Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia do zarządzania wiedzą

Narzędzia do zarządzania wiedzą oferują sposoby optymalizacji użyteczności kapitału intelektualnego i zasobów niematerialnych poprzez rejestrowanie, zachowywanie i porządkowanie wiedzy instytucjonalnej w mierzalnym formacie. Rozwiązania do zarządzania wiedzą umożliwiają przekazywanie i powielanie skutecznych strategii w całej organizacji. Zastosowania mogą koncentrować się wewnętrznie na szybszym kształceniu, tworzeniu nowej wiedzy i innowacjach lub być skierowane na zewnątrz i oferować klientom samodzielną ścieżkę. Narzędzia do zarządzania wiedzą są powiązane z narzędziami BI (Business Intelligence) i programami do zarządzania dokumentami.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 36 w

Platforma zarządzania wiedzą oparta na sztucznej inteligencji, której ufają globalne marki Skorzystaj z rabatu do 50% w ramach oferty Black Friday — ważnej do 8 grudnia Dowiedz się więcej na temat produktu: Document360
Platforma Document360 Knowledge Base umożliwia tworzenie centrum pomocy za pośrednictwem interfejsu użytkownika końcowego i wielu integracji stron trzecich. Skonfiguruj system w ciągu kilku minut i zmniejsz liczbę zgłoszeń do pomocy technicznej nawet o 50%. Twórz i publikuj samoobsługową bazę wiedzy oraz współpracuj przy jej tworzeniu dzięki łatwej w użyciu platformie SaaS do zarządzania dokumentami. Utrzymuj wiele wersji, korzystaj z edytora markdown i zaawansowanej analityki, zapewnij sobie solidne zabezpieczenia i dopasuj do swojej marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Document360

