Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy do zarządzania pracownikami

Systemy do zarządzania pracownikami umożliwiają planowanie, monitorowanie i zarządzanie alokacją siły roboczej i związanymi z nią wymaganiami. Rozwiązania do zarządzania pracownikami pomagają także w rozwijaniu i zatrzymywaniu talentów. Aplikacje te pozwalają firmom optymalizować grafiki pracy przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. Systemy do zarządzania pracownikami są powiązane z programami do zarządzania zasobami ludzkimi, programami płacowymi, narzędziami do harmonogramowania i rejestratorami czasu pracy.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Systemy do zarządzania pracownikami

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 48 w

Oprogramowanie do wizualizacji hierarchii organizacyjnych, kluczowych wskaźników wydajności i dużych zbiorów danych oraz do modelowania nowych struktur siły roboczej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ingentis org.manager
Oprogramowanie schematu organizacyjnego Ingentis org.manager wizualizuje dane kadrowe w oparciu o źródło danych. Wizualizacje te obejmują schematy organizacyjne przedstawiające struktury organizacyjne, a także grafiki wskazujące wskaźniki KPI (główne wskaźniki wydajności) i umożliwiające przegląd Big Data. Typowymi przypadkami użycia, w których jest to przydatne, jest np. zarządzanie wolnymi stanowiskami lub sprawdzanie Twoich wysiłków na rzecz różnorodności i integracji. Ponadto umożliwia symulowanie różnych scenariuszy reorganizacji, aby zobaczyć, jak może wyglądać nowa struktura organizacyjna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ingentis org.manager

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
OnSinch to oparte na sieci kompleksowe rozwiązanie do zarządzania personelem, które pomaga firmom automatyzować procesy zarządzania siłą roboczą. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnSinch
OnSinch to Twoje ostateczne narzędziowe zestaw zarządzania, zaprojektowane w celu usprawnienia operacji biznesowych w zakresie obsługi personelu na imprezach, wolontariacie w organizacjach pozarządowych i nie tylko. Skupiając się na automatyzacji, scentralizowanych danych i przejrzystej komunikacji, OnSinch eliminuje prace manualne, obniża koszty i minimalizuje błędy. Niezależnie od tego, czy jesteś firmą cateringową czy firmą produkcyjną, OnSinch dostosowuje się do specyficznych potrzeb Twojej branży. Doświadcz nieporównywalnej wydajności i niezawodności z OnSinch — przełomem w oprogramowaniu do zarządzania. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnSinch

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Rozwiązuje problemy biznesowe z zarządzaniem pracownikami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shifton
Shifton to wielofunkcyjne rozwiązanie online, które zapewnia stabilny przepływ pracy w firmie. Shifton znacznie skraca czas potrzebny na tworzenie zmian roboczych, dzięki następującym funkcjom: * automatyczne tworzenie harmonogramu online z wieloma ustawieniami, * zamiana zmian roboczych pomiędzy pracownikami, * zarządzanie czasem wolnym pracowników, * statystyki czasu pracy pracowników, * zarządzanie powiadomieniami o aktualizacjach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shifton

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą zespołów. Sprawdź, czemu Asana zawdzięcza wysokie oceny na Capterra.
Asana to idealna platforma do organizowania i zarządzania wszystkimi spotkaniami w zespole oraz jego wydajnością. Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Dołącz do milionów organizacji ze 190 krajów, które używają Asany w wersji bezpłatnej, aby robić więcej przy mniejszym wykorzystaniu zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Zarządzanie pracownikami jest łatwiejsze dzięki Clockify – aplikacji do śledzenia czasu pracy i obecności oraz organizacji zadań i projektów.
Zarządzanie siłą roboczą jest proste w aplikacji Clockify. Śledź obecność pracowników, ich godziny pracy, porównuj śledzone godziny z codziennymi celami i wyodrębniaj dane dotyczące produktywności pracowników. Zaplanuj zadania dla pracowników, uzyskaj wgląd w dostępność każdej osoby, aby uniknąć nakładania się zadań i zoptymalizować zarządzanie personelem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clockify

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
ClickUp to jedno z wiodących na świecie narzędzi do zarządzania personelem, które jest w pełni konfigurowalne. Jednocześnie posiada opatentowane funkcje, które sprawiają, że jest to niezbędny element wyposażenia.
ClickUp to jedno z najlepiej ocenianych narzędzi do zarządzania personelem. Korzystaj z dokumentów, przypomnień, celów, kalendarzy, czatu, ustalania harmonogramu, przypisanych komentarzy, ustawień użytkownika i nie tylko dzięki temu uniwersalnemu narzędziu do zarządzania personelem. Używany przez ponad 100 000 zespołów, takich jak Airbnb, Google i Uber, pozwala całemu personelowi korzystać z jednego narzędzia. Zbudowany z myślą o zespołach o każdej wielkości i z każdej branży ClickUp jest w pełni konfigurowalny i wyposażony w opatentowane funkcje. Dzięki temu jest niezbędnym elementem wyposażenia dla każdego, kto chce utrzymać zarządzanie personelem w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
BambooHR automatyzuje ręczne procesy operacyjne związane z zasobami ludzkimi i pozwala działom HR realizować projekty na dużą skalę, które mają znaczenie.
Dzięki możliwościom zarządzania personelem BambooHR możesz tworzyć niestandardowe, samoobsługowe przepływy pracy HR, aby skuteczniej podejmować decyzje w firmie i chronić integralność swoich danych. Wyeliminuj wąskie gardła, usprawniając procesy zatwierdzania i torując firmie drogę do szybszego rozwoju. Dowiedz się więcej na temat produktu: BambooHR

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Bitrix24 to bezpłatne oprogramowanie do zarządzania personelem, któremu zaufało ponad osiem milionów firm na całym świecie.
Bitrix24 to bezpłatne oprogramowanie do zarządzania personelem, które oferuje funkcje społecznościowe. Obejmuje wykaz firmowy, intranet, wnioski urlopowe, kalendarz nieobecności, profile pracowników, ogłoszenia dotyczące całej firmy, portal samoobsługowy i inne tradycyjne narzędzia HRMS. Jest także wyposażony w firmową sieć społecznościową, czat grupowy i wewnętrzny system wideokonferencji, który pozwala pracownikom współpracować i pracować wydajniej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Jibble to bezpłatna aplikacja z zegarem czasu na potrzeby listy płac, obecności i projektów. Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników.
Jibble to bezpłatna aplikacja z zegarem czasowym. Śledź, kiedy pracownicy są w pracy na potrzeby listy płac, obecności i projektów. Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników. Pracownicy rejestrują i wyrejestrowują się za pomocą telefonu komórkowego, tabletu, Internetu, MS Teams lub Slack i mogą korzystać z funkcji rozpoznawania biometrii oraz lokalizacji GPS. Dla branży budowlanej, produkcyjnej, detalicznej, spożywczej, pracy zdalnej, startupów, usług terenowych, opieki zdrowotnej, agencji, edukacji, firm biurowych i innych. Generuj automatyczne grafiki i wydajne raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jibble

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Ujednolicenie planowania usług, procesów i pracowników Wiodące rozwiązanie CRM na świecie.
Ujednolicenie procesów serwisowych i pracowników dzięki oprogramowaniu do zarządzania personelem i angażowania pracowników. Bezproblemowe przydzielanie agentów za pomocą oprogramowania do zarządzania personelem. Przewiduj liczbę wątków, równoważ obsadzanie stanowisk i ustalanie harmonogramu oraz angażuj agentów w zintegrowaną przestrzeń roboczą. Zbuduj swoją usługę z myślą o szybkości i skali. Uzyskaj pełny obraz klienta na jednej platformie. Ujednolicenie rozwiązania CRM, kanałów cyfrowych, Service Cloud Voice, teraz także zaangażowanie pracowników, a wszystko to w usłudze Service Cloud. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Lista płac i zgodność z przepisami stworzona dla pracowników na całym świecie. Samoobsługowe pulpity nawigacyjne do umów, listy płac, sprzętu i innych.
Deel jest globalnym narzędziem do obsługi list płac i zarządzania, stworzonym do zdalnej pracy, w której każda osoba, gdziekolwiek by się nie znajdowała, może zostać zatrudniona i opłacona. Natychmiastowe zatrudnianie pełnoetatowych pracowników lub niezależnych wykonawców na całym świecie w ciągu kilku minut. Dzięki Deel firmy zatrudniają, wdrażają i płacą swoim zespołom na podstawie lokalnych umów prawnych w ponad 150 krajach. Zarządzaj wnioskami o zwrot kosztów, ochroną własności intelektualnej, kartami czasu pracy i innymi dokumentami. Deel obsługuje ponad 4500 klientów, od MŚP po spółki notowane na giełdzie, takie jak Shopify. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deel

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Polska Produkt lokalny
Calamari jest zintegrowane z aplikacjami Slack, JIRA, G Suite i Office365. Śledź zapisy kadrowe, urlopy, zwolnienia, obecności i zarządzaj arkuszami czasu pracy.
Umożliwia to śledzenie obecności i nieobecności, co ułatwia zarządzanie personelem. Dzięki nowemu modułowi Core HR możesz dodawać podstawowe informacje o swoich pracownikach oraz przesyłać i przypisywać dokumenty danym pracownikom. Aplikacja jest zintegrowana z narzędziami do zarządzania projektami, takimi jak JIRA, Slack, Office365, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp i Asana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Calamari

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Sage HR to nagradzane rozwiązanie do zarządzania zasobami ludzkimi, które upraszcza pracę działu kadr.
Śledź wszystkie bieżące i przeszłe dane pracowników. Przechowuj wszelkie dane wraz z polami klientów i twórz raporty, aby w dowolnym momencie pobierać dane. Przyjazna dla użytkownika nawigacja i konfigurowalny pulpit Sage HR umożliwiają łatwą automatyzację zadań, eliminację zależności od arkuszy programu Excel, zwiększenie popularności oprogramowania i zmniejszenie częstotliwości wysyłania wiadomości e-mail. Dostępne są aplikacje dla systemów Android i iOS. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sage HR

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Rozwiązanie pomaga korporacjom planować w sposób bardziej inteligentny, zwiększając produktywność, zyskowność i zadowolenie poprzez światowej klasy zarządzanie siłą roboczą.
Rozwiązanie pomaga korporacjom planować w sposób bardziej inteligentny, zwiększając produktywność, zyskowność i zadowolenie. Rozwiązanie to korzysta z technologii opartej na danych, aby skutecznie prognozować zapotrzebowanie oraz sprawiedliwie i optymalnie planować obsadzanie personelem. Wykorzystuje ono spersonalizowane algorytmy i uczenie maszynowe do identyfikacji wzorców, które w przeciwnym razie pozostałyby niezauważone – dostarczając doskonałe prognozy biznesowe i zarządzanie siłą roboczą korporacjom na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rotageek

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
WorkTango umożliwia firmom przekazywanie pracownikom głosu i łatwe zbieranie informacji zwrotnych w dowolnym celu na potrzeby wsparcia praktycznych wniosków.
Platforma WorkTango zapewnia pracownikom przestrzeń do wyrażania opinii i pomaga firmom w łatwym gromadzeniu informacji zwrotnych na potrzeby wszelkich inicjatyw związanych z zaangażowaniem, transformacją lub przekazywaniem informacji zwrotnych. W oparciu o naukę o danych i zrozumienie języka naturalnego, możliwe do wykorzystania informacje zwrotne od pracowników są przekazywane w czasie rzeczywistym pracownikom działu kadr, kadrze wykonawczej C-Suite i kierownikom. Wyniki to szybszy wgląd, lepsze decyzje oraz bardziej zgrana i zaangażowana siła robocza. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkTango

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Nintex Promapp ułatwia mapowanie, zarządzanie i automatyzację procesów, umożliwiając zapewnianie jakości, zarządzanie ryzykiem i ciągłość działania dzięki jednej, łatwej w użyciu platformie.
Przedsiębiorstwa na całym świecie używają aplikacji Nintex Promapp do mapowania i zarządzania swoimi procesami. Zapewnij sobie pełną widoczność i kontrolę nad procesami przedsiębiorstwa dzięki aplikacji Nintex Promapp. Używaj oprogramowania do wizualnego mapowania procesów, aby zachęcać do współpracy w całej firmie, zwiększać odpowiedzialność i usprawniać swoje procesy dzięki jednej, łatwej w użyciu platformie. Aplikacja Nintex Promapp ułatwia mapowanie, zarządzanie i automatyzację procesów, umożliwiając zapewnienie jakości, zarządzanie ryzykiem i ciągłość działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex Promapp

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Oprogramowanie do ustalania harmonogramów załóg dla branży audiowizualnej i eventowej. Uzyskaj dostępność, ustal harmonogramy i komunikuj się z załogą.
Oprogramowanie do ustalania harmonogramów załóg dla branży audiowizualnej i eventowej. Ustalanie harmonogramów i wysłanie zaproszeń do członków załogi w ciągu kilku minut. Zarządzaj całą komunikacją z załogą za pomocą jednej platformy. Niech pracownicy proaktywnie informują o swojej dostępności i zawsze wiedzą, kto jest dostępny. Rentman pomaga zautomatyzować czasochłonne zadania związane z ustalaniem harmonogramu i zaoszczędzić czas na komunikacji. Dzięki bezpłatnej aplikacji mobilnej można zarządzać harmonogramami i odpowiadać na zaproszenia w podróży. Rozpocznij bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rentman

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
edays to wielokrotnie nagradzany, oparty na chmurze system zarządzania pracownikami, stworzony dla organizacji, które chcą lepiej zarządzać nieobecnościami i urlopami.
Inteligentne oprogramowanie do zarządzania nieobecnościami i urlopami, idealne do zarządzania pracownikami. edays redukuje czynności administracyjne dzięki zautomatyzowanym procesom, pomaga uzyskać przydatne informacje o ludziach i umożliwia porzucenie arkuszy kalkulacyjnych. edays to łatwa w użyciu, oparta na chmurze aplikacja internetowa i mobilna do zarządzania urlopami pracowniczymi i nieobecnościami oraz ich śledzenia i raportowania. edays została wyposażona we wbudowane zaawansowane narzędzia raportowania dla liderów biznesu i HR i dobrze integruje się z popularnymi systemami płacowymi i kadrowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: edays

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Platforma automatyzacji płatności biznesowych online.
Shortlist to lekka platforma automatyzacji płatności. Skorzystaj z Shortlist, aby szybko wprowadzać, otrzymywać faktury, obsługiwać zatwierdzenia i płacić swoim dostawcom, wykonawcom i freelancerom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Worksuite

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Doskonałe, konfigurowalne rozwiązanie do zarządzania pracownikami mobilnymi. Ujednolicone rozwiązanie do zatrudniania, zarządzania i ustalania harmonogramów pracowników terenowych.
Najbardziej konfigurowalne rozwiązanie do zarządzania pracownikami mobilnymi. Ujednolicone rozwiązanie do zatrudniania, zarządzania i ustalania harmonogramów pracowników terenowych na platformie skalowania. Tworzenie najlepiej dopasowanych harmonogramów, śledzenie czasu pracy i obecności, administrowanie nieobecnościami i urlopami oraz pomiar produktywności, mają kluczowe znaczenie dla zarządzania i utrzymania pracowników osiągających wysokie wyniki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tookan

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Zarządzanie pracownikami tymczasowymi może być łatwe i bardziej efektywne dzięki oprogramowaniu Zoho Workerly Workforce Management.
Oprogramowanie Zoho Workerly Workforce Management umożliwia proaktywne zarządzanie pracownikami, niezależnie od tego, jak liczni są Twoi pracownicy. W każdej chwili można zaplanować lub zmienić harmonogram zadań zgodnie z dostępnością czasową i poinformować o tym wszystkich. Ponadto terminowe generowanie arkuszy czasu pracy i faktur w celu terminowego zamknięcia wszystkich płatności oraz bezkonfliktowe zarządzanie pracownikami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Workerly

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Łącz zdalnie zespoły, uzyskuj opinie pracowników i nagradzaj swoich ludzi dzięki kompleksowej platformie zaangażowania Empuls.
Xoxoday Empuls, kompleksowe rozwiązanie do holistycznego angażowania pracowników, pomaga organizacjom poprawić kulturę pracy i ożywić ich cyfrowe miejsce pracy. Liderzy HR wykorzystują Empuls do łączenia pracowników ze wspólnym celem organizacji, eliminowania silosów informacyjnych, zapewniania głosu każdemu pracownikowi i budowania kultury uznania w całej organizacji. Empuls to przyjazna dla użytkownika platforma dla działów HR, która umożliwia rozpoczęcie inicjatyw związanych z ludźmi w mniej niż 24 godziny. Organizacje Dowiedz się więcej na temat produktu: Empuls

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Zarządzaj pracownikami mobilnymi za pomocą oprogramowania do Synchroteam FSM. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę. Wsparcie na żywo.
Skutecznie zarządzaj pracownikami mobilnymi, upraszczaj procesy biznesowe i optymalizuj koszty dzięki oprogramowaniu Synchroteam FSM do zarządzania personelem. Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, kalendarza, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, fakturowania i map. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj się dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam

Funkcje

  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie umiejętności
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie listami płac
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie wydajnością
  • Śledzenie frekwencji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami