Wyniki: 353 w
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet is an online work execution platform that empowers healthcare organizations to track, manage, and report on information by improving collaboration, ensuring secure data, and increasing visibility. With its familiar spreadsheet format, Smartsheet enables teams to easily get started and effectively collaborate. Plus, securely share, store, and access PHI while meeting or exceeding all of HIPAA's regulatory requirements. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsheet

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Our award-winning healthcare IT solutions give providers greater control, so they can focus on what they do best.
athenaOne organizes the moment of care, performs administrative and quality services to ensure full payment, and tracks all physician orders so doctors can focus on what they do best. Deliver high quality care. With athenaOne, Doctors benefit from continuous access to the best practices of the nation’s largest clinical network, the most up-to-date and extensive quality rules and industry guidelines, and 24/7 support. Dowiedz się więcej na temat produktu: athenaOne

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
10to8 is Appointment Scheduling Software trusted by hospitals, clinics, NHS Trusts, and more. Improve the patient flow with 10to8.
Allow patients to schedule & manage their appointments with 10to8. Forecast service demand & keep your clinics from getting overcrowded. Provide a safe environment for patients & staff alike while increasing productivity & efficiency. Increase hospital appointment attendance: 10to8's automated accessible appointment reminders are proven to reduce DNAs by 90%. Gain performance insights with reports on no-shows, service demand, busy times. Keep patient information safe with HIPAA tools. Dowiedz się więcej na temat produktu: 10to8

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
TimeTap is a feature-rich, highly customizable appointment scheduling tool trusted for hospital management around the world.
TimeTap is a powerful appointment scheduling tool that is trusted for hospital management around the world. TimeTap’s scheduling software is highly customizable with a robust API that automates your most complex appointment scheduling tasks. TimeTap can manage scheduling for patients, collect payments, manage multiple staff & locations, and scales in size & specificity. Our software is HIPAA and GDPR compliant – giving you a highly secure software that you can trust for hospital management. Dowiedz się więcej na temat produktu: TimeTap

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Uniwersalna, oparta na chmurze platforma Caspio zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do tworzenia zgodnych aplikacji do zarządzania szpitalami bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do zarządzania budynkami w szpitalach bez konieczności kodowania. Firma Caspio umożliwia wydajną współpracę, efektywne zarządzanie pacjentami i dostarczanie spersonalizowanej opieki przy użyciu konfigurowalnej, kompleksowej platformy, która została stworzona z myślą o zaspokojeniu konkretnych potrzeb organizacji – a wszystko to bez konieczności ponoszenia kosztów IT. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem wiodących organizacji opieki zdrowotnej. Wypróbuj Caspio bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
ZirMed & Navicure offer end-to-end revenue cycle management tools to improve payor reimbursement and patient collections.
Waystar, the combination of ZirMed and Navicure, empowers healthcare organizations to optimize their revenue cycle with end-to-end, cloud-based RCM solutions, including hospital & healthcare systems, physician groups, DMEs, billing services, clinics, labs & more! You'll get the best technology and cloud-based software solutions available, combined with fast, flexible architecture and award-winning client support. And as industry developments occur, we'll be here helping you stay ahead. Dowiedz się więcej na temat produktu: Waystar

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
TheWorxHub is a cloud-based maintenance management solution designed for both healthcare and senior living.
TheWorxHub by Brightly Software (formerly Dude Solutions) is a cloud-based, mobile solution to help you prioritize, manage and complete compliance-related maintenance management. With TheWorxHub, you can more efficiently manage your operations, including work orders, asset tracking, compliance tasks, preventive maintenance, inventory and housekeeping. Our award-winning CMMS helps 1,600+ healthcare and senior living organizations improve building maintenance to provide long term care. Dowiedz się więcej na temat produktu: TheWorxHub

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Business solution platform that assists health care professionals with managing patient health records, claims, revenue and more.
Business solution platform that assists health care professionals with managing patient health records, claims, revenue and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Availity

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
The leading critical communication and data platform trusted to help save lives.
The leading FedRAMP-authorized mass notification system enabling higher education institutions, corporations and healthcare organizations, K-12 schools and federal, state and local governments to quickly and reliably send messages in just three clicks via text, email, voice, desktop, social media, CAP, IoT devices and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rave Alert

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Healthcare and safety management platform that assists clinicians with claims processing, risk mitigation, feedback collection & more.
Healthcare and safety management platform that assists clinicians with claims processing, risk mitigation, feedback collection & more. Dowiedz się więcej na temat produktu: RLDatix

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Mobile and web charge capture solution that tracksrevenue and offers performance visibility at all organizational levels.
Ingenious Med provides a revenue charge capture and practice performance analytics solution that helps hospital systems and physician management companies increase revenue, reduce costs, measure organizational success, and improve care team collaboration. Our physician-designed application is available on mobile and web, and streamlines clinician workflows while providing real-time, actionable insights at the practice and individual provider levels. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ingenious Med

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Intelligent Medical Software (IMS) by Meditab, is an award-winning, all-in-one EHR, practice management, and billing platform.
IMS caters to every step of the patient care delivery process, from patient engagement to telehealth, practice analytics, automated check-in, care coordination, reporting, and more. Its multi-specialt y features, modules, and templates were built from the ground up to adapt to the exact needs of over 40 specialties. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intelligent Medical Software

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Trillian is a business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes.
Trillian is a powerful business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes. Whether you're a business still relying on texting or a healthcare organization that needs HIPAA-compliant secure messaging, Trillian's modern and secure business instant messaging will help modernize employee communication without compromising on security or control. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trillian

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Best Clinic & Hospital Management System Software with all the features of EHR, EMR, & HMS. available in the Cloud & Desktop version.
SoftClinic is the world's best EHR & HMS (Hospital Management System Software) with all required features to run a practice or hospital smoothly and hassle-free. SoftClinic has become a preferred choice for respective physicians, clinics, hospitals, and nursing homes. Currently, there are more than a million patients registered on SoftClinic in over 30 countries. Having various integrated modules like pharmacy, laboratory, HR, and financial accounting, it has everything a physician needs Dowiedz się więcej na temat produktu: SoftClinic GenX

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Cloud-based SaaS: electronic health records, practice management, revenue cycle performance services, telehealth, patient portal, eRX
Fully integrated, technology-enabled healthcare solutions and managed services for practices of all sizes and most specialties. Includes electronic health records (EHR), practice management, electronic prescribing, interoperability services, personal health records, patient portal, telehealth, Azalea mobile platform integrated with Apple HealthKit, as well as Revenue Cycle Performance services (RCM). Dowiedz się więcej na temat produktu: Azalea Health

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Dzięki tej konfigurowalnej aplikacji w trybie online szpitale mogą przechowywać i śledzić zapisy dotyczące pacjentów, daty i godziny przyjęcia, sal i personelu medycznego.
Korzystając z tej konfigurowalnej, internetowej bazy danych, placówki medyczne mogą przechowywać i śledzić dane pacjentów, datę i godzinę przyjęcia, pokoje pacjentów, personel medyczny i metody płatności. System jest w pełni konfigurowalny: użytkownik może zarządzać danymi w dowolny sposób i w dowolnym momencie modyfikować aplikację, aby odzwierciedlić każdy szczegół istotny dla przepływu pracy. TeamDesk zapewnia nieograniczoną liczbę rekordów, nieograniczone przechowywanie danych, nieograniczoną pomoc techniczną, stabilne stawki i bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamDesk

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
eVisit is a telehealth software that enables providers to increase patient flow and revenue with online treatment.
eVisit is a patient engagement solution designed to help healthcare providers connect with patients to deliver virtual care. Key features of the platform include appointment management, waiting room management, patient records, ePrescription, payment processing, and more. The HIPAA compliant system enables physicians to secure patients' information, receive reservation reminders, take notes during observation, and share attachments with customers using a centralized dashboard. Dowiedz się więcej na temat produktu: eVisit

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Modules:Pt. Appointment, Registration, OPD & IPD Billings, Lab, X-Ray, USG, Radiology, Inventory, Nursing,Operation, Pharmacy etc.
1. Available both Online & Offline Deployment with lifetime Validity, 2. Multi-Specialty & Multi Branch Options, 3. Multi System & User Option,Role wise Account 4. Patient Portals, 5. Integrated Real time Patient Data Access from 6. Attractive User interface & Easy to use, 7. NABH, IRDA, TPA & Corporate Patient Billing Formats, 8. Auto Backup Dowiedz się więcej na temat produktu: Tirupati Integrated Hospital Management Software

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Kompletne oprogramowanie do zarządzania szpitalem i gabinetem, w tym EHR, zarządzanie gabinetem, zarządzanie cyklem przychodów oraz angażowanie pacjentów.
eHospital Systems to konfigurowalny, kompleksowy i zintegrowany system zarządzania szpitalami, przeznaczony do zarządzania wszystkimi operacjami szpitala. Dotyczy to pacjentów ambulatoryjnych i hospitalizowanych, aptek, laboratoriów, oddziałów radiologii, zapasów, eClaim, aplikacji mobilnych, wersji na tablet, umawiania wizyt online, bezpiecznych wiadomości, portali dla lekarzy i pacjentów, księgowości, HR/listy płac, banku krwi, kostnicy, systemu ostrzegawczego, programów diet, informacji zwrotnych, maszyn laboratoryjnych i integracji biometrycznej, HL7 (poziom zdrowia 7)/zintegrowanego PACS (system archiwizacji obrazu i komunikacji), analityki biznesowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: eHospital Systems

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Web-based modular clinic and hospital management system which caters financial, operational and clinical needs of healthcare providers.
Insta by Practo is a clinic and hospital management software, empowering providers since 2008, with 18K+ active daily users, at 1250+ centers and across 22 countries boasts of a very high customer retention rate. Insta has features to run your Revenue Cycle, Patient Management, Billing, Claims Processing, EMR, Diagnostics, OP Consultation, IP-EMR, Inventory and manage complex integrations using API/HL7. Dowiedz się więcej na temat produktu: Insta

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
A global, innovative, cloud-based clinical trial management system providing faster access to real-time data.
The EDGE programme is embedded across 80% of the NHS within the UK, as well as being utilised across the globe. EDGE provides users with faster access to real-time data and gives complete study management from start to finish. It offers collaborative features which increases efficiency and allows more time for clinical staff to be spent with patients. We offer flexible pricing based upon your organisation type and size. Email [email protected] for more info or to request a free demo. Dowiedz się więcej na temat produktu: EDGE

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
EMR Software solution with HL7 interface capability designed by physical therapists to be highly adaptable to your unique Hospital
TheraOffice is a EMR Software solution with HL7 interface capability designed by physical therapists to be highly adaptable to your unique Hospital owned business and to make clinical management fast and simple. Dowiedz się więcej na temat produktu: TheraOffice

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
MedEZ is a perfect fit for Behavioral Healthcare facilities, Inpatient and Outpatient IOP / PHP programs & substance abuse clinics.
MedEZ provides fully integrated, user-friendly EHR, clinical notes & billing solution for medium to enterprise level behavioral health: inpatient psychiatric facilities, outpatient IOP/PHP programs & substance abuse clinics. MedEz includes everything from appointment scheduling to clinical notes, billing & documentation management. MedEz has In-House Pharmacy, Med Inventory, Med Dispensing, MARS, & ePharmacy features as well as handles state required documentation & reporting easily. Dowiedz się więcej na temat produktu: MedEZ

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Experience Care's NetSolutions provides a fully-integrated long-term care EHR & financial management solution.
Experience Care's NetSolutions software is a fully-integrated financial management system built to help long-term care facilities improve their bottom line by staying on top of clinical and financial metrics, collecting revenue, improving quality measures, and improving clinical outcomes. Experience Care also provides the best customer support in the industry with clinically-trained support team members. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSolutions

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Websoftware for monitoring action plans
PYTHEOS is designed for companies or public organizations wishing to have a 360° vision of the progress of the actions carried out by their employees and partners. Structured according to strategic focuses or processes, the objectives of the action plans are measured by Operational KPIs The action plans are themselves broken down into projects and operational actions. -Each action leader monitors their roadmap in real time - Monitoring the progress of actions by priority and by status Dowiedz się więcej na temat produktu: PYTHEOS

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Cloud-based platform designed for hospitals that helps manage communications and payments between patients and health plan providers.
Cloud-based platform designed for hospitals that helps manage communications and payments between patients and health plan providers. Dowiedz się więcej na temat produktu: NaviNet Open

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Data extraction, migration and retention solutions for health systems, hospitals and ambulatory physician practices. ETL services.
While you work in your new software, we work on decommissioning the system it replaced and securing the historical information left behind. EHR replacements are on the rise, and, data structures often make a system-wide conversion too complex or costly. As a result, once you implement, there are multiple systems to manage: the new EHR and the legacy system it replaced. We help you extract, migrate and retain data so you can decommission the legacy system to save cost and risk and be compliant. Dowiedz się więcej na temat produktu: Health Data Archiver

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
eMediTrack is the most flexible and customizable platform in healthcare facility compliance.
The eMediTrack platform specializes in industry-leading flexibility, allowing you to comprehensively manage your processes. The cloud-based platform will save you money, give you unprecedented access to related data, dashboards, and reports, and will make it easy to communicate across departments and drive accountability. It's the most flexible and customizable platform in healthcare. Dowiedz się więcej na temat produktu: eMediTrack

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
ProMed - An application suite with a comprehensive array of modules for managing a hospital, clinic, and laboratory
ProMed is suitable for Multi-Specialty Hospitals, Clinics and Laboratories. ProMed is specifically engineered to suits any type of Hospitals. An infrastructure with ProMed eliminates the need for over-engineering and has high scalability which can be customized for any process. Pre-integrated with our Healthcare IoT products PresenZ (Attendance Logging), Nurses Call - Anges, BCM, Code Blue System - UrgenZ ProMed Application Suite consists of - ProMed, DoctAssist, MIRepo, LabNetX. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProMed

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
TA+ assists clinics, community hospitals, MTSO's, and health systems, including Acute, Medical, Behavioral Health, and Social Services.
Arrendale's Transcript Advantage (TA+) is a fully HIPAA-compliant cloud-based application suite for clinical document management. We deliver multiple dictation methods, front and back-end speech-to-te xt, HL7, a robust word processor with workflow management and transcript grading, keyword search, eSign, and multiple delivery methods plus EHR integration. With a modular deployment and affordable volume-based pricing, TA+ provides the best value, newest features and great reliability. Dowiedz się więcej na temat produktu: Arrendale

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Say Hello to cost savings & increased efficiency of your hospital with our Comprehensive Employee Database (HRIS) and Time & Labor Sys.
The healthcare industry continues to change dramatically. Healthcare reform and the shift from fee-for-service to accountable care are driving widespread industry consolidation and new evolving business models. These changes, along with a struggle to cut cost and increase productivity, demand that hospitals become more agile, efficient, and adaptive or risk being left behind. The PineappleHR HRIS/Employee Database for hospitals, health care facilities and medical centers is your solution. Dowiedz się więcej na temat produktu: PineappleHR

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Advanced and comprehensive management system which can integrate all of your hospital organization needs.
MedStar HIS, one of the top Hospital Management Software, is a comprehensive Hospital Information & Management System, which can integrate all the HIS systems, processes and machines to an intelligent information system to derive operational efficiency and assist hospitals in making the right decisions quickly through MIS and Analytics. Dowiedz się więcej na temat produktu: Medstar HIS

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Hospital Management system with healthcare standards, modern E-Claim and patient engagement in one platform.
Simple to use, INTUITIVE, INTELLIGENT and INTEGRATED Hospital Information System. We consider ourselves as the HOS (Hospital Operating System), COS (Clinic Operating System) similar to iOS and Android, it's a standardized software. We cover Healthcare Regulatory and Revenue Cycle compliance with auto-update. Highly customizable software with Interoperability and health exchange features built-in as an integral part of the system. Dowiedz się więcej na temat produktu: SIMPLEX HIMES

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Web based solution for hospital management. Features include inventory, CRM, and facility management, Accounts and Payroll module.
Web based solution for hospital management. Features include inventory, CRM, and facility management Accounts and Payroll module along with the fully customized pharmacy and laboratory module. Our package will help the hospital administrators, doctors and other staff to keep track of every tit bits of the activities performed in the various departments of the hospital/clinic and takes care of all functional aspects of all types of healthcare organization. Dowiedz się więcej na temat produktu: uniwide HIMS

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Digitises all records in Hospitals and Clinics eliminating paper work, manages appointments, and provdes detailed reports.
MocDoc fundamentally changes how you manage your Hospitals/Clinics MocDoc Digitizes all records and eliminates paperwork, manages appointments and provides detailed reports. With MocDoc, you get a fully integrated healthcare management suite delivered on a cloud-based platform providing you a robust&secure solution for all healthcare needs. Our unique features Free Website Owners Dashboard Incentive Module Discount Authorization Digital Sign Machine Interfacing TAT Reports Dowiedz się więcej na temat produktu: MocDoc HMS

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
A secure messaging app and collaboration platform for medical professionals to communicate and collaborate around patient care.
Built by clinicians for clinicians, Hypercare understands the pain points of your workflow that prevents you from providing the high-level care that you want to your patients. We provide smart features to take out some of the mind-numbing tasks in your day so you can better focus your attention and energy. Features including sending secure messaging and images instantly, find and connect with the right person on call within two taps. No more waiting for page backs. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hypercare

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
MEG is a digital healthcare quality management software that reduces risk, improves patient safety and compliance.
MEG's digital tools can be used on any device by frontline workers to collect data from all over an organisation. Capture incidents, audits, risks, complaints, and access information anytime right at the point of care. Management can collate, analyse and act upon real-time information and metrics across multiple sites, consolidating data into a centralised platform. MEG is currently operating in hospitals across Europe, Middle East, Australasia and Latin America with multi-lingual support. Dowiedz się więcej na temat produktu: MEG

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Modular solution that helps healthcare organizations and doctors with EMR, billing and medical practice management.
Modular solution suitable for any healthcare organization from solo practices to corporations. EMR,EHR,Full Patient Management,Laboratory module (LIMS),DICOM integration,Advanced reporting with fully customizable templates,Voice reporting,Images integration,Worklists and results exchange with instruments,RIS/PACS features,Statistics and BI. Modular solution: buy just what you really need. From 49/Month or lifetime license. Dowiedz się więcej na temat produktu: Health.NET

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
An easy to use, flexible, and robust cloud based hospital management solution.
PWaveHosp is an easy to use, flexible and robust cloud based hospital management software which can work wonders in enhancing operational efficiency of your hospital. The software is designed to work effortlessly for multispecialty hospital and you can choose whether you want to operate it on cloud, partial cloud or totally offline. Dowiedz się więcej na temat produktu: PwaveHosp

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
goporter helps hospitals in optimising their Portering Operations that includes patient and equipment transport requests.
goporter is an iBeacon based Porter Tracking and Management System that allows hospitals in tracking, monitoring and managing their Porters efficiently. System allows you to allot them tasks, track their progress and measure their productivity in a transparent way. goporter can help hospitals in optimising their patient and equipment transport operations and help them in determining the right number of manpower required for efficient operations. Dowiedz się więcej na temat produktu: goporter

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Medical practice management system that integrates scheduling, patient demographics, patient ledger, billing/collections, and more.
BrickMed Office has evolved over 23 years to satisfy the most demanding billing professionals. BMO supports single or multiple practices and multiple providers per practice (great for solo providers, groups and billing services alike). Available modules support outbound and inbound EHR interfacing, electronic claims and remittance processing, code synchronization, UB-04 & more. A powerful collections module, 1,000+ reports and stellar support round out one of the best kept secrets in billing. Dowiedz się więcej na temat produktu: BrickMed Office

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Cloud-based credentialing solution that enables businesses to manage clinical activities with patient verification, reporting & more.
Cloud-based credentialing solution that enables businesses to manage clinical activities with patient verification, reporting & more. Dowiedz się więcej na temat produktu: MD-Staff

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Cloud & windows-based practice management suite that helps ambulatory surgery centers to manage business applications and EHR system.
Cloud & windows-based practice management suite that helps ambulatory surgery centers to manage business applications and EHR system. Dowiedz się więcej na temat produktu: AdvantX

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Optimize transforming patient care into cash with clear insight into every financial decision.
Optimize transforming patient care into cash with clear insight into every financial decision. Affinity Revenue Cycle Management reduces the need for bolt-on applications thus lowering an organizatio ns overall cost to collect from both payers and guarantors. Dowiedz się więcej na temat produktu: Affinity ERP

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
QGenda Credentialing provides a new, innovative, simplified approach to provider credentialing, payor enrollment, and privileging.
QGenda Credentialing provides a new, innovative, simplified approach to provider credentialing, payor enrollment, and privileging. The platform enables credentialing teams and providers to credential and onboard providers faster with automated primary source verifications, self-onboarding for new hires, payor enrollment applications and tracking, e-signable documents, privileging management, configurable tracking dashboard & alerts, advanced analytics & reporting, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: QGenda Credentialing

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
A robust EHR for the emergency department, MEDHOST EDIS offers Patient Tracking, CPOE, Nurse Charting, and Physician Documentation.
A robust EHR for the emergency department (ED) can help reduce documentation errors, increase revenue for hospitals, improve patient throughput, and boost patient satisfaction scores. Designed by physicians and nurses, the system helps support workflow efficiency and patient safety by eliminating drop-down menus, unnecessary screens, confusing dialogue boxes, and excessive keystrokes. Dowiedz się więcej na temat produktu: MEDHOST EDIS

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Empowering facilities management teams for over 30 years with powerful asset management and maintenance solutions.
TMA Systems provides facilities and asset management solutions that can be easily configured to your needs. For more than 30 years, TMA has provided reliable, intelligent and trusted software solutions that help facility executives deliver value by reducing downtime, increasing maintenance productivity, improving equipment reliability and saving money. Our flagship product WebTMA provides the functionality you need to manage your capital assets while optimizing maintenance team productivity. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebTMA

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
(HIMS) Software is a complete hospital suite serving all functional areas of the hospital.
(HIMS) Software is a complete hospital suite serving all functional areas of the hospital. Each of the department's work processes are in tandem with the system's business process. It is user friendly software. It can take care of much complex #OPD operation; it covers complete cycle from Application, #Appointment, User Registration, Patient Registration, Patient History, Patient Case File, and #Doctor along with Prescription writing. Dowiedz się więcej na temat produktu: HIMS

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
Complete Hospital Management Software.over 90 big implementation across globe. Contact us for Trial/Demo.Suited for 50 bedded or above
Complete end to end Hospital Management Software includes OPD ,IPD , EMR , Appointments , HR , Inventory , Pharmacy , SMS , Smart Card, Barcode Integration , LIS , Machine Integration , Kiosk , Finance , Purchase. Free trial option available. Running over 90 big hospitals across world.Best suited for 50 bedded or above. Dowiedz się więcej na temat produktu: Administrator Plus

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości
When a sick call or open shift is a problem, we automate the call-out process, taking a 45 minute task down to 30 seconds.
Born out of the challenges that make up a regular day in the staffing industry - StaffStat is a simple, quick, and effective solution to get shifts covered. StaffStat allows organizations to connect with their employees using their preferred method of communication (app, telephone, email, and/or text) within seconds! With StaffStat you can hang up the phone, fill more shifts and get back to focusing on the tasks that really matter to your organization. Dowiedz się więcej na temat produktu: StaffStat

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie kadrą lekarską
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Zarządzanie pacjenatami w szpitalu
  • Zarządzanie ambulatoryjne
  • Integracja rachunkowości