Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do inwentaryzacji

Programy do inwentaryzacji automatyzują zarządzanie towarami i ich monitorowanie. Często obejmują narzędzia, takie jak oprogramowanie do kodów kreskowych. Programy te umożliwiają zwiększenie dokładności informacji o zapasach i śledzenie sprzedaży na bieżąco poprzez dystrybucję danych dotyczących sprzedaży i zaopatrzenia w całej organizacji. Oprogramowanie do inwentaryzacji współdziała bezpośrednio z istniejącymi lub nowo instalowanymi narzędziami do zarządzania sprzedażą detaliczną, systemami POS i programami księgowymi. Programy do inwentaryzacji są powiązane z programami do zarządzania zapasami i oprogramowaniem RFID.

Wyniki: 19 w
Timly umożliwia przegląd 360° całego inwentarza firmy i automatyzuje śledzenie urządzeń, narzędzi, maszyn, obiektów... Dowiedz się więcej na temat produktu: Timly
Ułatwiona kontrola zapasów i śledzenie zasobów. Timly umożliwia przegląd 360° całego stanu magazynowego firmy. Skuteczne śledzenie urządzeń, narzędzi, maszyn, obiektów i flot pojazdów. Timly automatyzuje wszystkie procesy związane z fizycznym zarządzaniem zapasami: > Co mam? > Gdzie to jest? > Kto to ma? > Planowanie: kiedy i gdzie? > Kiedy zaplanowany jest następny serwis? > Konserwacja i naprawy > Śledzenie defektów > Dane użytkowania > Ile to jest warte? Timly podaje wszystkie odpowiedzi za jednym kliknięciem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Timly

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kody SKU/UPC
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami uzupełniającymi
  • Śledzenie kosztów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Zarządzanie magazynem i zamówieniami dla rozwijających się firm. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Inventory
Zoho Inventory to aplikacja internetowa, która umożliwia zarządzanie zamówieniami i zapasami. Dzięki wielokanałowej sprzedaży, integracjom wysyłek i zaawansowanej kontroli zapasów, można zoptymalizować zarządzanie zapasami i zamówieniami, od zakupu przez pakowanie po płatności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Inventory

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kody SKU/UPC
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami uzupełniającymi
  • Śledzenie kosztów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Samoregulujące się technologie oparte na sztucznej inteligencji gwarantują wysoką dokładność zamówień, wzrost sprzedaży, poprawę obrotu zapasami i redukcję odpadów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Leafio Inventory Management
W leafio powstaje oprogramowanie do automatyzacji, optymalizacji i kontroli procesów łańcucha dostaw w handlu detalicznym. Oprogramowanie z dumą obsługuje 150 firm detalicznych w ponad 15 krajach, pomagając im uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku, zwiększyć odporność na zakłócenia i generować większe przychody z wyższą marżą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Leafio Inventory Management

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kody SKU/UPC
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami uzupełniającymi
  • Śledzenie kosztów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
monday.com Work OS oferuje pełną kontrolę nad zapasami bez użycia kodów, takich jak śledzenie przesyłek, automatyzacje, integracje i inne.
System operacyjny monday.com Work OS oferuje zarządzanie zapasami w chmurze, co pozwala bez wysiłku kontrolować cały inwentarz. Konfigurowalne, bezkodowe pulpity nawigacyjne zapewniają wgląd w czasie rzeczywistym, informacje o sprzedaży i śledzeniu przesyłek, a automatyka zmniejsza ryzyko luk w łańcuchu dostaw. monday.com Work OS pomaga zespołom wizualizować projekty i zarządzać procesami roboczymi w sposób, który najlepiej im odpowiada. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kody SKU/UPC
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami uzupełniającymi
  • Śledzenie kosztów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Lista płac i zgodność z przepisami stworzona dla pracowników na całym świecie.
Deel jest globalnym narzędziem do zatrudniania pracowników i rozliczania listy płac, stworzonym dla zdalnych zespołów, gdzie każdy, gdziekolwiek jest, może zostać zatrudniony i opłacony. Natychmiastowe zatrudnianie pełnoetatowych pracowników lub niezależnych wykonawców na całym świecie w ciągu kilku minut. Dzięki Deel firmy mogą obsługiwać listę płac i tworzyć zlokalizowane umowy prawne w ponad 150 krajach, korzystając z procesu samoobsługi z wykorzystaniem technologii. To nowoczesna platforma płatnicza stworzona z myślą o przyszłości pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deel

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kody SKU/UPC
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami uzupełniającymi
  • Śledzenie kosztów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Zarządzaj swoimi zapasami w sposób proaktywny, korzystając ze stworzonego z myślą o tym rozwiązania wchodzącego w skład pakietu NetSuite, aby zmniejszyć koszty obsługi i zoptymalizować przepływ środków pieniężnych.
Pakiet NetSuite posiada opracowane z myślą o zarządzaniu zapasami rozwiązanie, które daje przedsiębiorstwom wgląd w czasie rzeczywistym we wszystkie produkty, zapasy i zamówienia, które są wprowadzane do magazynu, przenoszone w nim i z niego usuwane. Zapewnia to dostęp do całościowej informacji na temat zapasów i umożliwia kontrolę nad nimi. Wchodzące w skład pakietu NetSuite rozwiązania służące do zarządzania łańcuchem dostaw umożliwiają obsługę towarów od chwili przekazania ich przez dostawcę poprzez cały proces produkcji aż do momentu ich dostawy do klienta końcowego. Razem z innymi narzędziami wchodzącymi w skład pakietu NetSuite i opracowanymi z myślą o planowaniu popytu i podaży rozwiązanie to daje firmom pewność, że będą w stanie zaspokoić popyt bez potrzeby gromadzenia nadmiernych zapasów. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kody SKU/UPC
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami uzupełniającymi
  • Śledzenie kosztów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowanie do kontroli stanów magazynowych do regulacji poziomów zasobów, kontroli zasobów i stanów magazynowych oraz zarządzania materiałami eksploatacyjnymi w firmie i poza nią.
Oparte na chmurze oprogramowanie do kontroli zapasów umożliwia śledzenie i zarządzanie zapasami i zasobami dla zespołu zdalnego. Śledź dostawców, przenoś zapasy w różnych lokalizacjach i dostosowuj ostrzeżenia o niskim poziomie zapasów, aby zoptymalizować zarządzanie zapasami. Skanuj kody kreskowe i kody QR za pomocą aplikacji mobilnych / skanerów zewnętrznych. Moduł zaopatrzenia umożliwia szybkie uzupełnianie zapasów. Zacznij korzystać z wielokrotnie recenzowanego i wysoko ocenianego oprogramowania do kontroli zapasów już dziś. Skontaktuj się z producentem, aby uzyskać specjalne zniżki związane z COVID19. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZOfficeInventory

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kody SKU/UPC
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami uzupełniającymi
  • Śledzenie kosztów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
To kompletne oprogramowanie wzbogaca firmy o intuicyjny, oparty na chmurze interfejs, zaawansowane zarządzanie sprzedażą i wbudowane raporty.
Lightspeed Retail Point of Sale oferuje wiodące w swojej klasie funkcje zarządzania inwentarzem i kontrolą, które stanowią kompleksowe rozwiązanie EPOS (elektroniczny punkt sprzedaży) oparte na chmurze. Lightspeed upraszcza zarządzanie inwentarzem zarówno jednego, jak i wielu sklepów detalicznych. Zarządzanie inwentarzem, śledzenie informacji na temat sprzedaży, zarządzanie pracownikami, przetwarzanie płatności i tworzenie niezapomnianych doświadczeń zakupowych, dzięki którym klienci będą wracać — to wszystko tylko z iPada. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lightspeed Retail

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kody SKU/UPC
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami uzupełniającymi
  • Śledzenie kosztów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Jeden z najprostszych w branży (przyjaznych dla urządzeń mobilnych) systemów śledzenia zapasów i zasobów. Ufają mu już tysiące firm. Wypróbuj za darmo już dziś.
Sortly to bardzo prosty system monitorowania zapasów i zasobów, który umożliwia wzrokowe śledzenie Twoich produktów i ich danych, w tym lokalizacji, ceny, stanu itp., co pozwala na bardziej intuicyjną (i mniej kłopotliwą) metodę śledzenia Twoich produktów. Główne cechy: - dostęp przez smartfon, komputer (sieć), tablet - tworzenie kodów kreskowych lub kodów QR lub łączenie się z nimi - produktów z wbudowanym skanerem zameldowań/wymeldowań - zapewnienie członkom zespołu lub klientom dostęp Ufają mu już tysiące firm. Zacznij za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sortly

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kody SKU/UPC
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami uzupełniającymi
  • Śledzenie kosztów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm.
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm. Zarządzanie zapasami i zamówieniami w czasie rzeczywistym. CECHY: Ponowne zamawianie. Realizacja zamówienia. Drukowanie etykiet w chmurze. Śledzenie zapasów (kod kreskowy, nr seryjny, nr partii). Wiele jednostek miary. Wiele magazynów. Wiele walut. Interfejs wielojęzyczny. Produkty złożone (zestawienia materiałowe, kompletowanie, elementy zmienne). Zarządzanie na poziomie użytkownika. Zintegrowany moduł fakturowania i zakupów. Obsługa produkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: ERPAG

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kody SKU/UPC
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami uzupełniającymi
  • Śledzenie kosztów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
System ERP dla produkcji oferuje całkowitą kontrolę zapasów i pełny, dogłębny widok biznesowy od surowców do wysłanych produktów.
Katana to produkcyjny system ERP, który zapewnia pełną kontrolę zapasów. Funkcje obejmują zarządzanie zapasami i produkcją na żywo, monitoring partii w celu kompleksowego śledzenia, aplikację Shop Floor umożliwiającą pełną kontrolę na poziomie hali produkcyjnej, otwarty interfejs API i rosnącą sieć partnerów handlowych. Główne funkcje planowania w czasie rzeczywistym automatyzują alokację zasobów w oparciu o priorytetowe zlecenia sprzedaży i integracje z usługami e-commerce, księgowości, rozwiązaniami CRM i raportowania, aby scentralizować operacje na jednej platformie wizualnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Katana Cloud Inventory

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kody SKU/UPC
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami uzupełniającymi
  • Śledzenie kosztów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Łatwa kontrola zapasów, śledzenie zamówień, fakturowanie i raportowanie za pomocą aplikacji internetowej dla wielu lokalizacji – w tym produkcji.
Kontrola zapasów w trybie online dla średnich firm. Firmy na całym świecie używają Megaventory do usprawniania procesów związanych z seriami, partiami, zwrotami, dropshippingiem, transferami wewnętrznymi i nie tylko. Zwiększ wydajność dzięki ostrzeżeniom o stanach magazynowych, dostępności dostawców i czasie realizacji zamówień. Obsługa wielu lokalizacji i języków. Przyjazny interfejs użytkownika, kompleksowe wsparcie klienta i korzystny stosunek jakości do ceny. Dostępne są natywne rozszerzenia Magento, WooCommerce, Shopify, Quickbooks. Zarejestruj się, aby otrzymać darmową wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Megaventory

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kody SKU/UPC
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami uzupełniającymi
  • Śledzenie kosztów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
ScrapRight to cenione, w pełni funkcjonalne, świetnie obsługiwane, innowacyjne, intuicyjne i łatwe w użyciu oprogramowanie do recyklingu złomu.
ScrapRight służy tysiącom codziennych użytkowników, którzy dokonują milionów miesięcznych transakcji, to doskonałe, w pełni funkcjonalne, świetnie obsługiwane, innowacyjne, intuicyjne i łatwe w użyciu oprogramowanie do recyklingu w branży złomu. Misją firmy jest, aby każdy punkt skupu złomu był w 100% zgodny z przepisami i dysponował wydajnymi narzędziami do zarządzania skupem, śledzeniem zapasów i sprzedażą materiałów. Oferuje gotowe do samodzielnej instalacji, obsługujące duże organizacje na poziomie korporacyjnym, aż po działalność indywidualną. Dowiedz się więcej na temat produktu: ScrapRight

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kody SKU/UPC
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami uzupełniającymi
  • Śledzenie kosztów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
W pełni zintegrowane oprogramowanie do kontroli zapasów. Platforma w pełni oparta na chmurze. Dane w czasie rzeczywistym. Identyfikowalność partii i serii. Uzyskaj bezpłatną prezentację.
Łatwe oprogramowanie do kontroli zapasów. Oprogramowanie w pełni oparte na chmurze. Analityka danych w czasie rzeczywistym. Inwentaryzacja skanowania kodów kreskowych. Zautomatyzowane powiadomienia e-mail o minimalnych poziomach zapasów i zapasach, które wkrótce wygasną. Śledzenie według numeru partii lub numeru seryjnego. Obejmuje inwentaryzację transakcyjną i fizyczną. Śledzenie pracy w toku. Kompletna ścieżka audytu i pełna identyfikowalność. Uproszczenie zgodności z normami ISO i FDA. Elastyczność. Skalowalność. Zgodność z wieloma zakładami. Wyeliminowanie silosów danych. Utrzymanie mniejszej ilości zapasów. Obniżenie kosztów. Wypróbuj bezpłatnie przez 1 miesiąc. Dowiedz się więcej na temat produktu: QT9 ERP

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kody SKU/UPC
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami uzupełniającymi
  • Śledzenie kosztów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Jeden z wiodących dostawców rozwiązań do planowania, prognozowania i optymalizacji zapasów.
Smart Software oferuje Smart IP&O, zintegrowany zestaw natywnych aplikacji internetowych do planowania popytu, optymalizacji zapasów i analityki łańcucha dostaw. Zapewnia on jednolite, łatwe w użyciu, łatwe w skalowaniu, łatwe w współpracy środowisko z solidnymi zapasami i modelowaniem prognoz. Podejście „wdrożenie jednego to wdrożenie dla każdego” oznacza, że można na początku zareagować na dyskretny zestaw potrzeb i dodać nowe aplikacje, gdy będą gotowe, bez dodatkowych kosztów wdrożenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smart IP&O

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kody SKU/UPC
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami uzupełniającymi
  • Śledzenie kosztów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Indigo WMS to sprawdzony system zarządzania magazynem, który zapewnia wyjątkową kontrolę zapasów, widoczność i funkcjonalność w czasie rzeczywistym.
Indigo WMS to sprawdzony system zarządzania magazynem, który zapewnia wyjątkową kontrolę, widoczność i funkcjonalność w czasie rzeczywistym. Rozwiązanie jest dostępne w wersji lokalnej lub w chmurze dla takich branż jak żywność i napoje, moda i odzież, produkcja, FMCG (szybkozbywalne towary konsumpcyjne), zaawansowane technologie, motoryzacja, sprzedaż hurtowa i dystrybucja, farmaceutyki i chemikalia, 3PL (logistyka firm trzecich) i e-commerce. Zapewnia śledzenie zapasów w czasie rzeczywistym od momentu przyjęcia zapasów do sieci dystrybucji aż do ostatecznej wysyłki do klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Indigo WMS

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kody SKU/UPC
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami uzupełniającymi
  • Śledzenie kosztów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
Trace to oprogramowanie konsygnacyjne, które pomaga sklepom zarządzać zapasami, wypłatami ACH i portalem, który pomaga rozwijać ich zapasy.
Consignment Store Software to oprogramowanie internetowe zaprojektowane, aby pomóc sklepom odsprzedającym zarządzać różnymi aspektami ich działalności biznesowej. Zapewnia ono narzędzia usprawniające zarządzanie zapasami, relacje z nadawcami i wypłaty. Kluczowe funkcje obejmują portal nadawcy do łatwego przesyłania zapasów, przyjazne dla użytkownika śledzenie zapasów, natychmiastowe wypłaty za pośrednictwem ACH oraz narzędzia do rozwijania i utrzymywania relacji z nadawcami i sprzedawcami. Oprogramowanie Consignment Store Software ma na celu pomóc sklepom obuwniczym, luksusowym, ogólnym sklepom konsygnacyjnym, targowiskom i innym sklepom odsprzedaży skalować ich działalność, kontrolować operacje i przynosić więcej zapasów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trace

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kody SKU/UPC
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami uzupełniającymi
  • Śledzenie kosztów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
IMP SYNAOS łączy wszystkie istotne zasoby w obszarze produkcji w zakresie intralogistyki i optymalizuje wszystkie procesy w sposób całościowy.
IMP (platforma zarządzania logistyką wewnętrzną) SYNAOS łączy wszystkie istotne zasoby na hali produkcyjnej w intralogistyce firmy. Opatentowane algorytmy uwzględniają wszystkie dane w sposób całościowy i ciągły, dostosowując się do dynamicznego środowiska. Obecnie większość procesów intralogistycznych ulega złamaniu. Jednostki transportowe działają w oparciu o wiele wadliwych i niekompatybilnych systemów informatycznych pochodzących od różnych dostawców sprzętu. Operatorzy ludzcy, pojazdy ręczne i zautomatyzowane nie są zintegrowane i dlatego nie mogą być optymalizowane razem. Zmienia się to wraz z IMP firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: SYNAOS Intralogistics Management Platform (IMP)

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kody SKU/UPC
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami uzupełniającymi
  • Śledzenie kosztów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami
ZetesAthena to rozwiązanie dla sklepów, które pozwala usprawnić procesy sklepowe i dostępność na półkach.
ZetesAthena to kompleksowe rozwiązanie do tworzenia, przechowywania i wdrażania w chmurze aplikacji do zarządzania sklepem. Funkcje obejmują: przyjmowanie zapasów do kasy, ponowne ustalanie cen, uzupełnianie zapasów, dostęp do informacji o produktach, system click & collect, przy czym aplikacje są zarządzane centralnie i łatwo, bez konieczności dużych inwestycji kapitałowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: ZetesAthena

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kody SKU/UPC
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami uzupełniającymi
  • Śledzenie kosztów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zapasami