Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy typu workflow

Programy typu Workflow Management koordynują przepływ pracy i zapewniają prawidłowe wdrażanie zmian. Systemy te umożliwiają łatwe monitorowanie i ocenę procesów. Dzięki narzędziom typu workflow firmy mogą koordynować środowisko biznesowe, zapewniać błyskawiczny dostęp do dokładnych i aktualnych danych, które dotyczą projektów i wydajności. Pozwalają planować i synchronizować zmiany oraz testować skuteczność strategii biznesowych. Programy typu Workflow Management są powiązane z narzędziami do modelowania procesów biznesowych, narzędziami do zarządzania wymaganiami i programami do zarządzania projektami.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy typu workflow

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 84 w

Narzędzie do śledzenia problemów przeznaczone dla zwinnych zespołów. Elastyczne narzędzie do zarządzania projektami, które można dostosować do procesów biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack
Opracowane przez JetBrains. YouTrack to narzędzie do zarządzania projektami, konfigurowania zwinnych tablic, korzystania z raportów i wykresów Gantta, pulpitów i śledzenia czasu. Śledź zadania i problemy, wspieraj żądania klientów, planuj cykliczne publikacje rozwiązań i wydania, twórz przepływy pracy i nigdy nie zmuszaj swojego procesu do ponownego dostosowania się do ograniczeń narzędzia. YouTrack mówi Twoim językiem, obsługuje obniżkę cen i reakcje emoji. YouTrack jest wystarczająco elastyczny, aby postępować zgodnie z Twoim procesem. Chmura lub tryb autonomiczny. Bezpłatnie dla dziesięciu użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Polska Produkt lokalny
Usprawnienie bankowych przepływów pracy dzięki niskokodowemu podejściu do wydajnego wykonywania procesów i zarządzania nimi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Eximee
Code less, deliver more. Platforma Eximee Low-Code optymalizuje zarządzanie przepływem pracy w bankowości, umożliwiając efektywne projektowanie i realizację procesów. Upraszcza złożone przepływy pracy, takie jak wdrażanie klientów, KYC i zarządzanie danymi. Eximee umożliwia zespołom szybkie opracowywanie i modyfikowanie przepływów pracy, zapewniając elastyczność i lepszą wydajność operacyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Eximee

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
GoodDay to platforma do zarządzania pracą umożliwiająca zarządzanie projektem, zadaniem, produktem, czasem i zespołem i ułatwiająca produktywną, przejrzystą współpracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay
GoodDay to platforma do zarządzania pracą, projektem, produktem, zadaniem, czasem i zespołem, która zapewnia organizacjom najlepsze narzędzia do planowania na wysokim poziomie, dostosowane do ich codziennej pracy oraz do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów w oparciu o przejrzystość, odpowiedzialność, sprawność i uznanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Lokulus to platforma technologiczna, dostarczająca narzędzia do automatyzacji procesów biznesowych dla firm zorientowanych na konsumentów Dowiedz się więcej na temat produktu: Lokulus
Lokulus to firma technologiczna zapewniająca automatyzację procesów opartą na sztucznej inteligencji dla firm zorientowanych na konsumentów. Platforma umożliwia organizacjom inteligentne zarządzanie i dostosowywanie zautomatyzowanych przepływów pracy w miarę rozwoju i wzrostu potrzeb ich organizacji. Firma jest zaufanym, niezależnym doradcą, ściśle współpracującym z klientami, aby sprostać ich wyjątkowym wyzwaniom. Rozwiązania są szyte na miarę, wykorzystując wiedzę i technologię firmy oraz zapewniając idealne dopasowanie do potrzeb organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lokulus

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Tworzenie płynnych przepływów pracy między rozwiązaniami punktowymi i zespołami, aby usprawnić procesy marketingowe w inteligentny sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: MARMIND
Przekształcanie ręcznych, podatnych na błędy procesów w zautomatyzowane przepływy pracy, które pomogą zespołowi skupić się na tym, co naprawdę ważne. Współpraca z ekspertami, aby przeanalizować i usprawnić obecne procesy w celu wyeliminowania wydajności i zwiększenia produktywności. Dowiedz się więcej na temat produktu: MARMIND

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Cyfrowa platforma biznesowa firmy Interfacing — szybkie tworzenie dokładnych, prostych i złożonych aplikacji do obsługi przepływu pracy: Dni i tygodnie zamiast miesięcy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Digital Business Transformation Suite
Platforma Digital Business Platform firmy Interfacing jest idealna do szybszego tworzenia dokładnych, prostych i złożonych aplikacji przepływu pracy o niskim kodzie. Zespół będzie tworzyć, usprawniać, testować, automatyzować i wdrażać nieograniczone przepływy pracy szybciej, z większą dokładnością i wydajnością. Szybkie wdrażanie aplikacji, od tych przeznaczonych dla klientów indywidualnych po złożone, krytyczne systemy biznesowe, w ciągu godzin, a nie dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Digital Business Transformation Suite

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
BigTime to silnik umożliwiający dużym firmom konsultingowym na świecie budżetowanie, śledzenie i rozliczanie ich najważniejszego zasobu: czasu. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime
Firmy konsultingowe potrzebują czegoś więcej niż tylko ewidencji czasu pracy. Potrzebują systemu, który ujednolici budżetowanie, planowanie/realizację projektu, komunikację w zespole, zarządzanie zadaniami, zarządzanie zasobami, fakturowanie i finanse projektu. BigTime zapewnia całemu zespołowi narzędzia potrzebne do dostarczania rozliczanych prac na czas i zgodnie z budżetem, zapewniając klientom średnią poprawę marży brutto o 25% oraz znaczny wzrost przychodów z ekspansji i poleceń. Skontaktuj się z zespołem sprzedaży, aby dowiedzieć się, jak to zrobić. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Basecamp, któremu zaufały miliony osób, umieszcza wszystko, czego potrzebujesz, aby wykonać pracę w jednym miejscu.
Sam czat grupowy nie wystarczy. Basecamp łączy wszystkie narzędzia potrzebne zespołom w jednym miejscu: tablice ogłoszeń, harmonogramy, listy rzeczy do zrobienia, czat grupowy, przechowywanie dokumentów i plików oraz wiele innych. Zamiast rzeczy rozrzuconych wszędzie, wszystko, nad czym pracujesz, będzie w jednym usprawnionym, zorganizowanym miejscu. Każdy będzie wiedział, co robić. Nic nie prześlizgnie się przez luki. Zawsze będziesz dokładnie wiedzieć, co się dzieje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basecamp

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek.
Asana to narzędzie do zarządzania przepływami pracy, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracujące nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami.
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia małym i dużym organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami, umożliwiające zarządzanie sprzedażą, marketingiem, wsparciem klienta i magazynem w ramach całej organizacji, w jednym systemie biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
monday.com Work OS to w pełni konfigurowalna, współpracująca, bezkodowa platforma do zarządzania pracą, stworzona w celu optymalizacji wszystkich rodzajów przepływów pracy.
Zbuduj idealny przepływ pracy i osiągnij więcej dzięki pomocy monday.com Work OS. Zautomatyzuj wszystkie przyziemne, powtarzalne zadania, takie jak przypomnienia i aktualizacje statusu, aby kierownictwo i zespół mogli skupić się na niezbędnej pracy. Przydzielaj wyraźne prawa własności do projektów, efektywnie współpracuj w czasie rzeczywistym i łatwo koordynuj pracę w całym zespole, aby wszyscy byli zgodni i na bieżąco z priorytetami. monday.com Work OS to w pełni konfigurowalna, niewymagająca kodowania platforma do zarządzania pracą, stworzona z myślą o optymalizacji wszystkich typów przepływów pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Wrike to oprogramowanie do zarządzania przepływem pracy z niestandardowymi przepływami pracy, udostępnionymi pulpitami, wykresami Gantta, tablicami Kanban i zautomatyzowanymi zatwierdzeniami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Usprawnij zarządzanie dokumentami dzięki opartemu na chmurze kontekstowemu przechowywaniu plików. Udostępniaj dokumenty w ramach niestandardowych formularzy wniosków i zadań, skracaj cykle zatwierdzania dzięki kontroli wizualnej i szybko oznaczaj członków zespołu w odniesieniu do wszelkich wniosków dotyczących plików. Przyspiesz realizację dzięki ponad 400 integracjom Wrike, w tym innemu oprogramowaniu do zarządzania dokumentami. Dokumenty są łatwe do znalezienia, a dyskusje o zadaniach i aktualizacje są widoczne w ciągu kilku sekund. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Stwórz prosty sposób zarządzania procesem i iteracji szybciej bez żadnych ograniczeń. Współpracuj i dbaj o to, aby wszyscy członkowie Twojego zespołu byli dopasowani i świadomi, organizuj przepływ pracy online, śledź postępy i pilnuj, aby wszystko było jasne dla członków Twojego zespołu. Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
PandaDoc to kompleksowe narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edycji, śledzenia i elektronicznego podpisywania dokumentów biznesowych.
PandaDoc to kompleksowe narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edycji, śledzenia i elektronicznego podpisywania dokumentów firmowych. Odkryj lepszy sposób na tworzenie profesjonalnie wyglądających dokumentów. Zwiększ liczbę transakcji dzięki nieograniczonej liczbie podpisów elektronicznych, szablonom wielokrotnego użytku, edycji w aplikacji, integracji z CRM, interfejsom API i wsparciu 24/7. Nasi użytkownicy tworzą dokument średnio w mniej niż 4 minuty i odnotowują 20% wzrost liczby zamkniętych ofert. Dołącz do 50 000 firm, które automatyzują obieg dokumentów, przyspieszają proces pozyskiwania klientów i notują więcej transakcji! Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Bitrix24 to proste i niedrogie oprogramowanie do zarządzania przepływem pracy dostępne w chmurze i lokalnie z dostępem do kodu open source.
Jeśli szukasz bezpłatnego lub niedrogiego oprogramowania do zarządzania przepływem pracy (BPM), jesteś we właściwym miejscu. Cena to nie jedyna zaleta Bitrix24. Otrzymujesz zestaw standardowych procesów biznesowych, które nie wymagają konfiguracji, takich jak wnioski urlopowe, podróże służbowe, wydatki, zakupy, ogólne wnioski (wewnętrzne biuro pomocy technicznej). Są one oparte na strukturze firmy i w razie potrzeby można je łatwo zmodyfikować. Projektant procesów biznesowych umożliwia tworzenie niestandardowych procesów biznesowych. Chmura, połączenia mobilne i open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
LiquidPlanner to narzędzie do zarządzania przepływem pracy z funkcją predykcyjnego planowania, które dynamicznie dostosowuje się do zmian i zarządza niepewnością.
LiquidPlanner to rozwiązanie do zarządzania przepływem pracy oparte na predykcyjnym silniku planowania zaprojektowane tak, aby pomóc zespołom w prognozowaniu dokładnych harmonogramów projektów, optymalizacji alokacji ludzi w całym portfolio i szybkim dostosowywaniu się do zmian. Korzystaj z planowania predykcyjnego do modelowania scenariuszy, wykrywania wąskich gardeł przepustowości i ryzyka w czasie rzeczywistym oraz upewnij się, że zespoły wykonują najważniejszą pracę. Planuj pracę, przewiduj przyszłość i przekraczaj oczekiwania dzięki LiquidPlanner. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
MaintainX to oparte na urządzeniach mobilnych oprogramowanie do digitalizacji przepływu pracy i procedur, które zwiększa efektywność i umożliwia wgląd w czas rzeczywisty.
MaintainX to oparte na urządzeniach mobilnych oprogramowanie do digitalizacji przepływu pracy i procedur, dzięki któremu zespoły pierwszej linii wiedzą, co i jak mają zrobić. Oto, co jest digitalizowane i zabierane ze schowka: - procedury bezpieczeństwa, - listy kontrolne dotyczące środowiska, - raportowanie narzędzi i przyrządów pomiarowych, - procedury konserwacyjne, - przepływy pracy audytu/kontroli, - listy kontrolne szkoleń. Pomaga menedżerom stać się bardziej wydajnymi operatorami, dostarczając im w czasie rzeczywistym informacje biznesowe z terenu. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania przepływem pracy: propozycje, umowy, faktury, płatności i inne. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
Oprogramowanie do zarządzania przepływem pracy dla niezależnych specjalistów – oto HoneyBook. HoneyBook ułatwia rezerwację większej liczby klientów, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności w jednym miejscu. Dzięki ofertom, fakturom, kontraktom, płatnościom i ustalaniu harmonogramu masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Zarządzanie przepływem pracy Bigin pozwala firmie nadać priorytet zadaniom strategicznym, podczas gdy rutynowe operacje przebiegają płynnie.
Szereg funkcji automatyzacji Bigin pozwala małym firmom skutecznie zautomatyzować i usprawnić obsługę klienta. Wystarczy utworzyć akcje oparte na warunkach do wykonania dla szerokiej gamy zadań. *Zautomatyzuj powtarzające się zadania, takie jak wiadomości e-mail, przydzielanie zadań, wdrażanie klientów, powiadomienia e-mail itp. w celu zwiększenia produktywności. *Dostosuj wyzwalacze i akcje, aby usprawnić procesy biznesowe i zmniejszyć nakład pracy ręcznej. *Usprawnij procesy biznesowe i operacje dzięki automatyzacji etapów, która zarządza przejściami między etapami i automatycznie wykonuje działania. Niezależnie od tego, czy chodzi o automatyzację kolejnych wiadomości e-mail, przydzielanie zadań, aktualizowanie etapów transakcji, czy planowanie połączeń i wydarzeń, zarządzanie przepływem pracy Bigin zapewnia spójność i wydajność, umożliwiając firmie priorytetowe traktowanie zadań strategicznych przy jednoczesnym zapewnieniu płynnego działania rutynowych operacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
SysAid pomaga działom IT pracować mądrzej, a nie ciężej, dzięki automatyzacji usług opartej na dekadzie informacji AI. Wypróbuj za darmo już dziś.
SysAid wykorzystuje automatyzację usług, aby systemy IT pracowały inteligentniej, a nie ciężej. Dzięki helpdeskowi, który praktycznie zarządza sam sobą, miliony użytkowników na całym świecie mogą cieszyć się szybszą obsługą, mniejszym obciążeniem pracą i bardziej płynną obsługą. Sprawia, że każdy aspekt ITSM jest tak lekki w obsłudze i zautomatyzowany, uwalniając dział IT od harówki, a zamiast tego pozwalając im robić rzeczy, których Twoja firma naprawdę potrzebuje, aby utrzymać silną pozycję. SysAid zapewnia rozwiązanie, którego dział IT tak bardzo potrzebuje. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
360-stopniowy obraz działalności w zakresie usług profesjonalnych. Planuj, zarządzaj i prognozuj projekty, zasoby i finanse w ramach jednej platformy.
Birdview PSA to kompleksowa platforma, która pomaga organizacjom świadczącym usługi profesjonalne w planowaniu, zarządzaniu i prognozowaniu projektów, zasobów i finansów w jednym miejscu. Koncentrując się na zapewnieniu klientom widoku z lotu ptaka na ich działalność, Birdview PSA pomaga organizacjom zarządzać i realizować wiele projektów jednocześnie. Pulpity nawigacyjne i raporty oparte na technologii BI pozwalają zespołom na podejmowanie decyzji opartych na wiedzy i optymalizację procesów w celu zwiększenia wydajności, rentowności i efektywności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdview

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Kompleksowe narzędzie do zarządzania przepływem pracy, umożliwiające twórczą weryfikację i zatwierdzanie oraz zarządzanie zasobami cyfrowymi.
Usprawnij swoją pracę kreatywną dzięki rozwiązaniu Widen Collective, kompleksowemu rozwiązaniu do proofingu online i zarządzania zasobami cyfrowymi (DAM). Zarządzaj pełnym cyklem życia treści, od przeglądu i zatwierdzenia pracy po zarządzanie zasobami i dystrybucję. Integracja z wybranym narzędziem do zarządzania projektami w celu pełnego zarządzania przepływem pracy. Poproś o wersję demonstracyjną, aby zobaczyć ją w akcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acquia DAM (Widen)

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi