Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 532 w
Cenione w skali globalnej oprogramowanie bazy wiedzy. Zaufało mu i korzysta z niego tysiące użytkowników z Customer.io, Datree.io, Harvard University, monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: Document360
Platforma zarządzania wiedzą Document360 umożliwia tworzenie centrum pomocy za pośrednictwem interfejsu użytkownika końcowego i wielu integracji stron trzecich. Skonfiguruj system w ciągu kilku minut i zmniejsz liczbę zgłoszeń do pomocy technicznej nawet o 50%. Twórz, współpracuj i publikuj samoobsługową bazę wiedzy dzięki łatwej w użyciu platformie SaaS do zarządzania dokumentami. Utrzymuj wiele wersji, korzystaj z edytora markdown i zaawansowanej analityki, zapewnij sobie solidne zabezpieczenia i dopasuj do swojej marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Document360

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Swoboda tworzenia własnej, zachwycającej strony internetowej dokładnie tak, jak chcesz – za darmo.
Stwórz za darmo zachwycającą, profesjonalną stronę internetową z Wix. Narzędzie oferuje kilka różnych sposobów budowania strony internetowej: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor i Wix Code. Bez względu na to, czy tworzysz stronę internetową po raz pierwszy, czy jesteś zawodowcem, znajdziesz odpowiednie rozwiązanie dla siebie. Wix ADI tworzy wyjątkową stronę internetową z profesjonalnym tekstem, obrazami i innymi elementami. Wix Editor zapewnia swobodę projektowania dzięki zaawansowanym funkcjom łatwego przeciągania i upuszczania. A dzięki Wix Code możesz tworzyć najnowocześniejsze strony internetowe i aplikacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard editing. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microsoft SharePoint

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Stwórz dynamiczną, informacyjną bazę danych, do której cały zespół może się przyczynić, pracując z elastycznym oprogramowaniem do zarządzania wiedzą.
Stwórz dynamiczną, informacyjną bazę danych, do której cały zespół może się przyczynić, pracując z elastycznym oprogramowaniem do zarządzania wiedzą. W ten sposób ważne materiały nigdy nie giną, gdy ludzie przemieszczają się między zespołami lub rolami, a wytyczne zespołu i dokumenty dotyczące wsparcia są zawsze aktualne. Następnie łatwo poruszaj się po kompendium wiedzy, korzystając z niestandardowych statusów, hasztagów i filtrów, aby w ciągu kilku sekund znaleźć dokładnie to, czego potrzebujesz. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Zendesk oferuje inteligentną bazę wiedzy do samoobsługi, która płynnie integruje się z oprogramowaniem helpdesk.
Zendesk oferuje inteligentną bazę wiedzy do samoobsługi, która płynnie integruje się z oprogramowaniem helpdesk. Może być używany wewnętrznie przez agentów do szybkich rozwiązań, a zewnętrznie przez klientów do rozwiązywania własnych problemów na dowolnej platformie. Firmy korzystające z oprogramowania bazy wiedzy Zendesk mogą zwiększyć wydajność agentów i zmniejszyć koszty wsparcia o 50%. To cenione w branży rozwiązanie wsparcia klienta jest łatwe do wdrożenia, a jednocześnie wystarczająco elastyczne, aby dostosować je do potrzeb firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów.
Baza wiedzy firmy Freshdesk pomaga klientom w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań i umożliwia agentom sprawną obsługę większej liczby zapytań klientów. Niektóre z kluczowych funkcji obejmują tworzenie treści w wielu językach, zarządzanie treściami zbiorczymi, oszczędzanie czasu, korzystanie z filtrów do pracy z konkretną treścią, konfigurowanie solidnego procesu zatwierdzania. Możliwe jest również wykorzystanie botów opartych na sztucznej inteligencji, aby pomóc klientom znaleźć odpowiednie odpowiedzi, jednocześnie utrzymując ich zaangażowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Confluence makes information accessible to your whole organization. Use it to capture and preserve all important data and updates.
Making information accessible to your organization is important now more than ever. Confluence can serve as your company’s primary Knowledge Management Software tool. Use it to capture, preserve, and organize your most valuable assets. Whether it be company updates, project plans, or other important intel, keep it accessible and trackable with Confluence. Dowiedz się więcej na temat produktu: Confluence

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Za pomocą Zoho Desk stwórz wielomarkowe, przyjazne dla SEO artykuły w chmurze z zakresu bazy wiedzy dla każdej marki, aby odpowiedzieć na często zadawane pytania klientów.
Zoho Desk to oparte na chmurze oprogramowanie typu baza wiedzy umożliwiające szybsze odpowiadanie na pytania i reklamacje klientów oraz zmniejszenie liczby zgłoszeń, które pomaga Twojej firmie budować silniejsze relacje z klientami w wielu kanałach i językach. Stwórz wielomarkowe, przyjazne dla SEO artykuły z zakresu bazy wiedzy dla każdej marki, aby odpowiedzieć na często zadawane pytania klientów. Pozwala to zaoszczędzić pracę przy udzielaniu odpowiedzi na proste pytania i pozostawia więcej czasu na pomoc klientom w trudnych problemach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania helpdesku. Zdobądź więcej klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent
LiveAgent to kompletny system zarządzania wiedzą, który zapewnia w pełni funkcjonalną bazę wiedzy klientów. Baza wiedzy o klientach umożliwia szybkie uzyskiwanie odpowiedzi bez konieczności wysyłania zgłoszeń. Skróć czas oczekiwania klientów, czas pracy agentów, a także czas poświęcony na rozwiązywanie problemów. Dzięki LiveAgent zapewnienie światowej klasy obsługi klienta jest łatwe. Już dziś rozpocznij darmową wersję próbną – nie jest wymagana karta kredytowa. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Notion is the only knowledge management software that connects your wiki, notes and projects in one tool.
Notion is the only knowledge management software that connects your wiki, notes and projects in one tool. Tens of thousands of teams and companies around the world use it to keep their employees informed and working together in one place. By bringing all work and knowledge together and making it highly customizable, Notion creates focus and transparency, while consolidating tools, saving time, and driving more productivity for teams of all sizes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Notion

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
The customer support platform that ensures you understand customer needs, get to the root of their issues, and increase their happiness
TeamSupport's customer-centric Support platform empowers businesses to do much more than just ticket management. Through extensive customer management tools, which include account trend analytics, satisfaction scoring, and more, Support enables you to understand your customers better - rather than only focusing on the ticket. This leads to improved customer relationships that enable you to grow your revenue, increase customer happiness, and reduce churn. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamSupport

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions, faster. Allows all employees to know whats happening day to day as well as build on the work of others. Employees will be able to create groups relevant to work and other interests, along with keeping documents or photos in context while still discussing things online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yammer

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Jedna z najpopularniejszych na świecie platform obsługi klienta zapewnia każdemu pracownikowi serwisu innowacyjne narzędzia i ujednolicone dane.
Pomóż klientom znaleźć odpowiedzi, których potrzebują, w dowolnym kanale i zapewnij swoim agentom kluczową odpowiedź na pytania klientów dzięki rozwiązaniu do zarządzania wiedzą, które działa z wiodącym rozwiązaniem CRM na świecie. Pomóż klientom uzyskać dokładnie to, czego potrzebują, korzystając ze scentralizowanej bazy wiedzy zawierającej wszystkie informacje o agentach i klientach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Bitrix24 to bezpłatna platforma współpracy i zarządzania wiedzą społeczną, używana przez ponad osiem milionów firm na całym świecie.
Bitrix24 to bezpłatna platforma współpracy i zarządzania wiedzą społeczną, używana przez ponad osiem milionów firm na całym świecie. Dostępna w chmurze i lokalnie z dostępem do kodu open source. Udostępniaj i omawiaj pomysły, zarządzaj wiedzą, projektami i rób więcej z Bitrix24. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
SolarWinds Service Desk provides businesses of all sizes an easy to use and affordable ITSM solution that can easily scale with you.
SolarWinds Service Desk is a cloud-based, IT help desk solution that has helped organizations reduce cost per ticket by up to 15% and issue resolution time by up to 48% with smart ticket routing, automated workflows, and integrated asset management. This, plus an AI-powered knowledge base, can equip your employees with the resources needed to solve problems quickly. Set up can be done in days instead of months & can fit seamlessly into your business by integrating with 200+ cloud applications. Dowiedz się więcej na temat produktu: SolarWinds Service Desk

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Przyspiesz proces IT, korzystając z bazy wiedzy i tworząc ją dla swojego oprogramowania na stanowiskach obsługi
Mimo popularnych opinii, życie agenta biura obsługi jest tak niesamowite, jak to tylko możliwe. Przedstawiciel udziela pomocy technicznej przez większość czasu, odpowiadając na ten sam zestaw pytań. Wyobraź sobie odpowiadanie na pytanie: „Jak zresetować hasło?” pięćdziesiąt razy dziennie. Nie tylko sprawia to, że ich życie staje się niesamowicie monotonne, ale również że użytkownik końcowy czeka na odpowiedź na problem lub zapytanie, które można rozwiązać natychmiast z odpowiednim przewodnikiem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
TalentLMS to system LMS stworzony z myślą o sukcesie szkoleń. Łatwość zarządzania i radość użytkowania — zespoły przechodzą szkolenia już od pierwszego kliknięcia.
TalentLMS to system LMS stworzony z myślą o sukcesie szkoleń. Zaprojektowany, aby uzyskać aprobatę u wszystkich, jest miejscem, gdzie rozwijają się wspaniałe zespoły i firmy. Dzięki doświadczeniu, które jest w pełni konfigurowalne i łatwe w zarządzaniu, zespoły przechodzą szkolenia, a jednocześnie czują się jak w domu. TalentLMS ułatwia zapewnienie odpowiedniego szkolenia dla każdego zespołu i każdego zastosowania, zapewniając jednocześnie eksperckie wskazówki i wsparcie na każdym etapie. W ramach misji demokratyzacji szkoleń, TalentLMS obsługuje już ponad 70 000 zespołów na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: TalentLMS

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
SysAid pomaga działom IT pracować mądrzej, a nie ciężej, dzięki automatyzacji usług opartej na dekadzie informacji AI. Wypróbuj za darmo już dziś.
SysAid wykorzystuje automatyzację usług, aby systemy IT pracowały inteligentniej, a nie ciężej. Dzięki helpdeskowi, który praktycznie zarządza sam sobą, miliony użytkowników na całym świecie mogą cieszyć się szybszą obsługą, mniejszym obciążeniem pracą i bardziej płynną obsługą. Sprawia, że każdy aspekt ITSM jest tak lekki w obsłudze i zautomatyzowany, uwalniając dział IT od harówki, a zamiast tego pozwalając im robić rzeczy, których Twoja firma naprawdę potrzebuje, aby utrzymać silną pozycję. SysAid zapewnia rozwiązanie, którego dział IT tak bardzo potrzebuje. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Trainual is the leading knowledge management and training platform for growing teams. Get your business out of your brain with Trainual
Trainual is the leading knowledge management and training platform for growing teams. Document and delegate every process, policy, and procedure for every role and responsibility in one place. Easy to use, fast to implement, and accessible from anywhere. Available on desktop, iOS, Android, and surface knowledge when you need it with the Chrome browser extension. Trainual makes it easy to get your team up to speed then keep them aligned and accountable with everything they need to know. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trainual

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Manage knowledge and share it everywhere. Flowlu will help you to support customers and employees with the most up-to-date information.
Keep your knowledge base updated with Flowlu Knowledge Management software. Set up permission rights and share your knowledge base with the team or clients. Organize your content and articles with a drag-and-drop tool, set up featured articles and boost your customer support. Keep all FAQs in one place, update it with a touch of a fingertip and provide your clients and employees with the most up-to-date information. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flowlu

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Jolt is a distributed knowledge & information management platform available on smartphones & tablets. Schedule your free demo today!
Jolthelps you master storage, distribution, & access to proprietary information. Never worry about scrambling to locate a paper document again, and you'll be able to instantly distribute information to your entire team, specific roles, or just one individual with the click of a button from anywhere. Lower training times & reduce distribution costs. Lower employee churn with on-the-spot integrated self-learning. Schedule your free demo today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Jolt

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Restrict outsiders from viewing company-sensitive information with a secure app that handles all file types and keeps them in-house.
Organize all of your most important digital information in Connecteam’s searchable knowledge management software. Images, spreadsheets, attachments, PDFs, docs - whatever you need stored, Connecteam can handle it. With end-to-end security, your information is always secure. Utilize the survey tool to continuously improve on company processes and knowledge sharing with the employee feedback survey tool. Ensure a secure and easy login for system admins with Active Directory Single Sign-On (SSO). Dowiedz się więcej na temat produktu: Connecteam

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Easy to use and update, KnowledgeOwl simplifies building and maintaining a knowledge base for your customers & staff.
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsense knowledge base software, ready to improve knowledge retention and customer satisfaction. And if you do need us, our friendly support team are always here to help you get the most out of your KnowledgeOwl subscription. Dowiedz się więcej na temat produktu: KnowledgeOwl

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Knowledge engagement software enabling teams to access, collaborate across, and draw upon their organization¿s collective intelligence.
Bloomfire is the leader in knowledge engagement, delivering an experience that connects teams and individuals with the information they need to excel at their jobs. Our cloud-based knowledge engagement platform gives people one centralized, searchable place to engage with shared knowledge and grow their organization¿s collective intelligence. For more information or to schedule a demo, visit www.bloomfire.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bloomfire

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Decision tree driven interactive guides that plug into most KB & CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Business processes are hard to follow as KB articles. Flowchart view of a business process often lacks details necessary at each step. Using Yonyx, your subject matter experts can create decision tree driven interactive guides that users can traverse interactively - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx integrates with most KBs and CRM platforms. Yonyx also provides analytics as users traverse along various paths through such guides. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yonyx

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia internetowych aplikacji baz danych bez konieczności pisania kodu.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do budowania internetowych baz wiedzy bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Quip combines documents, spreadsheets, and chat in one organized experience.
Centralize and organize your team's work, so you can create and communicate in the same place. Create and share documents, manage projects, and stay connected every step of the way. Quip combines documents, spreadsheets, tasks, and chat in one seamless experience. Used by thousands of the most innovative companies in the world including Facebook, NewRelic, Quora, and Pinterest. Available on web, Mac, Windows, Android, and iOS. Get started with Quip for free. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quip

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Dowiedz się więcej na temat produktu: Help Scout

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Design, automate, deliver, and manage critical IT and business services across your digital enterprise with ServiceDesk Plus.
ServiceDesk Plus helps enterprises design, deliver, and support IT and business services. It's certified as ITIL®-4-compatible by Pink Elephant across 4 ITSM practices: Incident, Problem, and Service Request Management, and Change Enablement, and is a Challenger in the 2022 Gartner® Magic Quadrant™ for ITSM Platforms. It also offers a native ITAM database and CMDB, contextual IT and business integrations, and unrestricted low-code extensibility. To learn more, visit manageengine.com/service-desk Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine ServiceDesk Plus

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
HelpCrunch's Knowledge base software is a top-rated solution for knowledge management and 24/7 self-service customer support.
HelpCrunch's Knowledge base software is a top-rated solution for knowledge management and self-service customer support. Other Features: - Live Chat - Auto Messages - Email Marketing - Help Desk - Popups - Mobile apps - Chat Bot (coming soon) Try HelpCrunch for free for 14 days. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpCrunch

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vivantio

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe rozwiązanie nowej generacji do obsługi centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga zarządzać i rozumieć wielokanałowe interakcje w ramach płynnej ścieżki klienta. Daj swoim pracownikom jedno narzędzie do obsługi całej komunikacji – głosowej, czatu, e-mailowej, tekstowej i nie tylko. Intuicyjny interfejs ułatwia obsługę agentom, kierownikom i administratorom IT. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom wyprzedzisz obecne i przyszłe oczekiwania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
livepro is purpose-built contact center Knowledge Management. Delivering quick and easy answers to agents, not long documents.
livepro is the premium knowledge management solution trusted globally by contact centers. Designed with agents in mind, livepro delivers quick and easy answers – not long confusing documents. Feature-rich yet easy to use, livepro is the single source of truth that seamlessly integrates into your existing contact center toolkit. Reduce onboarding, AHT and improve compliance and customer satisfaction with the only knowledge management system that has COPC Inc. approved technology provider status. Dowiedz się więcej na temat produktu: livepro

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Sales and marketing solution that combines CRM, marketing automation, customer journey mapping, analytics, project management, & more.
GreenRope Complete CRM and marketing automation delivers a comprehensive solution to help your entire team drive real results. With sales, marketing, customer service, and operations all built-in to the same system, you become a lean, data-driven organization with a complete 360-degree view of the customer lifecycle. Increase collaboration, drive sales, build better relationships, and create optimized omnichannel customer experiences. Dowiedz się więcej na temat produktu: GreenRope

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
MangoApps is a knowledge management platform that helps you create a unified employee experience and keep everyone on the same page.
MangoApps is a knowledge management platform that gives you all the tools you need to create a unified employee experience and ensure that your employees share and benefit from each other’s knowledge and experience. Our modern, user-friendly platform serves as a centralized hub where your employees can find all of their tools and updates in a single, customized dashboard. This approach promotes alignment, efficiency, and community, and enables everyone to learn and share without any roadblocks. Dowiedz się więcej na temat produktu: MangoApps

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
SkyPrep specializes in automating and transitioning any aspect of your employee training to an online platform, simply, and painlessly.
SkyPrep specializes in automating and transitioning any aspect of your employee training to an online platform, simply, and painlessly. In addition to our simple interface, we run on a modern design that is fully customizable, allowing for a very personal and dynamic online training environment. Of course, we deliver a host of features on top of an intuitive and sleek design. This includes the ability to upload any file type, build assessments, and run powerful reporting. Dowiedz się więcej na temat produktu: SkyPrep

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Single source of truth for your contacts with live chat, help desk, knowledge base, email marketing automation, and more.
Gist is a suite of tools businesses use to market, sell and communicate with their customers. We're on a mission to help marketing, sales and support teams create great customer experiences in every interaction across the customer lifecycle, at scale. Today, over 20,000 businesses are using Gist and we're just getting started. Join us on this journey and help us transform the way people run businesses. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gist

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Service Hub is customer service software that helps teams scale their support and delight their customers efficiently.
HubSpot Service Hub is a suite of tools for growing businesses. It's easy to use and built on top of HubSpot's leading CRM. It includes everything your service team needs to support customers and grow through their success. It's free to get started and will grow with you. HubSpot is a leading growth platform. Since 2006, we have been on a mission to make the world more inbound. Today, over 100,000 customers in more than 120 countries use HubSpot's award-winning software, services, and support. Dowiedz się więcej na temat produktu: HubSpot Service Hub

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy. The convergence of products and services is raising the bar on customer expectations. But traditional customer support tools are no longer working. Dowiedz się więcej na temat produktu: ServiceNow Customer Service Management

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Cloud-based reference management for researchers.
Clean and simple reference management for the web. Sync your library to all your devices and read and annotate like on paper on your iPad, iPhone, or Android device. Cite your papers in Google Docs and Microsoft Word. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperpile

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Cloud Based and On-Premises Document Management Software. Securely store and search documents. No 3rd party license needed.
EisenVault Digital Document Management System is VAPT and ISO 27001 Certified. It has a web-based user interface is modern and easy to use, reducing the learning curve. Available as a mobile app for both iOS and Android users, enabling access when you are on the move. Features include multi level workflows, optical character recognition, custom metadata, full text search and more. Integrates with Microsoft Office (including Outlook) and with Gmail. Dowiedz się więcej na temat produktu: EisenVault

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
eXo Platform is a digital workplace solution with a built-in knowledge management system to leverage your most valuable assets.
eXo Platform is a digital workplace solution with a built-in knowledge management system that helps you drive company performance, facilitate knowledge transfer and improve employee training. eXo platform promotes innovation and idea sharing by giving teams the power to create, share and manage content, all in one place. It is a great way to create a full-featured knowledge base. Dowiedz się więcej na temat produktu: eXo Platform

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Yext helps organizations answer every question about their business.
Yext's Answers Platform collects and organizes content into a Knowledge Graph, then leverages a complementary set of products — including Listings, Pages, Reviews, and Search — to deliver relevant, actionable answers wherever customers, employees, and partners look for information. For over 15 years, thousands of companies worldwide have trusted Yext to create seamless content-driven experiences at scale across search engines, websites, mobile apps, and hundreds of other digital touchpoints. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yext

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Aplikacja do czytania, robienia notatek i analizy dokumentów, która została wybrana przez redaktorów Apple i Microsoftu: „Edytor PDF z supermocami od FastCompany”
Pierwsza aplikacja do czytania, robienia notatek i analizy dokumentów, która została wybrana przez redaktorów Apple i Microsoftu. „Edytor PDF z supermocami” od FastCompany. Stworzony dla profesjonalis tów, których praca polega na analizowaniu złożonych zestawów dokumentów. Idealny do nauki, analizy i wyciągania wniosków. LiquidText to narzędzie do aktywnego czytania i robienia notatek, w którym wszystkie dokumenty, podkreślenia i adnotacje są w tym samym obszarze roboczym co notatki. W ten sposób istnieje możliwość dynamicznego połączenia wizualnego między treścią i notatkami. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidText

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
RFPIO is a response management platform helping teams share knowledge, collaborate, and digitally transform the response processes.
RFPIO develops technology that advances the B2B purchase lifecycle and accelerates growth by making knowledge accessible and collaboration simple. The world’s leading response management software can complete up to 80% of an RFP in seconds, turn around higher quality responses 40% faster, and increase win rate by 15%. With more than 250,000 global users, RFPIO customers rely on AI with a human touch to improve sales outcomes, add transparency to the B2B purchase lifecycle, and do their best work Dowiedz się więcej na temat produktu: RFPIO

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
BOSSDesk is an award winning Help Desk, Service Desk, ITSM and asset management solution available for Cloud, On-Premise and mobile.
BOSSDesk, an ITSM (IT Service Management) Service Desk Help Desk and IT Asset Management solution, is available for both Cloud, On-Premise and mobile. An award-winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog helps IT departments quickly deploy self-service portals, workflow automations, HR-onboarding, asset management, incident , change and problem management. BOSSDesk is ITIL aligned and helps IT departments streamline ticket management and Optimize and automate processes easily Dowiedz się więcej na temat produktu: BOSSDesk

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Knowledge Base Software Designed To Reduce Support. Fully brandable, includes Analytics, Instant Intelligent Search, Multiple Languages
Helpjuice Is THE Knowledge Base Platform used by thousands of companies for both reducing support & sharing knowledge internally. - Fully brandable, and we even help customize your knowledge base, to make it pixel perfect. Say goodbye to KBs that dont feel YOURS - Instant Intelligent Search brings up the RIGHT results the first time you type - Advanced Analytics give you the right insight into your KB & how to improve it - Other features include Multi-Lingual, SSO, Custom Domain, API Dowiedz się więcej na temat produktu: Helpjuice

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
Aplikacja Pobuca Connect oferuje ujednoliconą firmową książkę adresową, do której można łatwo uzyskać dostęp i którą można udostępniać współpracownikom.
Usprawnij swój zespół za pomocą wszechstronnej aplikacji do zarządzania kontaktami. Przekształć wiele list kontaktów biznesowych w jedną ujednoliconą książkę adresową i uzyskaj do niej dostęp z Internetu, telefonu komórkowego, a nawet z poziomu Outlooka i Gmaila. Dodawaj własne pola i tagi, aby porządkować kontakty, śledzić działania, ustawiać zadania i automatycznie wzbogacać kontakty za pomocą LinkedIn i podpisów e-mail. Wersja próbna i freemium są do Twojej dyspozycji, aby już dziś zapoznać się z ofertą tego rozwiązania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pobuca Connect

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią
A knowledge management help desk software that helps you remove clutter and manage your customer support queries easily.
HappyFox is a web based knowledge management help desk hosted on the cloud. It provides a simple online knowledge base software that's beautiful, searchable, social media ready and responsive for the mobile. It supports both internal and external knowledge base. HappyFox's powerful search and automatic in-line suggestions helps your customers to find solutions faster. Community forums help customers connect. Dowiedz się więcej na temat produktu: HappyFox Help Desk

Funkcje

  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Portal samoobsługowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie treścią