wersję demonstracyjną, aby zobaczyć ją w akcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acquia DAM (Widen)

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
360-stopniowy obraz działalności w zakresie usług profesjonalnych. Planuj, zarządzaj i prognozuj projekty, zasoby i finanse w ramach jednej platformy.
Birdview PSA to kompleksowa platforma, która pomaga organizacjom świadczącym usługi profesjonalne w planowaniu, zarządzaniu i prognozowaniu projektów, zasobów i finansów w jednym miejscu. Koncentrując się na zapewnieniu klientom widoku z lotu ptaka na ich działalność, Birdview PSA pomaga organizacjom zarządzać i realizować wiele projektów jednocześnie. Pulpity nawigacyjne i raporty oparte na technologii BI pozwalają zespołom na podejmowanie decyzji opartych na wiedzy i optymalizację procesów w celu zwiększenia wydajności, rentowności i efektywności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdview PSA

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Usprawnij zarządzanie przepływem pracy dzięki narzędziu Front. Korzystaj z automatyzacji, szablonów, skrótów i innych funkcji, aby efektywnie współpracować jako zespół.
Usprawnij zarządzanie przepływem pracy dzięki narzędziu Front. Oszczędzaj czas dzięki wydajnej i elastycznej automatyzacji. Wewnętrzne komentarze ułatwiają współpracę podczas rozmów i wykonywania zadań. Przydzielanie komunikatów sprawia, że każdy wie, za co jest odpowiedzialny. Zintegruj narzędzie z aplikacjami Asana, JIRA i 50 innymi, aby błyskawicznie aktualizować projekty ze swojej skrzynki odbiorczej. Nie ma potrzeby szkolenia zespołu w zakresie nowego narzędzia: Front przypomina pocztę e-mail, więc można go szybko skonfigurować i łatwo rozpocząć pracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe oprogramowanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu. Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, planowanie zasobów, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji do zarządzania przepływem pracy bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia aplikacji do zarządzania przepływem pracy bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Dzięki oprogramowaniu Ninox i konfigurowalnemu interfejsowi użytkownika możesz tworzyć aplikacje, które pasują do Twojego przepływu pracy.
Dzięki oprogramowaniu Ninox i konfigurowalnemu interfejsowi użytkownika możesz tworzyć aplikacje, które pasują do Twojego przepływu pracy. Ninox umożliwia integrację aplikacji z różnych dziedzin, takich jak rozwiązania CRM, ERP, HR, księgowość, sprzedaż i PM. Aby zwiększyć wydajność przepływu pracy w Twojej firmie, członkowie zespołu mogą uzyskać dostęp do oprogramowania Ninox na wszystkich platformach za pomocą natywnej aplikacji dla systemów macOS, iOS i Android lub za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej w oparciu o różne role. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ninox

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Zoho Creator to oprogramowanie do zarządzania przepływem pracy automatyzacji, pozwalające tworzyć niestandardowe aplikacje mobilne do prowadzenia firmy.
Zoho Creator zapewnia niezbędne oprogramowanie do zarządzania przepływem pracy automatyzacji i narzędzia do samodzielnego budowania niestandardowych aplikacji niezależnie od poziomu wiedzy technicznej. Gdy każdy proces biznesowy jest wyjątkowy i różni się od siebie, nie może istnieć jedno oprogramowanie, które je wszystkie obsługuje. Dlatego właśnie siedem milionów użytkowników na całym świecie zbudowało sześć milionów niestandardowych aplikacji do zarządzania unikatowymi procesami biznesowymi. Zapoznaj się ze studiami przypadków. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Polska Produkt lokalny
Kanban Tool to usługa do zarządzania projektami ułatwiająca wizualizację i optymalizację przepływu pracy, umożliwiająca współpracę zespołu w czasie rzeczywistym.
Kanban Tool to aplikacja do wizualnego zarządzania projektami służąca do optymalizacji przepływu pracy i współpracy zespołowej w czasie rzeczywistym. Pomaga analizować i usprawniać procesy, zwiększając tym samym efektywność biznesową. Jest łatwy w użyciu, szeroko konfigurowalny i szybki. Dostępne w chmurze lub lokalnie. Jest to narzędzie do zarządzania przepływem pracy wybierane przez firmy, którym zależy na bezsensownej, efektywnej platformie, której obsługa nie wymaga szkolenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kanban Tool

