Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do inspekcji

Oprogramowanie do inspekcji pozwala zautomatyzować procesy wielu rodzajów inspekcji budynków mieszkalnych lub handlowych. Oferuje listy kontrolne, funkcje gromadzenia danych, raporty z inspekcji i narzędziami do zarządzania spotkaniami. Aplikacje do inspekcji umożliwiają skuteczne zarządzanie spotkaniami z klientami, pozwalając na szybkie planowanie i automatyczne zastępowanie w przypadku anulowania, optymalizację wydajności pracy i generowanie przychodów. Oprogramowanie do inspekcji oferuje również różne funkcje w zakresie utrzymywania klientów, takie jak zautomatyzowane listy mailingowe i korespondencja seryjna. Aplikacje do inspekcji często obejmują także inne tradycyjne funkcje biznesowe, takie jak księgowość i zarządzanie płacami.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do inspekcji

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 27 w
Polska Produkt lokalny
Aplikacja Xafy Safety została zaprojektowana, aby pomóc firmom w zarządzaniu zadaniami, listami kontrolnymi, dziennikami audytów i operacjami konserwacji za pośrednictwem ujednoliconej platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Xafy Safety App
Aplikacja Xafy Safety została zaprojektowana, aby pomóc firmom w zarządzaniu zadaniami, listami kontrolnymi, dziennikami audytów i operacjami konserwacji za pośrednictwem ujednoliconej platformy. Korzystając ze skanera kodów QR, pracownik zostaje skierowany do dokładnych list kontrolnych bezpieczeństwa, które musi wypełnić, aby zapewnić bezpieczeństwo w miejscu pracy. Podczas tworzenia środowiska Xafy możliwa jest obsługa wszystkich języków. Obecnie koncentruje się na urządzeniach z systemem operacyjnym Android. Aplikacja Xafy Safety App wyświetla stan bezpieczeństwa maszyny, dzięki czemu operator ma pewność, że może kontynuować pracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Xafy Safety App

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
To cyfrowy zestaw narzędzi do konfiguracji i zarządzania wszelkimi inspekcjami realizowanymi w przedsiębiorstwach skupiających się na zasobach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Inspectivity
Narzędzie Inspectivity Platform stanowi kompleksowe rozwiązanie w zakresie cyfrowego zarządzania inspekcjami infrastruktury krytycznej. Dostępne funkcje to zarządzanie wieloma obszarami inspekcji za pomocą jednej platformy umożliwiającej współpracę, praca samodzielna lub tworzenie jednolitego środowiska poprzez łączenie systemów całej firmy. To cyfrowy zestaw narzędzi do konfiguracji i zarządzania wszelkimi inspekcjami realizowanymi w przedsiębiorstwach skupiających się na zasobach. Połączenie nowoczesnych aplikacji internetowych i mobilnych pozwala na współpracę zespołów w skali globalnej i zwiększenie efektywności procesu inspekcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Inspectivity

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Poznaj intuicyjne oprogramowanie do zarządzania inspekcjami firmy Benchmark Gensuite, aby usprawnić inspekcje, zwiększyć zgodność z przepisami i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Benchmark Gensuite EHS
Zarządzanie inspekcjami jest kluczowym elementem sukcesu organizacji, zwłaszcza tych z sektora ochrony środowiska, zdrowia i bezpieczeństwa (EHS), który pozwala organizacjom spełniać wymogi regulacyjne poprzez uproszczenie przepływu pracy oraz procesu kompilowania i śledzenia audytów związanych z EHS. Dzięki wielokrotnie nagradzanemu oprogramowaniu firmy Benchmark Gensuite do zarządzania inspekcjami organizacje mogą usprawnić inspekcje, procesy następcze i działania naprawcze oraz zwiększyć zgodność z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Benchmark Gensuite EHS

