Wyniki: 342 w
Twórz, śledź i podpisuj elektronicznie dokumenty w jednym miejscu za pomocą prawnie wiążących podpisów online. Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc
Chcesz wysłać dokładne propozycje, które zaimponują Twoim klientom bez poświęcania na każdą z nich godziny lub więcej? PandaDoc umożliwia tworzenie nowych wycen bezpośrednio w rozwiązaniu CRM za pomocą jednego kliknięcia, śledzenie widoków wycen i podpisów po ich wysłaniu oraz przyjmowanie płatności za pomocą bezpiecznych pól transakcji kartą kredytową. Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Bitrix24 to rozwiązanie CRM z wbudowanymi wycenami i fakturami. Nieograniczone oferty i faktury w 100% bezpłatnie. Osiem milionów klientów na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Jeśli szukasz bezpłatnego oprogramowania do wyceny i fakturowania, jesteś we właściwym miejscu. Bitrix24 to bezpłatne rozwiązanie CRM z nieograniczoną liczbą wycen i faktur. W odróżnieniu od innych bezpłatnych rozwiązań, oferty i faktury w Bitrix24 są w pełni konfigurowalne i obejmują zaawansowane narzędzia, takie jak obsługę wielu walut, podatki, automatyczne numerowanie, katalog produktów i e-mail marketing. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Automatyzacja tworzenia ofert, akceptowanie płatności i zwiększanie współczynnika konwersji dzięki Better Proposals. Dowiedz się więcej na temat produktu: Better Proposals
Better Proposals to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyfrowymi dokumentami i usprawnienia sprzedaży. Dzięki intuicyjnemu i łatwemu w obsłudze edytorowi pozwala tworzyć i wysyłać wyceny w kilka minut. Koniec z ręcznym wprowadzaniem danych dzięki integracjom z systemami CRM. Opcja akceptowania płatności przez Stripe, GoCardless i PayPal. Dowiedz się więcej na temat produktu: Better Proposals

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Zarządzaj pracownikami mobilnymi za pomocą oprogramowania do Synchroteam FSM. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam
Oprogramowanie do zarządzania usługami w terenie Synchroteam umożliwia wydajne zarządzanie pracownikami mobilnymi, usprawnianie i optymalizowanie kosztów dla firm. Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, wyceny i płatności mobilnych. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks i Zoho. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj ją dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Czy długie czasy wyceny zmniejszają zainteresowanie nabywców? Skróć czas oczekiwania na ofertę dzięki wielokrotnie nagradzanemu oprogramowaniu DealHub do tworzenia CPQ (zapytań ofertowych). Dowiedz się więcej na temat produktu: DealHub
Czy długie czasy wyceny zmniejszają zainteresowanie nabywców? Skróć czas oczekiwania na ofertę dzięki wielokrotnie nagradzanemu oprogramowaniu do notowania DealHub. Wysoce intuicyjne rozwiązanie do notowania DealHub minimalizuje zadania administracyjne i usprawnia operacje sprzedaży, skracając cykl sprzedaży i zwiększając przychody. Natywna integracja z rozwiązaniami CRM (Microsoft Dynamics, Salesforce i Freshworks). Dowiedz się więcej na temat produktu: DealHub

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Tailor accurate, professional quotes to your prospects’ specific needs with Zomentum Grow Quoting Module. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zomentum Grow
Zomentum Grow Quoting Module helps Partners build professional and error-free quotes and send them as real-time microsites. Customize your quoting template to add a personalized touch. Reduce errors and save time with digital signature for endorsement. Put detailed product information on all your quotes with the Etilize product catalogue. Avoid inconsistencies and errors in product descriptions with comprehensive content. Source real-time inventory and pricing from vendors directly in Zomentum Dowiedz się więcej na temat produktu: Zomentum Grow

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Follow up on every opportunity and win new business by creating professional, customisable, online quotes or estimates on the spot.
Xero helps you win new business by creating beautiful, customised quotes on the spot. Never miss an opportunity by sending quotes to your prospective customers as soon as you've discussed the work they'd like done. Customers can accept, decline or comment on the quote with the click of a button, then you can easily edit and resend if you need to. Once the job is done, simply create an invoice from your quote, which they can easily pay online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Xero

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Keap

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
We help job shops and manufacturers of all kinds work smarter for improved efficiencies, greater flexibility, and bigger profits.
ECI Shoptech brings together industry-leading solutions E2 SHOP and JobBOSS to create the next evolution in job shop business management: JobBOSS². Designed for job shops and make-to-order manufacture rs, JobBOSS² provides the flexibility manufacturers need to maximize productivity and profits, while scaling effectively. JobBOSS² gives you insight and visibility into your shop floor like never before with quick estimates and quotes, real-time data collection, flexible scheduling, and much more! Dowiedz się więcej na temat produktu: JobBOSS²

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
The fastest, easiest, and highest value Quoting Software. Automate everything from customer estimates to getting paid.
mHelpDesk is the easiest and most powerful solution for your business, automating everything from first customer quotes all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Dowiedz się więcej na temat produktu: mHelpDesk

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Jobber is perfect for home service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
Jobber keeps your jobs on track and your customers informed. Send quotes and invoices by text and email, schedule jobs more efficiently, and optimize routes. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online within 24 hours, or automatically every month. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobber

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Fully integrated, automated, and easy-to-use interface designed to help users sell faster, communicate quicker, and maximize profits.
Sell faster, communicate more efficiently, and maximize profits with Odoo Sales. Quickly send polished quotations, with an easy-to-use eSignature feature and online payment options. Odoo Sales is fully integrated with other Odoo apps, and automates a number of time-consuming tasks, thus freeing users to focus on customer relationships and revenue. Dowiedz się więcej na temat produktu: Odoo

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Ready to level up your business? Be more efficient, profitable 💹, organized, and automated. Free consultation.📞 Free trial.
Running a successful business doesn’t have to be stressful. Our customizable software and services make it easy for you and your team to stay connected and scale your business. With the JobNimbus platform, you can fully customize your workflow and hone in on all your business processes. Boost your team’s efficiency with cutting-edge features our customers love, like our Boards tool, automation options, and mobile app. Try JobNimbus 2 Weeks for free, no credit card is required. Dowiedz się więcej na temat produktu: JobNimbus

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Qwilr is a document design and automation tool for sales teams, including e-sign, analytics and smart integrations.
Create the perfect proposal, pitch, sales quote and more with Qwilr. Stand out from the crowd with Qwilr's easy to use page builder, extensive image and video library, designer-created templates and more. Add interactive quotes, e-sign, and automate essential sales tasks with integrations to your CRM and business software. Move conversations forward faster with page notifications and analytics on how the page is viewed. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qwilr

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
The app for trade contractors & service businesses to cut paperwork, provide amazing service, and run a more productive business.
ServiceM8 is the app for trade contractors & service businesses, such as plumbing, electrical, HVAC & refrigeration, locksmiths, cleaners & gardeners — any kind of small business which manages jobs & staff in the field. We're a job, staff & client management solution, with everything to run your day-to-day in one place — digital job cards, scheduling, quotes, staff locations, client emails & texts, job notes & photos, online bookings, forms, asset management, invoicing & payments. Dowiedz się więcej na temat produktu: ServiceM8

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Proposify's the proposal software that gives you control and visibility into the most important stage of your sales process. The close.
Proposify is the online proposal software that gives control and visibility into the most important stage of your sales process. From deal design to sign-off, get the confidence and flexibility to manage and close all your quotes, contracts, and proposals. Create impressive sales documents that stay consistent and error-free. Receive the insights to scale your process, make timely engagements, and accurately forecast. And deliver a seamless sign-off experience for your customers and prospects. Dowiedz się więcej na temat produktu: Proposify

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Sales Automation, eCommerce, Augmented Reality, eCommerce Marketplace, works online and offline! The premiere patented mobile solution!
The premiere (and Patented) #1 mobile Business to Business sales solution that allows you to bring your products with you no matter where you are, with or without internet access. View all of your products, customers, complete order histories, conduct inventories and sell/share your products from anywhere. Additionally, Sales Reps can access RepZio on ANY connected device with our revolutionary web app. With RepZio you can manage your business anywhere, anytime, on any device! Dowiedz się więcej na temat produktu: RepZio

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
RFP360 empowers sourcing and procurement teams to centralize their entire RFx (RFP, RFI, RFQ) process in a single, digital workspace.
RFP360 empowers sourcing and procurement teams to centralize their RFx process — collecting insights, evaluating proposals and working with colleagues and vendors in a single, digital workspace. In addition to making smarter buying choices, customers improve efficiency, mitigate risk and increase engagement when issuing RFPs, RFIs, RFQs, vendor assessments and more. Our request management software introduces digital transformation and automation into purchasing routines. Dowiedz się więcej na temat produktu: RFP360

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Invoice2go makes it easy to send invoices & estimates, accept online payments and manage your business. Free 30 day trial.
Send professional invoices and estimates with Invoice2go. Try it free for 30 days. Easily create and send custom invoices with a few clicks, accept payments online and manage your business at-a-glance with business insights reporting. Looking for more tools to run your business? Invoice2go also features appointment scheduling, time tracking, expense tracking and more. Try our newest profiles and review features to increase visibility online and earn customer trust. Dowiedz się więcej na temat produktu: Invoice2go

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Cloud based custom manufacturing solution with quoting, business intelligence, employee management, and more.
ShopVOX is a comprehensive web-based, easy to use management solution for custom fabricators. Our solution includes everything you need to run your shop - sales lead tracking, quoting, work orders, purchase orders, job management and scheduling, online proof approvals, Quickbooks integration, business intelligence, online credit card payments through Authorize.net, and much more. Perfect for - Sign companies - Printing companies - Apparel companies - Custom manufacturers - Job shops Dowiedz się więcej na temat produktu: shopVOX

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu. Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami i pracą, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Award-winning enterprise work management software for project portfolio management (PPM) and professional services delivery teams.
Planview Clarizen is an award-winning enterprise work management solution for PMOs and professional services delivery teams. Robust project portfolio management (PPM) capabilities enable program managers and service team leaders to gain real-time visibility into work in progress, automate workflows, proactively manage risks, gain delivery confidence, and deliver greater business impact. Planview Clarizen is purpose-built for mid-sized and enterprise PMOs, EPMOs, PSOs, and ESOs. Dowiedz się więcej na temat produktu: Planview Clarizen

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Top rated all-in-one solution designed for service businesses. Easily manage your jobs from when they come in until they are paid.
Whether it's residential call-outs or large commercial jobs, Fergus full-service job management software for trades and service businesses gives you all the tools you need to run a successful business. Built by a plumber, Fergus takes care of all the details from quoting, scheduling and invoicing through to managing your team and Health & Safety. With more than 10 million jobs already created in Fergus, our visual workflow can help you manage all of your jobs on the go, whether it's 3 or 300. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fergus

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
FreeAgent - Voted the UK’s #1 bookkeeping software and Client App of the Year 2021 at ICB Luca awards
FreeAgent is award-winning online accounting software that’s designed specifically for small businesses and freelancers. Over 100,000 business owners and their accountants and bookkeepers use FreeAgent to create invoices, monitor cashflow, file tax returns and much more. With no confusing accounting jargon and a friendly support team on hand to answer any questions, FreeAgent makes it easy to keep your business admin on track. Dowiedz się więcej na temat produktu: FreeAgent

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Tradify is a quoting app built for trade & service based businesses. Quote, schedule, track & invoice on the go.
Tradify is a quoting app designed specifically for trade businesses with 1-20 employees. It contains everything a tradie needs to cut back on admin. Quotes, invoices, timesheets, field service management, purchase orders, scheduling and job reporting. Tradify handles it all with ease. Over 30,000 electricians, plumbers, HVAC, builders, and other trades use and love Tradify across the world. 90% of our customers choose Tradify because its easy to use. Find out why: Dowiedz się więcej na temat produktu: Tradify

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
simPRO is a leading global provider of quoting software for the trades.
simPRO is a leading global provider of quoting software for the trades. Since 2002, simPRO has developed a range of solutions to help businesses work smarter, provide exceptional service and maximize profitability. Over 7,000 businesses with over 200,000 users worldwide use simPRO to streamline their operations. With powerful features for quoting and estimating, scheduling, inventory management, communicating in the field, improving cash flow and reporting. Dowiedz się więcej na temat produktu: simPRO

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Avoid errors in prices, measurements, taxes using quotes in Konfío Gestión ERP:
Some of the benefits of using quotes in Konfío Gestión ERP: - You save time because the product data is already saved - Projects & professional image - Avoid errors in prices, measurements, taxes - Interact with your client - Avoid recapturing if they ask you for an electronic invoice. Dowiedz się więcej na temat produktu: Konfío Gestión

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
A single platform for all your project management needs; from quotes to timesheets, job tracking, and costing, reporting and more.
A single platform for all your job management needs, used by 10000+ service businesses globally. See all your expenses in the job costing system and don't get stung with nasty bills. Instantly know how costs and invoices are stacking up in the job order costing system. See your estimated costs broken down into individual tasks. Measure actual costs as they come in, to see if your staff are quoting accurately. Get full visibility and view job profitability at a glance. Try it now for free! Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkflowMax

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Proposable empowers your company to create, deliver and track your quotes without the headaches.
Proposable empowers your company to create, deliver, and track all your quotes without the headaches. From creating and sending trackable web-based quotes, to closing the deal with integrated eSignatures, Proposable automates the entire quoting and proposal process from start to finish. Dowiedz się więcej na temat produktu: Proposable

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Aplikacja internetowa dla małych i średnich przedsiębiorstw, umożliwiająca śledzenie zapasów, zamówień, fakturowanie i raportowanie w wielu lokalizacjach – w tym w produkcji.
Internetowy system inwentaryzacji, śledzenia zamówień, fakturowania i raportowania dla małych i średnich firm działających w wielu lokalizacjach – w tym w zakresie obsługi produkcji. Zobacz ostrzeżenia magazynowe, dostępność dostawców i czas realizacji zamówień. Śledzenie poziomów zapasów, kosztów, wartości zapasów. Obsługa kompletacji, serii, partii i kodów kreskowych, zwrotów, przesyłek, wysyłki drop, transferów wewnętrznych. Przyjmij Megaventory, aby skutecznie zarządzać swoją firmą i cieszyć się przyjaznym dla użytkownika interfejsem oraz kompleksowym wsparciem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Megaventory

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Quotient streamlines the quoting process, making it easy to create, send, and manage quotes. Your customers will love it.
Quotient is super-intuitive online quoting software that lets you create, send, and manage your quotes. You'll save time and make more money with Quotient. Available 100% securely anywhere on the Mac, Windows and iPhone/iPad. Quotient seamlessly integrates with Zapier, Xero, QuickBooks Online, Insightly, Capsule and MailChimp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quotient

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Take your company mobile, manage tasks, sales, quoting, work orders, maintenance, recurring contracts, timesheets, invoicing and more!
ServiceBox manages the end to end business process for the Commercial Service Contractor. With our web based software you can connect the office and the field techs instantly. Create quotes, work orders, scheduling, invoicing, payments, inventory, ongoing maintenance, recurring work, timesheets and much more. Customer that utilize ServiceBox see significant improvements to their overall workflow and reduce time to process paper by 96%. This leads to your bottom line and significant growth. Dowiedz się więcej na temat produktu: ServiceBox

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
MarketDirect StoreFront is the industry leading eCommerce Web-to-Print solution designed for printers and marketers.
MarketDirect StoreFront is the industry leading eCommerce Web-to-Print solution designed for printers and marketers. Offering leading user experience and design options, with simple to use templates or powerful customized site building tools. You can sell marketing collateral, business stationery, direct mail - even digital marketing campaigns. All with best in class automation via XML and JDF integration, direct connectivity for MIS solutions and a dedicated API. Dowiedz się więcej na temat produktu: MarketDirect StoreFront

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Ignition makes it simple to engage clients, get paid and run your business on autopilot. From impressive online proposals to automated
Ignition is a client engagement and commerce platform for professional services businesses to streamline how they engage clients and get paid. Businesses such as accounting and bookkeeping firms use Ignition to help them grow, be more efficient, and create win-win client relationships. With Ignition, you can easily win new business with impressive digital proposals, engage new and existing clients with a clear scope of work, and get paid on time by automating payment collection - all in one. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ignition

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dolibarr

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
QuoteWerks is an easy-to-use quoting and proposal solution enabling companies of all sizes to streamline their sales process.
QuoteWerks is an affordable turn-key quoting and proposal solution with over 88,000 Users in 101 countries. What sets QuoteWerks apart is its 55+ integrations with CRM (such as ACT!, Autotask, ConnectWise, salesforce, MS CRM, Outlook and more), Accounting (QuickBooks and Sage 50), Distributors (Ingram Micro, Tech Data, Synnex, and more), FedEx/UPS, Leasing, Sales Tax, Dell, Cisco, HP, CDW, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: QuoteWerks

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
The flagship CPQ software for the FES industry, backed by a catalog of 1 million products.
A Revalize brand, AutoQuotes is the FES industry's flagship CPQ platform -- widely used and trusted for more than 30 years. Quote faster and more accurately with access to a database of more than one million products, and accelerate deal velocity by building and sharing quotes faster than ever -- and ahead of your competitors. Dowiedz się więcej na temat produktu: AutoQuotes

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
The easiest to use omnichannel solution that brings together configure price quote (CPQ), B2B Ecommerce, and complete sales enablement.
Combined CPQ, CRM & B2B Ecommerce solution for manufacturers and distributors. Streamline sales from the inside to the outside, including dealer and distributor channels. Provide error-free quoting for simple and complex configurations, shorten sales cycles, and modernize your selling today. NetSuite user? Verenia also offers the only CPQ solution that is 100% native to Netsuite, not a plug-in or extension. Trusted by companies like Yamaha Motors, Bennington Marine, and Lovesac. Dowiedz się więcej na temat produktu: Verenia CPQ

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
For commercial subs and residential remodelers looking to run a more productive business. All-in-one solution with real-time insights.
For commercial subcontractors and residential remodelers only! Run efficiently, paperlessly, and with better insights on job performance than they ever had before. Offers both contract job and dispatch management tools. Syncs with QuickBooks. Features: Detailed quoting, project management, contract management, change order management, ACH/credit card payment processing, RFIs, scheduling, time tracking, progress invoicing, AIA-style billing, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Knowify

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Built by industry experts, AroFlo is the most trusted field service software on the market. It automates businesses & transforms lives.
Built by a former tradesman, AroFlo has been turning around field service businesses since 2001. Our system was built for the cloud right from the start so it's fast, reliable and incredibly powerful. Everything you need can be accessed and processed using practically any mobile device, in any location. Scheduling, timesheets, job tracking, quotes, inventory, workplace safety, GPS tracking, document storage, invoices, customer payments, accounting integrations and more. Request a demo today. Dowiedz się więcej na temat produktu: AroFlo

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Digital manufacturing insights software in the product lifecycle enables better collaboration in discrete manufacturing decisions
aPriori connects Design Engineers, Cost Experts, Sourcing/Procurement teams, and Supply Chain to collaborate, review real time insights to improve products, and optimize cost, carbon footprint and manufacturability to stay aligned with Corporate priorities and KPIs. This unique collaborative platform, combines Product Cost Management, Design for Manufacturing and Sustainability, and Supplier Collaboration capabilities to yield insights that accelerate time to market by 20%. Visit www.apriori.com Dowiedz się więcej na temat produktu: aPriori

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
ERP software for job shops, custom and mixed mode manufacturers and make to order manufacturers.
M1 is subscription cloud-based ERP software for manufacturers, enabling you to tie your business operations together in one system to centralized your data. It lets you coordinate and share data across various functions within your businessfrom sales, inventory, scheduling, production, shipping, and more. M1 helps you grow. Dowiedz się więcej na temat produktu: M1 ERP

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Leading insurance software single platform solutions including the cloud-based EZLynx Rating Engine and EZLynx Management System.
EZLynx provides a single platform solution to help independent insurance agents keep their competitive advantage. Their web-based technology allows you to get instantaneous quotes from 330 carriers in 48 states. Comparative cross-carrier quoting has never been this easy Dowiedz się więcej na temat produktu: EZLynx

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Quote & Proposal Automation Anytime, Anywhere designed for IT Solution Providers
ConnectWise Sell offers IT solution providers of all sizes a cloud-based quoting solution that enables the quote-to-cash process to run smoothly. Key features help technology businesses quickly generate quotes, follow up on them, and turn them into revenue with ease. Tight integrations with leading CRMs like NetSuite, Salesforce, and ConnectWise Manage provide end-to-end visibility into the sales pipeline from quote and proposal creation to ordering, fulfillment, and billing. Dowiedz się więcej na temat produktu: ConnectWise Sell

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Life insurance quoting tool that helps agents create quotes for their clients via their websites, mobile devices, & PCs.
Life insurance quoting tool that helps agents create, process, and manage coverage quotes in batches and embed them across websites, mobile devices, & PCs. Dowiedz się więcej na temat produktu: Compulife Quote Software

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.
OnePageCRM to pierwsze rozwiązanie CRM sprzedaży skoncentrowane na działaniu, które pomaga małym i średnim firmom zachować kontrolę nad sprzedażą. Skup się na tym, co należy zrobić w następnej kolejności, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem, utrzymuj zespół na tej samej stronie i zamykaj więcej transakcji, wykonując jedno działanie sprzedażowe na raz. Oszczędzaj czas i zautomatyzuj administrowanie i wprowadzanie danych. Generowanie leadów jednym kliknięciem z dowolnego miejsca w sieci. Korzystaj z zalet rozwiązania CRM w podróży dzięki aplikacjom mobilnym na systemy iOS i Android. Masz jakieś pytania? W ofercie jest wsparcie za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu i czatu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnePageCRM

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Get work won, done and paid with the no-nonsense app made just for trades. Quotes, invoices, scheduling, payments click, click, done.
Write quotes, estimates, and invoices, get customer approval, schedule work, take payments, manage teams, make notes and keep everyone in the loop, anytime, on any device. Made for trades, by trades, YourTradebase is a super-fast, no-nonsense app that helps you get work won, done and paid. Its quick, its easy and it saves trades an average of a day a week on paperwork leaving you more time to grow your business and do the things you love. Take it for a spin with a free 30-day trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: YourTradebase

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
Easy to use no-code content builder for interactive online forms, surveys, web calculators, quizzes, product finders & payment pages.
involve.me specializes in growth tools for online customer engagement through white label interactive funnels. Its main software is a no-code content builder for embeddable and standalone online quizzes, online surveys, web calculators, online forms, product finders and payment pages that look & feel custom coded. involve.me's no-code interactive content builder software has been used by Salesforce, Universal Pictures, Nestlé, Pearson Education, Time Out and Bloomberg LP. Dowiedz się więcej na temat produktu: Involve.me

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
The most intuitive, customizable and cost-effective customer relationship management (CRM) solution on the market.
1CRM enables businesses to create long-lasting customer relationships with the most intuitive, customizable and cost-effective customer relationship management (CRM) solution on the market. By focusing on a comprehensive and easy to customize CRM solution, 1CRM is putting tailored-fit CRMs within reach of businesses everywhere. 1CRM stands out for its inclusion of Order Management, Service Management and Project Management within its CRM framework - including timesheets and expense reports. Dowiedz się więcej na temat produktu: 1CRM

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie
New generation quoting software designed to meet unique business needs, bring value to your business, streamline quotation management.
New generation quoting software for quoting products, logistics, insurance, services, projects, sales agreements, and more. Customize your quoting software based on your industry, product, and service offerings, Run quote reports and metrics with charts, graphs, and data export. Fully hosted and self hosted deployment models, technical support, training, and data migrations. Dowiedz się więcej na temat produktu: A1 Tracker

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie cenami
  • Portal dla klientów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Tworzenie propozycji
  • Zarządzanie szablonami
  • Szacowanie