Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do zarządzania aktywami cyfrowymi

Oprogramowanie do zarządzania aktywami cyfrowymi automatyzuje zarządzanie obrazami i innymi materiałami nietekstowymi. Aplikacje do zarządzania zasobami cyfrowymi umożliwiają skuteczne i elastyczne rozwiązania w zakresie opracowywania, organizowania i dystrybucji zasobów cyfrowych w wielu lokalizacjach biur i sektorach biznesowych. Te rozwiązania zapewniają optymalne wykorzystanie bogatych zasobów multimedialnych organizacji, takich jak elementy reklamowe, zdjęcia produktów, materiały pomocnicze do sprzedaży, pliki audio i wideo. Oprogramowanie do zarządzania aktywami cyfrowymi jest związane z programami do zarządzania dokumentami.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 30 w

Rozwiązanie DAM firmy Bynder umożliwia zespołom współpracę w chmurze, szybsze wprowadzanie treści na rynek i maksymalizację wpływu aktywów marketingowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bynder
Bynder to prosty sposób na profesjonalne zarządzanie cyfrowymi zasobami. Zespoły mogą pracować na tej samej stronie dzięki możliwości wspólnej edycji w czasie rzeczywistym i zatwierdzania marki, prostemu udostępnianiu i przechowywaniu plików, a także automatycznemu formatowaniu dla kanałów i typów plików. Zapewnia on jeden centralny, oparty na chmurze portal dla wszystkich markowych materiałów firmowych i wiadomości. Dzięki kreatywności firmy kolejny wielki pomysł jest na wyciągnięcie ręki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bynder

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
Kontainer DAM & PIM – bezpieczny, elegancki, przyjazny dla użytkownika bank zdjęć i centrum dystrybucji danych produktów w jednej platformie opartej na chmurze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontainer
Bezpieczne, przyjazne dla użytkownika rozwiązanie DAM & PIM – nowe centrum dystrybucji obrazów, filmów, zasobów i danych. Kontainer upraszcza organizację, wzbogacanie i udostępnianie plików. Konfigurowalne rozwiązania plug&play integrują się ze stosem technologicznym, dzięki czemu można udostępniać swoje zasoby na różnych platformach i kanałach – CMS, CRM, ERP, e-marketing itp. Z równą miarą funkcjonalności i projektowania UX, system jest intuicyjny w użyciu i łatwy do dostosowania do marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontainer

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu. Wypróbuj głęboką integrację z Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch i innymi, aby zwiększyć produktywność współpracy Twojego zespołu. Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
Centralizuj i udostępniaj zasoby marek swoich zespołów za pomocą opartego na chmurze systemu zarządzania zasobami cyfrowymi Canto i zacznij pracować wydajniej już dziś.
Jako lider w dziedzinie DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi), Canto jest najprostszym, a jednocześnie najbardziej wydajnym systemem DAM na rynku. Zespoły marketingowe we wszystkich branżach ufają Canto, aby z łatwością organizować, zabezpieczać i udostępniać wizualne zasoby marki i treści. Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu w branży zarządzania zasobami cyfrowymi tysiące marek na całym świecie polegają na nim przy centralizacji swoich bibliotek multimediów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Canto

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
Wspieraj swoje treści dzięki wielokrotnie nagradzanym rozwiązaniom DAM, PIM, MRM (zarządzania zasobami marketingowymi) i zarządzaniu marką oraz usługom nieporównywalnym z innymi.
Widen, firma należąca do Acquia, została uznana przez użytkowników Capterra za dobrą wartość i łatwość użytkowania. Widen to firma zarządzająca zasobami cyfrowymi przedsiębiorstwa, zapewniająca centralne źródło prawdy dla treści produktów i aktywów marki. Obsługując przede wszystkim średnie i duże organizacje zatrudniające ponad 500 pracowników, Widens dostarcza rozwiązania w chmurze dla przedsiębiorstw DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi) i PIM (zarządzanie informacjami o produkcie), obiegu dokumentów marketingowych oraz zarządzania marką, zapewniając kompleksowe doświadczenie wysokiej jakości oprogramowania i niezrównanej obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acquia DAM (Widen)

