Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do zarządzania jakością

Programy do zarządzania jakością automatyzują proces śledzenia i minimalizowania wad produktów. Organizacje wykorzystują te aplikacje do monitorowania i kontroli jakości produktów. Poprzez gromadzenie i analizę danych od użytkowników organizacje mogą identyfikować, wyizolować i skorygować nieprzewidziane wady produktu lub inne problemy, które mogą pojawić się w trakcie produkcji. Rozwiązania w zakresie zarządzania jakością zapewniają również narzędzia do oceny skuteczności kampanii powiadamiania, wycofywania z rynku i napraw. Systemy QMS pomagają również w utrzymaniu zgodności produktu z obowiązującymi przepisami międzynarodowymi. Programy do zarządzania jakością związane są z systemami ERP i oprogramowaniem PLM.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 36 w

Kompleksowe oprogramowanie do zarządzania jakością dla każdej wielkości firmy. Centralizacja danych dotyczących jakości. Prostota. Elastyczność. Skalowalność. Konfiguracja w ciągu kilku minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: QT9 QMS
Proste oprogramowanie do zarządzania jakością. QT9 QMS to przyjazny dla użytkownika system eQMS. Kompleksowa platforma oparta na chmurze zapewnia nieograniczoną skalowalność. Centralizacja kontroli dokumentów, zatwierdzanie CAPA przy jednoczesnej automatyzacji zgodności z ISO FDA. Zatwierdzenia podpisu elektronicznego zgodne z FDA 21 CFR część 11. Pełna identyfikowalność. Analityka w czasie rzeczywistym. QT9 QMS obejmuje w pełni zweryfikowaną platformę idealną dla firm z branży life sciences, farmaceutycznej, urządzeń medycznych i biotechnologicznej. Gotowość do pracy. Rozpocznij darmową wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: QT9 QMS

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
SimplerQMS to wstępnie zatwierdzone i w pełni zgodne z przepisami oprogramowanie do zarządzania jakością, zaprojektowane specjalnie dla organizacji z branży nauk przyrodniczych. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplerQMS
SimplerQMS zapewnia gotowe do użycia oprogramowanie do zarządzania jakością, zaprojektowane specjalnie dla organizacji z branży nauk przyrodniczych. Wstępnie zatwierdzone, oparte na chmurze rozwiązanie umożliwia organizacjom wydajną i elektroniczną pracę przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z przepisami, takimi jak FDA 21 część 11, GxP, GAMP5, MDR, ISO 13485 i innymi. Wszystkie istotne moduły nauk przyrodniczych, takie jak szkolenia, skargi, CAPA, audyty, zarządzanie dokumentacją techniczną i inne, są zintegrowane w jednym rozwiązaniu w postaci oprogramowania QMS (systemu zarządzania jakością). Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplerQMS

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Intellect oferuje oprogramowanie QMS zbudowane na platformie zgodności bez kodu, która jest łatwa w użyciu, szybka do wdrożenia i wysoce elastyczna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intellect QMS
Intellect jest dostawcą oprogramowania QMS opartego na chmurze, które pomaga obniżyć koszty jakości (CoQ), poprawić doskonałość operacyjną i spełnić wymagania ISO, FDA i GxP. Zbudowany na platformie Intellect No-Code Compliance Platform, Intellect zapewnia najbardziej elastyczne rozwiązanie w branży, które nie wymaga absolutnie żadnego kodowania. Intellect jest szybki do wdrożenia od razu po wyjęciu z pudełka, oferuje najlepsze w swojej klasie wsparcie klienta i głęboką wiedzę branżową w zakresie urządzeń medycznych, laboratoriów, produkcji elektronicznej i elektrycznej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intellect QMS

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Inteligentna platforma mobilna do przeprowadzania audytów i inspekcji. Skuteczny sposób na poprawę jakości, bezpieczeństwa, standardów operacyjnych i zgodności z przepisami.
Inteligentna aplikacja mobilna i kompletne rozwiązanie do przeprowadzania audytów i inspekcji. Planowanie inspekcji, prowadzenie szybkich audytów mobilnych na ulubionym urządzeniu (nawet w trybie offline), natychmiastowe przydzielanie zadań naprawczych. Po inspekcji możliwe jest natychmiastowe wygenerowanie wnikliwych raportów i automatyczne przesłanie ich pocztą e-mail do odpowiednich osób, aby uzyskać informacje w czasie rzeczywistym. Dzięki zaawansowanemu pulpitowi analitycznemu dostępny jest wgląd w działania i maksymalizacja wskaźnika ROI. Proste i niedrogie rozwiązanie dla profesjonalistów. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoAudits

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Kompletne rozwiązanie QA (zapewniania jakości), które pomoże Ci pisać lepsze wymagania, zarządzać przypadkami testowymi i śledzić defekty.
SpiraTest jest zintegrowanym rozwiązaniem do zarządzania wymaganiami i jakością, które zarządza wymaganiami, przypadkami testowymi, wydaniami, defektami i błędami w jednym środowisku, z pełną identyfikowalnością w całym projekcie. Po zdefiniowaniu wymagań projektu, generowane są przypadki testowe i kroki testowe, które walidują funkcjonalność. Moduły wykonywania testów pozwalają użytkownikom na przeprowadzanie testów, rejestrując defekty/problemy w trakcie ich wykonywania. SpiraTest jest w pełni oparty na sieci. 30-dniowa bezpłatna wersja próbna Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTest

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Arena QMS pozwala na zarządzanie jakością w zamkniętej pętli, w połączeniu z pełną rejestracją produktu i procesem rozwoju, co przyspiesza rozwiązywanie problemów.
Skoncentrowany na produkcie System Zarządzania Jakością (QMS) Arena łączy procesy jakościowe i projekty produktów w jeden system. Zespoły wewnętrzne i partnerzy z zewnętrznego łańcucha dostaw mogą brać udział we wszystkich krytycznych procesach, aby śledzić wymagania, zmiany, jakość i zgodność w całym cyklu życia. To jedno źródło prawdy o produkcie i jego jakości może być dostępne w dowolnym miejscu i czasie, eliminując bariery i nieporozumienia, co pomaga szybciej wprowadzać na rynek produkty o wysokiej jakości i zgodne z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Arena PLM

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Zorientowany na produkt system QMS firmy Arena łączy procesy jakościowe i produktowe, upraszczając zachowanie zgodności z przepisami i przyspieszając wprowadzanie produktów na rynek.
Zorientowany na produkt QMS (system zarządzania jakością) firmy Arenas usprawnia opracowywanie i NPDI (rozwój i wprowadzanie nowych produktów) poprzez połączenie procesów jakościowych i produktowych. Arena zapewnia zgodność z normami i przepisami dotyczącymi jakości, w tym FDA (Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków) 21 CFR (Kodeks Przepisów Federalnych Stanów Zjednoczonych) część 820, część 11 i ISO 13485. Arena QMS zwiększa widoczność i identyfikowalność poprzez kontrolowanie procesów jakościowych w kontekście BOM (zestawień materiałów), SPO (zamówień od dostawcy), DMR (raportów z monitorowania zrzutów), DHF (plików historii zapotrzebowania), specyfikacji, rysunków i planów szkoleniowych. Odwiedź stronę internetową. Dowiedz się więcej na temat produktu: Arena QMS

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Qooling to innowacyjna, kompleksowa platforma do zarządzania BHPiOŚ dla zarządzania jakością.
Qooling to innowacyjna platforma do zarządzania BHPiOŚ dla zarządzania jakością. Platforma pomaga firmom poprawić proces produkcyjny i jakość produktów. Qooling zapewnia analizę danych w czasie rzeczywistym i raportowanie wad, niezgodności, odchyleń i problemów. Audyty, CAPA (działania korygujące i zapobiegawcze), reklamacje klientów i dostawców, niezgodne elementy, kontrola dokumentów, kalibracja i rejestry szkoleń są całkowicie pod kontrolą i w pełnym widoku. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qooling

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Jedna platforma do obsługi wszystkich procesów za pomocą aplikacji lub strony internetowej. Przepływy, instrukcje, powtarzające się zadania, formularze i komunikacja oparte na rolach.
Gluu to jedna platforma dla wszystkich operacji procesowych. Możesz ujednolicić sposób wykonywania pracy, zautomatyzować powtarzające się zadania i raporty, a także przechwytywać pomysły, problemy i rozwiązania za pomocą jednego strumienia komunikacji. W ciągu kilku minut możesz udostępnić proces swojemu zespołowi za pomocą aplikacji na Androida lub iOS, kierując go do właściwych zadań i instrukcji we właściwym czasie. Gluu pozwala zwiększyć wydajność, uniknąć błędów oraz zaoszczędzić czas i energię, dzięki czemu można wykonać więcej pracy bez konieczności zatrudniania dodatkowych pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gluu

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Orcanos e-QMS to system SaaS do zarządzania zgodnością, który obejmuje wszystkie procesy zarządzania jakością w firmie produkującej wyroby medyczne.
Orcanos e-QMS to system SaaS do zarządzania zgodnością, który obejmuje cały proces zarządzania jakością u producenta wyrobów medycznych, w tym takie moduły jak: kontrola dokumentów, zarządzanie ryzykiem, CAPA, ECO, dostawcy, niezgodności, szkolenia, kalibracja, reklamacje i inne. Standardy: ISO 14971, ISO 13485, IEC 62304 Dowiedz się więcej na temat produktu: Orcanos

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
The Lean Machine: Oprogramowanie do zarządzania jakością dla ISO 9001, 13485 i nie tylko. Solidne, łatwe w użyciu, przystępne cenowo z doskonałą pomocą techniczną.
The Lean Machine należy do krótkiej listy opcji oprogramowania. Po 20 latach ewolucji w budowaniu funkcji podczas niestandardowych projektów rozwojowych dla międzynarodowej bazy klientów, The Lean Machine zaskakuje rynek poprzez udostępnianie doskonałych pod względem jakości, ryzyka i zarządzania materiałami pomysłów z tych interakcji z klientami w gotowym krajobrazie 27 zintegrowanych modułów w przystępnych cenach. Nadal możliwe jest sprostanie większości potrzeb dostosowywania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Total Lean Management (TLM) QMS Software

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Falcony to aplikacja internetowa, która umożliwia przeprowadzanie wszystkich kontroli i zgłaszanie wszelkich uwag na każdym urządzeniu – zarówno w trybie online, jak i offline.
Audits.io to w pełni konfigurowalne narzędzie, które działa na wszystkich urządzeniach – zarówno w trybie online, jak i offline. Przeprowadzaj audyty jakości i dostawców na smartfonie lub tablecie i kontynuuj pracę na komputerze, jeśli chcesz. Dołącz obrazy i inne pliki, przypisz defekty i powiadom odpowiedzialne osoby, udostępnij zautomatyzowane raporty PDF interesariuszom oraz przeanalizuj wąskie gardła i trendy ze statystyk w czasie rzeczywistym. Już dziś zacznij usprawniać procesy zarządzania jakością w swojej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Falcony

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Dot Compliance zapewnia jedno z pierwszych w branży, gotowe do użycia rozwiązanie do zarządzania jakością oparte na platformie Salesforce.
Dot Compliance zapewnia jedno z pierwszych w branży, gotowe do użycia rozwiązanie do zarządzania jakością oparte na platformie Salesforce. Rozwiązania Dot Compliance obejmują obszerny zestaw gotowych rozwiązań eQMS (system zarządzania jakością w przedsiębiorstwie) i zgodności, w tym: zarządzanie dokumentami, audyty, szkolenia, CAPA (działania korygujące i zapobiegawcze), reklamacje, zarządzanie ryzykiem, jakość dostawców i wiele innych. Pełna zgodność z przepisami 21 CFR (Kodeks Przepisów Federalnych Stanów Zjednoczonych) część 11, Załącznik 11 UE i wspieramy normy ISO 9001, 13485, 14971 i 27001. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dot Compliance

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
qTest to platforma do zarządzania testami, która zapewnia czasową widoczność i kontrolę nad różnymi metodologiami deweloperskimi i testowymi.
Tricentis qTest to skalowalne rozwiązanie do zarządzania testami, które integruje się z narzędziami do planowania, testowania i DevOps, takimi jak Jira, Selenium i Jenkins, zapewniając zespołom kompletny i zintegrowany widok testowania na całym cyklu życia oprogramowania. Obsługuje metodyki Agile, kaskadową lub dowolną hybrydową, umożliwiając zespołom QA i deweloperskim strategiczne i współpracujące podejście do testowania, co pozwala na szybsze wypuszczanie wyższej jakości oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: qTest

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Platforma sieciowa poświęcona jakości i zrównoważonemu rozwojowi, która pomaga firmom usprawnić kontrole w procesach produkcyjnych i magazynach.
Inspectorio to oparte na chmurze rozwiązanie SaaS, które koncentruje się na tworzeniu dynamicznych i opartych na ryzyku programów jakości i zgodności. Naszym celem jest zbudowanie połączonego, zrównoważonego i przejrzystego łańcucha dostaw. Sztuczna inteligencja Inspectorio daje markom, detalistom i sprzedawcom narzędzia do przewidywania obszarów wysokiego ryzyka i automatyzowania interwencji opartych na ryzyku w całym łańcuchu dostaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Inspectorio

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie do zarządzania jakością, które koncentruje się na zdrowiu, bezpieczeństwie i produktywności wszystkich osób w organizacji.
Oprogramowanie Sofvie do zarządzania jakością, BHP i ochroną środowiska umożliwia raportowanie, śledzenie, pobieranie i zgłaszanie danych przy minimalnym wysiłku. Dzięki temu cała organizacja może wyznaczać znacznie wyższe standardy i powielać je w różnych lokalizacjach, aby osiągać spójne wyniki. Wykorzystaj takie funkcje, jak zarządzanie działaniami, dzienniki decyzji i wyciągnięte wnioski, aby zmaksymalizować jakość procesów i wyników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sofvie

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Pakiet BlueCherry obejmuje ERP, PLM, planowanie wielokanałowe, zarządzanie magazynem, kontrola hali produkcyjnej, B2B eCommerce, EDI, BI i inne
CGS BlueCherry Enterprise Suite, dostępne zarówno w chmurze, jak i lokalnie, w celu napędzania ich podstawowych procesów biznesowych zapewnia klientom kompleksowe rozwiązania do zarządzania cyfrowym łańcuchem dostaw. BlueCherry to ujednolicona platforma, która dzięki najnowszym technologiom cyfrowym, koncentrując się na potrzebach szybko rozwijających się organizacji działających w branży produktów lifestylowych, handlu detalicznego i odzieży, zapewnia widoczność łańcucha dostaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: BlueCherry

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
EPC firmy Interfacing zapewnia pełną widoczność w zakresie zarządzania audytem, CAPA, szkoleń regulacyjnych i zarządzania standardowymi procedurami operacyjnymi.
EPC firmy Interfacing zapewnia sformalizowany system, który dokumentuje procesy, procedury i obowiązki związane z realizacją polityki i celów jakości. Narzędzia zapewniają pełną widoczność od początku do końca, począwszy od tworzenia i zmiany rozporządzenia, poprzez zatwierdzanie i zmianę jego treści, aż po aktualizację i ponowne szkolenie pracowników w zakresie SOP (standardowych procedur operacyjnych). Dowiedz się więcej na temat produktu: Digital Business Transformation Suite

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Tricentis Tosca to wiodąca na rynku technologia automatyzacji testów, która przyspiesza innowacje we wszystkich obszarach Twojej firmy.
Dostarczaj aplikacje mobilne, chmurowe i niestandardowe w tempie DevOps: Tricentis Tosca to wiodąca na rynku technologia automatyzacji testów, która przyspiesza innowacje we wszystkich obszarach Twojej firmy. Unikalna, pozbawiona kodu i oparta na modelach automatyzacja testów Tosca pomaga skracać czas cyklu testów, umożliwiając przyspieszenie dostawy oprogramowania i obniżenie kosztów. Dzięki wsparciu dla ponad 160 technologii możesz testować praktycznie każdą aplikację biznesową, niestandardową, dziedziczoną, nowoczesną i mobilną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tricentis Tosca

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie QMS Qualcy Bio-Med dla firm biotechnologicznych, farmaceutycznych i produkujących urządzenia medyczne, pozwalające na łatwe zarządzanie dokumentacją QMS.
* Oprogramowanie Qualcy Bio-Med QMS Software zostało opracowane z myślą o firmach biomedycznych (w tym Biotech, Pharma i Medical Device) w celu zarządzania dokumentacją QMS zgodnie z wymogami ISO13485 i FDA. * Zaprojektowany z myślą o spełnianiu wymagań 21 CFR część 820 * Posiada wbudowane funkcje dla podpisów elektronicznych, ścieżek audytu i spełnia wymogi 21 CFR część 11. Oprogramowanie to pomaga zarządzać dokumentacją kontroli zmian dokumentów, skarg, audytów, CAPA, rejestrów NC, szkoleń i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qualcy QMS

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Testsigma to potężna platforma do automatyzacji testów o niskim poziomie kodowania, która umożliwia każdemu tworzenie testów dla aplikacji internetowych, mobilnych i interfejsów API.
„Testsigma to potężna platforma automatyzacji testów typu open source, która działa od razu po wyjęciu z pudełka i umożliwia tworzenie testów dla aplikacji internetowych, aplikacji mobilnych i interfejsów API w zaledwie kilka minut. Kompletna platforma Testsigma ujednolica wszystkie możliwości tradycyjnego, fragmentarycznego stosu testowego. -Twórz skrypty testowe w prostym języku angielskim lub nagrywaj działania użytkownika, automatycznie konwertowane na edytowalne kroki. -Uruchamiaj testy bez infrastruktury bezpośrednio w chmurze na różnych przeglądarkach i urządzeniach. -Rozszerzaj bez ograniczeń za pomocą dodatków. Dowiedz się więcej na temat produktu: Testsigma

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
QIMAone to oprogramowanie do zarządzania jakością, specjalizujące się w produktach konsumenckich dla marek, sprzedawców detalicznych i producentów.
QIMAone to oprogramowanie do zarządzania jakością, specjalizujące się w produktach konsumenckich dla globalnych marek, sprzedawców detalicznych i producentów. QIMAone cyfryzuje operacje wysokiej jakości, usprawnia współpracę z dostawcami w celu poprawy jakości produktów, minimalizacji kosztów i ciągłego doskonalenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: QIMAone

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Polska Produkt lokalny
Pomiar, monitorowanie i zarządzanie kluczowymi zapisami dotyczącymi jakości, w tym wynikami, środkami zaradczymi, działaniami, odchyleniami i incydentami.
AdaptiveGRC zapewnia pełną funkcjonalność systemu zarządzania jakością: Zarządzanie incydentami, zdarzenia audytowe, obserwacje, zarządzanie działaniami CAPA (działania naprawcze i prewencyjne), zarządzanie wyjątkami, odstępstwa, czynności wyjaśniające. Główne funkcje: > Usprawnia działania związane z zarządzaniem jakością. > Zapewnia pełną identyfikowalność podejrzewanego lub potwierdzonego zarządzania wadami jakości.> Udostępnia wszystkie informacje QMS (system zarządzania jakością) innym modułom i tworzy kompleksowy widok w celu rozpoznawania trendów i wzorców w całej działalności GRC (ład korporacyjny, zarządzanie ryzykiem i zgodność) firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: AdaptiveGRC

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Polska Produkt lokalny
MES to platforma wydajności produkcji i realizacji, która umożliwia gromadzenie i analizowanie danych.
MES (system realizacji produkcji) to platforma wydajności produkcyjnej i realizacji, która umożliwia zbieranie danych z maszyn lub całej linii produkcyjnej, analizowanie ich i wyświetlanie w przyjazny dla użytkownika sposób. Oprogramowanie MES jest wdrażane w celu zwiększenia prognostyki pracy operatorów i ułatwienia kierownikom podejmowania bardziej wnikliwych decyzji w celu szybszej i lepszej produkcji. Narzędzie MES umożliwia automatyczne pobieranie danych z maszyn, monitorowanie procesu produkcji i jej postępów w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: ANT MES

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Visualogyx to oparta na chmurze platforma mobilna i internetowa, która pomaga użytkownikom i firmom usprawnić ich cyfrowe inspekcje i audyty.
Visualogyx to oparta na chmurze platforma mobilna i internetowa, która pomaga zespołom przeprowadzać cyfrowe inspekcje i audyty oraz generować profesjonalne raporty. Intuicyjna konstrukcja umożliwia użytkownikom na całym świecie przeprowadzanie inspekcji i audytów w zakresie bezpieczeństwa, kontroli jakości, logistyki, ubezpieczeń, budownictwa, mieszkań, pojazdów itp. Visualogyx jest używany przez osoby, które oczekują natychmiastowych inspekcji i raportów bez konieczności używania papieru. Korzystają z niego także firmy posiadające wiele organizacji, zespołów, projektów, stosujące niestandardowe szablony i obrandowane raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visualogyx

Funkcje

  • Zarządzanie reklamacjami
  • Śledzenie defektów
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Kontrola jakości dostawców
  • Zarządzanie zmianą
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami