Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do utrzymania i konserwacji budynków (CMMS)

Oprogramowanie do utrzymania i konserwacji budynków (systemy CMMS) ułatwiają dostawcom usług utrzymanie nieruchomości w ramach prowadzenia swojej działalności. Aplikacje te pomagają w planowaniu terminów i zarządzaniu wezwaniami serwisowymi. Oferują też narzędzia dyspozytorskie i komunikacyjne dla techników pracujących w terenie. Oprogramowanie do utrzymania i konserwacji budynków obejmuje takie funkcje, jak historia usług według klienta/lokalizacji, integracja łączności bezprzewodowej, mapowanie lokalizacji pracy. Systemy CMMS oferują także tradycyjne funkcje biznesowe, takie jak księgowość, zarządzanie umowami, fakturowanie i zarządzanie relacjami z klientem. Oprogramowanie do utrzymania i konserwacji budynków jest powiązane z oprogramowaniem do zarządzania obiektami, oprogramowaniem do zarządzania konserwacją, oprogramowaniem mobilnym i programami do zarządzania pracą.

Wyniki: 14 w

To cyfrowy zestaw narzędzi do konfiguracji i zarządzania wszelkimi inspekcjami realizowanymi w przedsiębiorstwach skupiających się na zasobach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Inspectivity
Narzędzie Inspectivity Platform stanowi kompleksowe rozwiązanie w zakresie cyfrowego zarządzania inspekcjami infrastruktury krytycznej. Dostępne funkcje to zarządzanie wieloma obszarami inspekcji za pomocą jednej platformy umożliwiającej współpracę, praca samodzielna lub tworzenie jednolitego środowiska poprzez łączenie systemów całej firmy. To cyfrowy zestaw narzędzi do konfiguracji i zarządzania wszelkimi inspekcjami realizowanymi w przedsiębiorstwach skupiających się na zasobach. Połączenie nowoczesnych aplikacji internetowych i mobilnych pozwala na współpracę zespołów w skali globalnej i zwiększenie efektywności procesu inspekcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Inspectivity

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Zarządzanie pracą
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
Oparta na modelu SaaS platforma do zarządzania obiektami, która pomaga firmom zarządzać przestrzenią i rozmieszczeniem miejsc. Dowiedz się więcej na temat produktu: POC System
P.O.C System to platforma SaaS, która oferuje unikalny interfejs graficzny mający na celu pomoc w zmaksymalizowaniu CRE i obszaru roboczego w firmie. Istnieją dwa rozwiązania: 1. Rozwiązanie do zarządzania powierzchnią: przeznaczone dla firm, które zarządzają budynkami biurowymi lub dochodowymi nieruchomościami komercyjnymi. 2. Rozwiązanie do przydziału miejsc: to wizualna, łatwa w użyciu platforma, która pomaga zarządzać miejscami pracy / przestrzenią biurową oraz zawiera aplikację do rezerwacji, która pozwala pracownikom na rezerwację hot-desków według potrzeb. Dowiedz się więcej na temat produktu: POC System

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Zarządzanie pracą
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowanie do konserwacji zapobiegawczej budynków na potrzeby zarządzania zgłoszeniami serwisowymi, kosztami i dostawcami. Ekspercka pomoc w szybkim wdrożeniu. Wypróbuj bezpłatnie.
Popularne oprogramowanie do konserwacji zapobiegawczej budynków umożliwia śledzenie kosztów konserwacji, planowanie usług, zarządzanie dostawcami i dostosowywanie ostrzeżeń w celu zapewnienia większej kontroli. Oprogramowanie to zawiera aplikację mobilną do skanowania kodów QR i etykiet kodów kreskowych oraz zarządzania zgłoszeniami serwisowymi na bieżąco. Pełna historia konserwacji i przydatne raporty serwisowe sprawiają, że jest to niezbędny element wszystkich prac konserwacyjnych. Wykorzystaj funkcje integracji z Jira lub Zendesk, aby połączyć zgłoszenia serwisowe z zarządzaniem zasobami w celu usprawnienia konserwacji. Wypróbuj bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZOfficeInventory

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Zarządzanie pracą
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
MaintainX to mobilne oprogramowanie do digitalizacji zleceń roboczych i procedur, które zwiększa wydajność i umożliwia wgląd w czas rzeczywisty.
MaintainX pomaga firmom śledzić reaktywną i prewencyjną konserwację oraz kontrolować codzienne działania, takie jak inspekcje bezpieczeństwa, inspekcje jakości i operacyjne listy kontrolne. Oto, co jest digitalizowane i zabierane ze schowka: - procedury bezpieczeństwa, - listy kontrolne dotyczące środowiska, - raportowanie narzędzi i przyrządów pomiarowych, - procedury konserwacyjne, - przepływy pracy audytu/kontroli, - listy kontrolne szkoleń. Firma pomaga liderom operacyjnym zwiększyć wydajność, dostarczając w czasie rzeczywistym informacje biznesowe z terenu. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Zarządzanie pracą
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
eMaint CMMS pomaga zespołom utrzymania ruchu poprawić wydajność i obniżyć koszty operacji konserwacyjnych. Już dziś umów się na bezpłatne demo online.
eMaint to globalne oprogramowanie CMMS oparte na chmurze firmy Fluke Reliability. Zaufany od ponad 30 lat z ponad 50 000 użytkowników na całym świecie i obsługuje 26 języków. eMaint można dostosować do unikalnych potrzeb klientów. Już dziś umów się na bezpłatną demonstrację online i dowiedz się więcej. Optymalizuj przepływy pracy, automatyzuj KZ i zapewniaj dostępność części zamiennych dla nadchodzących zleceń. Szybko generuj raporty zgodności z przepisami i wyświetlaj stan zleceń oraz zaległości na jednym ekranie. Dostępna aplikacja mobilna. Dowiedz się więcej na temat produktu: eMaint CMMS

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Zarządzanie pracą
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
Maintenance Connection to system zarządzania konserwacją budynków w wielu lokalizacjach, który pozwala uniknąć awarii aktywów i skrócić czas przestojów.
Maintenance Connection firmy Accruent to system CMMS / EAM, który pomaga zespołom konserwacyjnym przejść od reaktywnej do prewencyjnej konserwacji aktywów, uniknąć awarii aktywów, skrócić przestoje i usprawnić operacje w wielu lokalizacjach. Maintenance Connection jest skalowalne, zapewniając dużą elastyczność i konfigurowalność, które zapewniają głęboką funkcjonalność i usprawniają konserwację budynku. Dowiedz się więcej na temat produktu: Maintenance Connection

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Zarządzanie pracą
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowanie do zarządzania konserwacją, CMMS (zautomatyzowany system wspierający utrzymanie ruchu). Analiza, raportowanie, KPI (kluczowy wskaźnik wydajności), konserwacja prewencyjna. Rozwiązanie to jest jednym z najlepszych systemów CMMS na świecie.
ManWinWin Software ma 40 lat doświadczenia, know-how oraz zapewnia obsługę w wielu językach: portugalskim, angielskim, hiszpańskim, francuskim, włoskim, rosyjskim, rumuńskim, czeskim, norweskim, polskim, tajskim, wietnamskim, niemieckim, chińskim i w innych. Przyjazna dla użytkownika technologia ułatwia i przyspiesza procesy konserwacji. Oprogramowanie to ma tysiące użytkowników w ponad 115 krajach na świecie. Uczłowiecza technologię, a ludzie zawsze są na pierwszym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManWinWin

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Zarządzanie pracą
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
ArcSite jest liderem w zakresie rozwiązań do kreślarstwa mobilnego i estymacji opartych na rysunkach.
ArcSite jest liderem w zakresie rozwiązań do kreślarstwa mobilnego i estymacji opartych na rysunkach. Dzięki ArcSite w zaledwie kilka minut możesz łatwo tworzyć piękne, profesjonalnie wyglądające rysunki na iPadzie, tablecie z systemem Android lub urządzeniu z systemem Windows. Następnie możesz automatycznie wygenerować start, obliczyć koszt i marżę, a nawet stworzyć zwycięską ofertę, a wszystko to podczas pracy w terenie lub w dowolnym miejscu, w którym chcesz pracować. ArcSite może pomóc Ci zdobyć więcej zleceń, zaoszczędzić czas i poprawić współpracę z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: ArcSite

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Zarządzanie pracą
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
Timly umożliwia przegląd 360° całego inwentarza firmy i automatyzuje śledzenie urządzeń, narzędzi, maszyn, obiektów...
Ułatwione utrzymanie budynku i zarządzanie nim. Timly umożliwia przegląd 360° całego stanu magazynowego firmy. Skuteczne śledzenie urządzeń, narzędzi, maszyn, obiektów i flot pojazdów. Timly automatyzuje wszystkie procesy związane z fizycznym zarządzaniem zapasami: > Co mam? > Gdzie to jest? > Kto to ma? > Planowanie: kiedy i gdzie? > Kiedy zaplanowany jest następny serwis? > Konserwacja i naprawy > Śledzenie defektów > Dane użytkowania > Ile to jest warte? Timly podaje wszystkie odpowiedzi za jednym kliknięciem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Timly

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Zarządzanie pracą
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowanie do współpracy w zakresie obiektów, konserwacji i usług
Urbest upraszcza komunikację grupową, śledzenie zadań, ocenę i płatności za zarządzanie obiektami i prace projektowe. Interfejs jest intuicyjny, co redukuje czas poświęcony na wdrażanie nowych użytkowników. Urbest może dostosować się do każdego rodzaju budynku lub organizacji. Wybierz pracę w trybie autonomicznym z Urbest lub połącz je z systemem ERP lub systemem zarządzania zasobami. Ostatnia kwestia: po kilku miesiącach uzyskujesz dostęp do analizy zachowań z sugerowanymi planami działania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Urbest

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Zarządzanie pracą
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
PEMAC Assets CMMS zaprojektowano, aby pomóc w planowaniu, zarządzaniu i wdrażaniu skutecznej strategii utrzymania aktywów.
PEMAC Assets to wielokrotnie nagradzany, najlepszy w swojej klasie system CMMS, który pomaga w planowaniu, zarządzaniu i wdrażaniu skutecznej strategii utrzymania zasobów. PEMAC ma możliwość zintegrowania swojego oprogramowania BHP i narzędzi do zatwierdzania bez użycia papieru z systemem CMMS, dzięki czemu kluczowe zasoby, ludzie i sprzęt klienta są dopasowane do realizacji skutecznej strategii utrzymania ruchu. PEMAC zwykle zapewnia klientom 80% redukcję kosztów utrzymania dzięki inteligentnym rozwiązaniom. Dowiedz się więcej na temat produktu: PEMAC ASSETS

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Zarządzanie pracą
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowanie serwisowe, które jest łatwe w użyciu, szybkie w konfiguracji i przystępne cenowo.
Click Maint CMMS to skomputeryzowane oprogramowanie do zarządzania konserwacją, które pomaga specjalistom ds. konserwacji i obiektów obniżyć koszty i usprawnić procesy. Click Maint zawiera wszystkie funkcje niezbędne do usprawnienia operacji konserwacyjnych w różnych branżach. Funkcje są łatwe w użyciu i umożliwiają menedżerom śledzenie zgłoszeń serwisowych, zleceń pracy, konserwacji zapobiegawczej, zasobów, części zamiennych, sprzedawców i dostawców. Click Maint obejmuje również łatwą w użyciu aplikację mobilną, która eliminuje potrzebę korzystania z poczty e-mail, telefonu i papieru. Click Maint jest łatwy do wdrożenia i użytkowania, a jego celem jest szybkie uruchomienie systemu konserwacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Click Maint CMMS

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Zarządzanie pracą
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
Zintegrowane rozwiązanie do zarządzania zadaniami, usługami i wadami wizualnymi.
Einpix pomaga firmom zarządzać wszystkimi zasobami, które wchodzą w skład procesu FSM (zarządzanie usługami w terenie) i zarządzania usterkami budowlanymi, a także usprawnić wewnętrzne i zewnętrzne zarządzanie zadaniami w czasie rzeczywistym. Cyfryzacja procesu serwisowego pomaga zwiększyć produktywność personelu i obniżyć koszty operacyjne nawet o 40%. Dowiedz się więcej na temat produktu: Einpix

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Zarządzanie pracą
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowanie do konserwacji nieruchomości z ponad 20-letnim doświadczeniem rynkowym dla kierowników ds. konserwacji, sprzątania i nieruchomości.
AVUX® to najbardziej zaawansowany i dedykowany system zarządzania pracami z zakresu konserwacji nieruchomości na rynku. AVUX zarządza danymi dotyczącymi nieruchomości, zadaniami, przesyłaniem faktur, zarządzaniem czasem pracy, pozycjonowaniem GPS i wieloma innymi funkcjami. Oferuje klientom nowoczesne rozwiązania mobilne, np. zarządzanie danymi dotyczącymi zużycia energii i czasem pracy, a także komunikację z mieszkańcami i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: AVUX

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Zarządzanie pracą
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Historia serwisowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami