Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do zarządzania aktywami cyfrowymi

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 22 w
Paperflite umożliwia zespołom ds. marketingu i sprzedaży odkrywanie, udostępnianie i śledzenie treści oraz uzyskiwanie analiz zaangażowania w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite
Paperflite to platforma do zarządzania materiałami marketingowymi i sprzedażowymi. Dzięki Paperflite zespoły marketingowe mogą organizować i rozpowszechniać swoje treści wśród zespołów sprzedaży, zespołów ds. sukcesu klientów i partnerów kanału. Paperflite zapewnia analizę zaangażowania w czasie rzeczywistym w zakresie wewnętrznych i zewnętrznych interakcji użytkowników z treścią, dzięki czemu przedstawiciele handlowi mogą priorytetyzować leadów i wiedzieć, kiedy należy przesyłać wiadomości kontrolne. Rozwiązanie Paperflite integruje się z wiodącymi w branży rozwiązaniami CRM i narzędziami marketingowymi na różnych urządzeniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite

Funkcje

  • Podział aktyków
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Raportowanie/analityka
Wspieraj swoje treści dzięki wielokrotnie nagradzanym rozwiązaniom DAM, PIM, MRM (zarządzania zasobami marketingowymi) i zarządzaniu marką oraz usługom nieporównywalnym z innymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Widen Collective
Widen, firma należąca do Acquia, została uznana przez użytkowników Capterra za dobrą wartość i łatwość użytkowania. Widen to firma zarządzająca zasobami cyfrowymi przedsiębiorstwa, zapewniająca centralne źródło prawdy dla treści produktów i aktywów marki. Obsługując przede wszystkim średnie i duże organizacje zatrudniające ponad 500 pracowników, Widens dostarcza rozwiązania w chmurze dla przedsiębiorstw DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi) i PIM (zarządzanie informacjami o produkcie), obiegu dokumentów marketingowych oraz zarządzania marką, zapewniając kompleksowe doświadczenie wysokiej jakości oprogramowania i niezrównanej obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Widen Collective

Funkcje

  • Podział aktyków
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Raportowanie/analityka
Cyfrowa platforma katalogowa, która przekształca plik PDF o prostej strukturze w całkowicie interaktywne doświadczenie. Inspiruj i wykorzystuj animowane elementy. Dowiedz się więcej na temat produktu: iPaper
iPaper to cyfrowa platforma katalogowa, która umożliwia przekształcanie drukowanych ulotek i katalogów w pełni interaktywne cyfrowe zakupy. Przyciągnij uwagę kupujących za pomocą zdjęć produktów i elementów interaktywnych, takich jak filmy i animacje. Obniż czas i nakłady na uruchomienie cyfrowych katalogów dzięki automatyzacji. Platforma iPaper została stworzona z myślą o firmie. Oferuje zaawansowane funkcje, które umożliwiają pełną automatyzację konfiguracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: iPaper

Funkcje

  • Podział aktyków
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Raportowanie/analityka
Centralizuj i udostępniaj zasoby marek swoich zespołów za pomocą opartego na chmurze systemu zarządzania zasobami cyfrowymi Canto i zacznij pracować wydajniej już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Canto
Jako lider w dziedzinie DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi), Canto jest najprostszym, a jednocześnie najbardziej wydajnym systemem DAM na rynku. Zespoły marketingowe we wszystkich branżach ufają Canto, aby z łatwością organizować, zabezpieczać i udostępniać wizualne zasoby marki i treści. Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu w branży zarządzania zasobami cyfrowymi tysiące marek na całym świecie polegają na nim przy centralizacji swoich bibliotek multimediów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Canto

Funkcje

  • Podział aktyków
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Raportowanie/analityka
Jedno z najlepszych narzędzi online do łatwego tworzenia i publikowania katalogów, broszur, magazynów, portfolio i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack
Flipsnack to narzędzie online do publikowania, używane na całym świecie do tworzenia i publikowania cyfrowych katalogów, magazynów, broszur, portfolio, raportów, fotoalbumów, gazet i wielu innych rodzajów publikacji. Jak to działa? Wystarczy przesłać plik PDF, a automatycznie zamieni się on w piękny magazyn online, z efektami przewracania stron. Możesz też skorzystać ze studia graficznego online, aby stworzyć własną publikację online od podstaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack

Funkcje

  • Podział aktyków
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Raportowanie/analityka
Rozwiązanie DAM firmy Bynder umożliwia zespołom współpracę w chmurze, szybsze wprowadzanie treści na rynek i maksymalizację wpływu aktywów marketingowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bynder
Bynder to prosty sposób na profesjonalne zarządzanie cyfrowymi zasobami. Zespoły mogą pracować na tej samej stronie dzięki możliwości wspólnej edycji w czasie rzeczywistym i zatwierdzania marki, prostemu udostępnianiu i przechowywaniu plików, a także automatycznemu formatowaniu dla kanałów i typów plików. Zapewnia on jeden centralny, oparty na chmurze portal dla wszystkich markowych materiałów firmowych i wiadomości. Dzięki kreatywności firmy kolejny wielki pomysł jest na wyciągnięcie ręki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bynder

Funkcje

  • Podział aktyków
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Raportowanie/analityka
Nasza platforma zarządzania zasobami cyfrowymi, zaprojektowana specjalnie z myślą o treściach 3D AR, jest w pełni zintegrowana z potokiem produkcyjnym 3D. Dowiedz się więcej na temat produktu: Modelry
Cyfrowy system DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi) dla zespołów cyfrowych – przechowywanie, zarządzanie, dystrybucja i zamawianie nowych zasobów 3D dzięki systemowi DAM. Stworzony, aby sprostać złożonym wymaganiom w zakresie nośników 3D. Dowiedz się więcej na temat produktu: Modelry

Funkcje

  • Podział aktyków
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Raportowanie/analityka
Automatyzuj przepływy pracy, współpracuj z członkami zespołu, śledź aktualizacje statusu i analizuj strategiczne KPI na jednej intuicyjnej platformie.
Na stronie monday.com menedżerowie mogą zarządzać wszystkimi zasobami cyfrowymi na konfigurowalnej platformie, która zapewnia natychmiastowy wgląd w bieżące kampanie. Przydzielaj projekty bezpośrednio na platformie, aby każdy dokładnie wiedział, jakie zadania musi wykonać. Następnie automatyzuj powiadomienia o stanie i powtarzalne procesy, aby pozbyć się niekończących się spotkań i skupić się na znaczącej pracy. Od tworzenia nowych kampanii po analizę kluczowych wskaźników KPI, monday.com pomaga w podejmowaniu lepszych decyzji opartych na danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Podział aktyków
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Raportowanie/analityka
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą kreatywną dla zespołów korporacyjnych, które oferuje weryfikację, śledzenie czasu, wykresy Gantta, tablice Kanban i wiele więcej.
Wrike to doskonałe oprogramowanie do kreatywnego zarządzania pracą dla zespołów korporacyjnych. Oferuje zaawansowane zabezpieczenia i pełną personalizację dla każdego zespołu kreatywnego. Zespoły ds. marketingu, projektowania i treści mogą korzystać z wykresów Gantta, niestandardowych przepływów pracy, pulpitów nawigacyjnych z możliwością udostępniania, wbudowanej weryfikacji, formularzy wniosków i zautomatyzowanych zatwierdzeń. Integracja z Adobe Creative Cloud umożliwia krótsze cykle weryfikacji i płynne zarządzanie wbudowanymi zasobami cyfrowymi, gdy twórcy są gotowi do publikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Podział aktyków
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Raportowanie/analityka
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu. Wypróbuj głęboką integrację z Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch i innymi, aby zwiększyć produktywność współpracy Twojego zespołu. Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Podział aktyków
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Raportowanie/analityka
Platforma do projektowania i tworzenia szablonów z blokowanymi szablonami umożliwiająca zespołom tworzenie i dystrybucję treści bez odchodzenia od marki.
Lucidpress to platforma do projektowania i tworzenia szablonów marki, która umożliwia osobom w Twojej firmie niebędącym projektantami samodzielne tworzenie i wysyłanie materiałów marketingowych (bez odchodzenia od marki). Szablony z blokadą chronią Twoją markę, umożliwiając jednocześnie współpracownikom wprowadzanie drobnych poprawek i modyfikacji, ułatwiając pracę Twojego zespołu kreatywnego. Pożegnaj się z rażącym brandingiem dzięki Lucidpress – platformie do tworzenia szablonów marki, której zaufało ponad siedem milionów użytkowników na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marq

Funkcje

  • Podział aktyków
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Raportowanie/analityka
Filestage to platforma do przeglądania i zatwierdzania, która pomaga w udostępnianiu, omawianiu i zatwierdzaniu wszystkich plików w jednym miejscu.
Filestage to łatwe w użyciu oprogramowanie do proofingu online, gotowe do użytku w przedsiębiorstwie, które pomaga zespołom szybciej przeglądać i zatwierdzać zasoby cyfrowe. Dzięki konfigurowalnym przepływom pracy, automatyzacji zadań i wbudowanemu wersjonowaniu, Filestage posiada wszystkie narzędzia, których zapracowane zespoły potrzebują do osiągnięcia wyników, a jednocześnie nie wymaga żadnego szkolenia. Dzięki takim klientom, jak Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp i GroupM, jest to idealne rozwiązanie dla agencji kreatywnych oraz zespołów marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Filestage

Funkcje

  • Podział aktyków
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Raportowanie/analityka
Plytix jest najpopularniejszym systemem PIM na rynku wśród małych i średnich przedsiębiorstw handlu detalicznego.
Plytix to oprogramowanie PIM (zarządzanie informacjami o produkcie). Plytix jest najpopularniejszym PIM na rynku wśród małych i średnich firm na całym świecie ze względu na przyjazny dla użytkownika interfejs, niską cenę i swoje podejście do onboardingu i wsparcia klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Plytix

Funkcje

  • Podział aktyków
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Raportowanie/analityka
Sales Layer to moduł PIM oparty na SaaS, zapewniający sprawne rozwiązanie dla informacji o produktach z szybkim wdrożeniem na rynku.
Sales Layer to moduł PIM (zarządzanie informacjami o produkcie) oparty na SaaS, zapewniający sprawne rozwiązanie z szybkim wdrożeniem na rynku. Sales Layer rozwiązuje problemy związane ze złożonością pól informacji o produktach, kontrolą wersji katalogowej oraz przepływem danych w łańcuchu dostaw produktów dla producentów, dystrybutorów i sprzedawców detalicznych. Dzięki scentralizowanym informacjom biznesowym z rozwiązań ERP, CRM i CMS, Sales Layer tworzy bazę danych w chmurze możliwych do udostępnienia, bezpiecznych i łatwych do zarządzania informacji katalogowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sales Layer

Funkcje

  • Podział aktyków
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Raportowanie/analityka
Oprogramowanie do wspólnych weryfikacji w trybie online z intuicyjnym interfejsem ułatwiającym oznaczanie i zatwierdzanie materiałów wideo, obrazów, plików PDF i projektów internetowych.
ReviewStudio to oprogramowanie do weryfikacji, zaprojektowane w celu uproszczenia sposobu uzyskiwania informacji zwrotnych i zatwierdzeń dotyczących treści. Zbierz wszystkie swoje kreatywne opinie w jednym, scentralizowanym miejscu. Oznaczaj i komentuj bezpośrednio obrazy, filmy, pliki PDF i treści HTML. Porównuj wersje przed i po weryfikacji, umieszczone obok siebie. Przeglądaj swoje projekty samodzielnie lub we współpracy z innymi podczas sesji weryfikacji na żywo. Śledź status, zadania i zatwierdzenia swoich recenzji na poszczególnych pulpitach. Dowiedz się więcej na temat produktu: ReviewStudio

Funkcje

  • Podział aktyków
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Raportowanie/analityka
Rozwiązanie nowej generacji do cyfrowego zarządzania zasobami. Synchronizacja pulpitu zmienia sposób współpracy zespołów marketingu i kreatywności.
Chorus to rozwiązanie do zarządzania cyfrowymi zasobami, które pomaga zespołom ds. marketingu i kreatywnym w synchronizacji, przechowywaniu i udostępnianiu multimediów podczas współpracy. Członkowie zespołu mogą synchronizować wybrane pliki i pojemniki bezpośrednio na swoich pulpitach, udostępniać informacje zwrotne i zatwierdzenia za pomocą komentarzy, a następnie udostępniać wyrejestrowane zasoby globalnie. Wszystko w Chorus jest zbudowane wokół bezpiecznych „przestrzeni” – każdej skonfigurowanej tak, aby odzwierciedlała konkretny przepływ pracy zespołu. Nagradzany zespół ds. sukcesu klienta oferuje pomoc i wsparcie w zakresie wdrażania nowych pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Third Light

Funkcje

  • Podział aktyków
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Raportowanie/analityka
WoodWing Assets (wcześniej nazywany Elvis DAM) pomaga zarządzać i tworzyć niesamowite zasoby dzięki doskonałej integracji z Adobe InDesign.
WoodWing Assets (wcześniej nazywany Elvis DAM) to elastyczny i skalowalny system zarządzania cyfrowymi zasobami, pomagający wydawcom, agencjom kreatywnym i działom marketingu osiągnąć cele w zakresie jakości, efektywności kosztowej i szybszego czasu wprowadzania produktów na rynek. Wspiera procesy biznesowe i operacyjne w zakresie przechowywania, organizowania, dostępu, udostępniania oraz zarządzania prawami i uprawnieniami do zasobów opartych na dużej ilości mediów. Oferuje doskonałą integrację z Adobe InDesign. Dostępne jako rozwiązanie w chmurze i stacjonarne. Dowiedz się więcej na temat produktu: WoodWing Assets

Funkcje

  • Podział aktyków
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Raportowanie/analityka
Polska Produkt lokalny
Niezwykle elastyczna platforma do zarządzania usługami i zasobami, z przyjaznym dla użytkownika sposobem na czatowanie z potencjalnymi klientami. W WERSJI ON-PREMISE.
Mint Service Desk to potężne narzędzie, które zawiera w sobie funkcjonalność service desk i zarządzanie aktywami w jednym. DOSTĘPNE W WERSJI STACJONARNEJ. Główne cechy: - elastyczna struktura zarządzania zasobami - system zgłoszeń zintegrowany z zarządzaniem zasobami - integracja e-mail - niestandardowe typy zgłoszeń - pola dynamiczne - szablony dokumentów i wiele innych. Narzędzie Mint Service Desk jest certyfikowane przez SERVIEW. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mint Service Desk

Funkcje

  • Podział aktyków
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Raportowanie/analityka
Rozwiązanie do zarządzania zasobami cyfrowymi, które pomaga firmom przyspieszyć współpracę wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Brahms to profesjonalne narzędzie do zarządzania zasobami cyfrowymi. Daj swoim pracownikom możliwość organizowania, wyszukiwania, lokalizowania i udostępniania zasobów cyfrowych za pomocą przepływów pracy opartych na czasie i rolach. Zwiększ wartość swojej marki poprzez przyspieszenie współpracy wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: brahms

Funkcje

  • Podział aktyków
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Raportowanie/analityka
Oprogramowanie do zarządzania zasobami cyfrowymi, które bezproblemowo integruje się z przepływem pracy.
Oprogramowanie do zarządzania zasobami cyfrowymi z jednym źródłem dostępu do wszystkich zdjęć, filmów, plików audio i dokumentów z odpowiednimi metadanymi, ułatwia wyszukiwanie, dostęp i udostępnianie zasobów multimedialnych nawet w miarę powiększania się kolekcji. Portfolio ułatwia udostępnianie zasobów cyfrowych wewnętrznym zespołom, partnerom, klientom i systemom biznesowym, dzięki czemu odpowiednie pliki docierają we właściwe miejsca we właściwym czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Extensis Portfolio

Funkcje

  • Podział aktyków
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Raportowanie/analityka
Wikku to cyfrowy menedżer zasobów, który umożliwia powtarzanie zleceń na spersonalizowane produkty, unikanie błędów i obniżanie kosztów.
Wikku ujednolica i porządkuje całą wiedzę o firmie, centralizując wszystkie informacje i szczegóły spersonalizowanych zamówień. Zespół będzie mógł zaangażować się w ten proces, wysyłając dokumenty, zdjęcia i filmy z własnego konta WhatsApp, Telegram lub e-mail. Przeznaczony dla profesjonalistów zajmujących się sitodrukiem, haftem, upominkami reklamowymi, odzieżą roboczą, odzieżą sportową oraz dla wszystkich firm zajmujących się produktami spersonalizowanymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wikku

Funkcje

  • Podział aktyków
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Raportowanie/analityka
Przejmij kontrolę nad swoimi efektami wizualnymi i przekształć je w większą liczbę rezerwacji.
IcePortal to firma technologiczna, która zajmuje się doborem i dystrybucją zdjęć, filmów i wirtualnych wycieczek na całym świecie, dla tysięcy turystycznych stron internetowych, uwalniając użytkownika od tego zadania. Oferowana technologia optymalizuje treści cyfrowe i zapewnia zalecenia dotyczące uzyskiwania wyższych wyników w zakresie jakości treści. Im wyższy wynik, tym większa widoczność i tym wyższy współczynnik konwersji. Dowiedz się więcej na temat produktu: IcePortal CMS

Funkcje

  • Podział aktyków
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Raportowanie/analityka