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
Swoboda tworzenia własnej, zachwycającej strony internetowej dokładnie tak, jak chcesz – za darmo.
Stwórz za darmo zachwycającą, profesjonalną stronę internetową z Wix. Narzędzie oferuje kilka różnych sposobów budowania strony internetowej: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor i Wix Code. Bez względu na to, czy tworzysz stronę internetową po raz pierwszy, czy jesteś zawodowcem, znajdziesz odpowiednie rozwiązanie dla siebie. Wix ADI tworzy wyjątkową stronę internetową z profesjonalnym tekstem, obrazami i innymi elementami. Wix Editor zapewnia swobodę projektowania dzięki zaawansowanym funkcjom łatwego przeciągania i upuszczania. A dzięki Wix Code możesz tworzyć najnowocześniejsze strony internetowe i aplikacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
Stwórz dynamiczną, informacyjną bazę danych, do której cały zespół może się przyczynić, pracując z elastycznym oprogramowaniem do zarządzania wiedzą.
Stwórz dynamiczną, informacyjną bazę danych, do której cały zespół może się przyczynić, pracując z elastycznym oprogramowaniem do zarządzania wiedzą. W ten sposób ważne materiały nigdy nie giną, gdy ludzie przemieszczają się między zespołami lub rolami, a wytyczne zespołu i dokumenty dotyczące wsparcia są zawsze aktualne. Następnie łatwo poruszaj się po kompendium wiedzy, korzystając z niestandardowych statusów, hasztagów i filtrów, aby w ciągu kilku sekund znaleźć dokładnie to, czego potrzebujesz. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
Zendesk oferuje inteligentną bazę wiedzy do samoobsługi, która płynnie integruje się z oprogramowaniem helpdesk.
Zendesk oferuje inteligentną bazę wiedzy do samoobsługi, która płynnie integruje się z oprogramowaniem helpdesk. Może być używany wewnętrznie przez agentów do szybkich rozwiązań, a zewnętrznie przez klientów do rozwiązywania własnych problemów na dowolnej platformie. Firmy korzystające z oprogramowania bazy wiedzy Zendesk mogą zwiększyć wydajność agentów i zmniejszyć koszty wsparcia o 50%. To cenione w branży rozwiązanie wsparcia klienta jest łatwe do wdrożenia, a jednocześnie wystarczająco elastyczne, aby dostosować je do potrzeb firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów.
Baza wiedzy firmy Freshdesk pomaga klientom w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań i umożliwia agentom sprawną obsługę większej liczby zapytań klientów. Niektóre z kluczowych funkcji obejmują tworzenie treści w wielu językach, zarządzanie treściami zbiorczymi, oszczędzanie czasu, korzystanie z filtrów do pracy z konkretną treścią, konfigurowanie solidnego procesu zatwierdzania. Możliwe jest również wykorzystanie botów opartych na sztucznej inteligencji, aby pomóc klientom znaleźć odpowiednie odpowiedzi, jednocześnie utrzymując ich zaangażowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
Za pomocą Zoho Desk stwórz wielomarkowe, przyjazne dla SEO artykuły w chmurze z zakresu bazy wiedzy dla każdej marki, aby odpowiedzieć na często zadawane pytania klientów.
Zoho Desk to oparte na chmurze oprogramowanie typu baza wiedzy umożliwiające szybsze odpowiadanie na pytania i reklamacje klientów oraz zmniejszenie liczby zgłoszeń, które pomaga Twojej firmie budować silniejsze relacje z klientami w wielu kanałach i językach. Stwórz wielomarkowe, przyjazne dla SEO artykuły z zakresu bazy wiedzy dla każdej marki, aby odpowiedzieć na często zadawane pytania klientów. Pozwala to zaoszczędzić pracę przy udzielaniu odpowiedzi na proste pytania i pozostawia więcej czasu na pomoc klientom w trudnych problemach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
Zacznij za darmo z LiveAgent i zapewnij doskonałą obsługę klienta za pomocą najlepszego rozwiązania help desk dla firm każdej wielkości.
LiveAgent to kompletny system zarządzania wiedzą, który zapewnia w pełni funkcjonalną bazę wiedzy klientów. Baza wiedzy o klientach umożliwia szybkie uzyskiwanie odpowiedzi bez konieczności wysyłania zgłoszeń. Skróć czas oczekiwania klientów, czas pracy agentów, a także czas poświęcony na rozwiązywanie problemów. Dzięki LiveAgent zapewnienie światowej klasy obsługi klienta jest łatwe. Już dziś rozpocznij darmową wersję próbną – nie jest wymagana karta kredytowa. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
Bitrix24 to bezpłatna platforma współpracy i zarządzania wiedzą społeczną, używana przez ponad osiem milionów firm na całym świecie.
Bitrix24 to bezpłatna platforma współpracy i zarządzania wiedzą społeczną, używana przez ponad osiem milionów firm na całym świecie. Dostępna w chmurze i lokalnie z dostępem do kodu open source. Udostępniaj i omawiaj pomysły, zarządzaj wiedzą, projektami i rób więcej z Bitrix24. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
Jedna z najpopularniejszych na świecie platform obsługi klienta zapewnia każdemu pracownikowi serwisu innowacyjne narzędzia i ujednolicone dane.
Pomóż klientom znaleźć odpowiedzi, których potrzebują, w dowolnym kanale i zapewnij swoim agentom kluczową odpowiedź na pytania klientów dzięki rozwiązaniu do zarządzania wiedzą, które działa z wiodącym rozwiązaniem CRM na świecie. Pomóż klientom uzyskać dokładnie to, czego potrzebują, korzystając ze scentralizowanej bazy wiedzy zawierającej wszystkie informacje o agentach i klientach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
Przyspiesz proces IT, korzystając z bazy wiedzy i tworząc ją dla swojego oprogramowania na stanowiskach obsługi
Mimo popularnych opinii, życie agenta biura obsługi jest tak niesamowite, jak to tylko możliwe. Przedstawiciel udziela pomocy technicznej przez większość czasu, odpowiadając na ten sam zestaw pytań. Wyobraź sobie odpowiadanie na pytanie: „Jak zresetować hasło?” pięćdziesiąt razy dziennie. Nie tylko sprawia to, że ich życie staje się niesamowicie monotonne, ale również że użytkownik końcowy czeka na odpowiedź na problem lub zapytanie, które można rozwiązać natychmiast z odpowiednim przewodnikiem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
SysAid pomaga działom IT pracować mądrzej, a nie ciężej, dzięki automatyzacji usług opartej na dekadzie informacji AI. Wypróbuj za darmo już dziś.
SysAid wykorzystuje automatyzację usług, aby systemy IT pracowały inteligentniej, a nie ciężej. Dzięki helpdeskowi, który praktycznie zarządza sam sobą, miliony użytkowników na całym świecie mogą cieszyć się szybszą obsługą, mniejszym obciążeniem pracą i bardziej płynną obsługą. Sprawia, że każdy aspekt ITSM jest tak lekki w obsłudze i zautomatyzowany, uwalniając dział IT od harówki, a zamiast tego pozwalając im robić rzeczy, których Twoja firma naprawdę potrzebuje, aby utrzymać silną pozycję. SysAid zapewnia rozwiązanie, którego dział IT tak bardzo potrzebuje. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
Oparte na sztucznej inteligencji wyszukiwanie w przedsiębiorstwie, intranet i baza wiedzy w jednym. Znajduj wiedzę w dowolnym miejscu i dziel się nią w dowolnym języku.
Oparte na sztucznej inteligencji wyszukiwanie w przedsiębiorstwie, intranet i baza wiedzy w jednym. Wyszukiwanie treści we wszystkich źródłach wiedzy (Gdrive, Onedrive, Box, Dropbox, SharePoint) Twórz, ulepszaj lub syntetyzuj zweryfikowane treści i tłumacz je na ponad 100 języków. Uzyskaj dostęp do tych informacji w dowolnym miejscu (rozszerzenie Chrome, Slack, Teams, Outlook, Salesforce, Zendesk) i pozwól, aby Guru pomógł ci bez wysiłku poprawić wiedzę, identyfikując w niej luki czy duplikaty lub łącząc ludzi z ekspertami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Guru