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Nintex Promapp ułatwia mapowanie, zarządzanie i automatyzację procesów, umożliwiając zapewnianie jakości, zarządzanie ryzykiem i ciągłość działania dzięki jednej, łatwej w użyciu platformie.
Przedsiębiorstwa na całym świecie używają aplikacji Nintex Promapp do mapowania i zarządzania swoimi procesami. Zapewnij sobie pełną widoczność i kontrolę nad procesami przedsiębiorstwa dzięki aplikacji Nintex Promapp. Używaj oprogramowania do wizualnego mapowania procesów, aby zachęcać do współpracy w całej firmie, zwiększać odpowiedzialność i usprawniać swoje procesy dzięki jednej, łatwej w użyciu platformie. Aplikacja Nintex Promapp ułatwia mapowanie, zarządzanie i automatyzację procesów, umożliwiając zapewnienie jakości, zarządzanie ryzykiem i ciągłość działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex Promapp

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym.
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania przepływem pracy, umożliwiające zarządzanie zadaniami, kontrolę wersji i śledzenie błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Aplikacja mobilna do przeprowadzania inspekcji, audytów, raportów bezpieczeństwa, zamówień i wielu innych zadań. Łatwe w użyciu rozwiązanie klasy korporacyjnej.
Forms On Fire to aplikacja mobilna umożliwiająca dokładne przeprowadzanie inspekcji, audytów, raportów bezpieczeństwa, zamówień i wielu innych zadań. Oszczędzaj czas dzięki wstępnie wypełnionym polom z wykorzystaniem danych z systemów. Oszczędzaj czas, eliminując konieczność powrotu do biura. Oszczędzaj 100% czasu potrzebnego na ponowne wprowadzenie, złożenie, wypełnienie i rozesłanie formularzy do osób, które ich potrzebują. Bezpieczeństwo klasy korporacyjnej, łączność z tysiącami systemów i pomocna obsługa klienta sprawią, że Twój zespół zarządzający będzie zadowolony. Dowiedz się więcej na temat produktu: Forms On Fire

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Rozpocznij bezpłatną wersję próbną i dołącz do 25 tysięcy organizacji, które korzystają z niekodowanego kreatora formularzy do automatyzacji najważniejszych procesów roboczych. Plany zaczynają się od 50 $ miesięcznie.
Dołącz do ponad 25 tys. organizacji i skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej Formstack Forms, kreatora formularzy typu „przeciągnij i upuść” w trybie online, aby osiągnąć optymalną dojrzałość cyfrową opisaną w raporcie State of Digital Maturity 2022 (Stan dojrzałości cyfrowej 2022): Ulepszanie raportu automatyzacji przepływu pracy. Zaoszczędź do 18 godzin tygodniowo, umożliwiając dowolnej osobie w organizacji tworzenie formularzy w trybie online, gromadzenie danych i automatyzację procesów bez użycia kodu. Wspieramy zgodność z HIPAA (Ustawa o przenoszeniu i odpowiedzialności za ubezpieczenia zdrowotne) i oferujemy setki szablonów + integracji dla aplikacji takich jak Salesforce, MailChimp i PayPal. Plany zaczynają się od 50 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Forms

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Filestage to platforma do przeglądania i zatwierdzania, która pomaga w udostępnianiu, omawianiu i zatwierdzaniu wszystkich plików w jednym miejscu.
Filestage to łatwe w użyciu oprogramowanie do proofingu w trybie online, gotowe do użytku w przedsiębiorstwie, które pomaga zespołom szybciej przeglądać i zatwierdzać ich pracę. Dzięki konfigurowalnym przepływom pracy, automatyzacji zadań i wbudowanemu wersjonowaniu, Filestage ma wszystkie narzędzia, których zespoły potrzebują, aby uzyskać wyniki bez szkolenia. Dzięki takim klientom, jak Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp i GroupM, jest to idealne rozwiązanie dla agencji kreatywnych oraz zespołów marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Filestage

