Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do opieki dziennej

Oprogramowanie do opieki dziennej dla przedszkoli i żłobków służy do zarządzania działalnością ośrodków opieki dziennej, placówek przedszkolnych, szkół prywatnych i ośrodków opieki nad dziećmi. Aplikacje te wykorzystuje się do zadań, takich jak przechowywanie danych klienta, przygotowywanie harmonogramów, śledzenie ewidencji szczepień oraz monitorowanie obecności. Rozwiązania dla przedszkoli i żłobków często uwzględniają również zintegrowaną rachunkowość, marketing, pocztę bezpośrednią i funkcje rozliczeniowe. Zazwyczaj aplikacje te są wysoce konfigurowalne i oferują opcję interfejsu internetowego lub stacjonarnego.

Illumine, uznawana za jedną z najpopularniejszych aplikacji do zarządzania opieką nad dziećmi, oferuje kompleksowe rozwiązania dla przedszkoli i żłobków na całym świecie.
Illumine to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania opieką nad dziećmi, zaprojektowane, aby pomóc dyrektorom przedszkoli i żłobków w prowadzeniu swoich ośrodków w sposób inteligentny i wygodny. Jest to łatwa w obsłudze, wyposażona w wiele funkcji aplikacja, która umożliwia placówkom opieki nad dziećmi korzystanie z rozwiązań cyfrowych i oszczędzanie czasu i pieniędzy. Platforma ta umożliwia zarządzanie codziennymi czynnościami, obecnością, automatyzacją procesów fakturowania i usprawnianiem komunikacji między rodzicami a nauczycielami. Oferuje wszystko, czego potrzeba, aby zapewnić swoim placówkom opieki nad dziećmi sukces. Dowiedz się więcej na temat produktu: Illumine

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Portal dla rodziców
  • Przetwarzanie płatności
  • Śledzenie immunizacji i alergii
  • Baza danych członków
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie posiłkami/odżywianiem
  • Zarządzanie komunikacją
  • Raporty dzienne
Nagrodzone oprogramowanie i aplikacja do zarządzania ośrodkami opieki nad dziećmi pozwala nauczycielom i dyrektorom placówek zaoszczędzić od 6 do 9 godzin tygodniowo z ich czasu administracyjnego.
Kinderpedia zapewnia ośrodkom opieki nad dziećmi kompleksowy zestaw narzędzi cyfrowych zaprojektowanych z myślą o wydajnej pracy i lepszej komunikacji, kładąc duży nacisk na zaangażowanie rodziców. Obsługuje aktualizacje w czasie rzeczywistym, powiadomienia o aktywności dziecka i alerty o zdarzeniach, zapewniając rodzicom dostęp do informacji. Personel może udostępniać dzienne harmonogramy, zwiększając przejrzystość działań dzieci. Platforma zapewnia śledzenie postępów, umożliwiając spersonalizowaną informację zwrotną i wspierając wspólne podejście do rozwoju dziecka. Kinderpedia upraszcza zarządzanie finansami dzięki zautomatyzowanemu fakturowaniu i płatnościom mobilnym, ułatwiając zadania administracyjne i oferując wygodę płatności. Ponadto bezpiecznie zarządza danymi uczniów i rodzin, ułatwiając dostęp do szczegółowych profili i zapisów. Ogólnie rzecz biorąc, Kinderpedia zapewnia przyjazne dla użytkownika rozwiązanie do ulepszonej komunikacji, zaangażowania rodziny, monitorowania postępów dziecka i transakcji finansowych, stawiając na pierwszym miejscu bezpieczeństwo i wydajność. Dowiedz się więcej na temat produktu: KINDERPEDIA

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Portal dla rodziców
  • Przetwarzanie płatności
  • Śledzenie immunizacji i alergii
  • Baza danych członków
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie posiłkami/odżywianiem
  • Zarządzanie komunikacją
  • Raporty dzienne