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe rozwiązanie nowej generacji do obsługi centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga zarządzać i rozumieć wielokanałowe interakcje w ramach płynnej ścieżki klienta. Daj swoim pracownikom jedno narzędzie do obsługi całej komunikacji – głosowej, czatu, e-mailowej, tekstowej i nie tylko. Intuicyjny interfejs ułatwia obsługę agentom, kierownikom i administratorom IT. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom wyprzedzisz obecne i przyszłe oczekiwania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia internetowych aplikacji baz danych bez konieczności pisania kodu.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do budowania internetowych baz wiedzy bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
Aplikacja do czytania, robienia notatek i analizy dokumentów, która została wybrana przez redaktorów Apple i Microsoftu: „Edytor PDF z supermocami od FastCompany”
Pierwsza aplikacja do czytania, robienia notatek i analizy dokumentów, która została wybrana przez redaktorów Apple i Microsoftu. „Edytor PDF z supermocami” od FastCompany. Stworzony dla profesjonalistów, których praca polega na analizowaniu złożonych zestawów dokumentów. Idealny do nauki, analizy i wyciągania wniosków. LiquidText to narzędzie do aktywnego czytania i robienia notatek, w którym wszystkie dokumenty, podkreślenia i adnotacje są w tym samym obszarze roboczym co notatki. W ten sposób istnieje możliwość dynamicznego połączenia wizualnego między treścią i notatkami. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidText

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
Shelf to platforma pierwszej wiedzy SI, która pomaga firmom konkurować z szybkimi odpowiedziami na pytania klientów i pracowników.
Shelf to platforma pierwszej wiedzy SI, która pomaga firmom poprawić obsługę na żądanie i zwiększyć produktywność dzięki szybkim, pomocnym odpowiedziom na pytania klientów i pracowników. Shelf MerlinAI słucha pytań i natychmiast sugeruje doskonałe odpowiedzi w wyszukiwarkach, portalach samoobsługowych, formularzach internetowych, czatach, rozwiązaniach CRM, aplikacjach wsparcia i platformach centrów kontaktowych. Identyfikuj luki między pytaniami i odpowiedziami dzięki analityce Shelf. Automatyzuj publikowanie treści na każdym kanale. Doskonale ułatwia obsługę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shelf

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
Aplikacja Pobuca Connect oferuje ujednoliconą firmową książkę adresową, do której można łatwo uzyskać dostęp i którą można udostępniać współpracownikom.
Usprawnij swój zespół za pomocą wszechstronnej aplikacji do zarządzania kontaktami. Przekształć wiele list kontaktów biznesowych w jedną ujednoliconą książkę adresową i uzyskaj do niej dostęp z Internetu, telefonu komórkowego, a nawet z poziomu Outlooka i Gmaila. Dodawaj własne pola i tagi, aby porządkować kontakty, śledzić działania, ustawiać zadania i automatycznie wzbogacać kontakty za pomocą LinkedIn i podpisów e-mail. Wersja próbna i freemium są do Twojej dyspozycji, aby już dziś zapoznać się z ofertą tego rozwiązania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pobuca Connect

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
Tribe to darmowe, oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania wiedzą, które pomaga wykorzystać wkład pracowników i treści pochodzące z wielu źródeł.
Tribe pomaga firmom budować dynamiczną i scentralizowaną bazę wiedzy, wykorzystując mądrość tłumu i siłę współpracy pracowników. W ciągu kilku dni dodaj punkty kontaktu społecznego i zbuduj społeczności dzielące się wiedzą. Oszczędzaj zasoby, redukuj ilość zgłoszeń i skaluj wsparcie poprzez umożliwienie samoobsługi. Porządkowanie różnych typów treści poprzez tworzenie przestrzeni (publicznych i prywatnych) w celu efektywnego wyszukiwania treści. Generowanie spostrzeżeń na podstawie szczerych rozmów między klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bettermode

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
Oprogramowanie do zarządzania usługami zgodne z ITIL (biblioteka infrastruktury technologii informacyjnych) z pulpitem KPI, który pomaga śledzić obciążenie pracą każdego pracownika i skutecznie przydzielać zadania.
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w obsłudze oprogramowaniu helpdesk i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie pomaga zarządzać incydentami, tworzyć przepływy pracy i śledzić konfiguracje. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
Cyfrowe instrukcje robocze, listy kontrolne i SOP (standardowe procedury operacyjne) ułatwiają pracę inżynierom produkcji i serwisantom w terenie.
Ułatwiaj pracownikom osiąganie doskonałości dzięki cyfrowym standardom pracy. Platforma i aplikacje SwipeGuide umożliwiają producentom żywności oraz napojów poprawę wiedzy operacyjnej i wydajności w zakładach, liniach i zespołach. Klienci – w tym Heineken, PepsiCo, Orkla i Coca-Cola – poprawiają jakość usług First-Time-Right (+26%), jednocześnie zwiększając poziom utrzymania wiedzy o 25%. Cyfrowe standardy pracy napędzają doskonałość operacyjną. SwipeGuide zapewnia to w sposób, który wreszcie ma sens. Dowiedz się więcej na temat produktu: SwipeGuide

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
Dla większych organizacji z ponad 20 użytkownikami. Kontrola wersji zgodności, przepływ pracy, Internet, wersja na komputer stacjonarny i urządzenia mobilne. Bezpłatny interfejs API.
Zgodność jest oparta na oprogramowaniu FileHold do zarządzania dokumentami, przeznaczonym dla ponad 20 użytkowników. FileHold wykorzystuje ekonomię skali, aby obsługiwać tysiące użytkowników i miliony dokumentów. Rozwiązanie to można zainstalować lokalnie lub w chmurze, na komputerze stacjonarnym i urządzeniu mobilnym. Zautomatyzowane procesy przepływu pracy i zatwierdzania dokumentów. Integracja z MS Office, kontrola wersji, bezpieczne grupy użytkowników, zaawansowane wyszukiwanie, skanowanie dokumentów z funkcją OCR (optyczne rozpoznawanie znaków). Darmowy, udokumentowany interfejs API, opcjonalna integracja AD (usługa katalogowa), SharePoint, podpis elektroniczny i możliwość dwuskładnikowego uwierzytelnienia. Dowiedz się więcej na temat produktu: FileHold

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
Europejskie rozwiązanie do dzielenia się wiedzą, któremu zaufały zespoły i organizacje różnej wielkości. Ma ono na celu zapewnienie dostępności informacji i umożliwienie ich wykorzystania.
Elium to jedno z wiodących europejskich rozwiązań do dzielenia się wiedzą, łączącym współpracę i wiedzę. Pozwala organizacjom zdobywać wiedzę, organizować ją i uzyskiwać do niej dostęp, pomagając w podjęciu właściwej decyzji i wywieraniu wpływu. Elium zintegrowane z programami Sharepoint, Teams, Google i Slack doskonale pasuje do Twojego ekosystemu. Dzięki funkcjom hostingu w Europie i zgodności z RODO oferuje bezpieczeństwo na poziomie przedsiębiorstwa. Elium jest dostępny na komputery stacjonarne i urządzenia mobilne za pośrednictwem aplikacji iOS i Android. Dowiedz się więcej na temat produktu: Elium

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
Rób więcej, szybciej z dominKnow | ONE.
Dzięki dominKnow | ONE, naszemu opartemu na chmurze systemowi autorskiemu eLearning, projektanci, programiści i zespoły mogą z łatwością optymalizować i tworzyć więcej rodzajów cyfrowych szkoleń, używając mniejszej liczby narzędzi, zarządzając centralnie treścią, ponownie wykorzystując zasoby i współpracując jako zespół. Zrób więcej, szybciej z dominKnow | ONE. Dowiedz się więcej na temat produktu: dominKnow | ONE

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami
Proste i intuicyjne oprogramowanie do zarządzania wiedzą dla bardziej wydajnej obsługi klienta. Wypróbuj Sabio za darmo.
Narzędzie Sabio oparte na SaaS w pełni wykorzystuje wiedzę organizacji, ponieważ jest łatwe w użyciu, wdrożeniu i administrowaniu. Sabio to estetyczny interfejs i w pełni funkcjonalne rozwiązanie z integracją rozwiązania CRM i Ticketing oraz interfejsem API. Przekonaj się, jak wielką moc może mieć prostota. Dowiedz się więcej na temat produktu: Serviceware Knowledge

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Dyskusje/fora
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie treścią
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Edycja tekstu
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Uwagi/notatki
  • Zarządzanie dokumentami