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
Jedno z najlepszych narzędzi online do łatwego tworzenia i publikowania katalogów, broszur, magazynów, portfolio i innych.
Flipsnack to narzędzie online do publikowania, używane na całym świecie do tworzenia i publikowania cyfrowych katalogów, magazynów, broszur, portfolio, raportów, fotoalbumów, gazet i wielu innych rodzajów publikacji. Jak to działa? Wystarczy przesłać plik PDF, a automatycznie zamieni się on w piękny magazyn online, z efektami przewracania stron. Możesz też skorzystać ze studia graficznego online, aby stworzyć własną publikację online od podstaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
Platforma do projektowania i tworzenia szablonów z blokowanymi szablonami umożliwiająca zespołom tworzenie i dystrybucję treści bez odchodzenia od marki.
Lucidpress to platforma do projektowania i tworzenia szablonów marki, która umożliwia osobom w Twojej firmie niebędącym projektantami samodzielne tworzenie i wysyłanie materiałów marketingowych (bez odchodzenia od marki). Szablony z blokadą chronią Twoją markę, umożliwiając jednocześnie współpracownikom wprowadzanie drobnych poprawek i modyfikacji, ułatwiając pracę Twojego zespołu kreatywnego. Pożegnaj się z rażącym brandingiem dzięki Lucidpress – platformie do tworzenia szablonów marki, której zaufało ponad siedem milionów użytkowników na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marq

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
Seismic, najbardziej kompleksowe dostępne rozwiązanie wspierające sprzedaż, zapewnia angażujące doświadczenia kupujących, które zwiększają przychody i wzrost.
Seismic jest platformą w zakresie wspomagania sprzedaży i marketingu klasy korporacyjnej, wyposażającą zespoły sprzedażowe w wiedzę, komunikaty i automatycznie spersonalizowane treści, które okazały się najbardziej skuteczne w każdej interakcji z kupującym. Potężna inteligencja treści i analityka umożliwiają marketerom udowodnienie i poprawę ich wpływu na wyniki finansowe, ujawniając, co naprawdę zwiększa przychody, a co należy dostosować. Dowiedz się więcej na temat produktu: Seismic

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
Oprogramowanie do zarządzania zasobami cyfrowymi i biblioteką multimediów w jednym zintegrowanym, bezpiecznym i ekonomicznym rozwiązaniu. Nieograniczona liczba użytkowników we wszystkich planach.
Filecamp to oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania zasobami cyfrowymi, które pomaga firmom organizować i udostępniać ich cyfrowe media, takie jak obrazy, filmy i wytyczne dotyczące marki. Filecamp ma nieograniczoną liczbę użytkowników we wszystkich planach, każdy użytkownik skonfigurowany z własnym zestawem uprawnień użytkownika i folderów. Unikalne opcje niestandardowego brandingu sprawią, że system DAM będzie pasował do przewodnika po marce. Ponad 1500 marek z co najmniej 60 krajów zaufało Filecamp w zakresie zasobów cyfrowych i wytycznych dotyczących marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Filecamp

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
Filestage to platforma do przeglądania i zatwierdzania, która pomaga w udostępnianiu, omawianiu i zatwierdzaniu wszystkich plików w jednym miejscu.
Filestage to łatwe w użyciu oprogramowanie do proofingu online, gotowe do użytku w przedsiębiorstwie, które pomaga zespołom szybciej przeglądać i zatwierdzać zasoby cyfrowe. Dzięki konfigurowalnym przepływom pracy, automatyzacji zadań i wbudowanemu wersjonowaniu, Filestage posiada wszystkie narzędzia, których zapracowane zespoły potrzebują do osiągnięcia wyników, a jednocześnie nie wymaga żadnego szkolenia. Dzięki takim klientom, jak Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp i GroupM, jest to idealne rozwiązanie dla agencji kreatywnych oraz zespołów marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Filestage

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
Paperflite umożliwia zespołom ds. marketingu i sprzedaży odkrywanie, udostępnianie i śledzenie treści oraz uzyskiwanie analiz zaangażowania w czasie rzeczywistym.
Paperflite to platforma do zarządzania materiałami marketingowymi i sprzedażowymi. Dzięki Paperflite zespoły marketingowe mogą organizować i rozpowszechniać swoje treści wśród zespołów sprzedaży, zespołów ds. sukcesu klientów i partnerów kanału. Paperflite zapewnia analizę zaangażowania w czasie rzeczywistym w zakresie wewnętrznych i zewnętrznych interakcji użytkowników z treścią, dzięki czemu przedstawiciele handlowi mogą priorytetyzować leadów i wiedzieć, kiedy należy przesyłać wiadomości kontrolne. Rozwiązanie Paperflite integruje się z wiodącymi w branży rozwiązaniami CRM i narzędziami marketingowymi na różnych urządzeniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
Oprogramowanie do wspólnych weryfikacji w trybie online z intuicyjnym interfejsem ułatwiającym oznaczanie i zatwierdzanie materiałów wideo, obrazów, plików PDF i projektów internetowych.
ReviewStudio to oprogramowanie do weryfikacji, zaprojektowane w celu uproszczenia sposobu uzyskiwania informacji zwrotnych i zatwierdzeń dotyczących treści. Zbierz wszystkie swoje kreatywne opinie w jednym, scentralizowanym miejscu. Oznaczaj i komentuj bezpośrednio obrazy, filmy, pliki PDF i treści HTML. Porównuj wersje przed i po weryfikacji, umieszczone obok siebie. Przeglądaj swoje projekty samodzielnie lub we współpracy z innymi podczas sesji weryfikacji na żywo. Śledź status, zadania i zatwierdzenia swoich recenzji na poszczególnych pulpitach. Dowiedz się więcej na temat produktu: ReviewStudio

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
Sales Layer to moduł PIM oparty na SaaS, zapewniający sprawne rozwiązanie dla informacji o produktach z szybkim wdrożeniem na rynku.
Sales Layer to moduł PIM (zarządzanie informacjami o produkcie) oparty na SaaS, zapewniający sprawne rozwiązanie z szybkim wdrożeniem na rynku. Sales Layer rozwiązuje problemy związane ze złożonością pól informacji o produktach, kontrolą wersji katalogowej oraz przepływem danych w łańcuchu dostaw produktów dla producentów, dystrybutorów i sprzedawców detalicznych. Dzięki scentralizowanym informacjom biznesowym z rozwiązań ERP, CRM i CMS, Sales Layer tworzy bazę danych w chmurze możliwych do udostępnienia, bezpiecznych i łatwych do zarządzania informacji katalogowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sales Layer

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
Plytix jest najpopularniejszym systemem PIM na rynku wśród małych i średnich przedsiębiorstw handlu detalicznego.
Plytix to oprogramowanie PIM (zarządzanie informacjami o produkcie). Plytix jest najpopularniejszym PIM na rynku wśród małych i średnich firm na całym świecie ze względu na przyjazny dla użytkownika interfejs, niską cenę i swoje podejście do onboardingu i wsparcia klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Plytix

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
Filestack to najlepsza usługa wysyłania, przekształcania i dostarczania plików dla programistów.
Filestack oferuje szeroki zakres usług i narzędzi do zarządzania plikami i dostarczania treści. Interfejsy API i integracje interfejsu użytkownika ułatwiają przesyłanie, zmienianie i wysyłanie plików, a skalowalna infrastruktura umożliwia uzyskanie wysokiej wydajności i dostępu z dowolnego miejsca na świecie. Usługi Filestack są idealne dla firm i osób prywatnych, które muszą zarządzać dużymi ilościami treści i zapewniać szybkie, niezawodne dostarczanie tych treści swoim użytkownikom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Filestack

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
Rozwiązanie nowej generacji do cyfrowego zarządzania zasobami. Synchronizacja pulpitu zmienia sposób współpracy zespołów marketingu i kreatywności.
Chorus to rozwiązanie do zarządzania cyfrowymi zasobami, które pomaga zespołom ds. marketingu i kreatywnym w synchronizacji, przechowywaniu i udostępnianiu multimediów podczas współpracy. Członkowie zespołu mogą synchronizować wybrane pliki i pojemniki bezpośrednio na swoich pulpitach, udostępniać informacje zwrotne i zatwierdzenia za pomocą komentarzy, a następnie udostępniać wyrejestrowane zasoby globalnie. Wszystko w Chorus jest zbudowane wokół bezpiecznych „przestrzeni” – każdej skonfigurowanej tak, aby odzwierciedlała konkretny przepływ pracy zespołu. Nagradzany zespół ds. sukcesu klienta oferuje pomoc i wsparcie w zakresie wdrażania nowych pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Third Light

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
Twórz budżety odgórne, sprawdzaj na pierwszy rzut oka pozostały budżet i ustalaj limity wydatków dla poszczególnych działów.
Twórz budżety odgórne, sprawdzaj na pierwszy rzut oka pozostały budżet i ustalaj limity wydatków dla poszczególnych działów, aby mieć pewność, że pieniądze są wydawane we właściwych miejscach. Automatycznie obliczaj planowane, zarejestrowane i rzeczywiste koszty i generuj zautomatyzowane prognozy. Polegaj na MARMIND, który powie Ci, czy wydajesz za dużo, czy za mało. Dowiedz się więcej na temat produktu: MARMIND

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
WoodWing Swivle to rozwiązanie do zarządzania zasobami cyfrowymi w chmurze, znane ze swojego intuicyjnego interfejsu i w pełni markowych portali internetowych.
WoodWing Swivle to rozwiązanie do zarządzania zasobami cyfrowymi, znane ze swojego intuicyjnego interfejsu i w pełni markowych portali internetowych. Idealne rozwiązanie dla agencji kreatywnych, producentów i marek, które chcą przechowywać, zarządzać i udostępniać swoje pliki cyfrowe w markowym portalu internetowym z różnymi poziomami dostępu. Wartość dodana: szybkie wyszukiwanie i udostępnianie plików, funkcje współpracy, wszechstronne meta-tagi i wiele innych. Już dziś rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny – nie potrzebujesz karty kredytowej. Przykład: https://coffee.swivle.cloud/ Dowiedz się więcej na temat produktu: WoodWing Swivle

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
Odświeżająco proste oprogramowanie do zarządzania praktyką dla księgowych. Każda funkcja, której potrzebujesz, aby zachwycić swoich klientów. Jedna subskrypcja o wartości 30 USD.
Basil to prosty w użyciu produkt do zarządzania praktyką dla księgowych. Zawiera wszystkie funkcje potrzebne do zarządzania firmą i zachwycania klientów. Przystępne cenowo dla firm każdej wielkości, bez umów typu "lock-in" lub złożonych systemów cenowych. Wydajny i bezpieczny, ze światowej klasy wsparciem 24/7. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basil

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
Zarządzanie informacjami o produktach zaprojektowane w celu zwiększenia wydajności, kontroli i jakości obsługi informacji o produktach.
Pimberly to potężna, oparta na chmurze platforma PIM (Product Information Management), która synchronizuje wszystkie aspekty procesów zarządzania danymi produktów. Pimberly umożliwia firmom tworzenie niesamowitych doświadczeń online dzięki bogatszym, zróżnicowanym opisom produktów. Platforma zwiększa szybkość wprowadzania produktów na rynek, ułatwia ich wprowadzanie i ekspansję zagraniczną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pimberly PIM

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
WoodWing Assets (wcześniej nazywany Elvis DAM) pomaga zarządzać i tworzyć niesamowite zasoby dzięki doskonałej integracji z Adobe InDesign.
WoodWing Assets (wcześniej nazywany Elvis DAM) to elastyczny i skalowalny system zarządzania cyfrowymi zasobami, pomagający wydawcom, agencjom kreatywnym i działom marketingu osiągnąć cele w zakresie jakości, efektywności kosztowej i szybszego czasu wprowadzania produktów na rynek. Wspiera procesy biznesowe i operacyjne w zakresie przechowywania, organizowania, dostępu, udostępniania oraz zarządzania prawami i uprawnieniami do zasobów opartych na dużej ilości mediów. Oferuje doskonałą integrację z Adobe InDesign. Dostępne jako rozwiązanie w chmurze i stacjonarne. Dowiedz się więcej na temat produktu: WoodWing Assets

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
Przekształć komunikację w swoim zespole za pomocą Prezent, rozbudowanych przez sztuczną inteligencję, dopasowanych do marki prezentacji, które na nowo definiują storytelling w przedsiębiorstwie.
Prezent wyróżnia się jako kompleksowa platforma sukcesu komunikacji, rewolucjonizująca tworzenie prezentacji opartych na marce dzięki personalizacji opartej na sztucznej inteligencji. Ta innowacja przekształca każdego członka zespołu w eksperta w dziedzinie komunikacji, znacznie zwiększając wydajność, zwiększając produktywność nawet 10-krotnie. Platforma pozwala użytkownikom tworzyć prezentacje jak profesjonaliści, umożliwia płynną komunikację, bez wysiłku przenosi istniejące treści, sprawia, że uczysz się sztuki superdoładowania komunikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prezent

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
Polska Produkt lokalny
Niezwykle elastyczna platforma do zarządzania usługami i zasobami, z przyjaznym dla użytkownika sposobem na czatowanie z potencjalnymi klientami. W WERSJI ON-PREMISE.
Mint Service Desk to potężne narzędzie, które zawiera w sobie funkcjonalność service desk i zarządzanie aktywami w jednym. DOSTĘPNE W WERSJI STACJONARNEJ. Główne cechy: - elastyczna struktura zarządzania zasobami - system zgłoszeń zintegrowany z zarządzaniem zasobami - integracja e-mail - niestandardowe typy zgłoszeń - pola dynamiczne - szablony dokumentów i wiele innych. Narzędzie Mint Service Desk jest certyfikowane przez SERVIEW. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mint Service Desk

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami
Odblokuj świetlistą sprzedaż dzięki Klyck - dynamicznej platformie do zarządzania treściami, playbooks i bezszwornej współpracy.
Odblokuj świetlistą sprzedaż dzięki Klyck - dynamicznej platformie do zarządzania treściami, playbooks i bezszwornej współpracy. Znajdź łatwo odpowiednie treści do każdej sytuacji, dziel się nimi bezproblemowo z potencjalnymi klientami i członkami zespołu oraz zdobądź wgląd w wydajność swoich treści. Klyck zapewnia, że Twoje rozmowy są płynne, transakcje postępują szybciej, a czas nie jest marnowany. Wykorzystaj bibliotekę treści do organizacji materiałów za pomocą filtrów, tagów, kategorii i więcej. Skorzystaj z analizy treści, aby zrozumieć zaangażowanie i użyteczność, oraz monitoruj, w jaki sposób potencjalni klienci wchodzą w interakcje z Twoją treścią. Daj swojemu zespołowi narzędzia do osiągnięcia sukcesu dzięki zorganizowanym krokom do sprzedaży i centralizuj transakcje bezproblemowo za pomocą naszych cyfrowych pokoi sprzedażowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Klyck

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie metadanymi
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie treścią
  • Znakowanie
  • Zarządzanie dokumentami