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Wykorzystaj potężną i łatwą w użyciu platformę Nintex Process, aby usprawnić procesy, które stanowią rdzeń firmy.
Wykorzystaj potężną i łatwą w użyciu platformę Nintex Process, aby usprawnić procesy, które stanowią rdzeń firmy. Upewnij się, że każde zadanie przechodzi do następnego etapu procesu, aby zapewnić bardziej efektywne działanie przedsiębiorstwa. Narzędzia do projektowania wizualnego typu „przeciągnij i upuść” ułatwiają wizualizację i automatyzację skomplikowanych procesów w systemach ewidencji, repozytoriach treści i kanałach komunikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex Process Platform

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Productive to kompleksowa platforma zarządzania agencjami, która zapewnia widok z góry na całą działalność agencji.
Productive to kompleksowa platforma do zarządzania projektami, przeznaczona dla agencji i firm świadczących profesjonalne usługi. Productive jest wyposażona w zintegrowany rurociąg sprzedaży, planowanie zasobów i zaawansowane funkcje zarządzania projektami. Dzięki silnemu naciskowi na rentowność, Productive uwzględnia również stawki kosztów pracowników i koszty ogólne firmy w raportach dotyczących rentowności. Wisienką na torcie jest również możliwość przyszłych przychodów dzięki planowaniu zasobów i raportom o postępach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Bezkodowe rozwiązanie do digitalizacji przepływów pracy i procesów. Zarządzanie zadaniami, procesy biznesowe, współpraca i analityka.
YOOBIC to bezkodowe rozwiązanie do digitalizacji procesów i przepływów pracy. Z łatwością twórz niestandardowe formularze, błyskawicznie projektuj przepływy pracy za pomocą kreatora wizualnego i analizuj dane w zautomatyzowanych i skonsolidowanych pulpitach nawigacyjnych. Usprawnij wszystkie procesy, popraw współpracę i zwiększ produktywność. YOOBIC jest używany przez ponad 200 firm na całym świecie, w tym Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino’s Pizza, Puma, Lacoste i Sanofi. Dowiedz się więcej na temat produktu: YOOBIC

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w różnych kanałach komunikacji, wewnętrznej i zewnętrznej.
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w zakresie poczty e-mail, wiadomości SMS, WhatsApp, Twittera i innych kanałów komunikacji. Przeprojektowaliśmy skrzynkę odbiorczą z myślą o pierwszym doświadczeniu współpracy biznesowej. Dzięki Missive zespoły koncentrują się na rozwoju swojej działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Missive

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Umożliwia organizacjom automatyzację przepływów pracy i procesów, łatwe wprowadzanie innowacji i szybkie uzyskiwanie wyników.
FlowCentric Processware to idealne rozwiązanie dla organizacji, które chcą wdrożyć cyfrową transformację, łatwo wprowadzać innowacje i szybko osiągać wyniki. Firmy wykorzystują to oprogramowanie do opracowywania elastycznych rozwiązań do zarządzania przepływem pracy, wydłużania żywotności systemów ERP i dodawania znaczących działań do danych zbieranych przez urządzenia IoT. Oprogramowanie to jest idealne dla firm zatrudniających ponad 100 pracowników, którzy chcą zcyfryzować nieograniczoną liczbę procesów, poprawić wydajność operacyjną i egzekwować kontrolę legislacyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: FlowCentric Processware

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
ADManager Plus to ujednolicone rozwiązanie do zarządzania i raportowania usługami Active Directory, Exchange, Teams, Google Workspace i Microsoft 365.
ADManager Plus to ujednolicone rozwiązanie do zarządzania systemami AD, Exchange, Teams, Google Workspace i Microsoft 365, które upraszcza takie zadania, jak przydzielanie użytkowników, czyszczenie nieaktualnych kont oraz zarządzanie NTFS (system plików nowej technologii) i uprawnieniami do udziałów. Oferuje 200 wbudowanych raportów, w tym raporty dotyczące nieaktywnych kont użytkowników, licencji Microsoft 365 i czasu ostatniego logowania użytkowników. Można zbudować niestandardowy przepływ pracy na potrzeby obsługi zgłoszeń i zgodności, delegować zadania technikom, zautomatyzować zadania AD, takie jak przywracanie i tworzenie kopii zapasowych obiektów AD. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine ADManager Plus

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Workato to nowa generacja iPaaS z ponad 1000 wbudowanymi złączami, które pomagają zautomatyzować najbardziej złożone procesy robocze w całej organizacji
Workato jest jednym z liderów na rynku platform automatyzacji przedsiębiorstwa. Workato umożliwia zespołom biznesowym i IT integrację aplikacji i automatyzację przepływów pracy bez uszczerbku dla bezpieczeństwa i ładu korporacyjnego. Zbudowana na podstawie natywnej architektury w chmurze, zaprojektowanej z myślą o skalowaniu i szybkości, aby znacznie zmniejszyć powierzchnię operacyjną i ogólne koszty. Platforma o niskokodowa/bezkodowa umożliwia zespołom budowanie integracji pięć razy szybciej niż tradycyjne platformy. Otrzymaj bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workato

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Kissflow Workflow to świetne rozwiązanie w zakresie oprogramowania do zarządzanie przepływem pracy, które obsługuje zarówno ustrukturyzowane przepływy pracy, jak i te nieustrukturyzowane.
Kissflow Workflow to doskonałe oprogramowanie do kompleksowej obsługi przepływu pracy, które obsługuje zarówno strukturalne przepływy pracy (procesy/BPM), jak i nieustrukturyzowane przepływy pracy (zarządzanie przypadkami). Kissflow Workflow to platforma bez kodu, na której każdy może stworzyć zautomatyzowany proces, zbudować tablicę zadań, obsługiwać przepływ spraw i współpracować nad tematami roboczymi – wszystko to w ramach jednej inteligentnej i łatwej do zintegrowania platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Przepływ pracy dokumentów wykorzystuje bezpieczne repozytorium dokumentów FileHold, aby bezpiecznie przesyłać właściwe dokumenty do właściwych osób.
W przypadku dużych firm przepływ pracy stanowi część oprogramowania FileHold Document and Records Management, które również należy zakupić. FileHold zapewnia bezpieczne, scentralizowane, weryfikowane, zapewniające kontrolę wersji i możliwe do przeszukiwania repozytorium dokumentów. Faktury, wnioski o zakup, koszty podróży itp. można pobrać z biblioteki i wprowadzić do procesu weryfikacji lub zatwierdzenia. Przepływ pracy jest uruchamiany automatycznie po dodaniu dokumentu do biblioteki. Obsługa urządzeń mobilnych z dowolnego miejsca, w którym zapewniony jest dostęp do Internetu. Dowiedz się więcej na temat produktu: FileHold

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Fluix to platforma usprawniająca przepływ dokumentów i komunikację między pracownikami mobilnymi, klientami i działem back-office.
Fluix to proste w użyciu oprogramowanie bez kodu, które pomaga firmom digitalizować dokumenty i automatyzować rutynowe zadania w jednym miejscu. Rozwiązania dla zespołów biurowych i terenowych, które chcą szybciej dostarczać i gromadzić bezpieczne, wiarygodne dane, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i zgodności z przepisami jako najwyższych priorytetów. Dostęp do systemu Fluix można uzyskać za pośrednictwem natywnej aplikacji dla systemu iOS, Android lub dowolnej przeglądarki internetowej. Pomóż swojemu zespołowi zwiększyć produktywność i zwiększyć wydajność swojej firmy. Dla zespołów z ponad 10 użytkownikami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluix

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Twórz portale użytkowników oparte na Twojej bazie danych w Airtable. Zapewnij klientom i swojemu zespołowi dostęp tylko do tych danych, które są dla nich istotne.
Portal obsługiwany przez Twoje dane. Podłącz Airtable (Google Sheets w wersji beta), aby uzyskać natychmiastowy portal do angażowania klientów, interakcji z partnerami i wzmacniania zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stacker