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Zarządzaj pracownikami mobilnymi za pomocą oprogramowania do Synchroteam FSM. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam
Skutecznie zarządzaj pracownikami mobilnymi, upraszczaj procesy biznesowe i optymalizuj koszty dzięki oprogramowaniu Synchroteam FSM do kontroli. Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, kalendarza, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, fakturowania i map. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj się dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Inteligentna platforma mobilna do przeprowadzania audytów i inspekcji. Skuteczny sposób na poprawę jakości, bezpieczeństwa, standardów operacyjnych i zgodności z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoAudits
Inteligentna aplikacja mobilna i kompletne rozwiązanie do przeprowadzania audytów i inspekcji. Planowanie inspekcji, prowadzenie szybkich audytów mobilnych na ulubionym urządzeniu (nawet w trybie offline), natychmiastowe przydzielanie zadań naprawczych. Po inspekcji możliwe jest natychmiastowe wygenerowanie wnikliwych raportów i automatyczne przesłanie ich pocztą e-mail do odpowiednich osób, aby uzyskać informacje w czasie rzeczywistym. Dzięki zaawansowanemu pulpitowi analitycznemu dostępny jest wgląd w działania i maksymalizacja wskaźnika ROI. Proste i niedrogie rozwiązanie dla profesjonalistów. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoAudits

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
MaintainX to mobilne oprogramowanie do digitalizacji inspekcji, które zwiększa wydajność i umożliwia wgląd w terenie w czasie rzeczywistym.
MaintainX to mobilne oprogramowanie do digitalizacji procedur, które umożliwia zespołom pierwszej linii przeprowadzanie inspekcji, procedur bezpieczeństwa, list kontrolnych i innych czynności w terenie. Oto, co jest digitalizowane i zabierane ze schowka: - procedury bezpieczeństwa, - listy kontrolne dotyczące środowiska, - raportowanie narzędzi i przyrządów pomiarowych, - procedury konserwacyjne, - przepływy pracy audytu/kontroli, - listy kontrolne szkoleń. Pomaga menedżerom stać się bardziej wydajnymi operatorami, dostarczając im w czasie rzeczywistym informacje biznesowe z terenu. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Łatwy w obsłudze i w instalacji, niezawodny i bezpieczny system kontroli urządzeń mobilnych i przepływu pracy. Opatrz go marką prywatną.
Przeprowadzaj kontrole na swój sposób. Elastyczna platforma ułatwia projektowanie prostych lub złożonych inspekcji przy użyciu obliczeń. Gotowe raporty będą wyglądać identycznie jak Twoje bieżące projekty, dzięki wykorzystaniu szablonów Word/Excel. Dodawaj zdjęcia, adnotacje, dane GPS, podpisy, audio/wideo i nie tylko. Egzekwuj reguły biznesowych i widoczności pola. Uzyskuj dostęp do analiz i wyników w czasie rzeczywistym, korzystając z mechanizmu logiki biznesowej. Automatyzuj za pomocą RPA (zrobotyzowana automatyzacja procesów) zestawianie dokumentów, dystrybucję, archiwizację i powiadomienia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Forms On Fire

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
ArcSite jest liderem w zakresie rozwiązań do kreślarstwa mobilnego i estymacji opartych na rysunkach.
ArcSite jest liderem w zakresie rozwiązań do kreślarstwa mobilnego i estymacji opartych na rysunkach. Dzięki ArcSite w zaledwie kilka minut możesz łatwo tworzyć piękne, profesjonalnie wyglądające rysunki na iPadzie, tablecie z systemem Android lub urządzeniu z systemem Windows. Następnie możesz automatycznie wygenerować start, obliczyć koszt i marżę, a nawet stworzyć zwycięską ofertę, a wszystko to podczas pracy w terenie lub w dowolnym miejscu, w którym chcesz pracować. ArcSite może pomóc Ci zdobyć więcej zleceń, zaoszczędzić czas i poprawić współpracę z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: ArcSite

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Łatwe oprogramowanie inspekcyjne. Prostota. Elastyczność. Skalowalność. Konfiguracja w ciągu kilku minut. Wypróbuj bezpłatnie przez 1 miesiąc. Identyfikowalność ISO i FDA.
Łatwe oprogramowanie do automatyzacji inspekcji. Platforma całkowicie oparta na chmurze. Nieograniczona skalowalność. Łatwe tworzenie globalnego narzędzia inspekcji dla wielu lokalizacji. Łatwa konfiguracja. Konfiguracja formularzy inspekcji i szkolenie pracowników. Obejmuje kompleksową identyfikowalność. Powiązanie zapisów nieudanych inspekcji z produktami niezgodnymi lub działaniami naprawczymi. Jedna zunifikowana platforma. Automatyzacja procesów biznesowych i poprawa jakości. Oszczędność czasu i pieniędzy. Zwiększenie rentowności. Minimalizacja wycofań. Wypróbuj bezpłatnie przez 1 miesiąc. Dowiedz się więcej na temat produktu: QT9 QMS

