Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy typu workflow

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 52 w
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana to narzędzie do zarządzania przepływami pracy, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracujące nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Narzędzie do śledzenia problemów przeznaczone dla zwinnych zespołów. Elastyczne narzędzie do zarządzania projektami, które można dostosować do procesów biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack
Opracowane przez JetBrains. YouTrack to narzędzie do zarządzania projektami, konfigurowania zwinnych tablic, korzystania z raportów i wykresów Gantta, pulpitów i śledzenia czasu. Śledź zadania i problemy, wspieraj żądania klientów, planuj cykliczne publikacje rozwiązań i wydania, twórz przepływy pracy i nigdy nie zmuszaj swojego procesu do ponownego dostosowania się do ograniczeń narzędzia. YouTrack mówi Twoim językiem, obsługuje obniżkę cen i reakcje emoji. YouTrack jest wystarczająco elastyczny, aby postępować zgodnie z Twoim procesem. Chmura lub tryb autonomiczny. Bezpłatnie dla dziesięciu użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
CRM i zarządzanie pracą, rozliczanie, komunikacja (e-maile, portal klienta), łatwe w użyciu śledzenie czasu pracy i rozbudowane raporty Dowiedz się więcej na temat produktu: Uku
Uku to piękne, proste i intuicyjne oprogramowanie do zarządzania pracą. To jedyne narzędzie, którego potrzebujesz, aby organizować pracę, zarządzać zadaniami i podejmować mądre decyzje w swoim biurze rachunkowym. Z Uku możesz planować pracę, zarządzać zespołem i śledzić przepływ pracy bez bólu głowy. * Zautomatyzowane zadania * Zarządzanie pracą * Współpraca w zespole * Zarządzanie klientami * Śledzenie czasu * Analiza produktywności * Monitorowanie umów z klientami * Automatyzacja rozliczeń * Integracje z ulubionymi aplikacjami * Mini Uku Dowiedz się więcej na temat produktu: Uku

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Przepływ pracy dokumentów wykorzystuje bezpieczne repozytorium dokumentów FileHold, aby bezpiecznie przesyłać właściwe dokumenty do właściwych osób. Dowiedz się więcej na temat produktu: FileHold
W przypadku dużych firm przepływ pracy stanowi część oprogramowania FileHold Document and Records Management, które również należy zakupić. FileHold zapewnia bezpieczne, scentralizowane, weryfikowane , zapewniające kontrolę wersji i możliwe do przeszukiwania repozytorium dokumentów. Faktury, wnioski o zakup, koszty podróży itp. można pobrać z biblioteki i wprowadzić do procesu weryfikacji lub zatwierdzenia. Przepływ pracy jest uruchamiany automatycznie po dodaniu dokumentu do biblioteki. Obsługa urządzeń mobilnych z dowolnego miejsca, w którym zapewniony jest dostęp do Internetu. Dowiedz się więcej na temat produktu: FileHold

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania przepływem pracy, umożliwiające zarządzanie zadaniami, kontrolę wersji i śledzenie błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Kissflow Workflow to świetne rozwiązanie w zakresie oprogramowania do zarządzanie przepływem pracy, które obsługuje zarówno ustrukturyzowane przepływy pracy, jak i te nieustrukturyzowane. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow
Kissflow Workflow to doskonałe oprogramowanie do kompleksowej obsługi przepływu pracy, które obsługuje zarówno strukturalne przepływy pracy (procesy/BPM), jak i nieustrukturyzowane przepływy pracy (zarządzanie przypadkami). Kissflow Workflow to platforma bez kodu, na której każdy może stworzyć zautomatyzowany proces, zbudować tablicę zadań, obsługiwać przepływ spraw i współpracować nad tematami roboczymi – wszystko to w ramach jednej inteligentnej i łatwej do zintegrowania platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
GoodDay to platforma do zarządzania pracą umożliwiająca zarządzanie projektem, zadaniem, produktem, czasem i zespołem i ułatwiająca produktywną, przejrzystą współpracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay
GoodDay to platforma do zarządzania pracą, projektem, produktem, zadaniem, czasem i zespołem, która zapewnia organizacjom najlepsze narzędzia do planowania na wysokim poziomie, dostosowane do ich codziennej pracy oraz do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów w oparciu o przejrzystość, odpowiedzialność, sprawność i uznanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Rozpocznij bezpłatną wersję próbną i dołącz do 25 tysięcy organizacji, które korzystają z niekodowanego kreatora formularzy do automatyzacji najważniejszych procesów roboczych. Plany zaczynają się od 50 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Forms
Dołącz do ponad 25 tys. organizacji i skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej Formstack Forms, kreatora formularzy typu „przeciągnij i upuść” w trybie online, aby osiągnąć optymalną dojrzałość cyfrową opisaną w raporcie State of Digital Maturity 2022 (Stan dojrzałości cyfrowej 2022): Ulepszanie raportu automatyzacji przepływu pracy. Zaoszczędź do 18 godzin tygodniowo, umożliwiając dowolnej osobie w organizacji tworzenie formularzy w trybie online, gromadzenie danych i automatyzację procesów bez użycia kodu. Wspieramy zgodność z HIPAA (Ustawa o przenoszeniu i odpowiedzialności za ubezpieczenia zdrowotne) i oferujemy setki szablonów + integracji dla aplikacji takich jak Salesforce, MailChimp i PayPal. Plany zaczynają się od 50 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Forms

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Rozwijaj swoją firmę i skaluj działalność w szybszy i bardziej inteligentny sposób dzięki oprogramowaniu do automatyzacji przepływu pracy PandaDoc. Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc
Chcesz przyspieszyć zarządzanie przepływem pracy? Dzięki PandaDoc możesz poprawić wydajność przepływu pracy w każdym dziale, aby Twoja firma rozwijała się. Twórz, wysyłaj, śledź, podpisuj elektroniczn ie i przechowuj całą dokumentację swojej firmy w jednym miejscu dzięki PandaDoc. Idealne rozwiązanie dla zespołów ds. marketingu, sprzedaży, HR, operacyjnych, IT, prawnych i produktowych składających się z ponad 10 osób. Zbuduj bardziej skalowalną organizację sprzedaży dzięki oprogramowaniu do automatyzacji przepływu dokumentów PandaDoc. Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
MaintainX to oparte na urządzeniach mobilnych oprogramowanie do digitalizacji przepływu pracy i procedur, które zwiększa efektywność i umożliwia wgląd w czas rzeczywisty. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX
MaintainX to oparte na urządzeniach mobilnych oprogramowanie do digitalizacji przepływu pracy i procedur, dzięki któremu zespoły pierwszej linii wiedzą, co i jak mają zrobić. Oto, co jest digitalizow ane i zabierane ze schowka: - procedury bezpieczeństwa, - listy kontrolne dotyczące środowiska, - raportowanie narzędzi i przyrządów pomiarowych, - procedury konserwacyjne, - przepływy pracy audytu/kontroli, - listy kontrolne szkoleń. Pomaga menedżerom stać się bardziej wydajnymi operatorami, dostarczając im w czasie rzeczywistym informacje biznesowe z terenu. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe oprogramowanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu. Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, planowanie zasobów, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Zoho Creator to oprogramowanie do zarządzania przepływem pracy automatyzacji, pozwalające tworzyć niestandardowe aplikacje mobilne do prowadzenia firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator
Zoho Creator zapewnia niezbędne oprogramowanie do zarządzania przepływem pracy automatyzacji i narzędzia do samodzielnego budowania niestandardowych aplikacji niezależnie od poziomu wiedzy technicznej . Gdy każdy proces biznesowy jest wyjątkowy i różni się od siebie, nie może istnieć jedno oprogramowanie, które je wszystkie obsługuje. Dlatego właśnie siedem milionów użytkowników na całym świecie zbudowało sześć milionów niestandardowych aplikacji do zarządzania unikatowymi procesami biznesowymi. Zapoznaj się ze studiami przypadków. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Aplikacja mobilna do przeprowadzania inspekcji, audytów, raportów bezpieczeństwa, zamówień i wielu innych zadań. Łatwe w użyciu rozwiązanie klasy korporacyjnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Forms On Fire
Forms On Fire to aplikacja mobilna umożliwiająca dokładne przeprowadzanie inspekcji, audytów, raportów bezpieczeństwa, zamówień i wielu innych zadań. Oszczędzaj czas dzięki wstępnie wypełnionym polom z wykorzystaniem danych z systemów. Oszczędzaj czas, eliminując konieczność powrotu do biura. Oszczędzaj 100% czasu potrzebnego na ponowne wprowadzenie, złożenie, wypełnienie i rozesłanie formularzy do osób, które ich potrzebują. Bezpieczeństwo klasy korporacyjnej, łączność z tysiącami systemów i pomocna obsługa klienta sprawią, że Twój zespół zarządzający będzie zadowolony. Dowiedz się więcej na temat produktu: Forms On Fire

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Twórz portale użytkowników oparte na Twojej bazie danych w Airtable. Zapewnij klientom i swojemu zespołowi dostęp tylko do tych danych, które są dla nich istotne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stacker
Portal obsługiwany przez Twoje dane. Podłącz Airtable (Google Sheets w wersji beta), aby uzyskać natychmiastowy portal do angażowania klientów, interakcji z partnerami i wzmacniania zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stacker

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Cyfrowa platforma biznesowa firmy Interfacing — szybkie tworzenie dokładnych, prostych i złożonych aplikacji do obsługi przepływu pracy: Dni i tygodnie zamiast miesięcy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Digital Business Transformation Suite
Platforma Digital Business Platform firmy Interfacing jest idealna do szybszego tworzenia dokładnych, prostych i złożonych aplikacji przepływu pracy o niskim kodzie. Zespół będzie tworzyć, usprawniać, testować, automatyzować i wdrażać nieograniczone przepływy pracy szybciej, z większą dokładnością i wydajnością. Szybkie wdrażanie aplikacji, od tych przeznaczonych dla klientów indywidualnych po złożone, krytyczne systemy biznesowe, w ciągu godzin, a nie dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Digital Business Transformation Suite

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
FlowWright to doskonałe oprogramowanie BPM / zarządzania przepływem pracy do automatyzacji i integracji procesów i systemów. Zbudowany na stosie technologii Microsoft. Dowiedz się więcej na temat produktu: FlowWright
FlowWright to doskonałe oprogramowanie do BPM (zarządzanie procesami biznesowymi) / zarządzania przepływem pracy dla firm, które chcą zautomatyzować i zintegrować swoje procesy biznesowe. FlowWright to najszybsze i najbardziej rozbudowane dostępne oprogramowanie BPM, które obejmuje graficzny przepływ pracy, silnik reguł, formularze, magistralę komunikatów, obsługę obiektów biznesowych, pełną obsługę wielu dzierżawców oraz interfejsy API rest i .NET. FlowWright jest oparty na stosie technologii firmy Microsoft i może być wdrażany zarówno w chmurze, jak i w siedzibie firmy. Firma FlowWright jest znana z doskonałego wsparcia i szybkości reakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: FlowWright

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Ułatwiony przepływ pracy Google. Zautomatyzuj swoje procesy w Google Workspace bez pisania nawet jednego wiersza kodu. Zacznij bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: zenphi
Automatyzacja przepływu pracy bez użycia kodu zbudowana w Google dla Google. Zenphi to sklep, w którym możesz zautomatyzować swoje codzienne procesy biznesowe. Zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do automatyzacji procesów, tabel, przepływów pracy, aplikacji, przetwarzania dokumentów itp. Bez względu na to, czy jest to prosty proces zatwierdzania wydatków, czy złożony, wieloetapowy proces przyjmowania pracowników do pracy z wykorzystaniem maszyny stanów, generowania dokumentów, podpisu elektronicznego itp., Zenphi umożliwia zautomatyzowanie tego procesu za pomocą kilku przeciągnięć i upuszczeń. Nie wymaga kodowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: zenphi

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Wbudowane rozwiązanie iPaaS typu white label, z łatwym w użyciu wizualnym rozwiązaniem do automatyzacji przepływu pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Appmixer
Wbudowany system iPaaS (platforma integracyjna jako usługa) typu white label z łatwym w użyciu wizualnym systemem automatyzacji przepływu pracy i nieograniczonymi złączami pozwala skupić zasoby na zapewnieniu klientowi tego, czego chce, aby utrzymać jego zadowolenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Appmixer

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Basecamp, któremu zaufały miliony osób, umieszcza wszystko, czego potrzebujesz, aby wykonać pracę w jednym miejscu.
Sam czat grupowy nie wystarczy. Basecamp łączy wszystkie narzędzia potrzebne zespołom w jednym miejscu: tablice ogłoszeń, harmonogramy, listy rzeczy do zrobienia, czat grupowy, przechowywanie dokumentów i plików oraz wiele innych. Zamiast rzeczy rozrzuconych wszędzie, wszystko, nad czym pracujesz, będzie w jednym usprawnionym, zorganizowanym miejscu. Każdy będzie wiedział, co robić. Nic nie prześlizgnie się przez luki. Zawsze będziesz dokładnie wiedzieć, co się dzieje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basecamp

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
monday.com Work OS to w pełni konfigurowalna, współpracująca, bezkodowa platforma do zarządzania pracą, stworzona w celu optymalizacji wszystkich rodzajów przepływów pracy.
Zbuduj idealny przepływ pracy i osiągnij więcej dzięki pomocy monday.com Work OS. Zautomatyzuj wszystkie przyziemne, powtarzalne zadania, takie jak przypomnienia i aktualizacje statusu, aby kierownict wo i zespół mogli skupić się na niezbędnej pracy. Przydzielaj wyraźne prawa własności do projektów, efektywnie współpracuj w czasie rzeczywistym i łatwo koordynuj pracę w całym zespole, aby wszyscy byli zgodni i na bieżąco z priorytetami. monday.com Work OS to w pełni konfigurowalna, niewymagająca kodowania platforma do zarządzania pracą, stworzona z myślą o optymalizacji wszystkich typów przepływów pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Wrike to oprogramowanie do zarządzania przepływem pracy z niestandardowymi przepływami pracy, udostępnionymi pulpitami, wykresami Gantta, tablicami Kanban i zautomatyzowanymi zatwierdzeniami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Usprawnij zarządzanie dokumentami dzięki opartemu na chmurze kontekstowemu przechowywaniu plików. Udostępniaj dokumenty w ramach niestandardowych formularzy wniosków i zadań, skracaj cykle zatwierdzania dzięki kontroli wizualnej i szybko oznaczaj członków zespołu w odniesieniu do wszelkich wniosków dotyczących plików. Przyspiesz realizację dzięki ponad 400 integracjom Wrike, w tym innemu oprogramowaniu do zarządzania dokumentami. Dokumenty są łatwe do znalezienia, a dyskusje o zadaniach i aktualizacje są widoczne w ciągu kilku sekund. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Stwórz prosty sposób zarządzania procesem i iteracji szybciej bez żadnych ograniczeń. Współpracuj i dbaj o to, aby wszyscy członkowie Twojego zespołu byli dopasowani i świadomi, organizuj przepływ pracy online, śledź postępy i pilnuj, aby wszystko było jasne dla członków Twojego zespołu. Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
LiquidPlanner wykorzystuje prognostyczne ustalanie harmonogramów do dynamicznego dostosowywania się do zmian i zarządzania niepewnością.
LiquidPlanner to rozwiązanie do zarządzania projektami dla zespołów, które chcą planować, przewidywać i osiągać wydajność przekraczającą oczekiwania. Jest to nowy sposób na selekcję pracowników, projektów i priorytetów, aby zapewnić, że odpowiedni ludzie pracują nad właściwymi rzeczami we właściwym czasie. Prognostyczne ustalanie harmonogramu dynamicznie dostosowuje się do zmian i zarządza niepewnością, dzięki czemu zawsze wiesz w czasie rzeczywistym, kiedy praca zostanie wykonana. Oprogramowanie zostało uznane przez PC Magazine za doskonałe do złożonych projektów i pozwala na inteligentne planowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Bitrix24 to proste i niedrogie oprogramowanie do zarządzania przepływem pracy dostępne w chmurze i lokalnie z dostępem do kodu open source.
Jeśli szukasz bezpłatnego lub niedrogiego oprogramowania do zarządzania przepływem pracy (BPM), jesteś we właściwym miejscu. Cena to nie jedyna zaleta Bitrix24. Otrzymujesz zestaw standardowych procesów biznesowych, które nie wymagają konfiguracji, takich jak wnioski urlopowe, podróże służbowe, wydatki, zakupy, ogólne wnioski (wewnętrzne biuro pomocy technicznej). Są one oparte na strukturze firmy i w razie potrzeby można je łatwo zmodyfikować. Projektant procesów biznesowych umożliwia tworzenie niestandardowych procesów biznesowych. Chmura, połączenia mobilne i open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania przepływem pracy: propozycje, umowy, faktury, płatności i inne. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
Oprogramowanie do zarządzania przepływem pracy dla niezależnych specjalistów – oto HoneyBook. HoneyBook ułatwia rezerwację większej liczby klientów, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności w jednym miejscu. Dzięki ofertom, fakturom, kontraktom, płatnościom i ustalaniu harmonogramu masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Kompleksowe narzędzie do zarządzania przepływem pracy, umożliwiające twórczą weryfikację i zatwierdzanie oraz zarządzanie zasobami cyfrowymi.
Usprawnij swoją pracę kreatywną dzięki rozwiązaniu Widen Collective, kompleksowemu rozwiązaniu do proofingu online i zarządzania zasobami cyfrowymi (DAM). Zarządzaj pełnym cyklem życia treści, od przeglądu i zatwierdzenia pracy po zarządzanie zasobami i dystrybucję. Integracja z wybranym narzędziem do zarządzania projektami w celu pełnego zarządzania przepływem pracy. Poproś o wersję demonstracyjną, aby zobaczyć ją w akcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Widen Collective

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Easy Projects to wielokrotnie nagradzana platforma do zarządzania projektami, stworzona z myślą o szybko zmieniających się zespołach w organizacjach średniej wielkości i przedsiębiorstwach.
Easy Projects to wielokrotnie nagradzana platforma do zarządzania projektami przeznaczona dla szybko zmieniających się zespołów średniej i dużej wielkości. Elastyczne rozwiązanie obejmuje wizualne planowanie projektów, planowanie zasobów, pięknie zaprojektowane raporty, najlepsze w swojej klasie zabezpieczenia i wiele innych funkcji. Obsługuje ponad 1000 integracji, dzięki czemu zespół może korzystać z narzędzi, które lubi najbardziej. Klienci korzystający z Easy Projects odnotowują skrócenie czasu trwania projektów o 30% i 98% wskaźnik ukończenia projektów, co prowadzi do zwiększenia liczby projektów i zysków. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Usprawnij zarządzanie przepływem pracy dzięki narzędziu Front. Korzystaj z automatyzacji, szablonów, skrótów i innych funkcji, aby efektywnie współpracować jako zespół.
Usprawnij zarządzanie przepływem pracy dzięki narzędziu Front. Oszczędzaj czas dzięki wydajnej i elastycznej automatyzacji. Wewnętrzne komentarze ułatwiają współpracę podczas rozmów i wykonywania zadań. Przydzielanie komunikatów sprawia, że każdy wie, za co jest odpowiedzialny. Zintegruj narzędzie z aplikacjami Asana, JIRA i 50 innymi, aby błyskawicznie aktualizować projekty ze swojej skrzynki odbiorczej. Nie ma potrzeby szkolenia zespołu w zakresie nowego narzędzia: Front przypomina pocztę e-mail, więc można go szybko skonfigurować i łatwo rozpocząć pracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji do zarządzania przepływem pracy bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia aplikacji do zarządzania przepływem pracy bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Dzięki oprogramowaniu Ninox i konfigurowalnemu interfejsowi użytkownika możesz tworzyć aplikacje, które pasują do Twojego przepływu pracy.
Dzięki oprogramowaniu Ninox i konfigurowalnemu interfejsowi użytkownika możesz tworzyć aplikacje, które pasują do Twojego przepływu pracy. Ninox umożliwia integrację aplikacji z różnych dziedzin, takich jak rozwiązania CRM, ERP, HR, księgowość, sprzedaż i PM. Aby zwiększyć wydajność przepływu pracy w Twojej firmie, członkowie zespołu mogą uzyskać dostęp do oprogramowania Ninox na wszystkich platformach za pomocą natywnej aplikacji dla systemów macOS, iOS i Android lub za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej w oparciu o różne role. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ninox

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Nintex Promapp ułatwia mapowanie, zarządzanie i automatyzację procesów, umożliwiając zapewnianie jakości, zarządzanie ryzykiem i ciągłość działania dzięki jednej, łatwej w użyciu platformie.
Przedsiębiorstwa na całym świecie używają aplikacji Nintex Promapp do mapowania i zarządzania swoimi procesami. Zapewnij sobie pełną widoczność i kontrolę nad procesami przedsiębiorstwa dzięki aplikacji Nintex Promapp. Używaj oprogramowania do wizualnego mapowania procesów, aby zachęcać do współpracy w całej firmie, zwiększać odpowiedzialność i usprawniać swoje procesy dzięki jednej, łatwej w użyciu platformie. Aplikacja Nintex Promapp ułatwia mapowanie, zarządzanie i automatyzację procesów, umożliwiając zapewnienie jakości, zarządzanie ryzykiem i ciągłość działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex Promapp

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Polska Produkt lokalny
Kanban Tool to usługa do zarządzania projektami ułatwiająca wizualizację i optymalizację przepływu pracy, umożliwiająca współpracę zespołu w czasie rzeczywistym.
Kanban Tool to aplikacja do wizualnego zarządzania projektami służąca do optymalizacji przepływu pracy i współpracy zespołowej w czasie rzeczywistym. Pomaga analizować i usprawniać procesy, zwiększają c tym samym efektywność biznesową. Jest łatwy w użyciu, szeroko konfigurowalny i szybki. Dostępne w chmurze lub lokalnie. Jest to narzędzie do zarządzania przepływem pracy wybierane przez firmy, którym zależy na bezsensownej, efektywnej platformie, której obsługa nie wymaga szkolenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kanban Tool

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Filestage to platforma do przeglądania i zatwierdzania, która pomaga w udostępnianiu, omawianiu i zatwierdzaniu wszystkich plików w jednym miejscu.
Filestage to łatwe w użyciu oprogramowanie do proofingu w trybie online, gotowe do użytku w przedsiębiorstwie, które pomaga zespołom szybciej przeglądać i zatwierdzać ich pracę. Dzięki konfigurowalnym przepływom pracy, automatyzacji zadań i wbudowanemu wersjonowaniu, Filestage ma wszystkie narzędzia, których zespoły potrzebują, aby uzyskać wyniki bez szkolenia. Dzięki takim klientom, jak Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp i GroupM, jest to idealne rozwiązanie dla agencji kreatywnych oraz zespołów marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Filestage

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Wykorzystaj potężną i łatwą w użyciu platformę Nintex Process, aby usprawnić procesy, które stanowią rdzeń firmy.
Wykorzystaj potężną i łatwą w użyciu platformę Nintex Process, aby usprawnić procesy, które stanowią rdzeń firmy. Upewnij się, że każde zadanie przechodzi do następnego etapu procesu, aby zapewnić bardziej efektywne działanie przedsiębiorstwa. Narzędzia do projektowania wizualnego typu „przeciągnij i upuść” ułatwiają wizualizację i automatyzację skomplikowanych procesów w systemach ewidencji, repozytoriach treści i kanałach komunikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex Process Platform

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Umożliwia organizacjom automatyzację przepływów pracy i procesów, łatwe wprowadzanie innowacji i szybkie uzyskiwanie wyników.
FlowCentric Processware to idealne rozwiązanie dla organizacji, które chcą wdrożyć cyfrową transformację, łatwo wprowadzać innowacje i szybko osiągać wyniki. Firmy wykorzystują to oprogramowanie do opracowywania elastycznych rozwiązań do zarządzania przepływem pracy, wydłużania żywotności systemów ERP i dodawania znaczących działań do danych zbieranych przez urządzenia IoT. Oprogramowanie to jest idealne dla firm zatrudniających ponad 100 pracowników, którzy chcą zcyfryzować nieograniczoną liczbę procesów, poprawić wydajność operacyjną i egzekwować kontrolę legislacyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: FlowCentric Processware

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w różnych kanałach komunikacji, wewnętrznej i zewnętrznej.
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w zakresie poczty e-mail, wiadomości SMS, WhatsApp, Twittera i innych kanałów komunikacji. Przeprojektowa liśmy skrzynkę odbiorczą z myślą o pierwszym doświadczeniu współpracy biznesowej. Dzięki Missive zespoły koncentrują się na rozwoju swojej działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Missive

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Hexomatic to niewymagająca kodowania platforma automatyzacji pracy, która umożliwia wykorzystanie Internetu jako własnego źródła danych.
Hexomatic to niewymagająca kodowania platforma do pobierania danych i automatyzacji pracy dla hakerów zajmujących się rozwojem. Zbierz dane z dowolnej strony internetowej i wykorzystaj gotowe automatyzacje za pomocą kilku kliknięć, aby wzbogacić swoich leadów, wykonać zadania analityczne lub skorzystać z efektu skali. Hexomatic działa w chmurze i jest dostępny przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Dzięki blokom przypominającym klocki LEGO możesz stworzyć idealny przepływ pracy, aby zautomatyzować powtarzalne zadania na dużą skalę, dzięki czemu Twój zespół może skupić się na pracy o wyższej wartości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hexomatic

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Workato to nowa generacja iPaaS z ponad 1000 wbudowanymi złączami, które pomagają zautomatyzować najbardziej złożone procesy robocze w całej organizacji
Workato jest jednym z liderów na rynku platform automatyzacji przedsiębiorstwa. Workato umożliwia zespołom biznesowym i IT integrację aplikacji i automatyzację przepływów pracy bez uszczerbku dla bezpieczeństwa i ładu korporacyjnego. Zbudowana na podstawie natywnej architektury w chmurze, zaprojektowanej z myślą o skalowaniu i szybkości, aby znacznie zmniejszyć powierzchnię operacyjną i ogólne koszty. Platforma o niskokodowa/bezkodowa umożliwia zespołom budowanie integracji pięć razy szybciej niż tradycyjne platformy. Otrzymaj bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workato

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Platforma iGrafx Business Transformation definiuje, wyznacza priorytety i automatyzuje komunikację między systemami, procesami i personelem.
Udokumentowanie procesu to jedno, ale audytorzy chcą wiedzieć, w jaki sposób zapewnia się jego przestrzeganie. Platforma iGrafx Business Transformation definiuje, wyznacza priorytety i automatyzuje komunikację między systemami, procesami i działami. Dodatkowo, jeśli chodzi o optymalizację procesów, automatyzacja przepływu pracy zapewnia dokładny pomiar ich rzeczywistej wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: iGrafx

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Zwinny przepływ pracy i zarządzanie procesami biznesowymi.
Metatask to nagradzany system zarządzania procesami biznesowymi. Przeniesienie produktywności działu na wyższy poziom – automatyzacja wszystkich działań. Metatask służy do zarządzania dowolnym procesem w dowolnym dziale. Tworzenie niestandardowych przepływów pracy z zaawansowanymi formularzami, zatwierdzeniami, cyklami przeglądów, tabelami, zadaniami równoległymi, warunkami i wieloma innymi zaawansowanymi funkcjami. Zwinne funkcje Metatask pozwalają na ponowne otwieranie zadań i łatwe poprawianie błędów we wprowadzaniu danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Metatask

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Polska Produkt lokalny
Datapolis Process System — przepływy pracy w SharePoint 2013/16/19. Kompletne narzędzie do tworzenia spójnego systemu procesów. Automatyzacja, integracja z zewnętrznymi systemami.
Datapolis Process System to narzędzie do tworzenia procesów i zarządzania nimi w programie SharePoint 2013/16/19. Rozwiązanie wyposażone jest w graficzny designer, który umożliwia użytkownikom nietechnicznym mapowanie przepływów pracy. Czynności niewymagające decyzji projektanta mogą zostać zautomatyzowane. Możliwa jest integracja z systemami zewnętrznymi. W łatwy i szybki sposób można dokonać zmian przepływu i dostosować go do specyficznych potrzeb klienta. Nawet bardzo złożone procesy prezentowane są w sposób czytelny dla użytkowników. Rozwiązanie jest głęboko zintegrowane z SharePoint (korzysta z witryn, list i wielu funkcji SharePoint). Dowiedz się więcej na temat produktu: Datapolis Process System

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Automatyczne odkrywanie możliwości automatyzacji przepływu pracy, które mogą obsługiwać zadania zarówno przez API, jak i bez niego. Wspierane przez Y Combinator.
ElectroNeek to kompleksowa platforma do automatyzacji przepływu pracy, która pozwala użytkownikom biznesowym bez wcześniejszych umiejętności informatycznych analizować produktywność pracowników, odkrywać możliwości automatyzacji i tworzyć przepływy pracy w celu automatyzacji powtarzających się zadań. ElectroNeek jest rozwiązaniem, które posiada nieszablonowe możliwości automatyzacji przepływu pracy i odkrywania. Więcej informacji w badaniu Gartnera „Q2 2020 RPA Market”. Dowiedz się więcej na temat produktu: ElectroNeek Platform

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Platforma bez kodu dla aplikacji do obsługi procesów biznesowych
Clappia to cyfrowa platforma transformacji bez użycia kodu, na której tworzenie złożonych aplikacji procesów biznesowych (internetowych i mobilnych) jest tak proste, jak praca na arkuszu Excel. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clappia

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Unikalne oprogramowanie, które umożliwia firmom podejmowanie decyzji na podstawie danych.
Rulex to oprogramowanie bez kodów do przygotowywania danych, uczenia maszynowego, optymalizacji, modelowania decyzji i wizualizacji danych. Może być używane przez każdego, przy użyciu standardowego laptopa bez pisania wiersza kodu. Łatwy w użyciu interfejs graficzny typu „przeciągnij i upuść” umożliwia użytkownikom pewne zarządzanie danymi i uzyskanie zrozumiałych informacji opartych na danych, w celu usprawnienia procesów operacyjnych i decyzyjnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rulex

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Usprawnij przepływy pracy, skonfiguruj kolejność zadań, śledź postępy i zapewnij współpracę między działami.
Czym jest ELMA365? Uprość pracę dzięki automatyzacji. Łatwo twórz przepływy pracy, które w pełni odzwierciedlają sposób działania firmy. Twórz niestandardowe formularze dla zadań i dokumentów, konfiguruj reguły routingu, śledź postępy i zapewnij współpracę między różnymi działami. Omów zadania ze współpracownikami, udostępniaj pliki i przekazuj informacje zwrotne. Całą historię można teraz zobaczyć. Gotowe do użycia szablony pomagają przyspieszyć zatwierdzanie dokumentów, zarządzanie fakturami, wdrażanie, zaopatrzenie i inne procesy wewnętrzne. Dowiedz się więcej na temat produktu: ELMA365

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Płynna integracja i automatyzacja typowych działań Jira w Slack z dostosowanymi przepływami pracy zależnymi od człowieka i zdarzeń.
Workflow Steps for Jira to aplikacja dla kreatora przepływu pracy w Slack. Integruje się z wieloma instancjami Jira, aby umożliwić codziennym użytkownikom tworzenie własnych integracji i automatyzacji bez znajomości kodowania. Workflow Steps for Jira potrafi: - tworzyć zgłoszenia Jira z poziomu Slack – obsługuje niestandardowe typy spraw i pola niestandardowe; - aktualizować zgłoszenia Jira poprzez zdarzenia automatyczne lub wyzwalane; - zapisywać wiadomości ze Slack w Jira jako komentarze do spraw; - importować szablony przepływu pracy, aby rozpocząć. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jira Workflow Steps for Slack

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Bindy Retail Execution Software pomaga markom detalicznym i hotelarskim realizować standardy i programy marki.
Bindy Retail Execution Software pomaga markom detalicznym i hotelarskim realizować standardy i programy na czas, w całości, w każdym miejscu. Zwiększ wydajność dzięki niestandardowym listom kontrolnym , zdjęciom i podpisom oraz zamkniętemu przepływowi pracy korygującej. Szybsze wykonanie witryny: Twórz niestandardowe formularze, aby wdrażać promocje, sprawdzać standardy marki lub procedury operacyjne. Zwiększ produktywność: Usprawnij przepływ pracy podczas inspekcji, eliminując formularze papierowe, Excel i opóźnienia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bindy

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami
Operacje drukowania można usprawnić za pomocą tFLOW, zaawansowanego rozwiązania do automatyzacji cyfrowych przepływów pracy i obsługi klienta.
Aleyant tFLOW upraszcza trudne zadania związane z zarządzaniem plikami, optymalizując wydajność i wydajność produkcji, zapewniając możliwość wstępnego przesyłania i współpracy w trybie online, automatyczne tworzenie dowodów, przesyłanie plików, zarządzanie zasobami i projektami, mocowanie plików, automatyczne prasowanie, zarządzanie kolorami, nakładanie i raportowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: tFLOW

Funkcje

  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Zarządzanie zadaniami