Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do ofertowania

Programy do ofertowania umożliwiają dokładne, szybkie i skuteczne obliczanie kosztów i szacowanie wycen. Umożliwiają również dystrybucję ofert w obrębie firmy, pozwalając na automatyczne wycenianie w oparciu o dane historyczne, a także łatwą integrację czynników lokalizacyjnych, w tym profilów klientów, terminologii specyficznej dla danego przypadku oraz stawek podatku od sprzedaży. Wiele aplikacji do ofertowania integruje się bezpośrednio z działaniami księgowymi firmy, umożliwiając automatyczną konwersję ofert cenowych na faktury. Programy do ofertowania są powiązane z programami księgowymi i oprogramowaniem do automatyzacji sprzedaży.

Wyniki: 20 w
ProfiQuote to narzędzie do tworzenia dokładnych i atrakcyjnych ofert cenowych, propozycji i szacunków bez wysiłku i szybko. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProfiQuote
ProfiQuote to narzędzie do tworzenia dokładnych i atrakcyjnych ofert cenowych, propozycji i szacunków bez wysiłku i szybko. Jest to przyjazne dla użytkownika oprogramowanie online zaprojektowane w celu optymalizacji procesu wyceny i usprawnienia sprzedaży, pozwalające na generowanie profesjonalnie dopracowanych ofert, aby zadowolić klientów i wygrać więcej transakcji w różnych branżach. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProfiQuote

Funkcje

  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zautomatyzowana wycena
  • Zarządzanie cenami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie rabatami
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
  • Third-Party Integrations
Zarządzaj pracownikami mobilnymi za pomocą oprogramowania do Synchroteam FSM. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam
Oprogramowanie do zarządzania usługami w terenie Synchroteam umożliwia wydajne zarządzanie pracownikami mobilnymi, usprawnianie i optymalizowanie kosztów dla firm. Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, wyceny i płatności mobilnych. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks i Zoho. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj ją dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam

Funkcje

  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zautomatyzowana wycena
  • Zarządzanie cenami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie rabatami
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
  • Third-Party Integrations
PandaDoc to kompleksowe narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edycji, wysyłania, śledzenia i elektronicznego podpisywania wycen i innych dokumentów biznesowych.
PandaDoc to kompleksowe narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edycji, śledzenia i elektronicznego podpisywania wycen. Odkryj lepszy sposób tworzenia profesjonalnie wyglądających wycen. Zwiększ liczbę transakcji dzięki nieograniczonej liczbie podpisów elektronicznych, szablonom wielokrotnego użytku, edycji w aplikacji, integracji z CRM, interfejsom API i wsparciu 24/7. Nasi użytkownicy tworzą wycenę średnio w mniej niż 4 minuty i odnotowują 20% wzrost liczby zamkniętych transakcji. Dołącz do 50 000 firm, które automatyzują zarządzanie wycenami, przyspieszają proces pozyskiwania klientów i notują więcej transakcji! Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc

Funkcje

  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zautomatyzowana wycena
  • Zarządzanie cenami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie rabatami
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
  • Third-Party Integrations
Bitrix24 to rozwiązanie CRM z wbudowanymi wycenami i fakturami. Nieograniczone oferty i faktury w 100% bezpłatnie. Osiem milionów klientów na całym świecie.
Jeśli szukasz bezpłatnego oprogramowania do wyceny i fakturowania, jesteś we właściwym miejscu. Bitrix24 to bezpłatne rozwiązanie CRM z nieograniczoną liczbą wycen i faktur. W odróżnieniu od innych bezpłatnych rozwiązań, oferty i faktury w Bitrix24 są w pełni konfigurowalne i obejmują zaawansowane narzędzia, takie jak obsługę wielu walut, podatki, automatyczne numerowanie, katalog produktów i e-mail marketing. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zautomatyzowana wycena
  • Zarządzanie cenami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie rabatami
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
  • Third-Party Integrations
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu. Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami i pracą, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zautomatyzowana wycena
  • Zarządzanie cenami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie rabatami
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
  • Third-Party Integrations
Automatyzacja tworzenia ofert, akceptowanie płatności i zwiększanie współczynnika konwersji dzięki Better Proposals.
Better Proposals to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyfrowymi dokumentami i usprawnienia sprzedaży. Dzięki intuicyjnemu i łatwemu w obsłudze edytorowi pozwala tworzyć i wysyłać wyceny w kilka minut. Koniec z ręcznym wprowadzaniem danych dzięki integracjom z systemami CRM. Opcja akceptowania płatności przez Stripe, GoCardless i PayPal. Dowiedz się więcej na temat produktu: Better Proposals

Funkcje

  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zautomatyzowana wycena
  • Zarządzanie cenami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie rabatami
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
  • Third-Party Integrations
Aplikacja internetowa dla małych i średnich przedsiębiorstw, umożliwiająca śledzenie zapasów, zamówień, fakturowanie i raportowanie w wielu lokalizacjach – w tym w produkcji.
Internetowy system inwentaryzacji, śledzenia zamówień, fakturowania i raportowania dla małych i średnich firm działających w wielu lokalizacjach – w tym w zakresie obsługi produkcji. Zobacz ostrzeżenia magazynowe, dostępność dostawców i czas realizacji zamówień. Śledzenie poziomów zapasów, kosztów, wartości zapasów. Obsługa kompletacji, serii, partii i kodów kreskowych, zwrotów, przesyłek, wysyłki drop, transferów wewnętrznych. Przyjmij Megaventory, aby skutecznie zarządzać swoją firmą i cieszyć się przyjaznym dla użytkownika interfejsem oraz kompleksowym wsparciem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Megaventory

Funkcje

  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zautomatyzowana wycena
  • Zarządzanie cenami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie rabatami
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
  • Third-Party Integrations
Czy długie czasy wyceny zmniejszają zainteresowanie nabywców? Skróć czas oczekiwania na ofertę dzięki wielokrotnie nagradzanemu oprogramowaniu DealHub do tworzenia CPQ (zapytań ofertowych).
Czy długie czasy wyceny zmniejszają zainteresowanie nabywców? Skróć czas oczekiwania na ofertę dzięki wielokrotnie nagradzanemu oprogramowaniu do notowania DealHub. Wysoce intuicyjne rozwiązanie do notowania DealHub minimalizuje zadania administracyjne i usprawnia operacje sprzedaży, skracając cykl sprzedaży i zwiększając przychody. Natywna integracja z rozwiązaniami CRM (Microsoft Dynamics, Salesforce i Freshworks). Dowiedz się więcej na temat produktu: DealHub

Funkcje

  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zautomatyzowana wycena
  • Zarządzanie cenami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie rabatami
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
  • Third-Party Integrations
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.
OnePageCRM to pierwsze rozwiązanie CRM sprzedaży skoncentrowane na działaniu, które pomaga małym i średnim firmom zachować kontrolę nad sprzedażą. Skup się na tym, co należy zrobić w następnej kolejności, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem, utrzymuj zespół na tej samej stronie i zamykaj więcej transakcji, wykonując jedno działanie sprzedażowe na raz. Oszczędzaj czas i zautomatyzuj administrowanie i wprowadzanie danych. Generowanie leadów jednym kliknięciem z dowolnego miejsca w sieci. Korzystaj z zalet rozwiązania CRM w podróży dzięki aplikacjom mobilnym na systemy iOS i Android. Masz jakieś pytania? W ofercie jest wsparcie za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu i czatu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnePageCRM

Funkcje

  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zautomatyzowana wycena
  • Zarządzanie cenami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie rabatami
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
  • Third-Party Integrations
Windward Core to jeden ze światowych liderów w zakresie rozwiązań do generowania osadzanych dokumentów, umożliwiający użytkownikom tworzenie wszelkiego rodzaju dokumentów.
Windward Core to jeden ze światowych liderów w dziedzinie rozwiązań do generowania dokumentów. Core osadza się w aplikacjach za pomocą zaledwie 11 linijek kodu. Pozwala użytkownikom na projektowanie szablonów z wykorzystaniem logiki biznesowej i wielu źródeł danych w znanym środowisku Microsoft Office. Core jest szybki, prosty i eliminuje błędy ludzkie, zmieniając sposób tworzenia dokumentów. Dzięki integracji z Core niezależni producenci oprogramowania i producenci OEM mogą szybko wprowadzić na rynek swoje niestandardowe rozwiązania z potężnymi możliwościami raportowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluent

Funkcje

  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zautomatyzowana wycena
  • Zarządzanie cenami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie rabatami
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
  • Third-Party Integrations
Profesjonalnie wyglądające faktury, szacunki i wiele więcej w kilka sekund dzięki Billdu, kreatorowi faktur.
Billdu umożliwia szybkie i łatwe tworzenie profesjonalnie wyglądających faktur, szacunków i innych dokumentów w dowolnym miejscu. Śledź swoje faktury i dokładnie wiedz, które faktury są opłacane lub zaległe, wysyłaj przypomnienia do klientów i otrzymuj płatności do 9 dni szybciej dzięki akceptowaniu płatności kartą. Wypróbuj Billdu bezpłatnie przez 30 dni. Billdu to nie tylko najlepiej oceniana aplikacja do fakturowania, ale także do rezerwacji w trybie online, czatu na żywo, zawierająca wiele innych narzędzi, które pomogą użytkownikowi sprawnie prowadzić i skalować działalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Billdu

Funkcje

  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zautomatyzowana wycena
  • Zarządzanie cenami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie rabatami
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
  • Third-Party Integrations
Uprość to, co złożone. Experlogix CPQ zapewnia uproszczone rozwiązania do automatyzacji ofert i zamówień dla systemów ERP i CRM.
Experlogix opracowuje, sprzedaje i obsługuje oprogramowanie do konfiguracji produktów CPQ (konfiguracja, cena i kosztorys) używane przez producentów, firmy z branży zaawansowanych technologii, firmy świadczące profesjonalne usługi, wydawców i wiele innych firm na całym świecie w celu poprawy ich ofert, zamówień i wydajności produkcji. Zbudowane w oparciu o technologie Microsoft .NET, konfiguratory Experlogix są dostępne lokalnie, na żądanie, za pośrednictwem portali i offline. Dowiedz się więcej na temat produktu: Experlogix CPQ

Funkcje

  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zautomatyzowana wycena
  • Zarządzanie cenami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie rabatami
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
  • Third-Party Integrations
XaitCPQ (dawniej znany jako Blueprint CPQ) przechowuje wszystkie złożone reguły produktowe, cenowe i biznesowe w jednym miejscu.
XaitCPQ (dawniej znany jako Blueprint CPQ) przechowuje wszystkie złożone reguły produktowe, cenowe i biznesowe w jednym centralnym miejscu w celu automatyzacji i usprawnienia działań w czasie rzeczywistym. Dzięki temu użytkownik ma pod ręką wszystko, czego potrzebuje, aby szybciej zamykać transakcje, przy lepszej współpracy, kontroli i przejrzystości. Dowiedz się więcej na temat produktu: XaitCPQ

Funkcje

  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zautomatyzowana wycena
  • Zarządzanie cenami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie rabatami
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
  • Third-Party Integrations
Ujednolicona platforma współpracy produktowej Surefront usprawnia sprzedaż wielokanałową, merchandising i rozwój produktów, zapewniając dziesięciokrotny zwrot z inwestycji.
Oprogramowanie Surefront Unified Product Lifecycle Management rewolucjonizuje zarządzanie produktami, usprawniając przepływy pracy i zwiększając szybkość wprowadzania produktów na rynek o 70%. Platforma PLM (zarządzanie cyklem życia produktów) to centrum wszystkich dyskusji na temat projektów, udostępniania informacji o produktach i zarządzania zadaniami. Zespoły mogą łatwo poruszać się po zagadnieniach zgodności z regulacjami SOX (ustawa Sarbanes-Oxley z 2002 r.), natychmiast zlokalizować krytyczne dane i bez wysiłku zarządzać cyklem życia produktu. Maksymalizacja wydajności i zasobów zespołu dzięki gwarancji dziesięciokrotnego zwrotu z inwestycji w pierwszym roku użytkowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Surefront

Funkcje

  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zautomatyzowana wycena
  • Zarządzanie cenami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie rabatami
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
  • Third-Party Integrations
Pakiet SaaS w chmurze Bit2win CPQ umożliwia organizacjom automatyzację i optymalizację konfiguracji produktów, tworzenie ofert i rejestrację zamówień.
Bit2win CPQ umożliwia działowi sprzedaży, partnerom i klientom konfigurowanie złożonych produktów/usług, dostarczanie dokładnych wycen i tworzenie lepszych ofert z najbardziej aktualnymi informacjami o produktach i cenach. Bit2win, zaprojektowany dla przedsiębiorstw, które przechodzą na cyfrowe procesy sprzedaży i automatyzację wyceny, umożliwia sprzedaż i subskrypcję dóbr materialnych, ceny cykliczne i oparte na użytkowaniu, pakiety i poprawki do istniejących umów serwisowych oraz zapewnia jedną z najlepszych, dostępnych na rynku, funkcji wyceny. Dowiedz się więcej na temat produktu: bit2win CPQ

Funkcje

  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zautomatyzowana wycena
  • Zarządzanie cenami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie rabatami
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
  • Third-Party Integrations
ProcessFlex to system tworzenia, dostosowywania i zarządzania procesami i profilami. Projekty, rekrutacja, wycena, sprzedaż…
ProcessFlex to system tworzenia, dostosowywania i zarządzania procesami i profilami w trybie online. Projekty, rekrutacja, zatrudnianie, wycena, zakupy, sprzedaż i inne procesy. Klienci, kandydaci, dostawcy, pracownicy i nie tylko. Łatwe porównywanie profili i śledzenie ich statusu w procesach. ProcessFlex zapewnia kontrolę finansową, produkty, zadania, załączanie plików, tablicę kanban i wiele innych. Darmowe i osobiste wsparcie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProcessFlex

Funkcje

  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zautomatyzowana wycena
  • Zarządzanie cenami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie rabatami
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
  • Third-Party Integrations
Inteligentna platforma w chmurze, która wykorzystuje sztuczną inteligencję do analizy cen i specyfikacji dostawców w celu optymalizacji wyników negocjacji.
COVALYZE to inteligentna platforma chmurowa do optymalnego zarządzania grupami kategorii. Dzięki analityce opartej na sztucznej inteligencji widzisz, którzy dostawcy cenią swoje materiały lub usługi i jaka jest uczciwa cena za każdy artykuł. COVALYZE umożliwia zespołom na całym świecie znacznie szybsze wdrażanie znaczących redukcji kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: COVALYZE

Funkcje

  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zautomatyzowana wycena
  • Zarządzanie cenami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie rabatami
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
  • Third-Party Integrations
Platforma do wyceny i szacowania produkcji, która umożliwia znacznie szybsze tworzenie dokładnych wycen.
SecturaFAB to najszybsze i najprostsze oprogramowanie do kosztorysowania na świecie. Została ona opracowana w celu zmniejszenia zapotrzebowania na inżynierię w procesie wyceny i znacznie szybszego tworzenia rentownych wycen. Program SecturaFAB został zintegrowany w platformie ERP w celu ograniczenia potrzeby korzystania z pomocy inżynierów w procesie ofertowania oraz znacznie szybszego tworzenia korzystnych ofert. Ponadto program SecturaFAB może przyjmować wiele typów plików – DWG, DXF, PDF, STEP, a nawet rysunki na serwetkach. Dowiedz się więcej na temat produktu: SecturaFAB

Funkcje

  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zautomatyzowana wycena
  • Zarządzanie cenami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie rabatami
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
  • Third-Party Integrations
DynamicsPrint jest preferowanym rozwiązaniem ERP dla branży drukarskiej.
DynamicsPrint jest preferowanym rozwiązaniem ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) dla branży poligraficznej. Są zaufanym partnerem Microsoft i jako jedyny partner ISV (niezależni dostawcy oprogramowania) ze złotym certyfikatem posiadają kompletną konfigurację dla Microsoft 365 FO. DynamicsPrint może obsłużyć każdy aspekt działalności firmy – od ofertowania i produkcji po planowanie zasobów i finanse. Jest to natywne dla chmury rozwiązanie SaaS, a dzięki DynamicsPrint nie ma płatności z góry ani lokalnych serwerów – tylko w pełni zautomatyzowane aktualizacje. Płaci się w miarę upływu czasu. Dowiedz się więcej na temat produktu: DynamicsPrint

Funkcje

  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zautomatyzowana wycena
  • Zarządzanie cenami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie rabatami
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
  • Third-Party Integrations
Dostosuj dokładne, profesjonalne oferty do konkretnych potrzeb swoich klientów dzięki modułowi Zomentum Grow Quoting.
Moduł Zomentum Grow Quoting Module pomaga partnerom tworzyć profesjonalne i bezbłędne oferty i wysyłać je w czasie rzeczywistym jako mikrowitryny. Dostosuj swój szablon cytowania, aby nadać mu indywidualny charakter. Zmniejsz liczbę błędów i zaoszczędź czas dzięki cyfrowemu podpisowi do potwierdzeń. Umieść szczegółowe informacje o produkcie na wszystkich swoich ofertach dzięki katalogowi produktów Etilize. Unikaj niespójności i błędów w opisach produktów dzięki wyczerpującej treści. Pozyskuj w czasie rzeczywistym zapasy i ceny od dostawców bezpośrednio w Zomentum Dowiedz się więcej na temat produktu: Zomentum Grow

Funkcje

  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zautomatyzowana wycena
  • Zarządzanie cenami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie rabatami
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
  • Third-Party Integrations