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Dokonaj cyfryzacji całego procesu kontroli jakości, aby uczynić go wydajnym i systematycznym. Tworzenie procesów, raportowanie i analityka.
YOOBIC digitalizuje cały proces kontroli jakości. Od tworzenia procesów po raportowanie i proces zatwierdzania, wspierany przez zaawansowane raportowanie i analizy. Oszczędzaj czas, zmniejszaj liczbę błędów i poprawiaj relacje z dostawcami. YOOBIC jest używany przez ponad 200 firm na całym świecie, w tym Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino’s Pizza, Puma, Lacoste i Sanofi. Dowiedz się więcej na temat produktu: YOOBIC

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Skutecznie przeprowadzaj dokładne inspekcje za pomocą oprogramowania Certainty. Usprawnij procesy, zapewnij zgodność i dąż do doskonałości.
Certainty, używany przez ponad 100 000 profesjonalistów do przeprowadzania ponad 2 000 000 kontroli rocznie, jest sprawdzonym na poziomie przedsiębiorstwa rozwiązaniem dla każdego programu zarządzania opartego na kontroli. Certainty pozwala na wprowadzanie danych z papieru, przeglądarki, importu z Excela lub aplikacji Certainty i posiada wszystko, czego potrzebujesz do projektowania i zarządzania listami kontrolnymi inspekcji, zbierania i raportowania danych z inspekcji, zarządzania i łagodzenia ryzyka, incydentów oraz problemów zidentyfikowanych w procesie inspekcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Certainty Software

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Technologia UniFocus oferuje jedne z najlepszych w swojej klasie narzędzi do zarządzania kadrą pracowniczą. Dzięki nim menedżerzy mogą podejmować trafne i szybkie decyzje.
UniFocus jest liderem w optymalizacji zasobów ludzkich dzięki łączeniu rozwiązań zarządzania pracą oraz systemów rejestracji czasu pracy z wglądem w zaangażowanie klientów i pracowników. Narzędzia UniFocus wykorzystują szeroki zasób wiedzy branżowej, dzięki czemu planowanie pracy, budżetowanie, tworzenie harmonogramu i zapewnianie zgodności stają się banalnie proste. Oparte na chmurze rozwiązania pozwalają na integrację oprogramowania UniFocus z istniejącymi systemami i zapewniają szeroki dostęp do informacji biznesowych z dowolnego urządzenia w dowolnym momencie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Unifocus

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Chcesz zaktualizować listę kontrolną inspekcji w czasie rzeczywistym lub autoryzować konserwację awaryjną? Wypróbuj Fluix.
Martwisz się o swoje dokumenty w przypadku audytów lub niespodziewanych inspekcji? Chcesz zaktualizować listę kontrolną w czasie rzeczywistym lub autoryzować konserwację awaryjną? Globalne firmy średniej wielkości ufają, że Fluix pomoże im przygotować się do inspekcji. Oprogramowanie oferuje wypełnianie niestandardowych list kontrolnych, gromadzenie zatwierdzeń w czasie rzeczywistym, rejestrowanie podpisów klientów i bezpieczne wysyłanie dokumentów do chmury lub biura za pomocą aplikacji iOS lub przeglądarki internetowej. Cyfryzacja. Automatyzacja. Transformacja. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluix

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Falcony to aplikacja internetowa, która umożliwia przeprowadzanie wszystkich kontroli i zgłaszanie wszelkich uwag na każdym urządzeniu – zarówno w trybie online, jak i offline.
audits.io to w pełni konfigurowalne narzędzie, które działa na wszystkich urządzeniach – zarówno w trybie online, jak i offline. Przeprowadzaj audyty i inspekcje na telefonie komórkowym lub tablecie i kontynuuj pracę na komputerze, jeśli chcesz. Dołączaj obrazy i inne pliki, przypisuj i powiadamiaj odpowiedzialne osoby, udostępniaj zautomatyzowane raporty PDF interesariuszom i analizuj wąskie gardła i trendy z statystyk w czasie rzeczywistym. Sprawdź poniższy materiał i już dziś rozpocznij usprawnianie procesów audytu i inspekcji w swojej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Falcony

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Platforma sieciowa poświęcona jakości i zrównoważonemu rozwojowi, która pomaga firmom usprawnić kontrole w procesach produkcyjnych i magazynach.
Inspectorio to oparte na chmurze rozwiązanie SaaS, które koncentruje się na tworzeniu dynamicznych i opartych na ryzyku programów jakości i zgodności. Naszym celem jest zbudowanie połączonego, zrównoważonego i przejrzystego łańcucha dostaw. Sztuczna inteligencja Inspectorio daje markom, detalistom i sprzedawcom narzędzia do przewidywania obszarów wysokiego ryzyka i automatyzowania interwencji opartych na ryzyku w całym łańcuchu dostaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Inspectorio

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
QIMAone to oprogramowanie do kontroli jakości, specjalizujące się w produktach konsumenckich dla marek, sprzedawców detalicznych i producentów.
QIMAone to oprogramowanie do kontroli jakości, specjalizujące się w towarach konsumpcyjnych dla globalnych marek, sprzedawców detalicznych i producentów. QIMAone cyfryzuje inspekcje i usprawnia współpracę z dostawcami w celu poprawy jakości produktów, minimalizacji kosztów i ciągłego doskonalenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: QIMAone

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Dzięki zastosowaniu Evotix przez ponad 400 firm zmieniamy sposób, w jaki pracownicy angażują się w BHP.
Evotix to globalna firma technologiczna ESG (zarządzanie środowiskowe, społeczne i ład korporacyjny), która zmienia sposób, w jaki pracownicy angażują się w BHP. Jej cenione na rynku rozwiązanie, Assure, jest używane przez ponad 400 klientów w wielu branżach. Intuicyjna, mobilna aplikacja Evotix wspiera udział pracowników, kierując ich działaniami na pierwszej linii, a jednocześnie zbierając bogate dane, które pomagają w ustalaniu priorytetów w zakresie bezpieczeństwa i usprawnień operacyjnych oraz zapewniają zgodność z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Evotix

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Bindy Retail Execution Software pomaga markom detalicznym i hotelarskim realizować standardy i programy marki.
Bindy Retail Execution Software pomaga markom detalicznym i hotelarskim realizować standardy i programy na czas, w całości, w każdym miejscu. Zwiększ wydajność dzięki niestandardowym listom kontrolnym, zdjęciom i podpisom oraz zamkniętemu przepływowi pracy korygującej. Szybsze wykonanie witryny: Twórz niestandardowe formularze, aby wdrażać promocje, sprawdzać standardy marki lub procedury operacyjne. Zwiększ produktywność: Usprawnij przepływ pracy podczas inspekcji, eliminując formularze papierowe, Excel i opóźnienia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bindy

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Oparty na chmurze portal recenzyjny do identyfikacji uszkodzeń dla wypożyczalni oraz flot transportowych i DSP (dostawcy usług kurierskich). Wnosi uczciwość do firmy klienta.
Oparty na chmurze portal recenzyjny do identyfikacji uszkodzeń dla wypożyczalni oraz flot transportowych i DSP (dostawcy usług kurierskich). DAMAGE iD to prosty, wspomagany proces robienia zdjęć zarówno przed jak i po transakcji najmu lub po wykorzystaniu pojazdów przez DSP. Korzystanie z usługi DAMAGE iD poprawia uczciwość firmy i chroni klienta lub kierowcę przed oskarżeniem o wcześniejsze uszkodzenie. Zdjęcia nie kłamią, a nawet jeśli użytkownik nie zaznaczy uszkodzeń w aplikacji, zdjęcia opatrzone datą, godziną i położeniem geograficznym są dowodem. Dowiedz się więcej na temat produktu: DAMAGE iD

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Twórz cyfrowe kopie szablonów inspekcji w ciągu kilku minut. Pobierz aplikację i zacznij zbierać dane w podróży, nawet w trybie offline.
Cały zespół potrzebuje wydajnych inspekcji w jednym oprogramowaniu. + tworzenie cyfrowych kopii list kontrolnych i formularzy kontroli + przesyłanie formularzy w drodze przez urządzenia mobilne + aplikacja mobilna działa offline + planowanie inspekcji i śledzenie dat ukończenia + tworzenie niestandardowych raportów w formacie PDF, Word i Excel + tworzenie niestandardowych pulpitów analitycznych i raportów + dostarczanie informacji dokładnie tam, gdzie są potrzebne Łatwa konfiguracja. Łatwa w użyciu. Nie wymaga obsługi informatycznej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tekmon

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Visualogyx to oparta na chmurze platforma mobilna i internetowa, która pomaga użytkownikom i firmom usprawnić ich cyfrowe inspekcje i audyty.
Visualogyx to oparta na chmurze platforma mobilna i internetowa, która pomaga zespołom przeprowadzać cyfrowe inspekcje i audyty oraz generować profesjonalne raporty. Intuicyjna konstrukcja umożliwia użytkownikom na całym świecie przeprowadzanie inspekcji i audytów w zakresie bezpieczeństwa, kontroli jakości, logistyki, ubezpieczeń, budownictwa, mieszkań, pojazdów itp. Visualogyx jest używany przez osoby, które oczekują natychmiastowych inspekcji i raportów bez konieczności używania papieru. Korzystają z niego także firmy posiadające wiele organizacji, zespołów, projektów, stosujące niestandardowe szablony i obrandowane raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visualogyx

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Aplikacja Professional Inspection, dostępna na iOS, Andriod i przeglądarkę internetową, śledzenie problemów, analityka.
Auditus to aplikacja inspekcyjna i oprogramowanie w chmurze, z których korzysta ponad 9000 klientów w celu przeprowadzania inspekcji, audytów, kontroli zgodności lub testów zapewnienia jakości. Aplikacja Auditus ułatwia zadania pracownikom pracującym w terenie. Wielojęzyczna aplikacja inspekcyjna, dostępna online i offline na wielu platformach (iOS, Andriod, przeglądarka internetowa). Nowoczesny system oceny, śledzenie problemów, alerty o ryzyku i wydajne raportowanie w czasie rzeczywistym zapewniają pełny wgląd w wyniki firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Auditus

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
SmartScan to oparta na sztucznej inteligencji aplikacja internetowa do kontroli wizualnej pojazdów.
DriveX zapewnia szybką, łatwą i godną zaufania samoobsługową kontrolę samochodów dla firm. Proces oparty na sztucznej inteligencji prowadzi klientów, zapewniając wysokiej jakości zdjęcia, oszczędzając czas i zmniejszając ryzyko oszustwa. Kontrola samochodu może rozpocząć się od razu, bez konieczności pobierania aplikacji mobilnej. Po zakończeniu inspekcji samochodu generowana jest ocena wizualna samochodu i raport uszkodzeń. Dowiedz się więcej na temat produktu: DriveX

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Streem realizuje misję udostępnienia światowej wiedzy dla wszystkich poprzez wzbogacone o AR połączenia wideo i doświadczenia klientów.
Streem umożliwia organizacjom sprzedaż i obsługę klientów bez ograniczeń i założeń, pomnażając ich wiedzę o cenny kontekst. Platforma Streem umożliwia angażowanie konsumentów w czasie rzeczywistym za pomocą zdalnego wideo i technologii AR (rzeczywistość rozszerzona). Bogaty zestaw narzędzi AR/SI wykorzystywany w połączeniu z platformą do połączeń wideo pomaga organizacjom skupić się na kliencie, usprawniając tradycyjnie czasochłonne zadania, takie jak wycena, konsultacje handlowe, diagnostyka, gwarancje i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Streem

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
Enablon dostarcza najbardziej kompleksowe na rynku oprogramowanie związane z BHP i ochroną środowiska, zarządzeniem ryzykiem i korporacyjną odpowiedzialnością społeczną zaprojektowane dla firm z rankingu Fortune 500.
Wprowadzony na rynek 20 lat temu Enablon oferuje niezwykle kompleksową platformę z oprogramowaniem dotyczącym BHP i ochrony środowiska, zarządzania ryzykiem i ESG zaadresowaną do dużych i rozbudowanych organizacji. Setki firm z listy Forbes Global 2000 i miliony użytkowników na całym świecie polegają na naszym oprogramowaniu pozwalającym na zminimalizowanie ryzyka, zwiększenie bezpieczeństwa pracowników, zapobiegania incydentom i spełnienia odpowiednich wymogów (ISO 45001, ISO 14001, ISO 31000, TRI, GHG MRR, CAA, Product Stewardship, itp.). Zapytaj o darmowe demo już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: EHS Management Software

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Przechwytywanie obrazu
  • Baza danych klientów
  • Szablony raportów
  • Śledzenie nieudanych inspekcji
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)