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Hexomatic to niewymagająca kodowania platforma automatyzacji pracy, która umożliwia wykorzystanie Internetu jako własnego źródła danych.
Hexomatic to niewymagająca kodowania platforma do pobierania danych i automatyzacji pracy dla hakerów zajmujących się rozwojem. Zbierz dane z dowolnej strony internetowej i wykorzystaj gotowe automatyzacje za pomocą kilku kliknięć, aby wzbogacić swoich leadów, wykonać zadania analityczne lub skorzystać z efektu skali. Hexomatic działa w chmurze i jest dostępny przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Dzięki blokom przypominającym klocki LEGO możesz stworzyć idealny przepływ pracy, aby zautomatyzować powtarzalne zadania na dużą skalę, dzięki czemu Twój zespół może skupić się na pracy o wyższej wartości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hexomatic

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Jedna platforma do obsługi wszystkich procesów za pomocą aplikacji lub strony internetowej. Przepływy, instrukcje, powtarzające się zadania, formularze i komunikacja oparte na rolach.
Gluu to jedna platforma dla wszystkich operacji procesowych. Możesz ujednolicić sposób wykonywania pracy, zautomatyzować powtarzające się zadania i raporty, a także przechwytywać pomysły, problemy i rozwiązania za pomocą jednego strumienia komunikacji. W ciągu kilku minut możesz udostępnić proces swojemu zespołowi za pomocą aplikacji na Androida lub iOS, kierując go do właściwych zadań i instrukcji we właściwym czasie. Gluu pozwala zwiększyć wydajność, uniknąć błędów oraz zaoszczędzić czas i energię, dzięki czemu można wykonać więcej pracy bez konieczności zatrudniania dodatkowych pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gluu

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Platforma iGrafx Business Transformation definiuje, wyznacza priorytety i automatyzuje komunikację między systemami, procesami i personelem.
Udokumentowanie procesu to jedno, ale audytorzy chcą wiedzieć, w jaki sposób zapewnia się jego przestrzeganie. Platforma iGrafx Business Transformation definiuje, wyznacza priorytety i automatyzuje komunikację między systemami, procesami i działami. Dodatkowo, jeśli chodzi o optymalizację procesów, automatyzacja przepływu pracy zapewnia dokładny pomiar ich rzeczywistej wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: iGrafx

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Globalny produkt, który zapewnia współpracę, udostępnianie plików, synchronizację i wszystkie powiązane usługi dla twojej firmy. Każde urządzenie, gdziekolwiek.
Twoje informacje, zawsze i wszędzie. Poradź sobie z niezliczonymi wyzwaniami, przed którymi stajesz każdego dnia w zarządzaniu swoim cyfrowym światem. Zajmuje to dużo czasu i zasobów, więc pozwól Syncplicity wykonać ciężką pracę, zapewniając dostęp do informacji we wszystkich zespołach, na dowolnym urządzeniu, w dowolnym czasie i miejscu. Twój przepływ pracy, twój sposób pracy. Gotowa integracja z Salesforce, Office, Outlook, Adobe… Dowiedz się więcej na temat produktu: Syncplicity

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
Zwinny przepływ pracy i zarządzanie procesami biznesowymi.
Metatask to nagradzany system zarządzania procesami biznesowymi. Przeniesienie produktywności działu na wyższy poziom – automatyzacja wszystkich działań. Metatask służy do zarządzania dowolnym procesem w dowolnym dziale. Tworzenie niestandardowych przepływów pracy z zaawansowanymi formularzami, zatwierdzeniami, cyklami przeglądów, tabelami, zadaniami równoległymi, warunkami i wieloma innymi zaawansowanymi funkcjami. Zwinne funkcje Metatask pozwalają na ponowne otwieranie zadań i łatwe poprawianie błędów we wprowadzaniu danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Metatask

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Raportowanie/analityka
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Bez kodu
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań